játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

AMOS Legendák Hajnala
online fantasy szerepjáték
Kategória: MMORPG
A projectről:
“Először volt a semmi… majd egy pillanat alatt jöttek az Istenek… Megteremtették a világokat s mindent, amit még szükségesnek tartottak maguknak… Így eshetett meg, hogy temérdek élő s holt lény népesítette be az általunk manapság ismert világokat.”
Treolon Daren
történetíró





Valamikor, még az idők kezdetén ez a játék egy levelezős szerepjátéknak indult, de az elmúlt évek folyamán sokat változott. Jelenlegi formájában egy szöveges és 2d-alapú, online, többszemélyes szerepjátéknak nevezhetjük. A játék futtatásához egy kliensprogram szükséges, ez jelenleg csak Windows (2000/XP/Vista) platformon elérhető.

A fejlesztés során fő szempontunk az "asztali szerepjátékok" hangulatának és lehetőségeinek minél jobb visszaadása volt. Természetesen ez egy lehetetlen feladat, nagyon sok kompromisszumot kell kötni, de úgy véljük, hogy elég sok aspektusát sikerült visszaadni ennek a játékformának. A játék szabályrendszere, a teljes világleírás, földrajza, történelme saját kidolgozású.

Néhány "száraz" statisztikai adat a játékról:
- Karakteralkotáskor 7 faj és 22 játszható kaszt közül választhatsz.
- Amos földjét 180'000 mezőnyi játéktér alkotja, amelyen kb 130 bejárható település, és 2500+ meglátogatható egyedi épület található.
- A "Legendává válásod" során több mint 300 különféle bestiával, lénnyel küzdhetsz meg, akár több társaiddal vagy NJK-k segítségével.
- A létező mágiaformák több mint 200 különböző varázslatban jelennek meg.
- És ami még fontos lehet: a játék szövegadatbázisát jelenleg 5,5 millió karakter alkotja (whitespace nélkül :-). Szóval lesz mit olvasni.

Rendszerkövetelmények:
- Windows 98/2000/XP/Vista oprendszer
- proci: nem kell hozzá erőmű
- legalább 1024x768-as felbontás
- a magyar nyelv olvasási szintű ismerete (e nélkül sajnos nem fog menni)
- átlagos IQ

A tesztszerveren ingyen lehet regisztrálni, karaktert generálni és játszani. A játék megkezdése előtt -éppúgy, mint bármely asztali szerepjátéknál- erősen ajánlott a szabálykönyv átolvasása.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi, Oracle XE;
Indy, FastMM, EurekaLog, PascalScript, GIMP, Skype, Heineken, pizza, kávé...
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
valahol 1999/2000 környéke
Beküldve:
2007.09.17 19:00
Fejlesztő:
Triensis (8 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: info@amosrpg.hu
Tagok:
beküldő: Jedi
regisztrált tagok: pgyalog



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - AMOS Legendák Hajnala
Screenshot a kliensből
Screenshot a kliensből
2007.09.18. 04:13
Screenshot a kliensből
Screenshot a kliensből
2007.09.18. 04:13
Harcművész-iskola épületkép
Harcművész-iskola épületkép
2007.09.18. 04:12
Fegyverkovács épületkép
Fegyverkovács épületkép
2007.09.18. 04:11
Fegyverbolt épületkép
Fegyverbolt épületkép
2007.09.18. 04:11
Sámán (illusztráció)
Sámán (illusztráció)
2007.09.18. 04:09
Vándorpap illusztráció
Vándorpap illusztráció
2007.09.18. 04:09
Zsoldosszállás - vázlat
Zsoldosszállás - vázlat
2007.09.18. 04:06

Fejlesztési napló - AMOS Legendák Hajnala
Jedi 2008.07.29. 03:54
*Új törvények Amos földjén*

Jó ideje vártok már arra, hogy a játék ingyenessé váljon és ezáltal szélesebb rétegek számára is elérhető legyen... 2008. Július 28-tól teljesült ez az álom!

Mindenki megkapja amit szeretne, s szabadon dönthet majd, hogy milyen formában játszik a játékkal! Azt nem árt hangsúlyozni, hogy a játék alapvetően INGYENES lesz, s akik úgy döntenek, hogy az ingyen játék lehetőségei (keretei) számukra nem elégségesek, nos akkor ott a lehetőség, hogy befizessenek a játékra és ezzel egyfajta "VIP" tagságot vásároljanak maguknak (tudjuk, hogy ez nem túl jó szó, de a "bérlet" vagy az "előfizetés" sem hangzik olyan jól).

A részletek megtalálhatóak a játék weboldalán (http://amosrpg.hu). Minden volt és új érdeklődőt szeretettel várunk!
Jedi 2008.05.25. 02:27
Elkészült az új weboldal.
No, hosszas bíbelődés és szöszmötölés után sikerült átmenteni, illetve frissíteni a weboldal adatbázisát, valamint átpofozni egy kicsit a designt is...
Jedi 2007.11.04. 07:01
Megújult a honlap, kicsit könnyebben kezelhető, interaktívabb lett, több információt tartalmaz.
Jópár hiba javításra került, továbbá megemeltük az ingyenfordulók számát is a tesztszerveren.
Jedi 2007.09.18. 04:29
Feltöltöttem pár képet, illusztrációt és screenshot-ot, illetve bejelöltem pgyalog kollegát is a projekthez (ő komponálta a játék zenéjét).

Hozzászólások - AMOS Legendák Hajnala
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #93229   2008.07.29 03:56 GMT+1 óra  
*Új törvények Amos földjén*

Jó ideje vártok már arra, hogy a játék ingyenessé váljon és ezáltal szélesebb rétegek számára is elérhető legyen... 2008. Július 28-tól teljesült ez az álom!

Mindenki megkapja amit szeretne, s szabadon dönthet majd, hogy milyen formában játszik a játékkal! Azt nem árt hangsúlyozni, hogy a játék alapvetően INGYENES lesz, s akik úgy döntenek, hogy az ingyen játék lehetőségei (keretei) számukra nem elégségesek, nos akkor ott a lehetőség, hogy befizessenek a játékra és ezzel egyfajta "VIP" tagságot vásároljanak maguknak (tudjuk, hogy ez nem túl jó szó, de a "bérlet" vagy az "előfizetés" sem hangzik olyan jól).

A részletek megtalálhatóak az alábbi oldalon: http://amosrpg.hu

Minden volt és új érdeklődőt szeretettel várunk!

   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #74404   2007.11.15 06:24 GMT+1 óra  
Idézet
atryl :
Még lenne (gondolom nem publikus) kérdésem.



Na, sorry hogy csak most írok, de egy csöppett le vagyok terhelve. Gyere fel a játék fórumára (http://amosrpg.hu/forum), ott a többi km eldönti, h mennyire "publikusak" a kérdéseid.

A technikai kérdésekre szivesen válaszolok én is, csak ritkán járok errefelé mostanában.

   
atryl - Tag | 28 hsz       Online status #74164   2007.11.11 16:39 GMT+1 óra  
A grafikusotok rendben van.

Hazaérek megnézem a stuffot.

És hülye kérdés: Mennyien játszanak fizetős szerveren?
Még lenne (gondolom nem publikus) kérdésem.
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #70431   2007.09.24 07:28 GMT+1 óra  
Meghalhat a kari? És akkor nem lehet többet játszani vele? Nincs spirit healer?
Vagy féltörp illuzionista-healer

Mi lenne ha pl. egy igazi szerepjátékban:

"Bobek a tűzmágus kiváncsian forgatta a tekercset melyre ez volt írva: 'Fireball (rank 1)'.
-Van rajta valami írás! -mondta Punctus -Valóban...ciel ahma takre ma 1! - szolt Bobek és arconlötte magát. -200 hp You die.'

C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #70425   2007.09.24 07:13 GMT+1 óra  
-"1ÉP alá.."
Kell is, hogy valós legyen a játék, hisz papír alapú játékban is meghalhatnak a karik (bár kimondatlan szabály - legalábbis nálunk -, hogy azért a mesélő vigyázzon a karikra, hisz mégiscsak a jó hangulat a lényeg, ha meg kinyírják a karid, abból csak sértődés lesz...Persze aki direkt megy a halálba, azt én is megölöm, ha mesélő vagyok ...)

-"szintlépés"
Ez arra is vonatkozik, amit már ismersz, csak harc közben fejlődött, vagy csak új skillek esetén kell az iskoládban tanulni? Egyébként nekem egy picit kevésnek tűnt a képzettségekre elkölthető pontok száma, ráadásul hiányolok egy custom karit is, aminek én dönthetem el, hogy milyen képességekkel/képzettségekkel indul. Sőt, mi Mágusban azt is bevezettük, hogy a képzettségekből azokat, amiket nem akarsz használni, beválthatod kp pontokra és azokból más képzettségeket vehetsz fel. Sztem megfontolandó lenne egy ilyen is, bár ez csak ötlet.

-"cuccok felvétele"
Erre csak azt tudom mondani, hogy a júzer fejével gondolkodjatok, hisz nekik nem minden triviális .

- "harc interakció hiánya"
Én arra gondoltam, hogy harc KÖZBEN, a harci helyzettől függően nem tudok beavatkozni a cselekedeteimbe. Hiszen van, amikor hártálni kellene (no támadás, +40 VÉ a mágusban), és van, amikor meg mindkét karddal kellene támadnom 1 körben kétszer (TÉ összeadódik, VÉ az egyik fegyveré, ha jól emlékszem). Nem láttam, hogy lenne roham opció, továbbá nem tudom, hogy van-e pszi-használat (pszi-roham miatt )?

"Mo-n kb 50-70e embert érdekelhet vmilyen formában a szerepjáték, ezek közül talán max 3-5e az akik szívesen játszanának egy ilyen fajta játékkal."
Szerintem még több ember is játszana (pl én is, hiszen játszok a travianon, bitefighton, és ezt pl jobbnak tartom a kettőnél együtt ), de itt a hangsúly a FIZETŐS-ön van. Esetleg, ha a jelenlegi változat mégsem jönne be, megpróbálhatnátok bizonyos funkciókat fizetőssé tenni (mint a bitefighton is), pl bizonyos felszereléseket csak valós pénzért lehetne megvenni, etc.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #70423   2007.09.24 06:51 GMT+1 óra  
kuzanth, ferchild: Köszönjük a jókívánságokat!

kuzanth: Köszi az észrevételeket!

-"a lenyiló menük bezárása":
Ez hamarosan javítva lesz, mert tényleg zavaró tud lenni.

-"az eseménynapló nem az utolsó bejegyzést mutatja":
Ez még a bétateszt alatti kérés volt. Ha mindig a szöveg végére ugrik, akkor meg visszafelé kell scrollozni.

-"szintlépés"
Ekkor a forduló végén ki kell, hogy írja a kapott fő- és melléktulajdonság-pontok számát, tulajdonságnövekedéseket, stb-t is. Az hogy látogasd meg a mesteredet azt jelenti, hogy képes vagy megtanulni egy új bajvívó képességet, de el kell látogatnod a bajvívó akadémiára, hogy megkapd azt.

-"1ÉP alá.."
A tesztszerveren nem lehet meghalni, hogy "ne legyen lelőve a poén". Az élesen már volt karakterhalál. Egyébként sokan felrótták nekünk, hogy túl realisztikus lett a játék, pl meg lehet halni, ha sokáig nem eszel/iszol, akkor annak jó eséllyel szintén ez a vége, harc közben eltörhetik a csontaidat, stb.

-"cuccok felvétele"
Ez azért számunkra is hihetetlen volt, hogy a karakterek 90%-a nem öltözött fel és meztelenül rohangált Pedig szép nagy betűkkel le volt írva a szabálykönyvben és a regisztrációs levélben is. Most már minden új karakter felöltöztetve kezdi a játékot és kap egy alap harci beállítást is.

- "harc interakció hiánya"
A Beállítások fülön a harci opcióknál nagyon komplex harci viselkedést lehet beállítani. Beállíthatod, hogy kire mit szeretnél varázsolni, akarsz-e távolsági fegyvert használni, milyen közelharci fv-el akarsz harcolni. Ezeket mind külön-külön beállíthatod, akár külön szörnyekre is ha akarod. Illetve van egy "barátságosság lista" is, azokra a szörnyekre, akik elől mindenképp el akarsz menekülni. Persze ez nem biztos, hogy azonnal sikerül is (mint ahogy a valós életben sem sikerülhet mindig).


Hogy hány fizetős felhasználónk lesz? Reméljük minél több. Igazából elég kicsi a felhasználói bázis, akikre építünk. Mo-n kb 50-70e embert érdekelhet vmilyen formában a szerepjáték, ezek közül talán max 3-5e az akik szívesen játszanának egy ilyen fajta játékkal.

A játékosaink nagy része főleg olyan ember, akiknek már nincs arra idejük, hogy pl a WoW-ban napi 6-7 órát raid-eljenek, mert családjuk van, munkájuk van, de azért szeretnének vmi hasonlóval játszani.

Pár évvel ezelőtt felmerült, hogy lehetne akár 3d-s is ez a játék, de gyorsan elvetettük az ötletet. Legalább 3x-4x ekkora csapat kellene hozzá és még nagyon sok év, hogy ezt a jelenlegi "content"-et átültessük 3d-re, így garázs-szinten.

   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #70408   2007.09.24 03:45 GMT+1 óra  
nem is kell magadra venni.....én csak a fizetős részre reflektáltam...
mellesleg egy ilyen proginak nem feltétlenül a 15-ös korosztály a célközönsége, hanem esetleg az érettebb korban lévők. (nem tudom egyébbiránt, mert nem tartozom a fejlesztői gárdához, hogy az ő célkitűzéseik mire vonatkoznak) Ebből kifolyólag, amennyiben fizetős is lesz és az ár megfelelően alakul, akkor igenis lehet felvevő bázisa, pont anniy amennyit ez a projekt igényel. Szvsz. "Nálunk", mint "öregeknél" már nem a grafika csili-vili volta dominál, hanem a játékkal tölthető kellemes órák száma, a beleélés. sokaknak nem adatik meg, hogy szerepjátékot élőben játszanak, papírral, asztal körül. Nekik egy remek lehetőség egy ilyen program. Szvsz.

Persze sosem lesz olyan mint a papír, ezzel szerintem mindenki tisztában is van, de attól még közelítheti. A rendszer hiányosságai meg idővel bizonyosan kiforranak majd és ilyen apró hibák a kiegyensúlyozásban majd beállnak. Szvsz.
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #70398   2007.09.24 01:44 GMT+1 óra  
"Csak hát ehez IQ kell"
Ezt most megpróbálom nem magamra venni...

A piacon szerintem azért azok vannak többségben, akik bizony a csili-vili játékokat preferálják (úgy értem, hogy egy ilyen játék és ha már a Cry-ról volt szó, akkor a Cry közül)...Persze biztos sokan játszanának - még, ha fizetős is - egy ilyen játékkal is, de azért ennek is vannak határai. Kétlem, hogy valaha is meg tudja egy ilyen játék közelíteni a valós életben lejátszott papír alapú szerepjátékot. Legalábbis a lassan 6-7 éves szerepjátékos múltam (bár nem vagyok a legnagyobb profi) alapján egyelőre ez még nagyon messze van attól. És itt nem csak a játékos-játékos interakción van a hangsúly (ehhez sajnos az 5 forduló alatt nem volt szerencsém...), hanem a játékos-npc interakción is.

Közben eszembe jutott egy másik hiányosság is, ez pedig a harc interakció hiánya. 1. szintű bajvívóként speciel nem szívesen harcoltam volna a - ha jól emlékszem - kardfogú tigris ellen (vagy legalábbis nem feltétlenül támadó, hanem inkább védekező harcmodorban), ugyanakkor a parasztbácsit még akár fegyver nélkül is lecsaptam volna. Ez, és az eddigiekben leírtak miatt én azért túlzásnak tartom a "kész" állapotot . Viszont egyetértek ferchild-dal : HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!! és big-big respect!!!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #70395   2007.09.23 23:16 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
bár kíváncsi lennék, hogy pl egy Silkroad mellett (ingyenes 3D-s MMO, ha vki nem ismerné) hány fizetős felhasználótok lesz? A megjegyzéseimet pedig nem sértésnek szántam, mielőtt valaki félreérti!!!



szerintem, ha a világ jó és a történetek jók akkor több, mint gondolnád. Ugyanis, egy "papír alapú", "olvasós" szerepjátékot nem lehet összemérni egy csili-vili 3d-s megyünk, gyakunk, kóborlunk, kitudjamégmitcsinálunk MMO-val és had tegyem hozzá az előbbi javára
Csak hát ehez IQ kell, meg EQ. Meg még sok más egyébb skill és talent, hogy élvezni is lehessen.
A kulcsa az egésznek szvsz a történetek és a világ összhangja, kidolgozottsága, változatossága. Egy ilyen gémben megoldhatóak olyan dolgok, mint jellemfejlődés és társai, amik egy silkroad szerű MMO-ban soha sem fognak megjelenni. Az NJK-k nem egyszerű érzelememmentes, idióta lemészárolni való poligontöltelékek, hanem a világ szerves részét képezhetik, alakíthatják, formálhatják.
Óriási lehetőség van benne, kérdés tudnak-e majd élni vele. Én személy szerint tiszta szívből szorítok, hogy összejöjjön Jediéknek, mert már éppen itt volna az ideje egy kis szemléletváltásnak, egy irányváltásnak a mennyiség felől a minőség felé! És most nem a grafikáról beszélek. Mit számít a Cry engine tudása, ha a termék amit előállítanak belőle hulladék? Egyszóval: HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!! és big-big respect!!!
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #70392   2007.09.23 16:45 GMT+1 óra  
Idézet
Jedi :
Idézet
kuzanth :
Jó kis játék...



Viszont tetszőleges...


Miért nem szint limit van? Sok karival mindig 5 fordulót játszva kb ugyanott vagyok, mint egy max 2. szintű karival tetszőleges számú kört játszva.

Ami egyébként nagyon nem tetszett :
- a lenyiló menük bezárása, ha aktiváltam valamit. Pl. vettem egy kardot, amihez le kellett nyitni a fegyverek fület, akkor vásárlás után megint le kellett nyitni, mert visszazáródott (remélem ez így érthető, mert már késő van, és fáradok ).
- az eseménynapló nem az utolsó bejegyzést mutatja, hanem az elsőt, így mindig scrolloznom kell.
- asszem a 4. körben szintet léptem, de kb annyi információ állt rendelkezésemre, hogy látogassam meg a mesterem...Namost lehet, hogy csak figyelmetlen voltam és nem láttam valamit, ami fontos, de én ebből nem sokat tudtam ám leszűrni (és mivel az egyszerű felhasználó szemszögéből kell nézni a végeredményt, itt valami hiba lesz).
- az, hogy 1 hp alá nem mehetek az fícsör, vagy bug?
- ha jól emlékszem a 3. körben vettem észre, hogy amit összevásároltam magamnak, azt még külön fel is kell raknom magamra (itt megint hülyét kaptam a visszazáródó menüktől...), viszont nem ártana felhívni a júzer figyelmét erre, mert mint látszik, nem magától értetődő (gondolom ezért volt az, hogy a bajvívóm megijedt a progi által legyőzhetetlennek titulált paraszt bácsikától......kétszer is ).
Most ennyi jut eszembe, de volt még több is.

Egyébként összességében tetszik a játék (kifejezetten örülök, hogy többnyire sikerült visszaadnotok a papír alapú szerepjáték feelingjét, ami nem egyszerű feladat !!!), bár kíváncsi lennék, hogy pl egy Silkroad mellett (ingyenes 3D-s MMO, ha vki nem ismerné) hány fizetős felhasználótok lesz? A megjegyzéseimet pedig nem sértésnek szántam, mielőtt valaki félreérti!!!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #70388   2007.09.23 15:27 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Jó kis játék, kis hibákkal. Ja és kár, hogy csak 5 fordulót lehet tolni a free serveren (szvsz ez még egy demohoz is kevés ). Ettől függetlenül nekem bejött, csakhát nem tudom, hogy fizetnék-e érte, pláne a jelenlegi stádiumban...



Viszont tetszőleges számú karakterrel lelépheted azt az 5 fordulót (csak mindig egy karaktered lehet egyszerre a tesztszerveren), így szerintem már nem olyan kevés. Más, hasonló játékoknál is ilyen korlát van.

A valós / illetve vélt hibákat nyugodtan post-old be a játék fórumára, minden észrevételnek örülünk.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #70241   2007.09.20 13:27 GMT+1 óra  
Jó kis játék, kis hibákkal. Ja és kár, hogy csak 5 fordulót lehet tolni a free serveren (szvsz ez még egy demohoz is kevés ). Ettől függetlenül nekem bejött, csakhát nem tudom, hogy fizetnék-e érte, pláne a jelenlegi stádiumban...
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #70208   2007.09.19 21:33 GMT+1 óra  
Tetszetősek a rajzok, és a képek alapján ízléses a dizájn is, szóval gratulálok hozzá!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #70161   2007.09.18 16:13 GMT+1 óra  
Idézet
Jedi :
Idézet
kicsy :
A törpe nő pedig nagyjából optimális egy ember pasinak: derékig ér és megáll a fején a söröskorsó



Az okés, de ez a "pozitúra" még nem fog eredményezni kicsi féltörpöket...



Dehogynem: félig sör, félig törp : sörp !!
muhaha - mostár tényleg ezer bocs!!
   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #70160   2007.09.18 15:54 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
A törpe nő pedig nagyjából optimális egy ember pasinak: derékig ér és megáll a fején a söröskorsó



Az okés, de ez a "pozitúra" még nem fog eredményezni kicsi féltörpöket...

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #70158   2007.09.18 15:44 GMT+1 óra  
A törpe nő pedig nagyjából optimális egy ember pasinak: derékig ér és megáll a fején a söröskorsó
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #70157   2007.09.18 15:17 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Énis regeltem
Asszem az 'átlagos IQ' nem illik rám : / akkor nemtudok majd játszani?





Az a kitétel csak a Vérpistikék miatt került bele.

Féltörp meg nincs. Hogy is jönne össze egy ember egy törppel? Az ember nők túl csupaszak egy törpe pasinak, egy törpe nő meg túl szőrös egy embernek, ráadásul szakálluk is van.

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #70154   2007.09.18 13:52 GMT+1 óra  
Áhh még el is biráljátok a karaktert...hmm talán nem elf csajt kellett vna csinálnom...mosmá mind1
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #70149   2007.09.18 12:04 GMT+1 óra  
OFF
Idézet
Orphy :
Asylum, csak nem Mensás vagy?


Én menzás vagyok, vettem ebédjegyet is...
/OFF

5.5 MB olvasnivaló... kb egy szótárnyi. nem semmi munka, minden elismerésem.
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #70126   2007.09.18 07:50 GMT+1 óra  
Azmi.
Féltörp nincs? Én azzal akarok lenni Féltörp illuzionista.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #70125   2007.09.18 07:23 GMT+1 óra  
Asylum, csak nem Mensás vagy?
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #70119   2007.09.18 06:47 GMT+1 óra  
Énis regeltem
Asszem az 'átlagos IQ' nem illik rám : / akkor nemtudok majd játszani?

C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #70117   2007.09.18 06:00 GMT+1 óra  
Énis...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Orphy - Törzstag | 1893 hsz       Online status #70116   2007.09.18 05:58 GMT+1 óra  
Bereggeltem
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #70113   2007.09.18 03:48 GMT+1 óra  
Ha emlékezetem nem csal akkor eddig ez az első olyan MMORPG ami kézzel fogható és nem csak ábránd. Szívesen kipróbálnám, ha lenne neki ingyenes próba verziója. Van ilyen ?

EDIT: Ok végig olvastam az ismertetőt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #70105   2007.09.17 19:00 GMT+1 óra  
Triensis: AMOS - Legendák Hajnala

   
> 1 <