játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Sp4ceBust3r
Feszültséglevezető űrhajós lövöldözős
Kategória: Space Shooter
A projectről:
Klasszikus shoot'em up, űrhajóval, részecske rendszerrel (robbanás, kondenzcsík, stb..), sok sok ellenféllel. Tanulásnak szánom ezt a projektek, hogy belerázódjak az XNA-ba. Ki tudja, ha jól sikerül a végén, akkor akár még wp7-re is átportolom.

A demóról: Nagyon alap verzió. 1 hétig vizsga miatt nem fogom fejleszteni, de utána átállok 4.0-s XNA-ra. Vagy megcsinálom 3.1-ben, aztán majd utána portolom, most már úgysincs sok hátra. A részecske, ellenség, lövedék rendszerek készen vannak.
A demóban 2 ellenfél van, ha mind2-t lelőttük, akkor jön a köv kettő. Az életet kijelzi mint az ellenségnél, mind a játékosnál. Ctrl-lal lehet sugarat lőni, Space-szel meg rakétát. Have fun :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual Studio 2008 EE
XNA Game Studio 3.1
;
Paint.Net
Xact
Google, Fantázia :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011
2011 nyár vége
Beküldve:
2011.05.30 06:34
Fejlesztő:
VvD (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: vvd007@gmail.com
Tagok:
beküldő: VvD
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Sp4ceBust3r

2011.06.06. 06:28

2011.06.06. 06:26

2011.06.06. 06:25

Fejlesztési napló - Sp4ceBust3r
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Sp4ceBust3r
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #153711   2011.06.06 14:46 GMT+1 óra  
Nem tudom.. én felmentem az apphubs-ra (régen xna creators, de eléred ugyan azon a címen is), leszedtem egy egyszerű samplet, megnéztem, és ennyi.
Alapvetően hasonlít, de vannak elég durva különbségek is. Viszont, ha mobilra tolja az ember, akkor tök jó, mert kreál egyet, és már lehet is írni a kódot... sőt, shadereket se kell írni, van egy pár beépített, az bőven elegendő.

Amúgy emlékeim szerint nem a legoptimálisabban csinálja a riemers-es tutor sem, de kezdésnek végül is nem rossz.

   
VvD - Tag | 36 hsz       Online status #153707   2011.06.06 14:39 GMT+1 óra  
Frissítettem a projektet, tettem fel képeket és új demót.

XNA4.0-hoz mit ajánlotok, milyen anyagot? Hol kezdjek neki? Igazából a Reimers tutorialokat csináltam végig, azok nagyon jók voltak. Az alapján csinálom ezt a játékot is.

Nem nagyon tudom hány %-on van a projekt. Talán 40%. DE már nagyon sok minden kész van, amit már csak össze kéne rakni egy egésszé. 10 pályát tervezek, 10 féle ellenfelet és 10 féle űrhajót. Ezeket is meg kéne rajzolni, ez lesz igazából a hosszú idő

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #153114   2011.05.30 21:05 GMT+1 óra  
csomó minden más lett benne, plusz érdemes megjegyezni, hogy vannak beépített effectek (továbbra is BasicEffect, de bekerült AlphaTestEffect, EnvironmentEffect és társai), elég gyorsan felparaméterezhető, a normal map és társai meg úgyis felejtősek mobilra,így ezek az effektek bőven elegendőek.
Saját ContentProcessorra és társaira sincsen szükség, minden könnyen megoldható xml-el is akár, viszont pár alap dolgot is kicseréltek. Ha tényleg WP7-ben gondolkozol, akkor érdemes már most átalakítani az egészet, később csak nagyobb szívás van vele

Amúgy kb. hány %-on van a project?

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #153112   2011.05.30 21:00 GMT+1 óra  
Na igen. Gondoltam megnézem, mi is az XNA, 4.0-val a legprimitívebb 3-asra írt példaprogi (piros pattogó labda) sem fordul le
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #153094   2011.05.30 19:40 GMT+1 óra  
valóban nincs egér, de van helyette touchpad ha wp7re akarod a cuccot, akkor érdemes lenne már most átpakolni az egészet 4.0-ba, eléggé más lett, hogy úgy mondjam...

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #153091   2011.05.30 19:05 GMT+1 óra  
Jó lesz ez, viszont nálam nincs hang.
   
VvD - Tag | 36 hsz       Online status #153090   2011.05.30 19:04 GMT+1 óra  
DMG: igen, most az nem annyira szép. Azt sokat próbálgattam, és pont 1 olyan verziót sikerült felrakni, ahol nem a legszebb a robbanás.

Bacce: ok, felrakok, de már csak holnap lesz erre időm.

Egér támogatás nem biztos, hogy lesz, mert igazából wp7-re akarok kiadni, ott meg ügye nincs egér

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #153075   2011.05.30 15:58 GMT+1 óra  
egy-két képet légy szíves rakj fel. Köszi.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #153073   2011.05.30 15:42 GMT+1 óra  
Már kúszik lefele.


MOD: Hát nekem kicsit lomha a lelkem, de nem csodálom amekkora darab.

A részecske rendszeren még dolgozni kell, túl nagy részecskékkel dolgozol. Hangokhoz nem tudok hozzászolni, mert lesnének, ha bekapcsolnám a hangszórókat. De jó lesz ez, csak legyen benne egér támogatás.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
VvD - Tag | 36 hsz       Online status #153059   2011.05.30 14:34 GMT+1 óra  
VvD: Sp4ceBust3r

   
> 1 <