játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Shireel
Full 3D MMORPG
Kategória: MMORPG
A projectről:
Shireel című játék egy több ezer felhasználóra tervezett szerepjáték alapú online játszható számítógépes játék. Az alap koncepció egy hagyományos fantasy alapú világ, ahol a felhasználók az ennek megfelelő játszható karakterek bőrébe bújva hajtanak végre különböző küldetéseket. A feladatok némelyike csak személyes mellékszál, mások helyi jelentőségűek illetve a játékban helyet kapna egy sokkal összetettebb epikus történetvonal is.

A játék erősségeit és egyben egyedi kialakítását jellemzi, hogy Shireel lehetőséget nyújtana a játékos karakterek szinte teljesen korlátlan cselekedeteire, amit egy dinamikusan alakuló világ követne. A játéktér és a benne elhelyezett ellenfelek a logikus gondolkodás és változás látszatát keltik, így például nem fordulhat elő, hogy egy már elpusztított jellegzetes ellenfél másnap ugyanott újra generálódik. Természetesen ez nem vonná magával a játéktér kiürülését.

Shireel nagy hangsúlyt fektet a világ történetének kidolgozott megjelenítéséré, ami a játék hangulatát is megalapozná. Újszerűségével a szélesebb közönség mellett a megszokottól eltérő játékélményre vágyó rétegfelhasználók igényeit is kielégítené.

A játék fejlesztésében egy több éves tapasztalattal rendelkező magyar csapat vesz részt, amelynek számos tagja szerzett már elismerést fantasy illetve játékfejlesztői környezetben, ismert nemzetközi cégek keretében.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual Studio 2005
3D Studio Max
;
FMOD Sound Designer
Photoshop
GlowCode
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008
2013
Beküldve:
2008.06.08 15:12
Fejlesztő:
Fantasy Game (20 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: twilek@twilek.hu
Tagok:
beküldő: twilek
regisztrált tagok: Bleki, Carlintos, Scotsman, Colker, MaximumViolence, Orphy



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 5%

Képek - Shireel

2008.07.31. 22:14

2008.07.31. 22:14

2008.07.31. 22:13

2008.07.31. 22:13

2008.07.31. 22:13

2008.07.31. 22:13

2008.07.31. 22:13

2008.07.31. 22:12

2008.06.22. 11:06
Kalapácsok
Kalapácsok
2008.06.18. 10:40

2008.06.18. 01:44
kardok
kardok
2008.06.18. 00:08
Mace k
Mace k
2008.06.16. 15:12
Axe ok
Axe ok
2008.06.16. 15:12
Kaktusz
Kaktusz
2008.06.16. 14:09

2008.06.16. 03:29

2008.06.16. 03:11

2008.06.16. 02:15
Emberi fej
Emberi fej
2008.06.15. 14:22
Pre alfa 1 Logo
Pre alfa 1 Logo
2008.06.09. 15:29

Fejlesztési napló - Shireel
Scotsman 2008.12.02. 15:01
Új hír:

Sajnos kicsit megakadtunk mostanság...Ennek elég összetett okai vannak...Nem fejtem ki részletesen...De fölleg magánjellegű problémák okolhatóak ezért...
De feladni nem fogjuk!

Amint van valami jelentkezem!

Scotsman

twilek 2008.06.25. 13:35
Noh újabb hírrel szolgálhatok, habár ez nem a fejlesztésre vonatkozik.
Ma feltettük a fórumunkat, így már ott is lehet üzengetni:
http://www.shireel-online.com/forum
Remélem minden megfelelő lesz, amennyiben valaki hibát észlel kérem jelezze!
twilek 2008.06.16. 14:51
Noh, úgy érzem eljött az idő, hogy némi információt írjak a projectről a fejlesztési napblóba.
Remélem nem rontom el :)

A jelenlegi álapotról írnék, illetve a közelmúlt eseményeiről.

A jelenlegi állapot:
természetesen már megvana render window, gui támogatással, a desktop és az input rendszer, aminek különlegessége, hogy full XBOX360 controller support van benne (mivel az OIS jelenleg nem támogatta, így saját).
Az FMOD Sound Designeres, network settinges rendszere 80% ban be van építve a kódba.
Kidolgozásra került a chat rendszer, ebből egy keret már be is épült a rendszerbe, pár chat commandal egyetemben.
Elkészült az irányítási rendszer 80% -a, a TPS kamerával együtt, a WoW ból jól ismert irányítási rendszerre.
Mind a server (linux port), mint a kliens teljes lua támogatást kapott, mind interface mind egyéb scriptelési lehetőségekre.
A login server egyes komponensei már elkészültek, test fázisban vannak, ehez tartozik az auto updater és egy hír forrás rendszer.
Fejlesztés alatt áll a game code illesztés.
Természetesen a projectben már elkészült az adatbázis, thread és signal support, ami a core rendszerhez tartozik.
Akárcsak egy saját packer tömörítés, ami még azért átdolgozűásra fog kerülni az első public demo előtt.

Most fejeztük be a network rendszer fejlesztését, azaz az 1.0 ás verziót, hisz tudjuk, hogy mindíg lesz rajta csiszolgatni való :)
Ezzel egyidőben elkészült a Game Server első verziója is. Ez jelenleg csak teszt jelleggel fut, még csak minimális adat átküldésével, ami publik teszt verziót nem erdményez.

Nos, elsőre ennyi :)
Remélem még szolgálhatok hasznos információkkal és sikerült egy kicsit világosabb képet adni arról, hogy hol is tartunk jelenleg. Amennyiben kérdés merülne fel, a fórumon várom Őket :)

Hozzászólások - Shireel
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #106007   2009.03.08 04:16 GMT+1 óra  
Él még a projekt?
Már régóta nem láttam itt semmi újat.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #106006   2009.03.08 03:55 GMT+1 óra  
Nagyon király játéknak ígérkezik, sok sikert hozzá! A modellek, textúrák, egyenesen profi szintűek, nagyon tetszik! Attól tartok, hogy sűrűn idelátogatok majd, megnézni a projekt állását!

   
Thomazz - Tag | 12 hsz       Online status #98313   2008.11.04 06:38 GMT+1 óra  
nem hiszem, már töltöm (háha jó)

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #98228   2008.11.03 00:17 GMT+1 óra  
Ezt ugye nem itt fogjátok megbeszélni?...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thomazz - Tag | 12 hsz       Online status #98175   2008.11.02 12:34 GMT+1 óra  
Hát gondoltam adtok linkeket egy full verzióról, de sajna nem sikerült. Hajrá!

Idézet
Csizmás Kandur :
Idézet
Thomazz :
Jól néz ki, grat! A 3D Studio Max honnan szerezhető be?


Majd ha rájössz magadtól, akkor eljutsz oda, hogy megérdemled a használatát.


   
ginco - Tag | 107 hsz       Online status #98102   2008.11.02 05:54 GMT+1 óra  
Azért kicsurgathatnátok egy-két újabb artdev képet!
“Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos.”
(Albert Einstein)
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #97928   2008.10.31 03:13 GMT+1 óra  
Idézet
newversion :
ezzel a projectel mi van, halad azért ?


Van még 4 év, nem kell kapkodni. Megy ez.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
newversion - Tag | 197 hsz       Online status #97895   2008.10.30 16:35 GMT+1 óra  
a 3d boltban

ezzel a projectel mi van, halad azért ?
   
Csizmás Kandur - Tag | 436 hsz       Online status #97881   2008.10.30 13:53 GMT+1 óra  
Idézet
Thomazz :
Jól néz ki, grat! A 3D Studio Max honnan szerezhető be?


Majd ha rájössz magadtól, akkor eljutsz oda, hogy megérdemled a használatát.
dynamic calc = GetCalculator();
var sum = calc.Add(10, 20);
   
Thomazz - Tag | 12 hsz       Online status #97880   2008.10.30 13:37 GMT+1 óra  
Jól néz ki, grat! A 3D Studio Max honnan szerezhető be?

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #96093   2008.09.19 16:06 GMT+1 óra  
Idézet
twilek :
Ez az elso altalam keszitett jatek (a hanoii utan ))
http://www.twilek.hu/www-3/game/


jee, en a TI 83 Plus szamologepre irtam eloszor ilyen jatekot!
--- permanent temporary signature ---
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #96047   2008.09.18 12:47 GMT+1 óra  
Az XNA persze csak egy bizonyos szintig egyszerű... amíg nem akarsz valami komolyabbat összehozni benne.

   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #96002   2008.09.17 15:50 GMT+1 óra  
Idézet
Lazarus :
Kezdj egyszerű feladatokkal.... Mindenki elkezdte valahogy, ha komolyan ezzel akarsz foglalkozni neked is el kell kezdened.



Teljesen igaz. A html en kivul meg kell tanulni azert valami olyan nyelvet is ami interkativ ...

Ez az elso altalam keszitett jatek (a hanoii utan ))
http://www.twilek.hu/www-3/game/
Sima HTML es JavaScript ... mar ezen is kell neha agyalni, foleg ha az ember elsore csinalja ... nahh es persze sokkal szebbre is meg lehet csinalni (mar a kodot )) 1. probara mar ez is eleg, es szepen haladni tovabb ...
igazabol ez tenyleg csak azon mulik, hogy akar-e valaki jatekfejleszto lenni .. mert ha igen, akkor orommel raaldozza az idejet.
De hogy mast ne mondjak, es jo egyszeru, ott az XNA (nahh ezert kapok ))) de egyszeru jatekokat (tetrisz, hanoi, kukac jatek, stb) konnyu benne osszetenni, es lehet belolle tanulni...

Ashkandi: ugy legyen
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #95954   2008.09.16 12:46 GMT+1 óra  
Idézet
zsoltika :
Én csak a html-hez értek



Nem kell feltétlenül így maradjon, kezdj el tanulni új nyelveket és közben fejlessz apró játékokat. De amíg nem tudsz valamilyen téren eredményt felmutatni szerintem ne akarj csapatban dolgozni.

Kezdj egyszerű feladatokkal, először tetrisz klón, majd mario szerű scrollozós játék. Ezek ugyan nem álmaid projectjei és nem is MMORPG szintű programok, de ha elkezded rájössz hogy nem is olyan egyszerű még ezeket sem elkészíteni. Ezek után már lesz némi rálátásod mekkora feladat egy összetettebb játék elkészítése. Mindenki elkezdte valahogy, ha komolyan ezzel akarsz foglalkozni neked is el kell kezdened.
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #95949   2008.09.16 09:23 GMT+1 óra  
Én csak a html-hez értek
We like android :D
   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #95868   2008.09.13 12:52 GMT+1 óra  
Jó látni, hogy van olyan project ami szépen halad, sok sikert és hajrá .

   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #95865   2008.09.13 10:10 GMT+1 óra  
Hi

A nyar miatt jo sok pihi volt ... a koder oldalrol de legalabb volt ideje a designnek felszivnia magat.
Mivel eljott az osz, mi is ujra kezdjuk magunkat felszivni Habar sok mulik a jovoheti talalkozonktol, hogy ott hogy alakul a helyzet, de ha midnen igaz azert haladunk.

Szeretnenk normalis weboldalt eloallitani, mikozben a koddal is haladnank es keszul az elso varosunk, ami ha a pletykaknak hinni lehet akkor mar multiban bejarhato lesz. A szerver mar fut linux alatt, megvoltak az elso probak is, amik elegge jol sikerultek, finomhangolas, es 1-2 dolog ujra irasa utan mar egy gyenge alfanak is mondhato ) (mar nem a jatek persze ) hanem a network ))))

Sajnos engine koderbol meg midig csehul allunk ... igy azt keresunk is ...
Zeneszerzo az van lassan tulkinalattal is
Viszont hangokat SZEREZNI ... ez nem hangzik tul jo ugyanis semmilyen hang fajlt nem lehet felhasznalni, amit ki nem fizetsz .. ilyenkor jo borsos aruk van de szerencsere van nagyon profi zeneszunk

De akkor, hogy kis reklam is legyen
Engine kodert, designert azt keresunk, esetlegesen PHP/DHTML kodert nemi MySql tudassal
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #95755   2008.09.10 02:12 GMT+1 óra  
Ki tudja mikor állnak át azokról a misztikus C++ -ról, meg Ogre-ról Gémmékerre...?
Habár a "zeneszerző"-t lehet, hogy torrent-es formában gondolta.
A becenévre akartam írni egy poént, de lévén az ember nevével nem illik poénkodni, ezért inkább töröltem...

Egyébként hol áll a project? Rég nem hallunk rólatok, srácok!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #95734   2008.09.09 09:46 GMT+1 óra  
Na, pont téged fognak egy ilyen projekthez felvenni...

   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #95729   2008.09.09 08:35 GMT+1 óra  
Sziasztok!
Lehetek zeneszerző a csapatba?
Meg tuduk szerezni nagyon jó hangokat!
Pls vegyetek fől!

MSNM:
bogre-zsolt@hotmail.com

Emailom:
bogre.zsolt1@gmail.com

Igazi nevem:
Bögre Zsolt

Bece neveim:
Kenguru , Zotee , Zsozsó
We like android :D
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #93688   2008.08.05 08:54 GMT+1 óra  
Kapcsos bőr szíjak, a páncélt erősítik a nyakhoz. Gondolom a kapcsos az azt jelenti hogy ki kapcsolhatja és akkor egyszerűen levehető...
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #93686   2008.08.05 08:20 GMT+1 óra  
kiskorában rögzítették a fejére, még nem voltak szarvai, viszont a páncél olyan ötvözet, ami a sárkánnyal együtt nőtt, áteresztve a szarvakat...
szép képek
_____________________
C++ && OGL
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #93684   2008.08.05 07:34 GMT+1 óra  
A sárkány páncéljával van némi gebasz, a lyukakon át beledugja ugyebár a koponyájából ágaskodó szarvakat, de a szarvak teteje szerteágazó ami azt eredményezi hogy:
- vagy több darabból áll a páncél de a rajz alapján egybe öntött.
- vagy a páncél gumiból van
- vagy a szarvai hajlékonyak
- vagy a féjére öntötték a forró fémet és így kötött meg

De mind1 ez csak szőrszálhasogatás Szerintem jól sikerült
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #93682   2008.08.05 05:48 GMT+1 óra  
az a macska nagyon tuti - mintha kiki futárszolgálatának cégérét látnám
alias aalberik
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #93675   2008.08.05 00:32 GMT+1 óra  
Az a sárkány nagyon rideg.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #93674   2008.08.05 00:26 GMT+1 óra  
Impozánsak az új képek! Igazán szólhattatok volna, hogy van valami update (vagy csak az én figyelmemet kerülte el?...).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Torzonborz - Tag | 9 hsz       Online status #91688   2008.07.05 05:40 GMT+1 óra  
az a legjobb hogy amit itt leírtatok az a régi swgben így volt
A söröm a legszebb öröm.
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #91528   2008.07.04 12:41 GMT+1 óra  
Hát azért a cucc esést meg kell tartani, csak ügyelni kell hogy a süniből ne fémpáncél essen ki (Diablo2). De az elhasználódás az ténlyeg hasnálható lenen, és akkor az se lenne mindegy hogy milyen anyaggal javítanák. És mondjuk ha neked van raktáron 5 platina páncél akkor annak száz év mulva se lesz semmi baja, mert ugye az rozsdát nem akarjátok beleépíteni a motorba.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #91524   2008.07.04 12:31 GMT+1 óra  
A méretes cucc vicces lenne, képzelj el egy chates hirdetést.

Amúgy az árutermelés ösztönzésére át lehet emelni valós elemeket, amortizáció, infláció, stb.
Ha mondjuk a páncélod le tud rólad rongyolódni, és nem a wow-os féle "fizetem a javítást, de el nem veszik", hanem mondjuk exponenciálisan nő az ár (egyre kevesebb benne az eredeti anyag), vagy egyszercsak teljesen tönkremegy és kész. Így semmit sem érné meg akármennyiért megvenni, aztán a világ végéig használni. A causal playernek ritkábban lenne rá szüksége, a hardcore gamer meg többet bukna. Persze az elfekvő készletekre is igaznak kell lennie, nem csak arra, amit épp használsz, csak az utóbbiakra jobban.
Ugyanígy persze a pénznek is az értéke csökkenne, abból sem lehetne akármennyit felhalmozni, meg nem is érné meg, esetleg leehtne befektetni, meg ilyesmi.
A tárgytalálás meg akár még mellőzhető is, minden a tárgyakat lehessen npc-től és playertől venni, vagy előállítani. Ugyan mi késztetné a Mennydögő Harci Legyek Százlábú Urát arra, hogy Shoulderpads of the Thundering Overlord tárgyakat hordjon magánál? Mondjuk alapanyagot kinyerhetsz belőle, azt jólvan. Máris van értelme mindig gyártani, harcolni is (már csak a fejlődés miatt is), aztán minden van.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
colker - Tag | 58 hsz       Online status #91475   2008.07.04 09:35 GMT+1 óra  
"mindíg lesz olyan ami már valakinek nem kell."
Igen vegyük azt hogy egy szakma képviselői mint pl.a varró emberek tudnak varrni ruhát,ha nekik nem kell már akkor beteszik az aukciós házba,és ha ez a cucc jobb vagy egyenlőre egy ritkán eső cuccal akkor biztosan lehet kérni érte sok pénzt.
A másik az hogy van pl.egy táska amiket tud varrni a varró,és nagyobb férőhelyes mint ami egy ellenségtől esne,na most nyílván jól veszik majd,elsőnek mindenképpen drága lenne de ha szinte már mindenkinek lenne akkor nyílván olcsóbban kelne.
Ez lehet mindenkinek világos volt de azért leakartam írni

Én próbálok majd ezen gondolkozni miképp lehetne azt megoldani hogy a pénz értéke igen is sokat érjen,de még is ne legyen unalmas hogy semmit sem lehet megvenni.

   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #91463   2008.07.04 09:10 GMT+1 óra  
Hi
Az a baj, ha a cuccokba betesszük azt, hogy bizonyos okoból nem tudod felvenni, egésszen a méret, faj, stb, vagy akár amiatt mert aki először hozzáér hozzá kötődik (wow) ... akkor azzal az térjük el, hogy a ritka cuccok még ritkábbak lesznek (mert ugye 10 bol 1 szer esik, de az nem a jó méret )) így 200 ból 1 lesz ... ez nagyon sok farmolást fog eredményezni, ami szerintünk nagyon nagyon nem jó dolog.
Szerencsére erre azért van jó megoldás, azaz reméljük, hogy jó
Amelett a kereskedelem mindenképpen élni fog, hisz ha nem minden tanyasi vaddisznóból a Titan Hammer of God Slayer esik akkor ugye annak jó ára lesz, akinek 2 van belőlle az egyiket eladja (jobb esetben )) mindíg lesz olyan ami már valakinek nem kell.

A másik probléma azzal, ha a karaktered test tulajdonságait változtatni tudod, hogy a felvehető itemeket ilyenkor nem lehet normálisan rájuk igazítani. Ha nem méretezed át, akkor egy soványon hülyén néz ki, egy kövér meg kilóg belőlle. Ha a cuccot is méretezni akarod, akkor pedig a textura fog elnyúlni rajta, ami rettenetesen ronda (nem, nem használunk 2048x2048 as texturákat )

Szóval az ötlet valóban jó egy RPG játékban, de egy MMORPG ben sajnos nem,
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #91459   2008.07.04 09:03 GMT+1 óra  
Attól viszont, hogy nem biztosan használható nem menne le az áruk, csak maximum ha kevesen játszanak kicsi kövér emberrel, akkor az ehhez tartozó cuccokat gyakorlatilag ingyen dobják utánad... Vagy eladják npc-nek, mert nincs rá kereslet, és akkor nem is tudsz venni hozzá cuccot, ergó rászorulsz arra, amit találsz, és az bizony szívás...

Hardcore gamereknek ez lehet, hogy ok, de úgy tudom, a projekt szeretne azoknak is élvezhető játékélményt nyújtani, akik nem napi 12 órát ülnek előtte.
Ők viszont szerintem inkább annak örülnek, ha leütnek egy mob-ot, kiesik belőle egy páncél, és azt tudják hordani... Vagy ha nem, mert mondjuk a kasztjuk miatt nem jó, vagy jobb van rajtuk, stb, akkor tudnak a haverral csencselni.

Azzal, hogy akik sokat droidolnak, több pénzük van, és abból a piacon jobb cuccot tudnak venni, nagyon nem tudsz mit kezdeni szvsz. Ha beteszel a játékba valami ritka, és erős dolgot, annak igenis magasabb lesz a piaci ára. Ha valaki meg tudja venni, az erősebb lesz. Aki meg nem, az be kell érje azzal, amit talál, vagy amit a pénztárcája megenged.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #91451   2008.07.04 07:44 GMT+1 óra  
Ha megnézed a diablo 2-t (legalábbis én most ebből tudok példát meríteni, mert ezzel játszottam/játszok), ott a forumon rengeteg brutális item kering, szintén brutális összegekért (mármint nem valódi pénz, vagy bármi valódi cucc, hanem játékbeli cucc, pl rúna). Ott pont az az idegesítő, hogy csak a leggazdagabbak tudnak ilyenekkel szaladgálni, mert a nem hardcore gamer az életben nem gyűjt össze akkora vagyont, hogy ilyen cuccot szerezzen, találni meg szintén nem talál, annyira ritkák.
Ahogy mondtad, az valóban idegesítő, ha pont a mérete miatt nem tudok használni pl egy faxa unique armort, de ha piacon meghírdetem (akár pl aranyért, akár másik, a mértetembeli itemért), biztosan el fogják vinni, mert valakinek az fog kelleni. Ezáltal a jákét nem csak az eszetlen csépelésről szólna, hanem mindenkinek érdekében állna, hogy kereskedjen, ráadásul ez a rendszer lecsökkenti az árakat annyira, hogy olyanok is tudnak jó cuccot venni, akik nem napi 30 órát játszanak. Ugyanakkor megmarad az a fajta kihívás, mint a d2-ben lévő "a jó cucc ritka így sokat kell droidolni érte", csak itt nem a tárgyak ritkasága a döntő, hanem az, hogy sok méretben eshetnek, és nem biztos, hogy jó lesz rád.
Ha arról az oldalról nézzük a dolgokat, hogy ez mennyire idegesítő lehet egyeseknek, akkor csak nézd meg - most remélem jól emlékszem, mert játszani nem játszottam vele, csak itt előzőleg a kereskedelem kapcsán mondta valaki - az Eve Online-t, ahol ha lelövik a hajód, az összes cuccod elveszik.
Összességében, ami a diabloban lassú drodiolással megszerezhető, biztosan használható cuccokat jelent, azok itt most könnyebben beszerezhető, de nem biztosan használható cuccokat jelentene.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #91450   2008.07.04 07:39 GMT+1 óra  
Ha lenne olyan craft amivel át lehene szabni/kovácsolni a cuccokat akkor nem, de akkor megint bukó a kereskedelmes ötletnek
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #91449   2008.07.04 07:23 GMT+1 óra  
Hát nem is tudom, ez a feature azért kifejezetten idegesítő lenne, szerintem...

A Silkroad Online-ban van olyan megkülönböztetés, hogy férfi-női cucc, egyikből a másikat csinálni csak fizetősen lehet. Mondjuk kifejezetten kellemetlen, ha kiesik egy unique, sokat érő páncél, amit még használni is tudnál, de ilyenek miatt mégsem...

A másik példám a Perfect World.
Ott nincs ilyen megkülönböztetés, sőt, kifejezetten baráti megoldás, hogy pl ha barátnőmnek átadok egy páncélt, akkor az automatikusan női páncéllá alakul, és fel tudja venni. Bár mondjuk ott a felhasználók közösségbe formálására tették a hangsúlyt, pl ha kapsz egy questet, hogy ölj meg 200-at xy mobból, akkor ha valaki a partidból olyat öl, az neked is számít. Tehát ha pl 10-en vagytok partiban, mindenki öl 20-at, és kész is a quest.

Ellenpélda a SilkRoad: ott hiába voltál partiban, a partitársaddal is versenyt futottatok a mobokért, egy ölj 200-at quest kifejezetten kellemetlen tudott lenni...
Vagy nagyon sokáig csináltad, mert elöldösték előled a mobokat, vagy te öldösted a többiek elől, de akkor meg kiutáltak...

No, lényeg a lényeg,
szerintem ez a méret-dolog nagyon ötletes, meg poénos, de gyakorlatban eléggé idegesítő lenne...

Szvsz
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #91443   2008.07.04 06:54 GMT+1 óra  
Eszembe jutott egy dolog, amivel a kereskedelmre való hajlamot rendkívül meg lehetne növelni. Ha a játékban lehetőség lenne a karakterünk méreteinek (magasság, testsúly) változtatására (így mehetnénk kis kövér, és magas vékony emberrel, orkkal, stb), vagy ami még jobb, hogy ha az aktuális értékeinktől függnének ezek a méretek (na jó, mondjuk a magasság nem, de pl a testsúly igen), akkor a játék dobálhatna random méretre igazított cuccokat, ami azt jelentené, hogy 1 cucc értéke sokkal tartósabb, bár egyúttal olcsóbb is lenne, mert nem elég megszerezni egy tápos páncélt, annak a méretünknek is meg kell felelnie, ezért vagy addig driodolunk, míg nem esik a mi méretünkben egy, vagy nyitunk egy kereskedést "Unique Armors in every size" néven. Ez az opció arra is jó lenne, hogy ha harc közben esik egy cucc, akkor nem legyintenél egyből, hogy "Jajj ezt tudom melyik, majd a varázslónak jó lesz...", hanem amíg meg nem bizonyosodtál róla, hogy tudod-e használni, addig ad egy kis bizonytalanság feelinget. Szerintetek?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #91325   2008.07.03 07:34 GMT+1 óra  
"Azért aki könyveket ír a C++ ről és a DirectX-ről, annak nem hiszem, hogy gondot okoz egy Ogre használat bármilyen szinten. Gondolom itt nem arról van szó, hogy DirectX 10 render-t kéne hozzá írni, csak pár lekezelő class-t a motorhoz 1-2 űrhajó modellért cserébe. Ujjgyakorlat ez egy ilyen szakembernek."

Erre nem tudok mást mondani, csak azt, hogy szerintem teljesen más dolog a 2 (mármint DX10 renderer-t írni, vagy game-engine-t használni; a cégeknél külön emberek vannak mind2re).

Ogre-nek rengeteg kis feature-e van amit egyesével kell kikeresni/megtanulni, hogy megfelelően lehessen használni. Ez sokkal kevesebb idő mint sajátot írni, de azért ez is időbe tellik (pl. shader nélküli árnyékok beüzemelése egy rémálom, főleg SHADOW_TEXTURE típusúé); és akkor még nem is beszéltem arról, hogy van csomó olyan dolog, ami Ogre specifikus, azaz semmi köze a renderhez, pl. material rendszere, saját resource manager-ek, etc.
   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #91240   2008.07.02 11:35 GMT+1 óra  
Hát sajnos attól még, hogy hivatásos fejlesztők, nekünk sincs több pénzünk
Habár én a játék komolyságára gondoltam de való igaz fizetős lenne a játék, így ha abból jön be pénz egyértelmű, hogy a mostani fejlesztők járnak jobban, mint már írtam, nem fogunk más embereket keresni ) mert annak nem sok értelme lenne. ( ugyanis patchelni is kell meg addonozni )
Van aki ezt elfogadja és csapat tag lesz, van aki nem
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #91237   2008.07.02 11:22 GMT+1 óra  
Idézet
twilek :
Robosoft: más gp-k nek is vannak hasonló célkitűzései miért pont ez lenne különleges?


Nem sokat látok itt, akik eladásra törekednek és közülük egyet se, ahol a háttérben hivatásos játékfejlesztők dolgoznának.

Idézet
ShAdeVampirE :
Én több mint 2 év DX/OGL/XNA után vágtam bele Ogre-vel fejlesztgetésbe és bizony még kb. fél év tanulás után is tud újat mutatni (minden nap ).


Azért aki könyveket ír a C++ ről és a DirectX-ről, annak nem hiszem, hogy gondot okoz egy Ogre használat bármilyen szinten. Gondolom itt nem arról van szó, hogy DirectX 10 render-t kéne hozzá írni, csak pár lekezelő class-t a motorhoz 1-2 űrhajó modellért cserébe. Ujjgyakorlat ez egy ilyen szakembernek.
 
Blog
 
   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #91219   2008.07.02 09:43 GMT+1 óra  
Kuzanth: jahh az azért van mert egy lusta disznó vagyok )) máris intézkedem
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #91103   2008.07.02 00:54 GMT+1 óra  
"Szerk.: Carlos-nál nem értettem azt az üres kifogást, hogy az OGRE-hez nem "ért", de a DX SDK-t és a C++ t meg keni-vágja. Nekem ez is fura volt, de nem az én dolgom. "

Én több mint 2 év DX/OGL/XNA után vágtam bele Ogre-vel fejlesztgetésbe és bizony még kb. fél év tanulás után is tud újat mutatni (minden nap ).
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #91091   2008.07.01 16:32 GMT+1 óra  
Idézet
twilek :
Kuzanth: csak nem regeltek, vagy az nem baj, írogassam be Őket ide?


Nem egészen értem. Ha arra célzol, hogy itt nincsenek beregelve, hát akkor kapásból mondok neked két embert is, aki igen aktív törzstagnak számít az oldalon. Természetesen azok, akik ide nincsenek beregelve, azokat nem kell beírni. Persze a "kell" nem azt jelenti, hogy egyébként tarkón lesztek lőve , csak gondoltam jól mutatna.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #91040   2008.07.01 12:46 GMT+1 óra  
Robosoft: más gp-k nek is vannak hasonló célkitűzései miért pont ez lenne különleges?

Kuzanth: csak nem regeltek, vagy az nem baj, írogassam be Őket ide?
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #90879   2008.07.01 02:10 GMT+1 óra  
Láttam a weboldalon egy-két infot, amit megoszthatnátok kis közönségünk tagjaival is. (Pl a taglistát... )
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #90870   2008.06.30 23:22 GMT+1 óra  
Idézet
twilek :
Hi

Sajnos nicns pénzünk arra, hogy gavi 3-400.000 -t kifizessünk Semmi máson nem alapszik a dolog, csak abizalmon, ebbe íg ykell belevábni, akinek nem fekszik .. az nem fog csatlakozni ...


Hát végül is ez is egy hozzáállás, bár elég kockázatos. Ekkora projectet ingyen kommersz szintre összkalapálni, háát... De legalább a pozitív hangulat megvan.
 
Blog
 
   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #90832   2008.06.30 11:59 GMT+1 óra  
ha dobtok nekem egy kis infót priviben, hogy mit is kell csinálni pontosan, talán besegíthetek
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #90810   2008.06.30 07:52 GMT+1 óra  
Hi

Sajnos nicns pénzünk arra, hogy gavi 3-400.000 -t kifizessünk Semmi máson nem alapszik a dolog, csak abizalmon, ebbe íg ykell belevábni, akinek nem fekszik .. az nem fog csatlakozni ...
Nem vagyunk több mitn a többi GP sem különlegesebbek, így nállunk sincs pénz,. Azzal tisztában vagyok, azért mert az mondom, hoyg ha lesz belőlle pénz akkor mar mindeki kap .. az marhára nem biztosíték semmire a mai világban ...
Viszont ha kiadót találunk akkor csak józan ésszel lehet látni azt, hogy ha van X ember a csapatban, akik ismerik a kódot, a csapatot, tudun kvelük dolgozni, stb, akko rnem fogunk helyettük tök vadidegeneket keresni )))
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #90806   2008.06.30 06:50 GMT+1 óra  
Jó, bocs, hogy szőröztem, csak nekem olyan fura így. Magyarul semmi garancia arra, hogy ha kész lesz és eladjátok a projectet, akkor a felvett másik 20 ember kap belőle egy fityinget is annak ellenére, hogy kommersz szintű munkákat adnak oda nektek, nem gagyit. Persze ott a becsület, meg minden, de azért ettől keményebb dolgok is voltak már profi csapatoknál.
Ez azért más, mint a több freeware GP szerintem, már ha csak a csapat magját nézzük is.
Kíváncsi vagyok hány hozzátok hasonló szakembert sikerül így összetoborozni. Gondolom azért valami színvonalat hozni kell.
Amit Carlos-nak ajánlottatok cseremunka szerintem korrekt, ez a csapattagosdni már neccesebb.

Szerk.: Carlos-nál nem értettem azt az üres kifogást, hogy az OGRE-hez nem "ért", de a DX SDK-t és a C++ t meg keni-vágja. Nekem ez is fura volt, de nem az én dolgom.

Ezt a hozzászólást Robsoft módosította (2008.06.30 07:12 GMT+1 óra, ---)
 
Blog
 
   
twilek - Tag | 144 hsz       Online status #90801   2008.06.30 04:16 GMT+1 óra  
Hi

Hát majd ha pénzes lesz (reméljük) akko rmindeki megkapja a maga kis szeletét a tortából, de mivel most garázs project, így az összes többi garázs projecthez hasonlóan ingyen munka van (szóval ez nem állás, hanem csapat tagság)
-=[ TwILeK ]=-
http://www.twilek.hu
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #90793   2008.06.29 22:55 GMT+1 óra  
Ez lehet kicsit off, de ezeket az állásokat rendes fizetésért hirdetitek? Mert ha a játék pénzes lesz akkor nem ingyen kéne dolgozni, vagy hogy van ez?
 
Blog
 
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Korábbi postok