játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Corgi Recon Force
something simple
Kategória: Platform
A projectről:
A 10.-edik születésnapját ünneplő Ludum Dare-ra készült kis játékunk.

Az egész fejlesztés nulláról, tisztán c-ben írva, mindenféle game enginet megkerülve történt, alig 72 óra alatt a Ludum Dare Jam szabályainak megfelelően. A játékot beadtunk, és hivatalosan késznek is nyílvánítottuk, de még várnék pár napot (vagy maximum 1-2 hetet), mielőtt ide is linkelem a release-t, van pár apró idegesítő bug, és készült jópár animáció, ami nem került bele a játékba.

A sztori röviden, egy távoli naprendszerben kószáló apró űrhajó lezuhan egy cserép petúniára, és a bátor felderítő kutya feladata, hogy megkeresse a becsapódás során elvesztett alkatrészeket, ezáltal megmentve a gazdái életét.

Várható játékidő 10-15 perc, az eltévedési faktortól függően.

Főleg két ember dolgozott rajta, illetve a zenében és a pályatervezésben is kaptunk minimális segítséget.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
VS2010, Tiled, SFML, TBB, GLEW, FMOD, Pickle, Photoshop;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.04.21
2012.04.24
Beküldve:
2012.04.24 08:34
Fejlesztő:
Moonwalker Games Ltd. (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: sirpalee
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Corgi Recon Force
ludum daré leadott verzió eleje
ludum daré leadott verzió eleje
2012.04.25. 04:52

Fejlesztési napló - Corgi Recon Force
sirpalee 2012.04.30. 11:17
Lassan a végéhez közeledik a post-mortem verzió, a bugok nagy részét javítottam, a platformer rész már sokkal jobb. Bekerült pár apró segítség, és az animációk is bővültek kicsit. Még hátravan a frissített intro (még nem igazán tudom hogy is kéne megoldani, de megálmodom majd), és pár extra animáció belepaszírozása a játékba (variált idle animációk, ugrás és esés, illetve ugatás). Remélhetőleg május 1-jén sikerült mindent bejfezni.

Hozzászólások - Corgi Recon Force
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179672   2012.05.02 12:24 GMT+1 óra  
Igen, az bug volt . Kellett kis idő, míg kitapasztaltam, meg megértettem a box2d-t.

(életemben nem foglalkoztam még fizikával...)
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #179668   2012.05.02 12:17 GMT+1 óra  
Akkor nem voltam túl nagy segítség.
Double jumpolni néha tudtam, de szerintem akkor az még bug lehetett - mekkora királyság, hogy feature lett belőle.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179666   2012.05.02 12:13 GMT+1 óra  
A ludum dare-s topicban írták ezeket már. Számláló belekerült, zizegés eltűnt (nagyrészt), van minimap, javítottam az ugrásokat és a mozgások kezelését, ha megtalálod a csillagport, akkor van double jump is. (ez is egy tervezett feature volt, csak hát az idő sötöbö, sötöbö
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #179665   2012.05.02 12:10 GMT+1 óra  
Kéne bele egy számláló is, azt hittem, hogy kihagytam valamelyik alkatrészt, de nem, csak nagyon nem volt egyértelmű, hogy vissza kell menni a hajóhoz - már ha vissza kell. Az intro jópofa volt, ez zavart igazából a legjobban(meg hogy a "hátrébb" lévő tileok is ugyanannyira világosak, először teljesen véletlenül estem be, nem láttam, hogy arra kéne menni.)

Jah, meg "zizegett" a kép, lehet, hogy csak nálam vicceskedett, nem láttam, hogy írt volna valaki ezzel kapcsolatban.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179664   2012.05.02 12:01 GMT+1 óra  
Igen, de azzal még akarunk valamit kezdeni. Hogy mit, még nem tudom . Az introt még csinálom (nem az én műfajom... ), meg még a grafikussal át akarom futni az animációkat stb... Hátha még bele akar nyúlni picit.
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #179658   2012.05.02 11:22 GMT+1 óra  
Nálam ment rendesen, nem piccsogott semmi miatt. A háttér viszont retinaégető maradt.
C4Ninja
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #179382   2012.04.25 23:02 GMT+1 óra  
32.
edit:
(gyorsan kipróbáltam pár SFML példát az sdk-jából, mind megy..)
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179381   2012.04.25 22:57 GMT+1 óra  
Hmm, win xp alatt egyetlen tesztelő sem futatta. Holnap este felrakok virtuális gép alá egy xp-t és megpróbálom megnézni mi lehet a baja. (32 bites rendszered van?) Bár ha az ablak nem jelenik meg, a zene pedig elindul az azt jelentheti, hogy az SFML-el van valami para.
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #179380   2012.04.25 22:52 GMT+1 óra  
wInXP SP3. Kiírni nem ír semmit, a grafikus ablak nem jelenik meg, a tálcán kijelzi a konzol mellett, hogy van egy másik ablak is, arra hiába kattogtatok, nem jelenik meg az ablak - zene közben megy. Próbáltam mindent minimalizálni, hátha legalul látszik, de akkor sem.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179371   2012.04.25 21:26 GMT+1 óra  
fpeti, hogy-hogy? teszteltem friss win installon és ott minden hibátlan volt. ír ki valami hibaüzenetet? milyen rendszeren próbáltad?
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #179369   2012.04.25 20:45 GMT+1 óra  
A verseny verzában nekem csak a zene indul el, de nem látszik semmi, csak egy konzol ablak - úgyhogy tényleg hajrá, aranyos a kutyu.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #179339   2012.04.25 14:39 GMT+1 óra  
Hajat rá!

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #179336   2012.04.25 14:24 GMT+1 óra  
Hajrá, drukkolok nektek ^^

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #179273   2012.04.24 16:34 GMT+1 óra  
Moonwalker Games Ltd.: Corgi Recon Force
raytraceisten és übermedic
   
> 1 <