játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

DX Ball 2D
DX Ball 2D
Kategória: szórakoztató ügyességi játék
A projectről:
Tisztelt Olvasó!

Csapatunk a múlt évben alakult, de csak nyáron kezdtünk bele egy saját fejlesztésű garázsprojectbe, célunk az volt, hogy az alapvető vezérlést, játék kialakítást megtanuljuk egy játék készítése folytán, mely a mai napon be is fejeződött. Íme tehát legelső garázsfejlesztésünk. Csodákat senki ne várjon, kritikát szívesen fogadunk, ha építő jellegű!

Leírás:

A klasszikus "pattog a labda össze-vissza és kiüti a téglákat" vonalon elindulva alkottuk meg legújabb játékunk. Természetesen tudtuk,
hogy ennyi nem elég ezért a játékélmény javításának érdekében több dologgal felszereltük játékunkat. Mik is ezek?:

- 20 különböző vicces avagy érdekes információt tartalmazó kép közül minden játék indításnál 2-t láthatunk betöltés közben

- nehézségi szint választási lehetőség, és szépített, színváltoztató animálással ellátott gombok a menüben

- minden pályán 5 db lézer kilövésének lehetősége (amíg egyik nem ért célba addig nem indulhat a következő, ez nehezítésként lett így csinálva)

- menetközben SUPER, MEGA és HYPER módokba kerülhet a labda, ezek nagyobb erőt, átütőképességet adnak amivel több tégla kiütésére képes néhány tizedmásodpercig a labda, az állapotokról felül, középen megjelenő logo-k értesítenek (mivel szöveget elolvasni annyi idő alatt nehéz ezért színek is segítik a felismerést: fekete-SUPER, kék-MEGA, zöld-HYPER)

- minden indítás gombra kattintásnál 5 zeneszámot véletlenszerűen szétoszt az 5 pályán a játék, minden pályán kikapcsolható és akár többször el is indítható az adott szám

ezeket néhány apró kiegészítő segíti, hogy egy jó, élvezhető játékot alkossanak



A játék jelenleg 5 pályát tartalmaz. Érdemes eljutni az utolsó pályáig hiszen annak alakja már egy valóságból vett dolog alakját mintázza.
Hogy mi ez, azt mindenki láthatja, aki eljut odáig, érdemes megnézni :). 4 élettel indulunk mindig, egy a használt labda és még három van
azon kívül, felül, jobb oldalon jelezzük a még tartalékban levő labdák számát.

Remélem sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket, amennyiben kiváncsiak vagytok a játékra, látogassatok el a honlapunkra, ahol még sok érdekes információt kaphattok!

Ui.: Figyelem! Aki kedvet kapott ahhoz, hogy csatlakozzon hozzánk, keressen meg a fórumon, vagy az e-mail címünkön. Jelentkezéseiteket előre is köszönjük!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
DevCPP 4.9.9.2;
Paint
Adobe Photoshop CS4 Extended
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009 nyara
Megjelent: 2009. 09. 09.
Beküldve:
2009.09.09 08:10
Fejlesztő:
NeWay Studio (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: newaystudio@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Ostya
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - DX Ball 2D

2009.09.09. 13:01

2009.09.09. 09:44

2009.09.09. 09:43

2009.09.09. 09:30

2009.09.09. 09:22

Fejlesztési napló - DX Ball 2D
Ostya 2009.09.09. 09:40
Sziasztok! Ismét jelentkezem! Az adatlapra felkerült három in-game kép. Többet nem szeretnék mutatni, mivel így megölném a játék lényegét. Próbáltunk a gyenge grafika miatt kompenzálást mutatni, illetve egy másfajta megközelítést adni a dolgoknak(betöltőképek, kilépés stb.), tehát egy új szemszögből megvilágítani egy játékot, reméljük, hogy ez sikerült!
Ostya 2009.09.09. 09:32
Sziasztok! Senki ne számítson semmi nagy durranásra, mivel mi ezeket a játékokat (ahogyan a jelenlegit is) tanulójátéknak tekintjük, tehát miközben készítjük úgy tanulunk magunk is, hogy hogyan is áll össze a dolog. Persze nem akarom lebecsülni, csak mondom, hogy megkérnék mindenkit, hogy a trágár hozzászólásoktól kíméljenek, illetve ne a CoD 4-hez hasonlítsanak minket, építő jellegű kritikát azonban örömmel fogadunk! Képek feltöltése folyamatosan...

Hozzászólások - DX Ball 2D
Ostya - Tag | 3 hsz       Online status #117234   2009.09.10 11:42 GMT+1 óra  
Sziasztok! fpeti: A lézer (SPACE gomb) azért lett kitalálva, hogy amikor a végén márcsak pár tégla marad, akkor azzal lőjjük ki, hogy ne keljen pár évig azzal szórakozni, hogy a fennmaradó 1-2 darabot kilőjük.

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117203   2009.09.09 15:00 GMT+1 óra  
Játszottam, szépen működik minden, mottó: 'csak egy tégla maradhat', és maradt is, mert nem bírtam eltalálni az utolsót (én vagyok a béna ).
   
Ostya - Tag | 3 hsz       Online status #117193   2009.09.09 09:33 GMT+1 óra  
Sziasztok! Senki ne számítson semmi nagy durranásra, mivel mi ezeket a játékokat (ahogyan a jelenlegit is) tanulójátéknak tekintjük, tehát miközben készítjük úgy tanulunk magunk is, hogy hogyan is áll össze a dolog. Persze nem akarom lebecsülni, csak mondom, hogy megkérnék mindenkit, hogy a trágár hozzászólásoktól kíméljenek, illetve ne a CoD 4-hez hasonlítsanak minket, építő jellegű kritikát azonban örömmel fogadunk! Képek feltöltése folyamatosan...

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #117191   2009.09.09 08:28 GMT+1 óra  
Egyetertek egy befejezett jatek mindig is nagy fegyverteny
raytraceisten és übermedic
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117190   2009.09.09 08:16 GMT+1 óra  
Király, végre egy csapat, amelyik nem WOW-killer MMORPG-vel kezd :p Sok sikert, és kérünk képeket is.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Ostya - Tag | 3 hsz       Online status #117188   2009.09.09 08:10 GMT+1 óra  
NeWay Studio: DX Ball 2D

   
> 1 <