játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Stellar Wind
Űrhajós arcade lövölde multi
Kategória: Arcade Shooter
A projectről:
Alapvetően 3D-s, de síkban játszódó űrhajós játék, amelyben többféle faj, eltérő méretű hajóival vívott küzdelemben vehetünk részt. A hajók variálhatóak lesznek, eltérő tulajdonságú fegyverek, hajtóművek, és egyéb felszerelések lesznek választhatóak.

Tervezett feature-ök:
- Nagyban eltérő méretű hajók (30-tól 2000 méteresig)
- Többféle faj, jelentősen eltérő kinézettel
- Nagy méretű csaták
- Online játékmód
- Változatos környezetek (aszteroida mező, gravitációs terek, stb...)
- Intelligens ellenfelek

Jelenleg a játék már LANon keresztül is játszható, de még elég sok munka van vele.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C#,
PS,
3Ds Max
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.08.
2012.Q4
Beküldve:
2011.09.17 12:28
Fejlesztő:
DontWorks (2 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Matzi
regisztrált tagok: Sanislov



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 5%

Képek - Stellar Wind
Icarusian frigate
Icarusian frigate
2011.11.27. 15:44
Hajók, ha jók :)
Hajók, ha jók :)
2011.11.15. 13:25
Készül a GUI
Készül a GUI
2011.11.08. 04:49
Icarusian corvette
Icarusian corvette
2011.10.25. 10:19
Ruuq frigate és Icarusian corvette
Ruuq frigate és Icarusian corvette
2011.10.25. 10:17
Rakéták akcióban
Rakéták akcióban
2011.10.24. 01:24
Done:)
Done:)
2011.10.09. 10:47
Who is your daddy?
Who is your daddy?
2011.09.28. 13:17
Frigate
Frigate
2011.09.28. 12:42
Ez is megvan:)
Ez is megvan:)
2011.09.24. 16:20
lassan de biztosan:)
lassan de biztosan:)
2011.09.23. 14:32
Elhúztam a csíkot
Elhúztam a csíkot
2011.09.18. 02:36
a grafikus is dolgozik (néha) :)
a grafikus is dolgozik (néha) :)
2011.09.17. 12:30
textúra készül
textúra készül
2011.09.17. 12:30
LAN kezdetek...
LAN kezdetek...
2011.09.17. 12:29

2011.09.17. 12:29

Fejlesztési napló - Stellar Wind
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Stellar Wind
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #168778   2011.11.16 12:33 GMT+1 óra  
A név még ideiglenes, sajnos nem könnyű jó és nem foglalt nevet találni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #168771   2011.11.16 10:40 GMT+1 óra  
Tényleg jók, elég színesek, de ez nem rossz
Látom új név is van

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #168751   2011.11.15 21:39 GMT+1 óra  
Jóféle.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #168749   2011.11.15 21:27 GMT+1 óra  
Új kép a hajókról, készül Ikarusziak fregattja is.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #168184   2011.11.07 15:47 GMT+1 óra  
"... jó izgalmas meló, meg kell hagyni... Jah nem, nem az. De fő, hogy lassan elkészülget, még kicsit kell drótozni a működését, de alakul a helyzet..."

Nem úgy van az!E' kő harapni a végit!

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #168183   2011.11.07 15:38 GMT+1 óra  
Lassan elkészülök a GUI-val, jó izgalmas meló, meg kell hagyni... Jah nem, nem az. De fő, hogy lassan elkészülget, még kicsit kell drótozni a működését, de alakul a helyzet. Utána jöhetnek látványosabb tennivalók is.
Meg készülnek a hajók is.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167982   2011.11.04 20:53 GMT+1 óra  
Hát azt nem mondanám, hogy az x com adta az ötletet, mert nem sok közös lesz bennük. Nem a földön játszódik, hanem az űrben, nincsenek titokzatos ufók, hanem más fajok vannak, nincsenek emberek, stb... Szóval azért eléggé más lesz.
Viszont majd nézelődni lehet a modelleket, meg lesz némi írásos háttéranyag az univerzumról, némi ötletelés után többnyire én fejtem ki őket.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167970   2011.11.04 16:46 GMT+1 óra  
Felszerelést is lehet választani?Egyre jobban tetszik a dolog!Ha pedig az X-COM adott ihletet akkor nagy baj nem lehet!(X-COM Interceptor foreva!!)

   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #167912   2011.11.04 00:31 GMT+1 óra  
Nagyon szépen halad, grat. fiúk! Ebből még akár lehet is valami..
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #167906   2011.11.03 21:30 GMT+1 óra  
Valószínűleg belerakjuk mint egy enciklopédia. Akár a hajókat is De azokat lehet majd nézegetni a felszerelésválasztó menüben is. bár körbeforgatni nem feltétlen lehet, mert pl a nagyobbaknak nincsen alja Illetve az egész design arra épül, hogy felülnézetből legyen szép, azért ilyen lapítottak. De mindenképpen lesz valami. mint a régi X-com ufopedia

   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167896   2011.11.03 18:28 GMT+1 óra  
Ez nagyon jó!Ez egy amolyan enciklopédia menüpont alatt lesz elérhető?Ha igen akkor ez "csak" az általad felsoroltakra vonatkozik vagy az űrhajók is megnézhetők?Csak azért mert elég jól néznek ki.Vétek lenne nem megcsodálni őket minden nézetből.

   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #167895   2011.11.03 18:12 GMT+1 óra  
A fajoknak részletesebb leírása lesz a társadalmukról, élőhelyükről és fizikumukról. Illetve szeretnék a bolygókról is illusztrációkat festeni. Az Icarusianoké különösen meglepő lesz talán azzal kiegészítve már nem is kell a magyarázat a darabokban lebegő hajóról

   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167891   2011.11.03 17:18 GMT+1 óra  
Matzi meg is válaszolt egy újabb kérdést.
Amúgy valóban marhaság ilyesmiken vitázni,ez az ő játékuk ez a koncepció és kész.
Viszont zárszóként azt hozzátenném hogy bizonyos dolgokra már csak azért is érdemes magyarázatot találni mert mondjuk jelen esetben nincs csilivili effekt a gép darabjai közt akkor néhányan ezt kapásból hibának vélik.Ám ha eléjük veted az okot(legyen az hihető vagy csak a fantázia műve) akkor ezen személyek egy része azt mondja: "azta ez nemis hiba hanem így működik...".Ezzel is csökkentjük a fanyalgók számát.Mindenre tényleg nem kell magyarázat,csak azokra a dolgokra amikbe mások beleköthetnek.

Amúgyis!!Mégis mi tartja össze azt a nyavajás gépet?Erős jóindulat!Méghozzá a pilótáé!Hiába,rendes gyerekek ezek az idegen pilóták...

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167877   2011.11.03 12:52 GMT+1 óra  
DMG:
Az űrben nincs oxigén, de az épp felrobbanó hajóban van.

Mindenesetre nem lesz élethű a játék, lesz robbanás és hang is az űrben, de nem lesz 3. dimenzió.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167846   2011.11.02 20:48 GMT+1 óra  
Attól függ, hog ymilyen részletekben, azért nem hiszem, hogy attól lesz jobb a játék, ha megmagyarázzák benne, ho gymi tartja egybe a hajót.

Ennyi erővel megmagyarázhatná nekem valaki, hogy mitől van robbanás effekt az űrben, amikor egy kicsit híján vagyunk ott oxigénben, ami kell az égéshez?

Szóval szerintem ne vesszünk el a részletekben, pláne ne több poszt erejéig, Matzi megmondta a tutit, el kell fogadni.

Nyügös vagyok.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167841   2011.11.02 18:41 GMT+1 óra  
Azért el lehet mert attól csak jobb lesz egy játék...

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167840   2011.11.02 18:03 GMT+1 óra  
tegyük fel, hog ytök mindegy mi tartja össze, csak jól nézzen ki, és készüljön el a játék, nem kell miden részletben elveszni egy játéknál.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167837   2011.11.02 17:14 GMT+1 óra  
Tegyük fel hogy a gépet elektromágneses erő tartja össze.Az láthatatlan.Persze ez egy scifi játék lesz úgyhogy kitalálhatsz mást is csak az én földhöz ragadt gondolkodásommal rögtön erre gondoltam,de most nem is ez a lényeg.Sok játékot egyszerűen elront a "túlefektezés".A fenti példánál maradva nézzünk meg egy Maglev vasutat.Az is így működik és nem látunk egyetlen villámot vagy szikrát sem.Ha kihagysz néhány efektet egyesek(pl én) azt mondom a játék realisztikusabb(!) lesz(azért persze nem kell átesni a ló túlsó oldalára) .

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167817   2011.11.02 11:28 GMT+1 óra  
Pretender:
Az erők láthatatlanok, lehetne oda betenni villámokat, meg hasonló effekteket, de egyelőre nincs tervben, jól néz ez ki így is.

Az Ikarusziak neve elég beszédes, majd jól ki lesz ez is fejtve.

Amúgy meg készül a GUI, mint a képen is látható, bár ez még nem végleges, csak loptam a netről egy képet. A végleges változatban egy saját skin lesz rajta, ideiglenesen ez is jó.

Említettem már, hogy nem szeretek GUI-t írni?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 116 hsz       Online status #167451   2011.10.26 16:09 GMT+1 óra  
Pretender!
Gondolj már bele,egy ilyen galád népségtől akiket Icarusian-nak neveznek bármi kitelik...
Nekem is tetszenek az űrhajók!

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #167449   2011.10.26 14:46 GMT+1 óra  
Jó az új hajó is. Arra kerül még valami, vagy ez végleges? Kicsit fura első ránézésre, hogy nem tartja össze semmi, de hát idegen faj, ki tudja hogy mennek a gépeik

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #167357   2011.10.24 09:31 GMT+1 óra  
A hét végén elkezdtem emberi formába hozni a játéklogikát, ha így haladok vele továbbra is, akkor remélhetőleg hamarosan a teljes játékmenetet le fogom tudni programozni, és utána jöhet a GUI. Meg az AI. Meg a scriptelhetőség. Meg az effektek. Meg a pályák. Meg a ... nem, csak ennyi kell.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #166945   2011.10.16 11:48 GMT+1 óra  
Nagyon fasza az új kép!
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #166519   2011.10.09 23:12 GMT+1 óra  
Huh. köszönjük a kommenteket a kép eredetileg 1920x1080-ban készült, a destopigényeknek megfelelően, de van egy kis bökkenő, ugyanis a játék név csak alkalmi, Matzi találta ki a programkód projektneve ként Ezért izzadunk egy végleges név feltalálásán. Ebből készítenék rá egy szép feliratot Ha ez meglesz, azonnal megy fel a HD gépbarát verzió

És hogy kicsit spoilerezzek, a tesztverzióban, ahol már kiélhetitek egymáson az erőszakos hajlamaitokat, debütálunk még egy fajt Ehhez természetesen járni fog egy hasonló illusztráció is

De a következő kettő hétben (sajnos most sok egyéb elfoglaltságom lesz ), ráálok a 3D modellek és effect fejlesztésre is

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #166518   2011.10.09 22:56 GMT+1 óra  
Azt én is kidobnám háttérnek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #166511   2011.10.09 20:36 GMT+1 óra  
Nekem nem ingame videó kell, hanem a teljes játék. Legutóbb talán az exbarátnőimmel töltött éjszakákat vártam ennyire...

Abból a kész concept art képből meg lehetne kapni egy vízjelmentes, hd változatot háttérnek? Szerintem marhára hangulatos.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #166510   2011.10.09 20:16 GMT+1 óra  
Komoly lett a kép.


Mozgás közben mikor tudjuk majd megcsodálnia játékot, valami ingame videó?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166505   2011.10.09 19:49 GMT+1 óra  
Valóban, nagyon jó lett
A rakéták se lesznek rosszak, csak írtad, hogy úgyis másik effekt lesz

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #166502   2011.10.09 19:46 GMT+1 óra  
Nagyon hangulatos lett a kép!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #166496   2011.10.09 19:16 GMT+1 óra  
Közben a művészeti oldallal párhuzamosan a kód is fejlődik. Implementáltam a rakétákat, amik nem csak csíkot híznak, de gonosz mód rá is fordulnak az aljas ellenségre. Még az effekt cserélve lesz, meg némi finomhangolás kell, de egyelőre egész jól megy a dolog.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166382   2011.10.07 18:28 GMT+1 óra  
Új kép, új kép! Jóóó! jóóó!

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166221   2011.10.05 07:56 GMT+1 óra  
Nekem már ez a verzió is bőven megfelelt volna...

   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #166220   2011.10.05 07:55 GMT+1 óra  
Idézet
Pretender :
Ja, hogy ez még kész sincs...? már most elég jó a rajz
No de várjuk a demot! (vagy valami videot majd)



Hát hogy lenne kész? Még a háttérből nincs semmi. lesznek ott durva felhők, sziklák hegyek város, és az egyik űrhajó Ezen a képen még a figura lábai sincsenek teljesen letisztázva. Ráadásul az egészre még utána kell némi atmoszférahatás por stb.

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166211   2011.10.05 05:35 GMT+1 óra  
Ja, hogy ez még kész sincs...? már most elég jó a rajz
No de várjuk a demot! (vagy valami videot majd)

   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #166200   2011.10.04 22:03 GMT+1 óra  
Köszönjük a pozitív kommenteket Igyekszem a festegetéssel ahogy tudok, de szabadidőm is kevés, és szeretném szépen kidolgozni, nem elkapkodni Ha ez az illusztráció kész, akkor visszatérek a modellezgetéshez.

Az első kipróbálható verzióba csak 2 fajt rakunk bele, és a csak Corvette, Frigate és Destroyer osztályok lesznek elérhetőek.
Így is még kell 3 hajó, motorok hajtóművek, egy alap GUI, részecskék a háttérnek több réteg stb.

   
ssava - Tag | 17 hsz       Online status #166181   2011.10.04 19:25 GMT+1 óra  
Ez az, nyomassátok, én is várom már a gépemre

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #166110   2011.10.04 13:58 GMT+1 óra  
Az a vicc, hogy nem szeretem, az űrbéli, sci-fis cuccokat annyira,de ugyanezen gondolkozom
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #166109   2011.10.04 13:49 GMT+1 óra  
Á, kérlek titeket ne tegyetek fel több képet. Így tiszta szarnak érzem magam
A viccet félretéve, nagyon ígéretes, és minőségi a projekt. Remélem mihamarabb kiadjátok, vágyok már egy jó űrbéli csatára ^^. Lehet telepíteni is fogok egy Windowst, hogy Homeworld-özzek egy kicsit, amíg várok erre

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #166103   2011.10.04 11:18 GMT+1 óra  
Márkás a nacija, megy az űrhajókhoz!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #166101   2011.10.04 10:55 GMT+1 óra  
Nagyon állat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #166092   2011.10.04 09:08 GMT+1 óra  
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166088   2011.10.04 07:30 GMT+1 óra  
Na, így még jobb a patchelt rajz... tényleg állat

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #165626   2011.09.28 21:22 GMT+1 óra  
Kezdenek kirajzolódni a méretarányok. Majd igyekszünk úgy beállítani, hogy a kisebb és a nagyobb hajókkal is élvezetes legyen a játék, és szükség legyen mindegyikre. A kód is halad, lassan, de biztosan, illetve elkezdjük körvonalazni a pilóták fajainak hátterét, ennek is köszönhető a vázlat a barátságos, jóképű "emberünkről".
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #165460   2011.09.27 14:01 GMT+1 óra  
Köszönöm

HomeGnome: Vicces, mert tényleg gondoltam arra, hogy ki kéne nyomatni papírból a hajókat Egyébként a design maga inkább felülnézethez igazodik és nem ilyenhez. Remélhetőleg ma már benne lesz a gameben ez is.

Pretender: Köszönöm Még majd alakul, illetve némi páncél is lesz rajta.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #165448   2011.09.27 10:22 GMT+1 óra  
Kicsit olyan az űrhajó, mintha papercraft lenne, de nagyon klafa!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #165444   2011.09.27 10:14 GMT+1 óra  
Király a rajz

   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #165263   2011.09.25 14:27 GMT+1 óra  
Köszönöm a kommenteket Pedig csak annyira erős a színezete, mint a kisebb hajóknak. Bár lehet azért ilyen, mert ez nem ingame kép. Majd meglátjuk játékban, és ha még mindig túl élénk, akkor lentebb szaturálom
Persze mindenképpen szeretnék hagyni a ilyen színesebb, élénkebb vonulatot a játékban.

A fajokhoz szeretnénk kerettörténetet írni, illetve pár illusztrációval is prezentálni őket Lassan neki is kezdek egy kis festegetésnek.

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #165259   2011.09.25 13:59 GMT+1 óra  
Tényleg nem rossz, bár nekem is színes kicsit..

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #165254   2011.09.25 13:22 GMT+1 óra  
Biztos jó sokáig elpöcsöltél vele mire ezt megrajzoltad, de végül tényleg jó lett.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #165247   2011.09.25 12:35 GMT+1 óra  
Nekem kicsit túl szines, de nem rossz, hozzá lehet szokni, első ránézésre egy bárányhimlős nyomtatott áramkör ugrott be róla.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers