játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Galaxies and empires
Scifi űr-RTS
Kategória: RTS
A projectről:
Egy egyszerű, de lehetőleg minél magasabb színvonalú űr - RTS, ami egy régebben kitalált sci-fi világomban játszódik.
Amik a legfontosabb pontok:
- A legegyszerűbb egységek többségének is lesz legalább egy különleges képessége "varázslata"
- A pályán sok dolgot lehetne használni, lesznek boltok, ahol lehet különleges egységeket vásárolni.Lesz nekik is "varázslatuk"
- Egyszemélyes hadjárat + skirmish.
- Két, minél jobban kiegyensúlyozott oldal minimum 10-10 egységgel. (de szerintem több lesz)

A játék jelenleg úgy néz ki, hogy mindkét oldalon 15-16 egység lesz - a skirmishben - de ezen kívül a kampányba igyekszek belepakolni plusz tartalmat, olyan egységeket, amik miatt tényleg érdemes lesz a hadjárattal játszani, pl. olyan csatahajók, amik nem különböznek funkcióban túlságosan a skirmish egységektől, de mégis feldobhatják az adott pályát.

Vannak különféle fajok is, amik skirmishben is feltűnnek, mint az egyik-másik oldal segítői, de a kampányban kapnak több szerepet és egységet is. Jelenleg a mag-közeli világok támogatói közül a Rancraab-oknak és az Elvonoknak lesznek kisebb küldetései (a skirmishben 2-2 egységgel képviselik magukat, de a kampányban még kapnak legalább 3 saját egységet), illetve a Klandoth királyságok is hasonlóképpen a másik galaxis telepesei közül.

A játékmenet jelenleg a kontroll-pontok körül forog, minél több ilyen helyet birtoklunk, annál magasabb szintű egységet fejleszthetünk, és a pénzt is ezek adják.

A kő-papír-olló rendszert annyival oldottam meg, hogy van egy "bonus against big ships" változó, ami miatt bizonyos űrhajók a nagyobb célpontok ellen hatásosabbak lesznek. (pl. a vadászok a kisebb egységek,pl. bombázók, más vadászok ellen jók, a bombázók a nagy hajók ellen, a nagy hajók a vadászok ellen, stb...)

Jelenleg a játékrendszer, mindkét oldal egységei (esetleg 1-2 lehet még), sok kampány-egység, a menü rendszer és egy skirmish pálya van meg.

A jelenlegi terv 5 kampány egyenként 7 pályával, soknak tűnik, remélem összejön, a történet nagy vonalakban már megvan.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM7, GIMP, Wings3d, Audacity, openMPT, UVmapper, Notepad
Blender
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011
remélem 2013
Beküldve:
2010.02.28 10:44
Fejlesztő:
Frogbone Games ( fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 55%

Képek - Galaxies and empires
Az összes egység méretarányosan, nagyobb felbontásban nem tudtam feltenni a méretkorlátozás miatt.
Az összes egység méretarányosan, nagyobb felbontásban nem tudtam feltenni a méretkorlátozás miatt.
2014.01.20. 11:08
Drakwuf hajók :)
Drakwuf hajók :)
2013.08.27. 16:03
Biológiai alapú űrhajó, az outer rims új hajója.
Biológiai alapú űrhajó, az outer rims új hajója.
2013.08.13. 10:16
Hajók - render
Hajók - render
2013.07.04. 10:13
Pár hajó a kapmpányba
Pár hajó a kapmpányba
2013.06.12. 16:21
Klandoth hajók
Klandoth hajók
2013.06.12. 16:21
Octopus fighter
Octopus fighter
2013.06.12. 16:20
Lezuhanó űrhajó
Lezuhanó űrhajó
2013.06.12. 16:19
Protectorok cinematic-ban
Protectorok cinematic-ban
2013.06.12. 16:19
Kész egységgyártás
Kész egységgyártás
2013.04.23. 15:18
Na, összes alliance units
Na, összes alliance units
2013.04.06. 06:01
Alliance units, még lesz 2 (illetve az egyik egység tökmásképp fog kinézni, mint a képen)
Alliance units, még lesz 2 (illetve az egyik egység tökmásképp fog kinézni, mint a képen)
2013.04.05. 13:32
Fuel ship
Fuel ship
2013.03.15. 14:49
Fuel ships
Fuel ships
2013.03.15. 14:48
Ringer battleships
Ringer battleships
2013.03.15. 14:48
Rancraab fighter
Rancraab fighter
2013.03.15. 14:47
H-wing
H-wing
2013.03.15. 14:47
O-wing a renderhez
O-wing a renderhez
2013.03.13. 12:56
C-Wing a render animba.
C-Wing a render animba.
2013.03.11. 14:58
Hwing - ilyen teaserhez 2
Hwing - ilyen teaserhez 2
2013.03.09. 15:37
Hwing - ilyen teaserhez...
Hwing - ilyen teaserhez...
2013.03.09. 15:01
Ez meg egy eddig még el nem készült hajó...
Ez meg egy eddig még el nem készült hajó...
2013.02.28. 10:09
Ez egy másik változata volt a H-wingnek.
Ez egy másik változata volt a H-wingnek.
2013.02.28. 10:08
Kb ilyen csatákat kéne összehoznom... :)
Kb ilyen csatákat kéne összehoznom... :)
2013.02.28. 10:01
O-szárnyú szerelgetve...
O-szárnyú szerelgetve...
2013.02.28. 10:00
Koncepció#3 O-szárnyú.. :)
Koncepció#3 O-szárnyú.. :)
2013.02.27. 14:48
Koncepció#2
Koncepció#2
2013.02.27. 14:48
Koncepció#1
Koncepció#1
2013.02.27. 14:48

"A játék fejlesztését a borítóval kell kezdeni!!!" #2
2011.07.24. 16:34

"A játék fejlesztését a borítóval kell kezdeni!!!" :)
2011.07.24. 16:34
Pár egység...
Pár egység...
2011.07.23. 10:17
A másik oldal is készülget
A másik oldal is készülget
2011.07.23. 10:16
De gyógyíthat is.
De gyógyíthat is.
2011.07.21. 06:40
Supporter cruiser - pajzsot csinálhat bármilyen egység köré
Supporter cruiser - pajzsot csinálhat bármilyen egység köré
2011.07.21. 06:40
Kilőhető barna aszteroidák - lesből támadáshoz
Kilőhető barna aszteroidák - lesből támadáshoz
2011.07.21. 06:39
Protector kép
Protector kép
2011.07.19. 16:10
Protector-ok...
Protector-ok...
2011.07.19. 16:09
Nebulonködben a hajók láthatatlanok!
Nebulonködben a hajók láthatatlanok!
2011.07.19. 08:46
Galaxy At war - első kép
Galaxy At war - első kép
2011.07.18. 08:39
Madár.
Madár.
2011.03.01. 16:34

Fejlesztési napló - Galaxies and empires
Thrall 2014.05.02. 15:48
1.0-ás skirmish verzió. Campaign nem lesz, egyszerűen maga a motor szerintem nem alkalmas rá, hogy normálisan el legyen mondva a történet.
A kampányba tervezett egységeket beépítettem a skirmishbe.
Innen tölthető az installer:

http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-v10
Thrall 2013.11.23. 06:17
Egy új gameplay: Core Gameplay
és az új demó:
http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-single-player-demo-v11
Thrall 2013.11.16. 07:01
http://www.youtube.com/watch?v=56GcZhDT1ic
Outer rim flotta gameplay.
Thrall 2013.11.15. 13:57
Új gameplay video azt új egységekkel:
http://www.youtube.com/watch?v=TPPN_nYLEZw
Thrall 2013.07.21. 16:27
Sziasztok, egy kis demo, kipróbálni, milyen is a játék:http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-single-player-demo-v101
Elvileg ez így már játszható, remélem nem lesz baj.
Thrall 2013.07.12. 17:44
http://www.youtube.com/watch?v=-2TDEcq25hU
+ egy kis teaser.
Thrall 2011.02.25. 16:23
A kameraállást feljebb tettem, úgy gondolom, így sokkal jobban kezelhető a játék, és a modellek is jobban néznek ki messzebbről.
A fák újak és szebbek, és lehet lovat szummonálni. Amúgy utánakerestem, és van itt mítológia bőven, szóval remélem sikerül összehozni valamit.
Thrall 2011.02.12. 07:24
Lovaglás:
A játékban Koppány seregei - mivel egy lovas-nomád népről van szó - "gyárthatnak" lovat.
Önmagában ez csak felderítésre jó, azonban minden gyalogos egységünket lóra ültethetjük, így nem csak a lépésszámuk növekedik sokszorosára, de a sebzés nagy részét is szegény paci kapja.
Thrall 2010.07.19. 02:36
http://www.youtube.com/watch?v=H8YmLvC_YBw
Az első videó...
Thrall 2010.07.12. 03:00
A projekt még él, most építettem be a nyersanyag-szerzést.
Két nyersanyag lesz: ellátmány és energia. Nem valami eredeti, de szerintem két nyersanyag elég egy RTS-be.
Vannak már tereptárgyak is, igaz még csak ilyen passzívak, mint a jéghegyek.
Thrall 2010.03.22. 15:37
Mostanában nem nagyon van időm a fejlesztésre, de most be lett építve egy új egység: a hunter scarab.
A pénzért vehető fejlesztéseket akarom majd rajta tesztelni, fejlesztéssel levegőbe is lőhet majd...

Hozzászólások - Galaxies and empires
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #202845   2014.05.02 23:48 GMT+1 óra  
1.0-ás skirmish verzió. Campaogn nem lesz, egyszerűen maga a motor szerintem nem alkalmas rá, hogy normálisan el legyen mondva a történet.
A kampányba tervezett egységeket beépítettem a skirmishbe.
Innen tölthető az installer:

http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-v10
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #199639   2013.11.30 14:06 GMT+1 óra  
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #199442   2013.11.23 14:17 GMT+1 óra  
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #199160   2013.11.16 15:01 GMT+1 óra  
Outer Rim Gameplay
Outer rim flotta gameplay.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #199152   2013.11.16 11:57 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
Érdekes. A hangok nagyrészt jók, csak pár van ami nem valami szép. Például van egy ilyen röfögés valami hang pl 5:00-nél, fejhallgatóval be is recseg.

Még építkezésnél a $ is furcsán néz ki szerintem. Valahogy elüt a környezettől.


Köszönöm a kritikát, amúgy meglepően jogos mindkettő.
Szerintem cserélve lesznek, a hang amúgy minden rakétakilövős egységnél ez, és tényleg csak jobb híján került be.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #199148   2013.11.16 10:27 GMT+1 óra  
Érdekes. A hangok nagyrészt jók, csak pár van ami nem valami szép. Például van egy ilyen röfögés valami hang pl 5:00-nél, fejhallgatóval be is recseg.

Még építkezésnél a $ is furcsán néz ki szerintem. Valahogy elüt a környezettől.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #199143   2013.11.15 21:58 GMT+1 óra  
Galaxies and Empires gameplay
Készítettem egy gameplay videót, egy meccsről.
Amúgy tökre nehéz gameplayt készíteni, nyerni is kell, meg kell mutatni az egységeket, meg kell mutatni az ellent...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #197037   2013.08.30 20:08 GMT+1 óra  
zsír

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196722   2013.08.13 18:20 GMT+1 óra  
Bekerült még 3 egység. Biológiai alapú űrhajó, az outer rims új hajója, ha elpusztítja az ellent, egy kis lárva bújik elő az ellenség roncsai közül, és egy ideig, amíg el nem fogy az energia, támadja az ellenséges egységeket. Kaptak még egy kémegységet, ami alapból láthatatlan.
A flotta kapott egy kifejezetten nagy hajók elpusztítására specializálódott hajót, viszonylag drága, de csak a bombázóktól kell tartania.

Ezzel végül mindkét oldalnak 16 egysége van, ami szerintem már elég lesz, (meg nem is fér ki több), szerintem menni fog egy demó a változtatásokkal, és akkor lassan csinálom a kampányt.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196242   2013.07.22 00:26 GMT+1 óra  
Sziasztok, egy kis demo, kipróbálni, milyen is a játék:http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-single-player-demo-v101
Elvileg ez így már játszható, remélem nem lesz baj.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196231   2013.07.21 22:12 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Az erejéhez mérten túl olcsó és túl jó a Rancraab vadász. Az erejét nem kellene csökkenteni, viszont az árát legalább 500-al megnövelném, mert jelenleg viszonylag hamar legyártok belőle 15-20 darabot, és aztán úgysem állít meg senki.


Szerintem adok neki egy kisebb szorzót a nagy hajók ellen, illetve drágább lesz.
Az alap koncepció az volt, hogy az O-Wing, Rancraab vadász illetve a Raven-ből csak 3-3-at lehet építeni, és így ők ilyen "elitpilóták", az ilyeneket nem lehet tucatképzéssel gyártani, de végül ezt elvetettem.

Viszont: A másik oldalt próbáltad?
Csak mert ezek amiket írtál nagyon hasznos infók voltak.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #196211   2013.07.21 16:51 GMT+1 óra  
Az erejéhez mérten túl olcsó és túl jó a Rancraab vadász. Az erejét nem kellene csökkenteni, viszont az árát legalább 500-al megnövelném, mert jelenleg viszonylag hamar legyártok belőle 15-20 darabot, és aztán úgysem állít meg senki.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196207   2013.07.21 16:16 GMT+1 óra  
File Deleted.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196201   2013.07.21 12:12 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Ami még ennél is nagyobb para, hogy nekem egyszer sem sikerült elfoglalnom egy ellenséges control point-ot. Onnantól kezdve, hogy ők birtokolták, nem tudtam átvenni. Gondoltam esetleg más egységekkel lehetne, végigpróbáltam az összes elérhető egységet, egyikkel sem sikerült. Az ellenség persze gond nélkül átvette az én pontjaimat. Így aztán hiába végeztem ki az ellenséges bázist, és hiába nem tudott az ellenség számottevő ellenállást felmutatni, a meccset nem tudtam megnyerni.

Ezeket mind építő jellegű kritikának szántam, szerintem javítható dolgokról van szó, a legkeményebb dió talán a játékegyensúly lesz, illetve a speciális képességek életképessé tétele. Mindenesetre sok sikert ezekhez, az RTS az egyik ( ha nem "a" ) legnehezebb műfaj, és azért 55%-os készültséghez képest jól fest ez!

Szerk.: Második játék után még annyi visszajelzésem lenne, hogy ha kijelölöm az ellenséget, akkor jó volna, ha az ő képességeiket nem tudnám használni.


Hujjujjujj...
A control point foglalás jól működött mindeddig, de pont a demó előtt módosítottam kicsit.
NA jó, ebből visszavonás lesz...
A kritikákast amúgy köszönöm, pár dolgot mindenképpen módosítok rajta, az "ellenségegység képességeit látom" dolog szintén nagy hiba, és eddig jól működött, utánanézek...

SZerk:
A hibát már ki is javítottam, de majd este teszek fel újabb demót.
btw.: Mostmár kiszedhetővé teszem a flaret a kedvedért, tényleg köszi a gyors visszajelzést, ez egy ciki hiba, gyakorlatilag nem lehet így a játékban győzni...

Bocsi, és még egy kérdés:
Az olcsó és jó vadász alatt mit értesz? A H-winget?
Mert akkor változtatok, elvileg van egy <1 szorzója csatahajók ellen, de valószínűleg így is túl erős, kipróbálom a technikát...

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2013.07.21 12:42 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #196200   2013.07.21 11:38 GMT+1 óra  
Huh, hol is kezdjem...

Amikor először beléptem, elég pozitív volt az összkép, van angol és magyar nyelv, a főmenü a lehetőségekhez képest jól néz ki, és a pálya elindítása előtt is beállítható pár dolog. Rögtön ilyen retro RTS érzetem volt tőle, el is indítottam az alapból kiválasztott pályát.

Ami azonnal zavarni kezdett, az az óriási lens flare a háttérben. Ezt ki kellene onnan venni, piszkosul zavaró, elvonja a figyelmet a játékról. A másik, ami csak kis idő múlva tűnt fel, hogy az egységeim belegyalogolnak a teleportba, akkor is, ha erre senki sem kérte őket (tehát pl. mögé kattintottam és nem a teleportra). Cserébe legalább az ellenség is simán belerepül a fekete lyukba, így egy idő után pár apróbb vadászt leszámítva egyetlen egység sem támadta a bázisomat.
Amiket eddig felsoroltam, azok a kisebb problémák, ezektől még simán lehetne jót játszani, sőt, időnként (főleg nagyobb csatáknál) érződik, hogy jó lesz ez.
Két nagy probléma van. Az első, hogy bár az egységek leírásában sok képesség szerepel, illetve gondolom ezeket már használni is lehet, az egésznek semmi értelme mert, mint számtalan más RTS-ben, itt is megvan az a kellően erős ugyanakkor kellően olcsó vadász, amiből ha legyártok eleget, akkor nem sokan tartóztatnak fel, jobb klikk a szembejövőkre és kész. Ezt ellensúlyozza az, hogy az ellenségre néha nagyon nehéz rákattintani jobb gombbal, és ilyenkor a flottám gond nélkül elrepül a delikvens mellett. Esetleg a kattintáshoz használt bounding boxot meg lehetne növelni.
Ami még ennél is nagyobb para, hogy nekem egyszer sem sikerült elfoglalnom egy ellenséges control point-ot. Onnantól kezdve, hogy ők birtokolták, nem tudtam átvenni. Gondoltam esetleg más egységekkel lehetne, végigpróbáltam az összes elérhető egységet, egyikkel sem sikerült. Az ellenség persze gond nélkül átvette az én pontjaimat. Így aztán hiába végeztem ki az ellenséges bázist, és hiába nem tudott az ellenség számottevő ellenállást felmutatni, a meccset nem tudtam megnyerni.

Ezeket mind építő jellegű kritikának szántam, szerintem javítható dolgokról van szó, a legkeményebb dió talán a játékegyensúly lesz, illetve a speciális képességek életképessé tétele. Mindenesetre sok sikert ezekhez, az RTS az egyik ( ha nem "a" ) legnehezebb műfaj, és azért 55%-os készültséghez képest jól fest ez!

Szerk.: Második játék után még annyi visszajelzésem lenne, hogy ha kijelölöm az ellenséget, akkor jó volna, ha az ő képességeiket nem tudnám használni.

Ezt a hozzászólást Lord_Crusare módosította (2013.07.21 11:52 GMT+1 óra, ---)

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196198   2013.07.21 02:44 GMT+1 óra  
Sziasztok, egy kis demo, kipróbálni, milyen is a játék:
http://www.indiedb.com/games/galaxy-at-war/downloads/galaxies-and-empires-single-player-demo
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196048   2013.07.13 19:18 GMT+1 óra  
Nameg a logo és a jelenet közt túl éles a vágás, én valami áttűnéssel hoztam volna össze a kettőt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #196037   2013.07.13 16:00 GMT+1 óra  
Klassz videó!Nekem egy kicsit furcsán jön ki hogy a végén a logó miatt megszakad és utána arra a rövid időre fojtatódik a kizoomolás.Én a logóval lezártam volna.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #196022   2013.07.13 01:45 GMT+1 óra  
Sziasztok,
egy kis teaser a játékhoz, a skirmish demo nemsokára...
GaE CGI Teaser
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #195469   2013.06.26 21:31 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
javaslom, hogy először inkább a teljes játékrendszert írkátok meg egy szuszra, aztán később lehet beledobálni már nyugisan a modelleket


A játékrendszer nagyrészt megvan, a demo lassan készül, régen frissítettem az adatlapot.
Most elvileg aktuális, az 55% talán kicsit alacsony is a készültséghez.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #195345   2013.06.21 23:19 GMT+1 óra  
javaslom, hogy először inkább a teljes játékrendszert írkátok meg egy szuszra, aztán később lehet beledobálni már nyugisan a modelleket

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #192443   2013.03.16 22:28 GMT+1 óra  
Ja, amúgy egy kis video:
http://youtu.be/W8C5XoTAE78
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #192404   2013.03.16 13:38 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Tanulmányozásra ajánlom a Gratuitous Space Battles -t, ha még nem tetted!


Sok-sok szépet írtak róla, mindjárt lejön a demó.
Amúgy ez kicsit hagyományosabb 4X-es lesz.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #192397   2013.03.16 11:19 GMT+1 óra  
Tanulmányozásra ajánlom a Gratuitous Space Battles -t, ha még nem tetted!

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #157225   2011.07.26 14:52 GMT+1 óra  
Egy rövid videó, ami elég kis felbontású lett!
De bemutatja, milyen mozgás közben, és hogy a képességek mennyire megváltoztatják a játékot.
Galaxy At War

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.07.26 15:15 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #157220   2011.07.26 14:31 GMT+1 óra  
Nem nyit minden kis kezdemény projektnek külön lapot (!), hanem a régit írja át. A jelenlegi aktuális az "űrstratégia",de ha kicsit olvasnál, leírta már Gábor is.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #157219   2011.07.26 14:23 GMT+1 óra  
Ez most csodaszarvas-vadászat, vagy űrstratégia, vagy vízi RTS, azért nyithatnál nekik egy külön lapot.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #157161   2011.07.25 23:56 GMT+1 óra  
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156940   2011.07.21 20:17 GMT+1 óra  
http://yscik.com/jf/journal.php?m=page&p=102
Az eddigi projektek ebben a topikban.
Innentől ezt igyekszem befejezni.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #156794   2011.07.20 01:35 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
[...]
De van ez valahol integrálva az oldalon, vagy csak nekem nem tűnik fel, hogy valaki vezeti?
[...]


Fent a menü alatt van ilyen hogy webnaplóm. A kapcsolatok menüben meg meg lehet nézni másokét. Ha van még kérdés akkor azt valami témához vágó topicba.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156748   2011.07.19 12:39 GMT+1 óra  
Tyű

Jó pap is holtig....

De van ez valahol integrálva az oldalon, vagy csak nekem nem tűnik fel, hogy valaki vezeti? Úgy értem, hogy a friss fórum hozzászólásokat, és a friss GP hozzászólásokat egyből látni, ezt hol találom a főoldalon?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #156745   2011.07.19 12:18 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Külön blog az oldalra mindenkinek.



http://yscik.com/jf/journal.php

má van :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #156744   2011.07.19 12:17 GMT+1 óra  
Blogot jelenleg is lehet vezetni, amúgy meg ez a JF v2.0, a következő mondjuk a 3as lehet.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156741   2011.07.19 12:03 GMT+1 óra  
Külön blog az oldalra mindenkinek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156735   2011.07.19 10:20 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Ezért nem regeltem émn még semmit. Hasolóan lenne kaotikus az én topicom is, maly regelek ha 50 % felett lesz a cucc, akkor félhetőleg be is fejezem.

Nem sértésnek szánom, jó ez így, legalább látjuk, hogy dolgozol valamin, rólam meg azt hiszitek, hogy lazsálok, szóval ez így lehet szerencsésebb.


Leghet hogy mindenkinek kéne egy ilyen projekt, hogy "amin épp dolgozok".
Majd a JF 2.0-ban!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156731   2011.07.19 07:21 GMT+1 óra  
Ezért nem regeltem émn még semmit. Hasolóan lenne kaotikus az én topicom is, maly regelek ha 50 % felett lesz a cucc, akkor félhetőleg be is fejezem.

Nem sértésnek szánom, jó ez így, legalább látjuk, hogy dolgozol valamin, rólam meg azt hiszitek, hogy lazsálok, szóval ez így lehet szerencsésebb.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156689   2011.07.18 16:41 GMT+1 óra  
Lehet hogy megint újrahasznosítom a topikot.
Nem lehetne egy olyan projektem, hogy " kisebb/kezdetleges projektjeim "?
Mindenesetre: a sky strategy alapjaira éptíve akarok egy kisebb űrstratégiát készíteni, aztán majd kiderül, meddig jutok.
Már van belőle kép!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #148571   2011.03.04 23:47 GMT+1 óra  
like

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #148298   2011.02.27 21:30 GMT+1 óra  
Dehogy probléma. Szépen halad, így tovább.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #148293   2011.02.27 20:44 GMT+1 óra  
Amúgy baj, hogy játékot váltottam? Tehát ilyet nem illik csinálni a jf.hu-n?
Mondjuk pl. tényleg baj lehet, mert így kikerültem a projekt elfogadása/jóváhagyása dolgot.
Remélem nem lesz probléma.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #148237   2011.02.26 10:15 GMT+1 óra  
Ja, kicsit mintha más lenne a játék.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #148079   2011.02.22 14:09 GMT+1 óra  
hmmm... mintha változott volna valami.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #137698   2010.07.19 11:37 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=H8YmLvC_YBw
Az első ilyen "teaser előtti" videó. A helikopterek rotorja nem így mozog, csak valamiért a videón ilyen lassúnak látszódik.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #137508   2010.07.15 14:16 GMT+1 óra  
Idézet
PGAMES :
Nem tudom letölteni a demót! És a honlap sem jön be! Annak ellenére ígéretes darabnak ígérkezik, CSAK ÍGY TOVÁBB! Én biztosan ki fogom próbálni, ha egyszer lesz rá lehetőségem.


nem tudom mi lehetett a baj, de most elvileg működik a link.
Demo még nincs, egyenlőre videót akarok összehozni, de ahhoz kellene a másik oldalról is egy pár egység.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #137503   2010.07.15 12:36 GMT+1 óra  
Nem tudom letölteni a demót! És a honlap sem jön be! Annak ellenére ígéretes darabnak ígérkezik, CSAK ÍGY TOVÁBB! Én biztosan ki fogom próbálni, ha egyszer lesz rá lehetőségem.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #137361   2010.07.12 17:58 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
A seamless ugytudom azt jelenti, hogy tetszölegesen egymás mellé rakhatod és folytonos lesz, nem látszodnak a határok (pl. a honlapom háttere is ilyen).



Lehet, hogy azt jelenti. Én itt most arra használtam, hogy szemcsés.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #137358   2010.07.12 17:21 GMT+1 óra  
Az egymás mellé rakod és folytonosnak látszik cuccot tile-ozódásnak hívják
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #128712   2010.03.10 16:04 GMT+1 óra  
Jómagam is azt hittem, hogy én vagyok a tudatlan mert nem értem mi köze a seamlessnek a mipmap-hoz. Ezekszerint nem vagyok egyedül.

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #128708   2010.03.10 12:39 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Ezek a textúrák nekem nem túl seamless-ek így első ránézésre. Nem készít mipmap-et a cucc amit használsz?



Seamless és mipmap? Ezt hogy hoztad össze
A seamless ugytudom azt jelenti, hogy tetszölegesen egymás mellé rakhatod és folytonos lesz, nem látszodnak a határok (pl. a honlapom háttere is ilyen).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #128681   2010.03.09 20:49 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
Egyetértek Seeting-gel, legalább egy mipmap jól esne a szememnek

Amúgy kicsit emlékeztet a water-world filmre


Nos a Waterworld párhuzam érthető - itt is víz borítja a világot, és amúgy részben az is inspirációt jelentett, szerintem nem sok filmes tengeri ütközet lett annyira különleges és látványos, mint abban a filmben.

A textúrák: hát nem tudom. Lehet később kezdek velük valamit, jelenleg nem sok időm van, elsősorban a jobb placeholderek, és a "motor" felépítése az, amivel foglalkozhatok, ilyenekre van időm.
Nyáron kezdődik el az érdemi rész, majd meglátjuk akkor!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/