játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Elfland
Böngészős fantasy RPG.
Kategória: Online RPG
A projectről:
Böngészőben játszható RPG, ami főként a harcra, és annak előkészületeire fókuszál, a http://elfland.tk oldalon már ingyen játszható.

A játék középpontjában a harc áll, ezekre a rövid ütközetekre kell felkészülni, páncélt gyűjteni, amihez pénz kell, amiért viszont munkát kell végezni. A harcok után pénzjutalom és tapasztalat mindenképpen szerezhető, de bónusz tárgyra, és nagyobb mennyiségű pénzre is van lehetőség. Körülbelül 300 küldetés van a játékban, 4 kategóriában: történet, vadászat, munka, és fejlődés. Az első 25 szint mindegyikére tartozik egy történettel kapcsolatos küldetés, öt szörny, és egy munka is. A 25. szint után szörnyek nehézségének növelésével lehet nagyobb kihívásban részt venni, ugyanis a lények könnyű, közepes, és nehéz fokozaton támadhatóak meg. Munkák a maximális 100. szintig vannak.

A játékosokkal kapcsolatba lépni a cseten (1 hét tagság után), és leveleken keresztül lehet. Rengeteg ranglistán lehet előre haladni: a globális ranglista 6 kategóriában gyűjti a legjobbakat, a klánoknak is külön ranglista van, továbbá minden héten a legjobb PvP játékosok vihetik haza a legtöbb aranyat, akár 100000-et is, ebből már kapásból megvehető a 6 páncélzatkategóriából 3-nak a legjobbja.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
HTML, PHP, MySQL;
PSPad, HeidiSQL
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011. október 2.
2011. október 8.
Beküldve:
2012.04.11 11:46
Fejlesztő:
Sgánetz Bence, indie (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: bences5702@windowslive.com
Tagok:
beküldő: VoidX
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Elfland
A harc menete (v1.6-ban)
A harc menete (v1.6-ban)
2012.04.12. 00:10
A harc oldal
A harc oldal
2012.04.12. 00:10
A bolt
A bolt
2012.04.12. 00:09
A karakter oldala
A karakter oldala
2012.04.12. 00:09

Fejlesztési napló - Elfland
VoidX 2013.04.08. 10:48
2.4-es frissítés tartalma:
Új tartalom:
- Jelenthetsz játékosokat a profiloldalukon.
- Az üzenetek feladójának neve egy hivatkozás a profiloldalára.
- A Felhasználási feltételek elolvashatóak egy oldal aljai hivatkozással.
Változások:
- Jobb csatamenet.
- Javított káromkodásszűrés.
- Könnyebb lett a kezdők dolga.
Javítások:
- A Facebook alkalmazás újra működik.
- Jelentős optimalizálások a küldetések oldalán.
- Javítva egy hiba, ami a második történet küldetés meg nem jelenéséhez vezethet.
- Újra lehet a ranglistán oldalat váltani.
VoidX 2012.11.29. 14:04
2.3 frissítés tartalma:
Új tartalom:
- Regisztrált és online játékosok számlálója a főoldalon.
- 100 platináért már használhatod a chatet a 8. napod előtt.
- Kiegészített történet.
Változtatások:
- A csomagok mostantól zsákbamacskák.
- A páncél javítása mostantól kovács.
- A harc oldalon látható a lények minimális és maximális sebzése.
- Már vásárolhatsz páncélt, fegyvert, és pajzsot platináért.
Javítások:
- A ranglista helyesen van rendezve.
- A kiválasztott játékosok neve jelenik meg a profiloldalukon.
- Hibák után újrapróbálhatod a chat üzeneteket.
- Az élet PvP harcok után is újratölt.
- Az orvosok dupla tapasztalatot és aranyat kapnak tripla helyett.
- Javított káromkodásszűrő.
VoidX 2012.06.04. 07:46
2.2 frissítés tartalma:
Új tartalom:
- Mostantól vehetsz élet italokat a hátizsákba.
- Csomagok a boltban, véletlenszerű tárgyakkal.
Változtatások:
- A Tárgylista neve mostantól Hátizsák.
- A Chat neve mostantól Kocsma.
- Az időjárás, a tárgylista, és a térkép az állapotsorra került.
- Nincs állapotsor munka és utazás közben.
- Nincs XP az állapotsoron, helyette százalék kijelzése a szint mellett.
- A befejezett történetek oldala már nincs egyben.
- Lények szintjének kiemelése a Harc oldalon.
- Jobb bejelentkezés UI.
- Menü stílus megváltoztatva.
- A bolt, platina bolt, és varázslatok mostantól a Piac alatt található.
- A profiloldal, ranglista, és online játékosok listája a Játékosok alatt található.
- A jelszó és profilinformáció megváltoztatása a Beállítások oldalra került az állapotsoron.
- A kijelentkezés az állapotsorra került.
Javítások:
- A munka és utazás nem frissíti az egész oldalat.
- A játékos élete valós időben frissül.
- Befejezett küldetések számlálója javítva.
- Bolt optimalizálva.
- A játékosok nem használhatnak HTML címkéket a profiloldalukon és a kocsmában.
VoidX 2012.04.21. 10:31
2.1 frissítés tartalma:
Új tartalom:
- Időjárás, aminek nagy hatása van a harcokra és munkákra.
- "Tippek, trükkök, és segítség ha elakadtál" hozzáadva a kézikönyvhöz.
- Fagy és méreg varázslatok.
- "Teljes páncél javítása" hozzáadva a páncél javítása oldalhoz.
- Tárgylista áttekintése hozzáadva.
- Térkép hozzáadva (még nincs hatása, a következő frissítéssel már lesz)
Változások:
- Az üzenetek egy hét után törlődnek.
- Csak 25 tárgyat cipelhetsz.
- Az élet, páncél, arany, és platina ikonok linkelnek az oldalukra.
- A varázslatoknak van szintigényük.
- Már eladhatod a kezdő tárgyakat.
Javítások:
- A mobilok nincsenek kitiltva.
- Csalásszűrés javítva: nem támadhatsz meg nálad nagyobb szintű lényeket.
VoidX 2012.04.12. 13:46
Kész a 2.0-s verzió:
- PvP hetek
- Varázslatok
- Káromkodás cenzúrázása
- HTML optimalizálás
VoidX 2012.04.11. 12:31
1.6.9 frissítés tartalma:
- Két új foglalkozás: a kovács és a kincsvadász
VoidX 2012.04.11. 12:13
1.6.1-1.6.8 frissítések tartalma:
- Mobil verzió: mobilról belépés után teljesen más, kis hálózatigényű, minimalista felület
- Harcok után romlik a páncél, de pénzért javítható
- Rengeteg kis újdonság, és javítás
VoidX 2012.04.11. 12:10
1.6 frissítés tartalma:
- Megvásárolt tárgyak azonnal felszerelve
- Harc UI feljavítása
- Teljesítmény optimalizálása
VoidX 2012.04.11. 12:09
1.5 frissítés tartalma:
- UI hibák javítása, és kisebb módosítások
- Anticheat és tiltás rendszer javítva
VoidX 2012.04.11. 12:07
1.4 frissítés tartalma:
- Foglalkozások: a legnagyobb segítség, aminek természetesen ára is van
- Kinézet átalakítása harcok alatt
- Internet Explorer felhasználók értesítése a kompatibilitási problémákról (IE button-bug)
VoidX 2012.04.11. 12:05
1.3 frissítés tartalma:
- Játékosok utolsó bejelentkezése látható
- Már pénzt is lehet küldeni másoknak
- Új "Gladiátor" küldetés: minden 100. győzelem után díjazás
VoidX 2012.04.11. 12:03
1.2.0.1 gyorsfrissítés: napidíjak hozzáadva.
VoidX 2012.04.11. 12:02
1.2 frissítés tartalma:
- Még több hibajavítás és teljesítményfokozás
- Fülek néhány oldalon
- Leírások a lényekhez
- Nehézségi szintek a harchoz
- Anticheat-rendszer (már szükség volt rá)
VoidX 2012.04.11. 12:00
1.1.0.1 gyorsfrissítés: szerencse italok hozzáadva.
VoidX 2012.04.11. 11:59
1.1 frissítés tartalma:
- Hibajavítások és teljesítményjavítások
- Újabb tárgyak, küldetések, és munkák
- Statisztikák az online játékosok listáján
- Néhány ellenség bónusz aranyat dob
VoidX 2012.04.11. 11:56
1.0.1 frissítés tartalma:
- PvP megnyílt
- Chat megnyílt

Hozzászólások - Elfland
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178549   2012.04.14 22:14 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Ajaxal simán meg lehet oldani, hogy mondjuk 2 másodpercenként küldje a következő eseményt, ami akár lehet random is. Közben látható lenne az épp aktuális mozzanat, hogy pl. "az ellenfél helyezkedik", "csapást mértél az ellenfél testére, de elhajolt és nem találtad el jól", "Az ellenfél támad, te épp védekezel", stb. Számos eseményt lehetne belerakni, a mozgásoktól a fegyvertörésig, vagy akár az időjárás miatti esélyváltozásokat is (erős zivatarban nem látsz jól, vagy a szél miatt nehezebben állsz meg).
Mivel a játék főleg a harcra van kihegyezve, akkor legyen is az változatos

De ha valaki unja, akkor lehetne választani, hogy a gyors harcot szeretnéd-e látni, vagy a részletest.


Na, ez még nehezebb. Előbb-utóbb úgyis interaktív lesz, de most a játék más részei vannak fejlesztés alatt, pl. helyszínek, új küldetéssorozat (75 db), új lények (tervben 500 van, gyakorlatban 149 van kiadva, és még 100 van kész. 25. szintig 100% kész a tartalom, utána van még hátra rengeteg, plusz még 600 tárgy, továbbá a teljes grafika.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #178543   2012.04.14 21:42 GMT+1 óra  
Ajaxal simán meg lehet oldani, hogy mondjuk 2 másodpercenként küldje a következő eseményt, ami akár lehet random is. Közben látható lenne az épp aktuális mozzanat, hogy pl. "az ellenfél helyezkedik", "csapást mértél az ellenfél testére, de elhajolt és nem találtad el jól", "Az ellenfél támad, te épp védekezel", stb. Számos eseményt lehetne belerakni, a mozgásoktól a fegyvertörésig, vagy akár az időjárás miatti esélyváltozásokat is (erős zivatarban nem látsz jól, vagy a szél miatt nehezebben állsz meg).
Mivel a játék főleg a harcra van kihegyezve, akkor legyen is az változatos

De ha valaki unja, akkor lehetne választani, hogy a gyors harcot szeretnéd-e látni, vagy a részletest.
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178522   2012.04.14 19:20 GMT+1 óra  
Idézet
szdik570 :
1 hét után megunnád. SFgame-n sem nézi végig az ember a harcot ha már játszik egy ideje. ha bele tudsz avatkozni, előnyöd van az ellenféllel szemben aki éppen offline, vagy minimum váratlanul éri az ütközet. egyébként Bence nekem már tegnapra ígértél valami grafikát. mit küldött a hölgy? rakd már ki


Nem rakok ki úgy grafikát, hogy csak része van meg. Ez kb. úgy nézne ki, mintha csak összelopkodtam volna. Egységesnek kell lennie.

Ezt a hozzászólást VoidX módosította (2012.04.14 19:49 GMT+1 óra, ---)
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178521   2012.04.14 19:18 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Esetleg ötletként:
Harc esetén jó lenne, ha nem azonnal látnánk a végeredményt, hanem fokozatosan, hogy most én ütöttem és sebeztem ennyit/annyit, most az ellenfél, és így tovább. Vagy mégjobb lenne, ha én választanám az ütés vagy védekezés formáját és ezzel befolyásolnám a harc kimenetelét.
A lényeg mindkét esetben az lenne, hogy ne 0,001 másodperc alatt legyen vége a harcnak.


Az elején még úgy volt, hogy fél percig ment a harc, addig harc folyamatban jelzést kapott a játékos, és csak utána volt eredmény, mint a munkánál, de ez olyan, mint a tv-ben a reklám, ha elkezdődik, elkapcsolsz. Viszont jó a harccal kapcsolatban az ötleted, de ez elég nehezen megvalósítható.

Ezt a hozzászólást VoidX módosította (2012.04.14 19:50 GMT+1 óra, ---)
   
szdik570 - Tag | 23 hsz       Online status #178520   2012.04.14 19:13 GMT+1 óra  
1 hét után megunnád. SFgame-n sem nézi végig az ember a harcot ha már játszik egy ideje. ha bele tudsz avatkozni, előnyöd van az ellenféllel szemben aki éppen offline, vagy minimum váratlanul éri az ütközet. egyébként Bence nekem már tegnapra ígértél valami grafikát. mit küldött a hölgy? rakd már ki

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #178518   2012.04.14 18:31 GMT+1 óra  
Esetleg ötletként:
Harc esetén jó lenne, ha nem azonnal látnánk a végeredményt, hanem fokozatosan, hogy most én ütöttem és sebeztem ennyit/annyit, most az ellenfél, és így tovább. Vagy mégjobb lenne, ha én választanám az ütés vagy védekezés formáját és ezzel befolyásolnám a harc kimenetelét.
A lényeg mindkét esetben az lenne, hogy ne 0,001 másodperc alatt legyen vége a harcnak.
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178515   2012.04.14 18:05 GMT+1 óra  
Idézet
setup2000 :
Egy kis grafikai foltozás nem ártana
Mondjuk ez a legkevesebb D


Coming soon...
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178514   2012.04.14 18:02 GMT+1 óra  
Idézet
CodeMaster :
Az oldal jelenleg 503-as hibát dob...


Dot TK hibája, voidx.uw.hu/elfland jó.
   
CodeMaster - Tag | 10 hsz       Online status #178502   2012.04.14 16:14 GMT+1 óra  
Az oldal jelenleg 503-as hibát dob...
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #178469   2012.04.14 10:36 GMT+1 óra  
Egy kis grafikai foltozás nem ártana
Mondjuk ez a legkevesebb D

   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178415   2012.04.13 16:39 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
A rendes helyen elindul. De...

Kicsit megnéztem a forrást
Hát még az a csoda, hogy egyáltalán elindul Kevered a szezont a fazonnal, classok és stylek halmaza egy azon helyen, idézőjelek és visszaperjelek elhagyása a tag-ekben. Table-k és td-k használata div-ek helyett, ez eleve lerontja a sebességet.
Ha már class-t használsz, akkor ne tegyél bele plusz style-t, valamint ne használj html tag-eket is pluszban, mert ez is rontja a sebességet és FŐLEG a kompatibilitást.
Súlyos hiba még az is, hogy nem adtad meg a DOCTYPE-t (és gyakorlatilag utána semmit sem a headban) a forrás legelején, ez is kompatibilitási hibákhoz vezet.

Nem cseszegetés, hanem építő jellegű kritika ez

Amúgy grat a játékhoz, márcsak azért is, mert MEGCSINÁLTAD.


Látom, hogy épít. Mindjárt cselekszem is. HTML-t nem értem annyira, inkább a php-ben vagyok otthon.

Ezt a hozzászólást VoidX módosította (2012.04.13 17:17 GMT+1 óra, ---)
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #178376   2012.04.13 06:54 GMT+1 óra  
A rendes helyen elindul. De...

Kicsit megnéztem a forrást
Hát még az a csoda, hogy egyáltalán elindul Kevered a szezont a fazonnal, classok és stylek halmaza egy azon helyen, idézőjelek és visszaperjelek elhagyása a tag-ekben. Table-k és td-k használata div-ek helyett, ez eleve lerontja a sebességet.
Ha már class-t használsz, akkor ne tegyél bele plusz style-t, valamint ne használj html tag-eket is pluszban, mert ez is rontja a sebességet és FŐLEG a kompatibilitást.
Súlyos hiba még az is, hogy nem adtad meg a DOCTYPE-t (és gyakorlatilag utána semmit sem a headban) a forrás legelején, ez is kompatibilitási hibákhoz vezet.

Nem cseszegetés, hanem építő jellegű kritika ez

Amúgy grat a játékhoz, márcsak azért is, mert MEGCSINÁLTAD.
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178328   2012.04.12 19:56 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Az IE tábor legalább akkora, mint az összes többi. A játék megkezdése előtt kell elkezdeni az optimalizálást, valamint a programozás alatt folyamatosan kell tesztelni, hogy a végén jó legyen minden böngészőben, de legalábbis a vezetőkben. IE, FF, Opera, stb.

Mellesleg így sem indul, pedig a sütik engedélyezve vannak. Úgy látom, hogy a kompatibilitási problémák eléggé súlyosak


Minden sütit engedélyezni kell. Internetbeállításoknál Adatvédelem fül alatt. Csak úgy jó, ha a biztonság alacsonyon van, akkor már nem jó. Ez a frame miatt van. Ha a rendes helyét nézed (voidx.uw.hu/elfland), akkor jó, de uw telepakolja reklámokkal.
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178327   2012.04.12 19:54 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Nem igazán látom be akkor sem, hog ymiért lenne az összes többi böngésző jobb. Szerintem törekedni kell a teljes kompatibilitásra, és azért az IE nincs messze a tömegtől.

De ha már a tömeget akarod választani akkor mobil-ra optimalizálj, mert a böngészős játékokat javarészt már ott tolják.


Már van egy butított mobilos változat, lényegesebb dolgokat lehet rajta csinálni, de úgy 30%-os a gépi verzióhoz képest. Akármilyen mobilról lépsz be, automatikusan vált.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #178325   2012.04.12 19:39 GMT+1 óra  
Az IE tábor legalább akkora, mint az összes többi. A játék megkezdése előtt kell elkezdeni az optimalizálást, valamint a programozás alatt folyamatosan kell tesztelni, hogy a végén jó legyen minden böngészőben, de legalábbis a vezetőkben. IE, FF, Opera, stb.

Mellesleg így sem indul, pedig a sütik engedélyezve vannak. Úgy látom, hogy a kompatibilitási problémák eléggé súlyosak
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178319   2012.04.12 19:03 GMT+1 óra  
Nem igazán látom be akkor sem, hog ymiért lenne az összes többi böngésző jobb. Szerintem törekedni kell a teljes kompatibilitásra, és azért az IE nincs messze a tömegtől.

De ha már a tömeget akarod választani akkor mobil-ra optimalizálj, mert a böngészős játékokat javarészt már ott tolják.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178292   2012.04.12 15:49 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
MI az hogy "jobb" böngésző?

Csak a Microsoft meg ne lássa, mert rámegy a gatyád.


Régen én is IE-s voltam, ameddig rá nem jöttem, hogy van más is. Egy IE optimalizálás miatt újra kellene írnom az egészet. És tényleg inkább a tömeget választom, a Chrome és Firefox usereket. De köszi az észrevételt, kijavítom, és nem közlöm tovább a saját véleményem.
Update: leszedtem az IE blokkolót, később rakok rá egy kompatibilitási figyelmeztetést. Nem tudom, mi a baj, de a gombokon szöveg helyett csak -- látható.

Ezt a hozzászólást VoidX módosította (2012.04.12 15:57 GMT+1 óra, ---)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178260   2012.04.12 13:50 GMT+1 óra  
MI az hogy "jobb" böngésző?

Csak a Microsoft meg ne lássa, mert rámegy a gatyád.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #178256   2012.04.12 13:41 GMT+1 óra  
"Az Elfland nem működik Internet Explorerrel! Kérlek, válassz egy jobb böngészőt lentebb."



Ez most komoly?
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #178251   2012.04.12 11:12 GMT+1 óra  
egy jó kis szöveges RPG már ezer éve nem láttam ilyet
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #178236   2012.04.12 08:48 GMT+1 óra  
Váó!
Egész pofás.

   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178235   2012.04.12 08:23 GMT+1 óra  
Idézet
Kuz :
Megtennéd, hogy feldobsz ide is néhány képet, amolyan kedvcsinálónak? Köszi!


Felraktam párat, de először azért nem, mert a játék már kész, és játszható is egy rövid regisztráció után, továbbá a grafikámra egyáltalán nem vagyok büszke.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #178229   2012.04.12 07:28 GMT+1 óra  
Megtennéd, hogy feldobsz ide is néhány képet, amolyan kedvcsinálónak? Köszi!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
VoidX - Tag | 10 hsz       Online status #178188   2012.04.11 19:45 GMT+1 óra  
Sgánetz Bence (indie): Elfland
   
> 1 <