játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

A kísérlet 2. rész
A kísérlet c. játéksorozat második része
Kategória: Kaland
A projectről:
Spoileres:
David Caldwell végzős fizikushallgató az egyetemen. Titokzatos körülmények közt elhunyt bátyja temetésén egy levelet kap, melyben egy professzor meghívja a laboratóriumába.
Hősünk titokzatos kísérletek közt találja magát, ahol azt is megtudja, hogy a testvére igazából nem is halt meg. Vajon mivel kísérleteznek a laborban, és hova tűnt a bátyja?
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
AGS;
Photoshop, 3dsmax
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.03
2010.04
Beküldve:
2009.10.05 07:08
Fejlesztő:
PilczStudios (2 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: placyd
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - A kísérlet 2. rész

2009.10.05. 07:11

2009.10.05. 07:11

Fejlesztési napló - A kísérlet 2. rész
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - A kísérlet 2. rész
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118678   2009.10.06 12:14 GMT+1 óra  
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #118677   2009.10.06 12:12 GMT+1 óra  
Nem tetszik. Amiért szükségem lenne rá, a száj hiánya miatt nem lehetséges.

   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #118675   2009.10.06 11:59 GMT+1 óra  
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118671   2009.10.06 10:52 GMT+1 óra  
320*240 esek a képek, de tényleg ez szülte a félreértést.
Nem kell feltétlen közvetlenül vektorokat betölteni, lehet úgy is csinálni, hogy legyártod a vektoros képet, azt mented jpg be, vagy amibe akarod. Szvsz Asylum se arra feni a fogát, hogy a háttereket könnyen tudja haxolni, inkább csak az a stílus jön be neki.

"Hát pedig amit éppen irsz az is vektorgrafika (truetype font). "
Na és? Egy ebookban oké, vagy a szöveges részeiben a játéknak(sőt, ott ajánlott is, pont a lentebb nevezett felbontás mizéria miatt), de egy komplett képen szerintem nem. Jól tud kinézni a vektor is(lent volt egy link, halom vektoros képpel, volt amitől eldobtam az agyam, komolyan), de alapjáraton nem gyere be, pl amit sirpalee linkelt - általában meg olyan eredmény jön a vektoros képekből, valamiért arra nagyon nem figyelnek oda általában, hogy arányos, életszerű hatást keltsen, ez meg bántja a kis lelkemet.

Szerk.: AGS nem tud animációt kezelni?? Én régen megnéztem, de úgy rémlik, hogy akkor volt benne ilyen feature.. (a renderelt karakterek miatt kérdezem.)
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #118656   2009.10.06 07:12 GMT+1 óra  
"640x400-as felbontásban készül a játék. "

Ok, az okozza a félreértést, hogy a feltöltött képek olyan 200*150 vagy hasonló méretűek, és gondolom erre kérdezett rá Asylum.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
placyd - Tag | 4 hsz       Online status #118655   2009.10.06 07:00 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Hát de azért ilyen sok év után már illene vektorgrafikával csinálni



Vektorgrafikás kalandjátékot Flash-hel, vagy Wintermute motorral lehetne készíteni, de én az AGS-t szeretem használni és továbbra is ennél maradok, itt pedig csak bitmap grafika van.

Idézet
Bacce :
Pedig az ags tudna jobbat is...
Screen resolutions of 320x200, 320x240, 640x400, 640x480, 800x600 and 1024x768 are supported. Your game can be run full-screen or in a window.
gondolom így vannak megrajzolva a figurák és nem akarták újrarajzolni... meg retró is.



640x400-as felbontásban készül a játék. Szerintem ez épp megfelelő méret egy ingyenes kalandnak.

Idézet
Ashkandi :
Jól néznek ki a 3d-s képek. A karaktereket nem lenne jobb megcsinálni ugyanígy? Tök jól nézne ki szerintem és kevesebb fáradság is.



Hát ha 3d-s karaktert készítenék, azt is csak renderelve tudnám betenni a játékba képenként, akkor meg már rosszabbul nézne ki, mint így.

Idézet
2SD :
Viszont valami leírás jó lenne, én életemben nem hallottam az első részről sem.



Honlapunkról ingyenesen letöltheted Leírást meg készítettem, de spoileres - első rész végigjátszása előtt nem érdemes elolvasni.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #118654   2009.10.06 06:52 GMT+1 óra  
Igen, ezért írtam oda, hogy _szerintem_ és hogy _általában_ :p

Pl. az első kép, amit belinkeltél, nem épp a hagyományos felhasználása a vektorgrafikának :p Persze, hogy lehet jókat csinálni benne. Csak tőlem valahogy idegen ez a megközelítése a rajznak.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118651   2009.10.06 05:58 GMT+1 óra  
Alapvetően más a két stílus... Vektorgrafikában tologatod a gradienseket, pakolgatod egymásra stb...

Míg rasternél ecsettel belehúzol, és keveredik, mosódik az egész. Teljesen más a végkifejlet. Vectorgrafikával szenvedés ugyanilyen hatást elérni. Mellesleg egy művész jobban elvan rasterral, mivel közelebb áll a valódi rajzoláshoz, mint a vektorgrafika. Főleg painternél, feldob pár színt és pacsmagol össze-vissza .
raytraceisten és übermedic
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #118649   2009.10.06 05:37 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
Van ahol van értelme a vektoros rajzolásnak (logók pl.), de szerintem általában csúnya, és nagyon mű hatást kelt.



Szerintem meg nem a rajzolás fajtája határozza meg a minőséget, hanem a grafikus ügyessége, láttam már vektorgrafikus rajzokat, amiken nem látszott az általad említett stílusjegy, csak az előnyét lehetett élvezni annak hogy nagyítható., nyílván ha ezt az előnyt akarod élvezni azért meg kell dolgozni.


http://linuxbox.hu/files/images//inkscape-0.44-outlineview.png


http://www.euphoria-magazine.com/photography/34-photography/226-best-vector-graphics-ever
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #118641   2009.10.06 01:59 GMT+1 óra  
Van ahol van értelme a vektoros rajzolásnak (logók pl.), de szerintem általában csúnya, és nagyon mű hatást kelt.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #118639   2009.10.06 01:16 GMT+1 óra  
Az is raszteresen van megjelentive, de a különbség, hogy nagyitgathatod összevissza, ugyanolyan részletes marad (már ha megvan az eredeti vektoros fájl).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #118637   2009.10.06 00:52 GMT+1 óra  
Ha azt vesszük raszterizáció után az első kép is raster. Pláne, hogy JPG az amit belinkeltél.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118636   2009.10.05 23:08 GMT+1 óra  
Vector : http://www.themesheaven.com/wp-content/uploads/2008/04/zzve-city-girl-vector-graphics.jpg

Raster : http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g34/49534/49534_1251087275_large.jpg

Maradjon inkább raster az szebb.

A renderelés, és a karakterek összerakása okés lenne, de tényleg nagyon picik ezek a képek... Utánanézegettem a csapatnak, azért csináltatok már pár dolgot ami becsülendő, főleg a kiadott képregény (bár stílusra nem tetszik, de itt nem az a lényeg).

Egy ilyen stílusú játék, csak úgy megrajzolva mint a metal gear átvezető... Na azért oda-vissza lennék (pl ilyen)
raytraceisten és übermedic
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #118633   2009.10.05 14:59 GMT+1 óra  
Hát pedig amit éppen irsz az is vektorgrafika (truetype font).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118626   2009.10.05 13:16 GMT+1 óra  
én rühellem a vektorokat, ha csak ez a két variáns van, akkor sokkal inkább a mostani. Viszont valami leírás jó lenne, én életemben nem hallottam az első részről sem.
C4Ninja
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #118622   2009.10.05 12:57 GMT+1 óra  
Hát de azért ilyen sok év után már illene vektorgrafikával csinálni
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #118619   2009.10.05 12:24 GMT+1 óra  
Pedig az ags tudna jobbat is...
Screen resolutions of 320x200, 320x240, 640x400, 640x480, 800x600 and 1024x768 are supported. Your game can be run full-screen or in a window.
gondolom így vannak megrajzolva a figurák és nem akarták újrarajzolni... meg retró is.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #118610   2009.10.05 10:56 GMT+1 óra  
Nekem csak aza furcsa, hogy miért ilyen pici a felbontás.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #118607   2009.10.05 10:20 GMT+1 óra  
Jól néznek ki a 3d-s képek. A karaktereket nem lenne jobb megcsinálni ugyanígy? Tök jól nézne ki szerintem és kevesebb fáradság is.

   
placyd - Tag | 4 hsz       Online status #118569   2009.10.05 07:08 GMT+1 óra  
PilczStudios: A kísérlet 2. rész
   
> 1 <