játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The Wreckhunter
Egyszerű arcade ürhajós játék mobiltelefonra
Kategória: Arcade
A projectről:
Egy szokványos űrhajós játék mobiltelefonra. Sok ilyen játék jelent meg, de úgy érzem mégis nagy az űr ilyen játékok terén, ráadásul eléggé egyszerű egy kezdő programozónak mint amilyen én vagyok. Először sokkal összetettebb játékot terveztem, de beláttam azt a jelenlegi tudásommal még nem tudnám elkészíteni, majd ha ez kész lesz, és újra kedvem lesz sci-fi témában alkotni megpróbálom megcsinálni az eredeti terv alapján a játékot.
Na de legyen szó mostantól erről amit éppen készítek:
Történet még nincs, The Wreckhunter címet azért adtam mert sejtetni szeretném hogy a lerombolt ellenséges úrhajóktól lehet majd fejleszteni a sajátot.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Textpad
WTK
JDK
;
Ultimate Paint
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009.08.22.
2009.09.30
Beküldve:
2009.09.03 13:07
Fejlesztő:
Mester_G (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: nordsmetal@gmail.com
Tagok:
beküldő: Avvoltoio
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 29%

Képek - The Wreckhunter

2009.09.03. 13:09

2009.09.03. 13:09

2009.09.03. 13:09

Fejlesztési napló - The Wreckhunter
Avvoltoio 2009.10.27. 14:01
lassan de biztosan haladok a készítéssel, a történet nagyjából megvan + papíron van néhány rajz, azt lefényképezem, kiszínezem, és bekerül a játékba
+fegyverek: V alakban lövés lézerrel, rakéta, az eddigi dupla lézernél gyorsabb gépágyú féleség.
Avvoltoio 2009.09.20. 23:29
sajnos az elmúlt hét se volt túl termékeny, viszont amit sikerült elkészítenem: beúszó menü, pár új ellenség, pajzs amely felvillan ha egy lövedék becsapódik, kisebb hibajavítások, szépítések a képeken.
Avvoltoio 2009.09.10. 11:48
a mai napi termés +1 ellenség megrajzolva, játékba építve, néhány apró hibajavítás
Avvoltoio 2009.09.08. 14:03
a pályaszerkesztő kész, most már ideje csak az animációkkal és ellenségekkel foglalkoznom
Avvoltoio 2009.09.08. 00:52
Készítettem egy videót hogy mozgás közben is láthassátok.
http://www.youtube.com/watch?v=LZwDZXRTmX4
Avvoltoio 2009.09.07. 02:38
A meteorokon kívül már található egy ellenséges űrhajó is, és a pályaszerkesztő is majdnem kész, működik(Java appletként írtam, először bántam hogy nem c-ben írtam meg, mert tökölni kellett a policy fájllal, amiről akkor még nem tudtam semmit).
Következő lépés minél több ellenséget rajzolni, és valamilyen robbanás animációt készíteni. amikor a saját vagy ellenséges űrhajó, vagy egy meteor megsemmisül(mondjuk meteoron nagyon nem tudna mi robbanni ha csak lézerrel lövöm .. ide valami más animáció kellene majd).

Hozzászólások - The Wreckhunter
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #119877   2009.10.22 03:05 GMT+1 óra  
Kipihentem a verseny fáradalmait is, a játékot teljes erőmmel folytatom!
   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #117919   2009.09.26 09:17 GMT+1 óra  
A játék fejlesztését kicsit szüneteltetem, jelentkeztem néhány egyetemista társammal a 48 órás IBM programozóbajnokságra, ami október közepén kerül megrendezésre, így hagynom kell a játékot, de azt amit a verseny miatt meg kell tanulnom tudni fogom kamatoztatni a játék fejlesztésében.
   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #117250   2009.09.11 00:37 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=z9CHmdsOW_8
készítettem egy új videót amiben az új ellenfél is benne van, sajnos a héten többet már nem tudok fejleszteni, és ez az eheti fejlesztés is igen lassú volt. Jövőhéten igyekszem gyorsabb lenni, legalább 5 új ellenséget, és választható fegyvereket, pajzsot, felszedhető cuccokat hozzáadni. Továbbá tervben van hogy a játékban lesz egy kis fegyver enciklopédia rajzokkal az űrhajókról hasonló mint ami annak idején a dűne 2 játékban volt az egységekről.
   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #117186   2009.09.09 07:35 GMT+1 óra  
igen, magamban eldöntöttem hogy legyen-e, csak annyit nem hogy mennyire legyen rajta a hangsúly, de mint a nagy fejlesztők én is kikérem a játékosok véleményét

Ashkandi: tetszenek az ötleteid: főellenséget minden pálya végére terveztem, bónusz küldetésekre eddig nem nagyon gondoltam, de jó ötlet és könnyen megvalósítható
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #117184   2009.09.09 07:15 GMT+1 óra  
Az milyen fejlesztés már, hogy mi mondjuk meg, hogy legyen-e sztori? Elvileg ezt már eldöntötted a projekt elején nem?
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #117183   2009.09.09 05:10 GMT+1 óra  
Szerintem annyi történet lehetne, ami bónuszpályákat vagy külön extrákat szülhet.
-Mittomén üldözni kell valakit és akkor jöhetne egy meteor kerülgetős rész.
-Valakit elkapsz akkor nyersz egy különleges cuccot a hajójáról.
-Egy pályán végig egy nagy ellenfelet is lőni kell a sok kicsi mellett.
-Bossok is valamilyen történet alapján jöhetnének, például be kell jutni a fütyibolygó közepére, de a körülötte lévő bolygókon ki kell kapcsolni valamit a pajzshoz.

Kb annyi történet, hogy azért rá lehessen fogni, hogy valami alapján halad a játék + extrákat is ad.

Ezt a hozzászólást Ashkandi módosította (2009.09.09 07:15 GMT+1 óra, ---)

   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #117182   2009.09.09 04:58 GMT+1 óra  
Szerintetek legyen valami története a játéknak? mert hosszú párbeszédeket, történetet nem terveznék bele, a játékmeneten, a harcon lenne a hangsúly.
Mármint valami rövid átvezető szöveget raknék a pályák közé, és megpróbálnék rajzolni mellé valami szépet, pl egy csatajelenetet, vagy annak a végét.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116940   2009.09.04 07:01 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
"lerombolt ellenséges úrhajóktól lehet majd fejleszteni a sajátot"

ááá ezt én akartam csak sose volt rá időm :p


Aha, ez idegesítő, velem kb kéthetente történik ilyen...


Idézet
Avvoltoio :
köszi
freeware, és lehet hogy a forráskódot is letölthetővé teszem.


Az nagyon jó lenne, mostanában akarok ilyesmivel foglalkozni...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #116937   2009.09.04 04:31 GMT+1 óra  
köszi
freeware, és lehet hogy a forráskódot is letölthetővé teszem.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #116934   2009.09.04 02:36 GMT+1 óra  
"lerombolt ellenséges úrhajóktól lehet majd fejleszteni a sajátot"

ááá ezt én akartam csak sose volt rá időm :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #116933   2009.09.04 02:15 GMT+1 óra  
A képek alapján nagyon jól néz ki.
Kereskedelmi célzat, vagy freeware?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Avvoltoio - Tag | 11 hsz       Online status #116930   2009.09.03 13:07 GMT+1 óra  
Mester_G: The Wreckhunter
   
> 1 <