játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

HENT
Attack Forever
Kategória: FPS
A projectről:
Egy lakható bolygó feletti uralom a tét! A bolyót szinte egyidőben fedezte fel négy értelmes faj is, akiknek más és más célra kellene a planéta és a rajta élő bennszülöttek. A bolygót országró-országra kell elfoglanod, és megtisztítanod az ellenséges idegen lényektől! Kb 35 ország, vagyis 35 pályán keresztül megy majd a harc! Mindegyik más-és más helyi viszonyokkal, időjárással, tájjal és épületekkel rendelkezik.

A pályák nem fixek, ami azt jelenti, hogy ha aknamezőt hoztál létre rajta, akkor az ott lesz később is, ha esetleg elveszted az országot és mégkésőbb visszafoglalod. Esetleg ha építesz rá hadi gyárat, akkor az ott lesz később is, ha nem lőtték szét. De szétlőve is ott lesz. Mindegy.

És itt említeném meg, hogy nem csak egy egszerű FPS lövöldözésről lesz szó, hiszen muszáy leszel gyárakat, bányákat építeni, hogy hadi felszerelést gyárthass. Tankokat, nehézlövegeket stb...

A háború állását egy világtérképen tekintheted meg. Amikor elgolaltál egy országot, eldöntheted, hogy merre folytatod az offenzívát. Illetve csata közben visszavonulót fújhatsz, ha nagyon rosszul áll a szénátok. Így megkímélheted a nehezen kifejleszettt nehézfegyverzetedet a megsemmisüléstől.

A játékban harcoló katonák szintet léphetnek. Ez függ attól, hogy hány ellenséget semmisítetttek meg, és milyen régóta vannak életben, illetve hány hadjáratban vettek részt. A szintlépések eredményeként bekerülhetnek a "Halálosztagba" és új egyenruhát és profibb fegyvereket kaphatnak, illetve életerejük is emelkedik majd.

A terveim szerint hatalmas csaták lesznek majd, egy-egy kiépített védállásért, esetleg erődítményért, ahová alaposan befészkelheti magát az ember a kellő erősségű fegyverekkel. Hogy térdig jársz majd a hullákban, az már fix!

Jelen állapotban száz fölött lehet a pályát borító hullák száma. A tervek szerint több tucat változatban lesznek majd megalkotva a modellek. Ehhez jön még kb 100 épület és 400 fa, + 50 taposóakna rakható le.
Persze azért változatosabb lesz a épület kollekció és a növényzet is...

Per pillanat nem animált modellekkel dolgozom, de ha valakinek kedve szottyanna és csinálna hozzájuk egy-két primitív mozgásfázist, azt megköszönném....

Ráadásul a multiplayeres játszhatósághoz kellene még segítség. Lehetne ám kaszabolni online!!! Ha valakit érdelek, írjon!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
DarkBasic Pro;
Milkshape
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.01
???
Beküldve:
2008.01.23 14:39
Fejlesztő:
Dante Studio ( fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: ferenc.onodi@freemail.hu
Tagok:
beküldő: ragoon
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 50%

Képek - HENT

2008.08.17. 05:24
Az új sprite anim
Az új sprite anim
2008.08.17. 05:23
Má' nem gyün több!
Má' nem gyün több!
2008.08.15. 16:15
Nem sok maradt az erődből!
Nem sok maradt az erődből!
2008.08.15. 16:15
Fogytán a lőszer, őrmester!
Fogytán a lőszer, őrmester!
2008.08.15. 16:14
Még mindig gyünnek, vazze...
Még mindig gyünnek, vazze...
2008.08.15. 16:13
Nem a legszebb, de robban és pusztít!
Nem a legszebb, de robban és pusztít!
2008.08.15. 16:12
A barakkok
A barakkok
2008.08.15. 16:10
Gyünnek, fegyverbe!
Gyünnek, fegyverbe!
2008.08.15. 16:10

2008.08.10. 17:46

2008.08.10. 17:45
Lépegetők is vannak.
Lépegetők is vannak.
2008.08.10. 17:44
Micsoda mészárlás!
Micsoda mészárlás!
2008.08.10. 17:43
Új csatatér
Új csatatér
2008.08.10. 17:43
A kristályrengeteg egyre növekszik
A kristályrengeteg egyre növekszik
2008.03.24. 07:29
Leszállóegység
Leszállóegység
2008.03.24. 07:29
Valami kezdetleges életforma
Valami kezdetleges életforma
2008.03.24. 07:28
Rakétavető a hajóban
Rakétavető a hajóban
2008.03.24. 07:27
Új terep. Kristály bolygó
Új terep. Kristály bolygó
2008.03.24. 07:27

2008.02.18. 10:45

2008.02.18. 10:44

2008.02.18. 10:44
Új fajok
Új fajok
2008.02.18. 10:44
ez én voltam
ez én voltam
2008.02.05. 13:16
elaknásítva
elaknásítva
2008.02.05. 13:15
növényzet
növényzet
2008.02.05. 13:14
terep és interface
terep és interface
2008.02.05. 13:13
editor
editor
2008.02.05. 13:13
editor
editor
2008.02.05. 13:12

2008.01.25. 22:49

2008.01.25. 22:48
Az idegeneknek is dukál egy terephez illő hacuka
Az idegeneknek is dukál egy terephez illő hacuka
2008.01.25. 22:48

2008.01.24. 09:39

2008.01.24. 09:38
taposóakna
taposóakna
2008.01.24. 09:37
Monszter 02
Monszter 02
2008.01.24. 01:02
Monszter 01
Monszter 01
2008.01.24. 01:02
Játékos modell tácsöves puskával
Játékos modell tácsöves puskával
2008.01.24. 01:02
Játékos modell rakétavetővel
Játékos modell rakétavetővel
2008.01.24. 01:01
Ennek kampec. Kár volt szórakozni.
Ennek kampec. Kár volt szórakozni.
2008.01.24. 00:59

Fejlesztési napló - HENT
ragoon 2008.09.05. 16:23
- Kész 3 db messzehordó plazmaágyú és egy közelre hordó gépágyú, amivel remekül lehet kaszálni.
- Még készül 1 gépágyú és 2 db gránátvetős lőállás.
ragoon 2008.08.21. 13:00
- Alakul a küldetés. Már az 5. napig eljutottam, és egyelőre kettő tüzelőállába lehet beülni.
- Új koncept: 6 személyes csatajárművel kell majd behatolni ellenséges területre.
ragoon 2008.08.18. 15:35
A mai mérleg:
- Minden becsapódó lövedék megkapta a maga sprite animját
- Halál és falrombolás hangeffektek beépítve
- Töltőképrenyők megtervezve, megdizájnolva
ragoon 2008.08.16. 15:49
Lecserélem a fos robbanásokat sprite anim-ra. Sokkal látványosabb!
ragoon 2008.08.15. 16:26
No, alakul a pálya története:

A felderítők leszállóegységét találat éri. Miután kényszerleszállást hajtanak végre az új bolygón, találnak egy elhagyott bennszülött erődöt egy síkság szélén. Beveszik magukat, és várják a hadtestet, ami majd egy héttel utánuk fog csak megérkezni. Azonban az ellenség hamarabb ér oda...
Hét napig kell védenek az erődöt. Minden nap más taktikával próbálkoznak az idegenek és más összetételű sereggel támadják a felderítőket. Az utolsó nap a legdurvább...
Ha egy nap győzöl, pontjaid egy részét felhasználhatod, hogy kipofozd a falakat. Azonban az elesett katonáid és a szétlőtt fegyverek helyett nem kaphatsz újakat. Pontjaid másik részét municióra költheted.
ragoon 2008.08.12. 16:26
Az új pályáról:
- Ez egy "védd meg a bázist" típusú pálya.
- Egyelőre 4 lőállás van, de majd 7 lesz. Messzehordó páncéltörő ágyúk, gépágyúk és gránátvetők lesznek.
- Most kb 300 ellenfél rohan rátok. Ebből 3 lépegető szerűség, amik alaposan megszórnak robbanóbombákkal. Még a sajátjaikat sem kímélik.
- Nagyjából működnek a lőállások is, ami még csak abból áll, hogy véletlenszerűen tüzelnek az ellenfél felé, de idővel majd kialakítom, hogy célt keressenek maguknak.
- Most kb 50% az ellenség túlélési rátája.
- Találtam pár dakmatteres modellt, ezek az ellenségek. Egyelőre. Sajátok még nincsenek animálva...
- Mára ennyi

ragoon 2008.03.24. 07:32
Per pillanat fegyvertesztek folynak :)
Készülnek a helyhezkötött fegyverek és az új terepek.
ragoon 2008.03.24. 07:31
Alighanem változni fog a sztori. Országok helyett bolygók lesznek az elfoglalandó területek.
ragoon 2008.02.18. 10:48
4 fajból lehet már választani, és 16 fegyvernem készül hozzájuk. Fajonként 4-4
ragoon 2008.02.05. 12:45
Készül egy pálya szerkesztő, és az objektum ütköztetés is jól halad. Kb 1000 pályaobjektum és vagy 100 hulla esetén azért lassulás észlelhető...

Persze ennyire azért nincs szükséd, csak feszegetem a határokat.
ragoon 2008.01.25. 22:58
Szeretném multiplayerre kihegyezni. Érdekel valakit, vagy csak csináljam meg egyszerűen single módban?
ragoon 2008.01.24. 09:43
Szerintem előbb játszahtóra csinálom, aztán jöhet a dizájn finomítgatása...

Hozzászólások - HENT
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #112288   2009.06.06 11:38 GMT+1 óra  
Egyelőre pihen a projekt. 4 pálya működik az ötödiknél (ez a legütősebb) kifagy.

mark576: Nem kell túlspirázni a dolgot. Ez csak azt jelenti, hogy aki érez kedvet hozzá, beszállhat a multis rész fejlesztésébe. Egyébként ez a "projektet fejlessze a játékos" nem rossz ötlet. Szerintem beépítem valamelyik projektembe. Pl. Ha valaki sokat játszik a játékkal, azáltal fejleszti is azt... persze még nem tudom hogy fog ez működni, de majd ráállok a problémára...
   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #112142   2009.06.05 02:28 GMT+1 óra  
Idézet
ragoon :
Egyelőre maradok a single módnál. Ha valaki érez készetést a multis részhez, csinálja...


Ezt úgy kell érteni, hogy a te projectedet fejlessze a játékos, vagy hogy van ez? Aki gyorsabb kocsit akar gyártson hozzá új motort.
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #112140   2009.06.04 17:02 GMT+1 óra  
es mikor lesz letoltheto?
--- permanent temporary signature ---
   
goulash - Tag | 5 hsz       Online status #111765   2009.06.02 03:59 GMT+1 óra  
Stílusos, hangulatos, kell ennél több? Nekem nagyon bejön, sok sikert!

   
lantlant - Tag | 5 hsz       Online status #107800   2009.03.27 12:58 GMT+1 óra  
Sokat mondo cime van lol. Tetszik, hajra!

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #97871   2008.10.30 10:04 GMT+1 óra  
Asszem az onile nekem nagy falat. Egyelőre maradok a single módnál. Ha valaki érez készetést a multis részhez, csinálja...
   
Drpuma - Tag | 39 hsz       Online status #97715   2008.10.28 14:11 GMT+1 óra  
szentem nagyon jó lesz.Főleg ha lesz online.Hajrá!
Az élet nagyon szar játék, de a grafikájában elbámulnék.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #95643   2008.09.05 16:26 GMT+1 óra  
Asszem király lesz. Az új gépágyúval(golyószóró?) elég látványosan lehet lekaszálni a százszámra özönlő ellenséget. Nehezítés képpen néha besül...
- Lassan írogatom a multis részt... lassan...
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94607   2008.08.18 12:26 GMT+1 óra  
Már nem sokára.
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94606   2008.08.18 12:24 GMT+1 óra  
Idézet
ragoon :
A hullák most várhatnak!




Mikor lehet már lövöldözni? Van demó, csak én nem vettem észre?
 
Blog
 
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94605   2008.08.18 11:43 GMT+1 óra  
A hullák most várhatnak! Egyelőre működjön minden. Most megcsinálom a lényeget. A hullák meg majd a csicsákkal a végén bekerülnek.

Viszont még én is elcsodálkoztam, hogy milyen jó lett a progi. Amikor éppen oldalra tüzeltem egy teszt alkalmával, egy lépegető lövedéke pont a szomszédos lőállásba csapódott be. A lőállás szétrobbant a halálsikolyt hallató lövésszel együtt. Csak a romok maradtak utána... Asszem a hangulat az meglesz!!!
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #94551   2008.08.17 13:03 GMT+1 óra  
Ez generálhat olyan hatást, hogy elkezd valamin szüttyögni a gép, a játéktól teljesen függetlenül, és ettől hirtelen eltűnik az összes hulla.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94545   2008.08.17 12:38 GMT+1 óra  
Jónak tűnik az ötlet. És a legtávolabbiakkal kezdeném. Ezt kipróbálom!
   
g_imi - Tag | 236 hsz       Online status #94542   2008.08.17 12:34 GMT+1 óra  
Nem tudom mennyire bonyolult megoldani ill. mennyire lenne értelme, de talán az is jó lenne, ha nem a hullák számát néznéd, hanem az fps-t, ami ha elér egy minimum szintet, akkor hullák tűnnének el egészen addig, amíg az fps el nem ér egy optimális határt.

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94528   2008.08.17 11:56 GMT+1 óra  
Talán statikus objektekkel meg lehet oldani. Majd kipróbálom.,
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #94522   2008.08.17 08:41 GMT+1 óra  
Ez tényleg király lesz.
Én személy szerint imádom (hehe) ha megmaradnak a testek, érdekes módon ez régen, (30-100MHz cpu-kkal) még ment a játékokban, manapság meg leginkább eltűnnek, szvsz elég zavaró, amikor egy nagy csata után visszatérve a helyszínre olyan, mintha ki lenne takarítva
A fix számú bodycount szvsz a legjobb, legközelebbiek maradhatnának, had álljanak hegyekben. Vmi lod féle van benne? mert ha valami messzebb van - ez akár pár 10 méter is lehet - már spriteokkal is lehetne helyettesíteni.
(régebben filóztam rajta, mi lenne, ha csak pl kis keresztek maradnának, mint kis 'sírok', azóta ezt valamilyen gémben már láttam is, ... sajnos )
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94515   2008.08.17 05:22 GMT+1 óra  
Muszály leszek valami kompromisszumra Addig is raktam fel pár új képet.
Azt hiszem némi füst meg tűz sem ártana... Ja és az ellenfélnek is lesznek egységei, amik majd lőnek rád, nem csak a lépegetők....
Ha ez kész, akkor majd megfordítom a szitut. Nektek kell bevenni egy erődöt. Király lesz!
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #94513   2008.08.17 05:03 GMT+1 óra  
És ha korlátoznád? Mondjuk 100 hulláig nem tűnnek el, utána meg mindig a legrégebbi eltűnik úgy hogy mindig 100 marad. És akkor meg maradna azért a kemény csatamező, de le is lenne korlátozva nem lenne nagy fps-esés, és ha követed az áldozatod látod hogy ott fekszik ( persze 100 másik hulla után eltűnik de ha annyi ideig figyeli.. ). Nagy hegy se alakulna ki így a hullákból.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94505   2008.08.17 04:08 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Én is a robbanásra szavazok, mivel ha leölünk pár ezer zombit, nem látunk a hullahegyektől.



Az eltűnősdin még gondolkodom, de igazad van. A sok hulla tényleg takarja a kilátást.
Akkor feláldozom a hulláimat az FPS oltárán.
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #94503   2008.08.17 03:59 GMT+1 óra  
Én is a robbanásra szavazok, mivel ha leölünk pár ezer zombit, nem látunk a hullahegyektől.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94502   2008.08.17 03:50 GMT+1 óra  
mondjuk ha géppuskával lövöd, akkor nem kéne szétrobbannia...
ilyenkor olyat nem lehetne, hogy összeesik, marad a hulla, és szépen eltűnik, mondjuk 5-10 mp után?

rakéta találatnál meg robbanhat cafatokra, hulla nem kell

ha viszont mindenképpen választani kéne, akkor én a robbanást választom, és akkor nem maradna abba a játék pörgése
_____________________
C++ && OGL
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94501   2008.08.17 03:45 GMT+1 óra  
No, egy dilemma elöt állok.
Kellenek az ellenfelek hullái avagy nem?
Ugyanis:
- Ha az ellenfelek szétrobbanak találatkor, akkor nem kell hullákat használnom, így szinte kolrátlan mennyiségű ellenfél jöhet, és az FPS is az egekben marad.
- Ha nem robbannak szét, csak összeesnek, és otthagyom a hulla modelleket, az FPS korlátozott, csak egy bizonyos mennyiségű ellenfél jöhet, viszont a játékos elégedetten szemlélheti "munkája" végeredményét.
Szerintetek melyik a jobb megoldás?
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #94419   2008.08.15 18:23 GMT+1 óra  
Nagyon állat! Jó kis csatákat lehet vele majd vívni. Ráadásul lerombolható falak..nagyon jó lesz ez.
Startship-troopers-es feelingje van nekem nagyon... tényleg, szvsz az az egyetlen olyan film, ami tényleg olyan mintha játékadaptáció alapján készült volna, pedig ha jól tudom utána jöttek ki a játékok belőle.. bezzeg, amik játékból készültek.
- ebből meg készülthetne a 'hét nap, hét éjszaka' - muhaha
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94417   2008.08.15 16:28 GMT+1 óra  
Vannak új shotok. Remélem tetszenek. Eléggé lowpoly de egyelőr megfelel. A csicsát majd a végén...
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94295   2008.08.13 16:33 GMT+1 óra  
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #94151   2008.08.11 12:30 GMT+1 óra  
Idézet
Carlos :
Ígéretes!
Tényleg legyen már játszható demó is.



Igen, igen, szerintem is, ez egy nagyon jó ötlet.. single demó
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94086   2008.08.11 05:36 GMT+1 óra  
Igaz. Szóval jól jönne, ha valaki be tudna segíteni a multis részben. (A coop-osban is)
DBP-s a kód. Egyelőre nem nagyon foglalkoztam ezzel az irányvonallal, de mivel alakulgat a game, most már esedékes lenne.

Van vadászgatós/mászkálós pálya, illetve ostromos/inváziós, ahol meg kell védeni a bázist az erősítés érkezéséig.

Ha valakinek van kedve, vagy használható kidolgozott kódja, annak várom jelentkezését.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94076   2008.08.11 02:37 GMT+1 óra  
Nekem eddig is nagyon tetszett, de egyre jobb lesz
Olvastam a leírásban, hogy a multi-ban segítségre lenne szükséged... Ezt kifejthetnéd itt is, hogy mindenki láthassa, és így több esély van a segítségnyújtásra, ha még szükség van rá.
Egyébként a multi alatt coop multit (is) értesz?
_____________________
C++ && OGL
   
Carlos - Törzstag | 497 hsz       Online status #94071   2008.08.11 01:53 GMT+1 óra  
Ígéretes!
Tényleg legyen már játszható demó is.
Only a Sith Speaks in Absolutes
http://www.nyisztorkaroly.org | iPhone apps: http://apps.nyisztorkaroly.org
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #84045   2008.03.27 22:32 GMT+1 óra  
Nagggyon jó Mikor lesz vmi játszható/ kipróbálható?
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #84025   2008.03.27 11:29 GMT+1 óra  
kösz. Azok a gombok még nem is működnek, egyelőre billentyűvel lehet lapozni....
Ha meg a radar ennyire zavar, akkor megcserélem
   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #84016   2008.03.27 08:15 GMT+1 óra  
Igaz,tényleg fel van cserélve...Na mindegy,az a lényeg hogy a játék szupi legyen,nem igaz?

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #84004   2008.03.27 00:04 GMT+1 óra  
Véletlenül nem vagy balkezes? Azért kérdezem, mert a fajkiválasztásnál a tovább és vissza gombok fel vannnak cserélve a máshol megszokotthoz képest. Ugyanez a helyzet az ingame hud-nál a radarral és a másik oldalon lévő szövegablakkal (bár ez kissebb jelentőségű talán).
Egyébként pofás ez a game is.
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #83998   2008.03.26 14:12 GMT+1 óra  
Ez is tuti jó lesz,csak a demója ne olyan későn érkezen,mint a Zabálónak

   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #83942   2008.03.26 00:59 GMT+1 óra  
Tetszetős projekt, gratula!
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #83934   2008.03.25 14:59 GMT+1 óra  
Demót még nem adok, mert nem akarok beégni... ))
Legalábbis amíg a multis részt össze nem hozom, anélkül nem sok értelme lenne.
A tervek szerint ugye 4 faj lesz, mindegyik 4-4 fajta egységgel, ez 16 féle fegyver, plussz a másodlagos fegyverek, úgymint taposóakna, kézigránát, meg hasonlók, így majdnem 30 féle fegyvere lesz a gyalogosoknak. Tervezek még fix harci egységeket, ágyúkat, rakétavetőket, gépágyút stb. Ezekbe be lehet majd ülni és úgy osztani az áldást.
Most éppen a nehézpáncélosokon dolgozom (tankok), de terveim szerint akad majd légi jármű is, amivel meg lehet majd szórni a csatateret pár bombával. Hogy mifélék, még nem tudom...
És ráadásul a terepek sem lesznek barátságosak. Sőt. A gyorsan növő kristályok például összezuzhatják, a járműveket, építményeket, bekeríthetik a gyalogosokat... stb...
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #83932   2008.03.25 13:46 GMT+1 óra  
Nagyon szuper a képi világa a játéknak! Nekem így elsőre a Master of Orion ugrott be, hangulatra csak persze, nem a játékstílusára gondolok, de az mondjuk nagy kedvenc volt nekem

Vezethető jármű vagy járművek lesznek? Net-kezelést hogy fogod megoldani?

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #83918   2008.03.25 12:46 GMT+1 óra  
Ja, ezek a képek demóért kiáltanak, olyan sok minden van már benne!
(tesztelgetni meg ilyenek )
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #83916   2008.03.25 12:28 GMT+1 óra  
Ez jól néz ki! mikor lesz demo?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #83905   2008.03.25 10:39 GMT+1 óra  
Szuperek az új képek! Ilyen droidokat tervezhetnél nekem is! Tényleg jól jönne egy kis segítség...
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #83903   2008.03.25 10:23 GMT+1 óra  
Érdekes, hogy hiába frissítettem a projektet és raktam fel friss képeket, nem került be a friss képek a galériából rovatba oldalt satöbbi... szóval frissítettem...
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #80712   2008.01.31 01:44 GMT+1 óra  
Én sem mondtam komolyan
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #80633   2008.01.30 05:21 GMT+1 óra  
Természetesen csak vicceltem
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #80627   2008.01.30 02:18 GMT+1 óra  
az már szentigaz
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #80625   2008.01.30 01:46 GMT+1 óra  
Attól azért nem félek, hogy kicsyből játékcenzor lesz

Szerintem inkább arra célzott, hogy miért van ilyen kiemelkedően nagy divatja a hentelős játékoknak. Ezt meg már sokszor sokan megfejtették, pl pszichológusok, meg egyéb okos emberek.
Egyszerűen jó érzés és kész. Ráadásul az ősi ösztönökre épít, tanulni sem nagyon kell.

   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #80622   2008.01.30 01:42 GMT+1 óra  
Na, az ilyenekből meg játékcenzorok lesznek, akik szétcseszik az ember munkáját és szétbarmolják a jól felépített játékélményt, és elrontják mások szórakozását. Későbbb pedig bekattannak és BELŐLÜK lesz sorozatgyilkos. Bocs! Én kérek elnézést!!!

Évek óta nyomatok hentelős játékokat és a való életben még vacak macskát sem nyírtam ki... Ráadásul az ismerőseim legendákat zengenek a nyugalmamról és a türelmemről. A hentelés pedig valóban segít az ember lelki egyensúlyának megóvásában. Inkább hentelek a virtuális világban, mint az igaziban. Ugyanis az igazi kiömlő vér és a bél olyan kiábrándító. Mindent összeken, büdös, és egyáltalán.... jönnek ráa legyek, stb...

Idézet
kicsy :
Nem értem mi ez a vonzódás a vérhez és brutalitáshoz itt többeknél, ilyenekből lesznek a sorozatgyilkosok

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #80619   2008.01.29 23:16 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Nem értem mi ez a vonzódás a vérhez és brutalitáshoz itt többeknél, ilyenekből lesznek a sorozatgyilkosok



Aki éjjel-nappal ilyeneket tol, max az lesz sorozatgyilkos Egy keményebb nap után az egyetemen, vagy el elcs****tt vizsga után nincs jobb mint egy kis agyatlan lődözés kikapcsolódásképp
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #80614   2008.01.29 17:47 GMT+1 óra  
tényelg érdekes
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #80608   2008.01.29 15:46 GMT+1 óra  
Nem értem mi ez a vonzódás a vérhez és brutalitáshoz itt többeknél, ilyenekből lesznek a sorozatgyilkosok
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #80596   2008.01.29 13:56 GMT+1 óra  
Ha megengedtek egy véleményt akkor multis játék soha sem lesz elég véres, esetleg ha olyan mint az ut 2004ben az invasion mode... ha igazén véreset akartok akkor tényleg olyan elgyen mint a serious sam(sokkal inkább single és csak egvy minimális multi), és a szeretet kifejezésére kevésbé alkalmas ezközök arzenelját is tegyétek nagyobbá erősebbé pusztítóbbá