játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Malom
Táblajáték
Kategória: Logikai
A projectről:
Malom Szabályok :
A Játék Célja :
A Malom játék célja, hogy a játékos az ellenfél bábuit a tábláról levegye, vagy beszorítsa.

A játék Kezdete :
A játékosok először felváltva, egyenként rakják le a táblára bábuikat, próbálván hármas malmot kialakítani. Ha valamelyik játékosnak (akár a lerakások, akár a tologatások során) sikerül három bábuját egy vonalra állítania, azaz malmot alkotnia, akkor levehet egyet ellenfele bábuiból, kivéve az éppen malmot alkotó,
ütés elleni védelmet élvezőket. Amennyiben az összes bábu malomban áll, úgy egyikük sem élvez védelmet! (megj. : Ebben a verzióban, ekkor sem lehet malomból levenni bábut. )

Bábuk Mozgatása :
Miután az összes (9+9) bábu a táblára került, a bábukat felváltva az üres szomszédos mezők egyikére lehet tolni. A harmadik játékszakaszban, amikor valamelyik játékosnak már csak három bábuja marad, még egy esélyt kap a kiegyenlítésre azáltal, hogy tetszése szerint, ugrásokkal is mozoghat a táblán.

A játék vége :
Egy játékos nyer,
- ha az ellenfelének már csak két bábuja maradt játékban, vagy
- ha az ellenfele nem tud lépni.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi 4.;
Neopaint.
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2000.
2000.
Beküldve:
2006.09.24 14:11
Fejlesztő:
DeSprit (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: hagy-ma@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Hagyma
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - Malom

2006.09.25. 10:53

Fejlesztési napló - Malom
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Malom
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #44596   2007.01.12 17:39 GMT+1 óra  
ezt is megvertem 4.jére
--- permanent temporary signature ---
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #44594   2007.01.12 17:16 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Szia Hagyma!
Örülök hogy vannak még akik készítenek jó logikai játékokat, nem csak mmorpg-ket. Én is írtam régen egy malom játékot, innen le lehet tölteni: http://origo.hu/szoftverbazis/jatekok/logikai/winmalom.html
Üdv,
HomeGnome


10 percet játszottam, addig megvertem mind közepes és nehézen
--- permanent temporary signature ---
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #44489   2007.01.11 23:58 GMT+1 óra  
Idézet
Hagyma :


Najó, de ekkorában? Nem lehetett volna egyszerűsíteni->programozni?



Semmi jelentősége hogy hány soros. Lehetett volna pl. 120 000 soros is, ha minden parancsot külön sorba írok, vagy jóval kevesebb, ha egy sorba többet.


Most volt időm és véletlenül az oldaladra tévedtem.
Megint nézegettem a forráskódokat és talán a legjobb szó a forráskódjaidra a : redundancia. Remélem nem bántottalak meg vagy ilyesmi.
Valóban mindegy hány soros egy játék, lehet az egymillió sor is, csak a sok ezer if helyett jobb lenne egy for ciklus vagy neadjisten rekurzió, vagy valami.
Csak azért mondom, mert mikor anno kezdő delphis voltam pontosan így kezdtem programozni én is, de a tanár még időben szólt, hogy ez így nem igazán programozás, ha több ezer if-et pakolok egymás alá.

   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #31104   2006.09.27 23:18 GMT+1 óra  
Hát mindenesetre elég rég volt a portálon elkészült project regelve.

   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #31101   2006.09.27 20:36 GMT+1 óra  


Najó, de ekkorában? Nem lehetett volna egyszerűsíteni->programozni?



Semmi jelentősége hogy hány soros. Lehetett volna pl. 120 000 soros is, ha minden parancsot külön sorba írok, vagy jóval kevesebb, ha egy sorba többet.
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31095   2006.09.27 14:47 GMT+1 óra  
Idézet
Hagyma :


Itt a forráskód is a letölthetó demóban. Úgylátom nagy algoritmus nincsen csak több 10 oldalnyi if elágazás meg tömbök. Gyakorlatilag az egész program egy előre definiállt feltételhalmazra épül...



Nem kell hozzá algoritmus, csak józan paraszti ész. Lépek, > gép következik. A lehetséges legjobb lépést kiválasztja, bizonyos feltételek szerint. Ennyi.


Najó, de ekkorában? Nem lehetett volna egyszerűsíteni->programozni?

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31094   2006.09.27 14:46 GMT+1 óra  
80 ezer soros a malom program kb. (titokban biztos az UT 2007 engine is benne van. )

   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #31092   2006.09.27 14:44 GMT+1 óra  


Itt a forráskód is a letölthetó demóban. Úgylátom nagy algoritmus nincsen csak több 10 oldalnyi if elágazás meg tömbök. Gyakorlatilag az egész program egy előre definiállt feltételhalmazra épül...



Nem kell hozzá algoritmus, csak józan paraszti ész. Lépek, > gép következik. A lehetséges legjobb lépést kiválasztja, bizonyos feltételek szerint. Ennyi.
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #31087   2006.09.27 14:20 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
én egyszer megálmodtam a malom működési algoritmusát. aztán felkeltem, átgondoltam, és rájöttem, h hülyeség...


Itt a forráskód is a letölthetó demóban. Úgylátom nagy algoritmus nincsen csak több 10 oldalnyi if elágazás meg tömbök. Gyakorlatilag az egész program egy előre definiállt feltételhalmazra épül...

   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #31016   2006.09.27 02:40 GMT+1 óra  
Ma frisebb voltam s megvertem

   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #30992   2006.09.26 13:24 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
én egyszer megálmodtam a malom működési algoritmusát. aztán felkeltem, átgondoltam, és rájöttem, h hülyeség...


, érdekes lenne a világ, ha mindenki (főleg John Carmack) ezzel a gondolatmenettel kiverte volna a fejéből a nagy ötleteket Amúgy honnan tudod, hogy hüleség, ha ki sem próbáltad? Én sajnos nem álmodok játékfejlesztéssel, engem mindig üldöznek álmomban. De, hogy valami értelmeset is mondjak, ha már ide beírok: én is játszottam vele, gyorsn átfutottam a forráskódot, és rájöttem, még nagy út áll előttem

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #30989   2006.09.26 13:01 GMT+1 óra  
én egyszer megálmodtam a malom működési algoritmusát. aztán felkeltem, átgondoltam, és rájöttem, h hülyeség...
FZoli jóváhagyásával XD

   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #30970   2006.09.26 08:43 GMT+1 óra  
akkor még nyomom egy kicsit, kösz

   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30966   2006.09.26 08:29 GMT+1 óra  
Idézet
Kredisoft :
Hát nekem még egyszer sem sikerült megvernem, ha egy az egyben maradok akkor azért nyer mert ő a "védekező" és emiatt nekem kell hamarabb malmot nyitni, és ő meg a másik ágon belép a malomba. Már vagy háromszor erre jutottam.... Meg lehet verni a gépet?



Fejlesztés alatt, és még utána egy kis ideig játszottam vele. Szerintem meg inkább gyengén játszik a gép. Úgy 10 partiból 4-5-öt nyert kb.
   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #30960   2006.09.26 07:54 GMT+1 óra  
Egyébként szupi, jól szórakozom

   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #30959   2006.09.26 07:53 GMT+1 óra  
Hát nekem még egyszer sem sikerült megvernem, ha egy az egyben maradok akkor azért nyer mert ő a "védekező" és emiatt nekem kell hamarabb malmot nyitni, és ő meg a másik ágon belép a malomba. Már vagy háromszor erre jutottam.... Meg lehet verni a gépet?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #30909   2006.09.25 22:08 GMT+1 óra  
Ha jól emlékszem akkor msvc6, ps4 és max4, de az utóbbit csak minimálisan tudtam kezelni, a kódolást illetően meg már kijöttem a gyakorlatból. Pedig régóta töröm a fejem, hogy csináljak egy felújított verziót..

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30908   2006.09.25 21:20 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Szia Hagyma!
Örülök hogy vannak még akik készítenek jó logikai játékokat, nem csak mmorpg-ket. Én is írtam régen egy malom játékot, innen le lehet tölteni: http://origo.hu/szoftverbazis/jatekok/logikai/winmalom.html
Üdv,
HomeGnome



Letöltöttem, kipróbáltam. Jobb, mint amit én írtam.
Milyen fejlesztőeszközöket használtál hozzá ?
Azt azért vegyük figyelembe, nekem ezek voltak az
első "komolyabb" programok, amiket Delphi-ben írtam.
Akkor még nem ismertem a DelphiX-et, annélkül meg nehéz
lett volna animálni a tárgyakat. Ma másképp írnám meg (animáció, kód stb...).
Majd letöltöm, és kipróbálom a többi programodat is.
Kellemes napot mindenkinek !
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #30905   2006.09.25 20:13 GMT+1 óra  
Szia Hagyma!
Örülök hogy vannak még akik készítenek jó logikai játékokat, nem csak mmorpg-ket. Én is írtam régen egy malom játékot, innen le lehet tölteni: http://origo.hu/szoftverbazis/jatekok/logikai/winmalom.html
Üdv,
HomeGnome

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #30901   2006.09.25 15:12 GMT+1 óra  
ja én észrevettem, a megszokás íratta velem a "lesznek" szót (meg mert még nem próbáltam magát a játékot) Vagy azért mert szeretnék mást is már ebben a formában látni (Sóhaj)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #30900   2006.09.25 14:56 GMT+1 óra  
Azért nem csak Latka nem veszi észre hogy kész projectekről van szó
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #30899   2006.09.25 14:39 GMT+1 óra  
Latka, ki az aki nem jött rá azonnal a MAlom és a táblás játékból?
Én speciel nem asszociálok ülő emberre összekulcsolt kezekkel. (Játéfejlesztés portálon )
A projektek jók lesznek, én speciel a Snapszernek hódolok inkább.
További sok sikert és jó fejlesztést. (szükség van az ilyen játékokra egy agyzsibbasztó nap után )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30897   2006.09.25 14:34 GMT+1 óra  
Jólvan, majd írok. ...Ha elöbb nem, a hétvégén.
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #30889   2006.09.25 13:02 GMT+1 óra  
hát igen, sokan nem a figyelmességemről ismernek

egyébként igen, a játékok ismertetése nem ártana, nem feltétlenül kell részletes játékleírás, de elég annyi, hogy a gyengébbek is tudják, miről van szó
   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30869   2006.09.25 11:04 GMT+1 óra  
Idézet
balogh9 :
ha már kész vannak akkor vmi leírást meg képeket dobhatnál fel mind3hoz



Mindegyikhez töltöttem fel egy képet ( most így utólag ).
Milyen leírásra gondolsz ? Részletes szabályok, vagy a játékok ismertetése ?
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #30850   2006.09.25 09:20 GMT+1 óra  
latka nem volt elég figyelmes
bár én is azt hittem mostani fejlesztés mert minden hiányában tobzódik
_____________________
C++ && OGL
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #30849   2006.09.25 09:17 GMT+1 óra  
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #30848   2006.09.25 09:17 GMT+1 óra  
ha már kész vannak akkor vmi leírást meg képeket dobhatnál fel mind3hoz
_____________________
C++ && OGL
   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30838   2006.09.25 08:41 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
Nem azért mondom, de nem lett volna egyszerűbb, ha egy garázsprojektbe teszed bele, mint "3 játék pack"? Vagy legalább is egyszerre csak egy projekten dolgozol, szépen sorjában?



Egyszerre csak egy projekten dolgoztam. Sőt, amikor elkészült egy, tartottam pár hónap szünetet is.
Ezeket a programokat 1999 - 2000-ben készítettem. Csak akkor még nem volt netem, hogy közzé tegyem.
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #30805   2006.09.25 00:51 GMT+1 óra  
Nem azért mondom, de nem lett volna egyszerűbb, ha egy garázsprojektbe teszed bele, mint "3 játék pack"? Vagy legalább is egyszerre csak egy projekten dolgozol, szépen sorjában?
   
Hagyma - Tag | 49 hsz       Online status #30799   2006.09.24 14:11 GMT+1 óra  
DeSprit: Malom
   
> 1 <