játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Gunk Bump Egy ujjas verseny
Oldalnézetes pontgyűjtögetős játék.
Kategória: side-scrolling platform
A projectről:
A játék az egy ujjas versenyre készül.

A célja, hogy a kis "trutyi" karakterünkkel összeszedjük az összes fénylő (RGB színű) gömböt, mert ezekkel egyre erősebb lesz, és legyőzheti a legfőbb ellenségét; a bátyját!

Játékmenet:
Az "ujjunk húzásával" meg kell fogni, és ki kell lőni őt, mint egy csúzliból a kavicsot. Erre azért van szükség, mert a magas helyekre nem tudnak a trutyik felmászni. Mozogni is tud, ha mellé kattintunk, de így nagyon lassú és nem jut fel magas helyekre.

Ha a linkemen nem elérhető, itt egy másik:

http://sandbox.yoyogames.com/games/214276-gunk-bump
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 8.0 (GML);
Zene: Fl Studio 10, Ableton 8
Néhány kép: Photoshop 7.0 CE
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.24.
2013.03.04.
Beküldve:
2013.01.26 06:59
Fejlesztő:
Elite Programmers (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kaszapatrik@gmail.com
Tagok:
beküldő: kaszapatrik
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Gunk Bump Egy ujjas verseny
Főmenü - kicsit eltorzult lövés közben a játékos
Főmenü - kicsit eltorzult lövés közben a játékos
2013.02.09. 10:01
A kép megdőlése látható. Bevilágítódig a maximális kihúzás területe.
A kép megdőlése látható. Bevilágítódig a maximális kihúzás területe.
2013.01.27. 12:05
Az egér nem látszik, de ez épp a trutyi kilövésekor készült.
Az egér nem látszik, de ez épp a trutyi kilövésekor készült.
2013.01.26. 10:38

Fejlesztési napló - Gunk Bump Egy ujjas verseny
kaszapatrik 2013.03.19. 07:47
Végigjátszás, meg egyben hogyan csináld: http://www.youtube.com/watch?v=UvDAL7K_XgY
kaszapatrik 2013.02.24. 13:40
A játék grafján javítottam, telinyomtam homály effektekkel, és szerintem egész szép. Magának a trutyinak külön van effektje, motion blur. Néhány új pálya is elkészült és az ütközésen egy lehelletnyit tudtam javítani. Szerintem valamivel kevesebb lett a beakadás a falakba, főleg kihúzáskor.
kaszapatrik 2013.02.09. 10:05
Játék kezdésnél a történet beágyazva, kattintásra (ujjal nyomás) váltja a szöveget a következőre, ha gyorsan nyomunk rá 2x, akkor kihagyja és indul a játék. Két főbb zene berakva, néhány hang is és a beállítások menü is működik. INI fájlban tárolja, hogy be van-e kapcsolva a zene és hang, szóval kívülről is szerkeszthető értékek, és játék indításakor fel is használódnak.
kaszapatrik 2013.01.27. 12:02
Nos, alakítottam rajta már egy keveset. A pályák között áttűnés van (elfeketedés-vissza).
A kép enyhén megdől, miközben a játékos mozog. Igazán jól néz ki.
Újdonság még a balról jobbra kilövő spring és egy alap pálya, ahol a fényes gömböket jelölő térképet kell begyűjtenünk. Ez egy magyarázó pálya lesz, tutorial feeling. A térkép maga is újdonság. Még talán néhány apróság a változtatás ezeken kívül, és a hibát kijavítottam, amit írtam fentebb, hogy megtörténhet.
kaszapatrik 2013.01.26. 10:42
Eddigi tartalom:

- Tereptárgyak (tégla és valami egyéb fal)
- Felvehető pontok
- Irányítható játékos
- Háttér

Hozzászólások - Gunk Bump Egy ujjas verseny
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #192193   2013.03.12 19:08 GMT+1 óra  
odáig már egyébként eljutottam, hogy kirajzoljam, de valamiért sosem abba az irányba kanyarodott mint amerre repült a trutyi. még állítani kellett volna rajta, de már mindegy
   
kt96 - Tag | 61 hsz       Online status #192102   2013.03.11 00:01 GMT+1 óra  
Az ív az pedig nem nehéz.
Bár most így éjfélkor nem fog menni hogy segítsek benne xD
   
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #192093   2013.03.10 19:56 GMT+1 óra  
Nem sikerült berakni se a zoomot, se az ívet. Bocsi.
   
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #191768   2013.03.03 09:18 GMT+1 óra  
Hű, már csak egy nap van..

ddbwo: Hát talán valamivel már jobban irányítható. Bár lehet, most még inkább idegesítő lesz, mivel most van motion blur is. A végén lévő üzenet tényleg hibás, de végülis azt úgyis törlöm.

DMG: Ha sikerül, belerakom, csak nem vagyok benne biztos, hogy képes vagyok rá.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191564   2013.02.25 08:55 GMT+1 óra  
Az sem lenne hátrány, ha látni lehetne a várható ívet ala Angry Birds
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191558   2013.02.24 21:48 GMT+1 óra  
Jópofa játék. Csak a trutyi olyan fejet vág, mint ha megvonták volna tőle a reggeli kávét. Nemtom, elég depis. Valami ravasz merénylő arc talán jobb lenne neki, ha mindenképpen arc kell.

Meg a demóban némelyik pálya kicsit véletlenszerűen vihető át. Pl utolsónál az az oldalas rugó mindig kilök. Kb a 10. "elcseszés" után már monotonan ismétli az ember, és csak akkor eszmél fel, ha sikerült. Addig meg mondogatom, hogy: "Te cseszted el!", mert az említett összevisszapattogás viszi rossz helyre. Szóval kicsit cseszegetős helyenként.
Pedig állítólag nem sokat nehezedik. Ez igaz is, csak néhol kontrollálhatatlan.

A tüskékhez túl könnyű hozzáérni.

Jó / jobb pályakialakításokkal sokat lehetne dobni a fun-on. Mivel ez még demó, remélem jobb lesz később.

A végén bírtam a hibát.
Kilép? Újra az egészet?
- Újra. Nyomom a gombot ... újra, újra, újra... Hát akkor kilép. Nem működött...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #191551   2013.02.24 19:51 GMT+1 óra  
Aaa pattogásos dolgot nem hiszem, hogy ki tudom javítani, mert így is alig tudtam megcsinálni :$ A szövegek csak amolyan kitöltő formák, még nem volt kedvem rá írni, csak kellett valami. (Helyesírási hibát is találtam vagy 3-at a történetben.) A kihúzásos zoomout jó ötlet.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191503   2013.02.23 16:11 GMT+1 óra  
Igen, a fizika elég kényelmetlen, és úgy fest a befoglaló gömb. vagy kocka, vagy akármi is nagyobb mint maga a "trutyi" és úgy ötközök neki a falnak, hogy simán ki kellene kerülni.

Ha jól olvastam a GameOvernél, az "Ezt elcseszted" üzenetet, akkor javaslom cseréld le, a játékosok nem igazán csípik, ha ilyen hangnemet enged meg irányukba egy program.

Azt sem lenne rossz látni, hogy hova célzok, esetleg a kihúzás mértékétől függően egy zoomout funkció feldobná a játszhatóságot.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191494   2013.02.23 10:18 GMT+1 óra  
A fizikát még jó lenne javítani. Most még elég frusztrálóan pattog ide-oda a játékos.
   
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #190796   2013.01.26 14:59 GMT+1 óra  
Elite Programmers: Gunk Bumb - Egy ujjas verseny
   
> 1 <