játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Rally 4ever
Egy gépnél több játékos-orientált Rallyszimulátor
Kategória: Szimulátor
A projectről:
A játék akkor ötlött eszembe, amikor az öcsémmel Colin McRae Rally 2ztünk egyik délután. Az alterente módot toltuk (amikor egymás után megyegetünk, és a világbajnokságon mindketten résztveszünk). Ez a játék karrierépítős rali játék lesz. Kezdetben trabival, kispolákkal, stb. mehetsz a kis hazai raliversenyeken, és ha ügyes vagy, akkor hamarosan a WRC mezőnyében csillogtathatod képességeid. Nem véletlenül mondtam el a keletkezés körülményeit, ugyanis a játéknak lesz egy olyan módja, amikor 2-5 fő menedzselhet egy privát csapatot, és versenyezhetnek benne. Lehet majd 4-nél több játékos esetén külön, ellenséges csapatokat is kreálni. Kb. egyenlőre ennyi, ha van még ötletetek, szóljatok!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition;
Ogre 1.4.4 Eihort,
Blender
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 1, újrakezdve 2007 10
csak a Jóisten tudja :D
Beküldve:
2006.04.18 07:16
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: termetesjoe@invitel.hu
Tagok:
beküldő: Joe Red
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 1%

Képek - Rally 4ever
pálya render
pálya render
2006.09.05. 15:19
Az új pálya ingame
Az új pálya ingame
2006.08.16. 05:52
Pálya részlet! (Lesko)
Pálya részlet! (Lesko)
2006.08.02. 12:18
Lancer 2. textúrája by Bolyzsolt
Lancer 2. textúrája by Bolyzsolt
2006.07.26. 05:35
A 206 2. textúrája by LUI
A 206 2. textúrája by LUI
2006.07.26. 05:34
Lancer
Lancer
2006.07.26. 01:53
Citroen Xsara
Citroen Xsara
2006.07.26. 00:57
Ford Focus
Ford Focus
2006.07.18. 06:43
Immáron mindez üvegekkel és a belsővel
Immáron mindez üvegekkel és a belsővel
2006.07.16. 11:29
Újabb felső kategóriás WRC autó! :)
Újabb felső kategóriás WRC autó! :)
2006.07.16. 11:18
javított textura
javított textura
2006.07.13. 09:31
307 WRC    Work In Progres
307 WRC Work In Progres
2006.07.13. 07:10
Növekszik a falu lakossága :P
Növekszik a falu lakossága :P
2006.07.12. 03:01
German Village Under Construction #1
German Village Under Construction #1
2006.07.10. 13:02
Loading Screen // 800 * 600 | Low Quality //
Loading Screen // 800 * 600 | Low Quality //
2006.07.07. 05:27
Menu // 800 * 600 | Low Quality //
Menu // 800 * 600 | Low Quality //
2006.07.07. 05:27
Skoda Fabia erősen hiányos texturával!
Skoda Fabia erősen hiányos texturával!
2006.07.05. 14:57
German Village Render #1
German Village Render #1
2006.07.03. 13:13
ez pediglen a DEMO menüje lészen
ez pediglen a DEMO menüje lészen
2006.07.03. 12:45
Subaru vagy valami hasonló...
Subaru vagy valami hasonló...
2006.07.02. 16:06
elvileg ilyen lesz a loading screen / benne logó
elvileg ilyen lesz a loading screen / benne logó
2006.07.02. 08:55
Ez lesz a falu központja
Ez lesz a falu központja
2006.07.02. 08:21
Készül a pálya...
Készül a pálya...
2006.07.02. 02:57
Készül a pálya: Német szőlős :D
Készül a pálya: Német szőlős :D
2006.06.29. 08:11
Egy kép az intróból...
Egy kép az intróból...
2006.06.28. 12:46
Logóterv. Elnézést, ha rossz a minősége.
Logóterv. Elnézést, ha rossz a minősége.
2006.06.28. 10:09
Ő lesz a pilóta, Kicsit csúnya de a mienk! :)
Ő lesz a pilóta, Kicsit csúnya de a mienk! :)
2006.06.23. 06:47
Világosítottam az autón, raktam skyspheret, csináltam üveget, és beállítottam a 206-ost... Még azér van vele dolog bőven, de szépen haladunk...
Világosítottam az autón, raktam skyspheret, csináltam üveget, és beállítottam a 206-ost... Még azér van vele dolog bőven, de szépen haladunk...
2006.06.21. 10:17
Üveg meg ilyenek!
Üveg meg ilyenek!
2006.06.18. 15:48
Kezdetleges textura csak addig is!
Kezdetleges textura csak addig is!
2006.06.18. 10:24
Nekem tetszik...
Nekem tetszik...
2006.06.18. 09:32
Itt van javítva: raktam rá sphere mappingot  a hatalmas nyomásra :D
Itt van javítva: raktam rá sphere mappingot a hatalmas nyomásra :D
2006.06.17. 12:30
El sem hiszem, hogy megtörtént!!! Az első in-game kép. Persze még sok finomítást igényel...
El sem hiszem, hogy megtörtént!!! Az első in-game kép. Persze még sok finomítást igényel...
2006.06.17. 09:30
Amíg nincs kész a játék, pls. elégedjetek meg a menüvel :D
Amíg nincs kész a játék, pls. elégedjetek meg a menüvel :D
2006.06.14. 10:01
Kép a .r4e makerről, és a wheel positionerről. Háttérben a .r4e maker forrása, még a régi nevével
Kép a .r4e makerről, és a wheel positionerről. Háttérben a .r4e maker forrása, még a régi nevével
2006.06.03. 05:06
régi kép az előző jf.hu-ról
régi kép az előző jf.hu-ról
2006.05.10. 10:05
régi kép az előző jf.hu-ról
régi kép az előző jf.hu-ról
2006.05.10. 10:05
régi kép az előző jf.hu-ról
régi kép az előző jf.hu-ról
2006.05.10. 10:04
régi kép az előző jf.hu-ról
régi kép az előző jf.hu-ról
2006.05.10. 10:04
ugyan az a pálya a másik oldalról
ugyan az a pálya a másik oldalról
2006.05.04. 08:35

Fejlesztési napló - Rally 4ever
Joe Red 2007.11.06. 09:38
Tehát, immáron hivatalosan is, újraindul a Rally 4ever! Sajnos a nulláról kell kezdenem, mert Lesko nem engedélyezte az általa készített modellek felhasználását, de mivel egy hónapja tanulom a Blendert, a játék szép lassan azért készülni fog. Jelenleg egy 307 WRC van készítés, a Blender illetve az Ogre pedig megismerés alatt. A játék C++ban készül, a grafikát az imént említett Ogre fogja hajtani. Ennyi a biztos, a fizikára a Newton, vagy az ODE lesz a befutó. Pár hét múlva remélem már tudok is mutatni valamit a cuccból, de annyi borítékolható, hogy sokkal jobb lesz, mint a Dark Basices időkben. A koncepció ugyan az, csak a technológia új! Weblap, meg hasonló kellékek lesznek, amint ráérek, de szerintem nem ezek a legfontosabbak.
Joe Red 2006.09.19. 23:42
Mostanába egy picit aludt a project, de megint nekiindulunk, és kiadjuk a következő változatot remélhetőleg ~2 héten belül. Az árnyékra is van egy ötletem.
Gericop 2006.08.25. 02:40
Előkerült pepino!!!
Joe Red 2006.08.22. 04:48
Apró, de jó ötletet raktam be a játékba: Szépen, lassan forgatom a skysphere-t, ezzel olyan hatást váltok ki, mintha vándorolnának a felhők.
Joe Red 2006.07.26. 05:31
Leskoval kitaláltuk, hogy amennyiben privát istálót alapít a játékos (Karrier módban) több festés közül is válogathat majd. Ennek megfelelően elkészült a lancer és a 206 2. textúrája!
Joe Red 2006.07.20. 11:15
A javítás megtalálható a rally 4ever oldalon.
Joe Red 2006.07.20. 10:48
Megcsináltam a kamerát (röpke 3 óra alatt...) Newton dll és DB legyen a talpán, aki le akarja törni a haladásunkat!!!
Palee 2006.07.10. 13:01
FElraktam egy képet, hogy lássátok, miből is lesz a pálya :)
Joe Red 2006.07.08. 05:53
Most tölt fel az első publikus béta verzió:

3 db autó
egy darab (nem végleges pálya)
Vezérlés:

Nyilak

Sebváltás:

D: Előremenet
R : hátramenet
N: Üres
P: Parkoló fokozat, benyomja a fékeket ;)

Ja, a kameráért elnézést kérek, nem volt időm jobbra, nagyon kellett sietnem, dee mindenképpen próbaverziót akartatok...

Ha egy dll hiányát jelzi, mint hiba, konzultáljatok gericoppal!
Palee 2006.07.06. 17:38
Elkezdtem készítgetni a betöltő képernyőket, az elsőt közzé is teszem! A többit majd a játékban! :)
A German Village pályáról:
-Intró kész
-Pálya 40% (1-2 napon belül kész)
-Asszem ennyi :)
Joe Red 2006.07.05. 10:37
Jelentem: az egész HUD tökéletesen működik
Joe Red 2006.07.05. 10:01
Fordulatszámmérő kész
Joe Red 2006.07.05. 08:11
Jelentem, írtam autómata váltót :D
bolyzsolt 2006.07.05. 00:10
Kész a HUD! Nappali és éjszakai változat is van.
Joe Red 2006.07.04. 12:20
Jó hír: Kész vagyok a sebességváltással, és a nyomatékkal! Szeretnék HUD-ot!!!!!!!!!!
tgery13 2006.07.03. 23:45
Kész van a German Village intro el ső fele
tgery13 2006.07.03. 08:35
Jó hírem van!
Készül a German Village nevezetű pálya, és Palee és én összedobjuk hozzá az átvezetó moviet nemsokára kész majd rakok fel képeket
Joe Red 2006.07.02. 10:51
Palee is bekerült a csapatba, a pályához/épületekhez rajzol textúrákat (a templom is az ő munkája)
Joe Red 2006.07.02. 08:36
TaF aze egyik haverom&osztálytársam, nagyon szeret 2d designolni, mától ő is csapattag :D
Gericop 2006.06.29. 13:26
Elkészült az intró:
http://atomstorm.uw.hu/downloads/rally_intro.rar
Joe Red 2006.06.18. 08:59
bolyzsolt bekerült a csapatba, mint 2d designer
Joe Red 2006.06.17. 09:32
Felraktam egy in-game képet!!!!!! Még ki kell dolgoznom a HUDot, a nyomatékgörbét, a sebességváltást és a fordulatszámmérést, de ezeket csak kopi-péjsztelnem kell a régi motoromból, amit sajátkezűleg próbáltam írni. Nagyon jó lesz, és végre láthatjátok, hogy nem vagyunk szellemproject, igeni csináljuk, csak nincs sok szabadidőnk (mondjuk ezzel senki nem is gyanusított, ezért is szeretem ezt az oldalt.)
Joe Red 2006.05.31. 13:38
Csináltam egy weblapot, a projectjnak. Csekkoljátok!
Joe Red 2006.05.29. 10:39
Megvan a játék alapja newtonban, és én is kezdem megérteni. Nagyon sok benne a lehetőség, igyekszem minél jobban kihasználni
Lesko1 2006.05.28. 02:02
Újragondoltam a modelleket, nemsokára új képekkel és új texturákkal találkozhattok!
Joe Red 2006.05.23. 10:10
Tanulgatom a Newtont, kipróbáltam egy csomó vele készült demot...nagyon jó :D
Joe Red 2006.05.20. 13:41
Na, szóval...a teljes programozást újbolkezdtem newtonba, így sokkal jobb lesz. Csakhát az idő... Na mindegy.
Joe Red 2006.05.20. 02:02
Racionalizaltam a keszultsegi szintet...
Joe Red 2006.05.10. 05:35
Bár ez nem igazán komoly hír, de sikerült összehoznom az első progimat c++ba!!!(kiszámolja a kör területét a sugara alapján)
Joe Red 2006.05.04. 08:38
Ma feltöltöttem még egy képet a pályáról. Az alapja majdnem végig kész, ha szerzek megfelelő textúrát, lesznek a rallys játékokban megszokott "papírnézők" és változatosabb növényzet is. Ha kész a szakasz, még finomítok egy kicsit a cossie textúráján, meg a fizikán, és jön a techdemo. Mivel mostanában vizsgáim lesznek, ez csúszhat, épp ezért nem adok időpontot, de ígérem, hogy a nyáriszünetben NAGYON felgyorsul a fejlesztés.
Joe Red 2006.04.18. 08:28
Elkezdtem modellezni egy pályát, mert programozni valahogy nincs kedvem. Apropó: Hová tűnt a csapatkereső???
Joe Red 2006.04.18. 07:18
Szóval felraktam a projectet az új jf.hu-ra. A képeket is mindjárt feltöltöm. A fizika kész, a pálya work in progress, tehát 3 napon belül (kb.) várható ingame kép.

Hozzászólások - Rally 4ever
gabesz - Tag | 260 hsz       Online status #73699   2007.11.06 11:24 GMT+1 óra  
Ennek örülök Joe! Sok sikert, ígéretes project ez

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #71814   2007.10.18 06:59 GMT+1 óra  
Mostanában megint dolgoz(gat)ok a játékon. Ha lesz valami eredménye, akkor ti tudjátok meg elsőnek.
Joe Red
   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #58355   2007.06.05 06:44 GMT+1 óra  
Jelenleg a projekt pihen egy keveset de mindenképpen be lesz fejezve, időpont még nincsen. Jelenleg a csapat aktív tagjai (Joe és én) a Veteranson dolgozik.
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #52445   2007.04.26 14:16 GMT+1 óra  
Jó munkához idő kell
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #52434   2007.04.26 14:04 GMT+1 óra  
srácok én nem akarok kötözködni, de már túl vagyunk 2007 elején, és még csak 25%nál jártok...
FZoli jóváhagyásával XD

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #44293   2007.01.09 13:44 GMT+1 óra  
Üdv,

Már 1 hete észrevettema játékot, s 3,5 éves autós játék modder múltamból kifolyólag szeretnék csatlakozni a csapathoz.

Amit tudok:

- 3DS MAX 5 és 7 ismeretek (közép/alap szinten)
- Modellek szerzése/konvertálása textúrákkal mindenből ami mozdítható és autós (pl.:NFS 4-HP2, GTA-k)
- Pályaépítés + tereptárgy modellezés igény szerint
- Textúra készítés a feljebb emltettekhez és/vagy meglévő korrigálása

Jelenleg a Street Legal Racing Redline és a CRC 2005-höz készítek, előbbihez autókat, utóbbihoz pályákat.
Az az ilyen mindent összeszedő emberke vagyok 2D és 3D-t tekintve. Hogy lássátok nem üres beszéd, munkáim képeit innen letölthetitek: http://slm.ingyen.org/_others/Munkaim.rar

Hogyha hasznosnak véltek elérhető vagyok az alienwoods@gmail.com -s MSN és Mail címen

S hogy mért szeretnék csatlakozni ?
Szeretném hogy a 3,5 fél évem egy hangulatos kis játékban nyílvánuljon meg

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #43091   2006.12.31 18:56 GMT+1 óra  
ok
--- permanent temporary signature ---
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #43004   2006.12.31 16:02 GMT+1 óra  
Akkor neked biztos az Installos verzió van Ne a parancsikonról indítsd, hanem az exével!
Joe Red
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #42315   2006.12.27 09:30 GMT+1 óra  
nekem másodjára nem indult el, hogy a nem talált vagy nem látezik egy fájl a 12-ik sorban
--- permanent temporary signature ---
   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #42277   2006.12.27 05:16 GMT+1 óra  
Sok oka lehet sajnos, de utánnanézek és megírom!!!
   
NacsaSoft - Tag | 112 hsz       Online status #42270   2006.12.27 04:55 GMT+1 óra  
Sajna nem tudtam megnézni mert amikor elindítom az autó csak esik le a semmibe !!!
Miért ?
Ahol a szükség , ott kell a segítség !!!!
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #42267   2006.12.27 04:13 GMT+1 óra  
Elnézést, én frissítettem. (Mellesleg semmi sem történt ).

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #40151   2006.12.09 11:41 GMT+1 óra  
Nem maxos renderek... Mayás renderek.

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #40150   2006.12.09 11:39 GMT+1 óra  
A maxos renderek szépek, de az ingame kép már nem igazán. A rendernél jóval szebb látványnak kéne lenni az in-game képnek. Persze gondolom még a shaderezés meg a normális textúrázás később lesz.

   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #38555   2006.11.27 10:24 GMT+1 óra  
Sajnos kicsit leáll a fejlesztes mert a programozónk technikai gondokkal küzd, amint lehet folytatjuk! Addig is kitartás...
   
4dimension - Tag | 2 hsz       Online status #36538   2006.11.13 12:29 GMT+1 óra  
Váóóó
Igazi kis kikapcsolódni való játék 2 Richard Burns Rallyzás között :]
tehetnétek bele maygar szakaszokat is
pl Miksolc Rally, Duna Rally

CSAK ÍGY TOVÁBB!

bár a modellek nem a legtökéletesebbek! értem ezalatt hogy a méretek nem élethőek pl a skoda elsőlámpálya picit magas
de kitérdekel
nagyon tetszik!

   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #33349   2006.10.23 08:02 GMT+1 óra  
Türelem Rally 4ever-t terem
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #33347   2006.10.23 07:52 GMT+1 óra  
Hamarosan óriási dobás közeleg. Türelem.
Joe Red
   
renz - Tag | 149 hsz       Online status #33268   2006.10.23 01:12 GMT+1 óra  
Jahh. Kicsit megállt a fejlődésben ez a gyermek.

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #33007   2006.10.21 03:59 GMT+1 óra  
Hm. Mostanában alig hallani a gémről.

   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #31496   2006.10.02 01:51 GMT+1 óra  
Nem is beszélve arról,hogy rendszerint különböző időpontokban vagyunk fent MSN-n ! De szépen csendben azért haladunk, csak az iskola kissé lassítja a tempót!
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #31463   2006.10.01 12:11 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Az ilyeneket nem MSN-en kéne megbeszélni?


Megértem őket, én sem szeretek MSN-ezni. Végülis ezért (is) van itt ez a hozzászólós/beszólós rendszer

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29840   2006.09.14 08:32 GMT+1 óra  
Az ilyeneket nem MSN-en kéne megbeszélni?
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #29836   2006.09.14 08:02 GMT+1 óra  
Lesko, haladsz a pályákkal?
Joe Red
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #29698   2006.09.12 09:35 GMT+1 óra  
Éppen azon vagyok
Joe Red
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29560   2006.09.10 08:05 GMT+1 óra  
hmmm, hát ha találtok más megoldást akkor nekem is szoljatok
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #29559   2006.09.10 06:54 GMT+1 óra  
Igen, erről beszéltem
Joe Red
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #29558   2006.09.10 04:13 GMT+1 óra  
Szerintem erröl beszélt Iszonyat lassu
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29555   2006.09.10 03:21 GMT+1 óra  
Kód:
Set Shadow Shading On
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #29527   2006.09.09 13:19 GMT+1 óra  
Én. Jut eszembe, Seeting, nem tudsz valami megoldást a dinamikus árnyékokhoz? Mer ami benne van, az hadd ne mondjam, milyen lassú.
Joe Red
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29526   2006.09.09 12:38 GMT+1 óra  
Ki kezeli a csapatban a Newton dll-t?
   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #29522   2006.09.09 11:29 GMT+1 óra  
Na szóval! Az említett 26 fps brobléma azóta orvosolva lett és ezzel nicncsen gond! A meglévő pályát egy kicsit át kellett alakítanom mert szokás szerint 2-3 hatalmas problémát hagytam benne amik igen sokat rontanak a látványom, valamit a texturák nagyrésze is ki lesz cserélve ugyancsak a látvány miatt!
   
TaF - Tag | 20 hsz       Online status #29314   2006.09.06 14:44 GMT+1 óra  
as you wish! megmondok én mindent!
1: azért lowpoly, mivel (a legutóbbi fejlemények szerint) most teszteltük a pályát ami a képen van. és ha hiszitek ha nem a Joe gépén 26 FPS volt 1024x768-ban! szoval csupán ezért és most még a fákat is levettük 200polyról 36-ra, hogy jobb legyen de persze akinek jó videókártyája van az szerintem simán tuddja majd futtatni (128MB+) - bezony, ilyen a DB!
2: ha felnagyítjuk a textúrát pont hogy pixelesebb lesz! ha viszont kicsinyítünk akkor már túl soxor ismétlődik, és nem kelthet jó látványt főleg messziről. (persze a textúrázás ténylegesen lehetne precízebb, ezen talán javítunk)
és még annyit, hogy ez csupán egy Maya render tehát a játékban rosszabb (vagy jobb? ) lesz, de mindenesetre más lesz az tuti

és 3: Kösz, a csapat nevében is!

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #29306   2006.09.06 12:45 GMT+1 óra  
miért ennyire lowpoly? a textúrákat meg photoshopban egy hangyányít felnagyíthatnátok, hogy ne legyen ennyire pixeles különben tetszik! ja és grat a hónap férf.... bocs! szal a hónap garázsprojektje címhez

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #29284   2006.09.06 06:18 GMT+1 óra  
Sajnos berköszönt az iskola, ezért a hét közbeni gépidő csak arra elég, hogy haladjak a C++-al, és menézzem a csapattársak munkáját. De a hétvégéken továbbra is teljes erőbedobással a Projecten leszek!
Joe Red
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #29280   2006.09.05 22:37 GMT+1 óra  
Nagyon király az új pálya render!Hajrá!

   
gabesz - Tag | 260 hsz       Online status #29063   2006.09.01 22:45 GMT+1 óra  
Én is gratulálok a HGPhez és sok sikert a továbbiakban

   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #29047   2006.09.01 15:38 GMT+1 óra  
Itt is grat a HGPhez
A Maya jó is Lesko, én is bírom
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #28944   2006.09.01 05:41 GMT+1 óra  
Thx a csapat nevében is!
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #28943   2006.09.01 05:38 GMT+1 óra  
Grat a HGP címhez
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Gericop - Tag | 364 hsz       Online status #28938   2006.09.01 05:05 GMT+1 óra  
Roger that (bár én benne vok )!
   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #28936   2006.09.01 05:00 GMT+1 óra  
A csapattagoknak! A HGP cikk mentésénél a word lenyelte a fél csapat bemutatkozóját, pótlása work in progress
Joe Red
   
TaF - Tag | 20 hsz       Online status #28896   2006.08.31 14:10 GMT+1 óra  
vicc volt

   
TaF - Tag | 20 hsz       Online status #28895   2006.08.31 14:09 GMT+1 óra  
Joe... tuti megy neki 1280x1024x32 ben! valami más gondja lehet. lehet h hangkártya?...

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #28878   2006.08.31 10:06 GMT+1 óra  
És 1280*1024-es felb. megy 32 bittel párosítva?
Joe Red
   
kdani3 - Tag | 58 hsz       Online status #28807   2006.08.31 00:59 GMT+1 óra  
Idézet
Joe Red :
Igen, valszeg a géped nem bírja a 32 bites színmélységet. A hamarosan kijövő verzióban már lesz lehetőség ennek állítására.


De hát a desktop-om 32 bites-re van állítva, és működik. Meg a DarkBASIC Pro-s játékok is mennek nálam 32 bites színnel. (Legalábbis amiket én csináltam)

   
Joe Red - Tag | 265 hsz       Online status #28766   2006.08.30 13:40 GMT+1 óra  
Tehát, a fizika egy külső pluginnel, a Newton Games Dynamiccal működik. A pályákat télleg poligon-alapú collisionnal csinálom, de mivel a pluginben nincs sebváltó, és nyomatékgörbe, az teljesen az én érdemem
Joe Red
   
Lesko1 - Tag | 194 hsz       Online status #28729   2006.08.30 08:43 GMT+1 óra  
Hát az,hogy mi lennénk az szerintem egy kicsit túlzás de tény ami tény jól esik ilyesmit hallani! Jelenleg a pályák modellezése folyik, többek között ezért nem rakok fel mostanában annyi képet! Gyakorlatilag már így is mindenki láthatja a teljes WRC mezőnyt, de a többit egyenlőre nem rakom fel. Ja igen a pályaépítés sem 3ds-ben készül hanem az álltalam jobban favorizált maya-ban! (ezt szoktam meg, jobban ismerem=gyorsabban dolgozom benne) a fizikáról viszont Joe az aki érdemben tud nyilatkozni, jó lenne ha megtenné!
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #28719   2006.08.30 07:06 GMT+1 óra  
Már hamarosan ti lesztek a legjobbak a jfen.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #28670   2006.08.30 02:32 GMT+1 óra  
jó lesz ez úgy érzem
csiszolgassátok csak még. Egyre jobban érdekel a cucc.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [14]
Korábbi postok