játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

8bit Dungeon Run [Minigame Mobil]
Roguelike, kicsit másképp :)
Kategória: Roguelike / taktikai
A projectről:
A project egy roguelike-szerű (micsoda képzavar :) ) "csapatmenedzselős" játék, amolyan "rpg light" módon, például lesz xp és szintlépés, de nem túlbonyolítva (mondjuk a néhány alaptulajdonság közül lehet egyet növelni ilyenkor).
Egy másik alapaspektus a Super Hexagon (Dungeon Raid, stb.) féle végtelenített játékmenet: addig mész, ameddig tudsz, és a végén a játék az összesített pontszámodat (elért szint, likvidált szörnyek, felvett tárgyak, stb.) feltölti egy scoreloop-os leaderboard-ra.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Android SDK
SciTE
;
GIMP
Audacity
Terminál :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.15
majd
Beküldve:
2013.01.18 12:59
Fejlesztő:
Moustache! (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kernel.panic.0x0@gmail.com
Tagok:
beküldő: kernel_panic
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 30%

Képek - 8bit Dungeon Run [Minigame Mobil]
Célpont- és útvonalválasztás
Célpont- és útvonalválasztás
2013.03.18. 10:41
480x800 (emulátor)
480x800 (emulátor)
2013.03.04. 04:46
320x480
320x480
2013.03.04. 04:46

2013.01.26. 15:25

Fejlesztési napló - 8bit Dungeon Run [Minigame Mobil]
kernel_panic 2013.01.26. 15:38
A demóból felkerült egy újabb verzió:
- az összes grafika egyetlen textúrában foglal helyet, ami atlaszként funkcionál
- működik a scoreloop-os leaderboard (a jobb oldalon felül látható értéket küldi el a főképernyőre való visszalépéskor), illetve vannak achievement-ek is (bár még nem elérhetőek)

Hozzászólások - 8bit Dungeon Run [Minigame Mobil]
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #192631   2013.03.22 01:24 GMT+1 óra  
Újabb verzió...

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #192429   2013.03.16 21:07 GMT+1 óra  
Na, raktam is fel újabb verziót...

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192424   2013.03.16 20:23 GMT+1 óra  
Ja Kár érte, de kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle. Van benne potenciál jócskán.
   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #192423   2013.03.16 20:06 GMT+1 óra  
@krees:
Igazából jelenleg ennyit tud, de közben hegesztem azért, majd töltök fel újabb verziókat, csak eddig nem volt túl nagy érdeklődés...

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192422   2013.03.16 19:51 GMT+1 óra  
Tudnál picit segíteni? Hogy a francba tudok ezzel kezdeni valamit? Arra rájöttem, hogy ha a kis figurákra tapizok, megtámadják a szellemet, az elmegy egy ideig és annyi.
   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #192123   2013.03.11 13:32 GMT+1 óra  
Raktam fel újabb verziót, igazából ez is eléggé félkész állapotban van (a karakterekre bökve kell összeverni a középen álldogáló szellemet), inkább csak a "keret", ami nagyrészt megvan...

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #191838   2013.03.04 12:54 GMT+1 óra  
Került fel újabb demó (egy karakterre bökve az elvonul a lejáraton), amivel kapcsolatban fel is merült bennem egy kérdés: mivel a roguelike elég minimalista stílus, így elég lesz a mostani mozgás-"animáció" (egyik tile-ról a másikra ugrik), vagy inkább folyamatos legyen a mozgás?

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190662   2013.01.21 15:52 GMT+1 óra  
@M4:
Java + OpenGL ES

   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #190648   2013.01.21 13:19 GMT+1 óra  
Nekem 480x800-as a képernyőm, rendesen kitölti, nincs torzulás.
Megkérdezhetem, natív-e az alkalmazás, vagy teljesen java?

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190623   2013.01.21 01:50 GMT+1 óra  
Kösz az észrevételeket, esetleg ami még hasznos infó lenne: mivel a játék a natív felbontást (ami most 320x480) glViewport-tal "húzza rá" a telefon kijelzőjének felbontására, két kérdés merült fel bennem:
- a grafika rendesen kitölti a képernyőt?
- a "nyújtás" nem vezet-e túlzott torzuláshoz, pl. a vékony vonalak (mint a karaktereket szegélyező körvonal) mindenhol egyforma "vastagnak" látszanak?

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #190620   2013.01.21 00:26 GMT+1 óra  
".. ez még mindig nem interaktív."
Én meg nyomkodom mint állat, meg mondom meddig tart má' az intró

Amúgy tetszik, kíváncsian várom a folytatást!

Szerk: Samsung Galaxy Gio (S5660), 55-62FPS
   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190601   2013.01.20 18:09 GMT+1 óra  
Raktam fel újabb demót, ez még mindig nem interaktív.

@mandyedi:
Lásd fentebb...

   
mandyedi - Tag | 32 hsz       Online status #190598   2013.01.20 16:45 GMT+1 óra  
Szerintem sokunknak megfordult a fejében a labirintusos játék.
Kipróbáltam a 8bit Dungeon Run-t, a karaktert még nem lehet irányítani vagy csak nekem nem akar működni? Galaxy Ace 2-m van egyébként.

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190583   2013.01.20 13:14 GMT+1 óra  
Egyébként az alapkoncepció az volt, hogy a karaktert nem közvetlenül, hanem "döntéseken keresztül" irányítja a játékos, amikre az elágazásoknál van lehetőség, és az irány kiválasztásán kívül ilyenkor használhatjuk a tárgyainkat, stb.. Ez a játékot némileg hasonlatossá tenné a "Fighting Fantasy" könyvekhez...

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190575   2013.01.19 23:56 GMT+1 óra  
Eredetileg olyan irányítást akartam, hogy a karakter "kereszteződéstől-kereszteződésig" megy, de ez még változóban van...

   
Harsh - Tag | 240 hsz       Online status #190574   2013.01.19 22:57 GMT+1 óra  
Szerintem a gombok helyett, irányíthatnád úgy a karit, hogy oda megy ahova böksz. Helyet nyernél vele, és jobban illene a versenyhez szvsz...

   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #190555   2013.01.19 13:07 GMT+1 óra  
Ezt írtam az előző hsz előtt, csak véletlenül töröltem:
" Ezt gyorsan elkezdted, én még ki se találtam mit csináljak. Bonyolult lesz (rpg), vagy casual?"

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190553   2013.01.19 12:27 GMT+1 óra  
Igazából pont pár napja pattant ki az ötlet a fejemből, ráadásul egybevág a Minigame verseny témájával, szóval mondhatni szerencsés egybeesés.
Ami a játékot illeti: amolyan "rpg light"-ra gondoltam, például lesz xp és szintlépés, de nem lesz túlbonyolítva (mondjuk a néhány alaptulajdonság közül lehet egyet növelni ilyenkor).
Amúgy az egyik alapaspektus a Super Hexagon (Dungeon Raid, stb.) féle végtelenített játékmenet: addig mész, ameddig tudsz, és a végén a játék az összesített pontszámodat (elért szint, likvidált szörnyek, felvett tárgyak, stb.) feltölti egy (előreláthatólag Scoreloop-os) leaderboard-ra.

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #190532   2013.01.18 20:59 GMT+1 óra  
Moustache!: 8bit Dungeon Run

   
> 1 <