játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Lobster Master
snake-commandos hibrid homárokkal...
Kategória: snake-commandos hibrid
A projectről:
Nos, ennek a játékomnak a megjelenési dátuma majdnem fix (tehát olyan, hogy egy időpont előtt be kell fejeznem), szóval ezért merem most feltenni, valószínűleg be fogom fejezni. Aztán gondoltam, itt úgyis olyan sok építő jellegű kritikát kap az ember, úgyhogy megpróbálnám ide felrakni.

Történet:
Gondolom, sokan úgy vélik, a homárok egyszerű, buta lények, akik fel sem fogják, mi is történik velük, mikor az éttermekbe kerülnek, és ott feltálalják őket. Persze, ilyen buta állatok képtelenek fegyvert használni, szakácskodni, tervezni, szervezkedni, vagy akár videójátékokkal játszani.
De ki kell ábrándítanom mindenkit, aki eddig így gondolkodott. A homárok tökéletesen tudják, hogy a rákászhajók és csapdák végzetesek számukra, és most, hogy egy új, minden eddiginél hatékonyabb rákhalászhajó prototípusa úszik a gyártósorok felé az összes tervvel együtt, egy bátor csoportjuk felveszi a harcot a veszéllyel, és kockázatos, életveszélyes akciók segítségével alapanyagokat szerez a világ minden részéről, hogy egy masina segítségével elpusztíthassák a hajót az összes tervvel együtt.

Nagyjából ennyi, a játékról meg annyit., hogy magát a játékot az a jelenség ihlette, ahogyan egyes rákok a tengerfenéken libasorban haladnak egymás után. A játékban a főrákot irányítjuk, aki után libasorban jönnek a csapat többi tagjai.
A járásban a snake játék szabályai érvényesek: ha a "kígyó" (ami itt a ráksor) feje a testet érinti, életerő megy le a fejből és az adott érintett részből.
A csapattagok többféle foglalkozásúak lehetnek, pl.: géppuskás, szakács, gamer, stb. A játék közben ellenségek is jönnek, ezeket a harcoló alakulatokkal lehet elpusztítani. Néhaány helyen szükség van a különleges larakterekre. Pl.: egy kaput egy cápa őriz. Nincs sok esélyünk ellen. Azonban a szakács egy kis mini-játék keretében (egy háromelemű sorozatot kell eltalálnunk úgy, hogy megtudjuk a tippről, mennyi van jó helyen), és a veszély megszűnik.
Nagyjából ennyi, demó lesz mindenféleképpen, de pontosan nem tudom mikor.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 7
Marzipan
Wings3d
Openmpt
GIMP
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008
2008
Beküldve:
2008.08.05 09:14
Fejlesztő:
Frogbonegames ( fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 100%

Képek - Lobster Master
Tengerpart
Tengerpart
2008.08.19. 04:11
Pályaválasztó
Pályaválasztó
2008.08.19. 04:11

2008.08.05. 09:31

2008.08.05. 09:28

2008.08.05. 09:28

2008.08.05. 09:27

2008.08.05. 09:27

2008.08.05. 09:27

2008.08.05. 09:26

2008.08.05. 09:20

Fejlesztési napló - Lobster Master
Thrall 2008.08.23. 04:04
Heló, emberek, a játékról annyit mondanék hogy: KÉSZ!!!!!

Igen, kész van, azonban sajna csak angolul, és a Magyar verzió készül, pár nap és kész van az is, és akkor lesz feltéve rendesen.

A YOYOgamesen viszont már elérhető az Angol, úgyhogy aki kíváncsi rá, és él a YOYO-val (azaz van telepítve neki ilyen yoyo lejátszó):
http://www.yoyogames.com/games/show/49494
De a Magyar verziót is jön...
Thrall 2008.08.16. 03:18
Nos, demót már nem ígérek, szorít a határidő, de azért itt egy kis trailer.
A zene egy kicsit másképp hangzik majd játékban (értsd: jobban), de a grafikának talán jót is tesz egy kicsit az elmosás.

Kicsi, nemjóminőségű videó, de sztem hangulatos.


http://frogbonegame.extra.hu/lobsters/Lobster_master_trailer01.wmv
Thrall 2008.08.09. 05:12
Na jó, első bejegyzés:
Intro kész, de lesz finomítva,nem látványos, az outro inkább az lesz....
Pályaválasztás készül, de még kezdetleges.
Ellenség még lesz pár , de nem sok.
Zenéket készítem, abból sem lesz sokkal több.
Remélem 24.éig kész lesz.

Nagyjából egyenlőre ennyi...

Hozzászólások - Lobster Master
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #94964   2008.08.25 08:19 GMT+1 óra  
Adacs, őszintén szólva az ember ma meglepődik egy ilyen hosszú, kidolgozott kritikán, a "Fasza lett! DD" és a "Szerintem ez sz*r" típusú vélemények idejében komolyan modom, akkor is megköszöntem volna a kritikát, ha abszolút lehúzod, de nem így tettél, ennek örülök.

A kritikád amúgy nagyon jogos, ütközésvizsgálat mégyegyszer ilyen rossz nem lesz, a fejlődést meg örülök, hogy használtad, és valóban , 3 kevés...

Azonban szóltál az outroról, és ez azt mutatja, hogy végigvitted - azaz egy ember már tuti végigtolta, tehát már érdemes volt elkészítenem...
Köszi a kritikát, a legközelebbi gámáim remélem már ilyen hibáktól mentesek lesznek...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #94932   2008.08.24 15:24 GMT+1 óra  
Na hát hol is kedjem. A 3D szerintem teljesen rendben van, 2D-n lehetne csiszolni, és hát a célkereszt nagyon érdekesen viselkedik, aztán ott volt az első mingame... Hát valahogy a homárokhoz jobban kacsolódó dolgot kellen, aztán sebzenek a követk?! (wtf), és a kagylónak és csillagnak valahogyan térben kellene lennie. Valamint első mingem után ottmaradt a képernyő és át tudtam menni rajta... Egy Kamerforgatást elviseltem vona, bár lehet hogy csak én siklottam el felette, valmaint az első rákoknál ott volt a szöveg és nem tudtam lelőni őket, a szövegek valami gombnyomásra tűnjenek el (pl space vagy esc). Pálya szélét több is jelezhetné annál hogy ott már ninc semmi. Aztán az az ananász megölt, gondolom spongebob lakott benne és azért, azt sem értettem hogy miért... Aztán az ütközés az nem annyira perfekt, sok helyn látszólag el tudné menni az oszlop és a kő között de nem (van olyan kő aminek kb kétszer akkora az ütközőzónája mint amekkora kinézetre, bár a kedvenc bugom az amikor viszalök valami majd a mögöttem állő is visszalök, de már maga mögé, eddigi rekordom 3-as visszalökés, vagyis a harmadik homár mögött álltam (bár 1 esetben jól jött mert máshogy nemigen tudtam volna kijönni a nagy kövek és fal miatt). Aztán ott a fejlesztés, ami nagyon jó lenne, ha nem sikerül a misszió akkor fejlesztessz újrajátszasz régebbit előnyért, csakhogy itt 3 értéket tudtál fejleszteni ami igencsak kevés, többre számítottam, mondjuk növelni tudnád a max emberlétszámot, a katonák fegyverét, esetleg vehetnél orvost meg ilyesmik. Megjegyzem a töltést én meg tudtam venni a második pálya után maxon a gyorsaság az néha nehézkes irányítás miatt hagytam alapon, az élettel eddig sem volt bajom. Nekem az a rész is tetszett amikor bementem a második cápás minigambe és olyan 10 mp után hallom hogy valami öli az egyésgeim, persze kilépni nem tudtam a minigameből, ígyhát meghaltam.Az időre menő küldetés jónak tűnt, kint vagy a parton ki fogsz száradni, bár ott jobban esett volna ha a vízbe kell menni az ellen hogy kiszráadjak nem pedig a ládához. Aztám a második cápánál csak úgy átsétáltam és nem csinált semmit. A minigamek ugyanazok, ráadásul a z űrhajós elég könnyű, és ha lelősz egy lézet azt is hajónap veszi. Valamit a kagylók a rákok felett vannak ami furcsa térbeli hatást eredményez. A legcsúnyább hiba az volt amikor a pálya szélén elkezdtett még kintebb tolni, és teljesen lementem a pályáról. Az utolsó pályán jó sokat barangoltam. A végén esett le hogy miért az okossal kell megcsinálni a videójátékot, jah és még annyi hogy jónéhányzsor átbugolnak az ellenségek, vagy esetleg pörögnek egy kövön.
Nagyon jópofa a dumák amiket nyomnak (bár ebből is kevés van, és nagy párbeszéd buborékban alig van szöveg, lehetne dinamikus) , és tetszik ahogyan irányítani kell őket, nem egy tipikus a játékmód. A zenével nem volt gond, elég monoton de nem bántotta a fülem (nem úgy mint 1-2 flash játékban). Jó volt az outro Nem tudom miért húzták le ennyire...
Ne érts félre ez nem lebaszás, ezek olyan dolgok amik SZERINTEM hibák, ha egyet értesz velük és még van időd akkor javítsd ki, egyébként meg néz levegőnek a dolgot.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Drpuma - Tag | 39 hsz       Online status #94927   2008.08.24 11:54 GMT+1 óra  
nekem nem megy!
Az élet nagyon szar játék, de a grafikájában elbámulnék.
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94659   2008.08.19 09:56 GMT+1 óra  
sztem vmi alap árnyékot kéne tenni a pályára... sokat dobna rajta.
_____________________
C++ && OGL
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #93994   2008.08.09 05:10 GMT+1 óra  
Idézet
Tetezui :
Thompson Foreer


Tényleg arról lett mintázva...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #93962   2008.08.08 10:15 GMT+1 óra  
Hahaha....ha....ha
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Tetezui - Tag | 3 hsz       Online status #93910   2008.08.08 02:58 GMT+1 óra  
Thompson Foreer

   
Carlos - Törzstag | 497 hsz       Online status #93865   2008.08.07 07:44 GMT+1 óra  
Én a grafikai csicsázást a végére hagynám, első körben érjenek össze a fogaskerekek, és emelkedjen a levegőbe a gép.

[OFF]
Idézet
Nem kell mindig abból kiindulni, hogy biztosan csak téged akarnak szivatni, hogy "eléd" frissítenek.

Mondjuk itt speciel nem láttam semmilyen kézzel fogható változást (azonban rendes töled, hogy Thrall helyett érvelsz ). Ha már nosztalgia: remélem ez a frissítős balhé nem rossz ómen, és ez a project eredményesen zárul.[/OFF]
Only a Sith Speaks in Absolutes
http://www.nyisztorkaroly.org | iPhone apps: http://apps.nyisztorkaroly.org
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #93853   2008.08.07 05:04 GMT+1 óra  
Új project regisztrációjakor sűrűbben fordul elő, hogy engedélyezés után többször frissítik, mint azt néhányan indokoltnak látják, de sokan csak ilyenkor tudnak tartalmakat feltölteni, 1-2 apró módosítást elvégezni, stb. Nem kell mindig abból kiindulni, hogy biztosan csak téged akarnak szivatni, hogy "eléd" frissítenek.

Thrall : mi lenne, ha a talajhoz seamless textúrát használnál? Így lehetnének egy picit erősebbek a színek, és eleve nem lenne ennyire látható a textúraismétlés. Illetve valami "finomabb" betűstílus sem lenne rossz.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Carlos - Törzstag | 497 hsz       Online status #93789   2008.08.06 07:53 GMT+1 óra  
Ígéretes, sok sikert!

Thrall
Okés, nekem ez jó, csak nem szeretném, ha kedves anyukámra érdekesebbnél érdekesebb dolgokat mondogatnának a jatekfejlesztes.hu olvasói/GPmenedzselői..

Ezt elkerülendő ne is frissíts értelmetlenül. Elhiszem, hogy jó dolog látni a projectedet a jobb oldali dobozban, de alapvetően nem ez a cél.

Ezt a hozzászólást Carlos módosította (2008.08.06 08:17 GMT+1 óra, ---)
Only a Sith Speaks in Absolutes
http://www.nyisztorkaroly.org | iPhone apps: http://apps.nyisztorkaroly.org
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #93757   2008.08.06 03:15 GMT+1 óra  
Jah, off, de mégegy érdekes jelenség: Csak LM, azaz a jelen beszélgetés tárgyát képező játék képei jelennek meg a Friss kép a galériából boxban. Okés, nekem ez jó, csak nem szeretném, ha kedves anyukámra érdekesebbnél érdekesebb dolgokat mondogatnának a jatekfejlesztes.hu olvasói/GPmenedzselői...

JAVÁRJÁNEM.MOSTLÁTOMMÉGSE.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #93756   2008.08.06 03:13 GMT+1 óra  
Megint csak azt mondom, amit már elmondtam egyszer a GM fórumon is: jó a Game Maker 3D-re is, egy bizonyos szintig. Persze 500.000 poly-s modellek megjelenítését ne várja tőle az ember, de ilyen típusú játékokhoz a lassúsága ellenére is tökéletes.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #93755   2008.08.06 03:13 GMT+1 óra  
Heló, köszi az előzetes véleményeket, remélem élvezhető lesz a dolog, ezekkel a minijátékokkal akartam feldobni a tarisznyaráklövöldözést...
Amúgy igen, érdekes volt, hogy nem nagyon akarta a képfeltöltést engedélyezni a cucc, aztán próbáltam vagy 3X, és akkor megjelent egy kép, aztán csak frissítésre mégegy...
Nem értettem, de mostmár minden oks...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #93743   2008.08.06 01:37 GMT+1 óra  
Ez a gamma szebben néz ki, mint sok sima 2d-s játék, úgyhogy csak hajrá! Különben is, inkább a játékélmény legyen jobb, hiszen az ma már szinte unikumnak számít, ha valami tényleg élvezhető is (hosszútávon).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #93742   2008.08.06 01:14 GMT+1 óra  
Idézet
Adacs :
Nem értem hogy az emberek miért erőltetik a GM-ben a 3D-t. Az csak azért van benne hogy elmondhasák hogy benne van. Sajna piszok lassú, ezért nem lehet szép medlet kirajzolni vele. Ez (szerintem) pont olyan mint aki nem tud úszni az ne ugráljon a Tiszába.



Valami csak van benne, ha olyan sokan használják Bár az igazat megvallva én még sosem használtam, de GM-nek azért nagyon szép tool része van amit nehéz open-source-3d engine-ekhez beszerezni (Ogre is már 8 éves és mégsincs egy normális world/script editor hozzá).
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #93739   2008.08.05 23:53 GMT+1 óra  
Hát akkor mire vártok?
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #93737   2008.08.05 23:39 GMT+1 óra  
Azért értjük ám a második képen látható "Minigame - Start" üzenetet...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #93727   2008.08.05 17:37 GMT+1 óra  
Nem értem hogy az emberek miért erőltetik a GM-ben a 3D-t. Az csak azért van benne hogy elmondhasák hogy benne van. Sajna piszok lassú, ezért nem lehet szép medlet kirajzolni vele. Ez (szerintem) pont olyan mint aki nem tud úszni az ne ugráljon a Tiszába.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #93724   2008.08.05 15:12 GMT+1 óra  
Megkérdezhetem, hogy neked hogy sikerült elsőre képeket feltöltened (azaz még engedélyezés előtt)? Mert érdekelne, hogy tényleg mindenkinél hibát dob szerkesztésnél, vagy ez csak szezonális jelenség?
Egyébként hajrá! És engedtessék meg nekem egy viccet :

"- Doktor úr, mit tetszett mondani? Homár?
- Nem homár... Rák!!!
"
(Bocs, nem hagyhattam ki.)
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #93689   2008.08.05 09:14 GMT+1 óra  
Frogbonegames: Lobster Master
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
> 1 <