játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Invoke Magic
Kategória: RTS
A projectről:
Egy fantasy világban (Eydron) játszódó RTS, tele mágusokkal, bölcsekkel, "szellemekkel", és még jó néhány fajjal.

Történetközpontú játék lesz, nem túl jó, de nem is túl rossz grafikával, leginkább a hangulatra és a sztorira összpontosítva. Jelenleg a tutorial pályához készülgetnek a dolgok, ahol is megismerjük az egyik főszereplőt (Edarlont), illetve megtanulhatjuk az alapokat. Remélhetőleg még idén sor kerül erre.

A tutorial pályához tulajdonképpen szinte minden modell megvan, a karaktereket és még néhány dolgot kivéve, szóval bizakodó vagyok. Remélhetőleg most már el tudunk jutni legalább a tutorial pályáig. :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
nyár eleje
34772495156
Beküldve:
2013.09.13 11:51
Fejlesztő:
IM team (4 fő)
Elérhetőség:
e-mail: invokemagicthegame@gmail.com
Tagok:
beküldő: Anthrenis
regisztrált tagok: Jimee, mutantleg, Alenthar



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%

Képek - Invoke Magic
action bar & user interface terv
action bar & user interface terv
2014.08.17. 12:54
Főmenü
Főmenü
2014.06.30. 13:21
Kép a legújabb releaseből. Még mindig saját engine, régi karaktermodell. Egyelőre ne nézzük a grafikát. ^^
Kép a legújabb releaseből. Még mindig saját engine, régi karaktermodell. Egyelőre ne nézzük a grafikát. ^^
2014.06.27. 10:50
Csak, hogy azért töltsek fel valamit: shileron egység tervek, lore, stb. (jobb minőségű kép naplóban)
Csak, hogy azért töltsek fel valamit: shileron egység tervek, lore, stb. (jobb minőségű kép naplóban)
2014.05.10. 01:33

2014.03.28. 13:41
alap katona, csak nektek, csak most :)
alap katona, csak nektek, csak most :)
2014.02.08. 14:32
Első koncept a bemutató videóhoz. :)
Első koncept a bemutató videóhoz. :)
2013.12.07. 12:58
egyelőre 500 egység a max egy mapon, ez a szám vszínűleg kisebb lesz. régi modell, csapatszín jól látható.
egyelőre 500 egység a max egy mapon, ez a szám vszínűleg kisebb lesz. régi modell, csapatszín jól látható.
2013.12.07. 12:57
Barakk, wraith
Barakk, wraith
2013.09.19. 12:22
A wraithek főépülete, mely megtalálható lesz már a tutorial pályán is.
A wraithek főépülete, mely megtalálható lesz már a tutorial pályán is.
2013.09.16. 12:11
jelenlegi térkép. A kinézete nem hiszem, hogy nagyon sokat változna a későbbiekben, néhány nevet viszont átírunk majd (pl. Regnaria)
jelenlegi térkép. A kinézete nem hiszem, hogy nagyon sokat változna a későbbiekben, néhány nevet viszont átírunk majd (pl. Regnaria)
2013.09.15. 03:43

"új" logó
2013.09.15. 03:39
Ezek a Shileronok... ^^
Ezek a Shileronok... ^^
2013.09.14. 14:04
főépület
főépület
2013.09.14. 13:44
barakk
barakk
2013.09.14. 13:43
alap kunyhó, ember
alap kunyhó, ember
2013.09.14. 13:43
bánya
bánya
2013.09.14. 13:42

"Ellenség a kapuknál!"
2013.09.14. 13:41
kezdő városfal (ember)
kezdő városfal (ember)
2013.09.14. 13:40
fajválasztó, 2. verzió
fajválasztó, 2. verzió
2013.09.14. 13:38

Fejlesztési napló - Invoke Magic
Anthrenis 2014.07.30. 11:28
Újabb hónap telt el legutóbbi frissítésünk óta, így (a most már) szokásosnak mondható havi "összegzést" szeretném veletek megosztani:

* a programozó átkunk sajnos még mindig fent áll. Azonban a legújabb releaseben bekerült néhány újdonság:

1) Az építkezéshez most már építészek is szükségesek (ezáltal természetesen hozzá lett adva egy építés animáció is). Több építész kevesebb idő alatt építi fel az épületet.

2) Töltőképernyő hozzáadva. Új játék kezdésekor töltőképernyőt kapunk, ami alatt betölt a játék.

A zeneszerzőnk elkészült a menüzenével, melyet itt meg is hallgathattok:
https://www.youtube.com/watch?v=v2Wf2UP0oHM

Ugyan már 2013-ban megvolt a "fész" oldalunk, eddig nem használtuk. Most azonban elkezdtük használni, híresztelni a projektet. Ha szeretnétek több infót kapni a projektről, vagy csak tetszik amit csinálunk, nyomjatok egy "likeot" az oldalra! Köszönjük! ^^
https://www.facebook.com/InvokeMagic

A projekt egyébként most már az Invoke Magic: Hex of the Tribes nevet viseli.
Anthrenis 2014.06.04. 12:23
Hali!

Hamarosan kap a projekt egy frissítést. Amire számíthattok: ingame kép a jelenlegi állapotról, leírások, stb. Kezd begyorsulni a fejlesztés szerencsére, talán nyár végére már meglehet az első pálya is, ha jól haladunk. :)

o/
Anthrenis 2014.05.10. 01:34
A shileronokról: http://alenthar.deviantart.com/art/About-Shilerons-453173348
Anthrenis 2014.04.28. 06:19
Ismét eltelt egy hónap, azonban sajnos még mindig csak egy programozónk van. Már láttam az első valamit a játékból, szóval van remény. :)

Lassan, de biztosan haladunk, remélhetőleg nyár végére lesz valami próbálható cucc.

Nem tudok túl sok új infóval szolgálni, mostanában direkt nem töltögetek fel új dolgokat a projektről (legyen valami meglepi is:)).

Egyszóval haladunk, csak lassan.
Anthrenis 2014.03.26. 11:33
A csatorna egyébként a zeneszerzőnkké... :)
Anthrenis 2014.03.26. 11:30
El sem hiszem, de végre elkészültünk a konceptes-sztorimesélős videóval. Nem lett a legizgalmasabb, vannak hibák, de szerintem nézhető. :)
Szinte minden megnehezítette a dolgunkat (ezúton is szeretném megköszönni Sony, hogy kb. 5x kellett újrarenderelnem a videót, és a vágás közbeni fekete képeket, a kékhalálokat, és egyéb finomságot), azonban Blizzard sebességgel, de sikerült befejezni.

A videó az alábbi linken érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=Ol5cdW1R0mw&list=UUTqIi52WKjT6rLjCxIeKUGQ

Bár a videóban is megtettem, szeretnék még egyszer köszönetet mondani a csapatnak, nem kevés meló volt vele (még ha nem is tűnik úgy).

Enjoy! :P

Anthrenis 2014.03.24. 08:38
Hamarosan... :)
Anthrenis 2014.02.08. 14:36
Kb. egy hónapja nem írtam ki semmit, úgyhogy pár dolog, amivel haladtunk:

- az épületmodellek után készülgetnek a karaktermodellek is

- a már "beharangozott" konceptes történet-bemutatós videóhoz össz-vissz egy rajz kell. A zene is készül.

- programozás téren is halad a dolog, viszont elég lassan, így még mindig keresünk egy c++-ban jártas programozót...

Röviden tömören ennyi.
Anthrenis 2014.01.16. 12:31
Kis csapatunk további 1 fővel bővült, aki a zenékért lesz felelős. Úgy voltam vele, hogy a zenével ráérünk később foglalkozni, de a grafikusunk (még ma sem tudom, hogy, szerintem örök titok marad :D) talált rá YT-n.

Mivel csak tegnap csatlakozott, kész zene nincs a projekthez egyelőre, viszont remélem nem (nagyon) haragszik meg érte, ha belinkelem ide a YT csatornáját:

http://www.youtube.com/user/PPianoPeter?feature=watch
Anthrenis 2013.12.07. 12:16
Rég nem frissítettem a projektet, aminek több oka is van (egyrészt mert nem akartam minden "poént" lelőni a kipróbálható verzióig :P), de most nem is ez a lényeg.

Természetesen halad a game, viszont 2 programozóval kicsit nehézkes. Ma megpróbáltam összeszedetni vele, hogy miket készített el/mivel haladt az elmúlt időszakban:

- pathfinder,
- ütközés optimalizáció,
- renderer (erről teszek is ki képet),
- "tereprajzoló",
- lod (pregeneralt level of detail),
- csontváz anim,
- csapatszínek,
- egységkijelölés,
stb...

Valamint, hogy addig se unatkozzunk a grafikussal, úgy döntöttünk, hogy készítünk egy konceptes történet-bemutató videót, ami alatt, ha minden igaz narráció is lesz.

Hozzászólások - Invoke Magic
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #209034   2016.02.11 19:19 GMT+1 óra  
Sziasztok,

nagyon rég nem volt frissítve a projekt, ez leginkább a korábban is említett programozóhiánynak volt betudható. A projektet azért frissítettem most, hogy felmérjem, érdekelne-e valakit/valakiket egyáltalán a fejlesztés folytatása. A csapat tulajdonképpen ugyanaz, aki dolgozott rajta eddig is, viszont azóta jött pár új ember is szerencsére. Azonban még mindig kellene 1-2 programozó, aki besegítene nekünk, hogy egyáltalán újraindulhasson a fejlesztés. Kis kedvcsináló, avagy ami eddig megvan:

* kb. 50 oldalas, angol nyelvű GDD
* modellek, konceptek, amiket adott esetben újrakészíthetnénk. Jelenleg 1 koncept artistunk van és 2 modellezőnk/animátorunk/level designerünk
* egységek, épületek részletes leírása, tehát valamilyen szinten a balance is ki van "találva"
* zenék (zeneszerzőnk is ugyan az, aki volt)
(ha kihagytam valamit, pótolom)

Enginnek unreal engine 4-et gondoltuk így elsődlegesen, bár ha azon múlik, válthatunk. Ha lenne olyan programozó, esetleg koncept artist aki szívesen segítene nekünk, írjon akár itt a projekt alá, vagy privátot. Köszi!

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #202218   2014.03.27 11:49 GMT+1 óra  
Köszi! Hát, nem most, az tuti. Ezt a videót azért készítettük, mert hátha ezzel könnyebb embert (leginkább programozót) találni a projektre (értsd: fel tudunk valamit mutatni). Szóval gameplayre még várni kell.

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #202215   2014.03.27 10:33 GMT+1 óra  
Jó kis videó, hajrá! Gameplay demo videó mikor lesz?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #202204   2014.03.26 19:36 GMT+1 óra  
Konceptes-sztorimesélős videóhoz a link (zeneszerzőnk csatornája): https://www.youtube.com/watch?v=Ol5cdW1R0mw&list=UUTqIi52WKjT6rLjCxIeKUGQ

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #201760   2014.03.03 17:56 GMT+1 óra  
Hehe, kinek a pap, kinek a paplan.

Most nem igazán tudtam foglalkozni vele, mert nem volt időm, viszont a távollétemben kicsit alakítottak a videón a csapattagok, így most még pár napot várni kell rá, de nagyon szép lesz. Nem gameplay lesz ez igazából, hanem koncepteket mutatunk, ami alatt szöveg és (saját) zene van. Így most nem tudom pontosan, mikor lesz kész, de szerintem pár napon belül. Reméljük...

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #201731   2014.03.02 14:58 GMT+1 óra  
Olyan furcsa nekem ez a programozó-hiány. Én például állandóan grafikus-hiányban szenvedtem.
Minden esetre hajrá! Egyébként a gameplay hogy áll?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #201609   2014.02.26 18:52 GMT+1 óra  
Köszi, mindent megteszünk. Programozó hiányban szenvedünk, de azért lassan, de biztosan haladunk. Hamarosan kész lesz a konceptes videó is, remélhetőleg még a héten felrakom ide is. Azzal talán valamivel könnyebb lesz találni embert a projektre.

   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #201518   2014.02.22 20:23 GMT+1 óra  
Ígéretes projektnek tűnik, remélem sikerül végig vinnetek és megvalósítani benne mindent, ami terveztek.
   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #199864   2013.12.11 17:33 GMT+1 óra  
Szeretnék már a tutorial pályáról is demóféleséget kirakni, bár ahhoz meg kell győznöm a programozónkat. Ha más nem, akkor megjelenés előtt lesz kint kipróbálható verzió. Huh, az sem ma lesz. ^^

   
Elodin - Tag | 173 hsz       Online status #199863   2013.12.11 16:34 GMT+1 óra  
Valami kipróbálható verziót terveztek belátható időn belül közzétenni, vagy csak megjelenés előtt?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #199077   2013.11.13 20:38 GMT+1 óra  
Haladgat, szépen lassan, de készül a tutorial pálya. Elméletileg hétvégére már lesz valamilyen kipróbálható verzió, amolyan "stressz teszt" szerűség.

   
Elodin - Tag | 173 hsz       Online status #199071   2013.11.13 17:24 GMT+1 óra  
Hogy áll a project?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #197369   2013.09.16 14:12 GMT+1 óra  
Frogbone: Köszi. Nem akartuk az "átlagos" fajokat belerakni (az ember alap), de azért hasonlítanak rájuk (pl. Shileron = Elf, 1-2 dolgot megváltoztatva rajta). Egyébként 3d lesz.

Pretender: Nem egészen, elvileg a programozónknak (mutantleg) Flashben megvolt már néhány dolog egy RTS-hez, ezeket írja át C++-ba, legalábbis, ha jól értettem...

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #197361   2013.09.16 07:45 GMT+1 óra  
Ezek szerint saját engine? hajrá!

   
frogbonegames - Tag | 74 hsz       Online status #197356   2013.09.16 00:02 GMT+1 óra  
Nekem a képek alapján tetszik, úgy tűnik, nagyon sajátos a fantasy világotok.
2d vagy 3d?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #197345   2013.09.15 19:01 GMT+1 óra  
Mivel még eléggé az elején tartunk a projektnek, a programozói részből nincs túl sok minden meg (főleg úgy, hogy egy ember írja az egészet). Az alap dolgok (kijelölés, pathfinding, ilyesmi) nagyjából kész, ha jól tudom, épp most írja át c++-ba. A pathfindingről esetleg tudnék kirakni képet, de már az sem mai shot. Amint kész lesz valami, rakom ki.

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #197333   2013.09.15 11:42 GMT+1 óra  
Tényleg jó kis képek. Milyen engine-t használtok?

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #197332   2013.09.15 11:03 GMT+1 óra  
Köszi szépen!
Azt egyszer már megváltoztattuk, még ennél is sötétebb volt az írás, de most hogy nézem, tényleg elég sötét még így is. Valamikor feltöltöm majd a "javított" verziót.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #197330   2013.09.15 10:27 GMT+1 óra  
Jól néz ki eddig, főleg a fajválasztós kép tetszik. Sok lehetőséget látok benne.
A logót annyiban változtatnám, hogy a szöveg elején az "In" nem is látszódik. Azt teljes egészében hagynám kivilágítva.

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #197297   2013.09.13 19:51 GMT+1 óra  
IM team: Invoke Magic

   
> 1 <