játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Curling
Logikai, ügyességi koronglökögetős játék
Kategória: Logikai, ügyességi
A projectről:
A curling nevű téli sport számítógépes változata, kisebb szabálymódosítsokkal.
A 2 játékos felváltva löki a korongokat, a cél, hogy a végén a mienk legyen közelebb a célhoz.
A játékot gép ellen is lehet játszani.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++
Inkscape
NSIS
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007. ápr.
Beküldve:
2007.05.17 10:17
Fejlesztő:
Kormi (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: kormi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 90%

Képek - Curling
jégtextúra, új korongtextúra és árnyék
jégtextúra, új korongtextúra és árnyék
2007.07.09. 09:09
az új kövek és a söprű
az új kövek és a söprű
2007.06.18. 08:31
az új, félig kész menü
az új, félig kész menü
2007.06.18. 08:30
új korongok
új korongok
2007.05.20. 16:44
ilyen lett a stadion...
ilyen lett a stadion...
2007.05.20. 16:43
teltház
teltház
2007.05.19. 05:39
egy lehetséges stadion
egy lehetséges stadion
2007.05.19. 05:38

2007.05.17. 10:24

2007.05.17. 10:24

Fejlesztési napló - Curling
kormi 2007.08.28. 14:53
Ja és ez egy Demó verzió, a 6 körből csak 4-et lehet lejátszani.
A játék Freeware lesz persze, de most még ez van.
kormi 2007.08.28. 14:45
Kész a béta verzió, benne:
-telepítő
-a lövés erősségének pontosságát segítendő színes csík az első 3 szinten
-BotA...BotE helyett országok
Ami elvileg nincs benne:
-bug :P
Ha valami nem jól megy, szóljatok!
kormi 2007.06.18. 08:33
Közeledik a játék az 1.0-s verzióhoz. A menü még nincs teljesen kész, de most azt majd még csinálgatom. Sajnos elég pepecselős...
kormi 2007.05.19. 14:48
Elkészült a nézőteres változat. A korlátok és a nézők képén majd még javítok, de a stadiont így gondoltam megvalósítani.
kormi 2007.05.17. 13:10
Most abban a stádiumban van a program, hogy már teljes meccsek játszahtók.
Ami tervbe van véve: rendes help, valamilyen környezet a pálya körül, szebb korongok, teljes képernyős mód.

Hozzászólások - Curling
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #68953   2007.08.29 04:55 GMT+1 óra  
Feltöltöttem egy új verziót, amiben már nem csak tapsolnak, hanem morajlanak is , ha rosszat löksz.
Meg beleraktam a kimaradt hangfájlt is.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #68940   2007.08.29 03:07 GMT+1 óra  
Az interfész sztem is lehetne szebb , csak az nem igazán az én világom, és ez is egy csomó idő volt. De ez már elviselhető, szóval így hagytam, majd a 2.0-ban
A közönség ujjongát megpróbálom, h az egyértelműen rossz lökéseknél ne legyen, csak hát h jó-e egy lökés, azt nem egyszerű megmondani. (A hangokat egyébként le lehet venni a Settings menüpontban. Külön a közönségét is.)

A falnak ütközés hangját véletlen kitöröltem, amikor tisztogatást végeztem.
Visszaraktam.

   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #68932   2007.08.29 01:55 GMT+1 óra  
Na nem rossz de amikor kimegy 1 kő pályáról, nekem hallattszik 1 windowsos "bang" (mint amikor egy msgbox jön elő). Ez direkt van benne?
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #68930   2007.08.29 01:15 GMT+1 óra  
Ez királyúl néz ki, majd kipróbálom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #68923   2007.08.28 19:05 GMT+1 óra  
Még csak egy kicsit játszottam vele, de eddig nem sikerült hibába ütköznöm - azért majd nyúzom még
Viszont az interfész lehetne szebb, meg a hangok engem csak zavartak, főleg a közönség ujjongása mikor első lökésre elszállt a kövem
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #68917   2007.08.28 15:18 GMT+1 óra  
Ha valaki nem olvasnáa fejlesztési naplót: felraktam a béta (és demó) verziót. Várom róla az észrevételeket, gondokat.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #68916   2007.08.28 14:51 GMT+1 óra  
Az egyetlen problémám egy Geforce4-es géppel van, ott akadozik a játék, ha túl nagy terülten lévő, sűrű (sok pixeles) textúrát kell kirajzolnia. Amikor átlép egy határt, a 60 Fps-ről , amit én adtam meg, leesik 30-ra hirtelen. (Szóval vagy 60 vagy 30 Fps-el megy.) És a procit közben csak pár %-on használja.
Ha valakinek van Geforce4-e, megtenné, hogy megnézi, hogy nála is ugrál-e az Fps?
(A prog nem írja ki az Fpst, de szemmel is látható a váltás.)
((Azt hiszem, volt egy kis szóismétlés, de Fps-re sok szinonímát nem tudok. ))

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #62691   2007.07.09 09:36 GMT+1 óra  
Idézet
kormi :
A lightmapot meg a jelen tudásommal nem tudom rárakni a korongra, mert Calllist-el rajzolom ki a korongot, és így nem tudom forgatni rajta a lightmapot. Ha valaki tudja a megoldást, szóljon.


Nem egészen értem a gondod, de amennyire igen, a textúra mátrix (glMatrixMode(GL_TEXTURE)) és egy glRotatef (vagy glTranslatef) segithet.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #62688   2007.07.09 09:13 GMT+1 óra  
Nah végül is sikerült Blenderben valami olyasmit csinálnom, ami megfelel a célnak.
Mostmár csak a menüt kell finomítanom és kész az 1.0.
A lightmapot meg a jelen tudásommal nem tudom rárakni a korongra, mert Calllist-el rajzolom ki a korongot, és így nem tudom forgatni rajta a lightmapot. Ha valaki tudja a megoldást, szóljon.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #61019   2007.06.25 08:06 GMT+1 óra  
Egy kis segítségre lenne szükségem valakitől. Annyit kellene csinálni, hogy blebderben meg kellene igazítani a korong gránit részén a textúrát.
Nagyon örülnék, ha valaki ezt megtenné, mert ln nem értek hozzá, és nem sikerült.
Előre is köszi!

A korong: rejtvenyek.uw.hu/korong.blend

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60755   2007.06.22 09:06 GMT+1 óra  
Az árnyék is jó, csak ha 2 kő találkozik, akkor vibrál, mert egy síkban vannak ugye, és aki felül van és épp átlátszó, amiatt a pálya fog látszani...

Szerk: Probléma megoldva.

Ezt a hozzászólást kormi módosította (2007.06.22 09:25 GMT+1 óra, ---)

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60739   2007.06.22 07:18 GMT+1 óra  
A korong textúrája az azért ilyen érdekes, mert rosszul van rajta. Sitnyikk ma estére ígérte, hogy megigazítja.
Ha jól áll majd, akkor még lesz egy világos csík a közepén, mint igazából.
Majd lehet, hogy kérem a segítségedet, de most igyekszem egy 1.0-t kihozni lassan a projectből. Szóval majd a 2.0-hoz.
Az árnyékot meg kipróbálom.

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #60736   2007.06.22 06:50 GMT+1 óra  
árnyékot mindenképp vet. Nem kell elnyúló árnyék, csak egy bluros paca a korong alá.
A korong kőtextúrája viszont nem annyira jön be.
Annyira bejön nekem ez a projekt, hogy segíthetek megfesteni, textúrázni, meg ilyenek, ha van rá szükség...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60726   2007.06.22 06:29 GMT+1 óra  
A jégtextúra az tényleg sokat segített.
A lightmap folyamatban van...
De az árnyék az sztem elég furcsa lenne, mivel felülről jön a fény és szimmetrikusnak kellene lennie. És sztem egybeolvadna a koronggal. Vagy nem így van? Én nem vagyok egy nagy grafikus.

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #60396   2007.06.19 03:12 GMT+1 óra  
kicsit életszerűbb jégtextúra vagy arra a plane-re hűzott textúra karcokkal nagyot dobna a dolgon, meg persze a lightmap a korongokra, valamint valami picit fake (nem kell realtime) árnyék alá. Óriási különbség lenne....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60394   2007.06.19 03:04 GMT+1 óra  
A menü még csak féilg van kész, szóval a gép sintjeihez is képek jönnek, csak még nem csináltam meg. Azok ott csak a random színű helyek.
A söprűt meg átszínezem...

   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #60389   2007.06.19 02:19 GMT+1 óra  
Ja még 1 feature request, a piros játékos söprűje legyen piros!

A szintválasztásnál a színek elég érdekesen néznek ki... >link<
Szerk: bocsi, most látom, nálad is majdnem ilyen Azért ezen lehetne javítani
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60349   2007.06.18 12:17 GMT+1 óra  
Ha jobban belegondolok, akkor ez a várt viselkedés...
Miután beírtam, nem játszottam végig meccset.

   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #60339   2007.06.18 11:26 GMT+1 óra  
Mármint az "utolsó körben kilép" az azt jelenti, hogy a 6. kört már nem lehet lejátszani? Mert nálam azt csinálta, ha ez a várt viselkedés akkor minden OK
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #60315   2007.06.18 08:37 GMT+1 óra  
A menü az még nincs kész, a gép melletti 5 színes csík a bot szintje, a legfelső a leggyöngébb. (Ezeket még nem volt erőm megrajzolgatni...)
A játék még kilép az utolsó körben, mert a vége sincs még tökéletesen kész.
Ha ettől a 2 dologtól eltekintve van vmi észrevéted a játékkal kapcsolatban, akkor szólj!
És aztán kész is az 1.0.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #56466   2007.05.24 10:34 GMT+1 óra  
hát a playsoundot nem igazán használtam, de sztem nemigazán van lehetőség több channel-es hanglejáccásra...
_____________________
C++ && OGL
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #56461   2007.05.24 10:13 GMT+1 óra  
Hát, a te döntésed, de ha szeretnéd, hogy a program később nagyobbra és összetettebbre nőjön, akkor szerintem érdemesebb OpenAL-t használni, vagy ha szimpatikusabb, akkor fmod-ot. PlaySound-ot nem ismerem, de azt tudom, hogy az OpenAL bárhol megállja a helyét, így később is hasznát vennéd. Az fmodnak is jókora felhasználói tábora van --> sok tutorial van hozzá a neten, stb. (Pl itt is van róla cikk!)

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56447   2007.05.24 09:27 GMT+1 óra  
Meg még háttérzajt is szeretnék belerakni a programba, csak nem sikerült még rájönnöm, hogy hogy lehet egyszerre több hangfájlt lejátszani... (Most PlaySoundot használok.)

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56444   2007.05.24 09:13 GMT+1 óra  
Felraktam egy újabb verziót, amivel vélhetőleg kevesebb gond lesz. A korongok kidolgozottságát még nem lehet benne állítani, remélem nem lesz túl lassú senkinél sem... (nálam 50%-on eszi a procit)
A fő újítás: lehet söpörni. (a nyilakkal, a fekete vonaltól (majd lesz egy közelebbi vonal, ahonnan lehet söpörni, mint az igazi curlingben))
Majd lesz egy vagy két söprű, amik söpörni fognak. (Ha söprűnek hívják ezeket.)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #56325   2007.05.24 01:43 GMT+1 óra  
Hát keresgéltem én is de nem találtam semmi használhatót, szóval kénytelen leszel egy kisebb csapatot befogni, és kamerával felvenni az örjöngést, aztán gépre felvinni, és képkockákat textúraként felhasználni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56225   2007.05.23 06:39 GMT+1 óra  
A néző animálásnál az alapanyag megszerzéséreértettem, hogy bonyolult.
A lökésnél meg lesz egy közeli kamera (mint most a V betűre), ott lehet beállítani a seprűt. Meg lesz egy gugoló kamera, ahonnan jól be lehet rá állítani a nyilat.
És közkívánatra lesz söprés. Egynelőre nem grafikusan, csak billentyűnyomogatás és hang formájában.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #56192   2007.05.23 04:42 GMT+1 óra  
Idézet
kormi :
Ezt nem fogtam fel.
Hogy mint az igaziba beállni a célhelyre, és onnan állítani be a nyilat?



Igen valami ilyesmi, aztán meg lehetne mondani az erösséget, meg a forgást. De valami olyami kéne, hogy onnan álíltjuk a nyilat, ahol most, és közben egy csóka rohangálna a pálya végén egy seprűvel, hogy hova is célzunk éppen, ezt lehet helyetesíteni valami egyszerü kis seprüű modellel.

A karakterek animálása billboarding esetén nem nehéz, mert csak a textúrát kell váltogatni.

A pálya meg nyugodtan lehet 4 pályás, ha single player megy akkor a többi üres, ha meg vc akkor meg lehetne csinálni, hogy a párhuzamosan zajló mecsek mennyenek a többi pályán.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56157   2007.05.23 01:48 GMT+1 óra  
Mipmaping nem volt. Amint lesz egy kis időm, beleírom. (Ctrl-C, Ctrl-V kevés volt. )
Azért lett így a nézőtér, mert igazából 4 pálya van, és nem lehetett középen az, amin a meccs van. Ha meg valamelyiken lenne a meccs, akkor a többire mit rakjak? Üresen furcs lenne...
A nézőanimálás meg egyenlőre bőven túlmutat a project keretein, hacsak valaki be nem száll.
Kamáraállások tervbe vannak véve, de az már egérrel lesz. Most főleg az egeresrészen dolgozgatom...
Idézet
DMG :hogy a céltól be lehessen célozni, hogy hova is kéne lőni a korongot, meg hasonlók.


Ezt nem fogtam fel.
Hogy mint az igaziba beállni a célhelyre, és onnan állítani be a nyilat?

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #56156   2007.05.23 01:46 GMT+1 óra  
Idézet
kormi :
glShadeModel(GL_SMOOTH); van


S a normálokat per vertex vagy per face adod meg? mert ha per face, akkor nem sokra mész a gl_smooth-tal...

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56152   2007.05.23 01:23 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
én meg úgy látom a képeken, hogy flat_shading van bekapcsolva.
glShadeModel(GL_SMOOTH); jobb lenne, nem? Vagy direkt ilyen? Vagy csak én látom rosszul? (A kövek alján látom).


glShadeModel(GL_SMOOTH); van

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #56142   2007.05.23 00:56 GMT+1 óra  
Rég láttam már Curling meccset, de most keresgettem egy videót, amin látszik rendesen a stadion.

Videó

Videó 2

Gyakorlatilag a rendes kamera állásból nem is lehet látni a nézőket, viszont lehetne nézőtér, és egy jó lökésnél lehetne végigpásztázni rajtuk, hogy hú meg wáh.

A versenyek stadionjában meg egymás mellett 4 pálya van, vagy mennyi, ezért is távolabbi a nézőtér.

Ahhoz viszont animálni kéne a billboarding nézőket.

Kéne bele fix kameraállás is, meg lehetne lehetőség arra, hogy a céltól be lehessen célozni, hogy hova is kéne lőni a korongot, meg hasonlók.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #56140   2007.05.23 00:41 GMT+1 óra  
Ez a képes dolog nem rosz ötlet, csak ahhoz kéne valami jó kis zöld háttér az alpha csatornának, hogy ne kelljen utólag maszkot gyártani hozzá. Esetleg animált emberkéket is lehetne, egy egy siekres csúsztatás után hullámoznának meg hasonló.

Nekem is valami gond volt a pályával ha távolodtam akkor csíkozódott, mipmaping van rajta?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #56138   2007.05.22 23:54 GMT+1 óra  
én meg úgy látom a képeken, hogy flat_shading van bekapcsolva.
glShadeModel(GL_SMOOTH); jobb lenne, nem? Vagy direkt ilyen? Vagy csak én látom rosszul? (A kövek alján látom).

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #56131   2007.05.22 15:39 GMT+1 óra  
Idézet
Wolfee :
minden jf-es küld magáról egy képet


Ez nem is rossz ötlet
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #56123   2007.05.22 13:17 GMT+1 óra  
Még mielőtt Seeting rosszra gondolna, egy ilyen kő egy 10 perces rutinmunka, csak ezért ajánlottam fel

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #56117   2007.05.22 12:50 GMT+1 óra  
Idézet
kormi :
Egyébként a billboardinghoz honnan szerzek sok különböző embert?
Mert ha jól értem, akkor az kell hozzá, nem elég egy sima textúra.


minden jf-es küld magáról egy képet
FZoli jóváhagyásával XD

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56105   2007.05.22 10:31 GMT+1 óra  
Egyébként a billboardinghoz honnan szerzek sok különböző embert?
Mert ha jól értem, akkor az kell hozzá, nem elég egy sima textúra.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #56042   2007.05.22 03:34 GMT+1 óra  
Ha minden igaz, akkor Sitnyikk csinál rendes korongokat . (Ezúton is köszönöm!)
A nézőteret majd igyekszem finomítani ha kész lesz a menü.
Csak közeledik a vizsgaidőszak...

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #56032   2007.05.22 02:18 GMT+1 óra  
A korongoknak kéne az a fogantyú, nem nagyon látok viszont rajtuk rendes anyagmintázatot, ezért olvadhat össze, normal vektorokat kiszámolja rendesen a program, ha igen akkor a világítás miatt nem olvadhat össze a fogantyú a korongal.

A nézőtér jobb volna billboardinggal, mert így nagyon laposak, de ha ez marad, akkor is nagyobb textúra kéne mert aránytalanok, mintha liliputban játszanánk curlingot.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #55762   2007.05.21 05:03 GMT+1 óra  
Az lesz, akkor, z-fighting. Ugyan abban a síkban van mindkét lap.
Egyszer nekem is volt, és én is csak egy gef 4-en vettem észre, mert az ati-n működött rendesen.
Szal a progiban van a hiba.
A megoldást beast már meg is mondta.

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #55757   2007.05.21 04:46 GMT+1 óra  
glPolygonOffset?

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #55756   2007.05.21 04:45 GMT+1 óra  
a pálya tökéletes volt, csak az a baj, h közel volt egymáshoz a két lap.
amúgy részletesebben a gépemről:

intel celi 566 mhz
320 mb sdram
gef 4 mx 440
FZoli jóváhagyásával XD

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #55753   2007.05.21 04:39 GMT+1 óra  
Nálam nem jött elő a probléma, de a leírásotok alapján én Z-fighting-ra tippelek.
Esetleg dobjatok róla egy screenshotot.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #55750   2007.05.21 04:31 GMT+1 óra  
Sikerült nekem is találni egy olyan gépet, ahol ezt csinálja.
Most kicsit lejjebb vittem a kék alapot, így csak 1 csík van messze.
A baj az, hogy ez nem csak a kékkel van így, hanem mindenhol, ahol közel van két lap egymáshoz, közel párhuzamosak és messze vannak. Például a reklámtáblák és a nézőtér.
Nem tudom, van-e erre vmilyen OpenGL utasítás, amivel be lehetne állítani, hogy ne csináljon ilyet.
Egyébként a pálya textúrája nálad jó? Mert amelyik gépen néztem, ott azzal is baj volt. (Bár az már jó régi gép...)

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #55740   2007.05.21 03:43 GMT+1 óra  
nekem kicsit összecsúszott a pálya és az alatta lévő kék cucc és ilyen vízszintes vonalas lett. gef4 mx 440 videokarival
FZoli jóváhagyásával XD

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #55726   2007.05.21 03:09 GMT+1 óra  
Pirossal meg sérgéval akartam, mert hogy úgy van igazából, ez eszembe sem jutott. Köszi!

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #55721   2007.05.21 02:53 GMT+1 óra  
A közepes szürke miért üt el nagyon? Kicsivel sötétebb szürke,mint a talaj, így látható, de nem is túl sötét.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #55720   2007.05.21 02:49 GMT+1 óra  
Bug most legjobb tudomásom szerint nincs. Az utolsót ismertet tegnap hosszú küzdelem után felderítettem. (Gép gondolkodásánál néha végtelen ciklus.)
Fogantyút sajnos nem néz ki jól, mert teljesen beleolvad a korong színébe, ha más színűvel csinálom akkor meg nagzon elüt. Pedig jó lenne nagyon... Ha valakinek van rá ötlete, szóljon.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #55704   2007.05.21 02:10 GMT+1 óra  
Fontosabb részek alatt én is a menüt értettem, meg ha vannak még bugok, azokat kijavítani, ha kell még,akkor a játékmenetet csiszolni. Ha fel akarod dobni valamivel, megcsinálhatnád, hogy különböző kameranézetekből lehessen figyelni a pályát.

   
kormi - Tag | 35 hsz       Online status #55688   2007.05.21 01:16 GMT+1 óra  
A pálya alja egy textúra.
Mit értesz a fontosabb részek alatt? Nekem csak a menü jut még eszembe.
Kipróbálom a fogantyút.
Feltöltöttem az új verziót.