játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Dark Tower 3d versenyre
Dark Tower (3D versenyre)
Kategória: tps
A projectről:
Egy régebbi, soha el nem készült (1 screenshotig jutott, aztán felfüggesztett) játéktervezetem teljes újraírása az új enginem alá a 3D játékversenyre.

Pannikát, az animelányt elrabolják az ufók, miközben aludt, és egy csapdákkal teli toronyra száműzik. Falak, aknák, ellenséges objektumok. Juss túl, éld túl, és az ufók meghagyják az életed, talán.

letöltés: http://geri.comeze.com/darktower/
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
csillámtrace, gcc;
csillámtrace, gcc
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013, augusztus 31.
2013, szeptember 27.
Beküldve:
2013.09.02 03:46
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: -
Tagok:
beküldő: Geri
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Dark Tower 3d versenyre

2013.09.21. 11:57

Fejlesztési napló - Dark Tower 3d versenyre
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Dark Tower 3d versenyre
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198672   2013.10.29 23:28 GMT+1 óra  
a linuxos x86 bináris túl modern utasításkészletet használ, ezért csinátam egy 6x86 változatot is, ami immáron 6x86 osztályú processzortól fölfelé is működőképes.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198661   2013.10.29 16:53 GMT+1 óra  
nem, akkor a gonosz opencl gyártóktól kell félni, amik történetesen ugyanazok, csak még annyi konfigon se megy, mint az ogl/d3d

   
zeller - Törzstag | 464 hsz       Online status #198643   2013.10.29 10:17 GMT+1 óra  
sztem raytrace-t lehet gpgpu apin programozni es akkor nem kell a gonosz opengl drivergyartoktol felni.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198630   2013.10.28 23:45 GMT+1 óra  
a hl1 meg a monstertruck az raszter. de ebbe most ne menjünk bele.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198629   2013.10.28 23:34 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Idézet
Marcsello :
...



Ezzel itt ezen a fórumon minden kommentelő tisztában van. Ha még azt nem is vesszük figyelembe, hogy szoftveres renderer (ami állati nagy baromság egyébként, mert semmi tényleges haszna nincs (Geri rizsáján kívül), csak hártánya), még akkor is elfogadhatatlan az, hogy ilyen felbontás mellett 2 FPS-t produkál egy desktop pc-n. A Hal-Life jobban futott nálam sokkal régebbi gépen, szintén szoftveres módban.


hmmm, mintha ezt is oda biggyesztetem volna a csücskire... De példának okáért a hl1 nekem is nagyon jól futott software renderben. Ezért is mondtam, hogy biztos lehet még rajta heggeszteni...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #198627   2013.10.28 23:26 GMT+1 óra  
Idézet
Marcsello :
márt nem azért (nem akarok védeni senkit, ne essen félreértés) de ez az engine azért ilyen kis felbontású, és nagy gép igényű, mert a grafikai számításokat nem a videókarin végzi, hanem MINDENT a cpu-ra hárit, és a ram-ba pakol, ezért evidens a nagy gép igény (jó, azért nem over 9000 magos, mint a leírásban, meg repülőgép hűtés...) de azért ezt mind a cpu-val kiszámolgatni, elég fárasztó a gépnek, míg a junity meg társai, arra használják a videókarit amire való, és a grafikát ott számolják.



Ezzel itt ezen a fórumon minden kommentelő tisztában van. Ha még azt nem is vesszük figyelembe, hogy szoftveres renderer (ami állati nagy baromság egyébként, mert semmi tényleges haszna nincs (Geri rizsáján kívül), csak hártánya), még akkor is elfogadhatatlan az, hogy ilyen felbontás mellett 2 FPS-t produkál egy desktop pc-n. A Hal-Life jobban futott nálam sokkal régebbi gépen, szintén szoftveres módban.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #198625   2013.10.28 23:20 GMT+1 óra  
a videókártya azért van, h használjuk. Az, hogy ez az engine minden számítást a CPU-ra hárít, kicsit magyarázkodás szagú. És nem , nem döcög el, az én gépemen ritka fosul ment már bocsánat, míg az Unreal engine-t használó játék teljesen simán, minden gond nélkül. Én elhiszem, h technikailag tök jó ez az engine, de ha az az összes előnye, hogy minden gépen ugyanolyan lassan megy, akkor valami nem jó
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198624   2013.10.28 23:02 GMT+1 óra  
márt nem azért (nem akarok védeni senkit, ne essen félreértés) de ez az engine azért ilyen kis felbontású, és nagy gép igényű, mert a grafikai számításokat nem a videókarin végzi, hanem MINDENT a cpu-ra hárit, és a ram-ba pakol, ezért evidens a nagy gép igény (jó, azért nem over 9000 magos, mint a leírásban, meg repülőgép hűtés...) de azért ezt mind a cpu-val kiszámolgatni, elég fárasztó a gépnek, míg a junity meg társai, arra használják a videókarit amire való, és a grafikát ott számolják.

VISZONT! Mind kettőnek vannak REÁLIS előnyei, azaz Geri jól mondta, az övé szépen eldöcög azokon a gépeken is, amikben gyakorlatilag videó kártya sincs (csak a legszutyibb, legintegráltabb, legéppen-hogy-a-képet-megjeleníteni-tudó, legopengl-és-directx-hiányosabb), ellenben az összes többivel, amik normális képet adnak, normális felbontással, és framerate-el, de csak ha bizonyos feltételek adottak.

Persze, valóban lehet szerintem is optimalizálni még, mert nekem a "régi" laptopomon (252mhz 98mb ram) software renderrel(mert se OpenGL, se DirectX nincs benne) 25 FPS-el nagyon szépen fut a Monster Truck Madness 2 és a Fifa 2000, de ezt nem merem ráengedni, mert félek, hogy felrobban...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #198623   2013.10.28 22:24 GMT+1 óra  
ember, én nem támadni akarok ezzel, de azért a kritikákat szerintem nem ártana elfogadni, megfogadni. Nyílván lehet az engine-t optimalizálni még. És ha azon a gépen, amin a most megjelent játék rezzenés nélkül fut akad, akkor ne akard már nekem bemesélni, hogy olyan gépen amin nem megy a példának felhozott játék, azon a tiéd futni fog. Ezt egy óvodás lehet beveszi...
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198622   2013.10.28 21:54 GMT+1 óra  
kamu, kamu, kamu...

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #198619   2013.10.28 21:00 GMT+1 óra  
nálam stabil 2-3 fps-el fut, míg egy unitys játék (akár az éppen készülő sajátunk) könnyedén viszi a 60-at. 1440x900-on. nem 320x160-on...

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #198618   2013.10.28 20:52 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
ez a játék ott is reccenéstelenül fut, ahol a denevérembered nem mozdul meg, de majd az unitydban biztos jobbat írsz



Az én gépemen nem hogy megreccent, hanem összeszakadt.
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198616   2013.10.28 20:41 GMT+1 óra  
ez a játék ott is reccenéstelenül fut, ahol a denevérembered nem mozdul meg, de majd az unitydban biztos jobbat írsz

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #198610   2013.10.28 19:05 GMT+1 óra  
Kicsit ragaszkodó a játék, csak feladatkezelőből tudtam kinyírni,
Amúgy ezt a gépigényt teljesen komolyan gondolod? Az új batman játék reccenés nélkül fut a gépemen, pedig azért grafikailag nemkicsit odaver ennek, ráadásul baromi kis felbontással dolgozol...
Jah, és volt valami gáz a kamerával, mikor már majdnem felszenvedtem magam, egyszerre megbolondult.
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198604   2013.10.28 11:57 GMT+1 óra  
a kernel nem számít, inkább csak a glibc, persze annak sem szabadna ezt befolyásolnia.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198603   2013.10.28 11:22 GMT+1 óra  
Nyah, az egyik laptopon működésre bírtam,
itt van róla a rövid leírás, itt sem találta meg a language-t de figyelmen kívűl hagyta:

marcsello@Asus-1011PX:~$ lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 12.04.2 LTS
Release: 12.04
Codename: precise
marcsello@Asus-1011PX:~$ uname -a
Linux Asus-1011PX 3.2.0-43-generic #68-Ubuntu SMP Wed May 15 03:35:24 UTC 2013 i686 i686 i386 GNU/Linux
marcsello@Asus-1011PX:~$ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 28
model name : Intel(R) Atom(TM) CPU N455 @ 1.66GHz
stepping : 10
microcode : 0x107
cpu MHz : 1000.000
cache size : 512 KB
physical id : 0
siblings : 2
core id : 0
cpu cores : 1
apicid : 0
initial apicid : 0
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 10
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic mtrr pge mca cmov pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts aperfmperf pni dtes64 monitor ds_cpl est tm2 ssse3 cx16 xtpr pdcm movbe lahf_lm dtherm
bogomips : 3332.86
clflush size : 64
cache_alignment : 64
address sizes : 32 bits physical, 48 bits virtual
power management:

processor : 1
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 6
model : 28
model name : Intel(R) Atom(TM) CPU N455 @ 1.66GHz
stepping : 10
microcode : 0x107
cpu MHz : 1000.000
cache size : 512 KB
physical id : 0
siblings : 2
core id : 0
cpu cores : 1
apicid : 1
initial apicid : 1
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 10
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic mtrr pge mca cmov pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts aperfmperf pni dtes64 monitor ds_cpl est tm2 ssse3 cx16 xtpr pdcm movbe lahf_lm dtherm
bogomips : 3332.91
clflush size : 64
cache_alignment : 64
address sizes : 32 bits physical, 48 bits virtual
power management:

Az egyetlen dolog ami nekem ebből feltűnik, hogy ezen Ubuntu 12.04.2 van a másikon meg 12.04.3, meg bazi régi kernel.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198599   2013.10.28 01:31 GMT+1 óra  
androidban nem tudod futtatni, ennek a binárisnak glibc és x11 kell, fosdroidban azok nincsenek. felkapartalak facebookra, küldök majd egy debugverziót.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198595   2013.10.27 23:39 GMT+1 óra  
nekem i386 van, annyit tudok, meg persze az alább megjelentetett infókat. Viszont azon gondolkodom, hogy van nekem még egy laptopom Ubuntuval (2x1.6 ghz Intel 2gb ram) amin még nem próbáltam, illetve még egy másik amin nincs rendszer(1x1.2 ghz AMD 700~800mb ram), (meg még 2 de azok winfossal vannak megáldva), megprószálom azokon is, hátha azokon elindul, és akkor annyival előrébb leszek(ünk) a probléma felderítésében, mer' úgy hátha könyebb megtalálni (mmint eltérés alapján)

meg persze van qemu+dsl a táblagépemen nem mintha lehetne valamit kezdeni, de a vicc kedvéért

viszont ha simán Androidban akarom futtatni, akkor csak simán acess denied-et kapok (pedig van su)
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198571   2013.10.27 14:10 GMT+1 óra  
glezmen: az biztos, mert ez max illegal instruction, és nem segfault, de ezt egy félagysebésznek is illene tudnia, nemde?

marcsello: elvileg nem használok speckó utasításkészletet. de most elbizonytalanodtam, vajh egyáltalán milyen processzortípusra optimizáltam a 32 bites változatot?

Ezt a hozzászólást Geri módosította (2013.10.27 14:24 GMT+1 óra, ---)

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198556   2013.10.26 19:24 GMT+1 óra  
Elméletileg ezt beírom ide neked, és nagyon okos leszel tőle:

marcsello@ASUS-P5G6T:~$ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 4
model name : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
stepping : 3
microcode : 0x4
cpu MHz : 3000.245
cache size : 2048 KB
physical id : 0
siblings : 1
core id : 0
cpu cores : 1
apicid : 0
initial apicid : 0
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 5
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm constant_tsc pebs bts pni dtes64 monitor ds_cpl est cid cx16 xtpr
bogomips : 6000.49
clflush size : 64
cache_alignment : 128
address sizes : 36 bits physical, 48 bits virtual
power management:

processor : 1
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 4
model name : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
stepping : 3
microcode : 0x4
cpu MHz : 3000.245
cache size : 2048 KB
physical id : 0
siblings : 1
core id : 0
cpu cores : 0
apicid : 1
initial apicid : 1
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 5
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx lm constant_tsc pebs bts pni dtes64 monitor ds_cpl est cid cx16 xtpr
bogomips : 6000.49
clflush size : 64
cache_alignment : 128
address sizes : 36 bits physical, 48 bits virtual
power management:

Mert itten (Erre konkrétan a blender kapcsán találtam rá) ez van fennforgásilag:

"Egyelőre csak azt találtam, hogy a jelenlegi Blender SSE2 utasításokat adna, azonban a gépemnek (processzorom) SSE2 támogatása nincs, nem képes erre, azaz a Blender-hez régi."

(mondjuk nekem van SSE2 támogatásom)

Mert:

" "Illegális hardverhívás" a hiba oka "

És a biztonság kedvéért elindítottam GDB-vel is, hátha okosabb(ak) leszel(ünk):

marcsello@ASUS-P5G6T:~/Letöltések/darktower$ gdb ./darktower_x86.lnx
GNU gdb (Ubuntu/Linaro 7.4-2012.04-0ubuntu2.1) 7.4-2012.04
[...]
This GDB was configured as "i686-linux-gnu".
[...]
Reading symbols from /home/marcsello/Letöltések/darktower/darktower_x86.lnx...(no debugging symbols found)...done.
(gdb) run
Starting program: /home/marcsello/Letöltések/darktower/darktower_x86.lnx
[Thread debugging using libthread_db enabled]
Using host libthread_db library "/lib/i386-linux-gnu/libthread_db.so.1".
cat: /etc/sysconfig/language: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár

Program received signal SIGILL, Illegal instruction.
0x0807115f in ?? ()
(gdb) quit
A debugging session is active.

Inferior 1 [process 2470] will be killed.

Quit anyway? (y or n) y



és utánanéztem a /etc/sysconfig/language-nak is
a sysconfig mappa már nincs meg...

létrehoztam egy üres filet, itt language néven. Erre a válasz:

(gdb) run
Starting program: /home/marcsello/Letöltések/darktower/darktower_x86.lnx
[Thread debugging using libthread_db enabled]
Using host libthread_db library "/lib/i386-linux-gnu/libthread_db.so.1".

Program received signal SIGILL, Illegal instruction.
0x0807115f in ?? ()

És az előző irományomból kimaradt a kernel verziója:

Linux ASUS-P5G6T 3.8.0-29-generic #42~precise1-Ubuntu SMP Wed Aug 14 15:31:16 UTC 2013 i686 i686 i386 GNU/Linux



Nos, ennyi...

Amúgy most nézem, te +x-et adtál ,még a readme.txt-nek is
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #198552   2013.10.26 16:04 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Érvénytelen utasítás (core készült)

<- ezt nem bírja értelmezni az agyam



segmentation fault, core dumped (gondolom, bar en ugye nem vagyok agysebesz )
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198548   2013.10.26 09:45 GMT+1 óra  
nem, ezt a bubuntud röffenti elő

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198547   2013.10.26 08:21 GMT+1 óra  
nekem ezt dobta vissza a terminál... Majd este felé megpróbálom kielemezni. Azt hittem, ez olyan stderr (vagy mi a rák a console) amit beleraktál...
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198546   2013.10.26 00:07 GMT+1 óra  
Érvénytelen utasítás (core készült)

<- ezt nem bírja értelmezni az agyam

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198545   2013.10.25 22:27 GMT+1 óra  
jah, bocsánat (azt hittem generál hiba)

Intel pentinum 4 2x 3.0ghz
1.5 Gb DDR ram (1gb + 512mb)
(tudom, hogy nem kell) Nvidia Geforce 210 1gb (ASUS, Passzív, driver a jockey-ből az ajánlott)
(eredetileg egy alap ASUS Terminator T2 ram, meg video kártya lett bővitve)

os: Ubuntu 12.04.3 LTS 32bit
kernel: ami az alap telepítőn volt (12.04.3) mert egy fain kis bug miatt nem lehet frissíteni.
Azon kívül: X11, Unity (vagy akármi is legyen ami a GNOME helyett van).
Nem nagyon nyúltam a rendszerbe, mert most sikerült még csak újra telepítenem, a kernelezés miatt.

Szóval elméletben minden adott.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198544   2013.10.25 19:44 GMT+1 óra  
konfig, oprendszer.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198541   2013.10.25 15:23 GMT+1 óra  
Végre eljutottam oda hogy linuxon is teszteljem (mert egy kernel update-al el volt b*szarintva) erre:

marcsello@ASUS-P5G6T:~/Letöltések/darktower$ ./darktower_x86.lnx
cat: /etc/sysconfig/language: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár
Érvénytelen utasítás (core készült)

Ezzel én tudok kezdeni valamit, vagy valami nem jó ?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #198025   2013.10.06 12:16 GMT+1 óra  
újra feltöltöm, 2 perc és kész.

   
frogbonegames - Tag | 74 hsz       Online status #197995   2013.10.05 22:04 GMT+1 óra  
Nem tudom letölteni, 404-es hiba!

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197941   2013.10.03 19:18 GMT+1 óra  
joystick bug javítva - ismét.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197940   2013.10.03 18:46 GMT+1 óra  
kalibráld be windowsban, miután csatlakoztattad a joystickot.

ja hogy nincs is, hmm

igen, az akadás csak 3, vagy több magos gépeken rövidült.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197939   2013.10.03 18:45 GMT+1 óra  
A joystickot - ami nincs is nekem - hibásan érzékeli és folyamatosan megy előre meg balra fordul.
Az akadás rövidülésének észleléséhez nagyobb gép kell gondolom.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197927   2013.10.03 00:54 GMT+1 óra  
joystick probléma javítva, az akadások pedig 15%-al rövidültek.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197619   2013.09.26 11:56 GMT+1 óra  
a homály gyorsít, mert ott nem kell annyit renderelni

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #197610   2013.09.26 05:58 GMT+1 óra  
Ennyiszer még nem estem vízbe, mint ebben a játékban. Igazán nagy rajongója és művelője vagyok a Tomb Raider 1-4 sorozatnak, de ez a játék kifogott rajtam. Annak idején még a Nebulussal (C64) is boldogultam. Olyan az egész mintha álmodnék, minden csupa homály. A semmiből előjönnek valami gömbök és már hopp...
pottyanok is vízbe.

Az engine nem azért lassú mert túl sok szűrés van benne? Minden tiszta homály, maszatolt. Ennek nem csak a felbontás az oka. Ha fordulok olyan mintha nyomot hagyna. Motion blur van esetleg, mert ha igen akkor szerintem azt vedd ki kicsi 320x160 felbontásnál.
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197606   2013.09.25 23:26 GMT+1 óra  
Akybron: ezt a kérdést megválaszolom a csillámtrace topikban, mert ez már nem a konkrét játékhoz tartozik.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #197602   2013.09.25 20:56 GMT+1 óra  
Szerintem meg engine terén kéne próbálkozni OpenCL-lel vagy valami hasonlóval, valószínűleg a ma elérhető legcsoffadtabb integrált grafikus izé is többet tudna számolni, mint a CPU magjai. Egy jobb VGA-n meg értékelhető FPS-t tudna nagy felbontáson is.
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197601   2013.09.25 20:54 GMT+1 óra  
majd a tied annyiban fut

   
versio - Tag | 659 hsz       Online status #197600   2013.09.25 20:22 GMT+1 óra  
szerintem csokkentsd az engine-t 1*1 pixelre, akkor sokkal konnyebb lenne ra jatekot is irni
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197592   2013.09.25 17:28 GMT+1 óra  
wath

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #197591   2013.09.25 16:48 GMT+1 óra  
"aki teljes játékélményt szeretne" ...
... "aki teljes játékélményt szeretne" ...
... ... " aki teljes játékélményt szeretne" ...
.........


   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197590   2013.09.25 16:30 GMT+1 óra  
mivel a 32 bites windowsos verzió alatt fragmentációs problémák voltak, a felbontást a windowsos verzióban 320x160ra limitáltam. aki teljes játékélményt szeretne, a 64 bites linuxos verziót sziveskedjen futtatni. windowsos verzió csak a verseny szabályzata miatt van amúgyis, már nem támogatom ezt az operációs rendszert.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197521   2013.09.23 16:02 GMT+1 óra  
igen

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #197514   2013.09.23 10:47 GMT+1 óra  
A kép projektoros kivetítésről lett lőve? Élesíthettél volna rajta egy kicsit.

-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197498   2013.09.22 16:40 GMT+1 óra  
mellesleg szeretném jelezni, hogy

akinek van 64 bites linuxxa, az a linuxos, 64 bites verziót legyen szives futtatni.

a windowsos verzió - amellett, hogy nagyobb felbontásokban nem fog működni, mert csak 32 bites, és el fogják zabálni a voxelek a memóriát - csak azért van, mert a verseny kiírása szerint windowsos verziót követelt meg.

Ezt a hozzászólást Geri módosította (2013.09.22 17:26 GMT+1 óra, ---)

   
ninjaaa - Tag | 14 hsz       Online status #197496   2013.09.22 15:47 GMT+1 óra  
ahh, ha meghaltál, akkor esc re nem reagál, emiatt volt a félreértés.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197486   2013.09.22 11:26 GMT+1 óra  
escape, és ott quit.

   
ninjaaa - Tag | 14 hsz       Online status #197479   2013.09.22 06:50 GMT+1 óra  
Ha esetleg; 20-22fps, sarkon befordulva pár másodpercig 1-3 fps. 4gb ram, 8100fx
Bezárni hogy lehet?

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #197476   2013.09.21 23:42 GMT+1 óra  
sapka kell, hogy lőhess.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197475   2013.09.21 23:12 GMT+1 óra  
Megnéztem. Azért annyira nem viseli meg az embert. De beleírhattad volna a történetbe, hogy részegen rabolnak el mindenkit az ufók, mert kb olyan az egész.

Lőni nem sikerült. Valami fekete buborékig elviszem és annyi. nyomhatom az entert, de semmi.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf