játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Remote Control 2
A nagysikerű Remote Control folytatása.
Kategória: Racing
A projectről:
Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban ádáz küzdelem dúlt a JF logókért.
A küzdelem folytatódik, de ezúttal a világűrben, ahol már a túlélés a cél!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
C++;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.02
2011.12
Beküldve:
2010.02.19 00:26
Fejlesztő:
Blaise´s Games (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: steeve.black@gmail.com
Tagok:
beküldő: Winoxish
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 22%

Képek - Remote Control 2
egy ingame shot
egy ingame shot
2011.03.11. 06:20
lehetne szebb is de már alakul
lehetne szebb is de már alakul
2011.02.28. 23:22
újabb grafikai próbálkozás...
újabb grafikai próbálkozás...
2011.02.16. 11:09
elképzelés
elképzelés
2010.02.19. 01:46
első konceptek
első konceptek
2010.02.19. 01:46

Fejlesztési napló - Remote Control 2
Winoxish 2010.08.14. 02:54
Csináltam egy kis videót a fizikáról a játékban. Még semmi sem végleges, és minden temp :) De azért látni ahogy alakul.
http://www.youtube.com/watch?v=boSgjMP6M7s
Winoxish 2010.07.07. 06:57
Kicsit megakadt a project, programkód szempontból jól állunk, de még mindíg level designer-t keresünk.

Hozzászólások - Remote Control 2
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #148498   2011.03.03 21:01 GMT+1 óra  
A földgömb másnak is eszébe jutott már, bár ahogy nézem a kész játékban ez nem kap szerepet:
Mad Tracks
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #148375   2011.03.01 14:50 GMT+1 óra  
Addig kell növelni a Bolygó sugarát, amíg már nem megy az irányíthatóság rovására, de még megmarad az eredeti elképzelés eredetisége benne, nameg egy minimap is segíthet.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #148372   2011.03.01 13:12 GMT+1 óra  
Grafikus híján most így próbálkozom, de nem értek hozzá Előbb utóbb lesz belőle valami... A földgömbös dolog még lehet, hogy lesz, de kicsit problémás, hogy mit látsz a pályából.
.:: Blaises Games ::.

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #148370   2011.03.01 08:56 GMT+1 óra  
Ne keverd a photoreal és a rajzolt cuccokat, akkor inkább rajzolj meg kézzel mindent.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #148369   2011.03.01 08:55 GMT+1 óra  
fekvőrendőr.

De most mi lett a földgömbös elképzelésből?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #148218   2011.02.25 20:06 GMT+1 óra  
Amint látszik, az elképzelés igen csak képlékeny
.:: Blaises Games ::.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #148216   2011.02.25 19:57 GMT+1 óra  
Jó lesz ez, viszont ez az ózos pálya eltér az eredeti elképzeléstől, vagy csak én értettem vélre az elképzeléseket?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #139436   2010.08.15 14:28 GMT+1 óra  
Azért néz ki így, mert a kerekek még nincsenek megcsinálva, és nem követik a fizikai kerekeket. A modell ami be van rakva csak temp, és rajta van minden fixen. A pálya is ideiglenes, ennél sokkal szélesebbek lesznek az utak, főleg, hogy el kell férnie rajta több járgánynak is majd.

Árnyék is lesz
.:: Blaises Games ::.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #139426   2010.08.15 10:49 GMT+1 óra  
Igazad van, Foxy! Nem tudtam mitől fura, de tényleg hiányzik az árnyék a kocsi alól.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #139424   2010.08.15 10:38 GMT+1 óra  
Idézet
HomeGnome :
Kicsit olyan, mintha az autó az út fölött menne, de lehet, hogy csak érzéki csalódás..
Meg talán lehetne egy kicsit szélesebb az út az autóhoz képest.


Ha lenne egy árnyék a kocsi alatt, máris nem nézne ki úgy. Ilyen dolgot már sokszor tapasztaltam

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #139423   2010.08.15 10:32 GMT+1 óra  
Kicsit olyan, mintha az autó az út fölött menne, de lehet, hogy csak érzéki csalódás..
Meg talán lehetne egy kicsit szélesebb az út az autóhoz képest, mert így nagy sebességnél szerintem nehéz lesz bevenni a szűk kanyarokat. Továbbá egy kicsit közelebb hoznám az autót a kamerához, hogy ne a képernyő közepén legyen. Egyébként tetszik!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #138227   2010.07.26 20:30 GMT+1 óra  
Jó a kép az ózos pályánál! Bár az út mehetne a szivárvány fölött... (over the rainbow... )
Ez a pályaszerkesztő szintén jó ötlet, mondjuk ez megjelenés előtt kellene kiadni, és akkor a felhasználók pályáit is beletehetnétek.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #128098   2010.02.24 16:33 GMT+1 óra  
csak száraz aszfalton ne intermediate gumival menjen a kocsi
   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #127878   2010.02.20 20:03 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
Ez valami olyasmi lesz, mint az Unity-s "Snake Galaxy"?

Hasonló lesz, sőt, ez az egyik ihletadó. Azonban sokkal mozgalmasabbra tervezem a dolgot.
Az autó méretét úgy fogjuk belőni, hogy normálisan játszható legyen nagyobb sebességnél is.

+ Az egyik legnagyobb feature az lesz, hogy mindenki szerkeszthet majd pályát magának egy nagyon egyszerű kis szerkesztőprogrammal, amit mellékelünk a játékhoz )) Lehet, hogy kiírok valami kis versenyt is a legjobb pálya beküldőjlének meg valami kis díjat
.:: Blaises Games ::.

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #127877   2010.02.20 19:32 GMT+1 óra  
Lesz benne ugrató?
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #127876   2010.02.20 19:30 GMT+1 óra  
Ez valami olyasmi lesz, mint az Unity-s "Snake Galaxy"?

http://www.youtube.com/watch?v=fpxw90ie2i8
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #127875   2010.02.20 18:45 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Hát ha minden pálya ilyen gömb szerűség lesz, akkor viccesnek ígérkezik a játék. ( főleg mert magad elé elég rosszul fog látni a játékos )


a fold is (nagyjabol) gombolyu megis eleg jol latok elore XD
(de az igaz, hogy a keprol az embernek az az erzese, hogy az autos sebessege a gomb sugarahoz kepest nagy lesz, es akkor tenyleg fenn all ez a problema )
--- permanent temporary signature ---
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #127874   2010.02.20 16:37 GMT+1 óra  
Hát ha minden pálya ilyen gömb szerűség lesz, akkor viccesnek ígérkezik a játék. ( főleg mert magad elé elég rosszul fog látni a játékos )

   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #127873   2010.02.20 16:22 GMT+1 óra  
Valójában amit a logó alatt láttok, az egy ingame render A pálya természetesen WIP.
.:: Blaises Games ::.

   
anri - Tag | 10 hsz       Online status #127863   2010.02.20 11:26 GMT+1 óra  
Jonak tunik, nekem tetszik az elso kep...
Tavmunka vagy állandó designeri munkat keresek, fontos!!!

Munkaim: https://99designs.com/profiles/732839

Szeretnek jatekkeszitessel foglalkozni. Ha esetleg jatekdesigner kell, irj nekem, tovabbiakat megbeszeljuk.

Amihez ertek: photoshop, fotóretus, 2d animacio keszites, videovagas, hangvaga
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #127819   2010.02.19 16:41 GMT+1 óra  
ReVolt!
   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #127817   2010.02.19 15:04 GMT+1 óra  
yeah! \o/
FZoli jóváhagyásával XD

   
Winoxish - Törzstag | 121 hsz       Online status #127811   2010.02.19 09:26 GMT+1 óra  
Blaise´s Games: Remote Control 2
.:: Blaises Games ::.

   
> 1 <