játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Space Invaders Again
Space Invaders klón.
Kategória:
A projectről:
A Space Invaders sokadik feldolgozása.
Ismerkedés az Unity-vel címszó alatt készült.

Facebook:
https://www.facebook.com/spaceinvadersagain
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity3D;
Photoshop, 3DS Max
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
Beküldve:
2010.11.12 11:15
Fejlesztő:
Harsh (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: engwar@freemail.hu (MSN, e-mail)
Tagok:
beküldő: Harsh
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Space Invaders Again
ilyenLett
ilyenLett
2012.05.07. 08:15
Ők már nem kerültek be
Ők már nem kerültek be
2012.05.07. 07:48
Boss3 - szvsz támadás alatt
Boss3 - szvsz támadás alatt "szebb" :D
2011.06.28. 05:41
tisztogató
tisztogató
2011.05.25. 11:30
Boss02
Boss02
2011.04.06. 05:49
Multi
Multi
2011.02.14. 03:36
Boss01_02
Boss01_02
2010.12.22. 11:47
Boss01_01
Boss01_01
2010.12.22. 11:43
Menu01
Menu01
2010.11.28. 13:28

2010.11.23. 08:47
Használható fegyverek
Használható fegyverek
2010.11.18. 13:11

2010.11.17. 07:22

2010.11.12. 11:18

2010.11.12. 11:17

2010.11.12. 11:16

Fejlesztési napló - Space Invaders Again
Harsh 2014.01.02. 05:25
Készül az Androidos átirat.
Harsh 2012.05.07. 08:16
Noh, befejeztem. A demo-s linken mostmár az 1.0-ás verzió érhető el. Hozzá már nem adok semmit, esetleg ha van súlyosabb bug benne, azt javítom.
Harsh 2011.06.28. 05:46
Kész az új Boss ( 03 ), illetve össze lett rakva, meg animálva, még hátra van a script-elése... Most elég sokat hanyagoltam a S.I.A.-t, nem kedvtelenségből, hanem pont azért mert egy csomó mindent szeretnék csinálni egyszerre...
Harsh 2011.05.25. 11:23
Könnyen előállhat olyan helyzet, hogy a megszállók elérik a földet. Alapból ez esetben játék vége volt, de mivel ha már van vagy 15-20 hajód / életed, akkor ez azért elég frusztráló, szóval átalakítottam, most már ez esetben, bejön egy "tisztogató" ami mindent letakarít a pályáról beleértve a játékosokat is akik így életet vesztenek, és a pálya kezdődik elölről!
Harsh 2011.02.14. 03:46
S.I.A 0.6
Multi beüzemelve, kép mellékelve. A story-mod hoz "már csak" a főellenségek kellenek. Eleinte nem akartam egeres irányítást, de mégis választhatóvá tettem, végül is nem bántam meg, kényelmesebb. Viszont a gamepad-okkal bajban vagyok.. lehet hogy nem lesz?? Az ellenség mozgása teljesen át lett írva, illetve a játékosok is, ha kimennek az egyik oldalt, akkor visszajönnek a másikon, dettó ez az ellenségnél csak ők irányt változtatnak, ha összeütköznek.
Harsh 2011.01.21. 16:51
Oh és a link lemaradt.

S.I.A. 0.5.1
www.harsh.atw.hu/sia_/sia.rar

Persze a demo-nál is frissítve..
Harsh 2011.01.21. 16:49
Így a listámat nézve, körülbelül 30 dolgon változtattam / javítottam. A Lényegesebb változások:
- A hirtelen lassulás bug, ki lett javítva, két kapcsos zárójel okozta a problémát.
- Nagyobb szakadék lett a nehézségi szintek között.
- Halál esetén nem veszítünk el minden bónuszt.
- Robbanások visszább lettek fogva.
- Pause menü.
- Cheat-ek a tesztelés végett. A végső verzióból törölve lesznek, bővebben a hsz-ek között.
- Easy-n alapból feleződik a lövések közti kötelező szünet.
- Nem mindenkit lehet 1 lövésből lelőni. Illetve csakis a zöld-et lehet.

Új bug amiről tudok:
- a hajóval meglehet oldani, hogy ellenkező irányba tolja a meghajtó a hajó testet, mint amilyen irányba ténylegesen halad. :D

Megj:
- Jelenleg úgy van, hogy ha elérik a földet az Invader-ek akkor azonnal vége a játéknak, ez át lesz alakítva.
Harsh 2011.01.19. 12:44
Megvan az első Demo, vagy micsoda. Teszt verzió.
http://www.harsh.atw.hu/sia_/SIA.ver.0.5.rar

Várom a Bug-okat, ezekről én is tudok:
18. -Textúra él bug javítása.
20. -boss01 fucsán lő, v.mi kavarás a lövedékekkel és a torkolattűzzel.

Néhol még nincs zene, a menüben a betűtípusok sem véglegesek, illetve a játékból, csak halál esetén kerül vissza a játékos a főmenübe, ez is orvosolva lesz, egyenlőre alt+f4.

Ami főleg kritikus lenne, az a gépigény, és a nehézségi szintek. Kíváncsi lennék, kinél, milyen konfigurációval hogy megy. Illetve, hogy mennyire érzi nehéznek / könnyűnek a játékot.. ezt sajnos egyedül nem tudom belőni, mert ugye én folyton ezzel játszok tesztelés közben, és ami nekem normális az lehet másnak nehéz, most meg lehet nagyon legyengítettem.. szóval majd várom a visszajelzéseket...
Harsh 2011.01.13. 10:52
Egy kis szünet, a Kongregate-es versenyre próbálok valamit hegeszteni, hátha sikerül, ennyi idő alatt egyáltalán valamit befejezni. :D :D Tehát Febr. 15-től folytatás...
Harsh 2010.12.22. 11:48
Boss01 majdnem kész.. már csak 1-2 apróbb simítás van rajta, amit k.b. egy óra alatt megcsinálok, de már nem ma...
Harsh 2010.12.14. 10:57
Animáció exportálás 3Ds Max-ból Unity-be.

Gondok voltak az animációkkal. .obj -filenál nincs anim, vagy legalábbis az unity úgy vélte, én nem tudom, eddig nem használtam. .max-formátumot ( 3Ds Max 2009 ) az unity nem tudta be importálni magának, kb 10 perc gondolkodás után kinyögte, hogy ez nem megy neki. ( Unity 2.6 ) Felvetődött az is ( mert közben próbáltam segítséget kérni ) hogy esetleg Unity-ben kén animálnom. Csakhogy az .obj fileoknál minden egyes külön modell pivot-ját ( vagy gizmo-ját, vagy akármilyét, szóval ami körül elforgatod pl..) visszaigazította a modell közepére, ami nekem ugye nem volt jó animáláshoz, mert nem véletlen igazítgattam máshová. :D Unity-n belül hogy lehetne visszarakni oda ahol nekem az kell, nem jöttem rá, meg amúgy se tetszik az egész animátora, leszámítva, hogy event-eket is lehet majd beszúrni az animációba, amit használni is fogok, és egy nagyon jó ötlet. Noh de.., frissítsük az Unity-t , úgyis itt a szép új 3.1 . Ettől féltem előre, joggal. Néhol kicsit megkavarta a materialok-at itt ott, illetve néhány tulajdonságot át kellett állítanom, ez nem is lett volna baj, de eddig a robbanásokhoz a hivatalos Detonator -t használtam, mindenhol ahol robbanás van. Erre most kidobott egy rakat hibaüzenetet, hogy most már ezt nem támogatja, meg azt nem támogatja, meg ilyen nincs, meg olyan nincs, mert ez meg az van helyette. Nem baj, nekiálltam kijavítani egy olyan dolgot aminek fogalmam sincs a működéséről. Végül is sikerült :D , DE nem működött tökéletesen. Az egyik komponense a "ShockWave" valahogy túl intenzív, csúnya lett. Ha kicsit átlátszóbbá teszem, akkor megoldódna, de hol??? illetve a robbanás hangja is halk lett, ha a script-be beírtam egy részt, hogy nohát növelje a hangerőt, akkor egy hiba-ként kiírta, hogy ezt így nem lehet.. máshol lehetett.. itt nem. Nem baj, csinálok saját robbanást, :D Magamtól is, egy egész tűrhetőt összedobtam, és utána kerestem még példaprojekteket, illetve tutorialokat, találtam is úgyhogy ebben bizakodó vagyok, noha még nem nyúltam hozzájuk. .... Unity 3.1 .. noh ez már beolvasta a max-file-okat is. Animáció nem volt , de így már a helyükön maradtak a pivot-ok. Lehet animálni.. elkezdtem... utálom az Unity animátorát.. furcsa frusztráló dolgok jönnek benne elő, pl, hogy minden objectumot külön kell animálnom.. hiába tartoznak 1 prefab-hoz.. szóval akkor script-ből kell külön irányítanom is és összhangban tartani az egészet stb.. Nem baj.. legyen úgy.. újabb sikerek jöttek, úgyhogy ezt inkább hagytam.. Nem baj.. Legyen Max 2010.. ( persze már az 1. perctől kezdve láttam, hogy az unity-s fórumokon szidják a 2009-et.. de .. utálok verziót váltani .. főleg mióta divat, hogy a fejlesztés azt jelenti, hogy tesznek az amúgy tökéletes progiba, néhány felesleges dolgot, és néhány új bug-ot... de itt most ezzel kellett volna kezdenem. Az új max-nál már tudok fbx-be exportálni, amit az unity felismer rögtön és ott vannak szépen nekem az animációk is, amikhez az unity animátorából, még tudok beszúrni event-eket is. Úgyhogy, ez most úgy néz ki hogy megoldódott.

Tanulság: Ha valakinek Unity-nál 3Ds Max 2009-el animációs problémái vannak.. import / export , akkor cserélje le a Max-ot!
Harsh 2010.11.28. 13:32
Alakulgat a főmenü is. Kell még néhány hang, a nehézségi szint állíthatósága, illetve az első főellenség, úgy ahogy van. Utána szerintem jöhet is az 1. demo.
Harsh 2010.11.23. 08:48
A 3 -as számú invander kicserélve, a lövedéke szintén, és most már van GUI -nk is.. :D Legalábbis player1-nek..
Harsh 2010.11.18. 13:19
Kész vannak, a játékos által használható fegyverek. Fel is került róluk egy kép. Röviden, mi mi;
Rocket; - Alap fegyver, semmi extra.
ShotGun; - 3db "Rocket" hatású golyó, külömböző irányokba.
Laser; - 2x olyan gyors, mint az alap fegyver, és az első ellenségen áthalad, így egymás mögött álló két megszállót, egyszerre lőhetünk le.
Rapid; - 3db egymás után kilőtt alap töltény.
Bomb; - Fele olyan lassú, mint az alap fegyver, de ez a legpusztítóbb, becsapódás után 5db repeszt vet ki magából, amik további megszállókat pusztíthatnak el.

A fentről a 3. sorban lévő megszálló, ki lessz cserélve, így most nagyon nem tetszik, a lövedékével együtt..

A Game Over jelenet, kijavítva, majd lessz róla kép, ha teljes lessz..

Hozzászólások - Space Invaders Again
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #204203   2014.07.21 19:49 GMT+1 óra  
Oh.. 3 hónapos késés.. Elnézést.

Köszönöm. Nem. A beállításoknál át lehet állítani az 1. játékos irányítását is.
Multi: Ööö.. igazából nem tudom miért. Illetve azért, mert azt akartam, hogy a második játékos bármikor csatlakozhasson. Ez volt az alap. De ez nem igazi magyarázat... csak valahogy ebből jutottam oda. Hát ez bizony hiba.
Mindenesetre örülök, hogy tetszik. Én köszönöm! És elnézést a késésért még egyszer!

   
itamas - Tag | 72 hsz       Online status #202402   2014.04.10 17:10 GMT+1 óra  
Nagyon jó játék; éppen most próbáltam ki. Én szeretem ezt a régi jó stílust: az űrhajós-lövöldözős játékokat. De a bátyám még inkább, úgyhogy neki mindenképpen a figyelmébe ajánlom - és biztos lehetsz benne, hogy örülni fog neki.
Csak annyi észrevételem és kérdésem van, hogy az 1-es játékost csak egérrel lehet irányítani? Kicsit furcsa, hogy a főmenübe is csak egérrel (jobb katt) juthattam ki és hogy a kétjátékos mód is el van rejtve "Erősítés hívása" álnéven :-)
De mindezek ellenére nagyon jó játék, gratula és köszönet érte!
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #202377   2014.04.09 20:14 GMT+1 óra  
- Portolom androidra, de a játékmenet erősen változni fog.
- Csináltam neki egy facebook-os oldalt is...
https://www.facebook.com/spaceinvadersagain
- A "demo link" megváltozott. Most a pc-s magyar verzióra mutat.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #182269   2012.06.03 21:41 GMT+1 óra  
Mársi szolidabbnak tűnik, amint tudom le si szedem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #182264   2012.06.03 21:26 GMT+1 óra  
Javított verzió - 1.1
Lett egy in-game videó:


Illetve tutorial helyett egy kis kézikönyv, néhány alapdologgal.

És akkor a változások:
- Részecskék állíthatóság menüből. (részletesebben a kézikönyvben)
- Nehézségi szintek megszüntetve. Helyette valamelyest alkalmazkodik a játék.
- Túl statikus volt a háttér, kapott egy pici animot.
- Pajzsot levettem 30mp-re, viszont halál után, vagy betöltéskor automatikusan dob a rendszer.
- Miniboss-ok törlése.
- Az ellenségek folyamatosan jönnek, csak a Boss-harcok törik ezt meg.
- Egy halom bug javítása.. nem részletezném. Volt még jó sok.

Összességében lényegesen nehezebb lett a játék, viszont remélem valamivel élvezetesebb. A régi mentést valószínűleg megeszi (nem próbáltam) de biztos nem fog jól működni vele ugyanis néhány adat most már mást jelöl benne.

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180878   2012.05.14 22:45 GMT+1 óra  
Szóval akkor..
- szikrák .. majd erre is meg, a többit is állíthatóvá teszem akkor menüből, szintén a fényeket is. Átmenetileg viszont most akkor beüzemeltem, hogy a p -gomb lenyomására ki bírod kapcsolni teljesen a szikrákat.
- pajzsátlövés; nem jutott semmi eszembe, hogy ezt hogy lehetne szépen megoldani sugár nélkül.. de egy olyat csináltam, hogy ha becsapódik a lövedék a játékosba, akkor leelenörzi, hogy van-e pajzsa. Ha van, akkor a lövedék, egyszerűen hatás nélkül eltűnik. Így még mindig átlőhetnek alacsony fps-nél a pajzson, de legalább nem hat.
- fehér részecskék invader után; nem sikerült produkálnom, de azért rájuk dobtam egy olyat, hogy ha születésük után 4s-el még mindig élni találnának, akkor ugyan törlődjenek már.
- Pajzs; Javítva. Amúgy visszább vettem 30s-re a hátását, de cserébe majd lvl 15 fölötti betöltésnél, automatikusan kap egyet a játékos.

Noha nem akartam már komolyabban belenyúlni, de azért szerintem még egy olyat teszek majd vele, hogy törlöm a jelenlegi nehézségi szinteket, a mostani normal-t veszem minimum szintnek, és ehhez képest, ha jól megy a játékosnak, akkor a játék automatikusan nehezít majd. Illetve egy szintre nem feltétlen teleportálódik be az összes invader egyszerre, hanem majd időközben is jönnek majd újak. Középen fent meg egy számlálóval jelezve, hogy mennyi is kell az adott szint legyőzéséhez. Habár akkor már nem is lenne muszáj hullámokra bontani, jöhetnének folyamatosan is...

Szerk:
Jah és persze töltődik az új verzió, elég lassan, mint mindig. Még egy pár óráig biztos nem lesz elérhető..

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180730   2012.05.13 15:14 GMT+1 óra  
Idézet
Harsh :
részecske; - önmegsemmisítésnél, egy invader-nél?



Még nem figyeltem meg, lehetséges.

Most újra kezdtem a legnehezebb fokozaton, viszont jó volna ha a grafikai beállítások csökkentésével akár teljesen kikapcsolható lenne a részecske (fokozatosan lehetne csökkenteni a részecske számot), mert nagy számú ellennél a szikrák rohadt sokan vannak semmit nem tudok kezdeni a pályán.

32-es szinten vagyok.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180723   2012.05.13 10:35 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Kipróbáltam én is.
A menü tetszik, ötletes. Mire felgyorsultak kicsit az események, azt hittem elalszom, de értem a lényeget, hogy szép lassan rávezessük a kezdő playert is a játékra. Nagyon fura volt, hogy szét lehet lőni az ellenség lövedékét. Ez az eredetiben is így volt?

Még fogok kicsit vele tovább is játszani, de hajnal 1-kor ennyire futotta, hogy meglessem.

Mindenesetre gratula.



Köszi! Igazából a lövedékről nem tudok, de én nem is az eredetivel, hanem egy nintendo-s változatával játszottam anno..

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180722   2012.05.13 10:15 GMT+1 óra  
részecske; - önmegsemmisítésnél, egy invader-nél? Ha igen, akkor valószínűleg, az azért lehet, mert mikor eléri a hullám az invaders-eket, akkor mindegyik kapna egy ilyen kis részecskerendszert, meg egy script-et, ami elfehéríti a textúráját, és aztán folyamatosan átlátszóváteszi, majd törli. (vele együtt a részecskerendszert is) És gondolom a hullám eléri, de közben elérheti egy lövedék is, az invader megsemmisül, a részecske meg megmarad. ... gondolom...

Nehézség; Nah az sokat változott a fejlesztés közben, sokat töröltem is, mert időközben értelmetlen lett stb.. de főbb dolgok:
- Az invader-ek kilővéséhez szükséges találat
- Boss-ok életereje.. habár már ebben sem vagyok biztos
- A játékos két lövés közti idő nagysága. Easy=0.5s Normal=0.75s Hard=1s

Most azon gondolkodok, lehet a pajzsot visszaveszem 30s-re. Vagy kevesebbre, ellenben betöltéskor a játékos kezdésből alapból kapna. Magasabb szinten, rögtön behal az ember pajzs nélkül...

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180721   2012.05.13 10:13 GMT+1 óra  
Kipróbáltam én is.
A menü tetszik, ötletes. Mire felgyorsultak kicsit az események, azt hittem elalszom, de értem a lényeget, hogy szép lassan rávezessük a kezdő playert is a játékra. Nagyon fura volt, hogy szét lehet lőni az ellenség lövedékét. Ez az eredetiben is így volt?

Még fogok kicsit vele tovább is játszani, de hajnal 1-kor ennyire futotta, hogy meglessem.

Mindenesetre gratula.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180720   2012.05.13 09:46 GMT+1 óra  
Jah igen van olyna, hogy ilyen fehér részecske rendszer ott marad a pályán. Az mi? Mintha az űrhajólenne de ott marad egy góc és folyamatosan születnek bene részecské ilyen füstölgő gömb jelleggel.

Na szedem is az újat.

A nehézségi szintek amúgy miben térnek el egymástól?

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2012.05.13 09:57 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180713   2012.05.12 22:04 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
Nem lehet ráfogni a játékra, hogy kevés lenne benne a robbanás.
Nagyon jól néz, mind játék/gui/effektek. Én kb 6k pontnál hagytam abba, folyamatos pajzs és shotgunnál már nézni se kellett, annyira könnyű lett.



Köszi!
Majd még a nehézségre kitalálok valamit, csak még nem tudom mit.

DMG;
- pajzsátlövés; nyilván ugyan az a probléma eredete mint az előtte lévőnél, hogy túl messzire jut el... majd átírom úgy, hogy a lövedéknek, ha aktív a pajzs, akkor ne legyen hatása, és reményeim szerint, akkor utána már a pajzsnak lesz elég ideje, hogy reagáljon rá. Amúgy akkor ezek szerint, akár annyira is leeshet az fps, hogy nem csak a pajzson, de a játékoson is átmegy hatás nélkül. Gondolom, ezt egy sugárral meg lehetne oldani, de azt meg nem akarom... nah majd.
- Icon... ott nyilván nem írtam meg az arra vonatkozó részt majd pótolom.
-143k - állat. Én nem vittem el addig soha.
- részecskéket majd meg akkor visszább veszem, azoknál gondolom főleg a szikrák zavaróak?

És kösz megint a bug-okat!

A Demo-s linket átírtam, az már tuti az "eltünésjavított" verzióra mutat..

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180697   2012.05.12 11:57 GMT+1 óra  
Ha pajzsal megsemmisítem magam, akko rottmarad a pajzsikon, de pajzsom már nincs, és nem is számol vissza.

EDIT: 76 hullámig bírtam, aztán kiléptem, mert kéne programozni is mostmár. 143k nál járok

Amúgy a kevesebb néha több, a részecskékből érdemes lenne vissza venni, az a teljes képernyős robbanás kicsit zavaró, hamarabb is elhalálozhatnának az részecskéi.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2012.05.12 16:33 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180696   2012.05.12 11:53 GMT+1 óra  
45k nál járok.

Ha nagyon leesik az FPS, akkor a pajzsn is átlőnek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180693   2012.05.12 10:58 GMT+1 óra  
Idézet
Harsh :
A pája széleire van kihelyezve 1-1 collider, amikbe ha valami beleütközik akkor azt azonnal törli a játékból. Ezt az eltévejedett dolgok miatt raktam oda. A játékos-nak nem szabadna odáig eljutnia, mert még előtte kéne visszateleportáljon a játékmező szélére.
18k ponttal már nem az elején voltál. Lőttek rendesen, te meg henteltél... lehet lejjebb esett az fps és így elég messzire juthatott a hajó még mielőtt teleportált volna... gondolom, de ez csak tipp. Jah és ez esetben azért nem tudtál mit csinálni, mert ugye player nem volt már, de a rendszer meg nem élesztett újra, mert az életerőd még mindig nagyobb volt mint 0.
Minden esetre, most már a collider nem tesz semmit, ha a Player-el vagy Player2-vel találkozik, szóval elméletileg a probléma megoldva, de majd még holnap tesztelem. A javított verzió mászik fel, jó lassan... Köszi a bug-ot, és hogy 18k-ig elvitted! Elméletileg amúgy van mentésed, mert minden pálya elején autosave-van.



Igen elég szépnagy tüzijátékot kerekítettem így szépen leesett az FPS, így ezzel a collider-el már érthető, hogy mi történt.

Akkor az új verziót tölthetem az eredeti linkről? Vagmajd belinkeled megint? Azzal is fog működni a mentésem?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #180687   2012.05.12 00:26 GMT+1 óra  
Nem lehet ráfogni a játékra, hogy kevés lenne benne a robbanás.
Nagyon jól néz, mind játék/gui/effektek. Én kb 6k pontnál hagytam abba, folyamatos pajzs és shotgunnál már nézni se kellett, annyira könnyű lett.
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180680   2012.05.11 21:37 GMT+1 óra  
A pája széleire van kihelyezve 1-1 collider, amikbe ha valami beleütközik akkor azt azonnal törli a játékból. Ezt az eltévejedett dolgok miatt raktam oda. A játékos-nak nem szabadna odáig eljutnia, mert még előtte kéne visszateleportáljon a játékmező szélére.
18k ponttal már nem az elején voltál. Lőttek rendesen, te meg henteltél... lehet lejjebb esett az fps és így elég messzire juthatott a hajó még mielőtt teleportált volna... gondolom, de ez csak tipp. Jah és ez esetben azért nem tudtál mit csinálni, mert ugye player nem volt már, de a rendszer meg nem élesztett újra, mert az életerőd még mindig nagyobb volt mint 0.
Minden esetre, most már a collider nem tesz semmit, ha a Player-el vagy Player2-vel találkozik, szóval elméletileg a probléma megoldva, de majd még holnap tesztelem. A javított verzió mászik fel, jó lassan... Köszi a bug-ot, és hogy 18k-ig elvitted! Elméletileg amúgy van mentésed, mert minden pálya elején autosave-van.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180676   2012.05.11 20:36 GMT+1 óra  
Eljutottam 18800 pontig, összeszedtem 300 mp Shutgunt meg kb ugyan ennyi pajzsot gyorsítót stb, aztán window mode-ban van az a trükk, hog yha kiviszed az egeret az ablakon kívülre, akkor loopolja a mozgást körbe körbe, így csak az egeret kell nyomva tartani, azt megy a hentelés, na egy ilyen hentelés kellős közepedte, egyszer csak eltüntem, azt se megönygilkolni nem tudtam magam se semmi.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180643   2012.05.11 07:09 GMT+1 óra  
Idézet
Harsh :
Ha még nem sikerült teljesen elvennem a kedved tőle..



Áhh, ez most már a "csak azért is..." kategória.

hazamentem akkor megnézem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180625   2012.05.10 21:35 GMT+1 óra  
Jah persze azzal regisztráltam.. de most már elméletileg él a cucc egy másik címmel. Én meg is kaptam a +0.5-öt.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #180623   2012.05.10 21:28 GMT+1 óra  
Azt mondja már regisztrálva vagy, így nem lehet meghívni. De használd ezt a linket:
http://db.tt/1wl4apV
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180621   2012.05.10 21:19 GMT+1 óra  
engwar@freemail.hu Kösz!

Létezik, hogy a DropBox a file -nak csak a megváltozott részeit töltötte fel?

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #180620   2012.05.10 21:17 GMT+1 óra  
Öööö... lemaradtam, de ha írsz egy emailcímet, adok meghívót.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180618   2012.05.10 21:14 GMT+1 óra  
De balf@sz vagyok...

A nagy újrafelmásolgatásban lemaradt a rar-ból egy fontos rész.
Könnyen megoldhatod, ha abban a mappában ahol van az indítós exe is létrehozol egy "Profiles" nevű mappát, és abban pedig egy "profiles.dat" nevű file-t ami egy sima txt átnevezve. Nem kell beleírni semmit, legyen üres. ( kis / nagy betű számít...) Ha még nem sikerült teljesen elvennem a kedved tőle..

Persze közben már töltöm is fel a javítottat, csak az mire felmegy még idő....

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180608   2012.05.10 20:39 GMT+1 óra  
Ammm....

Hogy kell elindítani a játékot?

Bejön a kezdőképernyő alul forgó morgó Földgolyó aztán semmi.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180404   2012.05.09 14:22 GMT+1 óra  
Már regeltem, a játék mászik is fel, és más ügyben egy másik file pedig már fel is mászott. Nagyon bejön eddig a DropBox, feleségül akarom venni. Ám ez a 2G szerintem nekem nagyon sokáig elég lesz, de azért köszi!

Szerk:
Habár ahogy látom lehet törölni az account-ot, és te is jobban jársz. Akkor kérek szépen egy meghívót.

Ezt a hozzászólást Harsh módosította (2012.05.09 14:33 GMT+1 óra, ---)

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #180400   2012.05.09 14:13 GMT+1 óra  
Csak kérj valakitől meghívót, akkor te is több hellyel indulsz. Szólj ha kell.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180388   2012.05.09 12:38 GMT+1 óra  
Épp most ismerkedek vele, jókat írnak róla. Így előzetes infók alapján ő lesz a befutó.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #180386   2012.05.09 12:32 GMT+1 óra  
Dropbox? 2gb ingyen van, ezt lehet bővíteni 8-16 gb ig(fogalmam sincs, hogy most épp hogy áll), ha a haverjaid reggelnek a te linkeddel, akkor mindketten kaptok 0,5gb tárhelyet(lehet, hogy többet, ennek se néztem most utána.) Kényelmes, és nem utolsó sorban nem irritáló letölteni róla, nem kell 10-20-60 másodperceket várni, reklámokat bámulni, rákattintani, csak ráböksz a linkre és már jön is a cucc.

A közhiedelemmel ellentétben meg nem feltétlenül kell a gépeden is tárolni a cuccot, egyszerűen úgy kényelmesebb, csak bevágod a mappába és már száguld is a szerverre - sokakat ez elrettent(csak tudnám miért), azért emeltem ki.
C4Ninja
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180385   2012.05.09 12:30 GMT+1 óra  
Noh mostmár elméletileg letölthető innen is.

Szerk:
Meg innen is.

Ezt a hozzászólást Harsh módosította (2012.05.09 15:53 GMT+1 óra, ---)

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180366   2012.05.09 10:02 GMT+1 óra  
Letöltésvezérlővel is?

szerk: Jah, nekem azzal is. Nem tudom mi lehet a gubanc.. Minden esetre most töltöm Data.hu-ra..

Ezt a hozzászólást Harsh módosította (2012.05.09 11:18 GMT+1 óra, ---)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #180343   2012.05.08 19:53 GMT+1 óra  
Én nem tudom leszedni, mindig megszakad.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180326   2012.05.08 18:32 GMT+1 óra  
Ugyanez volt az én elképzelésem is, és lassan jön az egy éves forduló...

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180319   2012.05.08 18:08 GMT+1 óra  
Jó persze, nem azért. Az 1 év is sok lenne egy ilyen projektre. Eredetileg azt hittem 1 hónap és kész.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180314   2012.05.08 17:26 GMT+1 óra  
Összességében akkor is ennyi ideig tartott, most mindegy, hogy mennyi ideig hagytad abba, a lényegen nem változtat.
A spagetti kód meg rossz szokás. Tessék burgonyásítani.

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180294   2012.05.08 14:51 GMT+1 óra  
Nem nem. Utoljára is suli miatt fél évig állt az egész, utána mikor újra nekiláttam, azt se tudtam mi, hogy működik. Ráadásul írok olyan spagetti kódokat, hogy nem csodálkoznék, ha muter megkérne, hogy tanítsam meg rá. Ha nem szégyellném a forrást, még nyilvános is lehetne, de még néha én is meglepődök, hogy mi mire hat ki, illetve, hogy az úgy egyáltalán hogy működhet.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180285   2012.05.08 13:54 GMT+1 óra  
Ahogy nézem, azért te sem kapkodtad el.
Úgy néz ki ezek az űrhajós játékok már csak ilyenek...

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #180268   2012.05.08 12:33 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Nahoppá, ezt leszedem otthon.



Találsz bug-ot ne titkold!


Most nézem le se írtam, hogy amúgy meg mivel lett több mint anno..szóval;
- lett egeres irányítás,
- multi
- mentés (auto)
- pajzs
- bónuszok időre kaphatóak
- Boss03-at kikaptam.
- A pályák erősen át lettek rendezve
- 50 pálya lett volna, helyette a 43. pályáig van tudatosan építve, utána már véletlenszerűen jönnek az ellenségek, persze egyre nehezebb őket kiírtani. 12 pályánként pedig valamelyik főellenség várható.
- Nah most a pályák számát tekintve felső korlátot nem állítottam be, de nem hiszem, hogy a 70. pálya elérhető lenne. a 100. tuti nem. ( ha csak valaki nem manipulálja a mentést, nem nehéz, sima txt az is. )
- Önmegsemmisítés, egérnél ez a középső gomb, 5 másodpercig kell nyomva tartani, egy bizonyos körben kiírtja az ellenséget, hard-mode-ban a másik játékost is ha van, illetve nyilván önmagunkat is.

Majd még lesz hozzá egy pdf amiben leírom a funkciókat, irányítást stb.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #180240   2012.05.08 09:56 GMT+1 óra  
Nahoppá, ezt leszedem otthon.

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #155254   2011.06.30 15:18 GMT+1 óra  
Szerintem az hogy felfele megy teljesen jó. Vagy esetleg ilyen görbe alakban mehetne (mint a szökökut).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #155211   2011.06.30 08:39 GMT+1 óra  
Köszöntem szépen!

Perpill a menüben most csak egér van, játékban pedig lehet választani, alapértelmezett ott is az egeres irányítás, az esetben jobklikk a pause... (furcsa lehet jobklikk-re rakni, de így nem kell hozzá egyáltalán billentyűzet, ami szerintem nagyon kényelmes..)

A villogást akk kiveszem, de valami kis akciót azért szeretnék vele, talán egy kis jobbra / balra mozgás + folyamatos halványítás ...

Az a baj, hogy a 0.5.1 már egy nagyon régi verzió, rengeteg minden megváltozott már, és nagyon nem azt mutatja, ahogy most áll a dolog. Viszont újabb verziót nagyon nem akarok felrakni amíg legalább a főellenségek nincsenek kész Lehet törölnöm kéne és ne legyen addig demo??.. nah majd megálmodom..

   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #155165   2011.06.29 16:16 GMT+1 óra  
Kiprobáltam, az effektek nagyon jók, de:

- a pontoknak nem kéne villogni (bántja a szemet)
- a menüben mióta AD-vel választunk vertikális menüpontok között?
- space helyett enter-el is lehessen menüpontot aktiválni
- Esc-re pauzáljon

Ezeket az apróságokat leszámitva nagyon jó kis game, grat
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #155163   2011.06.29 15:56 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
Kuz :
Reméljük a bloom/glow/hdr-t, dübörögjön bármelyik is a Maker3D alatt.



ezzel arra akarsz célozni, hogy szórjam ki a postprocesszemet?


Elég, ha ráengedsz egy design vénával megáldott embert, aki beállítja szépre.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #155140   2011.06.29 12:59 GMT+1 óra  
Idézet
Kuz :
Reméljük a bloom/glow/hdr-t, dübörögjön bármelyik is a Maker3D alatt.



ezzel arra akarsz célozni, hogy szórjam ki a postprocesszemet?

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #155133   2011.06.29 08:35 GMT+1 óra  
Reméljük a bloom/glow/hdr-t, dübörögjön bármelyik is a Maker3D alatt.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #155130   2011.06.29 06:18 GMT+1 óra  
Noh melyik effectet?

   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #155122   2011.06.28 23:25 GMT+1 óra  
*Geri ellopja az egyik effektet*

   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #153085   2011.05.30 18:38 GMT+1 óra  
epikus

   
Harsh - Tag | 238 hsz       Online status #152729   2011.05.26 19:13 GMT+1 óra  
Lett benne egeres irányítás! A menüben most már csak az van, a játékban pedig lehet választani egér , ADSpace, és a nyilak között. Player 1 / 2 természetesen nem lehet ugyan azzal.. Egeres irányításnál a kurzort egy zöld gömb jelöli, és a hajó azt követi, de persze csak a saját sebességével, így ugye egérrel irányíthatsz, de megmaradt a hajó sebességére vonatkozó bónusz. Kattingatás sincs már, folyamatosan lő amíg nyomva tartod a lövés gombot.

Nagyon sokminden megváltozott már a 0.6-os verzióhoz képest, de amíg nincsenek meg a főellenségek addig még nem akarom kidobni tesztelni. Az már biztos hogy a tervezettnél több mod-lesz benne, egyszerűen itt van hozzájuk az anyag, és ha már "kész" lesz a story-mod, akkor ezek beiktatása már pár hetes munkával megoldható lesz.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #152690   2011.05.26 07:22 GMT+1 óra  
Jóféel.

Egérrel való irányítást rakhatnál bele, esetleg lövés ismétlést nyomvatartott gomb mellett, ez meg úgy lenne elegáns, hog yha nyomkodod akkor gyorsabban tudsz ismételni, míg ha csak nyomva tartod akkor lasabban lő.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers