játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Wing: Released Spirits
3D Kulso nezetes epikus kaland
Kategória: RPG
A projectről:
Fantasy szigetvilagban játszodik, az egész világ 1 nagy pálya, nincs töltögetés, minden szereplö az elejétöl a végéig él.
Rengeteg real time snitt szinezi a játékmenetet, amelyben lovaglás, hajózás, buvárkodás és repülés is helyet kap.
Dialogusok és kereskedelem szinezi a harcok, lopakodások, mérgezések sorát.
Városok, falvak, piramis, sivatag, palota, börtön, vizes barlangok és dzsungelek gazdagitják a helyszint.
A pályák és az egyedi játék script ascii, teljesen átalakithatják a játékosok. Ehhez technikai dokumentáciok is elérhetöek a lapon.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
MS VC 6.0;
TruSpace
PSP
EasyMusic
DarkBasic - media fajlok
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
1998
2006
Beküldve:
2006.11.05 21:42
Fejlesztő:
White Stone (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: aszalkai@axelero.hu
Tagok:
beküldő: atu
regisztrált tagok: csilla



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 95%

Képek - Wing: Released Spirits
Szoba jelenet
Szoba jelenet
2007.04.12. 14:39
Editor
Editor
2007.04.12. 14:33
Options
Options
2007.04.12. 14:28
brigandik
brigandik
2006.11.14. 12:11
a part
a part
2006.11.14. 12:10
pub
pub
2006.11.14. 12:07
és ilyen
és ilyen
2006.11.14. 12:01
meg ilyen
meg ilyen
2006.11.14. 12:01
Ilyenek
Ilyenek
2006.11.14. 12:00

Fejlesztési napló - Wing: Released Spirits
atu 2007.09.09. 13:12
2 uj fo release van tervben, az 1.: az uj motivacio -> celok -> viselkedes alapu AI-val, a 2.: megujlt grafikaval, 95% ogre engine.
atu 2007.05.09. 13:29
SimBionic AI middleware elgondolasat kovetve megujul a viselkedes engine. (Sims2 is ilyet hasznal SimAntics neven) Epp egy kulon prototipuson teszteljuk. Kompozit patternt alapon alviselkedeseket hivhatnak, ebbol nagyon inteleigens viselkedesek keszithetok. Ebben activity-k vannak amikbol feltetelek sora mas aktivitykbe vagy al-viselkedesekbe mehet.
atu 2007.04.12. 14:21
Pupilla nyilast szimulalok fenyszamitaskor, azaz ha szembol vagy nappal sok feny jon, a pupilla zarul, az ambiens lemegy, a kontraszt fel. Este vagy fenytol elfele fordulva pont forditva. Egyben a spekularis kifeheredes is javul.
atu 2007.02.24. 06:15
A lakosoknak napirendjuk lesz, szocialis esemenyekkel, pl vadaszat, vacsora tuznel, tanc, alvas.
Ezekbol magasabb prioritasu akciok kizokkenthetik oket, peldaul tuzvesz, tamadas, betegseg, stb.
atu 2007.02.24. 06:13
Modellezett vezerlesuve valnak az agensek.
A vezerlesuk menet kozben is valtozhat tanulas, kommunikacio es direktivak altal.
Kompozitta valnak az akciok = al-akciokat foglalhatnak magukba
atu 2007.02.04. 14:02
Minden szereplonek listaja van arrol mit kene csinalnia, prioritassal. A legfontosabbat teszi, a tobbit se felejti.
Minden szereplo feljegyzi mikor, hol, kit/mit latott mit csinalni, es azt is, o mit tett. Ezeket kesobb dontesben felhasznalja.
Ezek a fontos feljegyzeseik logban is jonnek az NPC-pszichiatriankra.
atu 2007.01.28. 11:10
Stimulus alapu motivalt agens technologia kerul bevezetesre.
A reflex vagy scriptelt NPC-nel tobbet tud: szamit hogy az fontosabb amit csinal, vagy amit epp kene tennie, es amiket nem tett meg, mert nem ert ra, nem felejti el, hanem megteszi amint raer.
atu 2006.12.16. 01:27
Szebb modell es uj nagyobb felbontasu textura, jobb UV az allatoknak, arnyek optimalizalas. Hamarosan felrakjuk.
A magyar oldal helyesirasi hibái javitva.
atu 2006.12.06. 21:45
Falon at ajtonyitas, tetokre akadas, csonkolt kezek, lepcson elakadas, oldalazo lo javitva.
Elvegre a honap GP-je vagyunk a JF-en! Szoval ez a honap kulonleges a szamunkra.
atu 2006.11.21. 12:55
Igazán nagyot akarunk dobni a grafikán, ez a retro dolog vicces, de egyátalán nem cél. Mondjuk poligonszám emelés, szebb texturák, arányosabb karakterek.
Ehhez tuningolva lett a saját modell editor is, talán még fel is rakom. Az a lényege, hogy állandoan bövül, had dolgozzon a gép. Sok olyan funkciot kapott már, amit nem is nagyon láttam más modellerekben.
atu 2006.11.14. 12:04
A beszédett át kell gondolni, talán szinkront kéne keresni.
A modellek kezdenek elévülni, részletesebbre cserélendöek.
Az, hogy sajat DX8-as az engine, rengeteg effektre ad lehetöséget.

Hozzászólások - Wing: Released Spirits
atu - Tag | 4 hsz       Online status #54168   2007.05.09 13:24 GMT+1 óra  
Teljesen egyet ertek pgyalog, nagyon jo eszrevetelek. A Gothic2-ben peldaul egyatalan nincs is ajto (Ezt most nem az orakulum mondja Az azert mar tulzas. Szoval ezeknek valoban neki kell esni.
Kicsit most AI vonalon nyomulunk, de azt a naploba irom, aztan ezeket mindenkepp javitanunk kell.
Ami a grafikat illeti, valoban tupi kell majd, ahogy a tobbiek irjak, a 3dia enginunk eloregedett. Az IrrLicht-en gondolkozunk, es poligonszamemeleseket, stb.
Sok otletet azert is irok le, mert nem biztos hogy lesz idonk megcsinalni, de masnak hatha megtetszik...
Teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra
http://biblia.hit.hu/
http://web.axelero.hu/aszalkai/wh...
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #53460   2007.05.04 06:03 GMT+1 óra  
"Pupilla nyilast szimulalok fenyszamitaskor, azaz ha szembol vagy nappal sok feny jon, a pupilla zarul, az ambiens lemegy, a kontraszt fel. Este vagy fenytol elfele fordulva pont forditva. Egyben a spekularis kifeheredes is javul."

Atu!

Ne már! Oké, hogy kihívás, meg hogy pofás dolog, de ha pl. az animációkra gyúrnátok rá, meg mondjuk egyszerűsödne az irányítás, a játszhatóság fényévekkel jobb lehetne.
Pl. hiába töröm a fejemet, nem értem, miért jó, ha a játékos nyitogatja az ajtót (amit nem mindig egyszerű "becélozni" ). X távolságon belül egyszerűen nyitódnia kéne magától; szerintem egy játékos sem panaszkodna, hogy ez így nem okés.
Ugyanígy a tárgyfelvétel. Áthaladok rajta, ping, legyen a tarisznyámban.
Ha viszont mindez a koncepció része, akkor nem mondtam semmit (bár ott a kérdőjel a fejemben).
Nagyjából 1 órát játszottam vele, és a sok feature mellett sem éreztem, hogy akkor ezt most újra kéne kezdenem, pedig a képek és a trailer alapján látszik hogy van az anyagban erő.

Még annyit, hogy hang/zene nuku (Emu 1212m). Kíváncsi vagyok rá - komponálok néha -, le tudom tölteni valahonnan?

Mindemellett maximális tiszteletem!

Ezt a hozzászólást pgyalog módosította (2007.05.04 06:13 GMT+1 óra, ---)
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #50970   2007.04.17 02:28 GMT+1 óra  
Egyet kell értenem, sajnos szinte biztos, hogy ha sokat kértek a kutya em veszi meg, ha meg olcsón akkor semmit sem kerestek vele. Gyakorlatilag ez dícséretreméltó projekt, minden tiszteletem a tietek, de ha el is akarjátok adni, ahhoz bizony egy szinttel magasabb kategóriában kellene gondolkodni.
Hátrányból elég sok van a játékban, viszont sok pluszt, vagy abbahagyhatatlan játékmenetet meeg nem biztosít.
Ez meg ne törje a lelkesedést, egyszerűen neki kell állni erősen tupírozni...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #50965   2007.04.17 01:06 GMT+1 óra  
Idézet
Xcomman :
Én nem kérnék pénzt érte Nem akarok senkit megbántani......,de ennyiért már a dungeon siege-t is megkapom. Elhiszem hogy sok munkátok volt benne, de sztem ez így nem gut


Hát igen, a grafikán lehetne csiszolni, ha már pénzes a dolog. Persze vannak, akik azt mondják, hogy a játékélmény számít, nem a grafika, de sajnos ma túlnyomórészt ez a meghatározó a játékban (lásd pl Oblivion, ahol nagyon szép graf mellett elég közepes a játékmenet). Ugyanakkor a naplóban leírt fííícsörök tetszenek, remélem tényleg jól fog mutatni!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Xcomman - Tag | 36 hsz       Online status #50929   2007.04.16 07:58 GMT+1 óra  
Én nem kérnék pénzt érte Nem akarok senkit megbántani......,de ennyiért már a dungeon siege-t is megkapom. Elhiszem hogy sok munkátok volt benne, de sztem ez így nem gut

   
atu - Tag | 4 hsz       Online status #39870   2006.12.06 21:42 GMT+1 óra  
Osszegyujtottem a bageszokat amiket irtatok, es a legtobbje ki is javult a legujabb rilizben: Falon at ajtonyitas, tetokre akadas, csonkolt kezek, lepcson elakadas, oldalazo lo, stb. Szoval koszi, nem irtatok hiaba!
Teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra
http://biblia.hit.hu/
http://web.axelero.hu/aszalkai/wh...
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #38058   2006.11.24 12:06 GMT+1 óra  
Az aláfestő zenék pl. a Dark Basic Classic teljes verziós CDjáről való (a cd ~400 mega médiát tartalmaz, képek, textúrák, hangok, zenék, modellek stb.)

FZoli.
   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #38051   2006.11.24 11:35 GMT+1 óra  
ez egy gothic fíling game!

   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #38050   2006.11.24 11:34 GMT+1 óra  
passz

   
SAndras - Tag | 170 hsz       Online status #38049   2006.11.24 11:33 GMT+1 óra  
jónak tűnik..., de volna egy kérdésem:

"DarkBasic - media fajlok" //ez mit jelent?//

   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #38032   2006.11.24 10:33 GMT+1 óra  
nekem tetszik a game,csak tele van buggal:
falon át kinyitom az ajtot,megölök valakit(falon át)...megakad néha...

   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #38031   2006.11.24 10:21 GMT+1 óra  
cool

   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #37873   2006.11.23 11:43 GMT+1 óra  
Látszik, hogy sok munkát fektettetek a játékba, de az irányításon sokat lehetne javítani. Elég idegesítő volt, amikor beakadtam egy ház padlására, majd miután sikerült nagy nehezen lekecmeregni, nem tudtam kinyitni az ajtót. Pár ilyen bug el tudja venni az ember kedvét az egész játéktól.

Másik észrevétel: a magyar szöveget át kellene nézetni valakivel, mert rengeteg az idegesítő helyesírási hiba. Ez is sokat ront a játék hangulatán.
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #37695   2006.11.21 19:01 GMT+1 óra  
felfedeztem egy problémát, vagy nagyon béna vagyok
amikor azzal a nővel beszéltem a legelején, azt mondtam, megyek az apjának segíteni. Ezután felmentem a lépcsőn, és ahogy mentem le, valahogy a tetőre kerültem, és ott csak a gerendákon, és azokon is nagynehezen tudtam mozogni, és le se sikerült jönni
--- permanent temporary signature ---
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #37666   2006.11.21 09:26 GMT+1 óra  
Ez mikor került fel? A képét láttam oldalt, és ráklikkeltem... A macska bajszát neki... Még ilyet. Már szedem is, a képek alapján nagyon jónak tűnik. Retro 4ever.

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #37658   2006.11.21 08:36 GMT+1 óra  
Én véletlenül rátaperoltam az M-re, azzal váltogatja a nála lévő kajákat, bal klikkel eszik.
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #37644   2006.11.21 06:32 GMT+1 óra  
Na akkor most mint nagy "játékos" kérdezek: hogyan kell megetetni az embert? Mert nálam a sárga csík elfogyott, és elhalálozott (pont a piramisnál argh)... Megnéztem a controls-t, de (ha jól emlékszem) ott "F" volt kiírva, de arra nem csinált semmit (pedig tettem el kenyeret).
   
Apo - Tag | 183 hsz       Online status #37601   2006.11.21 01:48 GMT+1 óra  
jopofa játék Mátrixos halálozás, Ugrálo medve meg 1 nagy Husáng amivel hadonászni lehet háát ilyen unalomüzönek a legjobb
Barbárok,1 öreg vonatos játék (rekonstrukácioja)
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #37597   2006.11.21 01:32 GMT+1 óra  
mondjuk szerintem nincs az az ember aki már amatőr próbálkozásra , és még ilyen grafikáért pénzt adna. Ha viszont rendesen meg lenne csinálva is csak potom árat lehetne kérn iérte max
ilyen állapotban hová raknád a vételárat? egy 160 HUF+áfás SMS-ért ???
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #37592   2006.11.20 21:59 GMT+1 óra  
Szerintem kérhetnétek érte simán pénzt is!
csendesség, nem megszólalás, bölcsesség...

FZoli.
   
photon - Tag | 25 hsz       Online status #37576   2006.11.20 13:03 GMT+1 óra  
Állati, én is akarok egy ilyen játékont csináltni!
Szerintem kérhetnétek érte simán pénzt is!
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #37450   2006.11.19 10:15 GMT+1 óra  
Ki kell hogy mondjam, hogy talán ez az egyetlen játék ami "mutatott" is valamit. Persze voltak és vannak elkészült játékok, de valahogy ez azért... Értitek mit akarok mondani.
Édesapám mondta valamikor a nővérénak:
Gusztustalan, de K*RVA finom

(grafikatupít keményen. És bugvadászat)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Daani - Tag | 92 hsz       Online status #37448   2006.11.19 10:10 GMT+1 óra  
LooooooL
Practice makes perfect.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #37440   2006.11.19 08:32 GMT+1 óra  
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #37433   2006.11.19 07:28 GMT+1 óra  
Gaborlabor: ha jól tudom, akkor Te szegény főhősnek megölted a feleségét.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #37431   2006.11.19 07:15 GMT+1 óra  
hi! megnéztem a gamét! összességében színvonalat tekintve tetszik, de van pár idegesítő bug. Az elején a video után kijött a billentyűzetkiosztásos kép és baromira nem akart eltűnni! Meg mikor kiléptem az utolsó hang folyamatosan szólt tovább. Pontosabban, most is itt sípol mint valami állat és nem tudom agyonlőni!
Viszont az tetszett, hogy amikor kinyírtam a nőt az elején a házban, akkor volt ilyen bullet-time-os effekt amikor összeesett!

   
Daani - Tag | 92 hsz       Online status #37367   2006.11.18 11:19 GMT+1 óra  
a medvével való találkozás nagyon tetszett
Practice makes perfect.
   
Daani - Tag | 92 hsz       Online status #37366   2006.11.18 11:18 GMT+1 óra  
ez igaz semmi "izzzzzzzacccccságszag" nincs benne...
jól átgondolt az egész egy szóval:
Practice makes perfect.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #37333   2006.11.18 06:28 GMT+1 óra  
Nekem is nagyon tetszik, nem számít benne az a pár bug, a játéknak lelke van, látszik, hogy szívvel - lélekkel csinálták
   
Daani - Tag | 92 hsz       Online status #37296   2006.11.18 02:15 GMT+1 óra  
nagyon tetszett a játék!!!
pedig nem is vagyok nagy rpg rajongó
Practice makes perfect.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #37021   2006.11.16 06:55 GMT+1 óra  
Huhh, nekem nagyon tetszik a játék, gratula!! Egyelőre nem jutottam sokáig, mert rövid időn belül mindig a tetőkön beakadva végeztem.. Azért van benne jópár furcsaság, például ahogyan a ló oldalazik az elég fura, meg ahogyan ugrik az egyenesen vicces. Viszont ügyes, hogy a vízből kiúszik utánam (vagyis "kilebeg" ). Azon is csodálkoztam, amikor elkezdett esni az eső...de felfelé! Aztán láttam egy helyben forgó cápát, meg egy sziklának repülő sast is. A látótávolságot viszont növelhetnétek, mert nagyon közelre látni csak el. A hangerőt meg nem sikerült lejjebb vennem. Egyébként minden elismerésem, jó a kameramozgás, meg a kezelhetőség (csak picit sokszor akad be a figura valamibe), külön öröm hogy magyarul is lehet játszani, egyszóval király!! Megyek még jáccok tovább.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #36982   2006.11.16 04:41 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
látszik hogy van vele foglalkozva



Bocs az offért, de ez megér egy irodalmi nobelt... a németeknek.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #36973   2006.11.16 01:35 GMT+1 óra  
Szerintem az ara pont megfelelo, mert az alacsony ar a legjobb masolas vedelem, szoval valoszinu tobb kel majd el belole mint abbol az emlitett tetrisbol.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #36772   2006.11.15 02:58 GMT+1 óra  
Nemsemmi! A grafika engem a Planeshift re emlékeztet abban is a modellek kicsit furák voltak mégis több ezren jáccottak vele szal nem a grafika a lényeg! Grat
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #36767   2006.11.15 00:50 GMT+1 óra  
Ez nagyon jó , de manapság már egy tetris-ért is 20-30 USD-t szoktak kérni. Esetleg valami kiadó?

   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #36766   2006.11.15 00:26 GMT+1 óra  
Komolynak tűnik, tetszenek a képek, bár azért néhol érdekes...

Ez a 2 ember pl nekem fura, a kezeik-lábaik mintha túl rövidek és túl vékonyak lennének...
Ezenkívül a kézfej, hááát megint csak érdekes... Az öregúrnál közelről olyan, mintha csonkolták volna a kezeit





Ez viszont NAGYON tetszik (a kéz hiba viszont ugyanúgy megvan itt is):




Amit még nem értek:
The full version costs $16.

Ez viszont elég kevésnek tűnik...
A demo-t még nem néztem, de eddig tetszik

Ezt a hozzászólást Orphy módosította (2006.11.15 00:39 GMT+1 óra, ---)
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #36748   2006.11.14 14:04 GMT+1 óra  
azta....
ez nagyon állat
gratulálok
alias aalberik
   
atu - Tag | 4 hsz       Online status #36421   2006.11.13 00:23 GMT+1 óra  
Kösz a hozzászólásokat! Attól még hogy "kész", igyekezünk állandóan javitani rajta,
(van is mit ), és figyelembe vesszük a véleményeiteket.
- a szereplök modelljei le lesznek cserélve
- animációk is javulnak, és átléphetöek lesznek.
- a géphang... valamit ki kéne találni, mert ugy tudom a tenger tuloldalán nem annyira szeretnek olvasni.
Teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra
http://biblia.hit.hu/
http://web.axelero.hu/aszalkai/wh...
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #36022   2006.11.09 15:34 GMT+1 óra  
nekem ez az átvezetők át nem léphetősége volt bosszantó. Egyébként nagyon rendben van a játék, látszik hogy van vele foglalkozva, és nicsak egy olan csapat akik amint regelnek, már tudnak mutatni is
(mondjuk a grafikán én tupíroznék.. De melyiken nem )
Grat.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #35986   2006.11.09 11:21 GMT+1 óra  
Hát mozgás közben már nem nyerte el a tetszésemet sajnos. Az animációk elég rosszúl sikerültek, meg igen bugosak is, szóval azon kéne finomítani a grafikával nincs gond, retro fíling 4Ever. Az automata olvasó szöveget, viszont sűrgősen vegyétek ki mert rontja a hangulatot. Nincs azzal baj, ha nincs audio beszéd közben, bőven elég a felirat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #35925   2006.11.09 02:19 GMT+1 óra  
Nem rossz, ha lesz idom, ki is probalom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #35837   2006.11.08 08:05 GMT+1 óra  
Jaja pár képet rakj fel plz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Abelman - Tag | 26 hsz       Online status #35810   2006.11.08 05:11 GMT+1 óra  
1998-2006-ig?!
Ez aztán a kitartóság!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #35644   2006.11.06 11:34 GMT+1 óra  
Ez nagyon jól néz ki!!! Szerintem ide is tölts fel néhány shotot!
   
atu - Tag | 4 hsz       Online status #35532   2006.11.05 21:42 GMT+1 óra  
White Stone: Wing: Released Spirits
Teremtsünk embert a mi képünkre és hasonlatosságunkra
http://biblia.hit.hu/
http://web.axelero.hu/aszalkai/wh...
   
> 1 <