játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5504
FZoli:    4894
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2528

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2198
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

Stellar Wind
Űrhajós arcade lövölde multi
Kategória: Arcade Shooter
A projectről:
Alapvetően 3D-s, de síkban játszódó űrhajós játék, amelyben többféle faj, eltérő méretű hajóival vívott küzdelemben vehetünk részt. A hajók variálhatóak lesznek, eltérő tulajdonságú fegyverek, hajtóművek, és egyéb felszerelések lesznek választhatóak.

Tervezett feature-ök:
- Nagyban eltérő méretű hajók (30-tól 2000 méteresig)
- Többféle faj, jelentősen eltérő kinézettel
- Nagy méretű csaták
- Online játékmód
- Változatos környezetek (aszteroida mező, gravitációs terek, stb...)
- Intelligens ellenfelek

Jelenleg a játék már LANon keresztül is játszható, de még elég sok munka van vele.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C#,
PS,
3Ds Max
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.08.
2012.Q4
Beküldve:
2011.09.17 12:28
Fejlesztő:
DontWorks (2 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Matzi
regisztrált tagok: Sanislov



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 5%

Képek - Stellar Wind
Icarusian frigate
Icarusian frigate
2011.11.27. 15:44
Hajók, ha jók :)
Hajók, ha jók :)
2011.11.15. 13:25
Készül a GUI
Készül a GUI
2011.11.08. 04:49
Icarusian corvette
Icarusian corvette
2011.10.25. 10:19
Ruuq frigate és Icarusian corvette
Ruuq frigate és Icarusian corvette
2011.10.25. 10:17
Rakéták akcióban
Rakéták akcióban
2011.10.24. 01:24
Done:)
Done:)
2011.10.09. 10:47
Who is your daddy?
Who is your daddy?
2011.09.28. 13:17
Frigate
Frigate
2011.09.28. 12:42
Ez is megvan:)
Ez is megvan:)
2011.09.24. 16:20
lassan de biztosan:)
lassan de biztosan:)
2011.09.23. 14:32
Elhúztam a csíkot
Elhúztam a csíkot
2011.09.18. 02:36
a grafikus is dolgozik (néha) :)
a grafikus is dolgozik (néha) :)
2011.09.17. 12:30
textúra készül
textúra készül
2011.09.17. 12:30
LAN kezdetek...
LAN kezdetek...
2011.09.17. 12:29

2011.09.17. 12:29

Fejlesztési napló - Stellar Wind
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Stellar Wind
Matzi - Szerkesztő | 2528 hsz       Online status #168778   2011.11.16 12:33 GMT+1 óra  
A név még ideiglenes, sajnos nem könnyű jó és nem foglalt nevet találni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #168771   2011.11.16 10:40 GMT+1 óra  
Tényleg jók, elég színesek, de ez nem rossz
Látom új név is van

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #168751   2011.11.15 21:39 GMT+1 óra  
Jóféle.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2528 hsz       Online status #168749   2011.11.15 21:27 GMT+1 óra  
Új kép a hajókról, készül Ikarusziak fregattja is.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 126 hsz       Online status #168184   2011.11.07 15:47 GMT+1 óra  
"... jó izgalmas meló, meg kell hagyni... Jah nem, nem az. De fő, hogy lassan elkészülget, még kicsit kell drótozni a működését, de alakul a helyzet..."

Nem úgy van az!E' kő harapni a végit!

   
Matzi - Szerkesztő | 2528 hsz       Online status #168183   2011.11.07 15:38 GMT+1 óra  
Lassan elkészülök a GUI-val, jó izgalmas meló, meg kell hagyni... Jah nem, nem az. De fő, hogy lassan elkészülget, még kicsit kell drótozni a működését, de alakul a helyzet. Utána jöhetnek látványosabb tennivalók is.
Meg készülnek a hajók is.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Matzi - Szerkesztő | 2528 hsz       Online status #167982   2011.11.04 20:53 GMT+1 óra  
Hát azt nem mondanám, hogy az x com adta az ötletet, mert nem sok közös lesz bennük. Nem a földön játszódik, hanem az űrben, nincsenek titokzatos ufók, hanem más fajok vannak, nincsenek emberek, stb... Szóval azért eléggé más lesz.
Viszont majd nézelődni lehet a modelleket, meg lesz némi írásos háttéranyag az univerzumról, némi ötletelés után többnyire én fejtem ki őket.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Viktor84 - Tag | 126 hsz       Online status #167970   2011.11.04 16:46 GMT+1 óra  
Felszerelést is lehet választani?Egyre jobban tetszik a dolog!Ha pedig az X-COM adott ihletet akkor nagy baj nem lehet!(X-COM Interceptor foreva!!)

   
4Bit - Tag | 551 hsz       Online status #167912   2011.11.04 00:31 GMT+1 óra  
Nagyon szépen halad, grat. fiúk! Ebből még akár lehet is valami..
[thinking]Nem tudsz elrontani egy játékot, ha nem is fejlesztesz.[/thinking]
4Bit Security Admirális-Generális
   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #167906   2011.11.03 21:30 GMT+1 óra  
Valószínűleg belerakjuk mint egy enciklopédia. Akár a hajókat is De azokat lehet majd nézegetni a felszerelésválasztó menüben is. bár körbeforgatni nem feltétlen lehet, mert pl a nagyobbaknak nincsen alja Illetve az egész design arra épül, hogy felülnézetből legyen szép, azért ilyen lapítottak. De mindenképpen lesz valami. mint a régi X-com ufopedia

   
Viktor84 - Tag | 126 hsz       Online status #167896   2011.11.03 18:28 GMT+1 óra  
Ez nagyon jó!Ez egy amolyan enciklopédia menüpont alatt lesz elérhető?Ha igen akkor ez "csak" az általad felsoroltakra vonatkozik vagy az űrhajók is megnézhetők?Csak azért mert elég jól néznek ki.Vétek lenne nem megcsodálni őket minden nézetből.

   
Sanislov - Tag | 60 hsz       Online status #167895   2011.11.03 18:12 GMT+1 óra  
A fajoknak részletesebb leírása lesz a társadalmukról, élőhelyükről és fizikumukról. Illetve szeretnék a bolygókról is illusztrációkat festeni. Az Icarusianoké különösen meglepő lesz talán azzal kiegészítve már nem is kell a magyarázat a darabokban lebegő hajóról

   
Viktor84 - Tag | 126 hsz       Online status #167891   2011.11.03 17:18 GMT+1 óra  
Matzi meg is válaszolt egy újabb kérdést.
Amúgy valóban marhaság ilyesmiken vitázni,ez az ő játékuk ez a koncepció és kész.
Viszont zárszóként azt hozzátenném hogy bizonyos dolgokra már csak azért is érdemes magyarázatot találni mert mondjuk jelen esetben nincs csilivili effekt a gép darabjai közt akkor néhányan ezt kapásból hibának vélik.Ám ha eléjük veted az okot(legyen az hihető vagy csak a fantázia műve) akkor ezen személyek egy része azt mondja: "azta ez nemis hiba hanem így működik...".Ezzel is csökkentjük a fanyalgók számát.Mindenre tényleg nem kell magyarázat,csak azokra a dolgokra amikbe mások beleköthetnek.

Amúgyis!!Mégis mi tartja össze azt a nyavajás gépet?Erős jóindulat!Méghozzá a pilótáé!Hiába,rendes gyerekek ezek az idegen pilóták...

   
Matzi - Szerkesztő | 2528 hsz       Online status #167877   2011.11.03 12:52 GMT+1 óra  
DMG:
Az űrben nincs oxigén, de az épp felrobbanó hajóban van.

Mindenesetre nem lesz élethű a játék, lesz robbanás és hang is az űrben, de nem lesz 3. dimenzió.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167846   2011.11.02 20:48 GMT+1 óra  
Attól függ, hog ymilyen részletekben, azért nem hiszem, hogy attól lesz jobb a játék, ha megmagyarázzák benne, ho gymi tartja egybe a hajót.

Ennyi erővel megmagyarázhatná nekem valaki, hogy mitől van robbanás effekt az űrben, amikor egy kicsit híján vagyunk ott oxigénben, ami kell az égéshez?

Szóval szerintem ne vesszünk el a részletekben, pláne ne több poszt erejéig, Matzi megmondta a tutit, el kell fogadni.

Nyügös vagyok.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers