játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Sylmorn Földje
Egy készülő MMO előfutára
Kategória: FPS - TPS
A projectről:
A készülő projekt kivitelezése több kisebb lépésből fog felépülni. A végső terv, egy olyan játszható 3Ds világ elkészítése, amelyben a játékos több szabadságot, célt és lehetőséget kap, mint a hasonló MMO-kban.

A projekt tervezése egy "Sylmorn Földje" szerepjáték-világ megtervezésével vette kezdetét, amelyhez bárkinen a segítségére, ötleteire számítunk. Ebbe a munkába bárki bekapcsolódhat, ez a világ az internetezők elképzelései alapján készül el.

A project-sorozat első állomása egy olyan szöveges szerepjáték elkészítése, amely már Sylmorn földjén játszódik és lehetőséget nyújt az általunk elkészített szabályrendszerek, kasztrendszer, helyszínek stb. tesztelése. A játékot úgy tervezzük, hogy folyamatosan bővíthető, legyen mind szotorik, mind a játékban használt tárgyak, eszközök, és a benne szereplő NPC-k stb. tekintetében.
Ennek elkészülésének várható időpontja 2007. december.

Ezzel egyidőben készül egy 3D-s Demo, amely a játék egy Spinoff-jaként fog kapcsolódin a játékhoz.
A második lépésben egy "Single Player " verzió készül majd, amely már teljesen tükrözi majd, a végső célt, bemutat minden lehetőséget, amely az internetes verzióban elérhető lesz, illetve önnáló sztorit lehet majd végigjátszani Sylmorn földjén. Ennek várható elkészülési időpontja 2008. május.

Végül az MMO változat kerül terítékre, vagyis fejlesztés alá, amelynek lényegéről oldalunkon minden olvasható. Az elkészülés várható időpontja 2008. december.

Ha felkeltette érdeklődésed a munkák, jelentkezz bátran oldalunkon!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi 2007
3D Studio Max 9
Paint Shop Pro
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007. július
2007. december
Beküldve:
2007.08.28 07:11
Fejlesztő:
Dragon Sim Max (11 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: dragonsim@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Tommy
regisztrált tagok: Czud, Nocka, Brand, Csicsó, Kocka, Szivacs, Dominik, Syam, KNorbi, Lord Crusare, Tommy



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 31%

Képek - Sylmorn Földje
Egy újabb InGame
Egy újabb InGame
2007.09.07. 14:01
a készül SpinOff egy Screen Shot-ja
a készül SpinOff egy Screen Shot-ja
2007.09.07. 14:01
A torony teljesen ilyen lesz:)
A torony teljesen ilyen lesz:)
2007.09.05. 16:59
Nem InGame, de hasonló lesz egy kocsma
Nem InGame, de hasonló lesz egy kocsma
2007.09.05. 16:56

Fejlesztési napló - Sylmorn Földje
Tommy 2007.12.24. 06:52
Ideiglenesen leállítottuk a szöveges verzió készítését, mert az MMORPG teljesen le köti energiáinkat. Várhatóan januárban, hivatalosan is csapattá alakulunk. Támogatóinknak köszönjük a segítséget!
Tommy 2007.10.18. 15:20
Már régen, adtam jelet a fejlesztés álapotáról. Az elmúl időben, elkészült a szerkesztő kb 75%-ban. Ez azt jelenti, hogy a stori és a helyszínek elkészíthtőek. A késedelem oka, hogy a 3Ds változat is folyamatosan készül, de igyekszünk tartani a határidőt. Ha csúszunk vele, akkor Sorry mindenkitől.
Tommy 2007.09.19. 07:51
Ma a fejlesztő eszköz terén fejlesztettem:D. Delphi 2005-ről, 2007. Ajánlom indenkinek nyugodt szíveel.
Tommy 2007.09.13. 06:47
Egy Model szerkesztő is készül az engine-hez, hogy a játék készítése során könnyebb legyen a használt modellek tulajdonságainak készre állítása
Tommy 2007.09.05. 17:01
A 3D-s verzió modelljeinek kidolgozása elkezdődött! Ezek láthatóak lesznek a szöveges játék hangulatképei között is. A domborzat és helyszín szerkesztő fejlesztés alatt.
Tommy 2007.08.31. 05:59
A helyszínek elkészítése megkezdődött. Jelenleg kész egy kocsma:D Képekróla hamarosan az oldalon a galériába
Tommy 2007.08.28. 07:47
Web oldalunk fórumán is nyugodtan közzé tehetitek véleményeteket, kérdéseket!
Tommy 2007.08.28. 07:31
Sylmorn földjén élő fajok elkészültek, teljes kidolgozásuk folyamatban.
Az engine ablakozó rendszere elkészült.

Hozzászólások - Sylmorn Földje
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #77335   2007.12.24 08:25 GMT+1 óra  
Hajrá Petra!

Tetszik a skybox, és várom a fejleményeket. Sok sikert!

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #69468   2007.09.06 02:26 GMT+1 óra  
igen (sajnos) már így is több, mint 100 animációt használok összesen a modellekhez és szerintem nincs olyan modellező, aki ingyen megtenné nekem uezt... és a modellekről még nem is beszéltem
alias aalberik
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #69464   2007.09.06 01:22 GMT+1 óra  
"a szereplők egyelőre nem sajátok lesznek, hanem jedi knight kölcsönzés, bár saját formátumba vannak konvertálva;"

Ez már a védjegyeddé válik, Saym

Kuz : syam, nem Saym

Kuzanth: kicsit túlbuzgó voltál... Régebbóta ismerem syamot erről az oldalról, mint téged, sőt az én oldalamra is írt cikket, így tudom, h "syam" és nem "Saym"... Ezért is volt ott a smiley...

Ahogy akarod, csak ezt kb rajtatok kívül senki nem fogja érteni (így pl én sem értettem)...

Ezt a hozzászólást kuzanth módosította (2007.09.06 13:46 GMT+1 óra, ---)
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #69125   2007.08.31 09:33 GMT+1 óra  
udv mindenki,

a single rész készül hol lassabban, hol gyorsabban;
a szereplők egyelőre nem sajátok lesznek, hanem jedi knight kölcsönzés, bár saját formátumba vannak konvertálva;

a történet is nagyjából megvan, bár leginkább tervekből áll egyelőre, de a váza megvan és a helyszín is és a szereplők is...
alias aalberik
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #69072   2007.08.31 06:10 GMT+1 óra  
Idézet
Sedrien :
Majdnem! Sedrien.
Komolyra fordítva a szót: emléxem arra a hajcíhőre anno... Őszinte leszek (ez csak a véleményem): nemhiszem, hogy első projektnek fogtok csinálni egy mmorpg-t... sőőt...
Az viszont nem rossz ötlet, hogy egy single részt fogtok csinálni. Ha az összejön, már fél siker! Várom a 2008 decembert és azt is, hogy mi fog kisülni ebből a projektből.
Ha csináltok egy mmo-t, én leszek az első, aki elismer titeket.

Persze most biztos azt gondoljátok, hogy gonoszkodni akarok evvel az mmo témával... Én a véleményemet mondtam el (személyes tapasztalat árán).



Valamit félre értettél, elsőként nem az MMO-nak, futunk neki, ez egy szöveges szerepj. lesz. Ami tükrözi majd, az elkészülő MMO alapjait. Ami az MMO kapcsán gondot fog okozni, az a hálózatkezelés tökéletes megvalósítása lesz, de ennek fejlesztését már most elkezdjük, mivel már magát a szöveges játékot is interneten játszhatóra tervezzük. Persze ebből is először otthon játszható változat készül.

Ezt a hozzászólást Tommy módosította (2007.08.31 06:32 GMT+1 óra, ---)
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #68944   2007.08.29 03:49 GMT+1 óra  
nemoilvastma évgig ezt a sok szemetet, amit megint sikerült leírnotok, de tegnap megnéztem a játék konceptjeit, és nekem tetszenek... hangulatosak, nem hétköznapiak, szóval nem tudom mi kivetni vlaót látnak a többiek benne, hajrá!
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68936   2007.08.29 02:12 GMT+1 óra  
Matzi:
Köszönjük tényleg, hogy felhívtad a figyelmünket. Egy kis magyarázkodást egndejetek meg. Czudnak már elkezdett, de még nem kidolgozott ötletei, tervei voltak amikor csatlakozott a csapathoz, és bedobta őket a közösbe. Egyet értek azzal amit mondtál, de mint kezdetben volt, nekem kellet volna a hasonló hibákat javítanom. Erre se időm, se energiám nem volt, éppen ezért egy barátom foglalkozik ezzel. Ő nagyon szígorú ilyen téren, legalább annyira, mint Te most. Ígyekszünk javítani a hibákat és ha ilyesmit tapasztalsz kérlek szólj, Amint időm engedi és össze jön a javított anyag bővitem a SF leírást.

Ja igen. És kérek mindenkit a Webünk fórumán is szóljatok hozzá nyugodtan, ebből látják, másokis, hogy van élet nálunk! Köszi
   
czud - Tag | 6 hsz       Online status #68925   2007.08.28 22:46 GMT+1 óra  
Köszi h elolvastad. Nah látod...mint írtuk sok dolog változik és változni fog..azt az Istent már teljesen átírtam csak még nem raktuk fel. A mágiához meg a harchoz kevesebb közöm van, de átlessük, én inkább a világot írogatom, de az a része is folyamatosan átalakul..... Azóta meg sok dolog történt az Istenek korában is, amivel behoztuk az elfeket, orkokat, törpöket, (sötét elfeket?). Így lépésenként összeáll az egész szép lassan, a halandók kora csak az első lépés. Ez a tanus dolog meg csak a vérbeli gonoszság, mi élvezetesebb ha gonosz lennél? ha megölsz valakit vagy ha örökre megnyomorítanád? Szerintem a második.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68921   2007.08.28 16:27 GMT+1 óra  
Tommy:
Erről beszélek, ha látom, hogy van értelme, akkor szívesen segítek az észrevételeimmel. Sojnos nem mindenhol fogadják őket jól, örülök, hogy legalább van kivétel

czud:
Elolvastam, de például az efféle részeket előbb informatívan kellene leírni, utána kéne elmesélős formába hozni. Már csak azért is, mert ha valaki kitalál valami új fajt, akkor írhatod át az egészet. Meg persze baromi nehezen olvasható, sok helyen nehéz kibogozni, hogy kikről is van szó, más részek meg csak megemlítésre kerülnek, de nem magyarázod el, miről van szó.

Végülis ilyen kis populációnál annyira nem vészes a dolog, de nagyobb népeknél ez messze nehezebb lenne, mint ahogy azt leírtad, csak nem tudtam, hogy ez ilyen kis világ. Ezért bocsánatot kérek, de a nevét akkor is változtasd meg.

Azért még van pár dolog, amin lehetne csiszolni, például a tanúk szájbevarrós dolga elég brutál, hogy futtukban gyorsan megnyomorítottak egy népet, és mondván hogy nem akarják kiírtani őket, lassú éhalálra kárhoztatták őket. Ráadásul valószinűleg könnyebb lett volna minddel végezni, ha már úgysem akartak tanúkat.
Aztán olyan apróbb dologk is ott vannak, hogy 3 istennek kezdődik a neve R-el, vagy hogy ha már ragaszkodunk a 4 elemhez (ami lehetne akár 5-6, vagy több is), akkor legyen már a víz hímnemű a levegő meg nőnemű, ahogy elvileg a valóságban is.

A rendszer is érdekes, egyrészt ezt a támadó/védő érték dolgot át kéne gondolni, mmo esetén a kivédett támadás mint olyan nem éppen gykori dolog, pont azért, mert a védelem minden ellenem támadóra hat, vagyis ha nagy, akkor mondjuk egy varázsló nagy előnybe kerül. A dolog inkább függjön a tudástól, mint a szerencsétől, arról nem is beszélve, hogy sokkal szebben is meg lehet oldani, ha már úgyis a gép számol helyettünk. Testrészre támadás meg szerintem fölösleges, elég gáz, ha valakit fejbevágnak, és emiatt elhalálozik. Valójában a játék taktikai része sokkal fontosabb, mint a véletlen eredmény, így a játékos valóban érezheti, hogy ő viszi sikerre a karakterét, ne mcsak úgy jött a dolog.

A mágia ágazatok is eléggé gyűjtés jellegűek, boszokránymester, sámán, egyetemes (mozaik) mágia, meg az olyanok, hogy anyagmágia pszichonikus mágia. Mind m*, a druida és a nekromanta meg d&d. Itt például lehetne újításokat hozni, például lehetnének árny-varázslók, vér-mágusok, szellem-urak, alakváltók, elemntalisták, bűbájosok és animátorok. Vagy hasonlók.
A fekete-fehér, támadó-védő felosztás miért kell? A fekete-fehér dolog felhasználás kérdése, akkor mit is jelent? Támadó-védő, melyik lehet mondjuk a teleport? Ha elmenülök akkor mondjuk védő, ha beleteleportálok valakibe valamit, akkor az támadó, szóval miért is kell kategorizálni?

Na, mentem aludni!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #68907   2007.08.28 12:43 GMT+1 óra  
Idézet
Tommy :
Matzi! Ha logónk csillagára gondolsz, akkor azt nézd meg jobban, mert nem kell hozzá túl nagy fantázia, hogy az egy sárkány szeme. Ha meg elsem olvasod a "Horda" témát miért mondasz ilyen véleményt? Végülis ez is minősít valakit.

Sedrin! De emélékszem arra amit mondtatok és nem is akartam itt a JF-en megjelenni, de a csapatból többen kértek, hogy tegyem föl. Köszi a jókívánságot! Véleményeket várunk, de az utasítások már van aki ossza!


Majdnem! Sedrien.
Komolyra fordítva a szót: emléxem arra a hajcíhőre anno... Őszinte leszek (ez csak a véleményem): nemhiszem, hogy első projektnek fogtok csinálni egy mmorpg-t... sőőt...
Az viszont nem rossz ötlet, hogy egy single részt fogtok csinálni. Ha az összejön, már fél siker! Várom a 2008 decembert és azt is, hogy mi fog kisülni ebből a projektből.
Ha csináltok egy mmo-t, én leszek az első, aki elismer titeket.

Persze most biztos azt gondoljátok, hogy gonoszkodni akarok evvel az mmo témával... Én a véleményemet mondtam el (személyes tapasztalat árán).
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
czud - Tag | 6 hsz       Online status #68898   2007.08.28 11:36 GMT+1 óra  
Matzi elolvasnád a halandók kora részt? Ott van minden előzmény.

   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68897   2007.08.28 11:36 GMT+1 óra  
Matzi. Az észrevételed helyes, már volt aki felhívta a figyelmünket erre, és éppen ezért szerveztünk lektorokat is a csapatba jelen esetben 2 fő, akiknek ez a dolga, hogy ezeket a hibákat, logikátlannak, vagy erőltetett részeket javítsák, összhangban a szerzővel. Sőt ha van kedved részt vehetnél a fejlesztésben, jelen pillanatban is ezt teszed. Irónia nélkül: Köszönjük észrevételed.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68895   2007.08.28 11:32 GMT+1 óra  
Tommy:
A cicomázást a hosszú leíró részekre értettem, miközben sokkal informatívabb vázat is lehetne készíteni.

Saját projectet majd fogok csinálni, de nekem ez motiváció kérdése is.

Lord_Crusare:
Már mondtam, hogy nem a leszólás a célom, csak felhívtam a figyelmet néhány dologra. Ha érdekel valakit, akkor visszakérdezhet, hogy miért mondtam, nem csak fikázok.

czud:
A szövetségnek és a háborúnak is oka szokott lenni. Másrészt egy faj a legritkább esetben egységes. Tudod a németeket sem azért verték el, mert az összes többi nép kénytelen volt nyomorában egyesülni, hanem amúgy is kapcsolatban álltak, és megegyeztek az érdekeik. De mit gondolsz, a közelkeleten miért van az, hogy különböző népcsoportok írják egymást, pedig tökre érdekükben lenne összefogni? Vagy hogy itt nálunk miért nem sikerül megalakítani egy szövetséget a nemzetiségiekkel? Igencsak szükség volna rá. Ez aza alapítsuk egy szüvetséget dolog így háttér nélkül mindenképpen logikátlan.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68894   2007.08.28 11:27 GMT+1 óra  
Ja igen Syam-ot ezúttal megkövetem, férre gépeltem a nevét javítom! És mindenki mástól is bocs akinek elgépeltem a nevét
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68893   2007.08.28 11:25 GMT+1 óra  
Köszi a védőbeszédeket és tényleg csak építőjellegű kritikát várnánk. Aki ért a játékfejlesztéshez fikázás helyett inkább jelentkezzen együtt többre jutunk
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #68891   2007.08.28 11:22 GMT+1 óra  
Abbahagyom a sok leszólást és sok sikert kívánok...Nah meg szerencsét....
Matiz?Sedrin
Egyre poénosabb...Én Joag leszek?
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
czud - Tag | 6 hsz       Online status #68890   2007.08.28 11:20 GMT+1 óra  
Tudom Foxyra és a többiekre értettem.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #68889   2007.08.28 11:19 GMT+1 óra  
Czud: szívesen a támogatást... Csapattag vagyok .

   
czud - Tag | 6 hsz       Online status #68888   2007.08.28 11:13 GMT+1 óra  
Ja ez nem kötejedés, csak elírtuk...Kérlek tényleg csak az szóljon akit érdekel így is rengeteg akadály van előttünk...A hordát én írtam, nem értem miért logikátlan....matzi nem értem miért értelmetlen ha 2 nép összefog egymással ha gyengék akkor meg pláne..tudod túlélés...ha mindenki olyan lenne mint te Európa a németek kezében lenne??? Durva példa de hasonló. Na és az új fajok koppintottak. Ennyi erővel az összes szerepjátékra azt mondhatod h koppintottak a nagy J. R. R. Tolkientől....és köszi minden támogatónknak.

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68887   2007.08.28 11:12 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Nem, Foxy, ez neked nem szólt. A hozzászólást egyszerre írtuk .


Köszi, emgnyugottam

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #68886   2007.08.28 11:11 GMT+1 óra  
Nem, Foxy, ez neked nem szólt. A hozzászólást egyszerre írtuk .

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #68885   2007.08.28 11:08 GMT+1 óra  
Hát ez télleg nemkis meló, de ha fokozatosan álltok a dologhoz, akkor lehet valami be is lesz fejezve - én így látok valami reményt a sikerre.
Ha Petra motor működteti az FPS-t akkor csak 'Syam' az, nem 'Saym' - fú de rossz ezt kiejteni - persze nem szólok bele (bocs, ha én néztem el)
Szvsz, ha az FPS végéig eljuttok jövő év végéig, az is nagyon jó lesz, sok nagy cégnek az se szok' 1 év alatt menni... hajrá!
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #68884   2007.08.28 11:07 GMT+1 óra  
Most nem kötekedésből, de látom, hogy Petra engine, akkor az mégis SYAM, nem SAYM.
Vagyis én igy ismerem.

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68883   2007.08.28 11:06 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Na most, én nem értem, miért kell megint (IGEN, MEGINT!!!!) lehúzni ezt a projektet. Elég lesz, emberek. Nekiálltak (nekiálltunk?) újra, és ezúttal szebb és jobb lesz, arról nem is beszélve, hogy kisebb célokon keresztül jutunk majd el a lényegig. Tessék addig minket békénhagyni, és max. építő kritikát írogatni.



Ez nekem is szólt? Mert ha igen, akkro valamit félreértettél

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #68882   2007.08.28 11:03 GMT+1 óra  
Na most, én nem értem, miért kell megint (IGEN, MEGINT!!!!) lehúzni ezt a projektet. Elég lesz, emberek. Nekiálltak (nekiálltunk?) újra, és ezúttal szebb és jobb lesz, arról nem is beszélve, hogy kisebb célokon keresztül jutunk majd el a lényegig. Tessék addig minket békénhagyni, és max. építő kritikát írogatni.

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #68880   2007.08.28 10:54 GMT+1 óra  
Nekem tetszik. Meg ha az MMO nem jön össze, akkor legalább van egy szöveges kalandjáték és (akár) egy 3D-s kanalndjáték is. Ambíció van bennük, én azt mondom, hogy hajrá. Sok sikert (és ezt nem iróniával mondom)

   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68879   2007.08.28 10:53 GMT+1 óra  
Jut eszembe Matiz, ha értesz a dologhoz, miért nem csatlakozol, vagy kezdesz valami saját projektbe? Én biztos kíváncsi volnék rá!
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68878   2007.08.28 10:49 GMT+1 óra  
Ami a cicomázást illeti, azzal nem értek egyet, szerintem még semmi nincs cicomázva söt, még minden csak egy csupasz váz. Még sok munka van minden apró részen. Először ezért készül el a szöveges változat (cicoma), még sokat fog változini a dolog.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68877   2007.08.28 10:34 GMT+1 óra  
czud:
Nem rólad beszéltem, hanem a világ elemeiről.

Tommy:
Az , hogy sok MMOval játszott, még nem teszi tapasztalttá. Bárki simán eljátszhat évekig, anélkül, hogy a leghalványabb fogalma is lenne arról, hogy milyen az a világ, ami körülveszi a karakterét. Ráadásul nem csak MMO-k vannak a világon, de még azon kívül is elég sokat érdemes lenne utána gondolni, hogy hogy is működik a világ, nem csak úgy összepakolni mindent.

Az, hogy nincs kész, nem mentség, elsőre egy működő vázat kéne összehozni, nem pedig fullra cicomázni a "még nem biztos" részeket.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68876   2007.08.28 10:23 GMT+1 óra  
Matiz! Lehet, hogy férre értelek, de arra a szerkesztőre gondolsz, aki a világ bizonyos részeit és a "hordát" dolgozza ki? Ő több MMO-val játszott mint amennyit én ismerek, pedig az sem kevés, sokkal tapasztaltabb mint gondolnád. A dolog még gyerekcipőben jár, de haladunk, csak lassacskán...
   
czud - Tag | 6 hsz       Online status #68875   2007.08.28 10:22 GMT+1 óra  
Hát nemtom sok dolog alakult/alakul és alakulni fog....van amit kiveszünk és van amit nem..de kérlek olvasd el mondjuk a történetet és akkor mond h fantáziátlan. Miért kell mindent a wowhoz hasonlítani, én nem játszottam vele ugyhogy ez bukó ötlet volt...de én személy szerint nem azért akartam h felrakjuk h szídjátok, hanem hátha tudtok pár jótanácsot, stb...azon kívűl h hagyjuk abba.

   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #68874   2007.08.28 10:21 GMT+1 óra  
nemár megint szídjátopk tudom igazatok van de hagyátok már nagycsinálják max.nemlesz meg vagy nemtetszik majd senkinek.
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68873   2007.08.28 10:17 GMT+1 óra  
Tommy:
Ezt most nekem írtad, vagy Sedriennek?
Ha nekem, akkor csak arra akartam rámutatni, hogy függetlenül attól, hogy valaki mennyire tud játékot készíteni, még nem biztos, hogy szerepjátékot is tud. Az alapján, hogy bevallottan a m* az egyetlen játék, amivel játszott a kitaláló, és a leírásokból is csak az érződik, hogy az összes ismerete onnan, illetve a wowból ered. Így rpg-t írni olyan, mint taligatologatás alapján autós játékot írni.

Egy időben írtunk, szerk:
Az a színes sokágú csillag, ami alatt a Sylmord felirat virít az egy sárkányszeme? O_o
A könyvet meg elolvastam, a horda dolog meg koppintás szagú, ráadásul tök logikátlan is, nem fog minden szerencsétlen faj szövetkezni, csak azért mert egyformán szerencsétlenek. Mindegy.
Utasítást meg nem osztottam, csak véleményeztem. Lehet úgy is nézni, hogy fikáztam, és lehet úgy is, hogy szemlátomást nem értetek a témához, és szóvátettem. Amennyiben úgy érzed, hogy az előbbi igaz, akkor nyugodtan jelezd, és nem szólok hozzád, ha belátod, hogy van némi igazság abban, amit mondok, akkor viszont lehet miről beszélni.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68872   2007.08.28 10:16 GMT+1 óra  
Matzi! Ha logónk csillagára gondolsz, akkor azt nézd meg jobban, mert nem kell hozzá túl nagy fantázia, hogy az egy sárkány szeme. Ha meg elsem olvasod a "Horda" témát miért mondasz ilyen véleményt? Végülis ez is minősít valakit.

Sedrin! De emélékszem arra amit mondtatok és nem is akartam itt a JF-en megjelenni, de a csapatból többen kértek, hogy tegyem föl. Köszi a jókívánságot! Véleményeket várunk, de az utasítások már van aki ossza!
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #68871   2007.08.28 10:15 GMT+1 óra  
Idézet
Sedrien :
Tommy hát mégis mmo-val kezded...



a leírásból nekem az jött le, hogy először egy szöveges rpg-t írnak...
   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68870   2007.08.28 10:10 GMT+1 óra  
Az előbbi hozzá szólást nem igen értettem, de ha kifejted, kíváncsi vagyok rá! Köszi
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #68869   2007.08.28 10:09 GMT+1 óra  
Úgy látszik Tommy nem (igazán) vette figyelembe azt, amit mondtunk neki...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #68868   2007.08.28 09:59 GMT+1 óra  
Az egy dolog, hogy MMO, és az is, hogy RPG, amikor a készítők szemlátomást nem ismernek más játékot csak a m*-t és a wow-ot. Ilyenek, hogy horda, meg a sokágú csillag logo, baromi nagy fantáziára utal. És még sorolhatnám...
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
babiok - Tag | 159 hsz       Online status #68867   2007.08.28 09:53 GMT+1 óra  
sztem ezt nefolytassuk...elégvolt egy topic erre.. majd meglátjuk,sok sikert hozzá
Már rég az új nevem colker csak nem lehet sajnos átírni a nevemet:(
Asus P5LD2.X/1333 alapla,2GB Ram,Intel DC 2.2GHZ,Getforce 8600GT
World Of Warcraft,Guild Wars Factions,Counter-Strike
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #68865   2007.08.28 08:40 GMT+1 óra  
Tommy hát mégis mmo-val kezded...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #68862   2007.08.28 07:52 GMT+1 óra  
Nocsak, beregelted a projectet. Hmm és hmm.
Először is gratula hozzá, másodszor pedig köszönöm, hogy én is a tagok közt vagyok, mégha csak "érintőlegesen" foglalkoztam is ezzel a játékkal. Hajrá, sok sikert, és remélem a 2008.Decembert Sylmorn földjén tölthetem .

   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68859   2007.08.28 07:34 GMT+1 óra  
Szia!
Saym, a játék SpinOff-ján dolgozik, azt ő kódolja.
   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #68857   2007.08.28 07:28 GMT+1 óra  
Hmm, Syam, vagy Saym az engine kóder?

   
Tommy - Tag | 41 hsz       Online status #68853   2007.08.28 07:11 GMT+1 óra  
Dragon Sim Max: Sylmorn Földje
   
> 1 <