játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Butterfly:The Mad Prince
Egy mezei Hidden Object
Kategória: Hidden Object
A projectről:
A 20.század végén indul a játék, egy, a tenger alatt épült szállodában kell helyt állnia a user nek. Aki játszott már ilyen játékkal, tudja miről van szó, aki meg nem, az képzeljen el jó néhány képet, amin el van rejtve egy rakat tárgy, amiket meg kell találni(lényegében erről szól a játék), van benne két mini játék is, ezekről várnék véleményt, mennyire kell, mennyire nem kell bele... Lényegében csak a magam szórakoztatására készült a cucc, ezért is húzódott el ilyen nagyon a fejlesztés-már rá se ismernék az eredeti elképzelés alapján. De mivel játékot az ember nem magának fejleszt, hanem a játékosoknak, érdekelne a véleményetek!:)

Semmi hihetetlen újdonság a hasonszőrű játékokhoz képest, csak apró szárny-próbálgatás, kéretik is így kezelni(a kritika persze nem probléma, sőt, azért reggeltem a projektet, h képet kapjak róla, mi az ami bejövős, mi az ami nem túlságosan.) A teljes verziót most töltöm fel, a történet magyar nyelven van még csak benne, az ismerősöm majd a hétvégén fordítja le-elvileg-angolra, a menü, illetve a tárgyak viszont angolul jelennek meg benne. Technikai, és játékmenetbeli panaszok egyaránt érdekelnek, szóval mindkettővel eláraszthattok.. Képet igény szerint töltök, de szerintem felesleges, ha itt a teljes verzio-kicsivel több, mint 100mb, és marha lassan töltök fel, szóval majd csak holnap reggel rakom fel a linket..
Addig is, egy video fent van a honlapon, ha valakit érdekel, nézze meg-ezzel kapcsolatban annyira nem várok kritikát, lévén nagyjából 5p alatt hoztam össze a felvétellel együtt, csak a haverjaimnak készült.Vagy elérhető közvetlen innen:
http://www.youtube.com/watch?v=5MMo-NeB7uQ
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Mutlimedia Fusion 2
3DStudio Max 9
Photoshop CS2
Paint Shop Pro X
HHE6
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.02
2008.10.12
Beküldve:
2008.10.07 20:09
Fejlesztő:
2StrokeDesign (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: 2strokedesign@gmail.com
Tagok:
beküldő: 2SD
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Butterfly:The Mad Prince
Étterem
Étterem
2008.10.08. 16:26
Korház
Korház
2008.10.08. 16:26
Temető
Temető
2008.10.08. 07:26

Fejlesztési napló - Butterfly:The Mad Prince
2SD 2008.11.23. 10:40
http://www.megaupload.com/?d=NU02PM4I
innen szedhető a legújabb(RC3)as verzio, immár teljesen angol nyelven.
Ha bármiféle hibát találtok, légyszíves jelezzétek nekem:)
2SD 2008.10.07. 20:40
időközben felért a játék is, csak sajnos nem tudtam szerkeszteni az adatlapot("önnek ehhez nincs jogosultsága")
Itt a link a teljes verzióhoz:
http://rs513.rapidshare.com/files/151930851/Butterfly_RC1_HUN_setup.exe

Hozzászólások - Butterfly:The Mad Prince
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107169   2009.03.20 14:52 GMT+1 óra  
nem tudom, h az iWin nél van e erre lehetőség(ha meg nem kap megfelelő reklámot, akkor szart se ér a patch, senki se fogja leszedni, mert azt se tudják h létezik.) Patch elni lehet elvileg, de le kell szedni hozzá egy másik progit(nagyon frappánsan "Patch Maker" nek nevezték el), viszont még életemben nem használtam.
Lent már leírtam, de leírhatom újra.. A bugok többsége fejlesztői gyökérség, és nem programhiba volt, azt hittem, h jó lesz, aztán nagyon nem. Igazából nagy gond nincs, tudom mire kell legközelebb odafigyelni, és talán egy tényleg jó játék lehet az eredménye.

Köszönöm a gratulációt.
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #107168   2009.03.20 14:43 GMT+1 óra  
A sikerekhez grat, jó látni, hogy az oldalon tényleg sok embernek bejön a dolog. Mivel a játék stílusát nem nagyon ismerem és nem is szeretem, erről a részéről nem nagyon tudok nyilatkozni.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107165   2009.03.20 14:26 GMT+1 óra  
off
Bocs, majd megbeszéljük
on

Amúgy a véleményem az egész BTMP-vel kapcsolatban, anno megnéztem én is mikor mutattad, nekem persze nem tetszett, mivel nem bírom az iylen hidden object cuccokat (vagy a már ennyire casual-t). De olvasva a review-eket, azért kicsit elszomorító. Annyi már "becsületből" kellett volna, hogy akkor egy gyors patch, és javítod a legnagyobb hibákat (igaz extra meló, viszont azért egy ilyet illik megcsinálni, azért az indie fejlesztés nem pénzéhes nagy kiadós). Azért nem hiszem, hogy annyira korlátolt az MF, hogy az ilyet nem lehet megcsinálni benne.

Mi is lassan eljutunk odáig, hogy meglesz a licensz, aztán lehet ezerrel fejleszteni, bár remélhetőleg mi ilyen bugokba, vagy rossz reviewekbe nem futunk bele, bár akkor az lenne az első, hogy nekifeküdni és patchelni (apple szerencsére engedi).
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107158   2009.03.20 13:22 GMT+1 óra  
sirpalee: azt hiszem, a személyes problémáink(vagy nevezd aminek akarod) nem tartoznak másra, és minden bizonnyal rohadt magasról le is szarják. Ha gondolod, írj egy pm et, aztán leírom, hogy mi miért történt. Nem vagy böszme paraszt, feltételezem ennyi bőven elég volt ahhoz, hogy befejezzük a célozgatást.

---

Feltolom majd ide is, aztán lehet szipkázni ha kipróbálható verzióba kerül a dolog. Kb 50e szer elmondtam már, hogy nem a kritikával van bajom, hanem ha az flegma paraszt stílusban kerül megfogalmazásra.

Darknessie: egy ilyen casual játékhoz elég az MF, sokszor macerásabb, mintha pl C ben írnád a dolgokat, de összességében még mindig sokkal gyorsabb - természetesen magamról beszélek, nem valami HC C coderről. Én értettem, h nem a hátterekkel volt gondod, hanem a tárgyakkal, le is írtam szerintem, illetve azt is, h ez egyszerű tervezői baromság volt a részemről.. Ha ránézek, tök jól néz ki, szép nagy nyitott terek, stb. Viszont játszhatatlan az 5*5 pixeles tárgyak miatt.

Már alig várom, jó lesz megint látni, ahogy elég sokan egy emberként vetik rám magukat.
C4Ninja
   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107154   2009.03.20 12:34 GMT+1 óra  
Idézet
cerberus :
Szerintem pont egy olyan ember hiányzik a csapatból, aki folyton az orrod alá dörgöli, hogy amit csinálsz az mekkora egy trágyalé. Ez ám a motiváció. Használd ki a lehetőséget!


Ez tetszik!
Osztanám is rendesen a csapatot pl: "Mi ez bakker? Ez neked háttérkép?? Ez egy rakás gőzölgő kaki! Kezd elölről!!"

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107153   2009.03.20 12:27 GMT+1 óra  
2SD: sebaj, ha nem, hát nem. Mondjuk az előzmények után gondoltam, hogy ez nem lesz egy disz iz dö biginning of a bjútiful frencsip..
Különben nem a háttérképekkel volt gondom, mert azok egész jók lettek, sőt némelyik kifejezetten tetszik!
Én arra gondoltam, hogy programozónak (C++) szállnék be, és lecserélnénk ezt a gány Multimedia Fusion-t egy saját casual game engine-re, amiben meg lehet valósítani az elképzeléseket...
Na mind1. Esetleg majd ha elkészül az új játékod, legfeljebb besegíthetek tesztelni, ha gondolod.. (És ha bírod idegekkel.. )
Mindenesetre sok sikert a köv. játékhoz!

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #107151   2009.03.20 11:51 GMT+1 óra  
Ezek szerint valaki csúnyán félreismert téged, sirpalee... . Sőt, te is félreismerted magadat! Előbb gyere tisztába a képességeiddel, majd utána azzal, hogy mihez is értesz a valóságban, és utána visszatérünk minderre.. XD

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107147   2009.03.20 11:29 GMT+1 óra  
Idézet
cerberus :
Carlos-nak már modellezel űrhajókat és ebből következtettem arra, hogy valószínűleg nem sound designer vagy, meg nem is programozó. Továbbá látszik mekkora érdeklődést mutatsz e project iránt és mivel a fejlesztő imádja a kritikákat illesz a csapatba.



Én modellező? Ilyenre sem jövök rá gyakran, ezt a megvilágosodást. Ott is hagyom a melóm, hiszen pályát tévesztettem
raytraceisten és übermedic
   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #107143   2009.03.20 11:08 GMT+1 óra  
Carlos-nak már modellezel űrhajókat és ebből következtettem arra, hogy valószínűleg nem sound designer vagy, meg nem is programozó. Továbbá látszik mekkora érdeklődést mutatsz e project iránt és mivel a fejlesztő imádja a kritikákat illesz a csapatba.

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107142   2009.03.20 10:57 GMT+1 óra  
Grafikusi melót nem vállalok Programozót esetleg, de legyen jó fizetés, meg kérek jó csajokat is extra juttatásként! (kezdetnek 4 megteszi )

Ja és persze, nem vagyok hajlan 3 hónaposnál régebbi technológiát használni! Komolyan mondom ám!

Amúgy nemtom hogy keverted ide a nevem, nem akarok ilyen projectben résztvenni.
raytraceisten és übermedic
   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #107141   2009.03.20 10:51 GMT+1 óra  
sirpalee lesz a fő grafikus és naponta 20-szor fogja leírni, hogy a program mekkora egy szeméthalmaz a játékkal együtt. Jó csapat lesz ez!

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107135   2009.03.20 10:42 GMT+1 óra  
2SD : Én se tőled pár korábbi dolog után
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107131   2009.03.20 10:19 GMT+1 óra  
A grafikával nem az volt a gond, hogy ronda(az első mapot leszámítva, az tényleg ronda.), hanem hogy túl kicsik voltak a tárgyak, pixel hunting volt a játék nagy része.
Majd értekezünk akkor, ha aktuális lesz.

Sirpalee: nem is vártam mást.
C4Ninja
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #107125   2009.03.20 09:35 GMT+1 óra  
Azért grafikai szempontból (a felrakott képek alapján) szép a játék...
Idézet
2SD :
LOL#2 Amíg nem volt belőle pénz, hetekig vadásztam grafikusra sikertelenül, most meg egyből jön az "ajánlat" Ha komolyan érdekel a dolog, akkor értekezhetünk róla - kb másfél hónap múlva kezdődik a tényleges munka, ha addigra fel tudsz szabadulni, és nem lesz senki aki megcsinálja, akkor spanolhatunk. Küldhetnél pm ben valami példa képet.



Erre pedig csak annyit tudok mondani, hogy próba, cseresznye... Megpróbálom befejezni addigra (úgy is akkorra tervezek valamicske demó/teljes játék dolgot vele...), ha pedig nem megy, akkor sajna nem tudom elvállalni...

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #107124   2009.03.20 09:21 GMT+1 óra  
Örülj a sok jelentkezőnek, így talán nem lesz olyan szenny mint az első játék
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107118   2009.03.20 08:32 GMT+1 óra  
LOL#2 Amíg nem volt belőle pénz, hetekig vadásztam grafikusra sikertelenül, most meg egyből jön az "ajánlat" Ha komolyan érdekel a dolog, akkor értekezhetünk róla - kb másfél hónap múlva kezdődik a tényleges munka, ha addigra fel tudsz szabadulni, és nem lesz senki aki megcsinálja, akkor spanolhatunk. Küldhetnél pm ben valami példa képet.
C4Ninja
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #107098   2009.03.20 04:52 GMT+1 óra  
Milyen grafikus? Aki PS-hez ért, és a játékba olyan szintű grafikát tudna csinálni? Ha csak 2d, akkor vállalom.

Szerk.:
Csak vicc volt, jelenleg nekem is van egy projektem, elég az, de ha végeztem vele, szívesen beszállok...

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107089   2009.03.20 01:47 GMT+1 óra  
Jelenleg semmilyen ember nem hiányzik, mivel tudom, hogy mit kell csinálnom, ha meg valamit elbaszok, akkor a Balázs rugdossa a picsámat úgyis. De köszönöm az ötleteket csapat managment ügyileg. - bár egy jó grafikus jól jönne, de.. vissza kell szállnom a földre.

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.03.20 02:40 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #107085   2009.03.20 00:07 GMT+1 óra  
Szerintem pont egy olyan ember hiányzik a csapatból, aki folyton az orrod alá dörgöli, hogy amit csinálsz az mekkora egy trágyalé. Ez ám a motiváció. Használd ki a lehetőséget!

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107083   2009.03.19 21:03 GMT+1 óra  
off
én is szívesebben csinálnék valami komolyabb játékot, de sajnos kevés vagyok hozzá, annyit még nem tudok, hogy bele merjek vágni, plusz kevesen is vagyunk(lényegében a másik srác a tényleges munkában nem tud segíteni, "csak" a hangulatot teremti meg amíg én szopom a lófaszt.) Pl a Kane&Lynch lövöldözős részeit, és a GTA-k szabadságát zombis környezetbe helyezni állat lenne, kicsit I am legend feelinget belepimpálva. De ugye, ami késik, az ráér, majd sort kerítünk arra is.^^
/off

Idézet
DarkNessie :
Amiket eddig írtam a BTMP-ről, az még csak a jéghegy csúcsa.. Továbbra is az a véleményem, hogy a játékmenet botrányos..
DE ha el tudsz tekinteni attól, hogy hirtelen haragomban sűrű lebaszásokkal tarkítottam az elemzést, akkor lehet beszállnék a köv. projectbe, és lenne számodra egy ajánlatom.. Ha érdekel a dolog, pm-ben felvehetjük a kapcsolatot.


LOL.

Szerk.:
Tök rendi Tőled, de komolyan, azonban amiket Te felsoroltál, azokkal mind-mind tisztában vagyok(és tényleg nem mondtál mindent.) De nem is értem ezt az egészet.. Mondtam én, hogy ez olyan hűde fasza game lett? Feltételezem, nem. Akkor mégis honnan a bánatos picsából gondolod, hogy nekem ez a véleményem? Egyelőre nincs "tag felvétel", ugyanis minden poszt amire szükség van be is van töltve. Úgy fél-egy év múlva próbálkozz újra, hátha. Pohár.

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.03.19 21:31 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107082   2009.03.19 20:29 GMT+1 óra  
Amiket eddig írtam a BTMP-ről, az még csak a jéghegy csúcsa.. Továbbra is az a véleményem, hogy a játékmenet botrányos..
DE ha el tudsz tekinteni attól, hogy hirtelen haragomban sűrű lebaszásokkal tarkítottam az elemzést, akkor lehet beszállnék a köv. projectbe, és lenne számodra egy ajánlatom.. Ha érdekel a dolog, pm-ben felvehetjük a kapcsolatot.

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #107076   2009.03.19 19:00 GMT+1 óra  
off(ice):
A lényeg, hogy van már mögötted egy kiadott 'title'. Ez afféle garancia arra, hogy végig tudsz valamit vinni elejétől végéig, ez elég ritka. Egyébként valszeg ez az egyik módja annak, hogy valaki beszivárogjon (betörni a 90-es évek elejéig lehetett, most már nem) az iparba. Amúgy meg szerencsés az, aki az olyan gammákat szereti, amit meg is tud csinálni, így hobbiprojektként olyasmibe kezd, amit be is lehet fejezni emberöltő alatt.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107072   2009.03.19 16:53 GMT+1 óra  
"...DE mivelhogy a játékod kereskedelmi forgalomba került, ebből a szempontból nézve már más a véleményem: a "Butterfly:The Mad Prince" a legrosszabb hidden object játék amit életemben láttam!!!
..Mindezek ellenére szeretnék gratulálni, és enyhe irigységgel nézek fel rád, hogy végülis sikerült eladnod ezt a *****, mert ehhez azért tehetség kell.."
vs.
"Egyébként a játékodat nem tartom szarnak..."

Az építő jellegű kritika megjött, reagáltam is rá - ahogyan leírtam azt is, hogy mik lehetett a hiányosságok okai. Tulajdonképpen mit vártál, azok után hogy paraszt módon írsz(a stílust, és nem a mondandód lényegét nehezményeztem), majd kapsz egy mézes-mázos megfogalmazással készült választ?
Egyébként meg, szar eladásokat produkált, ebből kifolyólag nem értem, hogy jön ide a "És igazad van, Te vagy a király, legyél csak büszke rá, hogy jó pénzért adtad el a játékodat! ".
Arra vagyok büszke, hogy lényegében tök egyedül(kb 99,5%ban én csináltam a dolgokat, az ötleteléstől kezdve a megvalósításig, a többit haverok, asszonypajtás, forumozok ötleteiből szedtem.) csináltam egy játékot, amit kiadtak - és előtte gyakorlatilag semmilyen tapasztalatom nem volt a stílusban, sem a kiadás menetét tekintve, sem semmiben(gyakorlatilag photoshopozni is a fejlesztés közben kezdtem tanulni.)
Azt nem értem igazából, hogy ez konkrétan Neked miért fáj? Mármint, hogy pénzem lett ebből a játékból? Figyelj, ez egy szar, dobj össze ennél egy kicsivel jobbat, és máris 2x annyi pénzed lesz belőle, mint nekem ebből.

"Kár, hogy közben magukat a játékosokat szarba sem veszed.. " Ejj, ez a mondat mellbe vágott. Komolyan, a gamer, és a dev társadalom sokkal jobban kivet magából, mióta megjelent ez a játék. Egyébként azon még nem gondolkoztál el, hogy talán nem véletlen nem nyomtam tele ezt az oldalt azzal, h "ejj emberek, mekkora császár vagyok, kijött a cuccom!!"? Nem sikerült túl jól, sőt, sokan egyenesen szarnak tartják - szerintem nem szar, ha így lenne, ki se engedtem volna a kezeim közül. Tapasztalat szerzésre tökéletes volt, plusz az sem utolsó szempont, hogy látom, hogy min kell javítani ahhoz, hogy sikeres legyen az ember, és hogy van értelme, mert lehet pénzt keresni játékfejlesztéssel, kicsiben is. Most is dolgozok egy játékon, amit már alapból kiadásra tervezek(nem ebben a kategóriában, de ugyanúgy casual játék lesz), illetve tervbe van véve egy egész komoly Hidden Object is - azóta a csapatba került egy író-designer, 4 regényét kiadták már, és egy novelláját(vagy fordítva, nem tudom már...), és meglepően jól ír - én nem szeretek könyvet olvasni(na szép, most még rákontrázok, nem csak szar játékfejlesztő, de még műveletlen paraszt is vagyok.), ennek ellenére nagyon élveztem azokat amiket írt(legtöbbször csak részleteket mutatott meg, pár oldalt.) Jó lesz a sztorija annak a játéknak nagyon(egyelőre "My Own Self" címen fut, de ez még változhat), eddig kb a harmadát láttam, de nagyon tetszik - tehát a "szar sztori" kipipálva a következő HO ra(nocsak, máris előre lépett fél csillagot!), az angol fordítás szintén, a srác nem-hivatalos műfordítóként is melózik - ez szintén pipálva. A grafikára meg rágyúrok, sokkal több tárgyat rakok a képre, és nem baszok ki magammal, közeli hátterek lesznek(tudniillik nem poénból voltak 5*5 pixeles tárgyak, a nagy, tágas tér közepére nem rakhattam be olyasmit, amit egyből kiszúr a user. - szintén designeri hülyeség volt, azt gondoltam, h így jobban fog kinézni - tényleg jobban nézett ki, viszont a játékélményt gyökerestől eltüntette.) A zene volt, akinek tetszett, volt aki szerint szar volt - egy délután alatt hoztam össze a hip hop ejay el(más zeneszerkesztőt nem ismerek), a két hang effektet ami van a játékban pedig egy böfögésből kevertem ki. Ez szintén pipálva, az író srácnak van egy haverja, aki zenél(rockot nyomnak, de ért a gitárhoz, és a billentyűs hangszerek nagy részéhez is.) Instructions meg lesz(már meg van írva, a játékba még nincs beillesztve, mert nagyon sok mindent újraírok benne, sok helyen nagyon parasztos megoldásokkal operáltam.) A profilok menü hamar megvan, szal' azzal se lesz gond. Más hirtelen nem jut eszembe, szerintem minden lényeges dologra válaszoltam - megjegyzem, gyakorlatilag másodszor, remélem ezúttal megérted mit akarok mondani, ugyanis nem szeretném harmadszor is ugyanezt elmondani.

Mystin, illetve akik szerint nem kell megkövezni: örülök, hogy nem tart mindenki égbekiáltóan nagy parasztnak amiért képes voltam kiadni ezt a cuccot a kezeim közül, annak meg még jobban, hogy volt aki ténylegesen gratulált - ez a második legjobb a játékfejlesztésben szerintem.. Az elismerés érzete. Az első legjobb meg az, ahogy látod, hogy mások játszanak a játékoddal, és élvezik - ez most nem teljes, de több mint 56.000 ember kipróbálta az iWin szerint, illetve majdnem 5000 ember leszedte mininováról, ami azért mégis, basszus, az előző játékaimat max 50 ember próbálta ki.

Kösz annak aki végigolvasta, és elnézést h offoltam a "saját" topikomban.
Ui.:
Előre is elnézést, ha kicsit össze-vissza lett, kb fél óráig fogalmaztam, és már nagyon fáradt vagyok ahhoz h észre vegyem az esetleges nyelvtani, vagy szerkezeti hibákat.

Szerk.:
jajj, eszembe jutott még valami. Lent szidva lett a credits, h milyen ócska szar, igénytelen. Eredetileg nem ez volt, hanem egy renderelt jelenet(becsúszó Butterfly felirat, pofás eltűnő effekttel, a betűkön ugyanez.),de nem játszotta le mindegyik gépen, volt ahol ki is fagyott tőle - ezért kivettem, ahogy az introt is. Nem az én gyökérségem volt, hanem az MF ostoba video kezelő moduljáé. Volt még jó pár dolog, ami kikerült belőle technikai okok miatt egyébként - lassulások miatt legfőképp(de ott én voltam a hülye, kb 130db 1024*768as png képet akartam animációnak használni, alfa csatornával persze, aminek az eredménye az lett, hogy iszonyatosan belassult a játék néhány gépen.)

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.03.19 16:59 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107059   2009.03.19 13:15 GMT+1 óra  
Mystin: Azt hiszem igazad van, túlságosan agresszíven közelítettem a dologhoz, és nyersen fogalmaztam, ezért elnézést kérek! Magamba szállok, és lehiggadok ígérem.
Remélem nem az tűnt ki az írásomból, hogy magát a stílust szidom, éppen ellenkezőleg: imádom a hidden object játékokat!
Az a helyzet, hogy mindig totál felidegesítem magam azon, ha egy olyan játékkal találkozom, ami alapvetően nagyon ígéretes, de sok egetverő hibát tartalmaz, amik totál tönkrevágják.. Pedig egy kis odafigyeléssel klasszisokkal jobb lehetett volna.. Nemtom, lehet hogy játéktesztelőnek kellett volna mennem, csak attól tartok a programozók nem bírnák cérnával a kirohanásaimat..

Ezt a hozzászólást DarkNessie módosította (2009.03.19 13:58 GMT+1 óra, ---)

   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #107056   2009.03.19 10:41 GMT+1 óra  
Azért ezzel nem értenék teljesen egyet. Igazad van, de csak bizonyos mértékig. Mert mint ahogyan azt kihangsúlyozta többször is, ez az első játéka, és a fejlesztés kezdetén nem volt tervbe, hogy pénzért adja majd. Abban viszont neked van igazad, hogy nem kellett volna az első játékát pénzért árulnia, amíg nincsen bugfixálva.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy:
"És igazad van, Te vagy a király, legyél csak büszke rá, hogy jó pénzért adtad el a játékodat! Kár, hogy közben magukat a játékosokat szarba sem veszed.."

Mert kérdezem én: mikor dicsekedett ő azzal, hogy mennyiért adja a játékot? Mikor dicsekedett azzal, hogy mennyire állat az ő játéka? Beismerte, hogy nem a legjobb, és még le is szarozta. Igaz, hogy egy kis gúny is volt benne, de szerintem te is így reagálnád le azt, ha valaki ennyire nyersen leb*szná a te játékodat. Arról, hogy építő jellegű a kritikád vagy sem, ebben a hangnemben szerintem hagyjuk is, mert ilyen nyersen magfogalmazva, bármennyire is építő kritikának hat, nem fogod vele elérni a célodat.

Nem mellesleg pedig nem minden garázsfejlesztés WoW szintű projekt. Szükség van ilyenre is (nem mintha magát a stílust szidnád, csak mondom). És nem tök mindegy az neked, hogy mennyiért adja? Azért van az ingyenes része a játéknak, hogy a játékos kipróbálja, hogy kell-e neki a játék, vagy sem. Egy óra alatt szerintem mindenki el tudja dönteni, hogy kell-e neki ennyi pénzért, vagy sem, a többi meg adja magát...

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107054   2009.03.19 10:22 GMT+1 óra  
Okés, akkor nem folytatom tovább az elemzést, mert felesleges. Pedig próbáltam építő jellegű kritikát is bőven írni (mások okulására is). Egyébként a játékodat nem tartom szarnak, csak olyan égbekiáltó hiányosságai vannak, amik tönkrevágják a játékélményt, ezeket kellett volna orvosolni, hogy egy jó játék lehessen belőle, de mind1.

És igazad van, Te vagy a király, legyél csak büszke rá, hogy jó pénzért adtad el a játékodat! Kár, hogy közben magukat a játékosokat szarba sem veszed..

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #107053   2009.03.19 10:13 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Az eredetit nem tudom, de az expansion biztos nem. Nap, mint nap battle.netezünk haverokkal.



nahát, énis... és nekem engedi
mondjuk én kanin használom, de akkor is.... a progit eleve simán engedi futtatni több példányban... (mondjuk 3nál többször még nem próbáltam) (ja és 1.11-es...na de vége az OFF-nak )
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #107052   2009.03.19 09:41 GMT+1 óra  
Idézet
cerberus :
Ennyi pénzért majd jönnek ki sorra az egy hétvége alatt összerakható cuccok.


Jóval több meló van benne, mint egy hétvége. Különben meg, pl a Crayon Physics első verziója 3 nap alatt készült el, utána leginkább a grafikát hozták szintre - és kurva jó játék. Nem feltétlen van egyenes arányosság a jó játék, és a munkaórák között.

"C-ben pl egy db függvényhívással (FindWindow) el lehet intézni.. Ehhez nem kell Unreal3 engine, meg Diablo.. "
1. C-ben lehet, MF alatt viszont az sem biztos, hogy enged ilyet a program.
2. Azért hoztak fel ezeket a példákat, hogy érzékeltessék, hogy egy AAA kategóriás játéknál is előfordul az ilyesmi. Figyelemre méltó a logikai skilled.
C4Ninja
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #107051   2009.03.19 09:34 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Kár volt mondani a bevételed, most majd mindenki az eladásra fog összpontosítani



Szerintem nem, és nem is ezért emeltem ki. De mindenképp figyelemre méltó, hogy csak megjelent egy ilyen játék egy megbízható oldalon, és máris megvették ennyien. Tulajdonképpen a srác jó helyen volt jó időben, a játék maga nem is igazán számít.

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #107049   2009.03.19 09:23 GMT+1 óra  
Idézet
cerberus :
"a program első dolga az legyen, hogy megvizsgálja, fut-e már belőle egy példány a memóriában, és ha igen, akkor kilép."
Ez azért nem túlzás egy kicsit? Azért akárhogy nézzük, nem az Unreal3 engine lett belőle, még ha fizetős is.


Semmi ördöngősség nincs a dologban, ez csak egy apró programozásbeli fogás. C-ben pl egy db függvényhívással (FindWindow) el lehet intézni.. Ehhez nem kell Unreal3 engine, meg Diablo..

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #107048   2009.03.19 09:10 GMT+1 óra  
Az eredetit nem tudom, de az expansion biztos nem. Nap, mint nap battle.netezünk haverokkal.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #107044   2009.03.19 08:39 GMT+1 óra  
a diablo2 akárhányszor elindítható
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #107040   2009.03.19 07:06 GMT+1 óra  
Ennyi pénzért majd jönnek ki sorra az egy hétvége alatt összerakható cuccok.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #107037   2009.03.19 07:01 GMT+1 óra  
Kár volt mondani a bevételed, most majd mindenki az eladásra fog összpontosítani
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #107034   2009.03.19 06:48 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Ez legyen a legkisebb gond, hoyg elindul többször is, ha beugrana egy töltő kép, talán nem indítanák el többzsör feleslegesen.

Mellesleg a WOW pl lazán elindul többször is, ami azért nem egy kis játék.



A WOW? Érdekes... sem előtte, sem azóta egyetlen Blizz játék sem indítható el többször...

Amúgy ha lett belőle 150k forintod, akkor már bőven megérte .

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #106997   2009.03.18 18:05 GMT+1 óra  
mindenképpen... Tényleg nem ártott volna azokat a dolgokat orvosolni amiket lentebb taglaltunk, akkor valószínűleg nem ilyen gyatra eladást produkált volna.
C4Ninja
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #106995   2009.03.18 18:00 GMT+1 óra  
Szal, ha időben szólsz, hogy ki akarod adni, akkor lebeszéltek volna, hogy legyen belőle 150Khuf-od. Hú, de megérte volna, legközelebb időben szólj.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #106994   2009.03.18 17:47 GMT+1 óra  
Khm. Látom kaptam hideget itt is rendesen(meleget nagyon nem), de sajnos egyet kell, hogy értsek a legtöbb véleménnyel, tényleg rosszul sikerült ez a játék. Néhány észrevételem azért lenne.
-auto save van, ha nem 1x próbáltad ki a játékot, akkor rájöhettél magad is, ugyanis a "play" gombra kattintva annál a pályánál folytatódik a játék, ahol legutóbb abbahagytad. A minijátékok alatt nem működik.
-tutorial van, nem vittem túlzásba, az tény. Az első map, a tengeralattjárós amikor elkezdődik, van egy kép előtte, ott leírtam, hogy hol mutatom az időt, hol van a tipp, és feltételeztem, hogy a baszom nagy "Find" felirat sejteti, hogy azokat a tárgyakat kell megtalálni. Természetesen kellett volna normális instructions rész a játékban, abból indultam ki, hogy én rühellem a tutorialokat, amikor lehet nem csinálom meg, majd játék közben kitapasztalom a dolgokat - de ez a közönség nem ilyen.

Az MF képes rá, hogy hangerőt csökkentsd/növeld, viszont a tesztelés, és a fejlesztés közben egyetlen egyszer sem jutott eszembe, hogy erre tegyek be lehetőséget.. Fejlesztői ostobaság volt.
A profilok menü, eddig ezt Te hoztad fel egyedül, mint hiányosságot, de utólag belegondolva tényleg kellett volna. Hogy mi az oka annak, hogy nem került bele? Nagyon egyszerű. Én használom egyedül a gépemet, minden játékban rühellem az ilyesmit, mert *nekem* nincs rá szükségem, és azt gondoltam, hogy másnak sincs. Tévedtem. Első játékom, ami ténylegesen elkészült, ebből fakadtak ezek a hiányosságok nagy részben.
Az alt-tab os problémára nagyon nem tudok mit mondani, XP alatt nálam működött, Vistan csak azt néztem, h elindul e egyáltalán, elképzelhető, h azzal volt a probléma(de lényegében teljesen mindegy, mert az ilyen dolgokba tudtommal nem lehet belenyúlni az MF ben.)
A "lassan indul, emiatt többször indítom fújj már" meg nem az én hibám, ha leszeded a másolásvédelem nélküli verziót(vagy innen, vagy elcaplatsz egy torrent oldalra és onnan-az itteni verzió mondjuk régebbi) Rengeteget baszakodtak azzal, h sikerüljön működésre bírni egyébként, de ez most nem is fontos, az sokkal inkább, h szinte akármelyik iWin játék sokáig töltődik, pont azért mert előtte el kell indítania pár cuccot(a másolásvédelem miatt, ha letelik az egy óra, akkor kiléptessen a játékból.)
Az angolom sajnos nem olyan, hogy élvezhető formában le tudja fordítani egy szöveget(főleg nem magyarról angolra), erre egy ismerősömet kértem meg - úgy látszik a közép fokú angol még nem jelenti azt, hogy valaki profi fordító lesz.

Azt hiszem, minden jelentős kérdésre választ adtam, ha még van, jöhet.
Egyébként, azok ellenére, hogy mennyire szar értékelést kapott mindenhol a Butterfly, én büszke vagyok rá, hogy sikerült gyakorlatilag egyedül összehozni - főleg arra, hogy első játékom, és ki is lett adva. Eladott darabszámmal nem dicsekednék, az első hét után nagyjából 150e Ft om lett az egészből átszámolva(pontosabban csak lesz, mivel hó elején utalnak.) A következő próbálkozás minden bizonnyal sikeresebb lesz, mivel tudom, hogy mire kell odafigyelni. Összességében nem komoly problémák voltak, hanem rengeteg kicsi, amiken persze csúnyán perecelt a játék, de ezek java részben designeri döntésekből fakadóak voltak; mit mondhatnék még? Tanultam belőle.
Jaj, még valami. Eredetileg csak bohóckodásnak indult a dolog, később került elő az ötlet, hogy talán ki is lehetne adni - lejjebb pedzegette valaki ezt a kérdést. De csak azért, hogy Te is boldog legyél, kimondom : szar játékot csináltam!

Szerk.:
És igen, a Demecs rácáfolt, hogy igenis ki lehet adni garázsprojectet, akár egyetlen fejlesztővel is!

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.03.18 17:58 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #106992   2009.03.18 16:28 GMT+1 óra  
Ez legyen a legkisebb gond, hoyg elindul többször is, ha beugrana egy töltő kép, talán nem indítanák el többzsör feleslegesen.

Mellesleg a WOW pl lazán elindul többször is, ami azért nem egy kis játék.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #106958   2009.03.18 10:15 GMT+1 óra  
Igazából nem kell, hogy Unreal engine 3 legyen ahhoz, hogy ellenőrizze, hogy fut-e már: én csak nagyon elvétve találkoztam egyáltalán olyan játékkal, ami több példányban is futtatható. Persze ez a Multimedia Fusion hülyesége.

   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #106943   2009.03.18 08:47 GMT+1 óra  
"a program első dolga az legyen, hogy megvizsgálja, fut-e már belőle egy példány a memóriában, és ha igen, akkor kilép."
Ez azért nem túlzás egy kicsit? Azért akárhogy nézzük, nem az Unreal3 engine lett belőle, még ha fizetős is.

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #106937   2009.03.18 08:12 GMT+1 óra  
Nos, akkor leírom, hogy szerintem mitől is rossz ez a játék.

Elöljáróban még egyszer szeretném leszögezni, hogy a Butterfly:The Mad Prince
(továbbiakban BTMP) garázsjátéknak nem rossz, sőt ígéretes próbálkozás! Viszont
mint kereskedelmi forgalomba került játék, már magasabb elvárásoknak kell(ene)
megfelelnie, és most ebből a szemszögből fogom elemezni a programot.

Néhány technikai jellegű problémával kezdeném. A programot elindítani legalább
fél percig(!) tart, ezidő alatt semmilyen visszajelzést nem kap a felhasználó, hogy
egyáltalán elindult-e a játék vagy sem?! Gondolom ekkor tölti be a program a médiafájlokat (képeket, zenéket, stb.). Ezt a szükséges várakozási időt más játékoknál egy töltőképernyővel (loading screen) szokták áthidalni, amin legalább egy folyamatjelző csík (progress bar) mutatja a betöltés százalékos állapotát. De mivel itt nincsen visszajelzés a felhasználónak, könnyen megesik, hogy több példányban fogja elindítani a programot, ami aztán hatalmas káoszhoz vezet.. A több példányban való futtatást egyébként is illik lekezelni, a program első dolga az legyen, hogy megvizsgálja, fut-e már belőle egy példány a memóriában, és ha igen, akkor kilép.
Szóval elindul a játék. Sajnos nálam hibás a megjelenítés, enyhén zavaró vízszintes csíkok vannak a képen.. A legtöbb casual játék fix felbontással (pl. 800x600) operál, és választhatunk a teljes képernyős mód (fullscreen) illetve az ablakos megjelenítés (windowed) között. Illetve újabban egyre többen gondolnak a szélesvásznú (widescreen) monitorral (vagy lapotoppal) rendelkező játékosokra, és felkínálnak egy olyan opciót is, ahol a képernyő két szélét fekete csíkkal letakarják, ezáltal középen megmarad az eredeti képarány (letterbox). Sajnos a BTMP-ben ilyesmit egyáltalán nem lehet állítani. Nem is igazán tudom eldönteni, hogy ez most akkor teljes képernyős mód akar lenni, vagy sem, mindenesetre viccesen mutatnak a játék főmenüjében a vista gadget-eim.. Szintén egy alapdolog az ALT-TAB -os taszkváltás rendes lekezelése: amikor a program a háttérbe kerül, akkor a játék szüneteljen, a zenelejátszás pedig álljon le. (Ez itt rendben is van). Az egérkurzor viszont "beragad" középre, ez viszont bug. A következő nagyon lényeges dolog a hangerő beállításának lehetősége (lehetőleg külön a háttérzenére és külön az effektekre). A BTMP főmenüjéből kompletten hiányzik ez az opció, ami nagy hiányosság!
Ha a Multimedia Fusion ezeket az dolgokat nem képes megvalósítani, akkor el kellene gondolkozni azon, hogy biztos ez a megfelelő fejlesztőeszköz egy casual játékhoz?!
De maradjunk egyelőre a főmenünél. Három (+1) menüpont fogad minket, de nem értem miért a félképernyős (na jó, harmadképernyős) lepkékre kell kattintani, mikor józan paraszti ésszel a feliratra kattintana az ember..
Credits: fekete háttér előtt szabvány fehér betűkészlettel szkrolloz felfelé egy rövidke szöveg. Aha. Erre csak azt tudom mondani, hogy szimplán igénytelen. 2009-ben ennél azért több kellene, legalább egy statikus háttérkép vagy valami.. Az angol helyesírást nem nagyon akarom kritizálni, én sem tudok jól angolul, de maradjunk annyiban, hogy a fordító sem volt a helyzet magaslatán.. Aprócska technikai jellegű dolog, de egérkattintásra illetve ha már lement a szöveg, elvárható lenne, hogy visszajussunk a főmenübe. Szóval ezt a credits menüpontot inkább jobb lett volna egy az egyben kihagyni..
Most pedig egy olyan dolog következik, amivel szerintem mindenki találkozott már, aki szokott casual játékokkal játszani: profilok! Egy számítógépen ugyanis a család több tagja is játszhat felváltva, ezért szükséges az egyes játékosok megkülönböztetése. A casual játékoknak ráadásul kifejezetten az a sajátosságuk, hogy amikor az embernek van egy kis ideje, akkor játszik vele, nem pedig egyhuzamban nyomja végig. Ezért álatlában már a program indulásakor az az első lépés, hogy beírjuk a nevünket, ezzel létrehozva a saját profilunkat. (Ez lehet default név is, pl. "Player", vagy mégelegánsabb, ha az aktuálisan bejelentkezett windows felhasználói fióknév van felajánlva profilnévnek.) Amikor a játékos kilép, akkor profil szerint lesz mentve a játékállás, ezáltal mindenki ott folytathatja, ahol abbahagyta. A profilok kezeléséhez pedig illik egy külön menüpontot létrehozni a főmenüben (Change Player), ahol ezek kezelése történik. (Új profil létrehozása, profil kiválasztása, átnevezés, profil törlése). És/vagy a főképernyőn jól látható helyen ki kell írni az aktuális profilt. Ez sokszor a következő szöveg szokott lenni: "Welcome, Player! If it is not you, click here.", vagy valami ehhez hasonló, ami szintén a profilkezelőhöz vezet. A BTMP-ben nincsenek profilok, de még a játékállást sem lehet menteni, vagy nálam nem működik. A főmenüben van ugyan egy "level selector", de az szintén nem működik.. Tudtommal a netes casual játékkiadóknál alap dolog, hogy ha letelik a kipróbálható demó 60 perces időkorlátja, akkor a program automatikusan mentse az állást, és ha az illető megveszi a teljes játékot, akkor onnan folytathatja, ahol abbamaradt a játék. De hogy egyáltalán ne legyen mentési lehetőség egy játékban, ilyet még nem pipáltam!
Nade most már térjünk rá magára a játékra: Play. Rögtön egy tengeralattjáró hangárban találjuk magunkat. Aham. Semmi bevezető képsorok, vagy valami, csak simán puff bele a közepébe.. Általában szoktak rakni a játékok elejére legalább egy képregényszerű bevetető képsort, hogy aki nem is olvassa el a sztorit, az is valamennyire képben legyen. Ezeket persze át lehet ugrani (skip). Mégnagyobb hiányosság, hogy nincsen tutoriál! Alap dolog, hogy ismertetni kell a játékossal, hogy
mi a pályán a feladata, miket kell gyűjtenie, hogyan tud segítséget (hint-et) kérni, stb.
Szövegesen le kellett volna írni, hogy pl. "az a feladatod, hogy ezeket a tárgyakat megkeresned a képen", aztán, "nézd csak, itt az alma, kattins rá, hogy felvedd", ne adj isten még egy nyíl is villoghatna közben, "ez meg itt egy homokóra, ami a hátralevő idődet mutatja, igyekezz minden tárgyat felvenni, mielőtt lepereg", "ha elakadsz, erre a rumoshordóra kattintva tudsz segítséget kérni". Vagy valami ehhez hasonló kellett volna. Régi motorosok persze hamar rájönnek mi micsoda, de ez nem mentség.
Egyébként megjegyzem, hogy a hidden object játékokat általában kétféle módban (timed és relaxed) lehet játszani, attól függően mennyire szereti az ember a kihívásokat.
Szóval elkezd az ember kattintgatni, de hopp, felugrott egy ablak.. Ez lenne a sztori? Először azt hittem arabul van, de nem, angolul, csak ennyire olvashatatlan! És most nem a nyelvtanra gondolok. De komolyan, nem szólt senki, hogy ez a betűtípus baromira gáz? Na mindegy. A sztori felejtős, igazából semmiről sem szól, egy lázálom lehet, nem tudom, de mindegy is..
A játékmenetről sem tudok semmi jót írni. Aki ezen játék alapján szeretné definiálni a hidden object játékok műfaját, az azt hihetné, hogy ez az egész nem szól másról, mint egy háttérképre szórjunk rá néhány mütyüri, átlátszó képet aztán kattintgassunk eszetlenül, és ha véletlenül megtalálunk valamit, akkor az dejó.. Hát nem egészen! A legjobb tárgykeresős játékok már szinte a legizgalmasabb kalandjátékkal vetekednek, mind a sztori mesélésében, mind a csavaros feladványokban, némelyikben még tárgyakat is kombinálnunk kell egymással.. Hogy csak néhány kiemelkedő példát említsek (érdemes kipróbálni őket!): Adventures of Robinson Crusoe, Nick Chase: A Detective Story, Mystery Legends: Sleepy Hollow, vagy a brilliáns Mystery Case Files: Return to Ravenhearst. Ezek persze a hidden object játékok legjava, de legalább képet kaphattok arról, hogy mennyire összetett és változatos ez a műfaj, és mennyi lehetőség rejlik benne. A BTMP-t persze nem a nagymenőkhöz kell hasonlítani (de mégiscsak ugyanaz az árkategória!), de sajnos a BTMP hidden object esszenciát csak nyomokban tartalmaz..
A játék elemzésével még korántsem végeztem, de most sajna mennem kell.
Folyt.köv..

   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #106918   2009.03.18 02:56 GMT+1 óra  
Lehet, hogy kéne egy flag a GP-hez, hogy ez most fizetős lesz, vagy sem, mert amint látszik ugyanarról a projectről ugyanaz az ember szinte saját magának is ellent mond a két esetben.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106914   2009.03.18 02:48 GMT+1 óra  
Nem kell cikk, elég ha ide beírod, hogy a fejlesztő lássa, hogy szerinted (meg ahogy láttam a legtöbb felhasználó szerint) mi benne a rossz. Esetleg itt még mások is tanulhatnak belőle.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #106912   2009.03.18 02:42 GMT+1 óra  
Mea culpa! Ha akarod cikket is írhatok róla..

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #106908   2009.03.18 02:08 GMT+1 óra  
"...akkor szívesen leírom hogy mitől is rossz ez a játék, és miket kellett volna feltétlen belerakni. "
Normális esetben így kellene indulnia a véleménynyíkvánításnak, nem csak odalönki, hogy ez xar.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #106907   2009.03.18 01:57 GMT+1 óra  
Valóban, a negatív reklám is reklám..
Az előbbi sz-betűs jelzőért bocsánatot kérek, csak a rím kedvéért írtam.. Maradjunk annyiban, hogy ez egy rosszpcjatek, ami hidden object esszenciát csak nyomokban tartalmaz...
De amennyiben tényleg tanulni és fejlődni akar az illető, akkor szívesen leírom hogy mitől is rossz ez a játék, és miket kellett volna feltétlen belerakni.

   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #106902   2009.03.18 01:19 GMT+1 óra  
Tanul belőle és legközelebb majd jobb lesz egy másik csapattal. Egyébként a rosszpc játékok sorozat is egy nagyon jó burkolt marketing. Azóta kapkodják a boltokban azokat a játékokat.

   
DarkNessie - Tag | 12 hsz       Online status #106901   2009.03.18 01:10 GMT+1 óra  
Idézet
cerberus :A minőséget meg megítéli a kiadó, az ő dolga.


Meg a játékosoké. Ha nekem nem hisztek, hogy ez egy rosszpcjatek , akkor olvassatok bele a reviews-ba, mit gondolnak mások erről a játékról. "Enyhén" negatívak a vélemények..
Azért vagyok felháborodva, mert ha megírta volna a készítő, hogy eladásra szánja a játékot, akkor csak akadt volna valaki aki felnyitja a szemét, hogy ez így egy szemét.. De ezek szerint csak az anyagiak érdeklik, mint ahogyan a kiadót is..

   
cerberus - Tag | 41 hsz       Online status #106899   2009.03.18 00:26 GMT+1 óra  
Szerintem tök jó, hogy a GP-k közül több játék is eladásra kerül. Ez inkább jó példa, mint rossz. A minőséget meg megítéli a kiadó, az ő dolga.