játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Project Immune
Scifi shootemup
Kategória: Scifi Shootemup
A projectről:
A játék alapvetően a Lamp játék "motorjára" épül. A játék egy topdown shooter, amiben rengeteg különféle eszközt (pl, generátor kikapcsolása, fegyverek, mozgásérzékelő ágyúk áthelyezése, telepatikus erők stb. ) használatunk a pályákon történő átjutáshoz.
A játék története át lesz dolgozva, remélem a végeredmény megfelelő hangulatot biztosít.
Azóta a földalatti városokban az Immune-ok tartják fenn a rendet.
Képek már vannak, előbb utóbb Demó is lesz.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker;
Gimp
Wings3D
Audacity

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011
2011
Beküldve:
2011.09.06 14:39
Fejlesztő:
Frogbone Games ( fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Project Immune
Víz, kicsit haragosabb kiadásban...
Víz, kicsit haragosabb kiadásban...
2012.09.14. 15:31
Víz beépítve, el tudja árasztani a  pályát, majd  kellene vele logikai fejtörő is.
Víz beépítve, el tudja árasztani a pályát, majd kellene vele logikai fejtörő is.
2012.09.13. 16:21
Metróállomás. Azautomata robot sofőr még mindig menetrendszerint halad, ezzel lehet a föld alatti bázisok között közlekedni. A játékban központi elem lesz,még majd szebb lesz...
Metróállomás. Azautomata robot sofőr még mindig menetrendszerint halad, ezzel lehet a föld alatti bázisok között közlekedni. A játékban központi elem lesz,még majd szebb lesz...
2012.09.03. 16:13
Itt sötétebb a kép
Itt sötétebb a kép
2012.09.01. 17:43
Megpróbáltam árnyékot tenni bele, itt sok a fény, azért van sok árnyék...
Megpróbáltam árnyékot tenni bele, itt sok a fény, azért van sok árnyék...
2012.09.01. 17:43
A tűzoltó készülékkel pedig utat tudunk vágni a tűzben.
A tűzoltó készülékkel pedig utat tudunk vágni a tűzben.
2011.09.22. 12:18
Olajjal nagy területeket tudunk meggyújtani
Olajjal nagy területeket tudunk meggyújtani
2011.09.22. 12:17
Kicsit szebb tűz
Kicsit szebb tűz
2011.09.14. 17:20
Tűz - nem úszuk meg innentől kezdve olyan könnyen a hordórobbanást...
Tűz - nem úszuk meg innentől kezdve olyan könnyen a hordórobbanást...
2011.09.12. 06:33
Közelharc. Az is lesz!
Közelharc. Az is lesz!
2011.09.08. 16:58
Fedezékharc. Az is lesz!
Fedezékharc. Az is lesz!
2011.09.07. 07:46
Pár ilyen
Pár ilyen "felállítható, áthelyezhető" ágyú
2011.09.06. 14:49
Egy viszonylag alap fegyver
Egy viszonylag alap fegyver
2011.09.06. 14:47
Egy korai logó
Egy korai logó
2011.09.06. 14:46
Egy pár screenshot
Egy pár screenshot
2011.09.06. 14:46
Egy pár screenshot
Egy pár screenshot
2011.09.06. 14:40

Fejlesztési napló - Project Immune
Thrall 2011.09.18. 12:57
Egy kis zene a youtube-on.
A játék menüjébe készítettem.
http://www.youtube.com/watch?v=WAsDWpVocrg

Hozzászólások - Project Immune
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #187117   2012.09.06 01:29 GMT+1 óra  
szeretetreméltó látványvilág.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #164634   2011.09.20 17:29 GMT+1 óra  
Nyugi, a loop me lesz rendesen csinálva, hogy ne legyen fura.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #164386   2011.09.18 20:33 GMT+1 óra  
És hol a videó?

Csak aztán Loop-olható legyen, engem marhára zavar, ha egy zene lehalkul és újraindul a menüben.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #164384   2011.09.18 20:28 GMT+1 óra  
Próbálkoztam egy zenével, nemtom, tetszik-e.
Itt a zene - youtube
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #163266   2011.09.09 23:49 GMT+1 óra  
Képek alapján bejövős. Csatlakoznék az előttem szólóhoz: videót a népnek
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #163122   2011.09.08 21:39 GMT+1 óra  
Gameplay videot a népnek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #163046   2011.09.08 13:28 GMT+1 óra  
Ez nem sorrend volt, csak ahogy Thrall is mondta, én abban a sorrendben mondtam vissza, szóval:
Thrall: rossz a sorrend.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #163033   2011.09.08 12:24 GMT+1 óra  
Kuz rossza sorrend:

JF, munka, egyetem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #163024   2011.09.08 11:28 GMT+1 óra  
Munka, egyetem, meg ugye a jf közös project.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #162887   2011.09.07 15:47 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
Thrall meg csak úgy ontja magából a játékokat, gratula


THX, bár ha már kapok állást, + levelező szak egyetemen, akkor nemtudom mennyi időm marad.
Majd megoldom.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162857   2011.09.07 13:50 GMT+1 óra  
Meg egyébként is, evés közben jön meg az étvágy, lehet mire kész a játék, kialakul a történet is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #162856   2011.09.07 13:49 GMT+1 óra  
A Starship Troopers szerintem nincs annyira komolyan gondolva (úgy értve hogy az akció meg ezek igen, de ez a fanatikus-társadalom ez inkább irónia).

Thrall meg csak úgy ontja magából a játékokat, gratula
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #162853   2011.09.07 13:47 GMT+1 óra  
Thrall:
Lehet poénos is a s, meg lehet olyan is, ami a játék igényeit szolgálja ki, de kicsit azért legyen összeszedettebb. Amúgy meg ráér a végén is.

A starship troopers meg szerintem ramaty, cseppet sem tetszett.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #162821   2011.09.07 12:59 GMT+1 óra  

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162810   2011.09.07 12:29 GMT+1 óra  
Starhip Troopers szerintem még egész jó lett (na jó nem egy háborús dráma), nade a folytatások.

Bár a punci szájú boss az ütött. olyannyira, hogy valami erotikus (nem pornó) filmben, azt hiszem emanual az űrben van mi, abban még fel is tűnt mint díszlet.

BOCS ez már OFF!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #162808   2011.09.07 12:25 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Csak nekem ugrott be a Chaos Engine, annak mi is volt a története?


Ebből a sztoriból amúgy egy tök élvezhető napjaink scifi szennyének a görbetükrét lehetne kihozni.


Vannak olyan filmek, amik komolynak indulnak, és végül kifejezetten jó paródiákká válnak!
Pl. Starhip Troopers az egyik kedvencem: valszeg teljesen komolyan gondolták, de mégis azért inkább komikus, ettől jó.

Talán nekem is ezt kéne becélozni valahogy...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162806   2011.09.07 12:18 GMT+1 óra  
Csak nekem ugrott be a Chaos Engine, annak mi is volt a története?


Ebből a sztoriból amúgy egy tök élvezhető napjaink scifi szennyének a görbetükrét lehetne kihozni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #162805   2011.09.07 11:50 GMT+1 óra  
Gondoltam, hogy a sztori fogadtatása nem lesz pozitív, de a lényeg az, hogy egyrészt sok érdekcsoport legyen (így sok ellenségtípus lesz, pl. renegát bandák ->emberi technológia+csapatmunka, elszabadult robotok -> emberi technológia+precizitás, föld alatti rovarok -> emberfeletti szám, de buták élienek -> emberfölötti technológia stb.. ), másrészt sok képesség (a legkülönbözőbb stukkerek, pszichonikus trükkök, . stb.)
Így lehetnek Bosszok is (óriás robot, óriás rovarok, lépegetők), kisebb béna ellenfelek (pl törpe robot, macska néretű rovarok), és közepes nehézségű ellenek is (pl áruló emberek, élien gyalogosok).
Ja, igen, lesznek robotok is.

"Szal itt a történet kiszolgálja a játékmenetet"

Az emberek meg azért nem mennek a Merkúrra, mert kevés a levegő!
A földönkívüliek meg azért jöttek, mert az ő lakóhelyük megtelt! szerk: NEM! NEKIK VAN EGY NAGYOBB TÉGLÁJUK!!!!
A téglát meg azért nem viszik vissza, mert meg sem nagyon tudják közelíteni!
Nem, ez a sztori tényleg borzasztó....
ÖSSZE FOG EZ JÖNNI!
Nembaj, annál jobban kell ügyelni a játékmenetre!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162803   2011.09.07 10:46 GMT+1 óra  
Vagy az egész sztori csak fedő sztori, és voltaképpen a sugárzás kis mennyiségben jótékony hatású, ezért jönnek az ürlények a sugárzást csillapító ruhákban. Mellesleg az emberiség az idők során annyi vegyi anyagot vittek a szervezetükbe, mindenféle MCDonald's meg gyógyszerekkel, hogy nincs rájuk hatása a kockának, legalábbis látszólag nincs, csak a szerveik alakulnak át szépen lassan, ezért lehet majd a játékban mutáns képességekre szert tenni... Vagy nem.

Visszavinni meg nem tudják, mert ahogy laikusként mondottam, tönkre tette a sugárzás az űrtechnológiát.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #162800   2011.09.07 10:40 GMT+1 óra  
Ugyan már Matzi, túl igényes vagy
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #162797   2011.09.07 10:09 GMT+1 óra  
Milyen az a sugárzás, ami mindent megöl, elpusztítja az űrrepülés technológiáját, de elég időt hagy az emberiségnek, hogy földalatti városokat építsenek (mert nyilván előtte ki épített volna?), és oda kényelmesen leköltözzenek, miközben senkinek sem sikerül rájönnie, hogy a a téglából jön hogy esetleg visszavigye, de persze az egész bolygót beteríti? Illetve melyik az a hülye űrlény, aki egy lakhatatlan bolygót akar elfoglalni, hol a veszélyt okozó egyetlen tárgyat akár lokalizálhatná, és el is szállíthatná?

Ráadásul túl sok a halmozás, mert ha semmi összefüggés nincs az idegenek és a tégla között, akkor elég komoly pechsorozat, hogy egy időben jönnek, míg ha van köztük összefüggés, akkor esetleg az űrlények okosabban kezelik a dolgokat.

Tudom, hogy kb huszadrangú kérdés, de ennél a sztorinál a random kitörő 3.-5. világháború által letarolt földfelszín és radioaktív sugárzás által keletkező mutánsok is egy jobb sztori. Nem eredeti persze, de ez van. Egy rossz történetnél az is jobb, ha nincs történet, még akkor is, ha nem számít.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162795   2011.09.07 09:56 GMT+1 óra  
A sugárzás tönkre tette a technológiát.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #162792   2011.09.07 09:31 GMT+1 óra  
Jó a sztori is De ha már az emberiség el tudta egyszer hagyni a Földet, akkor a játékban miért nem lehet? Egy kis űrharc is beleférne
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162791   2011.09.07 09:28 GMT+1 óra  
Miért lenne sok? Ha használható, akkor használja.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #162790   2011.09.07 08:33 GMT+1 óra  
Eléggé elképesztő ,hogy miket raksz össze Game Makerben de nem lesz már picit túl sok ez a maker mánia?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162789   2011.09.07 06:53 GMT+1 óra  
Idézet
Matzi :
Ja a képek jók, de a sztori... khmmm... érdekes.



Az mellékes. shootemup. Max majd még farag rajta.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #162788   2011.09.07 06:12 GMT+1 óra  
Ismerve a korábbi munkáid, és képességeid, ha befejezed, ütni fog! Hajrá! Demót várom!
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #162783   2011.09.06 23:57 GMT+1 óra  
Ja a képek jók, de a sztori... khmmm... érdekes.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #162782   2011.09.06 23:44 GMT+1 óra  
Ígéretes a képek alapján.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #162773   2011.09.06 22:39 GMT+1 óra  
Frogbone Games: Project Immune
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
> 1 <