játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Mistake
Half-life 1 horror mod. (steam)
Kategória: FPS, horror
A projectről:
A Mistake egy single player Half-Life 1 horror mod. Egy elmegyógyintézetben kezelt beteget játszunk akit szörnyű rémálmok gyötörnek. Sötét folyosókon keresztül kell megtalálnia a kiutat az épületből különböző kulcsok és eszközök segítségével. Az elmegyógyintézeten kívül szerepet kap még főhösünk otthona, munkahelye és még pár hely ami fontos szerepet játszott abban, hogy ide került.

A játék alapvetően egy survival horror. Tartalmaz új modelleket, textúrákat, pályákat, fegyvereket, interfacet, hangokat és zenéket. Mivel a játék a Paranoia Mod SDK-ra épül jóval szebb pályákat, textúrákat és modelleket tartalmaz majd mint az átlagos Half-Life modok.

A mod letölthető innen:

http://files.filefront.com/preMistakerar/;12029240;/fileinfo.html
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Goldsource (Half-life1) engine.
;
Valve Hammer Editor
Jasc Paint Shop pro
Vegas 6.0
Wally
MSVC++
Milkshape3d
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.11.01
Beküldve:
2008.05.12 01:58
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: Ashkandi@citromail.hu
Tagok:
beküldő: Ashkandi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Mistake
Íme a kórház folyosója ahol reményeim szerint kiváló puzzlek, sok ocsmány szörny és olvasható emlékirat lesz.
Íme a kórház folyosója ahol reményeim szerint kiváló puzzlek, sok ocsmány szörny és olvasható emlékirat lesz.
2008.07.22. 14:49
Egy kis véres, függönyös kivizsgáló. Sok ehhez hasonló szoba lesz a kórházban.
Egy kis véres, függönyös kivizsgáló. Sok ehhez hasonló szoba lesz a kórházban.
2008.07.22. 14:39
Szóval ez lenne az új zombi amit én modelleztem, textúráztam, stb. 3ds maxba készült a model de sajnos le kellett butítanom HL1 engine miatt, textúrák Jasc PSP-vel készültek.
Szóval ez lenne az új zombi amit én modelleztem, textúráztam, stb. 3ds maxba készült a model de sajnos le kellett butítanom HL1 engine miatt, textúrák Jasc PSP-vel készültek.
2008.07.02. 12:57

2008.05.30. 12:57

2008.05.23. 03:28

2008.05.15. 08:37

2008.05.14. 10:04

2008.05.13. 11:06

2008.05.12. 03:36

2008.05.12. 03:35

2008.05.12. 03:35

2008.05.12. 03:35

2008.05.12. 03:34

Fejlesztési napló - Mistake
Ashkandi 2008.10.10. 13:56
A mod közel egy év után elkészült és letölthető, akinek van egy steam a gépén egy eredeti Half-Life 1-el, az le is töltheti és játszhat is vele.

http://files.filefront.com/preMistakerar/;12029240;/fileinfo.html

( a mod opengl módban 32 bit alatt megy csak )

Hozzászólások - Mistake
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #144325   2010.11.23 19:24 GMT+1 óra  
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #144323   2010.11.23 18:33 GMT+1 óra  
Nem tudom leszedni egyik linkről sem..

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #120726   2009.10.31 13:47 GMT+1 óra  
A tiedé vegytiszta horror, a többi kicsit keveri a dolgokat, már ahogy a videók alapján leszűrtem.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #120713   2009.10.31 06:27 GMT+1 óra  
Halloween alkalmából kiválogatott a moddb pár horror modot és mi az első a listán? ( nem minőség szerint van sorbarakva, szimpla mák szerintem )

http://www.moddb.com/groups/editors/news/moddb-halloween-extravaganza

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #99417   2008.11.20 08:21 GMT+1 óra  
Ha valaki kipróbálná a modot és nincs meg neki eredetiben a HL1, az most megveheti Steamen 200ft-ért.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #96882   2008.10.10 07:01 GMT+1 óra  
A mod kész, letölteni innen lehet:

http://files.filefront.com/preMistakerar/;12029240;/fileinfo.html

(remélem filefront nem okoz gondot senkinek)

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2008.10.10 13:59 GMT+1 óra, ---)

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #94821   2008.08.21 15:59 GMT+1 óra  
sedrien: az ilyen kőműves lib...
FZoli jóváhagyásával XD

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #94819   2008.08.21 15:49 GMT+1 óra  
WADokat lehet vele szerkeszteni, pályaszerkesztéshez muszáj

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #94808   2008.08.21 13:37 GMT+1 óra  
Ott a fejlesztőeszközöknél látok egy Wally elnevezést. Az milyen program?
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #93041   2008.07.24 02:08 GMT+1 óra  
Köszi, abban a paranoia toolkit-ben nem voltam biztos amit innen lehet letölteni mert nem tudtam mi az (mire jó).
Amint látom a goldsource honlapján már a Mistake is szerepel a hírek közt. Tetszik ez a projekt, sok sikert hozzá!
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #93037   2008.07.23 16:29 GMT+1 óra  
Ez a sima HL1 SDK maga: http://files.filefront.com/Half+Life+SDK+21+Full+SDK/;13457;/fileinfo.html

Ez a paranoia SDK, továbfejlesztett engine dynamic lighttal, bump mappinggal, okosabb AI-val, mp3 lejátszással, high-res textúrákkal,stb: http://files.filefront.com/paranoia+toolkitrar/;9410908;/fileinfo.html

De a modolást érdemesebb a half-life vagy paranoia mod buherálásaval kezdeni ( kicserélni modelleket, új pályákat, textúrákat csinálni, új fegyvereket beépíteni ).

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #93036   2008.07.23 16:16 GMT+1 óra  
Egyetértek. Passzol hozzá a zene efelől semmi kétség...
1 kérdés: GoldSRC-t honnan lehet letölteni??
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #93032   2008.07.23 13:49 GMT+1 óra  
Dede, szerintem nagyon illik hozzá, meg amúgy is remek kis zene

Egyébként a mod valószínűleg indie változatban is ki fog jönni, szóval az is végigtolhatja akinek nincs meg a hl1.

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2008.07.23 14:12 GMT+1 óra, ---)

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #93025   2008.07.23 13:24 GMT+1 óra  
A bemutató videóban a zene nem a 28 nappal később filmzenéje?
Szerk.: jah megkaptam a választ, csak végig kellett néznem a videót
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
colker - Tag | 58 hsz       Online status #92022   2008.07.07 07:25 GMT+1 óra  
Sok sikert!
Remélem fog adni annyi élményt mint a cs 1.6 ZombiMod

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #91986   2008.07.07 01:14 GMT+1 óra  
Zombiból lesz olyan 5-6 féle, lesz egy Twisted nevű ellenfél ami bábúdarabokból van összerakva és vért köpköd. Headcrab helyett vagy egy emberi fej vagy egy halott kisgyerek lesz. A bossoknak külön modeljük lesz ofc.

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #91973   2008.07.06 16:21 GMT+1 óra  
Jó kis vid, visszaadja a hangulatát, néztem az új zombibá'-t is, sokkal jobban néz ki, mint a régebbiek, főleg, amelyeken csak afféle 'rozsda textúra' volt. Ellenfélből csak élőhalott ember lesz, vagy egyéb lények is? - mondjuk a régi demóban is volt egy savköpködős, meg egy handcrabre hajazó "scullcrab?" férgecske is.
pl blood-dal toltam most és volt benne egy 'choking-hand' nevű ellen, egy emberi csukló, ami az ujjain szaladt (és vicces hangot adott közben, tiszta Addams family feeling ), és ha elkapta a torkát a főhősnek, nem lehetett leszedni, szívás volt.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #91970   2008.07.06 15:58 GMT+1 óra  
Született egy új movie a modban szereplő - eddig elkészült - mapokról. Úgy nézzétek népek, hogy ez half-life 1 engine. Remélem tetszik majd amit láttok.

Stream Verzió

Letölthető Verzió (42,3mb)

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #88708   2008.06.06 13:50 GMT+1 óra  
Tényleg sokkal jobb az újabb hl-el, a zseblámpa is mérföldekkel szebb, rá se lehet ismerni az eredetire gémre, szép munka.
'muszáj lecseréni a crabeket halott gyerekekre' - Ez elég betegül hangzik, de hát ez a horror .
Pont tennap néztem a diary of the dead filmet, tessék egy kis inspiráció belőle:
http://ilab.hu/jf/datas/users/776-from%20diary%20of%20the%20dead%20movie.png
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #88706   2008.06.06 12:42 GMT+1 óra  
Csináltam egy újabb videót a mapokról. Steames Half-Life alatt így néz ki a mod.
Valamint a jó öreg headcrabet kicseréltem egy halott gyerek modellre ( jóhát elég morbid de muszáj volt ^^ ). Szóval reményeim szerint lesz sikítozás az arcraugró halott gyerekektől .

Link a videóhoz: Mistake map Promo

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #88245   2008.05.27 13:07 GMT+1 óra  
Ja, néztem a lapodon, sokkal szebb, de nem foglalkoztam a steammel eddig.. majd ha kész lesz
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #88224   2008.05.27 08:39 GMT+1 óra  
Áhh, a fegyverek még a paranoiából vannak , ott durva soldat vagy minden jóval felvértezve. A kéz és a fegyverek is át lesznek modellezve, reményeim szerint kényszerzubbony lesz hősünkön.

BTW steam alatt vitted vagy sima hl-el? Mert steam alatt sokkal szebb a játék, van élethű flashlight meg minden.

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #88180   2008.05.26 18:38 GMT+1 óra  
Na, végigmentem a demón... még mindíg nem tudok a legelején átjutni (az első kulcs után) az ajtón, de egy noclip-ride segített , utána nem volt gond.
Fuhh, nagyon hangulatos a gém, iszonyat jók a textúrák, a pályák, sokkal nagyobbak, mint a hl1-ben volt, minden elismerésem. Apropó csít: egész pofás fegyverek vannak, amik nem igazán illenek a túlélő-horrorba. Ezek benne lesznek a játékban? Mert akkor nagy hentek lesznek itt egyszer!!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87819   2008.05.22 15:13 GMT+1 óra  
Hát az opengl32.dll nélkül kb a játék grafikája zéró, akkor ezekszerint csak steames hl alatt megy ( a WON amit simán C:-re raksz sierra mappába, a steames pedig ami steamen megy). Az az érdekes, hogy ismerősnél ment sima HL alatt is.
Egyébként most nekem se ment valamiért és ötletem sincs mi változott.

Akkor ezekszerint csak steames HL alatt fog menni

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #87816   2008.05.22 14:25 GMT+1 óra  
Na kipróbáltam az opengl32.dll -t átneveztem, akkor ment a gém, csak a zseblámpa fényköre volt naon kicsi (objektumokon viszont jó), szal ez a dll a rossz nekem. Nem tudom, volt-e ilyen kitömörítéskor nem kérdezett rá, és ha kiveszem, akkor minden megy, szvsz nem volt.
Nekem a régi half-life van meg (game of the year editition), a WON-t meg nem ismerem..

Egyből alakadtam amúgy benne, megvan a lámpa, meg a kulcs a folyosóhoz, de utána nem tudok sehova se menni, van egy szellőző, ami úgy néz ki, hogy arra kell menni, de magasan van.. vissza meg már ekkor nem lehet menni.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87815   2008.05.22 14:14 GMT+1 óra  
Lehet hogy az opengl32.dll lesz a gáz, esetleg steamed van, hogy azon megnézd? Ismerősöknek simán ment WONon és steamen egyaránt. Nem emlékszel esetleg, hogy az opengl32.dll felülírta-e a régit, vagy nem volt ilyen file ?

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #87814   2008.05.22 13:59 GMT+1 óra  
Nekem az előző demóval semmi gondom nem volt, de ez nem igazán 'müxi'.
Csak szoftveres módban megy, az meg elég rosszul néz ki.
Direct3D-vel fagy, mondjuk régen is OGl-lel ment rendesen, de most ezt írja ki:

"The selected mode is not supported by your video card. "

Pedig nem állítottam semmit a grafon a régi demó óta, kipróbáltam 640x480-ban se megy, még azt a speckó 'minix ogl driver'-t is, azzal se megy.

Mit csináltam rosszul:
- rar-t bemásoltam a c:\program files\half life\ mappába,
- kitömörítettem, lett egy mistake-1 mappa, meg lett egy opengl32.dll a half life mappában.
custom game-ben érdekes módon a méretét csak 0.5mb-nak írja.

Gef 7300(gs) karin csak mennie kéne - vagy nem?

szerk:
Uh ez durva, semmilyen hl1 gém nem megy mostmár, még az eredeti se..
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #87798   2008.05.22 08:49 GMT+1 óra  
A trailer nagyon jó, csak sajna nincs meg a HL1 .

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87793   2008.05.22 06:57 GMT+1 óra  
Elkészült a mod (újabb engines) első chaptere amit szeretnék egy kis tesztelésre közzé tenni. Elvileg steam és won alatt egyaránt megy. WON sajnos a modelleknél nemtudja kezelni az átlátszóságot, ezt még orvosolni kell. Kérnék szépen véleményeket, ötleteket, kritikákat ha van.

Amik hiányoznak, nem hibák: Néhány ellenfél hangja a régi, fegyverek paranoiából vannak, 2 model (kislány, baba).

Link a letöltéshez: http://mistakemod.extra.hu/mistakedemo.rar
( így ahogy van másoljátok be a .../half-life mappába)

_Csak Steam alatt megy a demo_

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2008.05.23 02:01 GMT+1 óra, ---)

   
Mioline - Tag | 69 hsz       Online status #87108   2008.05.12 10:10 GMT+1 óra  
A Silent Hill inspiráció a trailer zenéjében, hangmorajlásában is észrevehető. Egyébként kipróbáltam és csak ugyanazt tudom mondani, mint beast.
In my restless dreams... I see that town... Silent Hill...

   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #87107   2008.05.12 10:05 GMT+1 óra  
a trailer is nagyon frankó
alias aalberik
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87106   2008.05.12 09:44 GMT+1 óra  
Demoval sajnos nemtudom, talán. Igazságszerint steam és won alatt is megy, de csak full verzión néztem. Igen, utólag télleg a Sanitariumhoz hasonlították. A játékok melyek leginkább inspiráltak a Silent Hill, Resident Evil, The Thing és a Silent Hill film is persze.

   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #87105   2008.05.12 09:36 GMT+1 óra  
a képek nagyon tuti hangulatot árasztanak:] (keresztkérdés: a half life1 demoval játszható a mod?)
a történet (kivonata) kicsit hasonlít a sanitariumhoz
alias aalberik
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #87102   2008.05.12 09:27 GMT+1 óra  
Kirpóbáltam, nekem nagyon bejön!
Hajrá, s ne add fel!

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87100   2008.05.12 09:25 GMT+1 óra  
Igazából a demo csak szárnypróbálgatás volt, hogy megismerjem a pályaszerkesztőt, rajzoljak pár új textúrát, modeleket csináljak és ezeket megnézzem játékon belül is. Mivel programozás kimaradt az életemből viszont minden mást meg tudok oldani nagyjából így folytatom a modolást és megcsinálom a modot 15 perc játékidő helyett olyan 3 órásra, történettel, mindennel.

Szerencsére miután a demot befejeztem, rá egy két hónapra kijött a paranoia SDK. Ekkor még csak a story volt kész pár rajzzal és mindössze két map. Gyorsan át is alakítottam az egészet sokkal jobbra (élesebb textúrák, jobb modellek, nagyobb mapok több puzzleval). Aztán elkezdtem csinálni a teljes verziót aminek lesz története is, hogy hősünk miért került elmegyógyintézetbe, hol dolgozott előtte, családja is szerepet kap.
Teljesben természetesen lesz több fegyver és ellenfél is. Mivel programozni nemtudok ezért az effekteket (elég sok "blackout" lesz a játékban ami alatt változnak a mapok / kinézetek) a VHE-ben csinálom meg saját kezűleg triggerekkel.

Szóval egyelőre így állok a moddal, igyekszem ahogy tudok.

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #87096   2008.05.12 09:06 GMT+1 óra  
Ja, hogy már van játszható verzió!
Töltöm!

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #87094   2008.05.12 08:49 GMT+1 óra  
Megnéztem a honlapi képeket is, minden elismerésem, nagyon jól néznek ki, az új zseblámpa sokkal jobb, mint a régi.
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #87091   2008.05.12 08:38 GMT+1 óra  
Na én végigmentem (?) nem vagyok biztos benne, mert nem túl megnyugtató, ahogy véget ért
Szóval megy a klasszikus hl1-el is, nekem egy kicsit újabb van nem C:\Sierra\... ben van a HL hanem program-files (a legelső verzió még a gyökérbe telepített.. régi idők ), de oda telepítve ok a cucc.
Az utolsó shoton lévő helyszínt mintha nem láttam volna.. mondjuk még nincs is a projekt 100%-on, vagy később kerül bele, vagy nem jártam ott..
Pályák nagyon ott vannak, jók a hangeffektek is, nekem kevés a zombi , de gondolom horrify gémekben így szok lenni
Nemtom ki hogy van vele, amikor nem volt semmi fegyver, akkor nem annyira félelmetes, mert tuti nem támad meg semmi. Esetleg lehetne benne egy olyan rész is, amikor csak menekülni lehet, az elején sokat kell úgyis menni, csak úgy..Csak a kés lesz benne, vagy terveztek további eszközöket is?? (pl szívesen használtam volna azt a partvist amit láttam )
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #87083   2008.05.12 06:48 GMT+1 óra  
Nekem még mindig fent van az első Half-Life a gépemen.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #87082   2008.05.12 06:46 GMT+1 óra  
Eléggé vad elképzelés HL1-hez csinálni modot, nem gondolkoztatok még rajta hogy ezt át kéne alakítani hl2-höz, nem lenne nagy meló, de sztem nem sok ember fogja előszedni a régi gammát hogy kipróbálja, nekem már sztem meg sincs. De kíváncsian várom, a modellek jól néznek ki, főleg a kétfejű doki.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #87076   2008.05.12 05:56 GMT+1 óra  
ez hiba volt
bocs nem hagyhattam ki
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Gonek - Tag | 33 hsz       Online status #87075   2008.05.12 05:55 GMT+1 óra  
Jónak igérkezik Szeretem a horror játékokat. Mindenképpen ki fogom probálni a Demot

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #87058   2008.05.12 01:58 GMT+1 óra  
: Mistake

   
> 1 <