játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Infested
Egyszerű zombi-lovöldözős játék
Kategória: FPS
A projectről:
A project első verizója eredetileg a saját 3ds maxos modelljeim tesztelésére készült kb 2 éve , azóta háromszor újra lett írva.Ahogy fejlődtem programozás téren úgy lettek lassan hozzáadogatva a dolgok .A legnagyobb áttörést a zóna menager jelentette , ami szinte megduplázta az addigi FPS-t.
Eddig elért dolgok :
-A fentebb említett zóna menager ami minden betöltött objektumot kezel.
-Character controll . Animált mozgás,ugrás különböző lépés hangeffect attól függően hogy a játékos milyen anyagú objektumon áll.Sliding collision dinamikus trimesh-eken is (ajtók,liftek stb).Hiányzik a crouching és a meghalás animáció
-Teljes scene betöltése egyetlen .x fileból.Állítsunk be mindent 3ds maxban (billboardok,zónák,sztatikus objektek, stb)Exportálás után az engine felismeri a limbek paramétereit és automatikusan mindent azoknak megfelelően állít be.Tehát SEMMIT nem kell dbpro-ban textúrázni forgatni pozicionálni .
- Item rendszer .Felvehető dolgok (pl kulcs amivel egy meghatározott ajtót lehet kinyitni , stb)

A Játékról :

A Jelenben játszódó klasszikus zombie sztori . Senki sem tudja hogyan kezdődött az egész , de egyik napról a másikra zombik lepik el a várost.Fő feladatunk megtalálni tárgyakat amelyekkel egymagukban esetleg egymással való kombinálással feladatokat oldhatunk meg (ajtók kinyitása , liftek elindítása , áram ellátás visszaállítása , stb) .A Feladatok megoldása lassan elvezet bennünket a túlélők táborába , ahol végre véget ér a veszélyes menekülés.

Sok új ötletet nem fog tartalmazni a játék , inkább a resident evil 2-3 hangulatát próbálja majd reprodukálni csak fps nézetben.Shaderek nem lesznek benne mivel a dbpro nem elég gyors ehez,szerintem jó textúrákkal jó lightmapokkal és szép detail-okkal is lehet hangulatos pályákat készíteni Ami újdonságnak fog számítani (illetve amit hiányoltam az eddigi surviving horror játékokból):
- 2 féle életerő lesz.Az egyik akkor csökken ha magasról esünk le vagy tűzbe ugrunk ,stb , a másik pedig ha megharap bennünket egy zombie.Ez utóbbi esetben az életerő folyamatosan csökken míg a végén mi is zombivá változunk , hacsak nem használunk valamilyen fertőtlenítő szert még idejében ,amelyből minden pályán igencsak kevés lesz
- Csak a fegyvereket és a municiót veszi fel automatikusan a játékos,A többi elem az F bullentyű lenyomásával vehető fel , és nem lesz róluk olyan részletes leírás hogy egyből nyilván valóvá váljon mire is lehet használni.
- Nem lesznek harcok vírusokért meg mátrixos ugra-bugrálások inkább marad a misztikus "senki nem tud semmit" (Lásd : Night of the living dead , day of the dead , dawn of the dead filmek) nekem inkább ez jön be egy surviving horror játékban.(Pl : Land of the dead).
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Dark basic professional, 3ds max 9 ,photoshop;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.04.01
2011
Beküldve:
2010.09.22 05:00
Fejlesztő:
PinkCat Games (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: hendrix@atw.hu
Tagok:
beküldő: Dookle
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%

Képek - Infested

2010.10.07. 16:11
Main hall felülnézetből
Main hall felülnézetből
2010.09.22. 07:47
csigalépcső
csigalépcső
2010.09.22. 07:46
Pálya shot 2...
Pálya shot 2...
2010.09.22. 07:45
Szép kis pálya shot...
Szép kis pálya shot...
2010.09.22. 07:44
Lövedék becsapodás és torkolattűz szimuláció
Lövedék becsapodás és torkolattűz szimuláció
2010.09.22. 07:43
Main hall - Billboardok és Halo-k :)
Main hall - Billboardok és Halo-k :)
2010.09.22. 07:42

Fejlesztési napló - Infested
Dookle 2010.10.07. 16:07
Nos a szabadidő hiányán kívül egy nagyobb gondom akadt a projectel... DBproban nincs animation blending , így hát kénytelen vagyok a fegyverváltás animációkat framenként interpolálni ami szar hosszadalmas megoldás + növeli a spagettiződés veszélyét...de hát ez van...Időközben csináltam egy logót . Ilyen lesz a végleges is csak lehet a macska valamilyen nonfigurativ stílusban lesz rajzolva , és elindítottam az oldalt is , de még szinte semmi sincs fent...
Dookle 2010.09.22. 07:56
Ja és itt van egy videó ami bemutatja a billboard rendszert , a dinamikus fényeket , és a character controllert (billegés szimuláció) , meg ilyeneket.Nem pont olyanra sikerült a videó amilyenre akartam de ez van...

http://www.youtube.com/watch?v=YTajJ0URmss
Dookle 2010.09.22. 07:53
Hali mindenkinek .Demó is lesz majd , de még a fegyver-menagert nem fejezem be addig nem akarnám feltölteni , mivel a demó kb 150 mega lesz ezért nem volna jó naponta cserélgetni mert valami kis apróságot változtattam .Jelenleg a fent említett fegyver menageren dolgozok - összesen 10 fegyver közül választhatunk majd.Ha ez meglesz akkor belekezdek az AI-be.

Hozzászólások - Infested
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #142034   2010.10.09 15:46 GMT+1 óra  
Igen , de mint fentebb említettem pár dolgot szeretnék előbb befejezni. Már most tudnák felrakni egy demót de az baromi unalmas lenne... lehet le fel mászkálni a pályán
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142015   2010.10.08 20:27 GMT+1 óra  
Tudtok majd egy játszható demót felrakni?
Köszi.
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #141987   2010.10.08 01:10 GMT+1 óra  
Jaja a multiplayer lehetőséget nem akarom kihagyni semmi pénzért , főleg most hogy a dark NETről csak jókat hallok...
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #141961   2010.10.07 04:12 GMT+1 óra  
Franko! Mehet a levesbe meg egy kis DarkNET rutin es johet a multiplayer moka!
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #141307   2010.09.22 22:13 GMT+1 óra  
Kösz mindenkinek !!

fpeti : Igen onnan van , de csak az ötlet . A teljes geometria illetve az összes textúra saját munka.Inkább mondhatnám azt is hogy remake... Ez a pálya nem lesz a játék része ezen csak tesztelem a különböző dolgokat

H.István : A fegyver mozogni fog . ez csak amolyan bemutatás hogy kb hogy fog kinézni.
De az már biztos hogy a fegyverek ezek maradnak (mármint TGC modell packos).Nem vagyok valami jó item modellező főleg animálni nem tudok rendesen + van így is munka vele rendesen úgyhogy ezek maradnak.

Pretender : Hát igen a torkolattűz az tényleg fakó már én is észre vettem mikor a pálya ambientjéhez próbáltam alakítani akkor nem csak a telítettséget vettem vissza hanem valamiért a fényerőt is. Javítva lesz ! Csinálni fog fényt is lövéskor a következő updatenél.
A kamera rángatózáshoz ragaszkodom

Thrall : Fika nem lesz benne még jelképes sem fizika viszont talán... még nincs eldöntve , de tényleg szebb lenne.A baj az hogy akkor kellene valami stencil shadow is a modelleknek és félek hogy a dbp-nak már sok lesz.Igyis meg kell jelenítenie egy csomó zombit ,minden esetre ezt tartom most legfontosabbnak,ha marad cpu akkor biztos lesz benne fizika is.A két élet erő nagyon jó lesz majd meglátod . már olyanokat is tervezek hogy pl mikor már nagyon ramaty állapotban van a player akkor néha néha írányíthatatlanná válik , hirtelen elfordul oldalra , morog , stb
Hát igen Infested ... Igaz nehéz asszociálni mert még nicnsenek zombik a pályán
De az eredetileg azt akarja sugallni hogy Infested (with zombies)


A fikás poénról eszembe jutott Jay és Néma Bob (Nincs benne fika uram...)

Ezt a hozzászólást Dookle módosította (2010.09.22 22:21 GMT+1 óra, ---)
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #141301   2010.09.22 21:52 GMT+1 óra  
Nekem nagyon tetszik eddig, ha a játék része is jó lesz, marha jó lesz. A pálya Castle Wolfenstein-ból van?
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #141290   2010.09.22 21:05 GMT+1 óra  
Szép a játék a videó alapján. Tetszik ahogy a mozgásnál mozoga kamera, csak lehet hogy jó lenne ha a fegyver is mozogna egy kicsit.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #141284   2010.09.22 20:35 GMT+1 óra  
Szerintem a fegyo iszonyatosan nagy. A torkolattuz meg olyan fako, vagy hogy is mondjam. Annak fenyesnek kellene lennie, es az lenne a legjobb, ha meg fenyt is "csinalna"
Ha jol sejtem lightmapet hasznalsz. Nem lehet valahogy a jatekos poziciojat lekerni a lightmapen, es ahhoz kepest arnyalni a fegyvert?
Engem meg szemely szerint idegesit a kamera rangatozasa, de ki hogy szereti...
Amugy tenyleg nem rossz, hajra

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141283   2010.09.22 20:18 GMT+1 óra  
Mndenféleképpen szép, és nagyon hangulatos, a képek is, és a videó is.
Mondjuk érdekes volt, az infested szóról nekem sem a gépfegyver, sem a templom nem jut eszembe, de attóél függetlenül tényleg nagyon jó minden, textúrák, modellek és - ami gp-knél ritka - a világítás is nagyon jól sikerült.
Mégvalami: tudom, hogy ez egy rajzprogramban modellezett pályánál nehezen megoldható, de azért ( mert szerintem van olyan jó, hogy legyen belőle valami ), azért pl. pici fizika lehetne, ha csak jelképes is, pl. a gyertyatartó repüljön már el, ha rálősz, stb.
A két életerő nagyon tetszik, nem tudom, gyakorlatban hogyan működne/működik az ötlet (már el tudom képzelni, csak nem tudom, hogy zavaró-e), de mindenképpen eredeti ötlet, ami Garázsprojektnél mindig plusz!!
Szóval hajrá, nagyon komolynak tűnik, a képek alapján komolyan azt gondoltam, hogy valami mod lesz egy kereskedelmi játékhoz.

szerk: fizika -> fiika, ejjdecsúnya elírás volt..

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.09.22 22:15 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #141273   2010.09.22 15:56 GMT+1 óra  
Egy pár képet, esetleg demót még elbírna a project.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Dookle - Tag | 478 hsz       Online status #141262   2010.09.22 14:00 GMT+1 óra  
PinkCat Games: Infested
STEVIE RAY VAUGHAN FOREVER !!!!!

http://pinkcatgames.ucoz.com/
   
> 1 <