játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Tavern
Prototípus Verseny
Kategória: logikai
A projectről:
A prototipus versenyre készülő játékom!

3 játékmód: ELF-RELAX, ORK-TIMERUSH, HOT-SEAT

Feladatunk, hogy a lerakható bábuink segítségével a lehető legtöbb pontot tudjuk összegyűjteni!

A játék része:
-10 darab relax pálya
-1 darab timerush pontgyűjtös pálya
-1 darab hot-seat pálya
-high score
-remek kikapcsolódás

Minimális rendszerigény:
-windows xp sp2 vagy jobb
-direct x 9.0 és shader 2.0 kompatibilis videokártya
-256 ram
-64 mb szabad hely

Tesztelve elég sok felbontásban! (elméletileg minden arányban és felbontásban működik)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity 3d
;
monodevelop
gimp
sqlite
c#
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012 okt 5
2012 nov 5
Beküldve:
2012.10.25 12:15
Fejlesztő:
Evilium Games (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: mukievil@gmail.com
Tagok:
beküldő: Mukievil
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 95%

Képek - Tavern
Tervezes
Tervezes
2012.11.11. 13:17
elf_lvl4
elf_lvl4
2012.10.30. 14:36
menu_highscore
menu_highscore
2012.10.30. 14:35
help_hotseat
help_hotseat
2012.10.30. 14:32

2012.10.28. 12:29

2012.10.25. 23:17

2012.10.25. 23:17

2012.10.25. 23:13

Fejlesztési napló - Tavern
Mukievil 2012.10.31. 17:47
Mivel ez az első tényleges konkrét játékom, ezért nem tudom pontosan miket kell elérni, mi az ami még hiányzik! De most már látom, hogy a programozásban egy-két dolog már zsákutcába torkollik, mivel a fő script nem engedi, hogy megvalósítsam! Tehát hiányzik az előre tervezés egy kicsit!
(Többször irtam már a forumon, elveszett kis játékötleteimmel, több éven át, sikertelenül, most értem el arra a szintre, hogy meg is tudok valósítani dolgokat, ezzel a projekttel szeretném bizonyítani, hogy érdemes segíteni)

Majdnem minden tervezett dolog elkészült! De még van 4 nap!
-kialakult a végleges elf-relax pálya, ami alapján lehet másolni a többi pályát
-a GUI javítás is elékszült, grafikus nélkül eddig jutottam
-Láthatóságot javítottam, bár így meg a bábuk típusai nem kivehetőek

Ami még elkészül:
-ORK - timerush mód, más speciális képességekkel,mint az elf mód , és mással mind a hot-seat mód
-help rész
-talán egy -két hangeffekt
-még 5 darab, összesen 10 relax pálya

Ami lehetőség marad a játékban:
-új fajta asztal elrendezések
-hot seat random mód
-több fajta bábu
-több fajta képesség esetleg
-karrier mód, ha valaki belép tudja folytatni, ahol elkezdte
-több relax pálya

A maradék időben pedig tesztelés fog történni!
Mukievil 2012.10.28. 12:33
Elkészült:
-3 fajta lerakható bábu
-győzelmi feltételek, minősítés
-1 darab elf pálya
(de mivel meg van az alap, így már gyorsan lehet pályákat készíteni)

Amit még tervezek:
-valamilyen gui skin
-random mód, hot-seat-be
-a bábuk jobb lathatósága valahogyan
-hangeffektek

Fel órán belül fenn a demo!
Mukievil 2012.10.25. 23:31
Jelenleg kész van:
-teljes menürendszer
-highscore rendszer
-hot-seat játékmód
-játékszabályok

Ami hiányzik még:
-single player pályák 3-3 darabot tervezek
-3 fajta lerakható bábu
-győzelmi feltételek, minősítés

Az este folyamán felteszem a demot

Hozzászólások - Tavern
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188737   2012.11.11 21:04 GMT+1 óra  
Sajnos a munka miatt kimaradt a plusz héten vagy 4 nap, és az előző hétvége is! Szóval sokat már nemtudom hozzátenni, némi bugjavítás, tesztelés, és még 5 darab elf-relax pálya!
A hangeffektek sajnos kimaradnak, bár nem is tudom mi lehetne!

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188594   2012.11.05 15:52 GMT+1 óra  
Nekem sokáig nem volt egyértelmű, hogyan is kell játszani. Nem jött át, hogy a felső szöveget kell figyelnem, illetve hogy melyik figura van kijelölve, de most már képben vagyok. Viszont sikerült negatívba vinnem a pontszámot, sőt még tovább is jutni vele a következő pályára.

A menü nagyon tetszetős amúgy, de mintha az új verzióban kicsit szétesett volna. A korábbi hozzászólásokra reagálva: a játékfejlesztés is olyan, mint egy művészeti ág: soha nincs teljesen kész a produkció, szinte mindig lehetne még rajta csiszolni. Viszont néha áldozatokat kell hozni. Most szerencsére van egy extra hét, érdemes kihasználni.

m_anger / THX Games

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188479   2012.11.01 13:16 GMT+1 óra  
Üdv!

A nagy nyomás hatására itt az új verzió:
https://dl.dropbox.com/u/53959723/TAVERN/TAVERN.rar

(ha megcsinálom a felbonás alapján számolt betűtipust, azthiszem majdnem minden felbontáson menni fog)

Köszönöm a tanácsokat!

Nektek is sok sikert skacok!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188478   2012.11.01 12:29 GMT+1 óra  
Én se szeretek negyed vagy félkész játékokról demókat felrakni, de aztán mindig rá kell jönnöm, hogy szükséges, mert a játékosok visszajelzései alapján rengeteget tudsz változtatni a játékodon. Olyan dolgokon is, amikről te azt hiszed, hogy teljesen jó. De más másképp nézi és játssza a te játékodat, mint te. Ami neked evidens, az a másiknak lehet bonyolult és értelmetlen.

Én egy stratégiai játékot akartam az elején csinálni, és még az első 4-5 közzé tett képen is az látszik, hogy valami rendőri egységeket kell noszogatni, hogy kergessék a tömeget. Aztán páran megnézték, meg én is láttam, hogy ezzel 1 percet sem lehet eltölteni úgy, hogy érdekelje az embert. Az alapot megtartottam és lett belőle egy shoot 'em up. Ezzel már 10-20 perceket is eljátszanak a srácok.

Szóval sok sikert, még van pár napunk!

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #188472   2012.11.01 10:09 GMT+1 óra  
4) idő közben módosítasz a terveken, és így már nem fér bele
5) rájössz, hogy az eredeti tervek nem teljesek, és ki kell egészíteni

Amúgy meg minden demó neked jó, mert kipróbálják az emberek, és segítenek neked a jobbá tételben. Nézd meg a vetélytársak játékait, hogy ott mennyi fejlődés történt a visszajelzések alapján.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #188469   2012.11.01 08:33 GMT+1 óra  
Azért csúszhat egy projekt, mert
1) nem lett megfelelően felmérve, hogy mennyit tudsz haladni, vagy egy részfeladatot meg tudsz-e oldani x idő alatt
2) előre nem látott problémába ütközöl
3) mások hülyesége miatt csúszol (ez itt elhanyagolható szerintem)

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188464   2012.11.01 01:25 GMT+1 óra  
Miért van az, hogy ha valaki játékot fejleszt és kitűz egy időpontot, akkor csúszik ? Bár mindennél így van! Szóval, az új demó késik, bár már gondolkodom, hogy a versenyszellem nevében, már nem rakom fel, csak a végén! Legyen a rendezőknek is meglepetés! De ha nagy az igény rá, felteszem!

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188420   2012.10.30 22:26 GMT+1 óra  
Pontozás elf-relax módban:
(minden pályán levő bábu összeadva)
HA ELF
ÉS KEDVE
+3 600
+2 500
+1 400
0 300
-1 200
-2 100
HA ORK
ÉS KEDVE
+3 -600
+2 -500
+1 -400
0 -300
-1 -200
-2 -100

Ma elkészült egy kis grafikai tunning!
Elkészült még 4 darab pálya!
Kitaláltam az Ork-timrush módot, jó lesz, de sajna idő miatt egyszerüsítettem

Holnap
1-2 javítás
beleteszem a timerush módot
help részek berakása

Ha ezek megvannak, már pedig meglesznek, akkor holnap este felteszem a következő demót!

Ezt a hozzászólást Mukievil módosította (2012.10.30 22:38 GMT+1 óra, ---)

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188390   2012.10.30 17:03 GMT+1 óra  
Köszi!
Igen azt látom hogy, nem teljesen átlátható, beteszek majd egy help részt, meg lehet egyszerüsitem a pontozást, meg lesznek "tanito" pályák az elején!

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188385   2012.10.30 15:28 GMT+1 óra  
Tetszik továbbra is az elfes-orkos megközelítés.

A játékban a pontszámok osztása nem volt viszont teljesen világos, megcsináltam ugyan ezüst fokozatra az első elf-relax pályát, de nem teljesen értettem, mire mennyi pontot kapok.

De abszolút jó úton jársz, like!

Biha

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188310   2012.10.28 21:00 GMT+1 óra  
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188309   2012.10.28 20:53 GMT+1 óra  
Jah, meg amit meg mindenkepp megcsinalok az a tutorial, mert igy kicsit nehez kezdeni a jatekkal!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188281   2012.10.27 16:05 GMT+1 óra  
Az igen!
Rapid fejlesztés, hajrá!

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188280   2012.10.27 15:32 GMT+1 óra  
Egy kicsit megcsúsztam a munka miatt, úgyhogy a hétvégén akkor még fejlesztek rajta és holnap felteszem!

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188275   2012.10.27 13:51 GMT+1 óra  
A képek alapján biztató, várjuk a demót!

   
Mukievil - Tag | 26 hsz       Online status #188215   2012.10.25 20:15 GMT+1 óra  
Evilium Games: Tavern

   
> 1 <