játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Thinking
Kategória: 2D-s Logikai
A projectről:
Egy karaktert irányítva kell eljutni a célig, ami a pályán szétszórt fénygömbök összegyűjtésével nyílik meg. Ha megnyílt, átrepít a következő pályára :) Természetesen ezek a "csodagömbök" nehezen megszerezhető módon vannak elhelyezve és bizony gondolkodni kell majd, hogy hogyan is szerezzük meg őket. Teleportok segítségével kicselezhetjük az ellenségeket. Ráadásul az idő is korlátozva van.

Ez az első játékom, szóval légyszi nézzétek el nekem az összes kezdőkre jellemző hibát a játékban :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark Basic Pro;
Macromedia Flash 8 (Képekhez)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010 04.27
2010 05.30
Beküldve:
2010.05.11 12:51
Fejlesztő:
Studio Ex (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: 3xcore@gmail.com
Tagok:
beküldő: excore
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 95%

Képek - Thinking

2010.05.31. 06:40

2010.05.31. 06:37

Fejlesztési napló - Thinking
excore 2010.05.21. 04:15
Megcsináltam, hogy az ellenségek ne menjenek egymásnak és be raktam pár új ellenfelet is.
Teljesen újra terveztem a játék kinézetét, hamarosan felrakok pár képet.
excore 2010.05.19. 07:53
Készítettem egy demót, amiben egyjátékosból 7, többjátékosból 2, illetve oktató módból 7 pálya játszható. A menü többi funkciója (Beállítások, pontok) jelenleg nem működik. Ha megnézted a demót, kérlek mondj róla véleményt, esetleg ötleteket, hogy te még mit raknál bele, mit változtatnál stb... Köszi!
excore 2010.05.14. 01:37
Beraktam a menüt is, valamint a 3 játékmódot, Egyjátékos, Többjátékos, Tutorial. Mindegyikben 30 pálya van, vagyis összesen 90 pálya lesz.
excore 2010.05.13. 04:04
Na most már lőnek is ránk az ellenfelek és beraktam pár teleportot is.

Hozzászólások - Thinking
excore - Tag | 21 hsz       Online status #135527   2010.06.07 12:38 GMT+1 óra  
Most az érettségi miatt egy kicsit lassabban dolgozom a projecten, de folyamatosan készül.

   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #134251   2010.05.20 22:37 GMT+1 óra  
Excore: az egeres menükezelést dobd ki! A játék nem igényli, és teljesen felesleges szívatni a játékost azzal, hogy a menüben csak egérrel megy, a játékmenet meg csak billentyűvel.
A játékmenet nálam iszonyat lassú (20-23 fps). Ez bőven kihat a játékélményre: az első pálya végére meguntam, annyira vontott a játékmenet.
A flash és a dbpro közös használatát nem értem. Az .exe szerint dbpro, a flash mire?
Visszatérve a sebességre: sajnos a dbpro egy erőforrászabáló kiszámíthatatlan valami, de ennyire nem kéne lassúnak lennie. Amikor utoljára dolgoztam vele, kb. 350-400 spriteig tartotta a 60 fps-t. Emlékszem, jópár parancs használata megengedhetetlen volt, különben már 100 spritenál akadt. Írj privátot, ha érdekel!
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #134245   2010.05.20 21:33 GMT+1 óra  
A múmiás játék nagyon jó ötlet, én már hiányolom őket c64-óta
   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #134194   2010.05.20 12:06 GMT+1 óra  
Jelenleg teljesen átalakítom a grafikát, most inkább valami katakombákra emlékeztető múmiákkal teli játéknak néz ki szal a Thinking mindenféle képpen meg fog változni.

Hát igen, örök élet van a demóban, de nem sokáig...
Pedig a második még nem is olyan nehéz

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #134183   2010.05.20 00:33 GMT+1 óra  
Elég nehéznek tűnt, mondjuk végtelen van, lehet próbálkozni.
A második pályán már nem jutottam túl.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #134165   2010.05.19 22:22 GMT+1 óra  
Mivel randomba mennek az ellenfelek mindenfele, így nem a thinking a legmegfelelőbb név a játéknak, inkább valami luck kéne.

   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #134154   2010.05.19 16:57 GMT+1 óra  
Légyszíves nézzétek meg a demót és mondjatok véleményt

   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #133719   2010.05.14 11:07 GMT+1 óra  
Ezek közül csak a bomba lesz itt is. De az biztos, hogy igen sok mindent bele lehet rakni egy ilyenbe.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133683   2010.05.13 19:14 GMT+1 óra  
Haverom csinált régen suliban ilyen játékot. Rajzolt egy labirintust egy papírra és a voltak kérdőjeles dobozok ahol feltett egy kérdést, voltak bombák amivel falat lehetett robbantani, volt ahol úgy kellett átjutni, hogy az útvonal csíkodat nem keresztezheted sehol, volt asszem dobókockás szerencsepróba is. Elég sok dolgot össze lehet hozni egy ilyen játékban.

   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #133678   2010.05.13 17:30 GMT+1 óra  
Na most már lőnek is ránk az ellenfelek és beraktam pár teleportot is.
Vannak ajtók és hozzá kulcsok.

   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #133613   2010.05.12 20:37 GMT+1 óra  
Igazad van, összehozok valami gameplay movie-t csak még kicsit fejlesztek rajta.. és amúgy köszi

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #133588   2010.05.12 14:59 GMT+1 óra  
Esetleg egy gameplay movie, vagy valami, mert nekem - biztos a fáradtság, meg ilyenek -, de nem jön le, hogy pontosan hogyan is kell lavírozni a pályán? A képről nem derül ki, hogy ki az ellenség, mert látok ám feketés és sárgás karaktereket is. A leírást mindig célszerű úgy megcsinálni, hogy figyelembe veszed, hogy az, aki még nem látta a játékod az totál nem ismer semmit. De ez csak tipp. Amúgy jól néz ki, hajrá!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
excore - Tag | 21 hsz       Online status #133547   2010.05.11 21:51 GMT+1 óra  
Studio Ex: Thinking

   
> 1 <