játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Adventures of The Yellow Submarine
Kategória: sidescroller shooter
A projectről:
Az Adventures of The Yellow Submarine alapvetően egy oldalnézetes lövöldözős játék, ahol egy kis sárga tengeralattjáróval kell a szembeérkező ellenséges cápa alakú tengeralattjárókat elpusztítani illetve a bálnákat kikerülni.
A játék remélhetőleg tartalmazni fog egy néhány pályás küldetés sorozatot, akár valamilyen bossal a végén.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity3D, Visual C# 2008, Paint.NET, Wings3D, Blender;
google, ceruza stb.
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009 ősz
2010 tavasz
Beküldve:
2010.02.08 09:17
Fejlesztő:
Generative Ent. (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: herbutistvan@gmail.com
Tagok:
beküldő: H.István
regisztrált tagok: hcs89



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%

Képek - Adventures of The Yellow Submarine
talaj közelben
talaj közelben
2010.02.09. 11:01
barátságos bálnák
barátságos bálnák
2010.02.09. 11:00
A menü
A menü
2010.02.09. 10:56
koncept rajz
koncept rajz
2010.02.09. 10:50

Fejlesztési napló - Adventures of The Yellow Submarine
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Adventures of The Yellow Submarine
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #127516   2010.02.11 20:27 GMT+1 óra  
Kellemes egyszerű game, szeressük , alapból ilyen demóval startolni pedig külön pozitívum nálam

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #127470   2010.02.09 22:37 GMT+1 óra  
Thx a véleményeket!
Apropó, a játékot szándékosan úgy terveztük, hogy csak az egérrel játszható legyen, tehát játszás közben semmiféle billentyüzet babrálás nincs, egyedül a játék megszakitásánál. Amolyan casual stílusban.
Amit még nem mondtam el az az, hogy a normál torpedót a bal egérgombbal a bónuszfegyvert a jobb gombbal lehet ellőni. A legközelebbi verzióban benne lesz egy pár képből álló tutorial is.
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #127466   2010.02.09 21:21 GMT+1 óra  
Ez jó, aranyos, nyugis játék, bug: a koncepten a bálna jobban nevet
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #127465   2010.02.09 20:42 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki, igazi kis játék.

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #127463   2010.02.09 20:15 GMT+1 óra  
tetszik az elgondolás, csak kicsit csalódás hogy a cím után kiderül hogy semmi köze a Beatles Yellow Submarine-jéhez
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #127457   2010.02.09 16:31 GMT+1 óra  
HomeGnome: a medúzás, viziaknás király ötlet, ezek tuti, hogy benne lesznek!
Archenemy: amit irtál az már nekem kiindulási pont, néztem pár Youtube-os videót, de arról nekem semmi nem jött le. Köszi a felajánlást, maradjunk annyiban, hogy ha nem sikerül összehoznom akkor számitok a segitségedre.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #127454   2010.02.09 15:23 GMT+1 óra  
- a bálna animálva lesz amint úszik.(Csak még találni kéne valami anyagot hogyan lehetne egy bálna úszását relativ életszerüen animálni)

Ugyan nem pontos, de a sima hullámmozgás egész jó eredményt ad, a bálna eleje fele lecsillapítva legyen, a bálna vége fele meg felerősítve, egy hullám hossza durván kb. a bálna hosszának feleljen meg, a hullám erőssége meg ne legyen túl nagy... Jó, ezt így elég nehéz elmondani, ha gondolod és maxban dolgozol, küldd át, megnézem, mit tehetek.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #127453   2010.02.09 15:23 GMT+1 óra  
Na, van még ötletem:
- fürge robotdelfin, torpedókat lődöz.
- hadihajó. a felszínen úszik, és merülő-robbanó hordókat dobál a vízbe. függőlegesen felfelé kilőhető torpedókkal felrobbantható.
- olajfúrótorony. dísz.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
sedix - Tag | 30 hsz       Online status #127451   2010.02.09 15:16 GMT+1 óra  
szerintem is egész jó csak az effektek teljes hiánya kicsit zavaró

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #127450   2010.02.09 15:01 GMT+1 óra  
Ötletek, mielőtt elfelejtem:
- halászháló: statikus akadály, ki kell kerülni
- medúza: függőlegesen közlekedik, szintén kikerülendő, vagy lelövendő
- vizi akna: statikusan lebeg, KERÜLENDŐ, esetleg kilőhető, ekkor felrobban

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #127448   2010.02.09 14:36 GMT+1 óra  
Nah először is köszi mindenkinek az épitő jellegü kritikákat. A projektet most vettük elő újra, amit jelenleg láttok az kb 1 hónap terméke, ami további fejlesztésen fog keresztülmenni.
Akkor sorbaszedve:
- a játékmenettel egyelőre nem foglalkoztunk,azért jönnek most még csak szembe a bálnák és a cápák. Tervebe van hogy nem csak elmennek hanem manőverezni is fognak előttünk stb.
- a bálna animálva lesz amint úszik.(Csak még találni kéne valami anyagot hogyan lehetne egy bálna úszását relativ életszerüen animálni)
- ami a környezetet illeti néhány leirt dolog már benne volt a tervben, de a további ötletekre is nyitottak vagyunk
- a pálya magasságát még fontolóra vesszük
- természetesen lesznek különböző effektek ha lelőjjük az ellent vagy a bálnát
Képeket estére várjatok most mobilneten vagyok, elég rossz a feltöltés.
Ami a bad file length-et illeti az lehet a lassú net miatt, vagy a webhost miatt.

quote]syam :
Nálam nem indul a cuccos IE8 alatt...


Majd rakunk fel letölthető fájlt is a közeljövőben, addig is, használj Firefoxot

Idézet
Asylum :
Tök aranyos Szerintem foglalkozz a játékmenettel és utána csiszold a grafikát.


A grafika az még elég csiszolatlan, de gyakorlatilag párhuzamosan fog fejlődni a kettő.

Összegezve, elég kezdetleges az egész, most kb. 20%-ra raknám a készültséget. Ebből kifolyólag nyitottak vagyunk az ötletekre, még egyeltalán nem végleges a cucc.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #127444   2010.02.09 13:21 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam, szerintem is aranyos!
Biztos a netem rossz, de állandóan leállt a betöltés "bad file length"-el. De viszont ha refresh-eltem, akkor továbbment a csík, és végül is 10 refresh után elindult a játék...
Tetszik a GUI, olyan jópofa és modern, meg jó a font is! A zene is klassz, lehetne ilyenből akár több is, és a menü alatt is szólhatna.
Kicsit furának találom, hogy függőleges irányban miért ilyen nagy a pálya? Ha fent vagyok, akkor nem tudom mi történik lent, és fordítva. Én kisebbre venném a mozgásteret, hogy csak egy képernyőnyi legyen, és akkor nem lenne olyan nagy kék üresség középen. A vízfelszín nagyon jól néz ki! Plusz amiket Archenemy írt, hogy háttérben scrollozódó sziklák, meg úszkáló halak, stb, az is feldobná..
A játékmenetet még rendesen fel kellene turbózni. Pl úszkáljanak a bálnák, meg a cápatengeralattjárók, ne csak egy helyben álljanak, legyen sűrűbb az akció. Az is furi, hogy a tengeralattjáróm simán leússza a torpedót. A különböző fegyvereknek lehetne más az erőssége, mert most minden "egylövéses". A vastag torpedót nem értem, miért csak addig megy, amíg nyomom a gombot, illetve a piros célkeresztet teljesen feleslegesnek találom..
Bugokat nem írok, mert gondolom úgyis tudsz róluk, és még sok minden fog változni.
Összességében nekem tetszik, hangulatos a dolog, és jó kis játék lehet majd ebből, úgyhogy gratulálok! :kiraly

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #127441   2010.02.09 12:29 GMT+1 óra  
Tök aranyos Szerintem foglalkozz a játékmenettel és utána csiszold a grafikát.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #127440   2010.02.09 12:25 GMT+1 óra  
Nálam nem indul a cuccos IE8 alatt...
alias aalberik
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #127439   2010.02.09 12:17 GMT+1 óra  
Jópofa, pár észrevétel:
kicsit "akváriumos" érzetet ad, hogy viszonylag élesen ér véget a talaj plane a térben. Ha raknál mögé még pár lassan scrollozó "vízalatti sziklák + hegységek" plane-t, akkor talán "mélyebb" lenne a látvány.

Szintén a látványt mélyítené, ha nem csak a játékos síkjában lennének vízben úszó dolgok, hanem a háttérben halsziluettek úszkálnának, esetleg az előtérben is időnként, bár az talán zavaróbb, mert akkor nem tudni elsőre, hogy játékelemről van-e szó.

Az aljnövényzet lehetne sűrűbb, ez gondolom limitáció, ezen kívül pár helyen "bugyborékolhatna" a talaj, látom, hogy buborék effekted már van.

Persze elég zavaró az is, hogy a kilőtt ellenfelek és bálnák egyszerűen csak eltűnnek, de ez gondolom úgyis változik majd.

Ja és legalább a bálnák jó lenne, ha animálnának.

Na most csak ennyit így melóhelyen :p, játékmenet még lapos de az gondolom úgyis változik majd.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #127437   2010.02.09 11:48 GMT+1 óra  
1-2 képpel dobd már meg a látogatókat, csak hogy láthassuk is, hogy miről van szó (a demot nem mindenki tölti le, ha nincs valami kedvcsináló)! Köszi.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #127415   2010.02.08 18:17 GMT+1 óra  
Generative Ent.: Adventures of The Yellow Submarine
   
> 1 <