játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wanderer
Brutáliához és Diablohoz hasonló szöveges RPG
Kategória: Szöveges RPG
A projectről:
A játék egy kiterjedt, több fajjal népesített világban játszódik, melyet Dante a démonvezér tart rettegésben.
Szembeszállhatsz a sötét vezérrel, de válhat belőled démoni bestia is, mindez csak rajtad áll.

A játék ötvözi a Brutália szöveges megjelenítését, a Diablo véletlenszerű tárgygenerálásával, mindeközben Morrowind jellegű szabadságot biztosít a játékosoknak. Nem kötelező a standard RPG-s fejlesztéseket követni, szabadon rakhatod stat és skillpontokat, tárgyakat kombinálhatsz egymással, ékkövekkel díszítheted, vagy szedhetsz szét, mint a Hellgate: Londonban.
Hasonlóan a Morrowindhez, tekercsek olvasásával bővebb információhoz juthatsz a világról, amelyben játszol.
Majdnem minden a játékban szereplő fajjal nekivághatsz a kalandjaidnak, ember, elf, törp, de kentaúr, troll, vagy akár gólem is lehetsz!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi 7;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006
When its done.
Beküldve:
2008.01.08 10:56
Fejlesztő:
Goldsoft (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: mr.death@citromail.hu
Tagok:
beküldő: Mr.Death
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 95%

Képek - Wanderer
Most már pontosan mutatja a sebzéseinket, körönként összegezve
Most már pontosan mutatja a sebzéseinket, körönként összegezve
2011.06.09. 06:02
Itt az új 0.8-as verzió! :)
Itt az új 0.8-as verzió! :)
2010.04.10. 00:20
Háttér
Háttér
2010.01.09. 02:22
Küldetések listája
Küldetések listája
2009.04.26. 08:30
Egy kis harc
Egy kis harc
2009.04.26. 08:29
A karakterlap immár színesben
A karakterlap immár színesben
2009.04.26. 08:29
A legutóbbi változások
A legutóbbi változások
2009.04.04. 09:40
Ízelítő a tárgyak sokféleségéből
Ízelítő a tárgyak sokféleségéből
2009.03.07. 04:09
Új betöltés hátterek egyike
Új betöltés hátterek egyike
2008.04.06. 02:13
HP/MP és egyéb kijelzők bal oldalt
HP/MP és egyéb kijelzők bal oldalt
2008.04.05. 11:14
Az új betöltés hátterek egyike
Az új betöltés hátterek egyike
2008.04.05. 11:08
Az új főmenü
Az új főmenü
2008.04.05. 11:07
Az új háttér, és a karakterlapon lehet látni az xp csökkenés mértékét
Az új háttér, és a karakterlapon lehet látni az xp csökkenés mértékét
2008.03.21. 15:52
Az egyik küldetés bevezető szövege
Az egyik küldetés bevezető szövege
2008.01.08. 12:59
Egy árus kínálata
Egy árus kínálata
2008.01.08. 12:55

Fejlesztési napló - Wanderer
Mr.Death 2012.07.24. 02:37
Itt a 0.9d verzió!

-Steingrim felszerelésén a bónuszok csökkentve lettek
-Minden támadóvarázslat megjelenhet a tárgyakon, a megjelenéshez szükséges minimum szint az új skill tábla követelményeihez lett igazítva
-A tűz és jég típusú támadóvarázslatok ereje drasztikusan megnőtt
-A főellenfelek tűz ellenállása egy kicsit magasabb lett. Ouzu a földgólem tűz immunitás helyett csak 80% tűz ellenállással rendelkezik
-Hjortspring legtöbb helyszínének leírása elkészült
-A játékidőt mutató óra helyesen működik, a napok 0 órától indulnak
-Dante haragja az új napot követően legkorábban 5 órakor, és legkésőbb 23 órakor sújthat le
-Az ellenfelek által használt támadóvarázslatok szintje tizede az ellenfél szintjének (ötöde helyett)
-Az elementális ellenállást csökkentő varázslatok hatásfokát hibásan számolta a játék, ez a hiba ki lett javítva
-Mostantól értesítést kapsz arról ha egy ellenfeled immunis valamelyik elementál támadásodra (azaz a bevitt elementális sebzésed nulla)
-A tárgyak neve mellett megjelenő csillagok mutatják ha egy tárgyon van valami varázslat vagy harci technika (maximum három csillag)
-A tanulható képességek listája mostantól csak a szintednél maximum 10-el nagyobb szintű képességeket listázza ki az átláthatóság érdekében
-A zsákbamacskát áruló eladók mostantól nem kínálnak tekercseket
-Az élelmiszer árusnál látott ételeket és italokat egymás után több alkalommal is megveheted (kifogyhatatlan)
-Az eladott élelmiszer nem kerül az eladók kínálatába
Mr.Death 2012.05.11. 08:45
-Fizikai skillek első szinten minimális bónuszt adnak, majd szintenként sokkal többet
-Fizikai skillek közül mostantól a legtöbb 2, vagy ettől több kört is elvehetnek
-Teljes xp és stat reward újraszámolás, célja elkerüni a többszörös szintlépést néhány küldetés teljesítésekor, valamint a bődületes mennyiségű extra stat pont visszaszorítása, amitől csorbult a karakter fejlesztésének élménye
-Torra első 2 questjében a 1000 helyett csak 200 ellenfelet kell megölni
-XP-t adó tekercsek kevesebb xp-t adnak
-Ritka tárgyakon is megjelenhet 1 nél több skill
-Győztesek oltára csak 12% eséllyel ront egy másik staton
-Waldergonn páncélja az AC-n és a sebzés redukáláson kívül mostantól nem ad más statot
-Néhány ellenfél átkokat is szór, ezek átmenetileg lecsökkentik a játékos tulajdonságait
-Ha a megterheltséged meghaladja a teherbírásod immobilissá válsz
-A tárgyakra kerülő bónusz tulajdonságok teljesen újra lettek balanszolva, összességben kevesebbet ad mindenből, és némelyik növelheti a tárgy súlyát (főleg a HP és AC tulajdonságbónuszok)
-Kovácsolásnál (saját skill és kovácsműhely is) 5% esély van a rontásra, ilyenkor a kombinálandó alkatrész tulajdonságait nem hozzáadja, hanem levonja a tárgy bónuszaiból
-Néhány küldetés jutalma megváltozott, gyakrabban adnak ékköveket és rúnákat
-Néhány új véletlenszerűen felbukkanó küldetés (ismételhető), amely rúnákkal és ékkövekkel kecsegtet
-A különböző tárgylistákon (pl felszerelés, raktár, bolt) a tárgy neve mellett a főbb tulajdonságai is látszanak, így nem muszáj egyenként végignézegetni, melyik mit tud
-Áldást adó misztikus oltárak, az ereje a játékos szintjétől függ. Vigyázat, az oltár néha átkoz is!
-Azonos hatású skillek eltörölve, helyettük a meglévők erősebbek lettek. (pl fénypajzs, gyógyítás szava)
-Új pályarész a goblinoktól nyugatra, ahol goblin harcosok és újoncok vannak leginkább, ezzel segítve az ehhez tartozó küldetés gyorsabb befejezését.
-A holtak városában mostantól 10-15-ös, az óvárosban 22-es, valamint a kriptában 23-25-ös szintű ellenfelek jönnek
-Updatelt help, nagyobb áttekinthetőséggel
-Azok a skillek amelyek körönként több támadást biztosítanak veszítettek hatékonyságukból:
Második támadás: minden bevitt sebzés 50%-ra csökken
Harmadik támadás: 33%
Negyedik támadás: 25%
-Az ismételhető gyűjtögetős questeket már félbe lehet szakítani kilépéssel, a következő alkalommal mikor elvállalod összeszámolja, hogy mennyit gyűjtöttél belőle eddig (tehát nem kell nulláról kezdeni)
-A nehezebb tárgyak védelme/sebzése/találatbónusza nagyobb lett
-A tárgyakon lévő skillekre is érvényes a "cooldown", vagyis nem támad minden körben, ha a skillt egyébként sem lehetne minden körben használni
-A kereskedelem skill hatékonysága megnőtt, a kapott xp-t a tárgy minőségi szintje a tárgy szintje, és a kereskedelem szintje határozza meg
-A tárgybűvölés ára a kereskedelemhez használt formulát használja
-Skill bónuszok! Néhány régi egyedi tárgyon is megjelennek, valamint magas szintű (high end) tárgyakon véletlenszerű bónuszként. Ha egy tárgyon többször jelenik meg, akkor annyival többet is ad. A skill bónusz minden általad ismert skill szintjét megnöveli 1-el
-A kovács mesterek a minimapon M betűvel jelöltek
-Néhány régi területhez elkészült a tájleírás
-Két új tekercs, amelyek 25% és 50% HP-t gyógyítanak használatukkor
-Ragnos egyedi felszerelései
-Az ételek és italok hatása, szintjeik balanszolva lettek
-Az ellenfelek mostantól önmagukhoz képest közel azonos szintű tárgyakat dobnak, ez a tárgyakon megjelenő tulajdonságbónuszra is igaz
-8-as, 80-as és 90-es szintű páncélzat, valamint 8-as szintű kétkezes fegyverek
-Gyakrabban esnek rúnák és ékkövek
-A fizikai skillek különböző mellékhatásokat okoznak, vérzés, immobilizálás és az ellenfél páncéljának csökkenése. A hatás 10% eséllyel jön be, amit a skill fejlesztésével 10 szintenként 10%-al lehet növelni
-A tárgyak eladási ára megváltozott: a mechanikája a szerencsejátékhoz hasonló, a tárgy szintje és minőségi szintje adja ki a tárgy értékét. A visszavásárlási ár a régi maradt
-A magasabb szintű ellenfelek sebzése és AC-ja megnőtt, így nagyobb szerepet kap a vitalitás és az ügyesség tulajdonság
-Az ügyesség mostantól a viselt tárgyakért kapott AC-t és Találatbónuszt pontonként 1%-al növeli.
-Jack szelleme mostantól csak hívójelre jön elő. Használd a mond parancsot!
-Jack szelleme és a kút réme mostantól azonnal megtámadnak amint megjelennek
-Új tárgyminőségi szint: Éteri. Ezek a tárgyak az egyedi tárgyaknak egyfajta ritkább, mutáns változata, kizárólag a tárgy eredeti tulajdonosa dobhatja őket. Pl ha a Csontvázkirály kardját magánál a Csontvázkirálynál találod meg, 1:10 eséllyel Éteri lesz. Az Éteri cuccok főbb jellemzői:
* Nulla súly
* Megduplázza valamelyik tulajdonságcsoportját: Fizikai sebzés, Elementális sebzés vagy AC/Találatbónusz (Az elementális ellenások sosem duplázódnak)
* Módosíthatatlanná válik a tárgy
-Azoknál az NPC-knél akiknek a fő profilja a kereskedés, de küldetéseket is adnak, a térképen felváltva mutatja az N és a Q betűt.
-A képességek megtanulásához szükséges minimum szintek átrendezve, átláthatóbb, a különböző fejlesztési irányzatok jobban szétválaszthatóak lettek
-Steingrim cuccait mostantól csak a küldetés elvégézéséért kapod meg, többé nem fellelhetőek se tőle, se más ellenfél megölésével.
-A játékosnál nagyobb szintű ellenfelekkel szembeni hátrány exponenciálisan nő, ezért egy 10 szinttel nagyobb ellenfelet megölni szinte lehetetlen kihívás
Mr.Death 2012.01.05. 09:27
- A mobok mostantól önmagukhoz képest közel azonos szintű tárgyakat dobnak.
- 8-as, 80-as és 90-es szintű páncélzat, valamint 8-as szintű kétkezes fegyverek.
Mr.Death 2011.11.27. 09:49
Az ételek és italok hatásai, szintjeik és áraik balanszolásra kerültek.
Mr.Death 2011.10.31. 14:07
Kijavítottam azt a bugot, amikor egy ismételhető gyűjtögetős questet félbeszakítottál kilépéssel, és újboli felvételkor nem vette figyelembe a már meglévő questes cuccokat.

Skill és tárgy balanszolás: a gyógyító és védő varázslatok, valamint a sebzés visszaverő aurák hatékonysága megnőtt. A nehezebb tárgyak alapsebzése/védelme megnőtt, a magasabb szintű fegyverek találatbónusza nagyobb lett.
Mostantól minden támadó skill rendelkezik legkevesebb egy körös cooldown-al, a cuccokon lévő skillek is ezt a szisztémát követik, tehát ha olyan skill van egy tárgyon amit öt körönként lehetne használni akkor az auto-attacknál is csak 5 körönként jön majd be. Ha egy tárgyon többször is szerepel ugyanaz a skill, akkor a cooldownja külön külön értendő.

A kereskedelem skill hatékonyságát megnöveltem, mostantól az eladott tárgy minősége is belejátszik a kapott xp mennyiségbe, valamint kiterjesztettem a hatáskörét a tárgybűvölésre, és a kovácsoltatásra is.
A tárgybűvölés ára mostantól nem a tárgy aktuális értékétől függ, hanem a tárgy szintjétől, és minőségi szintjétől, elkerülve a negatív bónuszok+értékcsökkenés/ingyen​ bűvöléssel bohóckodást. A kereskedelem skill a kovácsoltatásra és tárgybűvölésre maximum 95% árengedményt ad, akkor is ha a skill hatásfoka ezt meghaladná.

Működik a +skilles attribute, így a Shoy gyűrű teljes fényében pompázik, valamint néhány eddig használhatatlan egyedi tárgy is megkapta ezt a képességet, jelenleg +7 all skillt lehet elérni maximum.

A minimap mostantól M betűvel jelzi azokat az NPC-ket amelyek kovácsolni is tudnak.

Frissített játékinfó.

A már kész területek tájleírásán dolgozom, néhány ebből már be is került.

Új véletlenszerű, ismételhető küldetések, amellyel a statikus világ érzetét próbálom enyhíteni, valamint hasznos jutalmak várnak arra, aki ezeket elvégzi.

Két új tekercs, az egyik 25 a másik 50 százalékkal gyógyítja a HP-t és MP-t egyaránt, 5000 és 10000 futujkába kerülnek, ékszerboltokban mindig kaphatóak, valamint természetesen találni is lehet ilyeneket.

Néhány új egyedi tárgy is helyet kapott, Ragnos szett pl, tűzsebzésre kihegyezve.
Mr.Death 2011.08.21. 10:46
Azok a skillek amelyek körönként több támadást biztosítanak veszítettek hatékonyságukból:
Második támadás: minden bevitt sebzés 50%-ra csökken
Harmadik támadás: 33%
Negyedik támadás: 25%
Mr.Death 2011.06.14. 12:46
Újabb bugjavítási hullám:

-Az égési sebzés bugos volt, sokkal többet sebzett a kelleténél.
-A tűz és a jég csak akkor oltja ki egymást, ha a sebzés mennyisége meghaladja a másik elementál által keltett status effect hosszának 100x-osát
-A tűz és jég sebzések sebzésének és egymás kioltásának szövege meg lett cserélve, így a logban logikusabban követik egymást.
-Kivettem a Feoh rúnát a játékból (hurrá)
-A rúnák és ékkövek kisebb szintűek lettek, hamarabb és gyakrabban esnek ezáltal, valamint könnyebben kovácsolhatóak.
-A kereskedelem skill első szinten 50%-al növeli az eladási árat, majd szintenként további 2%-ot kapunk az eddigi 3 helyett. Az eladási ár számítása hibás volt, és mostmár az inventoryban is látszik az értéknövelés hatása.
-Az ellenfelek sebzés elnyelése bugos volt, mostmár jól számolja a gyógyítás mértékét.
-Néhány skill mellé bekerült a hiányzó rövid magyarázó szöveg.
Mr.Death 2011.06.09. 06:02
- Beépítettem egy sebzés kimutató algoritmust, így mostantól pontosan tudjuk követni körönként mennyit sebeztünk.
- A sebzés erejének kimutatása bugos volt (pont fordítva mutatta az aktuális támadás erejét), ezt kijavítottam
- Új kép a sebzés kimutatásról
Mr.Death 2011.03.11. 04:38
Mivel szeretnék hamarosan egy updatelt verziót feltenni, Volgren halálakor portált nyit a japánokhoz, így nem áll majd fenn a veszélye hogy a kamrájában rekedünk. Ez a későbbiekben változni fog, ha meg lesz írva a küldetés
-Egy viszonylag ritkán felbukkanó de annál csúnyább hibát javítottam: ha a fizikai sebzés minimuma és maximuma azonos volt elszállt a program division by zeroval, egy sebzés nagyságát meghatározó függvény miatt.
Mr.Death 2011.02.20. 02:59
Updatelt és helyenként áttekinthetőbbé tett help, valamint minden funkcióhoz egy viszonylag rövid magyarázatot mellékeltem, amelyben a funkcióhoz kapcsolódó parancsok és egyéb tudnivalók szerepelnek, ezzel a kezdő játékosokat igyekszem segíteni.
Mr.Death 2011.02.14. 23:48
-Új pályarész a goblinoktól nyugatra, ahol goblin harcosok és újoncok vannak leginkább, ezzel segítve az ehhez tartozó küldetés gyorsabb befejezését.
-A holtak városában mostantól 10-15-ös, az óvárosban 22-es, valamint a kriptában 23-25-ös szintű mobok jönnek.
Mr.Death 2011.02.14. 14:50
-Resist csökkentő átkok, és azokat növelő áldások.
-Gaston Salivaire skillje mostantól a Halálsugár, e mellett megkapta a mágia ellenállás csökkentő átkot is.
-A kitartás skill hibásan működött, nem növelte a HP-t fejlesztéskor, ez a bug az első tesztek szerint megszűnt.
-Redundáns bónuszokat adó varázslatok kiszűrve, a maradék erősebbé téve.
-Egyedi tárgyakon a HP bónuszok csökkentek (szintén azért, hogy ne lehessen megkerülni a vitalitás tulajdonság fejlesztését)
-További bónusz csökkentések várhatóak a rúnákon és ékköveken. Főleg találatbónusz és páncélzat.
Mr.Death 2011.02.10. 02:07
-Jack sírja felé vezető questeknél a rewardok meg lettek változtatva, kevesebb tárgyat adnak és szinte mindegyik tartalmaz ékkövet vagy rúnát.
-Új, ismételhető küldetés a Démonbarlangban, a jutalom 1 rúna, ami max lvl35-ös lehet.
-Tárgylistában fegyvereknél ha van, írja az elementális sebzéseket is, páncéloknál az elementális ellenállást.

Gyűrűk, amulettek és egyéb ékszereknél, valamint pajzsoknál általában összetettebb statok vannak, ezért egyelőre nem mutatja a listában csak a szintet és az értéket, mert nem akarom hogy 1 sornál hosszabb legyen egy listázott tárgy. Dolgozom a megoldáson.
Mr.Death 2011.01.23. 02:09
Újabb balanszolások és fejlesztések:
-Készen vannak a statcsökkentő átkok, az ellenfelek ugyanúgy használják őket mint a többi varázslatot, ha rádteszik 2 játékbeli órán keresztül negatyv hatásoknak vagy kitéve.
-Ha valamilyen oknál fogva a megterheltséged meghaladja a teherbírásod nem tudsz megmozdulni (tárgybűvöléstől és átkoktól lehet ilyen)
-Felszerelési tárgyakon a bónuszokat drámaian lecsökkentettem, így nem lehet majd teljesen megkerülni azt, hogy tegyünk a Vitalitás és Ügyesség tulajdonságokra.
-Az olyan cuccok amik HP-t, AC-t vagy Találatbónuszt adnak (az ékszereket, gyűrűket, amuletteket kivéve) mostantól növelik a tárgy súlyát néhány ponttal.
-Kovácsoláskor (fizetős vagy saját skill) fixen 5% esély van rá, hogy a kombinálandó alkatrész/ékkő statjait negatívba fordítva adja hozzá.
-Lucius és az élőholt lovagok mostantól használják az új átkokat.
Mr.Death 2011.01.20. 08:27
Nagyszabású balanszolás és fejlesztés vette kezdetét.
-Fizikai skillek első szinten minimális bónuszt adnak, majd szintenként sokkal többet, ezzel a játékosoknak alternatívát nyújtva a 4. támadás+full procOnHit gear-el szemben.
-Fizikai skillek közül mostantól a legtöbb 2, vagy ettől több kört is elvehet, így jobban megéri az alacsony szintű, ám minden körben használható skilleket is alkalmazni.
-Teljes xp és stat reward újraszámolás, célja elkerüni a többszörös szintlépést néhány küldetés teljesítésekor, valamint a bődületes mennyiségű extra stat pont visszaszorítása, amitől csorbult a karakter fejlesztésének élménye.
-Torra első 2 questjében a kill countot visszavettem 1000 ről 200-ra, nagyon kevés embernek volt türelme végigcsinálni.
-XP-t adó tekercsek kevesebb xp-t adnak, az új küldis xp reward lett a mérvadó.
-Ritka tárgyakon is megjelenhet 1 nél több procOnHit skill, ráadásul nagyobb eséllyel mint eddig (eddig egy bug miatt nagyon alacsony volt rá az esély)
-Győztesek oltára csak 12% eséllyel ront egy másik staton
-Waldergonn páncélja az AC-n és a sebzés redukáláson kívül mostantól nem ad más statot.
Mr.Death 2011.01.08. 07:33
Szerencsejáték fejlesztése kész, jelenleg 25% eséllyel ad átlagnál jobb cuccot, viszont a vásárolt tárgy értékét egy másik képlettel határoztam meg, hogy pénzszerzésre ne lehessena továbbiakban használni.
A korrodálódott oltár rontási esélyét 25%-ról 10%-ra csökkentettem, így jobban megéri kockáztatni.
Mr.Death 2011.01.08. 02:40
Tárgy prefixek balanszolása, HP-t és fizikai sebzést adó prefixek magasabb szinten jelennek csak meg, valamint egykezes varázspálcákat csak lvl55-től lehet találni. Két új kétkezes varázsbot, ami kitölti az űrt a lvl20-as és lvl55 ös között. "All resistet" adó prefixek szintén magasabb szinttől jelennek meg. Tervben a szerencsejáték újraélesztése, valószínűleg nagyobb eséllyel fog ritka tárgyakat generálni.
Mr.Death 2010.12.01. 02:03
Egy egyszerű módosítással kijavítottam azt a kiskaput, ami lehetővé tette, hogy a craft rendszer "megkerülésével" imba erős tárgyakat gyártsunk.
Mr.Death 2010.11.07. 11:57
Debuffok ill. egy új raid jellegű küldi programozása folyamatban.
Mr.Death 2010.09.09. 08:10
Bekerült egy új játékmód, az Elit Mód, ezt karakterkészítéskor választhatjuk. Elit módban nem kap a játékos fejlesztési pontokat szintlépéskor, se küldetésre, jelentősen nehezítve így a játékmenetet. Azok akik ilyen játékmódban játszanak kénytelenek kihasználni minden lehetőséget amit a játék kínál, az előre haladás érdekében.
Mr.Death 2010.09.06. 04:08
Egy kis újdonság: mobok respawnkor visszakerülnek a kiinduló helyükre, illetve Dante mindent elsöprő támadásakor is, elkerülve ezzel a hosszú játékidő utáni hirtelen halált, amikor egy békésnek hitt faluba betéved valami gonosz és erős démon.
Mr.Death 2010.08.02. 00:02
Volt egy kis baki az inventory optimalizálási algoritmusban, emiatt néhány batch actionben, pl "eldob mindent" hibát írt. Ezt javítottam, hamarosan felrakom a javított verziót a weblapra.
Mr.Death 2010.04.27. 13:43
HOTFIX!
Egyes tekercsek amelyeknek el kellett volna tűnniük nem tűntek el, ellenben adott esetben egy másik tárgyat töröltek ki az inventoryból. Ez a hiba javítva lett, valamint mostmár 99%-ban láthatóak a minimapon az NPC-k és Bossok akkor is, ha egyéb mob is van mellette.
Mr.Death 2010.04.10. 00:20
Felkerült a webre a 0.8-as verzió!
Mr.Death 2010.02.13. 06:19
-Új varázslat, amely 1% eséllyel aktiválódik sikeres találat esetén, és megnöveli a sebzést 1 játékbeli órára (1 perc)
-A csökkentett fizikai sebzéshez igazítottam a bossok életerejét.
Mr.Death 2010.02.10. 10:24
-Betöltéskor bizonyos eséllyel megjelenő pályarészek
-néhány varázstekercs használat után nem tűnt el ---> javítva
-Új főellenség: Konduktor, a fémgólem. Különlegessége, hogy sorozatlövésre is képes, és halálakor alkatrészekre esik szét, aminek a kovács karakterek nagyon fognak örülni :)
Mr.Death 2010.01.21. 10:53
-lvl50 és lvl60-as könnyűpáncélzat
-ki pause-olja a játékot amíg "új nap virrad", így nem ér kellemetlen meglepetés a betöltés után.
-a tűzsebzések csökkentésének kellemes mellékhatásaként, az összes tűzzel sebző ellenfél is gyengült, így csak magasabb szinten kell tartani attól, hogy pikk-pakk elégetnek.
Mr.Death 2010.01.20. 12:36
-Erősen redukált tűzsebzés
-Redukált mana (cuccok is kevesebbet adnak)
-Pajzsok (tárgy) és ehhez tartozó defenzív skill, ami növeli a pajzsok hatékonyságát. Egyedi pajzsok kidolgozása folyamatban.
-Lvl60-as resist csökkentő skillekre mostmár hat az akaraterő
-Kitartás skill hatékonysága nőtt
-Új küldetéssorozat, jutalomként egy egyedi páncélt kapsz, amivel véletlenszerűen teleportálhatsz a városok között.
Mr.Death 2010.01.08. 08:42
-Teljes fegyver újratervezés, a fegyverek mostantól jóval kevesebbet fognak sebezni, még a magas szintűek között is lesz olyan ami nem hogy nagyobbat, de kisebbet sebez mint egy alacsony szintű, azonban több találatbónusszal fog rendelkezni. A tesztek során egyértelművé vált, hogy fölösleges a fegyverek sebzését növelni, így ugyanis magasabb szinten túl könnyűvé válik a harc. A főellenfelek HP-ját a későbbiek folyamán a megváltozott sebzéshez fogom igazítani.

-Az Akaraterő mostmár minden elementális sebzést erősít, így változatosabb karaktereket lehet fejleszteni, például olyan harcost, amely nem az erőre tesz főképp, és sebzését nem a fizikai, hanem főleg az elementális sebzés határozza meg.
Mr.Death 2009.11.25. 05:30
-4 új minőségi osztály
-75-ös szintű prefixek
Mr.Death 2009.11.22. 05:48
-Meneküléskor random egy szabad cellára rak 1 lépésre onnan ahol harcoltál (ezt már rég meg kellett volna csinálnom :) )
-Akik kaját adnak el mindíg árulnak kenyeret és vizet.
-Kidobtam a régi rendszert amit a kaja/pia tápértékének meghatározásához használtam, helyette most minden ételnek/italnak kalóriaértéke/alkoholtartalma is van, ami ha negatív akkor értelemszerűen csökkenti a hatást.
-Kijavítottam azt a bugot amitől néha beragadt a harc.
-Folytatom a tutorial írását.
Mr.Death 2009.11.17. 13:18
Megpróbáltam élvezhetőbbé tenni a játékot causal playerek számára is. Ennek folyományaként:

-Kevesebb xp kell a szintlépéshez, s a szintenkénti követelmény növekedése sem olyan drasztikus mint régen
-In game tutorial, amely a játék elejétől próbál elkalauzolni bizonyos események bekövetkezésekor (szintlépés, első tárgy felvétele, első küldetés elvállalása, első gyilok stb...)
-Svando háza mellett van egy kút amibe varázstalan tárgyakat lehet dobálni, ilyenkor egy random generált boss jön elő, amit ha legyőzöl eldobja a tárgyat amit bedobtál, némi turbóval :)
Mr.Death 2009.10.23. 12:36
A színezéshez írt script kezelőmet egészen új dolgokra kezdtem használni, mostantól találhatunk olyan tekercseket amelyek XP-t statot vagy éppen küldetést adnak, így a rövid történetek olvasgatása is értelmet nyert, nem tudhatod melyik történet végén kapsz egy új küldetést :)
Mr.Death 2009.09.20. 00:50
A tárgyaknak mostantól "cselekvésük" is lehet, valamint minőségük szerint megkülönböztethetőek, különböző minőségű tárgyakat más színnel jelöltem, hasonlóan ahogy a Diabloban voltak a magic,rare és unique cuccok.

Egy régi, nagy hiányosságát is pótoltam az engine-nek: mostmár azonosító alapján vissza lehet keresni adott tárgyakat az adatbázisban, így egyszerűen meg tudom mondani hogy a 100x agyonkombinált cucc mi volt eredetileg.
Mr.Death 2009.09.19. 04:35
Ha küldetésnél meg kell ölni valakit, azt egy '?' el jelzi a minimapon.

Már lehet 2 fázisú küldetéseket is csinálni, amihez nem kell visszamenni a küldetést adó npc-hez, valamint jutalomként adhat újabb küldetést is, amivel változatosabb, és hosszabb küldetés sorozatokat tudok csinálni.
Mr.Death 2009.09.09. 08:31
Kijavítottam egy bugot, ami lehetővé tette, hogy a korrodálódott oltárak bizonyos tárgyak szintjének változóját átfordítsa.
Mr.Death 2009.08.29. 05:20
-Új pályarész, egy kripta tele 85-95-ös szintű zombikkal, végén egy boss, akinek a legyőzése később részfeladat lesz majd egy nagyobb küldetésben. A kripta bejárata le van zárva, felnyitásához egy őrt kell legyőzni.
-Tárgybűvölés, mint szolgáltatás. Hjortspringben egy druida képes némi ellenszolgáltatás fejében bármilyen tárgyra újabb mágikus tulajdonságokat tenni. A bűvölések száma nincs korlátozva, viszont minél többször bűvöljük ugyanazt a tárgyat, annál értékesebbé válik, ezáltal a szolgáltatás is drágul.
Mr.Death 2009.08.27. 11:20
Két újítás:
-Minden szobának lehet egyedi leírása, amely körülnézéskor jelenik meg, természetesen már a színező tag-eket is támogatja alapból.
-Kereskedelem skill, amelynek segítségével többért tudod eladni a talált cuccokat, sőt eladáskor még némi xp-t is kapsz jutalmul.
Mr.Death 2009.07.04. 03:56
Legújabb változtatások:

-Minden ellenfél sebzését legalább a felére redukáltam, de többnél harmadára, vagy ennél is jobban, így elkerülendő az 1 ütéses halál.
-Az ellenfelek által ismert minden technika szintje ötödére csökkent, ugyanolyan okokból mint a sebzés.
-Mostantól ritkábban esnek mágikus tárgyak (harmad annyi esély)
-Küldetések mostmár adhatnak specifikus tárgyakat, akár egy konkrét tárgyat, akár típustól függően randomot.
-Elkészült a Bosszú Kardja. Ezt a kardot egy küldetéssorozat végén lehet megszerezni, kezdetben nem több, mint egy átlagos rövidkard, ám ha démont ölsz vele egyre erősebbé válik.
Mr.Death 2009.06.18. 12:02
-Újabb bug javítás, rosszul számította a játék az AC-t ezért volt rá mód hogy elérjünk egy pontra, ami után nem tudnak megütni. Jelengleg a leg táposabb páncélban is van rá egy minimális esély hogy megütnek.

-Növeltem az Egészségpontokért járó HP-t (2 ről 6-ra), így már nem haszontalan a fejlesztése.

-Ritkábban látogatott helyeken a mobok most több xp-t adnak.

Hamarosan felkerül az új verzió a lapra.
Mr.Death 2009.06.14. 10:53
Kijavítottam egy bugot, amely lehetővé tette a játékos számára, hogy olyan ellenfélből is essenek tárgyak, amelyeknek nem volna szabad semmit se dobni. A bugot olyan függvény okozta, amely az ellenfél halálakor rákeres, hogy része-e valamelyik aktív küldetésednek. Ennek a függvénynek jelen esetben csak akkor szabadna True-val visszatérnie, ha olyan küldetésről van szó, ahol a leölt ellenfélnek el kell dobnia egy tárgyat, azonban az eredeti (bugos) függvény minden küldetésben szereplő ellenfélre True-val tért vissza.
Mr.Death 2009.05.24. 01:34
5 új technika került a játékba, melyek jelentősen színesítik a játékmenetet.

A már meglévő pajzsvarázslatok teljesen át lettek alakítva, a Fénypajzsot már 5-ös szinttől lehet tanulni, helyébe a Mágikus pajzs került lvl35-ön, amely immár az elementális ellenállást növeli az AC helyett. A fénypajzsra további 4 új skill épül, ebből az egyik a Bosszú, amely ha aktív a pajzs a kapott fizikai sebzés egy részét visszaveri a támadóra. További 3 skill pedig a Bosszú során visszavert sebzés egy részét elementális sebzéssé konvertálja.

Az Energiaburok varázslat többi nem AC-t ad, hanem a kapott sebzés egy részét a manából vonja le a HP helyett (mint a diablos mana shield). Ha a sebzés átvállalása 100% fölé megy, akkor onnantól a beérkezett sebzést redukálja annyival, amennyivel túllépi a 100%-ot, egészen 95%-ig.

Jelenleg az új varázslatok tesztelése zajlik.
Mr.Death 2009.05.19. 09:28
Mostantól a küldetések többféle rewardot is adhatnak. A meglévőeket átdolgoztam, szinte mindegyik ad már xp-t is.
Új küldetés került be, amely jutalomként 1-et levon az egyik viselt cuccod súlyából.
Mr.Death 2009.04.26. 08:27
Írtam egy algoritmust, amellyel bármilyen szövegbe elhelyezhetünk színező tag-eket, így ezek a szövegrészek egy meghatározott színben fognak megjelenni a memóban. A szöveg színezése akár betűnként is történhet, sőt külső txt-file-okban elhelyezett tag-eket is kezeli.
Illusztráció gyanánt néhány képet feltöltöttem a galériába.
Mr.Death 2009.04.04. 09:46
Legújabb fejlemények:
-Új háttér (talán a legszembetűnőbb változás)
-3 új skill, amelyek egymásra épülnek, ezek segítségével 1 körön belül többször is látámadhatjuk ellenfelünket, a skill növelésével egyre nagyobb az esély hogy bejön támadás közben.
-Ütéserő mérő: sikeres találat esetén megmutatja hogy az épp bevitt sebzés hanyad része a maximum bevihetőnek.
-Ütéskor a szöveg változik attól függően milyen tipusú fegyver van nálad, pl vágó fegyverrel "megvágod" míg mondjuk pálcával "rásuhintasz" ellenfeledre.

Jelenleg az új skillek tesztelése folyik.
Mr.Death 2009.03.07. 04:09
Tipprendszert építettem be, amely percenként egy véletlenszerű tippet jelenít meg az alsó statudbar-ban.
A tippeket a játékos szintje is befolyásolja, pl lvl1-en alapvető funkciókról kap tippeket, hogy nézze meg ezt vagy azt a tulajdonságát, magasabb szinteken viszont egyre mélyebb információk jelennek meg, mint pl játékmechanikával kapcsolatos ötletek és kiskapuk.
Mr.Death 2009.02.28. 00:16
Néhány hibajavítást eszközöltem:
-Az olyan tárgyak, melyek több HP-t adtak mint amennyi éppen volt, megölték a játékost, mikor levette magáról.
-A szintkülönbséggel arányos xp növelés miatt az újraéledő ellenfelek egyre több xp-t adtak.
-A ritka cuccok 1-el kevesebb tulajdonságot kaptak a kelleténél.
-A tulajdonságok generálásánál a varázslatok nem írták felül egymást, hanem összeadta az indexüket, így olyan varázslatok és technikák is megjelenhettek tárgyakon, amelyeknek nem lenne szabad.
-Néhány elgépelést is javítottam a szövegben.
Mr.Death 2009.02.24. 22:58
Bekerült néhány újítás a játékba:
-Egy új modul, amivel egy adott helyet gyakorlatilag a végletekig le lehet írni, ezzel növelve az átélést.
-Új event: Egy-egy ellenfél legyőzésével kinyithatunk ajtókat.
-Új oltár: használatakor egy térkaput nyit a hozzánk legközelebbi városba.
-Sebző szektorok: Sebződünk amíg egy adott szektorban állunk, regenerálódás helyett, alvás közben növelt hatásfokkal. A sebzés nagyságát egy szorzó határozza meg. --> Az elátkozott óváros immár teljesen a történetben leírtakat tükrözi :)
Később ezzel a módszerrel csapdákat is fogok tudni állítani.
Mr.Death 2009.02.14. 01:02
Mostantól azok a küldetések, amelyek tárgyakat adnak jutalmul, csak ritka, vagy annál jobb minőségű tárgyakat dobhat, viszont nem dobhatja a legmagasabb minőségű tárgytípust.
Mr.Death 2009.01.08. 10:54
Elkezdtem kiépíteni egy Hjortspring nevű várost, amivel elsősorban a játéknak azt a csorbáját próbálom kiküszöbölni, hogy a játék elején elég hirtelen magas szintű ellenfelekkel találjuk szembe magunkat. Hjortspring körül igyekszem fokozatosan erősíteni a mobokat, valamit sok új küldetést is kitalálni a városhoz.
Mr.Death 2008.12.31. 09:29
A játék új elemeit, és a meglévők változásait javítom a helpben, utána egy kis szövegellenőrzés jön, mert észrevettem pár helyen elírásokat.
Mr.Death 2008.12.26. 16:43
Bekerült két kovács a játékba, akiknél pénzért tudsz szétszedetni vagy kombináltatni tárgyakat. A szolgáltatás ára szándékosan magas, hogy megérje inkább megtanulni a kovácsolás skillt.

A kovácsok nem tudnak mit kezdeni azokkal a cuccokkal amelyeknek a szintje magasabb mint az övék.
Mr.Death 2008.12.24. 06:12
A tűztámadás balanszolása befejeződött, a gyulladási esélyek a szintkülönbség függvényében csökkennek.
Mr.Death 2008.12.20. 15:50
Kicsit tweakeltem a tűz effekten, mert túlságosan leegyszerűsítette a játékot, mostantól az ellenfelek resistjeit a szintkülönbésgtől függően megnöveli, így kisebb eséllyel gyulladnak meg, és kevesebb ideig égnek.
Mr.Death 2008.12.13. 05:44
Mostantól a tűztámadásoknak is van értelme, az alap sebzésen felül az ellenfél resistjétől függően van rá esély hogy lángra kap, ilyenkor körönként 5% hp-t veszít akkor is ha már nem vagyunk ott, vagy nem harcolunk vele. A tűzsebzés nagysága határozza meg, hogy hány körön keresztül ég.
Ha jéggel is sebezzük közben, a lángok kialszanak. Ha fagyott ellenfelet tűzzel támadunk felolvad.
100%-os tűzellenállás felett nem lehet meggyulladni.
Az új szabályok a játékosra is érvényesek.
Mr.Death 2008.10.29. 11:08
Felkerült a lapra a 0.7c!
Mr.Death 2008.10.28. 23:05
A minimap mostmár mutatja az eldobott tárgyakat is.
Mr.Death 2008.10.24. 14:23
Lefaragtam a játék memóriaigényét kb a harmadára.
Mr.Death 2008.10.22. 10:07
Napokon belül felrakom a 0.7c-t a lapra.
Mr.Death 2008.10.18. 03:03
Minden prefixet felerősítettem, mert hamar érdektelenné váltak a mágikus tárgyak, így mostmár magasabb szinten is érdemes lesz rájuk nézni, a ritka cuccokról nem is beszélve, amelyek több mágikus tulajdonságot is hordozhatnak egyszerre.

Magasabb szintű ellenfelek ellen keményebb lesz a harc, ugyanis a szintkülönbséggel arányosan erősebbeket üt rajtunk, és a mi tulajdonságaink is kevesebbnek számítanak.

Az erő tulajdonság %-os arányban növeli a fizikai sebzést, hasonlóan az akaraterőhöz, ami ugyanezt teszi minden varázslattal.

A főellenfeleknek és néhány NPC-nek saját szövegeket és cselekvéseket írtam, így jobban átjön az egyéniségük.
Mr.Death 2008.05.13. 11:29
Elkezdtem írni egy eventrendszert a játékhoz, még gyerekcipőben jár, de olyanokra tudnám használni mint pl. ha megölsz egy ellenfelet nyíljon egy portál valahová, vagy felrobbantsa magát, nyisson egy ajtót, stb.

Igyekszem a tárgymásolással kapcsolatos metódusokat felgyorsítani, igaz a program ígyis több ezer ellenfelet egyszerre mozgat vagy dönt hogy mit csináljon gyakorlatilag teljesen észrevétlenül, hamarosan azonban ez a szám több tízezerre fog bővülni, és nem akarom hogy a jelenlegi 1-2mp es betöltési idő sokkal hosszabbra nyúljon.
Mr.Death 2008.05.03. 05:52
Bekerült a szerencsejáték, hasonlóan a Diablo2 szerencsejátékához, átlagon felüli árakért tudsz venni sima cuccokat, amelyek a vásárlás pillanatában felfedik varázslatos képességeiket.

Mostantól minden játékbeli nap leteltével megjelenik egy betöltés kép, amíg a program reseteli az ellenfeleket, és egy 10 naponta bekövetkező esemény is bekerült, ami feltakarítja a földön maradt tárgyakat.
Mr.Death 2008.05.01. 10:00
Új főellenfelet tettem a játékba: Lord Taurin a tükörharcos.
A boss felveszi az alakod, lemásolja a cuccaid és az összes képességed, majdnem olyan, mintha magad ellen harcolnál.

Még némi finomításra szorul, de lényegében készen van.
Mr.Death 2008.04.25. 12:36
Új bugot találtam, ha 2 questhez ugyanolyan ellenfelet kell ölni, csak az egyikhez számolja fel, hamarosan javítom.

Készülőben az olyan questek ahol választhatsz hogy az adott feladatot a jók, vagy a gonoszak útján oldod meg, természetesen a lakosság is ennek fényében fog majd reagálni a jelenlétedre.

Új skillek várhatók, amelyek a tűz illetve jég ellenálást növelik, meg egy ami a diablo "mana shield" varázslatához lesz hasonló, a lényege, hogy a sérülést nem a hp ból, hanem a manából vonja le, amíg ki nem fogy, ezzel kompenzálva a varázslók relatíve kevés hp-ját.
Az elementális ellenállások maximum értéket fognak kapni, amelyeket ezek után ékkövekkel és egyéb ékszerekkel lehet felvinni 100 fölé, kicsit megnehezítve ezzel a magas szintű ellenfelek elleni harcot, és némileg csökkentve a monotonitást magasabb szinten.

Hosszabb távú terv, a tárgyak rendszerének újraírása, a mostani ugyanis nem felel meg az alapelvárásaimnak, vagyis a könnyű bővíthetőségnek.
Maguk a tárgyak most is könnyen hozzáadhatók, de az új tulajdonságok hozzáadása körülményes, nem mellesleg tönkreteszi az eddigi karaktermentéseket.
Mr.Death 2008.04.15. 21:31
Felkerült a lapra a 0.7b verzió
Mr.Death 2008.04.05. 11:07
Legújabb fejlesztés:
A nagyobb falvak és városok közepén raktárak vannak, ebben tárolhatjuk az értékesebb/nehezebb cuccokat.
A raktár némi pénz ellenében bővíthető is.

A főmenü és a betöltés új háttereket kapott, ezekből néhányat feltöltöttem a gelériába.

Az új verzió terveim szerint egy héten belül felkerül a honlapra.
Mr.Death 2008.04.01. 21:31
Legújabb fejlesztések:
-Grafikus hp/mp és xp kijelző az ablak bal oldalán (Gauge)
-Az eladók nem adhatnak el nagyobb szintű tárgyakat mint a játékos, ha a játékos magasabb szintű az eladónál akkor pedig a régi rendszer szerint generál tárgyakat (tárgy szintje nem nagyobb az eladó szintjénél)
-A kovácsolás szintjénél 2x nagyobb szintű tárgyakat lehet szétszedni/kombinálni
-A visszajelzések alapján kevés jó beállítottságú eladó volt, ezért néhányat betettem 20-45 ös szintűek.
-Két új quest vonal a gonoszoknak, az Éjbenlátónál a Csontvázkirály barlangjában, és Torra a színvak démon, a Fellegvárban.

Hamarosan elkészül az új verzió.
Mr.Death 2008.03.21. 15:44
A munkám miatt jelentősen csökkent az idő amit a fejlesztésre szánni tudok, de időközben kijavítottam egy a fajokkal kapcsolatos bugot, és már 38 küldetéssel büszkélkedik a játék, most igyekeztem a gonosz küldetésekre fektetni a hangsúlyt.
Egy lényeges változtatás miatt, mostmár ha egy tárgyra valamilyen varázslat vagy harci technika kerül, a birtokosa alapból 1. szinűnek látja, ám ha rendelkezik ugyanazzal a technikával, akkor a tárgy azt fogja használni a sajátja helyett.
Pl egy harcos talál egy olyan pálcát amin van egy Tűzlabda varázslat, akkor a pálca használatkor minden körben elsüt egy lvl1-es Tűzlabda varit, aminek a sebzése egy lvl1 es tűzlabdáéval egyezik meg. Ha egy mágus használja ezt a pálcát, akinek van pl lvl30 as tűzlabda varázslata, annak ugyanez a pálca minden körben lvl30-as Tűzlabdát varázsol, a sebzése pedig lvl30-es lesz, sőt még az akaraterő adta sebzésbónuszt is megkapja.
Az előnye elég egyértelmű, 1 kör skill megtakarítás, nincs manakövetelmény, azonban csak akkor süti el, ha eltaláljuk az ellenfelet, szemben azzal, ha mi varázsoljuk, akkor manába kerül, viszont mindenképpen talál.
terveim szerint a 0.7b verzió hamarosan felkerül a weblapra.
Mr.Death 2008.02.12. 03:47
Túlvagyok az első komolyabb rebalanceon a változások a következőek:
-Ellenfelek sokkal kevesebb xp-t adnak, kevesebb xp kell a szintlépéshez, viszont minél magasabb szintű a karakter annál nehezebben lép szintet, a 99-ik szint elérése mostmár komoly kihívást jelent.
-Az ellenfelek találatbónuszát drasztikusan megemeltem, az eddigi nevetségesen egyoldalú küzdelmeknek és a 10 szinttel nagyobb ellenfelek legyőzésének ezennel vége.
-Az összes faj kezdeti tulajdonságait újragondoltam, minden faj 100 tulajdonságpontot oszt szét különböző arányban, így mostmár nem egyértelműen a gólem és az elf a leg használhatóbb. (Pl gólem masszív tűz és jég ellenállással indul ellenben a feketemágia ellenállása alacsonyabb mint bármely más fajnál)

Hamarosan új verziót rakok az oldalra, az új küldetések valószínűleg csak az ezt követő verzióban lesznek benne.
Mr.Death 2008.02.07. 23:45
Kijavítottam a quest reward bugot, amikor jutalomként tárgyakat kellene kapni, és néha nem adott semmit.
Új, egyiptomi területen gondolkodom, és a már meglévőkhöz illő küldetéseken.
Mr.Death 2008.01.21. 11:17
Eddig csak a jégtámadásnak volt "status effect"-je, jelenleg a tűztámadásén dolgozok, hasonló módon 25% eséllyel fog meggyulladni az ellenfél, és bizonyos mennyiségű HP-t fog veszteni amíg ég. A két status természetesen majd kioltja egymást, tehát ha egy fagyott ellenfelet tűzzel támadunk, fel fog olvadni, és fordítva, ha ég és jéggel támadunk, a tűz idő előtt ki fog aludni.
Ötleteket várok arra az esetre mi történjen amikor valaki meggyullad? Jelenleg %-os HP veszteség/kör ön gondolkodom, de ha valakinek jobb ötlete van az szóljon bátran!

További újításként mindennemű feketemágia sebzés, a bevitt sebzés 10%-át fogja gyógyítani HP-t és MP-t egyaránt. Ebből következik hogy a feketemágia varázslatok manakövetelménye némileg meg fog nőni a köv. verzióban.

Természetesen a változások ellenfeleket is érintik majd, ha valamelyik feketemágiával támad minket és nincs rá immunitásunk, akkor a támadás gyógyítani fogja!

Igyekszem a köv. verzióban legalább 1 történeti szálat kialakítani, amely egész a főellenségig vezet majd.
Mr.Death 2008.01.08. 12:40
A játék jelenleg játszható állapotban van, ami azt jelenti, hogy az eddig bekerült funkciók működnek, előfordulhatnak kisebb hibák, elméletileg stabil, vagyis ha vki crash bugba futna kérem jelezze, milyen körülmények között futott bele.
A küldetésrendszer még friss, változhat, épp ezért még nincs is sok küldetés.
Szintbeli korlátozás MÉG nincs, de a tervek szerint ez 99 lesz, mint a Diablo 2-nél, és mivel a skillek max akkora szintűek lehetnek mint maga a játékos ezért azok is majd max 99-esek lehetnek.
Igyekszem majd annyi küldetést berakni, hogy minden fajjal, mindkét beállítottsággal végig lehessen vinni egy fő történeti szálat, jelenleg ez tűnik a legnehezebb feladatnak, sok-sok írás, sok-sok NPC...
Igen sok egyedi (unique) tárgy lett már berakva, közülök egy rakat, amit még magamnak se sikerült megtalálni, pedig már tesztelgetem a játékot egy éve (léteznek csak ritkák :) )

A legújabb verzióban bevezetésre kerültek a ritka tárgyak, ezek gyakorlatilag sima mágikus tárgyak, de egyszerre több tulajdonságot is kaphatnak, minél ritkábbak annál többet. Kicsit olyanok mint a diabloban a "rare" (sárga) cuccok voltak.

Nemrég csináltam meg az evés-ivást is, mostmár szomjazunk, éhezünk, ha sokáig nem táplálkozunk, igaz éhen szomjan nem halhat a karakter, de alvás közben a regenerálódás jócskán lassul.

A játékhoz tartozó helpet frissítettem, bekerültek az új parancsok és az oltárak leírásai.

Hozzászólások - Wanderer
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #185029   2012.07.24 10:37 GMT+1 óra  
0.9d verzió!
Kisebb simítások történtek és a támadóvarázslatok erejének balanszolása a manakövetelményekhez képest.

Megjegyzem a fejlesztési napló kezd kissé elburjánzani
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #180668   2012.05.11 16:48 GMT+1 óra  
Hosszú kihagyás után íme a 0.9c verzió!

Patch log kicsit olvashatóbb formában ITT
Letöltés ITT
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #171110   2011.12.21 16:32 GMT+1 óra  
Idézet
Mr.Death :
PHP alapú, fél-statikus grafika, tehát nem egy képre kattogsz végig de nem lesz animáció sem, valami olyasmit szeretnék létrehozni mint ez a játék:
Elastenolia
Valós időben kirajzolódó ellenfelek, meg egy világ amit bejárhatsz. A balanszra jobban kell figyeljek majd, némiképp korlátoznom kell majd emiatt a szabadságot a mostanihoz képest.




   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #171000   2011.12.19 15:33 GMT+1 óra  
PHP alapú, fél-statikus grafika, tehát nem egy képre kattogsz végig de nem lesz animáció sem, valami olyasmit szeretnék létrehozni mint ez a játék:
Elastenolia
Valós időben kirajzolódó ellenfelek, meg egy világ amit bejárhatsz. A balanszra jobban kell figyeljek majd, némiképp korlátoznom kell majd emiatt a szabadságot a mostanihoz képest.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #170995   2011.12.19 12:58 GMT+1 óra  
Egyáltalán nem mondtam, hogy ciki, sőt! Szerintem te se érezd annak.

Grafikus megjelenítés alatt statikus képekre gondolsz, vagy realtime grafikára?
És maradsz Delphi vagy váltasz más környezetre?

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #170992   2011.12.19 12:37 GMT+1 óra  
Nagyobb megszakításokkal azért azt tegyük hozzá, volt amikor egy évig hozzá se nyúltam. Azt azért én is érzem, hogy ciki, hogy ennyi idő alatt nem tudtam befejezni egy ilyen "egyszerű" játékot, mentségemre legyen tartalmi szempontból azért jóval több van benne, mint ami elsőre látszik.
A másik meg, azt írtad 2006 óta dolgozom rajta, már csak ezért is (én ilyen vagyok) úgy vagyok vele, hogy ha már ennyi idő elment vele, befejezem. Tényleg nincs sok már hátra, story elemek, meg egy kis balanszolás, nem véletlen a 95% sem.

Tanultam a hibáimból is menet közben, és ha ez kész van belekezdek egy webes változatba is, ami már grafikus megjelenítéssel bír, és nem mellékesen lesz benne multiplayer.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #170989   2011.12.19 10:54 GMT+1 óra  
2006 óta dolgozol ugyanazon a programon? És 2008-ban lett beküldve, ahogy látom.

Félre ne érts! Maximális tisztelet, hogy még mindig nyomod!
Jó lenne, ha ez a tulajdonság, mármint a kitartás lenne divat a garázsfejlesztésben, nem pedig az mmo-mánia.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #167671   2011.10.31 22:04 GMT+1 óra  
Tetemes mennyiségű bugjavítás és balanszolás volt az utóbbi időben, kipróbálható verzió hamarosan
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #158180   2011.08.02 23:50 GMT+1 óra  
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #154546   2011.06.17 13:50 GMT+1 óra  
Kész a 0.9-es verzió! ITT tudjátok letölteni!

A változások listájához tekintsétek meg a weboldalt.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #148919   2011.03.11 16:20 GMT+1 óra  
Lehet töltögetni az új verziót! ^.^
Valamint ha van kedvetek szavazzatok az Elit móddal kapcsolatban a főoldalon!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #147323   2011.02.04 19:22 GMT+1 óra  
Az ötlet nem rossz, viszont elég egyértelműek a parancsok, pl öl, vesz, elad és hasonlók, ezek oylan szavak amiket ha már valaki elkezd gépelni akkor tudja mit akar leírni, de ha tudsz konkrét páldát mondani, hogy melyik parancsnál lehetne ez hasznos akkor lehet hogy belerakom.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #147296   2011.02.04 00:31 GMT+1 óra  
Ami még jól jönne, hogy amikor elkezdesz egy szót írni, a progi megpróbálhatná azt kiegészíteni az általa ismert szavakkal. Így legalább azon nem kellene filózni, milyenen szavakat/parancsokat ismer a játék.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #147260   2011.02.03 09:51 GMT+1 óra  
Szia, nem is nagyon akarok már eltérni, főleg így a fejlesztés vége felé haladva, elismerem, hogy kissé régimódi, nehézkes, és sokan nem veszik a fáradtságot hogy elolvassák hozzá a leírást, de már a fejlesztés kezdetekor tudtam hogy ez a játék egy elég szűk réteget fog érinteni, többek közt azokat akik ismerik a brutáliát is. Ennek ellenére azért igyekszem kezelhetővé tenni mindenki számára, lesz majd egy kicsit bővebb tutorial az elején.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #147165   2011.01.31 18:55 GMT+1 óra  
nagyon sokáig akartam én is ilyen játékot írni! Sok sikert hozzá, szerintem maradj a parancsos rendszernél mert az adja meg az esszenciáját
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #144543   2010.11.30 21:17 GMT+1 óra  
Demo link frissítve.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #143382   2010.11.08 19:01 GMT+1 óra  
Igen elsőre bonyolultnak tűnhet. Lehet hogy majd berakok funkciógombokat, mert látom hogy ez mindenkinek elég nagy akadály, a parancs írogatós irányítás egyébként Brutália örökség (részben annak mintájára készítettem a játékot)
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #143374   2010.11.08 17:40 GMT+1 óra  
Kipróbáltam, nekem túl komplikált, valahogy minden parancsot fejben tartani, meg hogy mit mikor meg hogy... lehet hogy már hozzá szoktam a mai mindent elénk tálalós dolgokhoz, de legalább funkció gombok kellenének, hogy mikor mit lehet, és ne utasítgatások között keljen barangolni.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #143346   2010.11.07 19:56 GMT+1 óra  
Wanderer 0.8b

Némi javítás az előző verzión, a mobok már nem kószálnak korlátlanul, Dante haragjakor, valamint megölés utáni respawnkor visszakerülnek a kiinduló helyükre.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #132206   2010.04.27 22:45 GMT+1 óra  
A link változatlan, a frissített változatban már benne van a tekercsekhez a javítás, meg ez a minimapos balhé, amit írtam.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #130745   2010.04.10 09:22 GMT+1 óra  
Elkészült a Wanderer 0.8-as verziója! Próbáljátok ki!
http://www.goldsoft.uw.hu/downloads/wanderer/0.8/setup.exe

-99 küldetés!
-Hosszabb, nagyobb kihívást jelentő, regény szerű küldetések!
-Tulajdonságpontot és Tapasztalatot adó tekercsek!
-Új, soha nem látott képességekkel ellátott egyedi tárgyak, és főellenfelek!
-Tekercsek, melyek olyan titkokat rejtenek, melyek megoldása csak Rád vár!
-Válj erősebbé az új képességek által! Variáld eddig tanult képességeidet a maximális hatékonyság érdekében!
-Fedezd fel az új területek rejtette titkokat, ismerkedj az új falvak lakóival, és vállalj küldetéseket az új, véletlenszerűen felbukkanó NPC-ktől!
-Bizonyítsd bátorságodat a Kút Szellemével szemben! A győztes méltó jutalomban részesül!
-Használd fel összegyűjtött vagyonod tárgyaid erősítésére! A város főpapjai immár képesek mágikus erővel felruházni felszerelésed!
-Védd magad a vadiúj pajzsok segítségével, melyekre a hozzájuk tartozó technika is rásegít!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #123050   2009.11.25 09:08 GMT+1 óra  
A fogalmazásommal van talán a baj, PONTOSAN tudom mi lesz a funkciója, de az első változatban valószínűleg csak sima tárgycserére lesz belőve, hogy le tudjuk tesztelni, majd később bővítem olyanra, hogy egy általad kitalált áron kitehetsz egy cuccot, és azt egy másik játékos megveheti, majd ezt az összeget megkapod menet közben, vagy legkésőbb mikor újra belépsz.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #123028   2009.11.25 05:39 GMT+1 óra  
Ne csesztetések vedd, de miért fejleszt olyat, amiről még te magad sem tudod, hogy mire lesz jó? Nekem legalábbis most az jött le, hogy te sem tudod igazán, hogy milyen funkciója lesz ennek a ládának.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #123027   2009.11.25 05:29 GMT+1 óra  
Hamarosan lesz egy új release, és tervben van egy bárki által használható, közös láda, amelyben az internetkapcsolattal rendelkező játékosok cserélgethetik egymás között a cuccaikat. (Amolyan multiplayer pre-alpha )

A ládát a későbbiekben aukciós házként is lehetne majd használni.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #117645   2009.09.20 00:54 GMT+1 óra  
Tegnap dumáltam haverral erről az új feature-ről, hogy a tárgyaknak kül action-jei lehetnek, az eredménye egy új cucc lett, nevezetesen egy papagáj, ami az átvételkor eltanulja az összes támadó varázslatod, és ezekből 3-at véletlenszerűen meg is jegyez.
Ezután a papagáj amolyan varázspálcaként használható, néha tollászkodik és beszól valami baromságot
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #114109   2009.07.04 07:12 GMT+1 óra  
Felkerült a legújabb verzió a lapra, rengeteg újítás van benne!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #113307   2009.06.20 07:26 GMT+1 óra  
Hali
Felvettelek msn-re és természetesen érdekel a dolog, bővebben akkor msn-en, és mindenképpen huszonhatodika, után megbeszélhetjük a részleteket, mivel az utóbbi időben sem technikailag sem idő ügyében nem álltam jól, nem volt és nem is lesz netem amíg haza nem megyek meg a vizsgákra kell/ett készülnöm mert még jővő héten is megyek sajnos, de aztán nyári "szünet" és belevetem magam a dologba.
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #112550   2009.06.09 05:42 GMT+1 óra  
Örülök hogy van aki még követi a project fejlődését innen, persze hogy érdekel a dolog, hiszen asszem írtam is hogy az egésznek a kiváltója a diablo volt, és azért csináltam belőle szöveges rpg-t mert ez egy vizsgamunka volt eredetileg, és nem volt rá időm hogy vmi grafikus dolgot csináljak, arról nem beszélve hogy a rajzolás nem az erősségem.

Ha gondolod vegyél fel msn-en és megbeszélhetjük a dolgot.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Lajhár_Tibor - Tag | 33 hsz       Online status #112287   2009.06.06 11:19 GMT+1 óra  
Grat a progihoz, elég részletgazdagnak tűnik. Nem szeretnéd 2d-s, amolyan diablo nézetes grafikát hozzá? Nem feltétlenül leanimálva, csak jelzés értékűen, hogy mondjuk nem lépeget a figura, de határozottan van figura, meg terep, meg hasonlók. A szöveges rész persze maradna, csak lehetne kattintással is irányítani. Továbbra is el kéne képzelni, csak azért látni is lehetne valamit. Ha lennének megrajzolt tárgyak figurák, egyebek, akkor összepakolni már egy meglévő rendszerre, ami ugye megvan már, nem lenne nagy ügy. És itt jön a lényeg, én rendelkezek általam készített rajzokkal, eleve izometrikus (remélem jó szót használok) nézetre készítve, egységnyi darabokban, azaz sakktábla szerűen összerakható, tehát bármilyen alaprajzú épület megvalósítható. Ruhadarabok, fegyverek, pajzsok eleve külön, tehát bárhogy lehet kombinálni, talajok, növények, bútorok. Egy rpg játékhoz lettek rajzolva, csak idő hiányában nem fogom tudni megcsinálni. Ha valamilyen szinten érdekel a dolog, küldj egy emailt, vagy itt fórumon válaszolj, max 2 hét és visszaírok.
__________________________________________________________

Linkek : Project - aRPG
sl0zh.mail@gmail.com
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #110919   2009.05.24 01:39 GMT+1 óra  
Eddigi tapasztalataim az új skillekről: Ha kombinálod őket nagyon érdekes hatásokat tudsz elérni.

Alapvető tény hogy minél erősebbek ellen harcolsz a hatás annál nagyobb lesz. Pl a fénypajzsra elég 1-et tenni, miközben tápolod azt a skillt ami fagyaszt ha megütnek vagy gyógyít. Ha van mellette Energiaburok akkor a kapott sebzés jó része ráadásul nem is a HP-dat bántja.

Az elementális visszaverés ereje és az Energiaburok elnyelési ereje pedig ugyanúgy függ az Akaraterőtől is mint a többi varázslaté.

Hamarosan megírom mindennek a helpjét is a játékban, így minden játékos utána tud majd nézni a hatásoknak is.
Gondoltam arra is, hogy a tipprendszerbe beveszek olyan tippeket is, amiket annak függvényében dob, hogy milyen skilleket tanultál, így garantáltan hasznos infok kerülnek a képernyőre.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #108322   2009.04.04 09:52 GMT+1 óra  
Sajnos nem sok időm jut mostanában a fejlesztésre, ezért valószínű, hogy hamarosan csinálok mégegy verziót a bétából, ami tartalmazza az utóbbi időkben történt változásokat, a többi, végleges fícsör leprogramozásához több idő kell. (Egy halom ötlet sorakozik egy txt-ben amit meg kéne valósítani)
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #101005   2008.12.20 15:53 GMT+1 óra  
Még tart a tweakelés, kicsit mintha hibádzana a % számítás a gyullasztái eséllyel, és a fagyasztás hossza szerintem szintén el van rontva, ezeknek utánanézek.

Van itt valaki aki huzamosabb ideig tesztelte a játékot, és tapasztalt olyat hogy valamelyik tulajdonsága negatívba szaladt, vagy több teher volt rajta mint amit elvileg elbírna?
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #98593   2008.11.07 13:48 GMT+1 óra  
Igen ez a dolog a mentéssel olyankor történik, ha közben harcolsz, vagy üzletelsz, eldobsz vagy felveszel tárgyakat,ugyanis ilyenkor a progi automatikusan ment, nehogy elvesszen valamid, vagy tárgyakat másolj betöltögetéssel.

Mostanában kevesebb időm jut a fejlesztésre és már nem vagyok biztos hogy ezt az infot feltűntettem-e a help-ben, de majd utánanézek. Ha hiányos mindenképpen pótolom.

Egyébként örülök hogy tetszik a játék, igyekszem az NPC-ket egyedivé varázsolni, a továbbiakban egy a karaktergeneráláskor opcionálisan választható tutorialt is tervezek, amely segítene a kezdő játékosoknak eligazodni a parancsok rengetegében (igaz ott az info de talán emellett egy jobb megoldás a tutorial pálya)
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #98489   2008.11.07 06:52 GMT+1 óra  
Játszottam a progival, nagyon ötletes és részlesen kidolgozott. Igaz eddig csak 5-ös szintig jutottam el meg pár quest-et teljeítettem, de mindeképp figyelemre méltó darab. Amit hiányoltam, lehet benne van csak én nem találtam meg, hogy szüneteljen a játék amikor az infókat nézegetem. Olyan is volt, hogy elmentettem a játékot és amikor betöltöttem, nem ugyanazon a helyen kezdtem.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #97811   2008.10.29 11:10 GMT+1 óra  
Szívesen látnék pár véleményt az új verzióról
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #97170   2008.10.18 03:07 GMT+1 óra  
Ha minden jól megy jövő héten elkészül a következő verzió, ami tartalmazni fogja az újításokat, ez lesz a 0.7c, a 0.8 ban a legnagyobb változtatás a tárgymódosító rendszerében lesz, gyakorlatilag alaptól újraírom, különböző okok miatt...
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #87409   2008.05.16 22:58 GMT+1 óra  
Aha, köszi, haver is vmi hasonlót jelzett vissza, nemtom nekem bezavarhat a routerem talán.
Mondjuk mint láthattad komolyabban még nem volt időm foglalkozni a lappal
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #87310   2008.05.15 13:16 GMT+1 óra  
Nekem kb 4 mp alatt bejön a lap (próba'hihi' ), csak az uw bannercsík alatti második csíkon hibaüzenetek vannak csak, például:

Warning: themeheader(banners.php) [function.themeheader]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/ultraweb/g/go/goldsoft/themes/poser/theme.php on line 50
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #87303   2008.05.15 09:28 GMT+1 óra  
Másoknak is lassan (vagy egyáltalán nem) töltődik be a honlapom? Ha igen, vki tudja mi lehet ennek az oka? Korábban nagyon gyorsan bejött, kb 1 hónapja tapasztalom ezt, lehet hogy az ultrawebnél van vmi gajdulás?
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #87192   2008.05.13 11:33 GMT+1 óra  
Az eventrendszer első tesztje sikerrel zárult, Dante halálakor térkapu nyílik, ami egy teljesen zárt terembe visz, ahol egy olyan oltár található, ami sehol máshol a játékban.
Az oltárat használva a játékos "remortol", azaz új életet kezd, szintje újra 1-lesz, minden tulajdonsága visszaáll olyanra mint amilyen születésekor volt, és minden összegyűjtött tárgya eltűnik. Minden, kivéve 1-et ami a ládában maradt (ha nem maradt semmi akkor bukta). A tárgyat véletlenszerűen választja ki a progi, és minden újjászületéssel 1-el többet tarthat meg (1-el többet választhat ki) a játékos.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #86328   2008.05.03 05:57 GMT+1 óra  
Készülget a 0.7c változat, ez már nem lesz olyan nagy méretű mint az előző, a telepített játék most 4.5 mb-t foglal összesen.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #86251   2008.05.01 10:14 GMT+1 óra  
Tudna valaki nekem egy linket adni Delphi alatti hálózati programozásról, indy, interbase stb? Minden érdekel, magyarul lenne a legjobb, de ha angol az se baj, csak amit eddig találtam ott mindig túlbonyolított példákon keresztül mutatták be, ahol egyszerűen elvesztem a fonalat meg a kedvemet is ^^
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #85258   2008.04.15 21:33 GMT+1 óra  
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #85201   2008.04.15 00:37 GMT+1 óra  
Örülök hogy tetszik
Ha minden jól megy, ma felrakom az újabb verziót.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #85061   2008.04.13 02:50 GMT+1 óra  
nagyon állat imádom az ilyen egyszerű játékokat...
de talán a tárgyakat meglehetne valami külön ablakban jeleníteni, talán az ellenségeket is
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #84516   2008.04.05 11:20 GMT+1 óra  
Az új verzió elkészülését követően az összes fennmaradt bétát le fogom szedni a honlapról, mert láttam hogy valaki még a régit tölti ami tele van hibával
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #84294   2008.04.01 21:33 GMT+1 óra  
A régebbi verzióban volt egy bug, mikor kevés hp val éhesen alszol, nem töltődik a HP, az új verzióban ez a hibát is javítom.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #84138   2008.03.30 06:26 GMT+1 óra  
Köszi, végre működik ez is, majd időnként updatelem a projectet, bár mostanában kevés időm van a munka mellett.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #83793   2008.03.23 18:18 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Nem kéne így lennie, de úgytűnik a "-kkel volt baja.


Tudom, hogy nincs időd/kedved foglalkozni a portál fejlesztésével (teljesen megértelek! ), de a jövőben figyelj az ilyesmire!

u.i.: kiváncsian várom milyen lesz az új verzió! sok jó ötletet olvastam már hozzá itt a JF-en
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #83781   2008.03.23 13:18 GMT+1 óra  
Nem kéne így lennie, de úgytűnik a "-kkel volt baja.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com