játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

TTank
Egymást öldöklős multiplayer game
Kategória: Arcade
A projectről:
A projectet nemrég keztem, amolyan gyakorlásnak, majd ahogy egyre előrébb halattam és egyre kaptam a dicséreteket, úgy gondoltam folytatom, sőt multit is irok hozzá :). A project története egyszerű, infóórán már unjuk a HeadOnt :D:D. Szóval ez egy gyors, dinamikus játék, a lényege, kinyirni a másikat! 7 jármü közül lehet választani, ebből jelenleg 4-nek van értelme, ezek előnyeit-hátrányait nagyjából a választómenü le is irja. A jármüvet a nyilakkal kell irányítani, SPACE-szel lősz, ESC-kel kilépsz. Ha meghalsz 5 MP és újraéledsz, a visszaszámlálást piros számokkal látod a "cset ablakban". Csetelni Enterrel lehet, csetből akkor tudsz kilépni, ha ugy nyomsz ENTERt, hogy nem irtál be semmit. Néhány fontosabb külsö File : Setup.TXT: Itt az első sor a neved, a második a grafikai Beállitás ( 0-800*600 | 1-800*600 FULLSCREEN ), a harmadik a zene ( 1-be 0 -ki ). IP.TXT :
Ide irhatod be az IPket amiket a Szerverváalsztó megjelenít. Az első sorban megadod hogy hány darab IP fog szerepelni a listádban, utána jöhetnek az IPk.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
BlitzMax;
Paint, Photoshop, Blitz3D
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007 január
Február körül
Beküldve:
2007.01.19 12:23
Fejlesztő:
Sharp Games (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Sharp
regisztrált tagok: suta.art



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 90%

Képek - TTank
DZSUNGELFIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!
DZSUNGELFIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!
2007.02.01. 14:52
Hát a tank nem egy rejtőzködő tipus :D
Hát a tank nem egy rejtőzködő tipus :D
2007.02.01. 09:36
Por Effect, készülőben...
Por Effect, készülőben...
2007.02.01. 09:35
ServerFigyelő. Zölddel ijra ki ha Online, piros ha nem. A képen a harmadik van kijelövle éppen.
ServerFigyelő. Zölddel ijra ki ha Online, piros ha nem. A képen a harmadik van kijelövle éppen.
2007.01.28. 03:42
Logo, THX Suta
Logo, THX Suta
2007.01.27. 12:18
Új járművek. (+árnyék + Rotor amik nem angyon látszanak ezen a képen)
Új járművek. (+árnyék + Rotor amik nem angyon látszanak ezen a képen)
2007.01.27. 06:29
Menü
Menü
2007.01.27. 04:00
Első Multi teszt
Első Multi teszt
2007.01.20. 11:27
Gyengülö (halványodó) Pajzs
Gyengülö (halványodó) Pajzs
2007.01.20. 03:58
Fejlesztett pajzs grafika, és 1-es tipusu fegyver.
Fejlesztett pajzs grafika, és 1-es tipusu fegyver.
2007.01.20. 03:54
Sok sok AI, Pakkok, 1-2 robbanás
Sok sok AI, Pakkok, 1-2 robbanás
2007.01.19. 23:16
Gyengülö pajzs és 3-as tipusu fegyver
Gyengülö pajzs és 3-as tipusu fegyver
2007.01.19. 23:15

Fejlesztési napló - TTank
Sharp 2007.02.06. 11:08
Új Patch! Érdemes Kiprobálni ! : www.sharp.extra.hu/TTankV0.5.2.rar
Újítások:
Radar : : Végre működik
GUI Felület : Nem takarják el a fák stb.
Camera : Aki kicsit többett játszott vele, az nagyon fog örülni ennek a javításnak, végre rendesen működik a kameramozgatás!!!
Roncsok : Megsemmisülés után már nem csak egy hatalmas kráter, hanem a jármü roncsa is ottmarad. (...az esztétikai szerepen kivül ennek MÉG nincs fontos szerepe ...)
"I-betü : " Aki nem tud más embereket hivni tesztelni, az (HOSTként), I betüt lenyomva létrehozhat gépi ellenfelet + ITEMeket. (AI nincs). Sokmindenre nemjo, talán megnézni h mennyit bír a gépetek
Mapok: 2DB kis mapocska... semmi extra, csak jó a változatosság
"Háttér" : Nemtom ezt hogy hivják, Játék közben a pályán kivül 1 kép... Probáljátok ki és megértitek mire gondolok. Elég rondára sikerült sztem, szóval aki tud valami normálisabb módszert az megoszthatná velem. Asszem Ennyi!
Sharp 2007.02.04. 04:00
Első Patch, 1-2 javitással: www.sharp.extra.hu/TankV0.5.1.rar
Javítások:
MentőKocsi Bugja
IP.INI : Ugyanaz az elv mint eddig, csak most az IP utáni sorba beirsz egy nevet, hogy kihez mihez tartozik a cím, amit megjelenít a szerverválasztó.
maps : Mappa, amiben a pályákat tárolod, amelyiket be akarod tölteni, azt a SETUP.INIben beiord az utolso sorba, .DAT nélkül.
Pályaneve.inf tárolja a pályán levő fák kordiátáit, ha kitörlöd nem lesz fa.
Kezdedben Ennyi.
Kiirja ha valaki megpurcan...
Sharp 2007.02.01. 14:16
Tehát, hálózati kód müxik, FPS-t is egyre feljebb tornázgatom, járművek terén is jól állok,. SzerverFigyelő bugos és nehezen kivitelezhető, ezért inkább szerverálasztónak hivnám :) Márcsak a mapeditoron kéne javitani, valamint minimum a vizet animálttá tenni. Project 90% !
Sharp 2007.01.27. 04:02
Elkeztem irni a Menüt. A hálozati kód kb 95%-os, azaz minden müködik , találtam Grafikát a jármüveknek, szóval hamarosan választhato lesz mind a 3 jármü, és még 1-2 újitás jön a mapra, amitöl szebb lesz, és máris kijön 1 DEMO :D
Sharp 2007.01.20. 11:31
Kész a Chat, és hála az Objektum Orientál Programozásnak, egy csepp munka nélkül müködik a Golyó VS Tank ütközés is.
Sharp 2007.01.20. 05:07
A multiplayer rész legalapvetőbb része müködik (csatlakozás, lecsatlakzoás, adatküldés(kordináták és irány) ).
Sharp 2007.01.20. 03:56
Ma elkezdtem irni a multit hozzá!
Sharp 2007.01.19. 23:13
!!!Sharp Games: TTank!!!

Hozzászólások - TTank
atryl - Tag | 28 hsz       Online status #74163   2007.11.11 16:19 GMT+1 óra  
Hali!

(+)
-szép grafika
-élvezhető vezetés

(-)
-gumilabda effektus
-nukleáris hulladékot ver fel az autó fű helyett
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46993   2007.02.06 11:08 GMT+1 óra  
Új Patch! Érdemes Kiprobálni ! www.sharp.extra.hu/TTankV0.5.2.rar
Újítások:
Radar : : Végre működik
GUI Felület : Nem takarják el a fák stb.
Camera : Aki kicsit többett játszott vele, az nagyon fog örülni ennek a javításnak, végre rendesen működik a kameramozgatás!!!
Roncsok : Megsemmisülés után már nem csak egy hatalmas kráter, hanem a jármü roncsa is ottmarad. (...az esztétikai szerepen kivül ennek MÉG nincs fontos szerepe ...)
"I-betü : " Aki nem tud más embereket hivni tesztelni, az (HOSTként), I betüt lenyomva létrehozhat gépi ellenfelet + ITEMeket. (AI nincs). Sokmindenre nemjo, talán megnézni h mennyit bír a gépetek
Mapok: 2DB kis mapocska... semmi extra, csak jó a változatosság
"Háttér" : Nemtom ezt hogy hivják, Játék közben a pályán kivül 1 kép... Probáljátok ki és megértitek mire gondolok. Elég rondára sikerült sztem, szóval aki tud valami normálisabb módszert az megoszthatná velem. Asszem Ennyi!
-Javitva lett a link, és maga a patch is, mivel hiányzott belőle 1-2 file, de ahogy nézem ez senkit nem zavart

Ezt a hozzászólást Sharp módosította (2007.02.08 06:51 GMT+1 óra, ---)

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46978   2007.02.06 04:38 GMT+1 óra  
Szintén nem beszólni akartam, azért is fogalmaztam ilyen finoman "A Deticated szerver rossz ötlet volt, szal sry de nemtok szervet biztosítani" . Ez arra vonatkozott h hirtelen jött ötlet volt, nem gondoltam át alaposan, ezért nem is müködött rendesen, és nem akartam szórakázni még vele, igy hagyom késöbbre. És igen public szervert akartam üzemeltetni a tesztelésre, a DED szervert nem akartam nyilvánosság elé tárni, szal ebben is igazad van

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #46972   2007.02.06 00:58 GMT+1 óra  
Jol van, mondtam h nem kioktatni akartalak. Csak akkor hibasan fogalmaztal...

"A Deticated szerver rossz ötlet volt, szal sry de nemtok szervet biztosítani, de nem hiszem el h nincs 1 haverotok akivel ne játszhatnátok "

Jelentkezzen, akinek a fenti idezett mondatrol nem az jut eszebe, hogy eredetileg "dedicated server" csatakialtassal public szervert akartal uzemeltetni...

Na, de mondom, nem oktatni akartam, remelem nincs harag. Amugy meg a dedicated szerver nem annyira apro problema, mert eleg csunyan beleszol az alkalmazas designjaba, ha utolag rajossz, hogy az eddig kulon alkalmazaskent futo szerverkodot megis inkabb a kliensbe integralod, hogy listen szerverkent menjen...

Segiteni szerettem volna, mert a project szimpatikus...
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46946   2007.02.05 12:45 GMT+1 óra  
Nem szoktam olyan szavakat használni, ami nemtom mit jelent. De ha ennyi fölösleges időd volt, akkor nyugottan irogálj iyleneket Ded. szerver lesz... majd... most nem fogok szarakodni egy félkész játék legapróbb problémájával.
Mellesleg egyre Coolabb ötletek jutnak eszembe, sajnos nem akarok kiszivárogtatni infókat, legyen meglepi, de nagyot fog durranni!

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #46916   2007.02.05 08:10 GMT+1 óra  
Igen, olyasmit ertettem az unlockolhato cuccok alatt, mint amit bálintka irt.

A dedicated szerverrel mi a baj?

Mellesleg kis fogalomtisztazas: a dedicated szerver azt jelenti, hogy van egy kulon szerver progi, nem maga a game funkcional hostkent. Semmi tobbet. Ahhoz, hogy legyen dedicated szerver, neked nem kell gepet meg mittomen mit biztositanod, csak megirni egy kulonallo szerver progit, amit utana barki futtathat. Ez meg szerintem jobb otlet, mint az, mikor a kliensbe van beagyazva a szerveroldali kod is...

(Ha maskent ertetted bocsi, nem kioktatni akartalak... )
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
bálintka - Tag | 199 hsz       Online status #46911   2007.02.05 07:09 GMT+1 óra  
szerintem is nagyon jó játék és én az unlocolhato dolgok alatt azt értem hogy egy bizonyos pontszám után (vagy valami ilyesmi után) pulsz egységek közül választani stb és ezt én is jó ötletnek tartom jah és nem tom hogy csinálom de a jármüválasztásnál 3-bol 1 szer befagy de csak igy továb!!

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46909   2007.02.05 06:38 GMT+1 óra  
Kösz a véleményeket, énis ismertem azt a gamét, télleg jó volt
1. A Deticated szerver rossz ötlet volt, szal sry de nemtok szervet biztosítani, de nem hiszem el h nincs 1 haverotok akivel ne játszhatnátok
2. Maniac, mit értesz Unlockolható cuccok alatt?
3. Lesz itt minden jo kis játékmód, várjátok csak meg a 1-es verziót Egyelőre a Multival szenvedek, mivel 2 embernél tökéletesen fut, 3nál is még ha mindenkinek jó a nete, viszont több embernél már általában para van.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46904   2007.02.05 05:59 GMT+1 óra  
ez a "DZSUNGELFIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!" yol néz ki így leírva
az egyik legjobb a "dzsasztin timberlék" kreálmányom (sztem )
az "andzselina dzsoliról" már nem is beszélek
_____________________
C++ && OGL
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46898   2007.02.05 05:31 GMT+1 óra  
az mekkora gém volt...
yo kis helivel írtani
_____________________
C++ && OGL
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #46895   2007.02.05 05:15 GMT+1 óra  
Megvan! "Seek and Destroy" volt a neve Jo kis game volt...
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #46869   2007.02.05 00:40 GMT+1 óra  
Hehe, poen kis jateknak tunik es jo latni, h folyamatosan fejlodik a grafika Csak igy tovabb! Regen volt egy hasonlo game, igaz az nem multi volt es csak jeep meg helikopter volt benne, de allat nagy henteket lehetett rendezni vele.

Esetleg a tovebbfejlesztesehez nemi otlet:

- kuldetesek
- unlockolhato cuccok
- ha mar a multi adott: kooperativ mod
- team vs. team mod
- ctf


Ezt a hozzászólást MaNiAc módosította (2007.02.05 05:17 GMT+1 óra, ---)
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46823   2007.02.04 03:56 GMT+1 óra  
Első Patch, 1-2 javitással: www.sharp.extra.hu/TankV0.5.1.rar
Javítások:
MentőKocsi Bugja
IP.INI : Ugyanaz az elv mint eddig, csak most az IP utáni sorba beirsz egy nevet, hogy kihez mihez tartozik a cím, amit megjelenít a szerverválasztó.
maps : Mappa, amiben a pályákat tárolod, amelyiket be akarod tölteni, azt a SETUP.INIben beiord az utolso sorba, .DAT nélkül.
Pályaneve.inf tárolja a pályán levő fák kordiátáit, ha kitörlöd nem lesz fa.
Kezdedben Ennyi.
Kiirja ha valaki megpurcan...

Ezt a hozzászólást Sharp módosította (2007.02.04 04:26 GMT+1 óra, ---)

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46801   2007.02.04 01:36 GMT+1 óra  
Hali, aki akar jönni játszani az irjon privit, esetleg adjon MSN cimet, ketten már teszteltük, most kéne még 1-2 ember.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46800   2007.02.04 01:17 GMT+1 óra  
Mégvalami, Tüzfal kikapcs, vagy 44444 Port engedélyezése játék elött!

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46799   2007.02.04 01:04 GMT+1 óra  
!!!SHarp Games :: TTankV0.5 Dedicated Server !!!
Szerver Fut!!! babiok elküldöm IPmet Privibe, akinek még kell az privizzen rám!

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #46796   2007.02.04 00:40 GMT+1 óra  
oké tökéletesés válaszolj az üzeneteimre léci
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46795   2007.02.04 00:38 GMT+1 óra  
Megnéztem, és cselekettem is, Összedobtam egy Dedicated Szervert, megprobálom minél többet futtatni, megirok még hozzá gyors 1 funkciót és feldobom az IPt ahova jöhettek.

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #46794   2007.02.04 00:34 GMT+1 óra  
akkor add már meg mert játszani szeretnék valakivel.pls (ja és nézd meg a privát üzeneteidet)
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46793   2007.02.04 00:32 GMT+1 óra  
Fizika, 100%osan igazatok, van, a visszapattanás elég tré sztem is, de eddig megfelelt ez is . Láttátok a "DZSUNGELFIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!" cimű képet fenntebb? Ti most el tudjátok képzelni egy olyan maprol h van fa ütközés? És azért piros szinű a robbanás effectje a 3.as tanknak, mert a lövedék is piros, de najo... legyen akkor narancssárga
Babiok, a "és ha igen melyikre?" mondatodat nem teljesen értem. Az IP.txtbe szereplő IP cimek nem szervereket jelöl, hanem 1-1 haverom IPjét, akikkel teszteltük a játékot, ha játszani akarunk akkor pl meg kell adnom neked az IPmet, beirod a TXTbe, és csatlakozol hozzám.
Hm most egy jó ötletem támadt...
Véleméyneket várom még!

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #46792   2007.02.04 00:13 GMT+1 óra  
nemjön valaki játszani?és ha igen melyikre?
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46790   2007.02.04 00:04 GMT+1 óra  
jah és sztem a zenével semmi gond
azt nemtom h megáll e ha vége, dehát a loop azt kész
_____________________
C++ && OGL
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46789   2007.02.04 00:03 GMT+1 óra  
én is belekukkantottam a picikébe...

egyetértek, h a fákra is yo lenne ütközésvizsgálat

aztán kicsit lehetne korlátozni a mozgás dinamikáját... -> én 3.géppel voltam 2.gép ellen szal mind2 tank volt, vicces h lehet benne rallizni meg driftelni meg minden, de lehet nem kéne ennyire szabadon engedni a usert

jah meg talán a 3. tank lövésének ütközésére megjelenő effekt, piros helyett lehetne vmi más színű, nekem vér jut először eszembe, amikor a dobozba lövök

még az ütközéshez annyit, hogy amikor a visszapattanást számolod az vhogy furi, mert amikor 200al nekimentem a doboznak a tankal elég vicces volt hogy kb 50m-t hátrapattantam
szal a mozgás/ütközésen még lehetne javítani sokat
(nomeg a sebesség is sok a tanknál sztem)

a grafika egyébként tetszik nekem, a lövés is yo h nem lehet gépágyú módjára lőni a tankal

összességében tetszik ilyen állapotában a dolog, de a fenti hibák sztem mindenképp javításra szorulnak

csak a 2., és 3. gépet próbáltam ki a többiről nemtudok véleményt mondani

de eddig grat
_____________________
C++ && OGL
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46788   2007.02.04 00:00 GMT+1 óra  
1. Igy hirtelen azt tudom mondani h nehezen megvalosítható dolog, de probálok tenni valamit. Az újabb verzióban lesz majd szép füsteffekt, amit már fog fujni a szél, talán az kompenzálja.
2. Fákról nem lesz visszapattanás. Szerintem igyis baromi nehéz végigmenni apályán anélkül hogy ütközzek valamivel, hamég a fák is löködnének Inkább csak esztétikai + taktikai szerepe van.
3.A szerver Kreálás menüpont azt (is) teszi. Ha csatlakozni akarsz magadhoz, akkor használd a 127.0.0.1 IPt, ha valaki más akar hozzád csatizni lanrol, szimplán beirja az IPdet a TXTbe, és csatizik hozzád.
4.Kösz, erre nem is figyeltem.
5.Igen, de ezen sztem ne szomorkodj. Inkább hallgatnád azt ahogy bele "puffolok" a mikrofonba robbanáskor?
6. Hááát az AI elég huzós dolog, egyelőre nem tervezek ilyesmi berakását.
Kösz az építő jellegű hozzászólást, mások is követhetnének

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #46787   2007.02.03 23:09 GMT+1 óra  
1.gond:megyek a repülővel:ha a fákhoz érek kéne hogy a szél fulya a fákat.
2.gond:bármelyik jármű:Ha nekimegyünk a fának akkor patanjunk már vissza vagy valami (mint pl.a dobozokról)
3.gond: Szerver:Mért nem lehet LAN szervert nyitni?(vagy a szerver kreálás menüpont ezt teszi?)
4.gond:Zene:Játszok és leáll a zene.(gondolom vége a zenének)
5.gond:Zene2:Belenéztem a játék mapájában a zenékhez és hát szomorúan halgatam hogy CS-ből is kivannak lopva a zenék.
6.gond:Nem lesz bot rendszer?Tehát hogy necsak interneten lehessen játszani.
Bocsi ezzekért tudom demó meg minden de ezzek csak javító kritikák voltak sztem.


Értékelés: (sztem)
Grafika: 9/10
Játékélmény: 9/10
Zene: 8/10
---------
8.6
Bár ez még demó de ha a hibákat kijavítod sokal jobb lesz.

Ezt a hozzászólást babiok módosította (2007.02.03 23:28 GMT+1 óra, ---)
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46783   2007.02.03 14:27 GMT+1 óra  
Sharp Games : TTankV0.5 Demo! Töltsétek le, véleményeket várom. A játék kezelését leirtam A játék leirásánál fenntebb.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46780   2007.02.03 14:02 GMT+1 óra  
Amint találok 1 tárhelyet feltöltöm a demot.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46590   2007.02.01 09:37 GMT+1 óra  
2 új kép, egyik a por Effect ( Inagem Szebb mint képen ), másik a robbanások helyén keletkezett kráterek + fákat mutatja meg.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46138   2007.01.28 03:43 GMT+1 óra  
Feltettem 1 képet a szerver figyelőről.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46079   2007.01.27 12:33 GMT+1 óra  
yol néz ki az új kép
_____________________
C++ && OGL
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46077   2007.01.27 12:23 GMT+1 óra  
Nah mostmár Suta jovoltábol van Logom, és lassan hátterem is lesz ( hány hét után is? ). Még csiszolgatom kicsit a gamét, Kedden elviszem infoorára és teszt, utána Demo várhato!

   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #46039   2007.01.27 06:59 GMT+1 óra  
Adatlap tetején "Szerkesztés", aztán scroll le a képekhez, majd a megfelelő képnél "töröl" gomb

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46036   2007.01.27 06:30 GMT+1 óra  
Nah lessétek meg az uj jármüveket! (Az elsö képet elnéztem, hogy tudom törölni? )

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #46020   2007.01.27 04:03 GMT+1 óra  
Feltoltam egy képet a menüröl, és a project állapota 80%ra ugrott.

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45220   2007.01.20 14:18 GMT+1 óra  
Kis akadályba ütköztem. Teszteltük a multit haverokkal, és elég elszomorito volt a végeredmény. a kisebb problémákat még csak leküzdöttem, viszont ilyen h ok nélkül lagol össze vissza, néha megjelenit valakit néha nem , elég érdekes o-O Pedig ha jol meggondolom ugyanazt kéne csinálnia mint offline verzioban, csak a tankok kordinátáit a másik játékostol kapom, nem a gép vezérli... mégis mennyi gond . Na remélem csak én szurtam el valamit és holnap tiszta fejjel észreveszem!

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45204   2007.01.20 12:18 GMT+1 óra  
Ezért kell öket kinyirni Ezek csak teszt modellek, valszeg lesz másik, ha találok vagy ha kapok

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #45201   2007.01.20 12:07 GMT+1 óra  
a robbanás faxa
de ez a sok rózsaszín tank...
_____________________
C++ && OGL
   
NDani - Tag | 79 hsz       Online status #45195   2007.01.20 10:56 GMT+1 óra  
Persze, van még egy-két Blitz-es játék, pl. a Crillion Z is az, de azért Dunát nem lehetne velük rekeszteni, az biztos!

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #45182   2007.01.20 05:28 GMT+1 óra  
Azonkívül jónak tűnik, sok sikert hozzá!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45181   2007.01.20 05:10 GMT+1 óra  
Felraktam 1 képet a multiról, de nem jelenitette meg O_O
Sajnos nem vagyok grafikus, és grafikus ismerőseim is inkább 3Dre vannak kihegyezve. Ezért is probálok/szeretnék majd a játékmenettel aratni mint a grafikával

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #45179   2007.01.20 05:05 GMT+1 óra  
Jónak tűnik, de grafikán lehetne még mit csiszolni...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45169   2007.01.20 04:00 GMT+1 óra  
NDani, ha jol emlékszem a Steel Project is Blitzes project, és az se kutya
Kösz a dicséreteket! Demo akkor lesz valoszinüleg ha 1. mind3 jármünek lesz grafikája
2. oszttársam végre megrajzolja a menüt
3. és a multiplayer rész (kivéve 2 játékos ütközése, azt késöbbre hagyom) kész lesz.
De sztem ezek hamar bekövetkeznek!

   
NDani - Tag | 79 hsz       Online status #45161   2007.01.20 03:08 GMT+1 óra  
Tényleg jól néz ki, gratulálok az eddigiekhez, és további jó munkát kívánok!
Ui.: Örülök, hogy végre van egy Blitz-es project is!

Üdv: Dani

   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #45159   2007.01.20 02:47 GMT+1 óra  
Képek alapján nekem tetszik, várom hogy ki is próbálhassam!

   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #45106   2007.01.19 12:23 GMT+1 óra  
S(harp) G(ames) - Egyelőre: TTank

   
> 1 <