játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Savage Shapes 2
Ügyességi ugrálós mászkálós
Kategória: Ügyességi
A projectről:
Még a három napos "versenyre" készült el a Savage Shapes első része, amelyben egy alakváltó, és eltérő képességekkel rendelkező síkidomot lehetett irányítani. A kivitelezés megsínylette kicsit, ezért elhatároztam, hogy írok egy olyan változatot, amire több időt szánok. Kicsit elhúzódott a dolog, és most, közel egy év félig meddig aktív fejlesztés után egész kellemes állapotban van. Lassan elkészül a motor teljesen, a tool-okkal együtt. Sajnos a grafikusom nagyon elfoglalt, ezért a legtöbb content csak placeholder, például a talaj a fű és a bokrok Gopher engedélyével szerepelnek, remélhetőleg csak ideiglenesen. Ha valaki kedvet érez hozzá, jelezze! :)

Mit is tud jelenleg a holmi:
- Folyamatos ütközésvizsgálat tetszőleges tereppel, térfelosztással
- Paraméterezhető ellenfelek (célkövetés, lövés, ugrás, repülés, őrjárat, stb...)
- Részecske, lövedék, statikus akadály és ellenfél gyártó pontok
- Víz, láva, robbanás
- Alakváltás, többféle és variálható képesség
- Pályán közlekedő vagy lehulló platformok
- Csapdák, kivágódó tüskék, gyilkos sugarak
- Kapcsolók és jelenlét érzékeny zónák, ezek kombinációjával rengeteg dolog megcsinálható
- Dekorációk, illetve animáció kezelés fejlesztés alatt
- Menük és pályalogika
- InGame editor, jelenleg nem szép, de használható (úgyse látja senki)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009
2010
Beküldve:
2010.04.14 15:08
Fejlesztő:
DontWorks (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Matzi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 85%

Képek - Savage Shapes 2

2010.05.12. 15:17

2010.05.12. 15:17

2010.05.12. 15:16

Fejlesztési napló - Savage Shapes 2
Matzi 2010.05.12. 15:22
Feltettem egy másik egypályás változatot, amiben a betanítást lehet végigszenvedni. Ellenfelek még nincsenek, de 5ből 4 képességet ki lehet próbálni, és már kb látszik, hogy milyen lesz a végeredmény, ha lesz időm pályát tervezni.

A másik örömteli hír, hogy remélhetőleg sikerül lecserélni az ideiglenes grafikákat. Ennek első nyomai már láthatóak, de remélem még ez folytatódik tovább. Köszönet értük MRobinak.
Matzi 2010.04.15. 05:35
http://champion.neobase.hu/sites/champion.neobase.hu/files/Stuff/shapes2/index.html

Feltettem egy egypályás demót, amiben kipróbálható a mozgás, ellenségek, stb. Nem egy nagy durranás egyelőre, de még a pályatervezés hátra van.

Irányítás:
- Nyilak, vagy WASD
- A sprite automatánál L betűvel képesség választás
- Alakváltás 1-2-3al, kis idő kell két váltás között
- Pálya vége a kőkapunál (1 pálya van, azt ismétli)
- Újrakezdés J betűvel

A töltés sokáig tarthat, és nem mindenhol van töltési csík, nem érdemes türelmetlenkedni. :)
Matzi 2010.04.14. 15:14
A "motor" jelenleg majdnem teljesen elkészült, a contentek placeholderként vannak jelen leginkább. Rövidesen pályák is lesznek, illetve majd valamikor a közeljövőben szeretnék demót is kiadni.

Hozzászólások - Savage Shapes 2
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #133715   2010.05.14 01:27 GMT+1 óra  
Tényleg jól néz ki, jól játszható is. Kicsit gyakorolni kell, hogy meg tudjon állni ahol kell. Ha lesz még hangja is, nagyon komoly lesz.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #133714   2010.05.14 00:55 GMT+1 óra  
Köszi. Mint írtam a naplóban a grafika részét MRobi viszi, az ő érdeme. Azért örülök, hogy tetszik. Remélem azért játszható is, nem csak szép.

Ahogy lesznek még pályák, rakom fel az újabb változatokat.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133697   2010.05.13 21:03 GMT+1 óra  
Szépen néz ki a játék.

   
Kristf - Törzstag | 125 hsz       Online status #133686   2010.05.13 19:48 GMT+1 óra  
Mikor először kipróbáltam nekem is a Gish jutott eszembe, mert tényleg hasonlít rá kicsit, főleg a falon mászási képessége a főszereplőnek.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #133638   2010.05.13 00:22 GMT+1 óra  
Új képek, új első pálya, új grafika. A fejlesztés még folytatódik, a link nem változott.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #131332   2010.04.19 13:36 GMT+1 óra  
A gish-t még csak nem is ismerem.
Nem guruló fogaskerék, hanem egy kis robot, csak kicsiben nehéz kihozni a részleteket Meg amúgy sem sok minden végleges benne, főleg grafika terén.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
invisiblekovacs - Tag | 24 hsz       Online status #131330   2010.04.19 13:31 GMT+1 óra  
Ez nagyon jó, erősen emlékeztet a gish re(gondolom az alapötlet onnan jött), de ez persze nem baj. A karakter meg szimpatikus, mindig is egy guruló fogaskerék akartam lenni!

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #131311   2010.04.19 11:32 GMT+1 óra  
A sprite automata a jó ötlet, vagy az alakváltás, vagy a képességek variálása?
Amúgy akármelyik is, köszi.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #131310   2010.04.19 11:21 GMT+1 óra  
A sprite automatás alakváltós megoldás valami eszméletlen jó ötlet.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #131136   2010.04.15 16:57 GMT+1 óra  
pgyalog:
Flashel nem sokat érsz, mert ez java applet

Lord_Crusare:
Egy pálya van csak. Az ikonok placeholderek.

HomeGnome:
Nem tudom miért reagál lassan, van benne egy tehetetlenség. A menüben azért kell egér, mert az applet képet elveszíteni a fókuszt, és olyankor azt látja az ember, hogy nem mozog semmi, amikor nyomja a gombot. Majd lehet, hogy rakok a menübe is billentyűzetet azért.

Sharp:
Köszi.

Elvileg lesz majd valaki aki rajzol nekem hozzá grafikákat, majd meglátjuk mi sül ki belőle.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Sharp - Tag | 130 hsz       Online status #131129   2010.04.15 15:41 GMT+1 óra  
Ígéretesnek tűnik. Csak így tovább!

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #131127   2010.04.15 15:35 GMT+1 óra  
Kicsit mintha lassan reagálna az irányításra, de lehet hogy csak lassú a gépem. Meg a menüben nem lehetne billentyűzettel (is) választani? Ha már magát a játékot billentyűzettel kell irányítani.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #131126   2010.04.15 15:29 GMT+1 óra  
Eljutottam az első pálya végére. Pofás kis cucc, tetszenek a felszerelés ikonok

   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #131125   2010.04.15 15:07 GMT+1 óra  
Tök fekete képernyő, alul domain reklám. Opera, Flash legfrissebbek. Hogyan tovább?
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #131122   2010.04.15 14:47 GMT+1 óra  
Raktam fel demót, ki lehet próbálni!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #131064   2010.04.15 00:08 GMT+1 óra  
DontWorks: Savage Shapes 2
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
> 1 <