játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Nether Garden
Sandbox építgetős és taktikai játék 2D-ben
Kategória: Építgetős/taktikai
A projectről:
A játék tulajdonképpen egy hibrid: egyrészt amolyan "isten-szimulátor", másrészt a gyűjtögetős kártyajátékokból és taktikai játékokból merít.
Az építgetős részben szabadon (persze csak a rendelkezésre álló eszközökkel) alakíthatjuk a "kertünket", ami a "háttértámogatást" biztosítja a taktikai részhez: ez befolyásolja, hogy melyik "alapanyagból" (mana, stb.) mennyink van, milyen lényeket ("egységeket") használhatunk, és hasonlók.
A taktikai rész (jelenlegi koncepció szerint) egy dinamikus sakkhoz hasonlít, ahol például a lépési sorrendet az egységek gyorsasága határozza meg.
A harmadik aspektus a "kertben" használható eszközök megszerzése, ez lehet egy online piactér, vagy a játékban lévő offline "világ", vagy valami más megoldás, ami illeszkedik a játékhoz...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Android SDK
SciTE
;
GIMP
Audacity
Terminál :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.06.08
majd
Beküldve:
2012.06.22 06:06
Fejlesztő:
Moustache! (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kernel.panic.0x0@gmail.com
Tagok:
beküldő: kernel_panic
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%

Képek - Nether Garden

2012.07.11. 07:00

2012.07.05. 15:30

2012.07.01. 10:19

2012.06.28. 18:41

2012.06.26. 04:13

2012.06.26. 04:13

Fejlesztési napló - Nether Garden
kernel_panic 2012.07.11. 07:09
Némileg fejlődött az építgetős rész, a harci részben is az itt megszerzett egységeket használhatjuk...
kernel_panic 2012.07.05. 15:46
A harci rész nagyjából működik:
- minden egység típusnak van egy kezdeményezés tulajdonsága, a sorrend ez alapján jön létre (ha mindkét félnek vannak azonos kezdeményezésű egységei, akkor felváltva léphetnek)
- az egységeknek két akciójuk van, a kurzor pozíciójától függően mozognak vagy támadnak (az elérhető területek színezéssel jelöltek)
kernel_panic 2012.07.01. 10:26
Néhány alapfunkció működik a harcnál, egyenlőre támadni csak horizontálisan lehet, a szomszédos mezőre, mozgás után (a támadás kihagyásához rá kell bökni az egységre).
kernel_panic 2012.06.28. 18:46
Van benne harci rész is - egyenlőre harc nélkül. :D
kernel_panic 2012.06.26. 04:16
Átváltottam hexás elrendezésre...

Hozzászólások - Nether Garden
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #184437   2012.07.11 15:17 GMT+1 óra  
Ami kimaradt a fejlesztési naplóból: az egységekhez megfelelő számú, bizonyos típusú szomszédos mező szükséges (4 erdő, 6 sivatag, 5 fekete).

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #183860   2012.06.25 17:29 GMT+1 óra  
Jópofa, hajrá

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #183749   2012.06.22 15:45 GMT+1 óra  
Köszönöm de jelenleg a modom befejezése körül forog a szabadidőm nagyrésze, lassan release.

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #183747   2012.06.22 15:42 GMT+1 óra  
Csak placeholder. Esetleg van affinitásod ilyen pixelgrafikát gyártani?

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #183746   2012.06.22 15:37 GMT+1 óra  
Tetszik a grafika, plusz maga a játékötlet is jónak ígérkezik.

Viszont a grafikánál a pixelek egységes méretek legyenek mert a csákány meg balta túl pixeles a többi cucchoz képest.

   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #183736   2012.06.22 14:06 GMT+1 óra  
Moustache!: Nether Garden

   
> 1 <