játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

PrimitiveZ
Vector Runner klón/remake/koppintás (kinek hogy tetszik)
Kategória: Arcade
A projectről:
A fejlesztést hamarosan újra fogom kezdeni a legelejétől!
Addig is a türelmeteket kérném.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual Studio 2005;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007. december 15.
2008. eleje
Beküldve:
2007.12.21 12:29
Fejlesztő:
gl (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: gaborlabor@vipmail.hu
Tagok:
beküldő: gaborlabor
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 10%

Képek - PrimitiveZ

2007.12.31. 19:39

2007.12.31. 19:38

2007.12.31. 19:38

2007.12.31. 19:38

Fejlesztési napló - PrimitiveZ
gaborlabor 2008.05.06. 09:14
A projekt nincs elfelejtve, csak jelenleg le van fagyasztva. Majd nyáron, ha megjön a jóidő, akkor jól ki fog olvadni, és akkor befejezem.
gaborlabor 2008.01.18. 01:38
Mostantól számítva 8 nap pause.
gaborlabor 2008.01.01. 14:57
Felkerült az első demo. Ne várjatok tőle sokat.

A bónuszkockák hatása részben változott. Már nincs olyan, ami a játékost méretezi át, ez a szürke volt, mostantól ez ad lőszert.
A többi maradt. (Zöld: +500 pont, sárga: lassít, cián: +1 élet, lila: út szélesítése).

Lőni egyszerre egyet lehet, mert a játék elsődleges célja a kerülgetés lenne, nem a lövöldözés. De végszükség esetén jól jöhet.
gaborlabor 2007.12.27. 17:35
Ami a kiadott prealfa óta változott:

- 1-2 bugfix
- a játékos ütközés után pár mp-ig sebezhetetlen, és villog
- ütközéskor "robbanás"
- többféle bónusztárgy
- distance fog
- lehet lőni, de egyszerre csak egyet. a lövedék becsapódásakor az ütközéséhez hasonló effekt látható (gyorsabb + más szín)

ami az év végi demoba még kell:
- hangrendszer véglegesítése és hangeffektek
- menü
- HUD
gaborlabor 2007.12.22. 17:07
Feltöltöttem 1 prealfa demo-szerűséget, nagyon kezdetleges még.
Nagyjából így állok most:
- akadályok mellett jönnek már pörgő-forgó bónuszkockák is. A színek jelentése:
zöld: +500Pont
cián: +1 élet (összesen max 20)
sárga: kicsit lassít a sebességen
- a demoban ha véget ér a zene, nem indul el újra, ezt javítani kell még
- ez nem végleges zene...
- még csak háttérzene van, hangeffektek nincsenek (lesznek)
- a HUD pár vonalból áll. annyiból, ahány életed van. a pontokat a konzol-ablakban láthatod.
- a pontozáshoz még annyit, hogy fél másodpercenként kapsz egyet.

Special thanks to
Addict, a zene-ügyben tanácsokat adott
és balogh9-nek is jár a respect, mert jó ötleteket adott a játékmenettel kapcsolatban, amikkel, ha minden igaz, találkozhattok is 1 későbbi verzióban.

A prealfa letölthető innét:
http://elit.jaisz.hu/~kollegium/z/primitivez_prealfa.rar
gaborlabor 2007.12.21. 15:42
Amit a játék jelenleg tud:
- Teljes paraméterezhetőség: út szélessége, játékos méretei, sebesség
- Akadályok számának növelése/csökkentése
- Ütközésvizsgálat, hogy ne lehessen lemenni az útról
- Kamera-bedőlés "effekt", mint az eredeti játékban

A jelenlegi TODO lista, nagyjából prioritási sorrendnek megfelelően:
- Ütközésvizsgálat a szembejövő objektumokra
- bónusz-tárgyak elkészítése (plusz pont)
- fekete köd (jelenleg a tesztelés miatt csak zavaró lenne)
- HUD (sebesség, életek száma, pontok száma)
- háttérzene
- játékmenet véglegesítése (hogyan változzon a sebesség, pontozás, méretek fixálása, stb.)
- esetleg menü
- esetleg high scores toplista

Hozzászólások - PrimitiveZ
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78825   2008.01.02 14:31 GMT+1 óra  
Köszi mindenkinek, hogy kipróbáltátok.
A 10156 pont egész jó, szerintem nekem sosem volt még annyi.

A fejlesztés folytatódik, de még tippem sincs, hogy körülbelül mikor lesz demo2.
Próbálom minél hamarabb befejezni a projektet, de még nem tudom, hogy lesz időm a közeljövőben.

   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #78824   2008.01.02 14:29 GMT+1 óra  
Ja és támogatom kicsy-t: ,,fokozatosan csökkenhetne a szélesség ha elmúlik a bogyó hatása - meg tágulásnál is jobban nézne ki így"
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #78823   2008.01.02 14:27 GMT+1 óra  
Gratulálok a progihoz, így tovább!
10156 pont
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #78766   2008.01.02 04:13 GMT+1 óra  
Elsőre 5947 pont, a játék nagyon jó lett, tényleg Addictív

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #78737   2008.01.01 18:32 GMT+1 óra  
Nagyon addiktív gém!!
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #78736   2008.01.01 17:55 GMT+1 óra  
jah, az jó ötlet, a multkor visszadobott a normál méret szélére és úgy mentem neki valaminek
jah, egyébként javítok, nem 48xx volt a pontom hanem 48xy
--- permanent temporary signature ---
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #78735   2008.01.01 17:54 GMT+1 óra  
9288

Fasza lett Egyedül a hirtelen összehúzódó út zavart, lehetne egy számláló hozzá, vagy ami mégjobb, hogy fokozatosan csökkenhetne a szélesség ha elmúlik a bogyó hatása - meg tágulásnál is jobban nézne ki így.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #78734   2008.01.01 17:47 GMT+1 óra  
Esetleg valami jelzés a játékos felé, hogy mindjárt visszaáll az út mérete? pl. elkezd villogni előtte 3mp-cel az út? vagy hasonló....
Ha nem megy vissza mielőtt normalizálódik az út szélessége, akkor vessen magára.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78733   2008.01.01 17:36 GMT+1 óra  
Igen? Felőlem maradhat.
Néha jó, hogy nagyobb tered van, viszont mikor visszaméreteződik az út, olyankor könnyen bajba kerülhetsz ha a széle felé voltál, mert a legszélére kerülnek az akadályok.

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #78732   2008.01.01 17:34 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
A lila kocka is mást fog szerintem csinálni, mert nincs sok értelme az út átméretezésének...


Ki ne vedd! Szvsz ez egy nagyon jó ötlet benne!

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78730   2008.01.01 17:33 GMT+1 óra  
Idézet
beast :
Nekem elsőre xxxx volt, az jó?
Komolyan pedig, nagyon jó lett, csak igy tovább.
Ami nekem nem jött/jön be, hogy olyan marha nagy betűkkel van irva minden.


Az a legjobb!
Thx
Akkor a HUD is át lesz tervezve (Nekem pl az ammo "jele" nem tetszik.)

Úgy néz ki, a release előtt lesz még egy demo valamikor.
A lila kocka is mást fog szerintem csinálni, mert nincs sok értelme az út átméretezésének...

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78729   2008.01.01 17:30 GMT+1 óra  
hát, a bónuszok már csak ilyenek. meg kell küzdeni értük. de így is sokkal több van benne, mint az eredeti játékban. ja, és a bónuszok száma is növekszik.

akit érdekel:
Ha a "developerkeys" paraméterrel indítod a programot, akkor az alábbi billentyűket tudod használni valamire:
Q-A : út szélesítése/szűkítése
W-S : sebesség növelése/csökkentése
E-D : téglatest vízszintes átméretezése
R-F : -||- függőleges átméretezése
T-G : pontokat ad/levon (negatív jelet nem írja ki)
Z-H : ammot ad/levon (de jó gyorsan...)
U-J : életet ad/levon (szintén jó gyorsan)
Ezek vannak, ha jól emlékszem

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #78728   2008.01.01 17:26 GMT+1 óra  
Nekem elsőre xxxx volt, az jó?
Komolyan pedig, nagyon jó lett, csak igy tovább.
Ami nekem nem jött/jön be, hogy olyan marha nagy betűkkel van irva minden.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #78727   2008.01.01 17:22 GMT+1 óra  
nekem 38xx volt csak máodikra asszem
egyébként az elején úgy tűnik, hogy lassan gyorsul aztán meg elkezd sok lenni és gyorsulni is
egyébkétn az ütközésellenőrzés meg túl jó nehéz eltalálni a bonusokat

nah most megpróbáltam megint, 48xx
--- permanent temporary signature ---
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78722   2008.01.01 16:12 GMT+1 óra  
Lehet.

Eláruljam, hogy lehet cheat-elni?

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #78721   2008.01.01 16:09 GMT+1 óra  
46xx pts, ha jól emléxem. lehet ez?
FZoli jóváhagyásával XD

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78720   2008.01.01 16:06 GMT+1 óra  
Szepi:
az előző verzió meg sokaknak túl könnyű volt. én erre is azt hittem, hogy az lesz.
de elárulok annyit, hogy a settings fájl szándékosan szöveges fájl.
azt megnyitva találhatsz benne ilyet is:
[Timer:Accelerate] és [Timer:MoreCones]
Ha az ezek alatt lévő számot átírod nagyobbra (ezredmásodpercben van megadva), akkor könnyebb lesz a játék, mert lassabban fog gyorsítani és akadályokból is csak később lesz több.
A többi értékkel is lehet szórakozni, de érdemes előtte a settings fájlról backupot készíteni.
Így lehet színezni, meg sebességeket meg ilyen apróságokat módosítani.

Bacce:
"-Ha szétlövök valamit akkor csak a lövedéknek van effektje..."
- Miért, minek legyen még?
Piros kúpba becsapódik a sárga lövedék, és szétrepülnek a narancssárga háromszögek. Csupa logika
"-Néha elkezdett rázkódni a pálya.. nemtom miért..."
A pálya? Nem a kamera forgására gondolsz? De az is csak akkor fordulhat elő, ha nagyon nagyon kevés fps-sel fut a program. Mikor a kamera fordul vissza a 0 fok felé, akkor ha -1 és 1 között van akkor áll be 0-ra magától. Ha nagyon szaggat a prog, akkor a túl nagy lépésköz miatt a -1..1 tartományt átugorhatja és akkor ide-oda fog rángatózni.
Ezt tapasztaltad?
"-Ki volt szélesítve a pálya és meghaltam, gyorsan új játékot kezdtem, és úgy indult a játék hogy széles volt a pálya...."
- Az bug, javítom.

Köszönöm mindenkinek az észrevételeket.
Pontszámokat is mondhattok, de úgy, hogy előtte nem hackeltétek szét a settings fájlt.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #78719   2008.01.01 15:52 GMT+1 óra  
A "menün" tényleg van mit csiszolni.
Nagyon frankó lett a robbanás effekt, a "distance fog" meg az élsimítás, sokat dob rajta.
-Ha szétlövök valamit akkor csak a lövedéknek van effektje...
-Néha elkezdett rázkódni a pálya.. nemtom miért...
-Ki volt szélesítve a pálya és meghaltam, gyorsan új játékot kezdtem, és úgy indult a játék hogy széles volt a pálya....
Most mond hogy nem minden részletbemenően teszteltem.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #78718   2008.01.01 15:52 GMT+1 óra  
kicsit nehéz nekem, amíg az online verzió egyszerűbb volt egyébként jó
azt vettem észre, hogy amikor már kéne az ammo-t használni, amire azt felfogom addigra nekimentem annak amit ki kelett volna lőni..bár valszeg ez csak a gyakorlat hiánya nálam
--- permanent temporary signature ---
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78717   2008.01.01 15:48 GMT+1 óra  
Köszi... de ez nem képviseli az új trendet, tehát esélytelen. Marad itt.

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #78716   2008.01.01 15:45 GMT+1 óra  
nagyon baba lett! gratz! talán be tudom nyomni a microsofthoz...
FZoli jóváhagyásával XD

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78715   2008.01.01 15:38 GMT+1 óra  
Bocsi, elsőre kihagytam az archívumból 2 DLL fájlt.
Javítva, a link nem változott.

Joga: thx

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #78714   2008.01.01 15:25 GMT+1 óra  
Itt van a 3 devIL-es dll:
497-devil.zip
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #78712   2008.01.01 15:23 GMT+1 óra  
DevIL.dll was not found..
--- permanent temporary signature ---
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #78711   2008.01.01 15:20 GMT+1 óra  
nagyon cool
Néha csak azért mentem bele a gúlákba, hogy lássam azt az effektet, nekem nagyon bejön!
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78710   2008.01.01 14:59 GMT+1 óra  
Fent van az első demo.
A következőben talán lesz majd normális menü és több hangeffekt, nem csak alapzene.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78632   2007.12.31 20:03 GMT+1 óra  
a tervezésben és kivitelezésben nem segítettél
emlékeztem én a doom2-es időkből az ammora, de "fő a biztonság" alapon megkérdeztelek

de egye fene, te kövezhetsz. csak te.

ja, majd ha kialudtam magam, mutatok képeket, milyen disznót láttam! mint a pre2-ben!!!!

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #78631   2007.12.31 19:59 GMT+1 óra  
én segítettem, én mondtam, hogy az ammo-t használják... akkor most kövezhetlek?
FZoli jóváhagyásával XD

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78630   2007.12.31 19:49 GMT+1 óra  
Nah, felkerült 4 darab új kép. Ezeken már látszik, mi az amit én HUD-nak nevezek. Az vesse rám az első követ, aki segített!
A "menü"-ről készült képet fel sem mertem rakni. Mindegy... még így is jobb a helyzet, mintha a konzolablakot kéne fürkészni a pontok számát kutatva.

Kijavítottam egy tucat hibát, meg finomítgattam a dolgokat. Azért a fontosabb részeket majd átnézem józanon is.

A zenéket összevágni, meg befejezni a hangrendszer lekódolását még mindig nem volt energiám. Most már nem is lesz, amíg nem alszom egyet.
Azokat jó eséllyel megcsinálom még ma, és akkor lesz demo is.

(Demo? Te jó ég, mire lesz így release?!)

ui.: Ja, 85%-ra ugrott a készültség, viszont a várható befejezést átírtam 2008 elejére.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78610   2007.12.31 14:20 GMT+1 óra  
visszatértem
itthon folytatom

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #78606   2007.12.31 11:50 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
Sorry guys... de asszem, nem lesz demó 2007-ben. Vagyis még nem biztos. Tegnap meg ma elég sokat foglalkoztam vele, mára hagytam az ilyen pepecselős munkát. Menü (mi?! az neeeem, az nem menü! ), HUD, meg ilyen apróságok.
A nagyrészét meg is csináltam mostanra, még a HUD-ot kell befejezni meg a zenéket. Azonkívül a bugfixek megvannak.
Végezhetnék vele, de most hirtelen megváltozott a hangulatom. Elmegyek és iszok valahol valamit. Demo valószínűleg csak holnap lesz.

BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!
Egészségben, pénzben, játékfejlesztésben, tanulásban gazdag legyen 2008!



szakadj meg (nms)
FZoli jóváhagyásával XD

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #78605   2007.12.31 11:39 GMT+1 óra  
Sorry guys... de asszem, nem lesz demó 2007-ben. Vagyis még nem biztos. Tegnap meg ma elég sokat foglalkoztam vele, mára hagytam az ilyen pepecselős munkát. Menü (mi?! az neeeem, az nem menü! ), HUD, meg ilyen apróságok.
A nagyrészét meg is csináltam mostanra, még a HUD-ot kell befejezni meg a zenéket. Azonkívül a bugfixek megvannak.
Végezhetnék vele, de most hirtelen megváltozott a hangulatom. Elmegyek és iszok valahol valamit. Demo valószínűleg csak holnap lesz.

BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!
Egészségben, pénzben, játékfejlesztésben, tanulásban gazdag legyen 2008!

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77525   2007.12.27 03:55 GMT+1 óra  
Nah, elírtam, de javítottam. Az átlátszóságuk nől, tehát nem csak simán eltűnnek, hanem ahogy repülnek szét, úgy halványodnak is. Mire az effekt kikapcsol, addigra egyrészt kint vannak a vágósíkokon kívül,másrészt meg teljesen átlátszóak.
A villogás az jó, csak ha jól emlékszem, az eredetiben is olyan van. De az tényleg retro, lehet, hogy olyan lesz.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #77524   2007.12.27 03:48 GMT+1 óra  
A sebezhetetlenség effekt lehetne egy kör a téglatest köré rajzolva, vagy villoghatna.. az nagyon retrooo...
A robbanás meg sztem belehalványulhatna a háttérbe. csak úgy eltüntetni nagyon snassz..
aztán hajrá, mingyárt vége az évnek.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77461   2007.12.26 10:41 GMT+1 óra  
köszi, de már letöltöttem lhp.hu-ról.
elindult, de szaggatott rendesen, 640x480-ban is. pedig jó kis játék lenne ez
az én játékom retro stílusú lesz direkt, de egy ilyen motion-blur effektet majd lehet, hogy megpróbálok összeütni.
most viszont a lövésen dolgozom.

   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #77460   2007.12.26 10:25 GMT+1 óra  
Hát 1.1-es pixel shader min. kell hozzá, ez gondolom biztos megvan, ha futtatni is akarsz vmilyen játékot a gépen
http://exdream.no-ip.info/RocketCommander/downloads.html
itt is van
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77459   2007.12.26 10:17 GMT+1 óra  
Aloha
Épp most raktam fel 5 új képet a "robbanás effektről".
Mint látható, annyiból áll, hogy fehér háromszögek (jelenleg 50 db) közös pontból, véletlenszerű irányba repül ki, s közben mindegyik egy véletlenszerű tengely mentén pörög. Közben az átlátszóságuk növekszik, és 3 mp után eltűnnek. Elég retro.
Sajnos a képeken nem látszik az egész folyamat, a sorozatkép készítéséhez túl gyors a dolog, a fraps-em meg nem jól vesz fel videot, talán a kodekkel van baja.
A köv. demoban úgyis láthatjátok majd, bár nem egy nagy szám.
Szerintetek jó így, hogy mindegyik fehér és elhalványulnak, vagy legyenek színesek/egyszínűek/színátmenetesek?
Ezzel egyidőben az is meg lett oldva, hogy ütközés utántól számítva 3 másodpercre sebezhetetlen a játékos. Ez egyelőre annyiból látszik, hogy a téglatest vonalai 70%-os átlátszóak. (Viszont a fekete háttér miatt szerintem ez csúnya, valami világosabb kék kéne, meg egy designer )

robar: köszi a tippet, megkeresem! remélem elindul majd a gépemen....

Ezt a hozzászólást gaborlabor módosította (2007.12.27 03:52 GMT+1 óra, ---)

   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #77458   2007.12.26 09:44 GMT+1 óra  
Ajánlom figyelmedbe az xna-s starter kit projectet, a Rocket Commandert, csak futtatható állományban is le lehet tölteni asszem, van benne egy két jó ötlet
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77370   2007.12.24 14:04 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
a 23660 a prealfával az jó eredménynek számít?


Az
Én ha jól emlékszem 36k-ig toltam kb. De tényleg elég unalmas egy idő után.

Még 2007-ben szeretném kiadni a második bétát, amiben már lesz lövés, meg 1-2 új feature, effektek stb.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77369   2007.12.24 14:00 GMT+1 óra  
azért, mert kihagytam a smiley-kat, nem szívtam mellre nyugi
de ha lehetetlent kérsz, akkor nincs mit tenni

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #77368   2007.12.24 13:59 GMT+1 óra  
a 23660 a prealfával az jó eredménynek számít?
FZoli jóváhagyásával XD

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #77367   2007.12.24 13:47 GMT+1 óra  
neszívd mellre testvér poén volt
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77366   2007.12.24 13:33 GMT+1 óra  
Az ismertetőben azért van ott a link, hogy:
1) mindenki tudja, mi az a vector runner, amiből az alapötletet merítettem.
2) ha már másolok valamit, legalább az eredetit illik feltüntetni....

mono: csalódás ide, vagy oda, arra fejleszt mindenki, amilye van! ha csak 640x480-as monitorokhoz tudnék hozzáférni, akkor akkorában futna a játék is. sorry brother

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #77364   2007.12.24 13:11 GMT+1 óra  
Remélem azért később sikerül valahogy megoldani, mert valóban nem túl szép széles vásznon szetnyújtva Bár ennél a játéknál még elmegy...
A játék ismertetőbe azt a linket nem kellett volna berakni... nem bírom abbahagyni és 28án diszkrét matek vizsgaaaa
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #77362   2007.12.24 12:51 GMT+1 óra  
csalódtam benned

viszont HCodename47 elvtársban kellemesen ezabeszéd
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77361   2007.12.24 12:23 GMT+1 óra  
Ha valaki biztosít nekem widescreen monitort, átírom arra is.
Most azon gondokodám, hogy hol használok én ilyen monitort ...sehol.
Szóval, egyelőre technikai okok miatt sajnos nem túl valószínű.
Gondolom nem nézhet ki valami szépen egy wide monitoron, 1024*768 szétnyújtva...

   
HCodename47 - Törzstag | 231 hsz       Online status #77360   2007.12.24 12:13 GMT+1 óra  
Idézet
monostoria :
ééééén nekem lenne egy olyan ötletem, hogy legyen widescreen monitorra is optimalizált változat



+1 szavazat erre az ötletre XD
Maximális tisztelettel: Codename47

-Desktop PC: Intel i5 2.8 Ghz, 8Gb DDR3, ATi HD 5770 (W7 SP1 x64)
-Laptop: Acer Aspire 5112 - AMD Turio64 x2 1.6 Ghz, 3Gb DDR2, ATi Mobility Radeon X1600 (XP SP3 x86)
http://codename47.bayi.hu
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #77359   2007.12.24 11:59 GMT+1 óra  
ééééén nekem lenne egy olyan ötletem, hogy legyen widescreen monitorra is optimalizált változat
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #77358   2007.12.24 11:50 GMT+1 óra  
monostoria: oké. mid van?

Egyébként most már megvan a háromszög-szétrepülős effekt, ami ütközéskor következik be.
Azt terveztem, hogy lehet majd lőni gömböket, és lesznek felszedhető kockák amik ammot adnak.
A következő demo akkor lesz feltöltve, ha ezek meglesznek.

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #77357   2007.12.24 11:46 GMT+1 óra  
énis akarok "Special thanks"-et kapni
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...