játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Beating!
Kupagyűjtögetős, ugrálós, ügyességi platformjáték
Kategória: Platform
A projectről:
Ez az első teljes mértékben egyedül készített játékom, és mivel grafikusként kell "kódolnom", ezért Stencylben készül :) Egyelőre csak a Flash felület működik, de amint frissítik a verziót, Androidra is tervezem átvinni a játékot.


A Beating!-ben a főhősünk /Beater/ sikeres sportoló múltján elmélkedik, a megszerzett kupáit, trófeáit fényesítgeti, miközben észreveszi, hogy korábbi nagy vetélytársai, a Stoler robotok bosszút akarnak állni rajta az évekért, és ellopják tőle az összes kupát.
Szerencsére azonban elég ügyetlenek, és az elszórt ereklyék alapján Beater könnyen megtalálja a főhadiszállásukat, és azonnal nekilát a kupák visszaszerzésének...


A játék célja tehát az ellopott kupák visszaszerzése oly módon, hogy lebegő pályaelemeken végighaladva összeszedjük az elszórt trófeákat, majd a pálya végét jelző piros gomb-platformra ugorva befejezzük a pályát.

A játék során különböző tulajdonságú elemekkel, ellenfél robotokkal, illetve különböző nehezítésekkel találkozhatunk. Meghalni nem lehet a játékban, azonban ha leesünk az elemekről, akkor maximum 2 kupát elszór a karakter leesésenként, majd visszakerülünk a legutóbbi checkpointra.

A játék fő karakterét az adja, hogy ugyan mi irányítjuk Beatert, de csak egy irányba tudunk vele haladni, ezért többször előfordul, hogy le kell esnünk/hibáznunk kell ahhoz, hogy még több kupát összegyűjthessünk, illetve természetesen minden mozdulatot sokkal jobban meg kell gondolnunk, mert ha egyszer túlhaladunk egy kulcsfontosságú ponton, akkor már csak kupavesztés árán tudunk visszamenni oda.

Mindezek mellett az időnk is fogy a pályákon, így egyszerre elég sok mindenre kell figyelnünk játék közben, de persze azért bőven teljesíthető marad minden szint :) Ha az idő lejár, automatikusan újraindul a pálya.

Fontosnak tartom megjegyezni még azt is, hogy nincs úgynevezett doublejump a játékban, de ha egy elemről lecsúszunk/ugrás nélkül hagyjuk el az elemet, akkor tudunk még egyet ugrani. Ez is sajátos karaktert ad a játékmenetnek.


A projektet főleg a több szem többet lát alapon regisztráltam, szóval használjátok bátran a Demo linket, főleg, hogy az egy online játszható flash verzió, szóval a letöltéssel sem kell bajlódni :)

Ingame trailer:
http://dl.dropbox.com/u/11271554/trailer.mp4
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Stencyl 2.1/3.0
Adobe Photoshop
Anime Studio 9
FL Studio
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. augusztus
2013. május
Beküldve:
2013.03.19 10:00
Fejlesztő:
TopHat (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: peeter.kozma@gmail.com
Tagok:
beküldő: Sitnyikk
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 80%

Képek - Beating!
Speed up platform
Speed up platform
2013.03.19. 10:37

2013.03.19. 10:36

2013.03.19. 10:36

2013.03.19. 10:35

2013.03.19. 10:34
Level select
Level select
2013.03.19. 10:33

2013.03.19. 10:33
Falling platform
Falling platform
2013.03.19. 10:32

2013.03.19. 10:30
Menü
Menü
2013.03.19. 10:04

Fejlesztési napló - Beating!
Sitnyikk 2013.03.19. 11:32
Regisztráció megvolt, jó újra itt az oldalon :) Valószínűleg a legközelebbi fejlesztés olyan irányba fog indulni, hogy játék közben meg lehessen nézni a pályát egészben. Ez sokat dob majd a játékélményen, de egyelőre sajnos még nincs benne.

Illetve még egy megjegyzés a demóhoz: játék közben elmenti az eredményedet, de amint kilépsz X-el, azonnal el fog veszni a mentett állapot... Csak gondoltam szólok - hamarosan változni fog ez is :)

Hozzászólások - Beating!
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #192599   2013.03.21 02:53 GMT+1 óra  
igen, a java az abszolút megfelelne erre a célra... majd beszélünk róla privátban

   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192585   2013.03.20 17:22 GMT+1 óra  
Szívesen összedolgoznék veled.
Én leginkább Java-ban szoktam programozni, szerintem az tökéletes lenne a Multi elkészítésére.

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #192581   2013.03.20 16:19 GMT+1 óra  
annak indult.. de aztán rájöttem, hogy tele van lehetőségekkel, és megtartottam

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192576   2013.03.20 15:51 GMT+1 óra  
Olvastam, csak nem így számítottam rá, és inkább bugnak tűnt, de akkor ezek szerint szándékos
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #192572   2013.03.20 14:56 GMT+1 óra  
Igen, ez az a játék lett volna, de mivel nem akadt rá egy programozó sem, ezért én láttam neki, de mivel nem tudok kódolni, így Stencylt kellett használnom hozzá, ezért ez lett belőle De ha esetleg sikerülne befejezés után meggyőznöm vele valakit, hogy dolgozzunk össze, akkor mindenképpen szeretném megcsinálni a multi-részét is

Ami a nem-platformról való elugrást illeti:
"Fontosnak tartom megjegyezni még azt is, hogy nincs úgynevezett doublejump a játékban, de ha egy elemről lecsúszunk/ugrás nélkül hagyjuk el az elemet, akkor tudunk még egyet ugrani..."

Szóval igen, van, hogy nem az elemről kell elugrani

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192539   2013.03.19 22:02 GMT+1 óra  
Én kipróbáltam, mondjuk elsőre kicsit nehéznek tűnt, mert volt olyan platform, aminél már szinte nem is platformról kellett elugranom, hogy elérjem a másikat. Egyébként rémlik valami hasonló játék, amiben felfelé kellett ugrándozni, párban játszva, ebből is az lesz a későbbi pályákon? Mert határozottan emlékszem erre a robotra.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #192536   2013.03.19 19:29 GMT+1 óra  
Sziasztok! Szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha kipróbáltátok a demót, akkor írjátok le a tapasztalataitokat, véleményeteket néhány szóban kérlek Sokat jelentene a további fejlesztés szempontjából

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #192530   2013.03.19 18:00 GMT+1 óra  
TopHat: Beating!

   
> 1 <