játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Zahramanax
Kategória: Scifi Isometric Survival
A projectről:
A játék lényege: éld túl a szörnyek hordáit ameddig képes vagy rá.

Egyelőre csak egy miniatűr pálya van, egyetlen szörnytípussal és fegyverrel. Idővel rakok bele újabb pályákat, szörnyeket, fegyvereket és felvehető powerupokat.

Aki játszott az Alien Shooterrel annak ismerős lehet a játékmenet :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Engine: Ogre3D
Sound API: FMOD
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
Beküldve:
2008.03.30 15:57
Fejlesztő:
Lazarus (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Lazarus
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Zahramanax
ingame2
ingame2
2008.04.11. 11:06
ingame1
ingame1
2008.03.30. 16:18
logo
logo
2008.03.30. 15:58

Fejlesztési napló - Zahramanax
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Zahramanax
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #96297   2008.09.23 14:08 GMT+1 óra  
Jó kis játék. 131 a rekordom.
Tetszik ez az időlassítás cucc.

A halál után várhatna egy kicsit, h felfogjam mi van, meg h ne lőjem le a pontjelzőt. Valami jó kis megdöglésanimáció kéne. Vagy tépjék szét a szörnyek,és egyék meg.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #86446   2008.05.04 16:53 GMT+1 óra  
csaksemmipanik:
Örülök hogy tetszik Köszi a hibát, javítom!

fpeti:
Nem nagyon tudtam balanceolni, de ha a nyilpuskát ügyesen használod lehet hogy hatékonyabb mint a lángszóró, főleg az elsődleges üzemmódban. Majd még tuningolok rajta A szövegfelolvasás autómata, ebből generáltam. A dx hiba elég gáz... főleg hogy nem tudom letesztelni fegyver dropok mennyiségére majd kitalálok valami jó megoldást, mert vagy túl sok esik, vagy túl kevés

Amúgy én úgy szoktam legtovább húzni ha a tengeralattjáró és a sziklafal között egy jó nagy körben terelgetem középen a szörnyeket. Persze vannak olyan helyek is a pályán ahova bebújva végtelenségig lehet kempelni úgy hogy csak 3-4 másodpercenként jut be szörny Ezt is ki akarom majd javítani tisztességes útvonalkereséssel... csak a mostani megoldás 30 fps-t eszik, amiből még szeretnék lefaragni legalább 25-öt.

u.i: féltem hogy túl könnyűre sikerül a játék, de ezek szerint tartogat magában némi kihívást. Nem baj ha nem tudtok minden fegyvert elsőre megszerezni (azért rakok majd bele nehézségi fokozatokat is)

u.i 2: Legyen olyan játékmód hogy a szörnyek hullámokban jönnek? így lenne egy kis idő az összecsapások előtt lazítani, összeszedni a dropot és mondjuk space-el átugorható lenne a további várakozási idő.

u.i 3: Az alsó linket nem tudom javítani, nem engedi szerkeszteni a hozzászólást.

Ezt a hozzászólást Lazarus módosította (2008.05.04 17:04 GMT+1 óra, ---)
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #86445   2008.05.04 16:28 GMT+1 óra  
Ja bocs, a score ki van írva ingame, csak nem vettem észre a hentben!
Amúgy nekem azt tűnt most fel, hogy többször eljutottam a lángszoróig, de ahogy
elkezdtem vele nyomni, pár mp múlva mindíg meghalok, de lehet csak nekem tűnik furának. Amúgy magunkat égethetjük vele?
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #86444   2008.05.04 16:15 GMT+1 óra  
Jaa, az alsó link nem müxik a hozzászólásnál, de a felső igen..
Hát nagyon ott van! A nyílpuska nagyon tetszik, iszonyat tűzereje van, és még az sem elég ==
- jó az animációja, amikor hirtelen rántásnál egy kézben is fogja.
A lángszórót még volt szerencsém próbálni, utána már azt se láttam, hol a célzó, esélyem nem volt. Jól néznek ki a felhőárnyékok is.
Sajna a 4-ig nem jutottam el... de még próbálom
Rekordom 312 pont!! (szvsz nem lenne rossz, ha ingame is lehetne látni.)
A szövegfelolvasás vmi autómata? Jó hangja van.

kontrák:
- dx-el nekem nem indul (töltés után csak fekete és megy a zene - pff mint régebbi verzióknál- de ogl-lel megy, akkor meg .. )
- a véletlenszerű tárgydobálás sokszor megszívatott, gyakan semmi nem jött, pistolettel meg nem sok sansz van a 40. másodperctől, lehetne valami 'ha sok a szörny, akkor fegyver is van' cucc is benne.
- jah meg nekem is mindíg az utolsó fegyverrel kezd.
   
csaksemmipanik - Tag | 99 hsz       Online status #86439   2008.05.04 14:46 GMT+1 óra  
Szia, nagyon tetszik ez a játék. Észrevettem egy hibát: Halálom előtt felvettem egy nyílpuskát, mikor meghaltam, utánna az új játék már úgy indult hogy a nyílpuska van a kezemben, de a pisztolyok tulajdonságával.
Sok sikert a további fejlesztéshez
Hát tudok én önzetlen is lenni, ha van belőle hasznom.
http://steelblade.uw.hu
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #86428   2008.05.04 10:38 GMT+1 óra  
Elkészültem végre az újabb verzióval

Változások:
- 3 új fegyver (amit a szörnyek dobnak)
- finomítottam a karakteranimáción egy kicsit
- beépített help (ne kapcsoljátok ki egyből, a 4. fegyver működtetése nem annyira egyértelmű)
- a szörnyek dobálnak életet és időlassító buffot
- score képernyő
- reload és ammo rendszer
- loading képernyő

a fegyverek közt az 1-4 számokkal lehet váltani

Hibák amit tudok:
- Még nincs reload animáció
- 2. fegyver animációja nincs szinkronban a lövéssel
- Loading képernyő eltűnik új játék betöltésekor

Letöltés
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #85021   2008.04.12 05:13 GMT+1 óra  
Asylum:
Lesznek falas pályák is amiken nem szeretném ha át lehetne lőni, jó így ütközésvizsgálattal, ahogy Szepi is mondja érdemes mögéjük célozni. Ez a halál utáni állapot valóban tré, akarok majd valami pontozást a végére.

fpeti:
A stencilt tényleg eltoltam, elfelejtettem hogy a felhők már nem a talaj alatt hanem fölött vannak és így teljesen beborítják a pályát o_O A hibás pirulás furcsa, teljesen random hogy mikor romlik el?

Szepi:
Valóban nem Még tele kell pakolnom tartalommal hogy élvezhetővé váljon, csak előtte meg akarom csinálni hogy hibátlanul fusson (ami úgylátom már egész jól összejött).
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #85007   2008.04.11 21:55 GMT+1 óra  
nem kell rákattintani az ellenre, lehet mögé is lőni, nem? asszem én úgy vettem észre.
egyébként gondolom ez még nem olyan fajta verzió amiben élvezni kell a játékot...ugye?
--- permanent temporary signature ---
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #85005   2008.04.11 19:33 GMT+1 óra  
Sokkal jobb lett, az új kurzor sokkal 'pontosabb', a felhőárnyékok szépek a talajon.
Ha már megadtad, kipróbáltam a stencil árnyékolást, elég fura lett tőle:

jah, meg a célkör közepe pirul néha, gondolom az ellent jelentené, de üres részre mutatva is csinálja.. jó' megmondtam, de amúgy kira.
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #84998   2008.04.11 16:26 GMT+1 óra  
most már nálam is..hu hát kicsit sokan jönnek egy idö után nincs sikerélmény a játékban
meg halál után kiirhatna valami hogy pl. hogy "hát meghaltál" vagy hogy "megprobálod ujra?" mert igy olyan mintha a játék is arra akarna öszönözni hogy "menjmáinnen"

amugy ha már igy klikkelgetni kell a szörnyekre h eltaláljam akkor miért nem csak azt nézed hogy sikerült e pont ráklikkelnem? nem kéne külön a golyó - szörny ütközést vizsgálni.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #84994   2008.04.11 16:08 GMT+1 óra  
ment rendesen, Direct3Dvel próbáltam.
--- permanent temporary signature ---
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84966   2008.04.11 10:58 GMT+1 óra  
Felkerült a következő verzió.

Változások:
Radar a jobb-felső sarokban
Enter-el előhozható a konzol
DirectX fehér képernyő javítva
OpenGL alatti HUD eltűnés javítva
HUD "keret" javítva
Menü animáció eltávolítva (túl sok komplikáció)
Score felirat

Konzol parancsok:
SOUND <value> // sound volume (0-100)
MUSIC <value> // music volume (0-100)
MOUSE <value> // mouse sensitivity (10-1000 Default: 100)
SHADOWTYPE <value> // shadow technique (OFF, TEXTRUE, STENCIL)
SHADOWQUALITY <value> // shadow texture size (2-4096 Optimal: 1024)
CLOUD <value> // cloud shadow (ON, OFF)
SPRITE <value> // Sprite effect quiality (0-2)
FPS <value> // FPS counter (ON, OFF)

van egy config.cfg file a gyökérkönyvtárban, a benne lévő parancsok indítás után sorban lefutnak.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84763   2008.04.08 16:41 GMT+1 óra  
Király Köszi!

Animációt direkt vettem ki, ne zavarjon be.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #84762   2008.04.08 16:18 GMT+1 óra  
Kipróbáltam megint, mit tesz isten (?) a másik ogrecore.zip-el működött mind az ogl, mind a d3d-s !!!

az újabb .exe viszont totál csőd, kifagyott mindkét verzió ogre meg logolt egy 300KB-osat,
aminek a nagyrésze kb ebből a sorból (más paramokkal) áll:

01:14:41: Can't assign material big_tile2_material to SubEntity of Mesh_199_198 because this Material does not exist. Have you forgotten to define it in a .material script?

tehát régi exe legújabb zippel tökéletes!

szerk: csak a menü alatti kép nem animálódik (d3d-n vettem most észre)..

Ezt a hozzászólást fpeti módosította (2008.04.08 16:32 GMT+1 óra, ---)
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84761   2008.04.08 15:25 GMT+1 óra  
És ezzel? Így tesztgép nélkül elég nehéz csak találgatni tudok.
Itt egy exe is ami átugorja a menüt és egyből a játékot indítja, gyanítom hogy a menü textúráival van baj, de jó lenne megbizonyosodni róla.

Ezt a hozzászólást Lazarus módosította (2008.04.08 15:37 GMT+1 óra, ---)
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84757   2008.04.08 14:10 GMT+1 óra  
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #84756   2008.04.08 13:53 GMT+1 óra  
Én próbáltam az új filelal (csak rá kell másolni a régire a zip-et?), eddig ogl-lel ment, mostmár azzal se (dx9-nél amúgy alap kártyának az ati2600-at hozza - átállítottam)
- dx-nél fehér screen
- ogl-nél a menűig eljut, majd new-gamere fagy, zene megy tovább (feladatkezelő)

amúgy jó
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84747   2008.04.08 12:18 GMT+1 óra  
Javítom a hibákat szépen sorban. A directX fehér képernyőt viszont nem tudom reprodukálni sajnos. Valaki megnézné légyszives hogy ezzel a file-al megjavul-e?

neoguy tudtommal nemegészen Akinek van ötlete hogy milyen szabadon terjeszthető zenét rakhatnék a játékba, hálás lennék ha megosztaná velem

Asylum a szörnyek hitboxa ha túl közel vannak átcsúsznak a karakterünk közepén, ezért az elinduló golyó egyből ütközik velük. Elég béna dolog, de felfogható feature-nek A zene a mátrixból van. A textúrahiba javítva lesz. HUD nemértem miért nincs o_O

Köszi mindenkinek a bíztatást
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
neoguy - Tag | 100 hsz       Online status #84605   2008.04.07 11:57 GMT+1 óra  
Egész jó. Nekem se indult D3D-be, fehér kép a menü alatt.

Egy kérdés: Legális ilyen non-profit játékban jogvédett zene?

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #84545   2008.04.06 13:44 GMT+1 óra  
hmm hát d3d vel nem nagyon akart elindulni..egy ideig néztem a fekete képernyöt aztán lelöttem. ogl-el is majdnem lelöttem de végül elindult hát hud az nincs, és a pálya bal oldala környékén van egy érdekes textura hiba screenshotot nem tudok mutatni rola. a szörnyek meg akkris meghalnak ha épp a másik irányba lövök (vagy csak attol hogy hozzám érnek?). de azért van egy filingje, ez a zene a mátrixbol van ugye?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Yokubo - Tag | 328 hsz       Online status #84544   2008.04.06 12:17 GMT+1 óra  
Gratulálok én is! Ha még teszel bele egy-két fegyvert meg szörnyet akkor szuper lesz! Meg valami jó kis sztorit is kitalálhatnál hozzá, hogy miért támadnak.

   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #84534   2008.04.06 09:17 GMT+1 óra  
Grat a játékhoz!
Amikor játékban meghalok és visszakerülök a menübe, akkor a kurzor nem vált vissza az eredeti kurzorra. Az árnyékok vetülhetnének az emberre is.
Ja, és a HUD nálam ilyen: kép
Az OpenGL-es próba nálam is gáz, 9-10 FPS játék közben, szerintem talán az egész geometriát állandóan CPU-ból küldi a videokártyának, de ez csak egy tipp...

Sok sikert továbbra is, nekem tetszik!

Tipp HUD-hoz: sosem szabad az ilyen 2D-re tervezett textúrákat minimális méretűre venni. Lehet az átlátszó terület pár pixellel még bőven szélesebb! És az UV-kat meg be lehet akkor állítani úgy a lapnak, hogy 0.001 meg 0.999, meg hasonlók! Sajnos ezek olyan dolgok, amik egyik kártyán így, másik kártyán úgy.

Még1 megjegyzés: valamiért nálam D3D-ben elfogy az összes videomemória, 0 MB marad szabad.
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #84492   2008.04.04 12:54 GMT+1 óra  
Minden kombináció előfordul
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #84476   2008.04.04 11:53 GMT+1 óra  
nekem dx tökéletes, open gl meg rossz... :/
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84474   2008.04.04 10:01 GMT+1 óra  
Otthoni gépes teszt: 169.21_forceware, directx_mar2008_redist.
OpenGL: Már a terep is megjelenik, de a GUI nem jó. Menüben csak egy kurzor és a háttér, a játékban csak a terep és az ellemnség látható. Sebesség jó, de így még mindig nem birok vele játszani.
DirectX: változatlanul fehér a kép.

Nekem az Eihort 1.4.6 demók is rendesen futnak.
 
Blog
 
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #84470   2008.04.04 09:19 GMT+1 óra  
Huhh, jó az invázió a végén
Nálam is hibás a dx mód, de opengl-ben simán ment. Amit feltétlenül és mihamarabb implementálni kéne az valamilyen statisztika, és az állítható egérérzékenység... Kéérlek, egérérzékenység! Olyan lassú a kurzor, hogy elalszom mire odaér a képernyő másik végébe, még 1024 alatt is, így nagyon kényelmetlen az irányítás meg no persze a gyilok is, bár nem tudtam meg, mennyit nyírtam ki, de 20-30 % biztos ugrott a csiga fegyverrángatás miatt. Plusz zenéhez ajánlanám még az ut2004 trackjeit, olyat, mint a HyperBlast -Redux, a Chemical-Burn esetleg az Infiltrate, ha meg tudod szerezni.
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #84468   2008.04.04 07:29 GMT+1 óra  
DX-ben nálam is csak fehér képernyő van, a zene szól és ennyi. Ogl-el minden tökéletes, megy a játék stb., de a sebességet nem tudom. Esetleg logolja valahová?
A config: AMD 5600+, geForce 8600 256MB rammal
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84466   2008.04.04 07:20 GMT+1 óra  
o_O thx, igyekszem utánajárni
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84448   2008.04.04 03:27 GMT+1 óra  
Munkahelyi gépen Athlon 2600+, 1 GB RAM, Geforce 3 TI 200, nForce 5.10, directx_mar2008_redist, win XP SP2:
-OpenGL-ben 1 FPS
-DirectX-ben 70 FPS, de tiszta fehér minden.
 
Blog
 
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84443   2008.04.04 00:05 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus :
legújabb dx SDK-val van fordítva (mostani Ogre source elvárása), de ez az openGL-re nincs kihatással. Megtudnád nézni hogy újabb vga driverrel is hibás-e plz?


Jó, a fejlesztéshez amúgyis kell a dx frissítés. Drivert meg mindig a hivatalos oldalról szoktam leszedni, csak a sok teszt miatt nem volt arra se időm.
Amúgy a végleges telepítőbe szerintem rakd bele a dx redist-et, mert nem hiszem, hogy minden felhasználó magától fogja frissítgetni.
 
Blog
 
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84427   2008.04.03 12:19 GMT+1 óra  
legújabb dx SDK-val van fordítva (mostani Ogre source elvárása), de ez az openGL-re nincs kihatással. Megtudnád nézni hogy újabb vga driverrel is hibás-e plz?
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84426   2008.04.03 12:05 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus :
Legújabb driectx és driver fent van? Én akkor láttam utoljára hasonlót amikor valamelyik hiányzott ezek közül


Miért, most azzal van lefordítva a motor? Nekem 2007 decemberi van most.
Az is igaz, hogy a vga drivert is a CD-ről raktam fel ez lehet magyarázat az OpenGL hibára.
 
Blog
 
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84425   2008.04.03 12:01 GMT+1 óra  
Legújabb driectx és driver fent van? Én akkor láttam utoljára hasonlót amikor valamelyik hiányzott ezek közül
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84423   2008.04.03 11:55 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Idézet
Robsoft :
Nemsoká lesz újabb VGA azon már csak elindul: Geforce FX 5200 128 mb



Lebeszélhetlek?


Már megvan és az első amit megnéztem az pont ez a játék volt. Most ez tényleg csak arra kell 4 hónapig és addig gyakorolni a shader programozást, amig nem gyűlik össze annyi, hogy vegyek teljesen új konfigurációt.

Idézet
Lazarus :
Robsoft:
Még optimalizálgatok amit tudok + megcsinálom optionsben lehessen skálázni a grafikát, hogy rendesen fusson régebbi gépeken

is, de az a TNT2 valóban kissé karcsú


Most az új vga-val DirectX-ben egy fehér képernyő és 10 perc töltögetés, de semmi más. Open GL-el egy fekete plane-en lehet szaladgálni pár szörny elöl, összesen ennyi amit tudtam játszani vele. Menüben se látok semmit. Egy mozgó valami és egy kurzor, ennyi. Játszható sebességű amúgy, ha ez vígasztal, csak iszonyat sokat töltöget. Más játékokat is megnéztem és semmi probléma nem volt. Lehet ezzel az Ogre-vel van valami gixer.
 
Blog
 
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84414   2008.04.03 10:01 GMT+1 óra  
De, megcsinálom hogy lehessen állítani az árnyékokon és a textúrák felbontásán. Plusz vannak még fölöslegesen sűrűn futó algoritmusok a háttérben.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Stories Games - Tag | 50 hsz       Online status #84388   2008.04.03 06:49 GMT+1 óra  
Letöltöttem a demót,ez a netes gép meg annyira gyenge,hogy tisztára akad!Nem lehetne kicsit visszavenni a gépigényből,vagy ilyesmi?

   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84353   2008.04.02 13:56 GMT+1 óra  
Exuberantot azért hagytam abba mert PHP-re építkezve eléggé korlátozottak a lehetőségeim, hiába vannak nagyratörő terveim ha a rendszer gátat szab mindegyiknek. Arról nem is beszélve hogy a böngészőben futtatható játékok dupla(ha nem több) annyi fejlesztési időt követelnek a különböző kódfeldolgozás miatt (ie, firefox), hiába volt letölthető kliens, az is az IE motorját használta.

Ezután összeálltunk Matzi-val és Sanislovval hogy megcsináljuk C++-ban, de az elején abbamaradt a project... valószínűleg azért mert mindenki egymásra várt, ezt a mai napig nem beszéltük meg. Pedig jól indult. Hiába, nem vagyok túl jó csapatjátékos.

Egyébként megpróbáltam utána az egészet átfordítani javascriptbe, de néhány stresszteszt futtatása után úgydöntöttem hogy nem érdemes folytatni, a terveim megvalósítására sajnos nem alkalmas.

Úgyhogy mostantól C++ maximum power Exuberant nincs teljesen elvetve, de még nem vagyok eléggé felkészült hogy úgy tudjam megcsinálni ahogy szeretném.

Kicsit hosszú lett... bocsi
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #84338   2008.04.02 12:30 GMT+1 óra  
Az Exuberantot nagyon imádtam... (kár hogy abbahagytad... ) és ez is bejön nagyon!
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #84298   2008.04.02 00:59 GMT+1 óra  
Idézet
Robsoft :
Nemsoká lesz újabb VGA azon már csak elindul: Geforce FX 5200 128 mb



Lebeszélhetlek?

Na megpróbálom, léehet elindul az ittenin is. De lehet, hogy csak otthonról tudok játszani.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84289   2008.04.01 13:46 GMT+1 óra  
Robsoft:
Még optimalizálgatok amit tudok + megcsinálom optionsben lehessen skálázni a grafikát, hogy rendesen fusson régebbi gépeken is, de az a TNT2 valóban kissé karcsú

Lord_Crusare:
Köszi, a Crimsonlandes utánérzés nem véletlen, az a célom hogy olyan legyen, persze nem teljesen. Szintlépést nem tervezek, inkább lőtornyok és homokzsákok lerakásán gondolkodom (hogy legyen egy kis tower defense beütése). powerupok természetesen lesznek

Bacce:
Örülök hogy bejön Már készülnek a durvább aprító szerszámok. Nem kell beléjük több lőszer, mivel a szörnyek hitbox méretét megemeltem a collision mérete viszont ugyan akkora maradt ezért egymásba csúsznak a hitboxok ha közel vannak egymáshoz. Így a metszéspontba lőve tök random hogy melyiket találod el, ezáltal szétoszlik a sebzés és lassabban oszlik a tömeg, ami nem feltétlenül szerencsés, de tervezek olyan fegyvert/lőszert ami nem áll meg az első célpontját eltalálva
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #84282   2008.04.01 13:17 GMT+1 óra  
Egész jó, Dx-ben fehér képernyő, ogl vitte. Kicsit lehajolhatna az arc amikor közelebb céloz, de majd lesz ez jobb is, a Zerg rush NAGYON bejött.
A mátrixos zene olyan so-so... de azért elment.
Egyre több lőszer kellett beléjük idővel?
Kell egy shotgun, vagy egy lángszóró, meg egy marine páncél.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #84281   2008.04.01 12:52 GMT+1 óra  
Ez eléggé Crimsonlandes... Viszont ha már ilyen, lehetne benne majd időlassítós powerup, meg szintlépegetés is . Ezek mindenképp megdobnák. Amúgy jó lett, tetszik.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84280   2008.04.01 12:33 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
TNT2 ?
hát azon nem csodálkozom ha összefossa magát még az ogre is


Jó, hát pár hónap és Geforce 8, vagy 9 is lesz, meg új gép. Ha azon se fut csókoltatom az OGRE-t.
 
Blog
 
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #84279   2008.04.01 12:31 GMT+1 óra  
TNT2 ?
hát azon nem csodálkozom ha összefossa magát még az ogre is
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84270   2008.04.01 10:59 GMT+1 óra  
Itthoni gépemen nem nagyon indul el és nem bírok gyilizni.




P3 800 mhz 256 mb ram, TNT2 32.
Nemsoká lesz újabb VGA azon már csak elindul: Geforce FX 5200 128 mb
Munkahelyi gépen is csinálok egy próbát: Athlon 2600+, DDR 1 GB, Gefoce 3 TI 64 mb .

Ezt a hozzászólást kicsy módosította (2008.04.01 15:02 GMT+1 óra, ---)
 
Blog
 
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84255   2008.04.01 08:11 GMT+1 óra  
Feltöltöttem az javított verziót

Változások:
- tacam-r2 által linkelt dll-eket a helyükre raktam.
- Elakadást javítottam.
- Monstantól minden felbontásban rendesen fut.
- Célzás javítva.
- Raktam be célkeresztet ami jelzi ha ellenség van a kurzor alatt.
- A szörnyek néha lehetetlen távolságból is meg tudtak sebezni, javítva.
- A lövedékeknek mostantól van ütközésvizsgálata, nem lehet átlőni a falakon.
- Szörnyek sebességét és életét emeltem mert a könnyebb célzás miatt túl könnyű lett a játék.
- Raktam be felhők által vetett árnyékokat.

Ezután megcsinálom az új fegyvereket , ami magamat ismerve legalább egy hét.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84210   2008.03.31 13:18 GMT+1 óra  
OgreDebugPanel.overlaybe beleírtam notepaddal , amúgy photoshop
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #84206   2008.03.31 12:16 GMT+1 óra  
a gui-t mivel alkottad?
Ez egy reszeg post...

   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #84200   2008.03.31 10:32 GMT+1 óra  
Igaz, a kurzor x és y koordinátáját átkonvertálni a térképen lévő megfelelő csempékre nincs tökéletesen megoldva, ráadásul még nem felbontás független.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #84199   2008.03.31 10:23 GMT+1 óra  
Ja a célzás nekem is egy kicsit fura, sokszor úgy tűnik máshova kell célozni, mint ahol a szörny van, mondjuk elé ha felülről jön - asszem legjobban tényleg a felülről érkezőknél tűnik ez ki.