|
Megkezdtem az r19 fejlesztését:
-a powereket / ledeket ki lehet kapcsolni a csipekből, ha a nevük "disabled". ilyenkor nem kerülnek a csipek input / output-jaihoz, de természetesen megmaradnak és működnek is. |
|
Q nyomvatart - finom hangolás, 30 render fps köré emeli a logic fps-t,
(Viszont ha ezután szúrunk be valami nagy cuccot, abból még gond is lehet.) |
|
r18 v(1.31)
-fps-el kapcsolatos stabilitási patchek |
|
r17 v(1.3)
-finomított funkciók
-gombok a kijelöléssel kapcsolatban
-be lehet állítani a logic FPS-t, ez akár irreálisan nagy is lehet, szóval nem árt vigyázni, mert nincs limit.
A gombra kell kattintani, majd beírni a számokat. minimum az 1 fps, de ezt szűri a progi. |
|
-ctr+v beillesztés |
|
r15 (v1.25)
-chip újra törölhető
-nyilak mozgatja a kamerát
-logicai kapu mód választásánál a tool átvált a logikai kapura.
-numpad 0 a kamerát a 0,0-ra rakja
-ctr+s kijelölés mód, esc kilép belőle
-csak csoportos kijelölés van, egér nyomvatart
-ctr+c másolás
-ctr+x kivágás
-delete törlés |
|
-chipek törlése kimaradt... |
|
+ settings file a felbontásért, mert ha megnyílt az ablak, már nem lehet átméretezni. ez egy bug miatt van, mert ha átméretezem az ablakot, valamiért nem működik a zoom, hanem fekete lesz a kép és kilövi a gomboktól kezdve mindent...
bármilyen felbontás lehet, de minimum 800*600 |
|
r14 (v1.2):
-patch, kettőzések lehetőségének kizárása
-invertert lecseréltem textre. ez sima szöveg. elnevezés a következőképpen zajlik: egér fölé, N, majd beüt név, azt enter
-invertereket le kell cserélni not kapura és akkor be tudja olvasni az új verzió a régi filet.
-chipek neveit is át lehet írni, alap esetben ez a sce file neve |
|
-ctr+c törli a jelenetet.
-kényelmi funkció, ha rákattintunk a chip bal alsó sarkára, az aktuális mátrixot rakja be. home gomb a 0. mátrixra visz |
|
v1.05
-GUI
-zoom 1x,2x,4x,8x
megváltozott gyors gombok:
numpad + és -, zoom
pageup és page down - mátrixok közt váltás |
|
1.0-ás verzió (r10) kiengedve - 2018.03.26 |
|
na a converter fail... nem tartottam meg a régi verziót és mindig errorba botlok. nincs mód a régi fileok továbbvitelére. Buktam pár chip presetet. |
|
-kompatibilitási probléma. A neveket a led és power osztályok tárolják, így kénytelen vagyok egy r9 to r10 convertert is adni.
-figyelem, minden régi file megnyitása fagyást okoz. |
|
-a chipek tartalma véletlen együtt tolódott a kamerával. most alap helyzetben illeszti be, 0,0 hoz mérten.
-el lehet nevezni a power-eket és a ledeket, amit az input/outputoknál ki lehet olvasni chippelt változatban. Fölé kell rakni az egeret, N, majd beírni a nevet és enter.
-amíg írunk, nyilván tiltja a funkciókat.
-a chipeknél az inputokra és outputokra tartva az egeret láthatjuk a nevet, ha van.
-utólag chipekbe nevezni nem lehet. |
|
-kivettem a snap to grid x-et. Az egér egy pont helyett egy háromszög körvonala lett.
-bug fixek |
|
-chipeknél az input nem váltott zöldre, ha áramot kapott.
-chip a chipben a chipben a chipben már lehet. Amennyit akarunk.
-kompatibilitási problémák, de van egy converter verzió r9-re. egyszerű chip mentes jelenettel viszont nem lesz probléma.
Ez annyiból áll, hogy be kell tölteni és elmenteni a scene filet.
-még nincs ürítő funkció, ami kiszórná a nem használt mátrixokat, de mentésnél elvileg úgyse kerülnek a fileba.
|
|
-törölni is lehet chipeket. |
|
-a mentett file formátuma megváltozott .sce filera. Értelemszerűen át kell nevezni a meglévő fileokat hogy beolvassa.
-a chipeket elmenti a jelenettel együtt.
-a chipekkel is működik a paste scene P
-chipet chipből nem lehet csinálni
-a chipek mátrixot kapnak, amik közt a num + - gombokkal lehet váltani, hogy belelássunk a chipekbe.
-szerkeszteni csak a 0 mátrixot lehet. |
|
chipek beszúrása jelenet fileból M, még nem lehet menteni a chipet a jelenetben. |
|
-beillesztés megszakítása backspace |
|
-LED sötétebb lett kikapcsolva
-az elosztó kirajzolásnál kapott egy pontot, hogy szembetűnő legyen |
|
-power bekapcsolás javítva, már nem hat ki a szomszédos mezőkre |
|
-törlés bug javítva
sín osztály (7es gomb) hozzáadva, ez csak jelzés értékű, segítségével talán könnyebb megtervezni a bekötést.
-vonalzó hozzáadva, bal shift, igazodik a faceinghez
-javított egér, "csúsztatással" mozog a camera. |
|
0- nem editor, ilyenkor lehet powert ki-be kapcsolni
1-5 ig a class-ok beillesztése
0 toolban hosszan nyomva az egér mozgatja a kamerát.
amúgy jobb klikk töröl.
c - clear, mindent töröl.
faceing a numerikus billentyűkkel értelem szerűen az irányt adja meg, előre állítja be.
f5/f9 save/load
6 os gomblogikai kapuk, left right nyíl változtatja a típust. lehet menteni, sőt, kompatibilis az előző verzió scene-ivel, már ha lenne...
az E gomb üríti az áramot.
P beillesztés fileból, mozgatás WASD, jóváhagyás ENTER.
F4 kilépés |
|
Az elektromosság korlátozva lett a beépített területre.
új funkció, beillesztés (P) file-ból. A beillesztett elemeit mozgatni lehet a WASD gombokkal, aztán rögzíteni kell az enter billentyűvel.
bug fixek:
ha nem aktív az ablak, nem lehet építkezni, a gombok se mennek.
betöltés megszakításnál nem törli a jelenetet |
|
elkészült a kezdetleges editor tool, beillesztés, törlés, mentés, betöltés. |
|
Elkészültek az alap osztályok, működik... |