játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

M.G.V.V. 2
A minigame-es M.G.V.V. továbbgondolása
Kategória: Ügyességi
A projectről:
Ha minden jól megy, akkor a minigame versenyre leadott M.G.V.V. alapjaira épülő ügyességi játék féleség lesz.
Az alap koncepció, azaz a kockák cipelése képezné a játék fő irányvonalát. A kissé erőltetett űrhajós világvégés meteoros történetet elhagynám, maradna maga a játék.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.01.
Beküldve:
2012.01.31 12:24
Fejlesztő:
Akybron (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: akybron@gmail.com
Tagok:
beküldő: Akybron
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - M.G.V.V. 2
Csak fény nézet
Csak fény nézet
2012.03.17. 06:13
Csak textúra nézet
Csak textúra nézet
2012.03.17. 06:12
BSP Editor Kiválasztható Brush (jobb lent), Lightmap és Textúra (Bal és jobb fenti ablak)
BSP Editor Kiválasztható Brush (jobb lent), Lightmap és Textúra (Bal és jobb fenti ablak)
2012.03.17. 05:06
Textúra böngésző ablak
Textúra böngésző ablak
2012.02.28. 10:37
BSP
BSP "Editor" (Azaz még csak nézőke)
2012.02.17. 13:03
CubeEditor
CubeEditor
2012.02.02. 11:58
Mapeditornak látszó bithalmaz
Mapeditornak látszó bithalmaz
2012.02.02. 11:33

Fejlesztési napló - M.G.V.V. 2
Akybron 2012.04.07. 09:57
Kissé belebonyolódtam a csomagkezelőbe, de alakulgat
Akybron 2012.03.17. 05:04
Két lépéssel előrébb (két nagyon hosszú lépés),
1. Ki tudom választani a Brush objektumokat. Ez volt a nagyobb munka.
2. Az editorban látszik a textúra és a lightmap. Egy bugot kerestem sokáig. glGenTextures-nél mindig hiba lépett fel. Ha meg mégsem, akkor csak 0 sorszámot adott vissza)
Akybron 2012.02.28. 10:47
Textúra böngésző ablak. Az UT3 editorára hajaz, "Ő a példakép" :-)
Akybron 2012.02.17. 13:07
Arra jutottam, hogy azért nem annyira jó a 100% tile alapúság, így előszedtem egy régóta pihenő projektemet, egy BSP editort. 1000 helyen újra kell írni, hogy jó legyen valamire. Egyelőre drótvázas megjelenítések vannak. Ha valaki rájön melyik játék melyik pályája van a képen, kap egy virtuális piros pontot :-)

Hozzászólások - M.G.V.V. 2
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #176420   2012.03.17 20:16 GMT+1 óra  
nem let ronda csak meglepően ismerős
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #176419   2012.03.17 20:08 GMT+1 óra  
hasonló, de legalább én rajzoltam őket (Azért olyan rondák )
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #176418   2012.03.17 19:35 GMT+1 óra  
mint ha már az unrealban láttam volna anno hasonló iconokat
de grat
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #175538   2012.02.29 18:01 GMT+1 óra  
Majd ahogy alakul, kerülnek fel további képek. Most tovább kéne lépni azon, hogy van egy BSP váz nézegetőm, meg egy textúra nézegetőm. (Amúgy van külön egy lightmap "fordító", meg egy "kész mapon mászkáló" is, csak ezek a BSP kódkészlet régebbi változatával kompatibilisek, a mostanival nem) Ezekből valami editort és nem csak annak látszót csinálni. Szerintem sok helyen lesz "UnrealEditoros", alapvetően tetszik a megvalósítása. Mást nem is ismerek. Épp ezért meg kéne néznem, hogy viselkednek más map gyártó toolok, hátha látok valami jó ötletet.

Fölteszek csak úgy mellékletként egy-két régebbi játékom editorát

(Szóvicc1: Tessék mondani: Nagy baj az agybaj?
Szóvicc2: Komp akart lenni, de nem komplett
)

MGVV editor


Amphisbaena editor


Minigame horror Editor

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2012.02.29 18:14 GMT+1 óra, ---)
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #175501   2012.02.29 10:42 GMT+1 óra  
Én ilyen tool-őrült vagyok (hehe, érted, túlőrült... ), szóval ilyen képeket dobálhatnál még fel. Érdekes, hogy ki-ki hogyan alakítja ki a saját kis szerkesztőit.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #175438   2012.02.28 18:38 GMT+1 óra  
Na megmondom, Deck16
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #174961   2012.02.20 22:27 GMT+1 óra  
CTF_Coret

Ezt a hozzászólást Laxika módosította (2012.02.20 22:40 GMT+1 óra, ---)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #174922   2012.02.19 20:53 GMT+1 óra  
Idézet
Marclee :
Jó nem olvastam el a komikat végig xd csak Dmg jét xd



Nos, ez igazán megtisztelő.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #174897   2012.02.18 23:16 GMT+1 óra  
Jó nem olvastam el a komikat végig xd csak Dmg jét xd
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #174895   2012.02.18 22:36 GMT+1 óra  
Marclee:
A Doom nehezen lehetett volna a Q3 konkurrenciája.

Esélyesebb valamelyik Unreal, vagy UT. Bár ez az UE editorból is sejthető.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #174894   2012.02.18 22:22 GMT+1 óra  
krees:
De!

dvorgaz:
"Ezzel" még semmit
UE editorból kiexportálom szövegfileba a Brush-okat. A szövegfile-t dolgozom fel és építem újra a BSP-t. Az "Editorban" egyelőre ezt az újraépített BSP-t lehet nézegetni. A BSP+CSG cucc nem igazán az én művem, netes forrásokból lett összeollózva, delphi-sítve.
Több ilyen-olyan motor forrás nézegetése után azt látom, hogy nem számolnak PVS-t. Az egész BSP-t textúra szerint rendezik, VBO-ba rakják, és az egészet kirajzolják. Nálam ezzel a módszerrel 1680*1050-es felbontáson Pálya textúra + LightMap rajzolással 800-1200 FPS van. (GTX 460). Intel Integrált nemt'ommin is 60 felett volt.

Marclee:
UT99

DMG:
Aki mondjuk éveken keresztül tolta, az tuti megismeri. Már csak azért is, mert az összes UT-ban benne van (Persze egyre szebb változatban).

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2012.02.18 22:32 GMT+1 óra, ---)
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #174892   2012.02.18 22:02 GMT+1 óra  
Tuti ,hogy nem quake mert ládák vannak meg ablakok, elsőnek Counter Strike ra tippeltem volna de nem emlékeztet egyik pályára se a jobb alsó sarki szoba :/ doom 1 hez túl részletes, talán Doom 2?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #174875   2012.02.18 10:22 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Ha valaki rájön melyik játék melyik pályája van a képen, kap egy virtuális piros pontot



Neeee, senki nem lehet annyira kocka, hogy fejből rávágja a pálya nevét... Vagy igen?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #174873   2012.02.18 09:55 GMT+1 óra  
Ezzel a BSP editorral miket lehet csinálni? Engem érdekelne pár dolog, pl. PVS-ek kiszámítása, meg hogy hogyan kreálsz brushokat meg ilyesmi.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #174872   2012.02.18 09:08 GMT+1 óra  
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #174870   2012.02.18 07:48 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
Quake!


Nem Quake, de Quake3 volt a konkurencia
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #174867   2012.02.18 01:06 GMT+1 óra  
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #174862   2012.02.17 22:59 GMT+1 óra  
Arra jutottam, hogy azért nem annyira jó a 100% tile alapúság, így előszedtem egy régóta pihenő projektemet, egy BSP editort. 1000 helyen újra kell írni, hogy jó legyen valamire. Egyelőre drótvázas megjelenítések vannak. Ha valaki rájön melyik játék melyik pályája van a képen, kap egy virtuális piros pontot
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #174085   2012.02.02 19:45 GMT+1 óra  
Köszönöm a szurkot.

Elsőnek egy csak drótháló funkciós "editor" kép. Az irdatlan színek helyett majd a textúrák fognak látszani.
Annyi már így is kivehető, hogy továbbra is "kocka-alapú" (A 3D tile, azaz csempe még hülyébben hangzana...) a map felépítése, de egy kockán belül akárhány sokszög lehet.
Így már nem csak egy síkban lesz játszható, hanem fel is lehet baktatni ilyen-olyan emelkedőkre.
A kameranézet is változni fog, nem fix oldal nézet lesz, hanem TPS jelleg, magadabbról.

A kocka-szerkesztő látszik a második képen, ahol egy ilyen elemet lehet megkreálni.

Elég spártai mindkét cucc, nem éppen felhasználóbarát a kezelésük. De egy 2 napos rendszernek elnézhető. A Mapeditort mindenképp kellemesebbé kell tenni, a jövőben azzal készülnek ugye a mapok . A CubeEditor jó lesz így, új elemet ritkán kell majd csinálni.

krees:
Majd erre jár Geri, és belinkel nekem néhány anime pompomlányt

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2012.02.02 20:34 GMT+1 óra, ---)
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #174083   2012.02.02 18:12 GMT+1 óra  
Várom

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #174082   2012.02.02 17:39 GMT+1 óra  
megy a szurkolás

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #174075   2012.02.02 14:42 GMT+1 óra  
EZAZ ( Azért ha lehet, a saját érdeketekben a rózsaszín miniszoknyát hanyagolnám )
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #174070   2012.02.02 14:11 GMT+1 óra  
Hajrá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
glezmen - Törzstag | 381 hsz       Online status #174067   2012.02.02 13:35 GMT+1 óra  
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #173967   2012.01.31 20:24 GMT+1 óra  
Akybron: M.G.V.V. 2
   
> 1 <