játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5471
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2525

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2194
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

electronics
logikai kapu szimulátor
Kategória: szimulátor
A projectről:
Lényegében logikai kapukat lehet benne szimulálni. A többi hasonló szimulátortól abban tér el, hogy az elektromosság 60 fps-en, lépésekben halad előre.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
code::blocks mingw;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2018.03.18
Beküldve:
2018.03.21 08:03
Fejlesztő:
ddbwo (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: ddbwo
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - electronics
4x4 bit memory
4x4 bit memory
2018.03.30. 11:42
4 bit register
4 bit register
2018.03.30. 01:21
0001+1001=1010
0001+1001=1010
2018.03.29. 10:45
4 bit full adder
4 bit full adder
2018.03.28. 09:16
1 bit full adder
1 bit full adder
2018.03.28. 08:52

Fejlesztési napló - electronics
ddbwo 2018.04.01. 08:04
Megkezdtem az r19 fejlesztését:

-a powereket / ledeket ki lehet kapcsolni a csipekből, ha a nevük "disabled". ilyenkor nem kerülnek a csipek input / output-jaihoz, de természetesen megmaradnak és működnek is.
ddbwo 2018.04.01. 03:09
Q nyomvatart - finom hangolás, 30 render fps köré emeli a logic fps-t,
(Viszont ha ezután szúrunk be valami nagy cuccot, abból még gond is lehet.)
ddbwo 2018.04.01. 02:19
r18 v(1.31)
-fps-el kapcsolatos stabilitási patchek
ddbwo 2018.04.01. 00:40
r17 v(1.3)
-finomított funkciók
-gombok a kijelöléssel kapcsolatban
-be lehet állítani a logic FPS-t, ez akár irreálisan nagy is lehet, szóval nem árt vigyázni, mert nincs limit.
A gombra kell kattintani, majd beírni a számokat. minimum az 1 fps, de ezt szűri a progi.
ddbwo 2018.03.31. 02:56
-ctr+v beillesztés
ddbwo 2018.03.31. 02:54
r15 (v1.25)
-chip újra törölhető
-nyilak mozgatja a kamerát
-logicai kapu mód választásánál a tool átvált a logikai kapura.
-numpad 0 a kamerát a 0,0-ra rakja
-ctr+s kijelölés mód, esc kilép belőle
-csak csoportos kijelölés van, egér nyomvatart
-ctr+c másolás
-ctr+x kivágás
-delete törlés
ddbwo 2018.03.31. 00:34
-chipek törlése kimaradt...
ddbwo 2018.03.29. 23:42
+ settings file a felbontásért, mert ha megnyílt az ablak, már nem lehet átméretezni. ez egy bug miatt van, mert ha átméretezem az ablakot, valamiért nem működik a zoom, hanem fekete lesz a kép és kilövi a gomboktól kezdve mindent...
bármilyen felbontás lehet, de minimum 800*600
ddbwo 2018.03.29. 23:39
r14 (v1.2):
-patch, kettőzések lehetőségének kizárása
-invertert lecseréltem textre. ez sima szöveg. elnevezés a következőképpen zajlik: egér fölé, N, majd beüt név, azt enter
-invertereket le kell cserélni not kapura és akkor be tudja olvasni az új verzió a régi filet.
-chipek neveit is át lehet írni, alap esetben ez a sce file neve
ddbwo 2018.03.28. 09:59
-ctr+c törli a jelenetet.
-kényelmi funkció, ha rákattintunk a chip bal alsó sarkára, az aktuális mátrixot rakja be. home gomb a 0. mátrixra visz
ddbwo 2018.03.27. 12:23
v1.05
-GUI
-zoom 1x,2x,4x,8x

megváltozott gyors gombok:
numpad + és -, zoom
pageup és page down - mátrixok közt váltás
ddbwo 2018.03.27. 06:32
1.0-ás verzió (r10) kiengedve - 2018.03.26
ddbwo 2018.03.26. 10:19
na a converter fail... nem tartottam meg a régi verziót és mindig errorba botlok. nincs mód a régi fileok továbbvitelére. Buktam pár chip presetet.
ddbwo 2018.03.26. 10:05
-kompatibilitási probléma. A neveket a led és power osztályok tárolják, így kénytelen vagyok egy r9 to r10 convertert is adni.
-figyelem, minden régi file megnyitása fagyást okoz.
ddbwo 2018.03.26. 10:01
-a chipek tartalma véletlen együtt tolódott a kamerával. most alap helyzetben illeszti be, 0,0 hoz mérten.
-el lehet nevezni a power-eket és a ledeket, amit az input/outputoknál ki lehet olvasni chippelt változatban. Fölé kell rakni az egeret, N, majd beírni a nevet és enter.
-amíg írunk, nyilván tiltja a funkciókat.
-a chipeknél az inputokra és outputokra tartva az egeret láthatjuk a nevet, ha van.
-utólag chipekbe nevezni nem lehet.
ddbwo 2018.03.26. 07:41
-kivettem a snap to grid x-et. Az egér egy pont helyett egy háromszög körvonala lett.
-bug fixek
ddbwo 2018.03.25. 08:45
-chipeknél az input nem váltott zöldre, ha áramot kapott.
-chip a chipben a chipben a chipben már lehet. Amennyit akarunk.
-kompatibilitási problémák, de van egy converter verzió r9-re. egyszerű chip mentes jelenettel viszont nem lesz probléma.
Ez annyiból áll, hogy be kell tölteni és elmenteni a scene filet.
-még nincs ürítő funkció, ami kiszórná a nem használt mátrixokat, de mentésnél elvileg úgyse kerülnek a fileba.
ddbwo 2018.03.25. 00:44
-törölni is lehet chipeket.
ddbwo 2018.03.25. 00:25
-a mentett file formátuma megváltozott .sce filera. Értelemszerűen át kell nevezni a meglévő fileokat hogy beolvassa.
-a chipeket elmenti a jelenettel együtt.
-a chipekkel is működik a paste scene P
-chipet chipből nem lehet csinálni
-a chipek mátrixot kapnak, amik közt a num + - gombokkal lehet váltani, hogy belelássunk a chipekbe.
-szerkeszteni csak a 0 mátrixot lehet.
ddbwo 2018.03.24. 11:31
chipek beszúrása jelenet fileból M, még nem lehet menteni a chipet a jelenetben.
ddbwo 2018.03.24. 03:14
-beillesztés megszakítása backspace
ddbwo 2018.03.24. 03:13
-LED sötétebb lett kikapcsolva
-az elosztó kirajzolásnál kapott egy pontot, hogy szembetűnő legyen
ddbwo 2018.03.24. 01:18
-power bekapcsolás javítva, már nem hat ki a szomszédos mezőkre
ddbwo 2018.03.23. 09:12
-törlés bug javítva
sín osztály (7es gomb) hozzáadva, ez csak jelzés értékű, segítségével talán könnyebb megtervezni a bekötést.
-vonalzó hozzáadva, bal shift, igazodik a faceinghez
-javított egér, "csúsztatással" mozog a camera.
ddbwo 2018.03.22. 08:06
0- nem editor, ilyenkor lehet powert ki-be kapcsolni
1-5 ig a class-ok beillesztése

0 toolban hosszan nyomva az egér mozgatja a kamerát.
amúgy jobb klikk töröl.
c - clear, mindent töröl.
faceing a numerikus billentyűkkel értelem szerűen az irányt adja meg, előre állítja be.

f5/f9 save/load

6 os gomblogikai kapuk, left right nyíl változtatja a típust. lehet menteni, sőt, kompatibilis az előző verzió scene-ivel, már ha lenne...

az E gomb üríti az áramot.

P beillesztés fileból, mozgatás WASD, jóváhagyás ENTER.

F4 kilépés
ddbwo 2018.03.22. 07:40
Az elektromosság korlátozva lett a beépített területre.

új funkció, beillesztés (P) file-ból. A beillesztett elemeit mozgatni lehet a WASD gombokkal, aztán rögzíteni kell az enter billentyűvel.

bug fixek:
ha nem aktív az ablak, nem lehet építkezni, a gombok se mennek.
betöltés megszakításnál nem törli a jelenetet
ddbwo 2018.03.22. 07:35
elkészült a kezdetleges editor tool, beillesztés, törlés, mentés, betöltés.
ddbwo 2018.03.22. 07:34
Elkészültek az alap osztályok, működik...

Hozzászólások - electronics
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211991   2018.04.02 11:13 GMT+1 óra  
Azt hiszem, ez a final verzió. Nem fogok már rajta dolgozni, mivel nem jut eszembe semmi. Ha kapok utalást, vagy bug jelentést, természetesen fejlesztem a progit még.
újdonság a naplóban.

illetve angol nyelvű help nem ártana, de azt nem tudom megcsinálni.

electronics r19 (v1.35) final
https://www.dropbox.com/s/67q5j4s6bg1u9ml/electronics%20r19.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211987   2018.04.01 12:07 GMT+1 óra  
Csak úgy hobbiként csinálom, de ha már ott van, jó lenne, ha használnák is.

Nagyjából semmi tudásból kezdtem a témába, de hála a sok internet anyagnak, azért belejöttem és építettem ezt azt, viszont azt már saját szórakozásra.

Ha valakit érdekel a téma, elkezdhet fejleszteni ezt-azt benne, már stabilan megy. azt hiszem...

Mindenesetre ingyenes projekt.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Harsh - Tag | 245 hsz       Online status #211986   2018.04.01 11:56 GMT+1 óra  
Játéknak szánod, vagy csak úgy saját magad szórakoztatására?

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211985   2018.04.01 11:43 GMT+1 óra  
Ez a stable verzió. Megpróbálok a jövőben nem kapkodni a release-ekkel...

Raktam be egy biztonsági időzítőt, ami 60-ra vágja az fpst, ha gond lenne. gondnak számít, ha 1 fps alá esik a számláló.
Továbbá betöltéseknél visszarakja 60 fps-re a logic-ot.

r18 (v1.31)
https://www.dropbox.com/s/avlgbc9erbreacl/electronics%20r18.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211984   2018.04.01 08:44 GMT+1 óra  
Na szóval a legfontosabb update az FPS beállításának lehetősége.

r17 (v1.3)
https://www.dropbox.com/s/7m4j3t4tcr9eiou/electronics%20r17.zip?dl=0
---

franc, megfeledkeztem a sleepről a drawban...

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.04.01 09:43 GMT+1 óra, 257 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211983   2018.04.01 07:32 GMT+1 óra  
Kész áramkör sce fileokat nem adtam, de csináltam párat (töbnyire a képeken rajta van). köszi, megnézem őket.

mondjuk sr tároló az éppen van, D flip-flop-ot használok a ramoknál. de az anyag ide illik, kösz mégegyszer.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Instalok - Tag | 576 hsz       Online status #211982   2018.04.01 07:05 GMT+1 óra  
Nem néztem meg a cuccot, nem tudom, hogy már vannak-e benne ilyenek. Ezt itt elkezded lapozni jobbra, van pár alapvető áramkör, ami hasznos:
https://www.inf.u-szeged.hu/~tanacs/oktatas/szamitogep_architekturak_gd/multiplexer.html
multiplexer, demultiplexer, dekódoló

Kicsivel később "aritmetikai áramkörök"
https://www.inf.u-szeged.hu/~tanacs/oktatas/szamitogep_architekturak_gd/lepteto.html
léptető, fél/teljes-összeadó

Illetve még egy kicsivel később a tárolók:
https://www.inf.u-szeged.hu/~tanacs/oktatas/szamitogep_architekturak_gd/sr_tarolo.html
SR-tároló, időzített SR-tároló, időzített D-tároló, flip-flop

Nem mondom, hogy a legjobb referencia, de én anno ebből megértettem a dolgokat.

   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211981   2018.03.31 18:21 GMT+1 óra  
Na az előző verziót lehet is elfelejteni, mivel itt a ténylegesen is működő változat... haha
szóval semmi újdonság, csak annyi, hogy működik is amit felsoroltam fentebb...

electronics r16 (v1.26)
https://www.dropbox.com/s/koxw6ub5jy8b08u/electronics%20r16.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211979   2018.03.31 11:02 GMT+1 óra  
Orvosoltam a chip törlését és további szerkesztési funkciókat raktam be, mert hiányoltam őket építkezésnél.
Ha hiba van, lehet jelenteni és kijavítom. Szokás szerint a fejlesztési naplóban írva vagyon minden.

electronics r15 (v1.25)
https://www.dropbox.com/s/4t1dcj6ihzxafay/electronics%20r15.zip?dl=0
---

ó igen, elfelejtettem lekezelni a csipp a csippben kérdést, szóval közös csippjeik lesznek... ez így nem jó... javítom

meg asszem elfelejtettem törölni a másolatot is... juhhi

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.31 12:12 GMT+1 óra, 258 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211976   2018.03.30 10:15 GMT+1 óra  
Építettem egy 4 bit registert. Szépen teszi is a dolgát:

A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211975   2018.03.30 07:48 GMT+1 óra  
na elvégeztem a módosítást, plusz egy-két dolgot. fejlesztési napló írja

r14 (v1.2)
https://www.dropbox.com/s/10h14h341drdpr7/electronics%20r14.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211974   2018.03.29 22:06 GMT+1 óra  
igen, egybe lehet rakni többet is, ez is egy bug még. Az a gond, hogy amelyik corner előbb van a sorban, az elveszi az elektront. Szóval törlés lesz. tehát a köv képpen fog kinézni a dolog:

power - felül ír. még több is lehet egy mezőben, ami hülyeség.
corner - felül ír. több is lehet még, szintén hülyeség, harcolni fognak az elektronért
distributor - bármennyi lehet, mivel tovább engedi az elektront, de azonos irányból csak egy.
inv. - felül ír. ez haszontalan gyakorlatilag a NOT kapu miatt. de egy lehet majd.
LED - felül ír. még több is lehet, hülyeség
gate- felül ír. csak egy kell
rail - több is lehet, azonos irányból csak egy.

Ezt a kérdést elfelejtettem fixálni, de majd holnap megcsinálom. Nem engedhetem az usert garázdálkodni szabadon.

szóval végeredményben marad egy corner egy mezőre, elosztásra a distributor való. az tovább enged és elkanyarít egy elektront.

Ja. ez a program az okosoknak van, nem nekem, több napig tartott mire rájöttem, hogy mit csinál az adder. hát összeadja a biteket. váó. de tetszett az alaprajza, úgyhogy megcsináltam.

mini game vicces lenne, csak nem tudom a megjelenítés min menne. valami lcd jó lenne pl., ha tudnám hogy veszi be a képet...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #211973   2018.03.29 21:30 GMT+1 óra  
AND már jó.
Viszont egy rácsba lehet tenni 2 cornert is, egyik balra másik jobbra mutat. kép
Nem lenne rossz, ha jobban látszna egy corner-en, hogy merről merre irányít, afféle könyékidom is lehetne.
Nem lehet könnyű összerakni egy Pong-ot így áramkörönként, de tuti van a neten valaki, aki megcsinálná. Utána jönne a 'but can it run Crysis?'
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211972   2018.03.29 18:20 GMT+1 óra  
Igen, ahogy sejtettem, valahol mégegyszer sikerült hozzáadni elektronokat az aktív powereknek. Fogalmam sincs, hogy került oda az a kód, talán amikor átstruktúráltam a cuccost, duplázásnál nem töröltem ki... Javítva.
-egyéb bugfix

r13 (v1.101)
https://www.dropbox.com/s/eeyx2nvxwtfo8gr/electronics%20r13.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211971   2018.03.29 17:48 GMT+1 óra  
óriási hiba, nem tudom hol jöhetett elő, de végignézem a kódot. valahol duplázódik talán az áram.

Ami külön poén, hogy nagy sikere lehet a gémnek, ha csak most derült ki.

na alaposan átnézem, köszi, hogy megnézted.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #211970   2018.03.29 16:37 GMT+1 óra  
Nem értem, hogy működik az AND kep, ennek két bemenet kéne, nem, de hiába kapcsolom ki-be az alsó áramot, ugyanaz van.
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211968   2018.03.28 17:31 GMT+1 óra  
hoppá, elrontottam a chip beillesztését, mivel nem illeszkedik a gridre... és a paste kódját is... hoppá, pár bugfix kell ide...

építkezésnél azért kiderült pár dolog legalább...
---

na apró elírások voltak csak, hamar kijavítottam... plusz a fejlesztési naplóban írt

r12 (v1.1)
https://www.dropbox.com/s/iph9306892u39eh/electronics%20r12.zip?dl=0

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.28 17:57 GMT+1 óra, 261 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211963   2018.03.27 20:31 GMT+1 óra  
Változás nem történt a GUI-t leszámítva, ezért v1.05

amit nem lehet tudni a guiból, hogy a powerek és ledek elnevezése úgy történik, hogy föléjük visszük az egeret, majd 'N' gomb lenyomása után be lehet írni, aztán enterrel jóváhagyni a nevet.

szeretnék angol nyelvű help-et is, de nem erősségem az angol fogalmazás.

na szóval electronics v 1.05:
https://www.dropbox.com/s/z35z3lppzkrjwsq/electronics%201_05.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211962   2018.03.27 17:36 GMT+1 óra  
Jó, csinálok GUI-t...

Viszont a fejlesztési naplót olvasni kellett volna.

az alt lenyomásával szabadon mozoghat az "igazi egér", viszont még olvassa az xy eltérést is. Ettől elcsúszik az in-game egér.

lesz zoom és javítom a csúsztatást is.

help-et nem tudok írni angolul, legalábbis nem biztos hogy jó lenne. eleve az elosztó nevében se vagyok biztos (distributor) hogy valid-e.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Asylum - Törzstag | 5471 hsz       Online status #211961   2018.03.27 17:00 GMT+1 óra  
Ott a screenshot...látod h van betű.

De maga a program ebben a formában használhatatlan, leginkább az összevissza mozgó egér miatt.

Az 1-7 gombokra már legalább csinál valamit, de erre meg honnan kéne rájönnöm? Legalább egy szöveg legyen kint ha nincs kiválasztva semmi, hogy "nyomd meg az 1-7 gombokat és klikkelj te gyökér"

Ja és nemtom h ez a 4k-s monitor miatt van-e, de nagyítóval kell néznem h lássak egyáltalán valamit.
Alt+Tab-ra meghülyül.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211960   2018.03.27 16:29 GMT+1 óra  
Az úgy néz ki, mert GUI-t nem csináltam.

Viszont az egér az egy pont volt, látszik is az X mellett. Csak ahogy haladt, az X a négyzetekre illeszkedett, míg a pont game egér alig látszódott. Az új verzióval is van probléma? Még kellene lennie betüknek is bal lent. A fejlesztési naplót elolvastad? abban vannak a gyors gombok. Alap helyzetben a 0 tool van bent, ami a csúsztatás ill törlés.
1-7 ig vannak a tool gombok, ill 6 toolnál a bal jobb nyil.

Elvileg a call listnek grafkártyától független működnie kellene, úgyhogy kéne legyen betű is. Az van?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Asylum - Törzstag | 5471 hsz       Online status #211959   2018.03.27 16:19 GMT+1 óra  
Minden hiányzik; van egy feketeség, rajta egy szürke négyzetrács, illetve egy X, ami bármilyen egérmozgásra elkezd magától csúszkálni...klikkelésre semmi nem történik.

https://www.dropbox.com/s/31gne8caqhpo22a/semmi.jpg?dl=0

Ezt a hozzászólást Asylum módosította (2018.03.27 16:32 GMT+1 óra, 262 nap)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211958   2018.03.27 14:26 GMT+1 óra  
A project elkészült, legalábbis minden bele került, amit gondoltam hogy kellhet. Ez nem jelenti azt, hogy a jövőben ne kaphatna patchet a progi. Ez függ attól, hogy mire lenne még igény amit viszont csak akkor fogok tudni, ha közlik velem.

Ha nem viágos valami, lehet kérdezni. Vagy scene fileokat is lehet ide posztolni, ha valaki megmutatná az alkotását.

A "végleges", vagyis 1.0-ás verzió az r10-es letöltés (előző post linkje). súgónak a fejlesztési napló (itt fent) is tekinthető.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211956   2018.03.26 18:27 GMT+1 óra  
A régi scene fileok nem jók, converter nincs. Ez azért van, mert töröltem a régi verziókat és azt hittem, vissza tudom csinálni, de mindig errort dob a gép...

minden esetre itt az input/output elnevezéses verzió.
https://www.dropbox.com/s/spuwigsvr0mxqj1/electronics%20r10.zip?dl=0

u.i.: még mielött elfelejteném, ötletek kellenének, hogy mit rakjak még bele. ha semmi nem jön, akkor késznek tekintem a projectet, legalábbis 1.00-ásnak.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.26 18:43 GMT+1 óra, 263 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211955   2018.03.26 14:04 GMT+1 óra  
Mármint az egér ami középen van? mert az a fullscreen-es egér mozgatás megoldás, van egy gamemouse, meg az igazi, ami viszont rögzített. Ez azért van, mert a winapi egér a fejlécet is beleveszi a jelenetbe. vagy a snap to grid X, ok
Illetve ismert dolog, hogy a csúsztatásnál ugrál az egér látszólag.

Aztán melyik része a nehéz? Mert csak a négyzetekbe kell pakolászni cuccokat, nem nehezebb, mint a minecraft. Vagy a GUI hiányzik?

Kitudnád fejteni kicsit bővebben?

direkt lehet f4-el kilépni, mert az esc a menü máshol és így nem nyomom véletlen azt meg.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.26 14:45 GMT+1 óra, 263 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Asylum - Törzstag | 5471 hsz       Online status #211954   2018.03.26 10:52 GMT+1 óra  
iszonyatosan nehez hasznalni, az eger osszevissza ugral, nem reagal semmire, kilepni is csak alt+f4 el lehet...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211949   2018.03.25 16:49 GMT+1 óra  
Nem bírtam ki, hogy ne oldjam meg valahogy, így végre chipek lehetnek a chipekben. Enyhe kompatibilitási problémák lehetnek, ha chip is van a jelenetben. Részletek a naplóban...

itt már jó eséllyel bugok is lehetnek, szóval ha van, jelenteni pls!

https://www.dropbox.com/s/8nb58wvwi1ajx71/electronics%20r9.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211948   2018.03.25 08:57 GMT+1 óra  
Nem értem rá gui-val foglalkozni, de végeredményben a quick gombok csak előnyösebbek, vagy nem?

Szóval a legfontosabb dolog, hogy a lvl fileokat .sce fileokra kell nevezni. többi infó a naplóban.

https://www.dropbox.com/s/aeg9hhbfc2oizpz/electronics%20r8.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211946   2018.03.24 19:08 GMT+1 óra  
lehet tesztelni:

figyelem, beillesztésnél wasd mozgat, enter jóváhagy.

https://www.dropbox.com/s/fduopivxl0lgkqd/electronics%20r7.zip?dl=0

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.24 19:34 GMT+1 óra, 265 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211945   2018.03.24 19:08 GMT+1 óra  
És akkor lőn világosság. A jeleneteket chipekbe lehet szorítani, már működik is a teszt. Ez úgy néz ki, hogy az összes power (azaz input) kerül a bal oldalra, a led ( azaz output ) kerül a jobb oldalra, még elnevezni nem lehet őket, de tervezem. Csak éppen a visszafelé kompatibilitás kerül veszélybe. Illetve még nem tudom, hogy hogyan mentsem el a chippeket, a betöltés egyszerű, mert meglévő lvl fileokat lehet betölteni chipként, és mindent elintéz a progi.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2018.03.24 19:35 GMT+1 óra, 265 nap)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211944   2018.03.24 11:21 GMT+1 óra  
Most egyelőre nem tudok újdonságot berakni, úgyhogy ezzel a pár patchel kell beérni.

electronics r6
https://www.dropbox.com/s/su6px4t1g9yonx9/electronics%20r6.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211942   2018.03.24 09:18 GMT+1 óra  
Nagyon jó, építettem ALU-t meg flipflopot, csak éppen fogalmam sincs, hogy azok mire valók és hogy még mit lehet bele építeni...

Valami oldal kéne, ami ezekkel foglalkozik. Ha esetleg tud valaki, vagy egyéb ötlet van, nyugodtan lehet mondani, mert most a project megakadt picit, ami legfőképpen az ismereteimből adódik.

Továbbá a grafika nem tudom megfelel-e, vagy esetleg módosítani kéne?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211939   2018.03.23 17:15 GMT+1 óra  
kimaradt két infó
-left alt az egér szabad mozgatása
-left shift a vonalzó

letöltés:
https://www.dropbox.com/s/nlzw8xjgvzvj7y2/electronics%20r5.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211936   2018.03.23 06:02 GMT+1 óra  
Igen, nem túl user barát, rakok be guit meg megnézem a nerd gamet is. A köv osztály a sin lesz, ami csak dísz, hogy látni lehessen az áram tervezett útját. A kamera kezelés nem túl jó. Ilyesmiket javítok majd.

Továbbá várom az ötleteket.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #211935   2018.03.22 23:08 GMT+1 óra  
Nagyon nehéz használni, nekem még semmi érdemi cucc nem jött össze. Amúgy az 'Ultimate nerd game' játék hasonló ehhez, csak 3d-ben.
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211934   2018.03.22 16:07 GMT+1 óra  
Pár bugot javítottam és bekerült a beillesztés funkció. leírás a naplóban.

letöltés:
https://www.dropbox.com/s/18npnt7z42d7111/electronics%20r4.zip?dl=0
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1654 hsz       Online status #211929   2018.03.21 16:03 GMT+1 óra  
ddbwo: electronics
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
> 1 <