játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Elfeledett sziget
Egy rég elfeledett japán helyőrség kalandos története.
Kategória: FPS
A projectről:
Az Elfeledett szigeten egy kis japán falu valamint mégkisebb helyőrsége éli mindennapjait teljes harckészültségben - a háború vége után 50 évvel . Sajnos ide nem jutott el a háború befejezésének híre, és a japcsik még mindig az amerikaiak elleni harcra készülődnek. Egy nap aztán meg is érkeznek a jenkik - olajat keresni. Természetesen a konfliktus nem marad el, és a játékos egy japán katona bőrébe bújva harcolhat a falu békéjéért ...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007 június
2008
Beküldve:
2007.08.24 10:35
Fejlesztő:
BGProd (5 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: hefelefe@gmail.com
Tagok:
beküldő: BGProd
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 23%

Képek - Elfeledett sziget
Házbelső #2
Házbelső #2
2007.08.28. 11:52
Házbelső #1
Házbelső #1
2007.08.28. 11:50
Romfalu #3
Romfalu #3
2007.08.27. 05:46
Romfalu #2
Romfalu #2
2007.08.27. 05:38
A romos falu egyik
A romos falu egyik "háza"
2007.08.27. 05:34
Félkész Beretta
Félkész Beretta
2007.08.27. 03:06
M4A1 még textúra nélkül
M4A1 még textúra nélkül
2007.08.27. 03:04
A falu békéjét őrző 2 betonbunker egyike
A falu békéjét őrző 2 betonbunker egyike
2007.08.24. 16:57
A falu vezetőjének háza - még üresen
A falu vezetőjének háza - még üresen
2007.08.24. 11:12
Szoba belülről + egy kis japán irodalom
Szoba belülről + egy kis japán irodalom
2007.08.24. 11:11
2 ház + torony
2 ház + torony
2007.08.24. 11:06
Falunk egyik háza előlről
Falunk egyik háza előlről
2007.08.24. 11:02

Fejlesztési napló - Elfeledett sziget
BGProd 2007.08.27. 03:14
Felkerült még pár kép, valamint lassan az első pályát sikerül befejezni, már csak a növényzet van hátra ... valamint a kisebb apróságok, utolsó simítások (pl a textúra meg a modellek részletesebbé tétele :P:) )
BGProd 2007.08.24. 11:21
Ja és még annyit hogy a honlap még készítés alatt van (vagyis lesz :P) szóval az még nem elérhető. Bocsi ... :D
BGProd 2007.08.24. 11:19
Felraktam 4 képet, első nekifutásra azthiszem ennyi elég lesz, még nagyon kezdeti stádiumában van a játék. Nem épp Cod4 szintű, de pár 16 éves sráctól remélem nem rossz :D minden kommentet kérdést és (lehetőleg építő jellegű :P) kritikát szívesen fogadunk.

Hozzászólások - Elfeledett sziget
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #68934   2007.08.29 02:06 GMT+1 óra  
BGProd: asszem a Java classic RPG topikjában is volt hasonló probléma, ott ajánlottak is egy növényzet (vagy csak fa? nemtom) generáló progit, ott nézz körül.
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68926   2007.08.28 23:00 GMT+1 óra  
Én talán olanokat csinálnék, hogy pl. van egy szára (elég rövid) és rajta egy elég nagy levél, ebből lehetne sokat beratki, meg hogy pl. egy másik, annak is van egy szára és több levél rajta (páfrányszerűen) meg hasonlók. De szerintem keres a Vietcong nevű játékról képeket/videókat (esetleg a játékot pdóbáld ki) ott az aljnövényzet nagoyn jól meg van oldva.

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68915   2007.08.28 14:34 GMT+1 óra  
Jajj kicsit elkanyarodtunk amúgy egész pontosan ez egy nem japán könyv borítója, csak a felírás japán rajta. Igaz h a japcsik felülről lefele (függőlegesen) és jobbról balra írnak ÁLTALÁBAN, de manapság már elterjedt az európai típusó balról jobbra és vízszintesen írás is.

Amúgy a kérdés a növényeket illetően még mindig áll

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #68913   2007.08.28 14:07 GMT+1 óra  
ha a könyv japán akkor nem a jobboldalt kéne hogy legyen a gerince?
   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68911   2007.08.28 13:26 GMT+1 óra  
A könyv címe : Japán története , a világtérképen pedig kb (nem biztos h pontos a fordítás ha pontatlan vagyok elnézést kérek ) : Térkép az országok helyéről a gömb alakú földön (remélem kb érthető, a kanjik ígyvannak sorrendben, de elég magátólértetődő h mit akar jelenteni )

   
JMáté - Tag | 40 hsz       Online status #68906   2007.08.28 12:36 GMT+1 óra  
Egyébként mit jelentenek azok a japán feliratok a könyvön meg a falon lógó térképen?

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68903   2007.08.28 12:16 GMT+1 óra  
Ez igaz javítom XD

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68901   2007.08.28 12:11 GMT+1 óra  
Hmm... egy fura dolgot vettem észre. A szék lábát lejjebb kellene venni, mert ha arra a székre ráülne valaki, és betolnák, akkor bizony az asztal összenyomná a lábát, és így picit furán néz ki. De egyébként tetszenek a képet, hajrá így tovább

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68899   2007.08.28 11:57 GMT+1 óra  
Még 2 kép ... amúgy az az igazság hogy a faluval kicsit elakadtam ... növényzetet nemtudom hogy hogy lenne érdemes csinálni ... van ugye az a módszer amikor pléneket rakok egymásba ráhúzom a textúrát és egész elmegy de mégse valami szép (elég 2D-s ) másik meg h modellezek fákat, növényeket, ilyesmiket, az viszont elég macerás és annyira még nem vagyunk pró maxosok ...

szerintetek melyiket érdemes, és ha a 2. at , akkor hogy a legegyszerább növényeket (főleg pálmafát ) modellezni ?

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #68776   2007.08.27 10:52 GMT+1 óra  
Mondjuk kis lightmap még a jelenethez, s tádá Crysis-t veritek.

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68775   2007.08.27 10:49 GMT+1 óra  
Hát valóban lehetne ebben egyetértünk, lesz ez még szebb is ezek egyenlőre nem végleges modellek (nagyon nem!) valamint textúrák, nem kapkodjuk el, igényes és reményeink szerint szép lesz a végkifejlet

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68773   2007.08.27 10:28 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Szerintem tényleg lehetne egy kicsit szebb


Lehetne szebb is, de szerintem így is jó (szerintem...)... nekem így is nagyon bejön Feelinges (Kinek mi feelinges...)

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #68770   2007.08.27 10:03 GMT+1 óra  
Szerintem tényleg lehetne egy kicsit szebb
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68747   2007.08.27 07:08 GMT+1 óra  
A képek alapján nagyon jó, hajrá, így tovább!

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68738   2007.08.27 05:54 GMT+1 óra  
Még pár kép egy újabb helyszínről (amit majd a főmenüben is viszontláthatunk). Egyenlőre még nemtudjuk, hogy a játékban bejárható rész lesz -e ez, de az biztos , hogy a történet szempontjából lesz jelentősége.

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68634   2007.08.26 11:58 GMT+1 óra  
Ehh ezen a Delphi - C++ dolgon igazán nem érdemes összeveszni ... saját tapasztalataim (jó mondjuk nemmondom h olyan egetverő tapasztalatok ) alapján mind2 megállja a helyét , mind2 jó, játékfejlesztésre meg most még DarkBasic POWA amúgy holnapra ha mindenigaz lesz még 1 pár kép, esetleg majd conceptek, ma a 2. pályát igyekeztem megcsinálni, valamint lassan a honlapot is elkezdjük csinálni.

Mellesleg a hentaios ötlet nemrossz, a következő lehet olyanlesz

Ezt a hozzászólást BGProd módosította (2007.08.26 12:23 GMT+1 óra, ---)

   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #68632   2007.08.26 11:37 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
"a Delphi játékfejlesztés téren szerintem(!!!) hanyagolható"

Már megint kezdik... Méghogy hanyagolható. Egy nagy fenét (és most örüljetek, hogy nem írtam ide durvábbat). Fejezzétek már be. A Delphi tudja mindazt, amit az összes többi nyelv, csak a fordítója atomgyors. Miért zavar ez mindenkit???


sorry,nem akartam a delphit leszólni,inkább a c++-t akartam magasztalni az egekbe
Ez egy reszeg post...

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #68630   2007.08.26 11:18 GMT+1 óra  
Nem lehetne inkább középiskolás főiskolás iskolás lányos,
hentaii beütéssel erős cartoon shaderrel ?

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #68620   2007.08.26 08:30 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
"a Delphi játékfejlesztés téren szerintem(!!!) hanyagolható"

Már megint kezdik... Méghogy hanyagolható. Egy nagy fenét (és most örüljetek, hogy nem írtam ide durvábbat). Fejezzétek már be. A Delphi tudja mindazt, amit az összes többi nyelv, csak a fordítója atomgyors. Miért zavar ez mindenkit???


Nem azért elhanyagolható mert xar, hanem mert komoly játékfejlesztésre alig használják és van helyette jobb alternatíva.
Reality is almost always wrong. - House

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #68618   2007.08.26 08:27 GMT+1 óra  
"a Delphi játékfejlesztés téren szerintem(!!!) hanyagolható"

Már megint kezdik... Méghogy hanyagolható. Egy nagy fenét (és most örüljetek, hogy nem írtam ide durvábbat). Fejezzétek már be. A Delphi tudja mindazt, amit az összes többi nyelv, csak a fordítója atomgyors. Miért zavar ez mindenkit???

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68616   2007.08.26 08:00 GMT+1 óra  
Télleg ha már szó volt róla : Film+ : Péntek , 19:10 Kincs, ami nincs (olasz-am. akció-vígj., 1981)

Amúgy C++ on mi is gondolkodtunk h abban kéne, de sajna még nem érezzük magunkat ahhoz elég ööö "képzettnek" (bár tanultunk 1 évet suliban c++-t , de az nem valami sok ) ezért marad EGYENLŐRE a DB.

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #68539   2007.08.25 15:21 GMT+1 óra  
Szoba belülről + egy kis japán irodalom
Tök aranyos az a kis japán könyv az asztalon.
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
MaximumViolence - Törzstag | 1020 hsz       Online status #68537   2007.08.25 15:18 GMT+1 óra  
ez egész korrekt,szerintem a DB-vel semmi gond nincs,de ha le akarjátok cserélni én inkább javasolnám a C#-ot,avagy még inkább a C++-t a Delphi játékfejlesztés téren szerintem(!!!) hanyagolható
Ez egy reszeg post...

   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68494   2007.08.25 11:40 GMT+1 óra  
Huhh nem számítottam ilyen hamar ennyi válaszra

Nos akkor írok még pár dolgot a gémről az ötletről meg mindenről

Szóval az egész ott kezdődött h én 1 éve kb elkezdtem japánul tanulni (nem vicc jó kis nyelv ajánlom mindenkinek ) meg közben csinálgattunk is másoduncsimmal kis primitívebb játékokat (kezdetben Pascalban ). Egy este civezés közben jött az ötlet h milyen is lenne összehozni a kettőt ... hát így született meg az elfeledett sziget története, ami valóban tartalmaz bizonyos valóságtartalmat , ugyanis nem is egy ilyen eset volt, épp nemrég olvastam hogy a Fülöp-szigeteken 30 éven át bujkált egy csapat japán katona (és nemtagadom a kincs ami nincs is hatással volt a tervekre).

A technikai megvalósításról annyit h sajna még nem vagyunk valami profik a grafika terén, de grafikusunk (alias Bence) mindent megtesz,valamint a többiek is igyekznek ezzel-azzal besegíteni neki.
A programozáshoz DarkBasic-et használunk, bár tervezzük hogy később esetleg megcsinálhatunk egy Delphi-vel írt verziót is.

A történetet nem öldöklősre, inkább kicsit viccesre (esetleg ironikusra) szeretnénk venni, már nagyjából készvannak a tervek (pályák, események) valamint a karakterek is már csak a megvalósításra várnak.

Remélem sikerült mindenkinek a kíváncsiságát kielégíteni, ezentúl is bátran írhattok.

BGProd csapat

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #68486   2007.08.25 11:09 GMT+1 óra  
A film: Kincs ami nincs.
Amúgy nagyon tetszik, hogy a "béke harcosai" lehetünk -1989 ig mindenki az volt errefele ugye, máraki akkor már megvolt.
Nagyon kíváncsi vagyok én is a sztori többi részére..
   
JMáté - Tag | 40 hsz       Online status #68481   2007.08.25 10:59 GMT+1 óra  
Én úgy tudom, egy japán katonával tényleg történt is hasonló dolog: a repülőgépe lezuhant és ő 20 évig bújkált egy lakatlan szigeten. Végül egy túristacsoport talált rá, és tőlük tudta meg, hogy vége van a háborúnak.

   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #68467   2007.08.25 10:32 GMT+1 óra  
Bacce: tényleg volt, nem emlékszem a címére. De ott csak 1 japán katona volt a szigeten, a többi az szigetlakó volt.
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68458   2007.08.25 09:18 GMT+1 óra  
Nekem tetszenek a képek. Szerintem nagoyn jó hangulatuk van Meg letgalább futni fog a gépemen Várom az első demót

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #68454   2007.08.25 09:15 GMT+1 óra  
Volt egy ilyen Budd Spencer film aszem.... vagy legalábbis nagyon hasonló.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #68395   2007.08.25 07:28 GMT+1 óra  
Kicsit puritánok a modellek, a textúrák meg főleg, remélem idővel szebb lesz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #68394   2007.08.25 07:23 GMT+1 óra  
Az ötlet nem rossz, de azért nagyon sok múlik azon, hogy hogyan bontjátok tovább a történetet... Inkább mészárolósFPS, thriller vagy komédia-féle lesz?
A programozás részét mivel fogjátok csinálni?
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
BGProd - Tag | 9 hsz       Online status #68343   2007.08.24 10:35 GMT+1 óra  
BGProd: Elfeledett sziget

   
> 1 <