játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Lost Man
Határok nélkül
Kategória: 2.5 D Platform
A projectről:
A játékot kiötleni megtervezni alapjában véve nem volt nehéz, kezdetben gyűjtőgetni kellett a kedves csapattársakat.
Miközben írtuk a sztorit , hogy haladni tudjunk legalább míg áll a projekt.
1 Hónapos felkészülés után megkezdődött a projekten való munkálat, modellezés és a konceptek készítésével egyaránt haladt és halad a sztori vonala is.
Reméljük hamarosan elkészülünk az első demó pályával amit a tisztelt nagyközönség elé adhatunk.
Ez persze idő még, számításunk szerint jővő márciusában már elkészül egy alfa verzió a pályáról.
Ami már játszható is és előadható.
Heten vagyunk jelenleg, nagyon jó kis csapatnak indul, reméljük meg is marad ebben a formában.

A játékról, egy kicsi szó is essen.

Maga a világa egy steampunk világra épül ami keveredik a modern idők szerkezeti elemeivel.
A műfaj még nem teljesen állt össze, hiszen tartalmaz scifit, akciót, fantáziát, horrort.
Többféle helyszínen lesz majd lehetőség játszani, többféle bolygón, és világban.
A sztorit megfelelőlen szeretnénk párosítani a látvánnyal , hogy ne csak a sztori de a látvány is képességeinkhez mérten csodálatra méltó legyen a játékosok számára.
A víz alatti búra , amiben egy város bújik meg az első helyszín, ott kezdődik a játék.
Sík és térkapuk lesznek a játékban ami álltal utazhatunk majd az univerzumban , ám ez hátrányokkal jár.
Ez annyit jelent, hogy utazás során , az idő is szerepet játszhat, tehát ha meglátogatunk egy világot vadonatúj fegyverrel az lehetséges hogy az utazás során elöregszik és használhatatlan lesz.
Hasonló dolgok fognak megjelenni majd a játékban, döntés orientált játékmenet, majdnem mindenben a játékos dönthet és úgy alakul majd a játék kimenetele is.
Egyenlőre ennyit osztanék meg veletek.

Illetve még annyit, hogy szánunk minden játékosnak egy demó pályát ami az Érkezés fejezeti rész teljes játékdemóját teszi lehetővé.

Érkezés: Fejezeti rész.


Csapattagok:

Modellező/Pályaépítő/UDK : Madarász Viktor

Programozó: Varga Marcell

Sztori író/ Pályaépítő: Legény Dávid

Mellék sztori: Szekeres Tibor

Koncept Művész: Bors Balázs

További csapattagok: Tóth Gergely
Kuklics Tamás

Elnézést, hogy magamat írtam előre, de a csapat jelképes alapítója én volnék.

Természetesen a csapaton belül alkotói demokrácia van bizonyos mértékig .
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unreal Engine(UDK)
;

Blender

Photoshop
ArtRage


Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.09.01
2015
Beküldve:
2013.09.10 09:34
Fejlesztő:
Behind The Dark Studio (7 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: andiviktor
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 2%

Képek - The Lost Man
Városháza_Koncept_03
Városháza_Koncept_03
2013.10.29. 12:53
Városháza_Koncept_02
Városháza_Koncept_02
2013.10.24. 23:46
Városháza_Koncept_01
Városháza_Koncept_01
2013.10.24. 23:45
Lámpa_HP
Lámpa_HP
2013.10.16. 11:06
Női Karakter Koncept
Női Karakter Koncept
2013.10.16. 11:05
Gigaszi Epület WIP
Gigaszi Epület WIP
2013.10.03. 08:30
Belváros Koncept
Belváros Koncept
2013.10.01. 09:52
Studio Logo
Studio Logo
2013.09.26. 07:21
Oszlop
Oszlop
2013.09.25. 10:16
Belváros Vázlat
Belváros Vázlat
2013.09.24. 09:42
A kupola külvárosi része
A kupola külvárosi része
2013.09.19. 10:15

2013.09.16. 11:32
TIP
TIP
2013.09.16. 08:55

2013.09.13. 07:03

2013.09.12. 14:31

2013.09.12. 14:30

2013.09.11. 05:25

Fejlesztési napló - The Lost Man
andiviktor 2013.11.21. 08:19
SZtori, háttér sztori, mellék küldetések fejlesztése folyamatosan, tanulmányozás, játékmotor fejlesztése, modellezés.
andiviktor 2013.10.24. 23:48
Kész a lámpa high poly épülete, folyamatban van az első helyszín térkép felépítése, sztori formálás, Városháza épület shaderekkel és egyéni bevilágításokkal.
Fejlesztett fizikai környezet a téren belül.
andiviktor 2013.10.15. 09:06
Elkészült a Varoshaza épület.
andiviktor 2013.09.30. 11:09
sztori második fejezeti kezdetek, csiszolgatások az első fejezeten, inventory , felvehető tárgyak, hud kódolás,
andiviktor 2013.09.25. 11:41
Készül a városháza, az összerakható fegyver.
andiviktor 2013.09.15. 10:39
Készül a Biking Viking étterem, az inventory, a megérkezés koncept, külvárosi épület, főszereplő barátnője, alap felépítése, 2. helyszín sztori felépítése.

Hozzászólások - The Lost Man
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #198472   2013.10.21 16:26 GMT+1 óra  
dildo machine egyébként jól néz ki

   
andiviktor - Tag | 6 hsz       Online status #197482   2013.09.22 10:22 GMT+1 óra  
Elkészült a moduláris épület , shaderekkel, animációkkal, most készül a les apaches fegyver, belvárosi nézet a kupoláról.

   
andiviktor - Tag | 6 hsz       Online status #197227   2013.09.10 17:34 GMT+1 óra  
: The Lost Man

   
> 1 <