játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Unnamed Point & Click kaland
Egyelőre cím nélküli kalandjáték
Kategória: kaland
A projectről:
Ez egy hagyományos P&C kalandjáték lesz. A történetről nem szeretnék sokat elárulni, de alapvetően nyomozós szál lesz, nyakonöntve humorral, önkritikával, iróniával. FPS nézetben zajlik a játék, de a régi helyiségről helyiségre elvet alkalmazza. Mindent meg lehet vizsgálni és tárgyakat lehet felvenni, amiket kombinálni is lehet (sőt muszáj).
Mostanában divat, hogy a kalandjátékokban egy-egy dolgot kétféleképpen is meg lehet csinálni, ebben a játékban minden "akadályt" kétféleképpen lehet majd megoldani. Ezzel az újrajátszhatósági rátát akarom növelni.
A Grafikától ne várjatok sokat, az nem az erősségem. :)

Jelenleg van egy tesztelhet változatom (túlzás lenne demónak nevezni), ami jól működik. Hang az még nincs a játékban, tehát egyelőre néma.

Azért is teszem fel a játékot ide, hogy kritikát kapjak a játékosoktól. Minden érdekel, gépigény (elvileg nagyon alacsony), mennyire nehéz vagy épp könnyű (szeretném ha nem lenne túl könnyű, elvégre ez egy kalandjáték, ahol gondolkodni kell).
Egyelőre ennyit, ha eszembe jut még valami fontos, akkor beírom a naplóba.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GM;
Gimp, paint
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.06.03
2008
Beküldve:
2008.08.16 08:24
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: net.encorekukacvipmailponthu
Tagok:
beküldő: net.encore
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 20%

Képek - Unnamed Point & Click kaland

2008.08.16. 13:11

2008.08.16. 09:45

Fejlesztési napló - Unnamed Point & Click kaland
net.encore 2008.08.16. 13:54
2008.08.16.
Ma este bugokat írtottam.
- Jelezték, hogy nehéz némelyik tárgy elhelyezése az inventoryban, ezentúl ez nem lesz probléma.
- Az inventoryban ha rávisszük valamire a kurzort akkor rövid infót ad az adott tárgyról, de eddig ha a tárgyat a szövegmezőre vittük, akkor az adott objektum eltünt a felirat mögött. Ez is javítva.
- Néha egy-egy tárgy elmozdult, ha újramegnyitottuk újra az inventoryt már nem ott volt, ahová, leraktuk. Ez is megoldva.

Temészetesen ezek a javítások nincsenek benne a letölthető tesztverzióban, mert azt a változatot napokkal ezelőtt készítettem

Hozzászólások - Unnamed Point & Click kaland
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #94558   2008.08.17 14:07 GMT+1 óra  
Idézet
net.encore :
Ha rossz helyszínre töltött be az azért van, mert mikor rákattintasz az egyik helyiségben a nyílra, és mondjuk kicsit tovább tartottad lenyomva az egér gombot akkor már a következő helyiségből is tobábbtölt a másikba, mert a helyiségeknél a kurzor magától a helyszínváltó nyilakra ugrik. Ennél jobban nem tudom megmagyarázni. De majd javítok rajta. A helyszínek közti váltás direkt ilyen cammogós, mert ez nem egy rohanós játé, de amennyiben többeket is zavar akkor változtatok rajta.


Ezt a problémát meg tudod úgy oldani hogy vagy beékelsz 1 boolean-t vagy pedig csak a lenyomásnál nézed az seményt nem pedig a nyomvatartásnál.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #94550   2008.08.17 12:59 GMT+1 óra  
Éértem... Akkor meg csak akkor érzékelje a kattintást mikor már betöltötte a következő helyszínt.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
net.encore - Tag | 3 hsz       Online status #94525   2008.08.17 10:03 GMT+1 óra  
Ha rossz helyszínre töltött be az azért van, mert mikor rákattintasz az egyik helyiségben a nyílra, és mondjuk kicsit tovább tartottad lenyomva az egér gombot akkor már a következő helyiségből is tobábbtölt a másikba, mert a helyiségeknél a kurzor magától a helyszínváltó nyilakra ugrik. Ennél jobban nem tudom megmagyarázni. De majd javítok rajta. A helyszínek közti váltás direkt ilyen cammogós, mert ez nem egy rohanós játé, de amennyiben többeket is zavar akkor változtatok rajta.

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #94500   2008.08.17 03:29 GMT+1 óra  
Képek alapján azt hittem olyan lesz mint a Revenge on school.
A helyszínek közti váltás lehetne gyorsabb is picit szerintem, a halványítás nem rossz ötlet.
Volt egy olyan hely ahol jobbra mentem, aztán mikor vissza akartam menni tök máshova lyukadtam ki... ott ahol a két csuhás arc mászkál, onnan jobbra, majd balra.
Az inventoryból a main menü gomb kidobott a windózba... ázzé, pedig még jáccani akartam..
Amúgy zsear.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
net.encore - Tag | 3 hsz       Online status #94491   2008.08.16 23:49 GMT+1 óra  
Az elején semmi különöset nem kell csinálni, csak körbenézni és mindent megvizsgálni (sőt nem is kell mindent), és akkor ki fogják nyitni az ajtót.

Asylum: ez végülis megoldható, ha többeket is zavar ez a fajta megoldás, akkor átalakítom.

Azt elárum, hogy elkerüljük a sok fejfájást, hogy a tárgyakat úgy lehet használni, ha az inventoryban a kéz ikonra helyezitek.

fpeti: a megoldás a következő:

SPOILER:




Menj a wc helyiségbe( a zuhanyzóban jobbra mész) és ott bszélj a kigyúrt csávóval és uszítsd rá a zuhanyzós ürgére (majd meglátod hogyan).

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #94488   2008.08.16 17:22 GMT+1 óra  
[off]
hát azt a játékot én is végigjátszással toltam de a 2. rész sokkal emberbarátibb.
[/off]

na kiprobáltam én is, sikeresen el is akadtam rögtön az elején
az inventory screent jobb lenne ha jobb klikkel lehetne bezárni is mert tul soká tart odamutogatni az egérrel a kis x re
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #94486   2008.08.16 16:43 GMT+1 óra  
Ahhaaa... na rájöttem, hogy lehet fordulni vele.. eljutottam a zuhany-karatésig, de nem adja a szappant... ez így leírva de muris. Írtad, hogy lehet kombinálni a cuccokat, lehet azzal kéne valamit..

Hja, annó a Longest Journey-t elkezdtem (2 perc), vmi nő (miatta vettem rá magam) megállt egy elgurult tojásnál, hogy vissza kéne tenni a fészekbe, ott elakadtam örökre. Ez volt ott is az első kép volt kb.
   
net.encore - Tag | 3 hsz       Online status #94477   2008.08.16 13:49 GMT+1 óra  
Ez egy ilyen játéktípus, ebben nincs akció. Mindent vizsgálj meg, ha a kurzor szemre változik, akkor arról infót ad, ha fogaskerékre, akkor ott csinálni lehet valamit. Ha a kurzor kézre változik akkor az adott dolgot fel lehet venni, ilyenkor a tárgy bekerül az inventoryba. Néhány tárgyat össze is lehet kombinálni egymással, ezek a felszedett tárgyak segítenek téged előre.

Kicsit segítek, a legelső helyszínen nem tudsz még felvenni semmit, először ki kell jutnod onnan, ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy mindent alaposan megnézel, megvizsgálsz.

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #94476   2008.08.16 13:46 GMT+1 óra  
még sose toltál ilyet?
holnapra végigtolod a Flight of the Amazon Queen-t, a Beneath a Steel Sky-t és a Longest Journey 1-2 t.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #94475   2008.08.16 13:45 GMT+1 óra  
Én még sose toltam ilyesmit, most mondom kipróbálom. Az első műveleten se jutottam túl ..bal gombbal olvasni lehet arról, amire kattintunk. Jobb gomb inventory Ezen kívül mit lehet még csinálni?
   
net.encore - Tag | 3 hsz       Online status #94434   2008.08.16 08:24 GMT+1 óra  
: Unnamed - Point & Click kaland

   
> 1 <