játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Junctiorama
3D verseny
Kategória: logikai, ügyességi
A projectről:
***
Háttérsztori:

"Frissen végeztél a California Állambeli Jelzőlámpa Koordinátor Akadémián, és egyből a közeli nagyváros Jelzőlámpa Ügyintéző Irodán találod magad gyakornokként.

A munkakörödbe fog tartozni a környék összes kézi-vezérlésű jelzőlámpa-rendszerének koordinálása."

***
Hogy-és-mit?

Egy kereszteződést látunk, minden sávjából a kocsik más-más irányba mehetnek, és más-más sűrűséggel jönnek.

Amikor a lámpák sárgán villognak, az azt jelenti, hogy "szerkesztő módban" vagy.
Ilyenkor tudod a kereszteződést jobban megfigyelni (a jövőben valószínűleg gyorskapcsolókat beállítani).

A középső nagy kapcsolóval indíthatjuk el a forgalmat. Ha a számláló visszaszámol 0-ig, az azt jelenti, hogy tökéletes a rendszerünk, és nyertünk.

Akkor nem nyerünk, ha valamelyik kocsisor elhúzódik egészen az út szélén álló tűzcsapig, vagy felelőtlenségünkre két kocsisort összeütköztetünk és balesetet okozunk, vagy egy jármű megszabott menetrendjét, vagy sűrgősségét hátráltatjuk.


***
Miért és hogyan tovább?

A játék a jatekfejlesztes.hu és a danubisoft közös 3D-s játékversenyére készült, amin a második helyezést érte el!

A játék versenyre szánt verziója nem végleges, úgy tervezem a jövőben vissza-visszatérek rá, hogy minél több fikcsóval, látvány- és szórakoztatóelemmel, netalántán több játékmóddal kiegészüljön :)

A legfrissebb változatot a "Project Honlapja" linkjére kattintva lehet megtekinteni!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity
;
3DS Max
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013. 09. 02.
amíg csak erőm engedi
Beküldve:
2013.09.03 09:53
Fejlesztő:
Latka Xtreme´s Workshop (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Latka X-treme
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 35%

Képek - Junctiorama
Huha! Utat a zsaruknak!
Huha! Utat a zsaruknak!
2013.11.17. 08:04
HUD vezérlőpanel Work In Progress...
HUD vezérlőpanel Work In Progress...
2013.09.13. 11:53

2013.09.11. 13:54
Íme az első autó-típus.
Íme az első autó-típus.
2013.09.08. 06:38
Jelzőlámpák v0.2
Jelzőlámpák v0.2
2013.09.05. 11:36
Jelzőlámpák v0.1
Jelzőlámpák v0.1
2013.09.04. 11:37
Alap kereszteződés, waypointokkal, és
Alap kereszteződés, waypointokkal, és "közlekedő" kocka-autókkal
2013.09.03. 11:55

Fejlesztési napló - Junctiorama
Latka X-treme 2014.01.05. 08:08
[DEMO]

+ Panel teljes újraírása (WIP)
+ Új járművek (pickup, mentőautó)
+ Konvojok
+ Mellékút kereszteződés vezérlés
Latka X-treme 2013.12.02. 12:38
[DEMO]

+ Vadonat új kameravezérlés (Finom mozgás mind egérrel, mind WASD-vel)
Latka X-treme 2013.11.28. 12:19
[DEMO]

+ Új Vezérlőplatform
+ Új Extra: "Radar"

* A jelzőlámpák triggerjei mostmár követik a GUI relatív méretét - ha GUI-ra kattintasz, tutifix, hogy reagál.

! Tudok a több-gameover hibáról. Azt még orvosolni fogom.
Latka X-treme 2013.11.17. 08:19
[DEMO]

+ Sürgősségi járművek
+ Hang az ütközésnél
Latka X-treme 2013.11.12. 10:25
[DEMO]

+ Játékmód csere: logikai helyett ügyességi
+ Futásidőben váltható lámpák
+ Lámpa állapotát jelző GUI
Latka X-treme 2013.09.28. 14:35
[DEMO]

Versenyre szánt verzió... nem tökéletes, de sajna eddig jutottam vele :(

+ Minimális környezet
+ Hangulatzene
+ Felugró menü (Game Over / Victory)
+ Kocsiszámláló
Latka X-treme 2013.09.15. 13:59
[DEMO]

+ Kocsik összeütközésének kezelése.

- Vezérlőpanelen apróbb igazítás.
Latka X-treme 2013.09.14. 14:52
[DEMO]

+ Újabb kocsimodellek.
+ "Speciális" kocsifajták.
+ Vezérlőpaneles lámpabeállítás.
Latka X-treme 2013.09.12. 13:47
+ "Túl hosszú kocsisor - Game Over" esemény kezelése
+ "Két kocsi ütközött - Game Over" esemény kezelése
+ "Game Over" prototípus (Ha a fenti két esemény közül valamelyik teljesül, leáll a kocsik spawnolása. Ehhez még kell egy felirat Try Again gombbal...)
Latka X-treme 2013.09.11. 13:23
[DEMO]

+ Belekerült a válthatóság "lámpaszerkesztő" és "forgalomindítós" mód közt. (Ebben a demóban a kis kockára kattints a GUI-ban, ami vált a kettő közt - még nem végleges...)

- Lámpák működésén igazítottam (zöldre váltásnál csak tényleges zöldnél indul el a forgalom)
Latka X-treme 2013.09.09. 13:57
[DEMO]

+ Belekerült a GOTA vezértléshez ("Game Over, Try Again?") szükséges kapcsolók: (idő reset és leállítás; kocsik kitörlése; kocsik spawnolásának leállítása)

- Javítva lett az autók fura megállása. (Ha átlóg a megálló sávon inkább továbbáll)
- Több irányú sávok mostmár tényleg több irányúak (csak kétirányba működött eddig)
Latka X-treme 2013.09.08. 06:44
+ Elkészült az első autó modell. (Egyszerű modelleknél maradok, hogy biztos beleférjen a határidőbe.)
+ Kicsit igazítottam a kocsik viselkedésén, ha másik kocsihoz közelítenek. (Eddig megállt, ha utólért egy másik kocsit, mostmár lassít, ha látja, hogy a másik kocsi nagy sebességgel halad.)
Latka X-treme 2013.09.07. 13:46
+ "Programozhatóak" lettek jelzőlámpák
+ Stopper került GUI-ba, a ciklusok követéséhez.

(Kattints a jelzőlámpára. Ciklusok balról-jobbra növekszenek, ha kész a "beállítás" a fedélre kattintva mész vissza a játéktérbe!)
Latka X-treme 2013.09.05. 11:42
+ Jelzőlámpák világítás mellett már funkcióval is rendelkeznek.
+ Kocsik megállnak szépen, sorban.

- A projectet átneveztem Junctioneer-ről Junctiorama-ra (Ennek oka, hogy a játék több, mint valószínűleg valahol a 50-60-as évek derekán fog játszódni régi stílusú autókkal és látványvilággal, és akkortájt népszerű volt minden mögé a rama-szócskát betenni).

+ Raktam fel demót a "project honlapja" alá!
Latka X-treme 2013.09.04. 11:42
Na, kis feedback az elmúlt napok eseményeiből:
- Külön vezérelhető sávok, amin külön állítható, hogy milyen sűrűn jöjjenek kocsik, és külön waypoint-okkal irányítják a kocsikat.
- Ezek a kocsik szorgosan követik a waypoint-okat.
- Továbbá bekerültek alap jelzőlámpa modellek, rajtuk fényeffekttel, amik már rendszer-szerűen világítanak (ahogy azt majd a játékban be lehet állítani).

Egyelőre ennyi, majd jönnek további infók.

Hozzászólások - Junctiorama
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #200188   2014.01.05 17:06 GMT+1 óra  
Nah, végre kipróbáltam. Szerintem ez hatalmas ötlet, tabletre termett
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #200186   2014.01.05 16:19 GMT+1 óra  
Na hali!

Az utóbbi időben el voltam kicsit havazva, ünnepek, miegymás, úgy gondoltam itt az ideje egy kis update-nek.

Ami szembetűnő változás lesz, hogy a panelt teljes egészében lecseréltem, mert hatalmas helyet foglalt el a játéktérből, inkább a felső nem használt részt használom ki.

A panelről amit érdemes tudni: Baloldalt percmérő, aztán a reset gomb, középen az üzenő-csík (ez mondja meg mitől van game-over, meg hasonló), aztán jobboldalt a kocsiszámláló a nehézségi szint mérővel, mellette a jövőben bekerülő "continue" gombbal.

A játék nem visszaszámlálós módon fog működni, hanem végtelenségig játszható lesz, ahol rekordot lehet felállítani átengedett kocsikkal, és a nehézségi szint is emelkedik percenként. Ezek (és a pálya sikeres végigjátszása) még implementálásra vár.

Az eddig beszélgetett extrákat még nem tudom hogyan lehetne felhasználni, egyelőre nem valószínű, hogy pontosan ezek bekerülnek, majd még elválik.

Jaigen, több mint valószínű, hogy lesznek táblagépes verziók, erről azonban majd valamikor később
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #199693   2013.12.02 22:38 GMT+1 óra  
Egyre jobb, és jobb, annyi apró észrevétel, hogy teljes képernyőn a bal oldali radaron elcsúsznak a vonalak, és ha felfelé mozog a nézés, akkor is néha vibrál. meg teljesen indokolatlanul elindult a kamera önmagától. Amúgy nagyon jó, ANDROIDOT DD
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199691   2013.12.02 21:45 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
Ja, és DMG szöget ütöttél a fejembe



Hiába no, szeretek barkácsolni.

Amint lesz időm ki is próbálom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199689   2013.12.02 20:43 GMT+1 óra  
Hehe, nem volna rossz gondolat, de még filózok a lehetőségeken, egyelőre legyen egy épkézláb változata a játéknak.

Ja, és DMG szöget ütöttél a fejembe, mert a ma estét ennek a kameraforgatásnak szántam

Tessék kipróbálni, ha ráérsz
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #199686   2013.12.02 20:06 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
@Marcsello:
Alkalmas készülék hiányában egyelőre várat magára - de nem vetettem még el a lehetőségét



Kár, pedig szívesebben eljátszogatok ilyen játékokkal rajta, mint számítógépen. Mondjuk az AVD nem ad elég lehetőséget a tesztelésre? Életemben nem használtam Unity-t de ha lenne egy alles zusamen port a jelenlegi edisön-ről, akkor már az is játszható Tableten pl. (Csak mondom, mert már akarok játszani vele )

nembaj szerintem rakj 100-200 hirdetést az oldalra, és a befolyó pénzből vehetsz egy assambled in china tabletet
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199681   2013.12.02 17:49 GMT+1 óra  
Valamikor filóztam rajta, hogy átírnám a kamera-mozgatást, hogy sokkal finomabb mozgása legyen, ne ilyen hirtelen-mechanikus-hatású.

Feljegyzem magamnak ezt, mint kiegészítést, mert veszteni nem veszítenék vele semmit, köszi
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199673   2013.12.02 08:02 GMT+1 óra  


Teljesen jogos. És ahogy mondod, nem gondoltam véresen komolyan, csak érdekességképen megjegyeztem.

a wasd ra való kamera mozgást tervezed megcsinálni? Vagy a web-es felület erre nem kínál lehetőséget?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199654   2013.12.01 09:16 GMT+1 óra  
@Marcsello:
Alkalmas készülék hiányában egyelőre várat magára - de nem vetettem még el a lehetőségét

@DMG
Fícsör. És lehet, hogy bosszantó, de akkor oda kell figyelni
Tudom, hogy nem gondoltad véresen komolyan a kresz-es dolgot - de a félreértések elkerülése végett elmondhatom, hogy már én is gondoltam erre. Két dolgot szűrtem le:

1. Ha már ügyességi játék irányába vittem a fejlesztést, akkor legyen benne kihívás. Én is csatlakozom ahhoz a nem létező klubhoz, ahol a tagok egyöntetűen kinyílvánítják, hogy a mai játékok többsége elkényelmesítette a játékosokat. Kattints ide, kattints oda, látod milyen ügyes vagy, végigtoltad a játékot, most menj, vedd meg a második részt!
Az eddigi "túl nehéz a játék és túl sokfelé kell odafigyelni" miatt úgy gondoltam még belefér ilyen "unlockolható extra fícsör" ami könnyít a játékon, de ha mindenre figyelmeztetne a játék, szerintem legalábbis elvesztené az élményt. Kábé végigkattogsz a játék utasításai szerint, és onnantól fogva már nemigen beszélhetünk ügyességi játékról, inkább szimulátorról. És itt jön képbe a következő pont:

2. Először tényleg szándékoztam realisztikus hozzáállású játékot csinálni - de be kellett látnom, hogy a visszajelzések alapján elég uncsi hosszútávon. Ez az ügyességi már sokkal jobban bejön, és mérföldekkel jobb és tonnányival több lehetőséget is rejt magában. Ide értem az "engedj-át-időre-járműveket". Namost, amikor erre gondoltam, egyből motoszkált bennem a kérdés: ha sűrgősségi jármű, akkor nem kéne elsőbbséget adnia a többi járműnek? Vagy nem kéne kikerülnie a sort? De belegondoltam, hogy csak a baj lenne vele, nemcsak kidolgozás terén, hanem játékélményben nem plusz-megoldandó-problémát ad, hanem inkább egy hátráltatót, mert meg kell várni amíg a többi kocsi utat ad neki, majd visszaáll a rend.
És ide vág az, hogy jelenlegi formájában így neméppen realisztikus, amit én is tudok. De szerintem belefér, épp annyira, mint ahogy egy olasz vízvezeték-szerelő sem ugrik méteres magasságokba, és tapos el életre kelt gomba-szörnyeket, vagy mint ahogy nem léteznek szuperszónikus sebességgel rohangáló kék sündisznók, és kétfarkú kutya rókák, amik repülnek.

Ezt az irományt természetesen nem kiosztásnak szántam, csak gondoltam hangot adok a szerény véleményemnek.
Továbbá remélem a továbbiakban is kapok irányodból visszajelzéseket, eddig is sokat segítettek.
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #199650   2013.11.30 23:30 GMT+1 óra  
Android elképzelések vannak már?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199635   2013.11.30 09:30 GMT+1 óra  
Az hogy a zsernyák átmegy a piroson az buf vagy fícsör? Eddig mintha megállt volna (ami persze nem reális ) Viszont az meg bosszantó, hog yilyen esetben a lámpakezelőnek kell figyelni arra, hog yne zúzzák szét a személygépkocsik a rendőrt, amikor a kressz előírja, hogy....
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199604   2013.11.28 20:15 GMT+1 óra  
Na, bocsi, hogy odavoltam egy ideig, de nem volt meg a szükséges motiváció az elmúlt napokban - most megint előjött

Na, a mai buildbe raktam egy-két apróságot. Egy kezdetleges - csak modellszintű - platform-tervet, ami a következő:

4 slot van. Ezek kezdetben üresek. Ha a játékban találsz egy extrát (ebben a példában egy radar) azt a szerkesztő nézetben (amikor nincs forgalom) tudod berakni. Ekkor átfordul a kis platform, rajta a kiválasztott extrával.

Magyarul nem kell megijedni, sem örülni, a radar nem lesz kezdettől fogva a játékos szolgálatára

Ha valakinél lassulna a játék a radar miatt, szóljon, mert akkor optimalizálok kicsit rajta. (Unity Free-nél nincs Render Texture, ezért kénytelen voltam megkerülni Texture2D.Apply-jal, ami elvileg kicsit erőforrás-igényes...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199551   2013.11.25 12:15 GMT+1 óra  
Nagyon állat.

Jó volna, ha wasd-vel lehetne forgatni a kamerát, és valami villogo "!" jel szerintem jól mutatna annál a lámpánál, ahol egy sor kezd megtelni (vagy esetleg ezt egy gyengébb nehézségi fokba berakni).
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199402   2013.11.22 14:54 GMT+1 óra  
Igen, tudok erről a hibáról. Azért ugrik, mert a game-over ablak még a régi rendszerhez lett igazítva. Ott ugyebár nem volt egyszerre több végkifejlett, magyarul ha történt valami, csak az történhetett, míg ha nyertél, akkor ideális volt a rendszer, és nem történhetett baj a továbbiakban sem.
Magyarul amit láttál, az az volt, hogy történt egy ütközés, majd lejárt az egyik határidős kocsinak az ideje, ekkor váltott át üresre (mert ennek az eseménynek még nem csináltam feliratot).
Ezt még lusta voltam orvosolni, de majd arra is sort kerítek
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #199388   2013.11.21 20:52 GMT+1 óra  
Egyre jobban néz ki annyit felfedeztem, hogy ha karambolt kreálok, és nem nyomok rá azonnal a Try Again-re és közben valaki elkésik, eltűnik a arról a tábláró' a szöveg, amire az van írva, hogy "Your System .... " és ha utána rányomok, a Try Againre, akkor eltűnik. Lehet hogy ezt már felfedezték, de nekem csak ennyi tűnt fel. Meg annyi, hogy tegnap kiírta, hogy DX9 re van szükség (nekem semmilyen Direct3D-ém nincs), viszont ma lazán ment...
Jah, és így tovább !!
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199316   2013.11.20 19:44 GMT+1 óra  
Jó ötletek, kipróbálnám a játékban, így az összes életképesnek tűnik nekem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199310   2013.11.20 17:11 GMT+1 óra  
Így utólag most eszembe jutott még egy bónusz:
Csak a kedvedért, ha nem is mutatná mindig, hogy melyik sáv merre megy, de azt csinálná a bónusz, hogy berreg (és jelzi) ha két zöldre váltott lámpa sávja keresztezné egymást.
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199282   2013.11.19 18:36 GMT+1 óra  
@DMG: Köszi a javaslatot!
Az az igazság, hogy ennyire nem szeretném balesetmentes-biztosra csinálni - tartok tőle, hogy akkor már túl egyszerű lenne egy-egy pálya megoldása. Nyílván amivel most tudtok játszani csak egy teszt-pálya, már vannak ötleteim, hogy hogyan vezetném be a játékosokat apránként a dolgokba
Igazából ezen gondolkodtam, mint megoldás: mi lenne, ha visszatérne a vezérlőpult, de a régi helyett lenne

- egy pánik-gomb, ami az összes lámpát egyből pirosra állítja
- néhány memóragomb, amivel "formációkat" lehetne beállítani.
(Pl.: ha tudod két sávról, hogy nem keresztezik egymást, azokat beállítod, hogy együtt legyenek zöldek, így játék közben arra bökve úgy állnának be)
- egy radar, ami foltokban mutatná felülnézetből a forgalmat
- gomb, ami lelassítaná a tér-idő kontinuum-ot, hogy könnyebben reagálj a helyzetekre.

Ezek ha mindig együtt lennének egyértelmű, hogy túl könnyű volna, viszont arra gondoltam, hogy lehetne őket unlock-olni. Akár mini-játékok elvégzésével, akár pl. áruszállító kocsikkal, amik véletlen kanyarban/indulásnál kipottyantja a dobozt, és arra kattintva megkapod az extrát.

Ez így hogy hangzik?

(A gomb-reakcióra meg kell írnom azt, hogy a collider amire kattintasz mindig fedje a GUI-t, ez valszeg a köv. demóra meglesz.. )

@ddbwo: Köszi a videót! Igazából most is azt látom, hogy a rahedli számláló nem működik megfelelően. Most fogtam az egész scriptet és újraírtam, majd a kövi demónál megnézhetnénk, hogy jobban szuperál-e
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199250   2013.11.19 11:01 GMT+1 óra  
Szépen megy. Így már nincs hatással rá az akadás sem. Hiba sem történt. De csak egy kört toltam.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.06 21:11 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #199241   2013.11.19 06:37 GMT+1 óra  
Ez így elég pörgős.

Ami javaslatom lenne, valahogy jó volna jelölni az utfestésen kívül, hogy melyik sáv hova tud menni, mert amikor ál rajta egy dugó nem feltétlen emlékszik rá az ember, és így nehéz kitalálni, melyik lámpák mehetnek egyszerre.

A gombok nem mindig reagálnak, csak második rábökésre, ezzel lehet valamit kezdeni?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199230   2013.11.18 20:37 GMT+1 óra  
Akkor most megnézheted majd

Egyelőre annyi javítást raktam bele, hogy a kocsik irányítása FixedUpdate-be került, valamint a számlálót is piszkáltam.

Ha valamelyik nem működne szólj, a kocsiknál egyszer találkoztam olyannal, hogy amikor kiléptek a pályáról nem tűntek el és akkor lett karambol, de azóta nem tudtam ugyanezt előhozni.

Ja, és a Honlapos verziót használd! Kicseréltem a felbontását 1024×600-ra, szal bele kell hogy férj
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199217   2013.11.17 20:30 GMT+1 óra  
Na akkor minden megvan, törlöm a videót és majd újításnál visszanézek.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199216   2013.11.17 20:12 GMT+1 óra  
Valószínűleg azzal lesz a para, amit mondasz. Azon mindenképp csiszolok.

A mutatóra még visszatérek valamikor, azt kicsit ki kell belezni és újraírnom a "fixen ugorjon arra az értékre" részt. (Ez megvolt anno, csak elkezdett pörögni mint a vakegér, ezért szedtem ki... )
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199215   2013.11.17 19:53 GMT+1 óra  
A timesteppel nem kóser valami. Talán nem fixed.
Felvétel közben csökken az fps szám és a végén a bal felső sarokban álló kocsisorba fut a másik.
Meg az elején a szürke kocsin megjelenik a rángás.

nem listázott video
-el is lett távolítva-

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.11.17 20:29 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199214   2013.11.17 19:36 GMT+1 óra  
Győzelem után elkezd forogni a mutató szerteszét.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199213   2013.11.17 19:28 GMT+1 óra  
Jól látom, hogy most nálad még hátravan 70 kocsi, és mégis megnyerted?

Ezt hogy?
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199212   2013.11.17 19:06 GMT+1 óra  
Hátha kedvet kap vki, odafigyeléssel át lehet vinni. Meg most így néz ki nálam a 800*600 webplayeres.

//thumb
-remove-

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.06 21:11 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199211   2013.11.17 17:53 GMT+1 óra  
Nincs mit, általában igyekszek minden hibát kiemelni.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199210   2013.11.17 17:47 GMT+1 óra  
tudtam én, hogy jó időbefektetés a siető zsaru

köszi a screenshotot, eszembe juttattad, hogy még dolgozzak azon a túl-közeli kamerán és a fránya csúszkálós számlálón
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199209   2013.11.17 17:42 GMT+1 óra  
Ha már embed, célszerű lenne egy 800*600.

Most nem történt hiba, kapásból eddig jutottam, aztán egy nem blokkolt zsarú elrontotta nekem.

// thumb, és paintes beillesztés, hoppá megmaradt a széle.
-remove-

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2014.01.06 21:12 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199208   2013.11.17 17:22 GMT+1 óra  
Hm... azt hiszem sejtem a probléma okát.
Ilyet akkor csinál, ha a kocsi nem tud elég közel érni a következő waypoint-hoz, ami kiadná a parancsot, hogy térjen át az azt követőre.

Próbáld ki most, kicsit feljebb vettem a hibahatárát a waypoint-távolságvizsgálatnak

Amúgy a kedvedért csináltam egy 800×600-as verziót is

Ezt a hozzászólást Latka X-treme módosította (2013.11.17 17:31 GMT+1 óra, ---)
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199207   2013.11.17 17:10 GMT+1 óra  
Igen, az embed-nél. A másik azt hiszem még a régi. (dátum 08.27)

A felbontásom 1024*768, a többi elszállt a CRT monitorban már, pedig nemrég még vitte az 1600*1200at is. Mondjuk webes játékok nem szoktak nagyobbak lenni 800*600-nál. Bár nem biztos, hogy ennél is cél volt a webes verzió.

A kocsiknál úgy van, hogy például állnak a lámpánál, megnyitom a csapot, elzárom a többit, mert mondjuk egy szirénázó rendőr jön, és akkor egyszer valamelyik autó ami éppen jön, vagy már nyitott lámpánál jön, a kereszteződés közepén elkezd oda-vissza forgolódni.

De nincs körülírható esemény, ezt bármikor megcsinálják. Jönnek, aztán elkezd forgolódni.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199206   2013.11.17 16:54 GMT+1 óra  
Hm.. ez gondolom a "Honlap"-os verziónál történik, ugye?

Tudsz valami bővebb leírást adni a jelenségről (milyen fajta kocsi okozza [random, vagy mindig egyazon fajta], mikor, hirtelen megjelenik a kép közepén vagy amikor odaér akkor kezd el ugrálni, estébé), esetleg screenshotot tudsz róla küldeni?

A monitoros részről meg lövésem sincs, elvileg 1280*720-as felbontásban megy, csak akkor tudnám elképzelni a hibát, ha a monitorod is olyan felbonásra (vagy kisebbre) van állítva.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199205   2013.11.17 16:37 GMT+1 óra  
Így már van mit csinálni játék alatt. Az előzőnél összekattintgattam valamit kb, azt általában egész sokáig ment magától. De így sokkal jobb.

Most megjelent egy olyan hiba, hogy a kocsi félúton elkezd pattogni a lámpák közt. Ráadásul elég sűrűn, mindig ez okozza a balesetet.

Meg a háromnegyed kép kilóg a monitorról, ha nincs fullscreenbe. Erre lehetne mondani, hogy "hát akkor legyen fullscreenbe", de csak rutinosabbaknak jobb klikkből lehet kitalálni, hogy van olyan is.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199204   2013.11.17 16:26 GMT+1 óra  
Na, úgy látom a valós-idejű téma több lehetőséget kínál.

A jövőben sima járműveken kívül lesznek (sőt, a mostani demóban már van) sürgősségi és fél-sürgősségi járművek, amiket egy határidőn belül át kell engedni a kereszteződésen.

Próbáljátok csak ki, de tessék vigyázni - a sürgősségi járműveket csak a többi kocsi tartja fent; a piros lámpa már kevésbé
   
percsich.hu - Tag | 205 hsz       Online status #199044   2013.11.12 22:28 GMT+1 óra  
Nagyon jó lett a valós idejű!

Jó kis izgalmas lett, hogy egy-egy autó még éppen átér-e, mielőtt az ellenkező irányból ráengedem a többit.

Ha lehet, én erre a fajta játékmenetre szavazok!
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #199037   2013.11.12 18:40 GMT+1 óra  
Helló-belló!

Gondoltam adok egy kis állapotfrissítést, mielőtt bárki azt hinné hogy eltűntem

Offtopic: Csak azért voltam ennyire eltűnve, mert nagy váltáson estem át. Most lesz egy hónapja, hogy új munkahelyen vagyok próbaidős - igen, végre játékfejlesztésben.
Úgyhogy azóta kicsit el voltam havazva főleg költözéssel, meg ügyintézésekkel, de mostmár talán több időm lesz apróbb project(ek)re is.


Na, kicsit témába vágóan... közkívánatra csináltam egy próbaverziót választ adva a kérdésre: "Mi volna ha logikai- helyett futásidőben váltogatós ügyességi játék lenne a Junctiorama?"
A válaszra nem kell tovább várni - ím' frissült a játék - és mostmár a forgalom indítása után a lámpákra kattintva lehet váltogatni a színeket...

Úgyhogy tessék kipróbálni, aztán jöjjenek a vélemények, hogy ezen a vonalon folytatódjon-e a fejlesztés?
   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197759   2013.09.30 06:52 GMT+1 óra  
Most játszottam vele. Pepecselős de szép és ízléses. Nem nagyon mentem a lámpák beállítgatására, inkább azt vártam, hogy mikor lesz már egy jó ütközés. És lett is
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #197700   2013.09.28 22:39 GMT+1 óra  
Nah, eddig jutottam a versenyre szánt verzióval - nem tökéletes, meg sokminden össze lett csapva, de örülök, hogy ennyire kész lett.

Úgy csináltam meg, hogy azoknak is legyen egy kis kihívás az optimális rendszer kidolgozása, akik régebbóta próbálgatják

Játékmenet leírást fent a projectről rovatba írtam.

A Honlap-ra kattintva a Webplayer-es verzió, a Demó-ra kattintva a letölthető.

Egészségetekre
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #197666   2013.09.27 08:04 GMT+1 óra  
Egyetértek. Tessék nevezni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #197659   2013.09.26 22:37 GMT+1 óra  
Jé, ekkora hűhó egy félkész játék miatt, köszi srácok

Jól van, akkor próbálok időt keríteni (legalább egy Splash screen behozatal meg egy GameOver / You are winner maderfaker screen kezelés erejéig) a játékra, és akkor abban az állapotban beküldöm.

Persze ebben az esetben is maradok annál, hogy a későbbiekben mindenképp visszatérek rá, de akkor már pöpecül elkészítve
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #197656   2013.09.26 21:14 GMT+1 óra  
igen, tényleg mindenképpen nevezd be!
FZoli jóváhagyásával XD

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #197621   2013.09.26 12:00 GMT+1 óra  
szerintem is küld be, még ha nincs is kész, nekem nagyon bejön, és ki tudja... lehetnek még meglepetések
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #197596   2013.09.25 19:11 GMT+1 óra  
Szerintem is küldd meg mindenképpen. Nyilván számít, hogy be van-e fejezve, de ha már valamennyire tényleg játszható, látszik rajta az ötlet, stb., akkor mindenképpen! Elég sok mindent lehet már egy olyan (félkész)játékon is értékelni.

   
kiskami - Tag | 265 hsz       Online status #197595   2013.09.25 19:09 GMT+1 óra  
Ha már eljutottál egy valamennyire játszható szintre, akkor nevezd be !
Soha nem tudhatod, hogy milyen készültségűek lesznek a többiek programjai!
Mert egyelőre elég halvány a mezőny.
A díjakat meg mindenképp kiosztják...
[Silent Vertigo] { Solarah }
http://www.silentvertigo.hu
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #197593   2013.09.25 17:56 GMT+1 óra  
Köszi szépen!

Nos, viszont szomorú hírrel kell folytatnom. Attól tartok, hogy semmiképp nem tudom befejezni a versenyre a játékot, mert közbejött egy kihagyhatatlan lehetőség, aminek az ügyintézései nagyon lefoglalnak így az utolsó hajrára.

DE, hogy legyen valami jó is, annyira megtetszett a project, hogy a verseny után mindenképp szeretném folytatni, amikor csak időm engedi
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #197586   2013.09.25 08:26 GMT+1 óra  
megnyomkodtam - kurvajó
viszont lehetne egy felülnézet is, mert engem zavar, hogy mindig tekernem kell az egérrel, ha meg akarom nézni az összes sáv telítettségét
FZoli jóváhagyásával XD

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #197360   2013.09.16 06:37 GMT+1 óra  
Nagyon király .
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #197350   2013.09.15 21:55 GMT+1 óra  
Most perpill ha föléviszed az egeret megjelenik egy körvonal a jelzőlámpa körül.

De fennáll annak a lehetősége, hogy a panelek színét változtatom, amiknek a színe megegyezne a hozzá tartozó jelzőlámpáéval - ezzel elrugaszkodva egy kicsit a valóságtól, de egy ilyen kaliberű játéknál ez mit se számít

Csak neked, DMG: most másoltam fel újabb demót. Próbálj meg kocsikat "összeütköztetni"

(Lesznek majd hozzátartozó "roncs" modellek behorpasztva, tán animációval - majd meglátom. )
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #197344   2013.09.15 18:49 GMT+1 óra  
Az hogy lesz jelölve, hogy melyik lámpa melyik kapcsoló csoporthoz tartozik?
Esetleg ha rábökésre lehetne kiválasztani, és az a lámpa más színnel jelenne meg a pályán.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers