játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

JFTD
A jfhu kozos projectje
Kategória: Tower Defense
A projectről:
A project Thrall felvetesere kezdett el szervezodni mint a jf.hu latogatoinak kozos fejlesztese. Szerencsere a kezdeti lelkesedes soran korvonalazodott, hogy mit szeretnenk csinalni, tower defense-t, sci-fi koritessel.
Részlet a kerettortenetbol:
Amikor felfedeztük az első űrhajót a föld közelében, nem is sejtettük hogy csak az idegenek előfutáraival találkoztunk. Néhány nap után még négy űrhajó állt földkörüli pályára a legnagyobb városaink felett és pár órával a barátságos köszöntő próbálkozásaink után ledobták az első EMP bombákat.Néhány perc alatt a föld lakosságának közel 20%-át sikerült kiírtaniuk a hatalmas szökőárakkal amik több tíz kilóméteren belül mindent letaroltak a partok közelében. Ez után következtek a szárazföld belsejében lévő városok, amiknek az elpusztításához nem volt szükségük se katonákra, se járművekre....
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity3D
3dsMax
;
wiki
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.09.27
?
Beküldve:
2011.10.12 00:19
Fejlesztő:
GarageBandGames (5 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: zeller
regisztrált tagok: borsi, Ashkandi, DMG, Thrall



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 10%

Képek - JFTD
reflektorok
reflektorok
2011.10.18. 06:26
Egy ingame kép
Egy ingame kép
2011.10.15. 04:06
Warthog vadászbombázó
Warthog vadászbombázó
2011.10.14. 13:55
Bulldózer
Bulldózer
2011.10.14. 13:55
kisgomboc
kisgomboc
2011.10.12. 00:52
hosszu bigyo
hosszu bigyo
2011.10.12. 00:52
ingame
ingame
2011.10.12. 00:52

Fejlesztési napló - JFTD
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - JFTD
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #178012   2012.04.09 15:02 GMT+1 óra  
Szerintem nagyon faszán néz ki a mostani build!

Egyetlen probléma a kameramozgás lenne, szerintem beépíthetnétek ezt helyette:

(C#)

Kód:
var mPosX = Input.mousePosition.x;
var mPosY = Input.mousePosition.y;

// Do camera movement by mouse position
if (mPosX < scrollArea) {myTransform.Translate(Vector3.right * -scrollSpeed * Time.deltaTime);}
if (mPosX >= Screen.width-scrollArea) {myTransform.Translate(Vector3.right * scrollSpeed * Time.deltaTime);}
if (mPosY < scrollArea) {myTransform.Translate(Vector3.up * -scrollSpeed * Time.deltaTime);}
if (mPosY >= Screen.height-scrollArea) {myTransform.Translate(Vector3.up * scrollSpeed * Time.deltaTime);}

// Do camera movement by keyboard
myTransform.Translate(Vector3(Input.GetAxis("EditorHorizontal") * scrollSpeed * Time.deltaTime,
                              Input.GetAxis("EditorVertical") * scrollSpeed * Time.deltaTime, 0) );

// Do camera movement by holding down option                 or middle mouse button and then moving mouse
if ( (Input.GetKey("left alt") || Input.GetKey("right alt")) || Input.GetMouseButton(2) ) {
    myTransform.Translate(-Vector3(Input.GetAxis("Mouse X")*dragSpeed, Input.GetAxis("Mouse Y")*dragSpeed, 0) );
}
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #167191   2011.10.19 21:57 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Hát tök logikus, hogy útra lehet majd rakni,c sak még nincs megírva. Úgy volt, hogy szétesik és darabok szintén az útra kerülve blokkolnak, vagy sebzést okoznak nem?


EDIT: Meg egyébkén tdöntsük már el, hogy ide írjuk a játék ötleteket vagy a másik topicba.

Meglesz az az feladatlista ígérem, csak lassan 7. napja vagyok talpon meló miatt.


Legegyszerűbb, ha beszervezünk egy modit a projektbe...

De amúgy akkor ide ne ilyet írjunk, hanem csak a másik topikba....
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167189   2011.10.19 20:25 GMT+1 óra  
Hát tök logikus, hogy útra lehet majd rakni,c sak még nincs megírva. Úgy volt, hogy szétesik és darabok szintén az útra kerülve blokkolnak, vagy sebzést okoznak nem?


EDIT: Meg egyébkén tdöntsük már el, hogy ide írjuk a játék ötleteket vagy a másik topicba.

Meglesz az az feladatlista ígérem, csak lassan 7. napja vagyok talpon meló miatt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #167173   2011.10.19 18:13 GMT+1 óra  
A barikád nem lenne rossz, de lehessen letenni az útra, és ha az ellen hozzáér, lassítsa, de közben a barikád meg törjön szét!
Így megfelel?

Szóval mint gemcraftban a csapda.

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.10.19 18:22 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #167132   2011.10.18 23:55 GMT+1 óra  
Idézet
HadaHector :
Látom a barikád értelmét vesztette.



ha lesz bárány a játékban, akkor meg lehet majd fürdetni benne

A bullet hitről:
raktam fel új pekidzset, szedd le megint. Van benne rövidebb bulletHit, meg egy BulletHit_Random, ami hivatkozik a bulletHit prefabra, viszont a vízszintes síkban kicsit randomizálva rakja ki, hogy elkerüljük a csillagszóró hatást. Próbáld ki, hátha jobb.

Ezt a hozzászólást Archenemy módosította (2011.10.19 00:31 GMT+1 óra, ---)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #167131   2011.10.18 23:43 GMT+1 óra  
A barikád még nem nyert értelmet

A bullet hitet úgy kéne módosítani, hogy még gyorsabb legyen, mert így ha mozgó ellenfelet lő a machinegun, az ellenfél "csillagszórós" csíkot húz maga után. A másik kettő viszont marha jól néz ki, majd teszek fel buildet ha be lesz minden állítva.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167130   2011.10.18 22:53 GMT+1 óra  
Posztán ott még nem tartanak a kollégák. Szerintem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #167129   2011.10.18 22:27 GMT+1 óra  
Látom a barikád értelmét vesztette.

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #167128   2011.10.18 21:15 GMT+1 óra  
http://dl.dropbox.com/u/6602349/jfprojekt.unitypackage

tartalmaz:
bulletHit : golyó becsapódás
LargeFireExplosion: mint a mostani robbanás, csak nagyobb
torkolattuz: torkolattűz :p Most az y felé mutat, forgasd be úgy, hogy jó legyen, elméletben úgy csináltam meg, hogy lehessen, gyakorlatban meglássuk

szétrepülő roncsok most nincsenek
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #167109   2011.10.18 17:13 GMT+1 óra  
Archenemy:
A unity részecske rendszerekhez rajtad kívül itt más szerintem nem nagyon ért még, szóval jöhet.

Viktor:
Effektek még nincsenek, természetesen (ha lesz aki megcsinálja ) minden támadáshoz és sebződéshez lesz vizuális meg hang effekt is.
A kamerakezelésen még majd dolgozom.

Ezt a hozzászólást borsi módosította (2011.10.18 17:22 GMT+1 óra, ---)

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #167106   2011.10.18 16:43 GMT+1 óra  
-Az elpusztuló ellenségek túl gyoran tűnnek el.Ugyan marad utánuk egy apró korom paca de csak egy pillanatra.Ennek sokkal tovább kellene láthatónak lennie,illetve robbanáskor kellene néhány szétrepülő roncsdarab.

Ezt bevállalnám én, ha más nem csap le rá. Unity package formátumban adnám.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #167103   2011.10.18 16:04 GMT+1 óra  
Fú már most jót játszottam vele Néhány dolog:
-Engem kicsit zavar hogy a kamera pozíciója csak a kérkép négy sarkára korlátozódik.Jobb lenne ha szabadon mászkálhatnánk vele ebben a rögzített magasságban.
-Én az egérgörgővel szinte totálképre tudtam zoomolni az egységeket,szerintem az nem gond...
-Kellene valami torkolattűz a tornyoknak mert ebből a kis fehér lövedékből nemigazán lehet kivenni hogy csinálnak-e valamit.
-Az elpusztuló ellenségek túl gyoran tűnnek el.Ugyan marad utánuk egy apró korom paca de csak egy pillanatra.Ennek sokkal tovább kellene láthatónak lennie,illetve robbanáskor kellene néhány szétrepülő roncsdarab.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #167093   2011.10.18 14:41 GMT+1 óra  
Ez a kamera nekem nagyon távolinak tűnik, ki kéne találni valami jó megoldást végre.

   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #167092   2011.10.18 14:24 GMT+1 óra  
http://dl.dropbox.com/u/33195739/Builds/13_web/WebPlayer.html
Ez nem a frissebb build (jelenleg zeller dolgozik rajta) de ebben meg lehet nézni a reflektorok prototípusát.

   
Parallax - Tag | 574 hsz       Online status #167091   2011.10.18 14:04 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Te vagy vaksi mert az ott Részlet.


De csak, mert megreszelted a módosítás gombbal.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #167069   2011.10.18 06:35 GMT+1 óra  
Te vagy vaksi mert az ott Részlet.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #167046   2011.10.17 19:51 GMT+1 óra  
Reszelt a kerettortenetbol:

Most minden komolysággal, én vagyok a vaksi, vagy az ott tényleg reszelt, és nem részlet?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #167042   2011.10.17 19:03 GMT+1 óra  
Parallax -már megint igazad van ,,,, de ha már ki nőt a szakállad utána már gyorsabb
Ashkandi -De ell kel ismerni jó játéknak tűnik szó-> grat
   
Parallax - Tag | 574 hsz       Online status #167038   2011.10.17 17:28 GMT+1 óra  
Idézet
Tibsy :
mért unity-ben csináljátok a terrain-t ?:
amikor 3ds- max- ban is meg lehet csinálni, sokkal könnyebben és szebbre PL: klik


Maxban mire összehozol ilyet, kinől a szakállad. Vannak erre célszoftverek pl Terragen. 5 perc alatt kész a megfelelő domborzat, magasságtérkép alapján az engine legenerálja, amilyenre kell a megfelelő optimalizálásokkal.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #167035   2011.10.17 15:20 GMT+1 óra  
Nem nagyon akarok holdfelszínt készíteni a játékhoz, mellesleg unity-ben van LOD automatikusan, könnyű festeni a domborzatot és a textúrát plusz 3ds maxban még soha nem csináltam ilyet.

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #167034   2011.10.17 15:02 GMT+1 óra  
mért unity-ben csináljátok a terrain-t ?:
amikor 3ds- max- ban is meg lehet csinálni, sokkal könnyebben és szebbre PL: klik
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #166884   2011.10.15 19:16 GMT+1 óra  
Terrain amit unityben készítünk és festünk, a többi scalezett meg forgatott bedobált model.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #166883   2011.10.15 18:44 GMT+1 óra  
Idézet
Viktor84 :
Bocs hogy belepofázok de építőszándékkal teszem:
A repülőn elég lenne három fény mert a valóságban is annyi a "lényeg" rajtuk.A kivitelezés jó,a repülőszimulátorokban(pl Lock On) is ugyanez de annyit módosíts hogy a bal szárnyvégre tedd a piros,a bal függőlegesre a fehér és a jobb szárnyvégre egy zöld fényt.A NATO-ban legalábbis ez a szabvány. A nagy épületen nagyon jók a keresőfények,a kis bunkerekre is olyan kéne csak kicsiben,lehet egy is elég lenne.A járművek fényszóróinak szerintem alapból ez kellene.Az utak mentén nem lehetnének néhány poligonos lámpaoszlopok?Igaz szerintem oda nem is kellenének fények...
Bocs az okoskodásom csak legjobb tudásom szerint segíteni szeretnék az apróbb részletekre való odafigyelésre mert szerintem nagyot dobnak a játékélményen.


Ez jó ötlet.

Amúgy az illetékes leírná nekem privátüziben, hogy a pálya hogy épül fel, mert nem látok teljesen tiszta képet.
Szal ez most egy modell, vagy terrain? És a textúra hogy van ráaggatva?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #166879   2011.10.15 17:38 GMT+1 óra  
Bocs hogy belepofázok de építőszándékkal teszem:
A repülőn elég lenne három fény mert a valóságban is annyi a "lényeg" rajtuk.A kivitelezés jó,a repülőszimulátorokban(pl Lock On) is ugyanez de annyit módosíts hogy a bal szárnyvégre tedd a piros,a bal függőlegesre a fehér és a jobb szárnyvégre egy zöld fényt.A NATO-ban legalábbis ez a szabvány. A nagy épületen nagyon jók a keresőfények,a kis bunkerekre is olyan kéne csak kicsiben,lehet egy is elég lenne.A járművek fényszóróinak szerintem alapból ez kellene.Az utak mentén nem lehetnének néhány poligonos lámpaoszlopok?Igaz szerintem oda nem is kellenének fények...
Bocs az okoskodásom csak legjobb tudásom szerint segíteni szeretnék az apróbb részletekre való odafigyelésre mert szerintem nagyot dobnak a játékélményen.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #166877   2011.10.15 15:58 GMT+1 óra  
Sztem a netes verzió miatt sima glow effektek azt kész, fényt se kell alájuk rakni.

   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #166876   2011.10.15 15:44 GMT+1 óra  
Túl sok lámpa nem kéne, inkább valami fake megoldás, pl projected textúrák, spriteok.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #166870   2011.10.15 14:12 GMT+1 óra  
Ezek a glow effektek tetszenek, majd rakunk lámpákat.

   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #166869   2011.10.15 13:15 GMT+1 óra  
A jobb oldali egy kicsit túlzás már, de mindenképpen valahogy ki kéne emelni az aktív játékelemeket.
Amúgy milyen gépet használsz? Elég fura nálad a textúra, mintha rossz mipmap levelt töltene be.

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #166868   2011.10.15 12:03 GMT+1 óra  
Nekem ez a kamerakezelés tetszik, amennyiben ilyen kis pályáknál maradunk.
Ez is egy út.
Amúgy bevallom, nekem omst sikerült előszört rendesen kipróbálnom, és tetszik!
Csak egy "picit" sötét.

Szal akkor vagy legyenek lámpák, vagy valami, mert sokmindent nem lehet látni.
A pálya is jó!
Ha nem baj, felnyomok egy képet...

Szerintem egy kicsit lehetne világosabb.
Itt van két ötlet. A jobb oldali kicsit Karácsonyfás, tudom.
Mit gondoltok?

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.10.15 12:22 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #166862   2011.10.15 11:06 GMT+1 óra  
F1 csak IE-ben probléma, viszont az sajnos pont elég. A görgő nem jó, mert az elgörgeti az egész oldalt (pl: http://www.wooglie.com/playgame.php?gameID=13). Egyelőre marad az E/Q amíg ki nem találok valami jobbat. A gyors kameranézet váltás építkezés közben fontos, ott meg már használjuk mindkét egérgombot, azért tettem billentyűzetre.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #166844   2011.10.15 01:23 GMT+1 óra  
Érdekes megoldás, nekem tetszik, hülyének hülye biztos, de azért szokatlan, szóval lehet pár user anyázni fog, de nekem akkor is tetszik, hozzá kell szokni.

Az F1-F4 annyira nem szerencsés választás, F1-re kapásből bejön a windows súgó

Ha a zoom-ot kivesszük, akkor az egérgörgővel is lehetne váltani a kamera állásokat, esetleg ha a jobb egérnek nincs szerep szánva, akkor az is alternatíva lehet.

-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
borsi - Tag | 180 hsz       Online status #166838   2011.10.14 23:58 GMT+1 óra  
http://dl.dropbox.com/u/33195739/Builds/12_web/WebPlayer.html
Elkészítettem egy variációt a kamerakezelésre, cél a hülyebiztos könnyű kezelhetőség volt, ezt a felhasználó korlátozásával próbáltam elérni.
Irányítás: WASD és nyilak forgatják a kamerát, Q és E léptet a kameraállások között egyesével, F1-4 gyorsgombok az egyes kameraállásokra, space reseteli a forgatást. A zoomhoz még nem nyúltam, az maradt az egérgörgőn.
Editorban kameraállásonként és tengelyenként állítható a max forgatás.
Visszajelzéseket szeretnék kérni

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #166668   2011.10.12 19:52 GMT+1 óra  
Énisénisénis tölltök fel képet!!!
majd!

Amúgy tényleg elég jó érzés, hogy idáig eljutott a projekt, pedig voltak akik kételkedtek ám!
(ne mondjunk neveket)
Am. a használt cuccokhoz majd írok be pár dolgot még, nem meglepődni!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #166637   2011.10.12 15:47 GMT+1 óra  
Már egy ideje nézegetem a fórumotokban hogy mit munkálkodtok és úgy látom hogy jó játékot fogtok összepakolni,legalábbis a képek alapján.Nagyon tetszik a dizájn,a grafika szép,fantáziadúsnak találom az egységeket.Ha elfogadtok egy jótanácsot akkor szerintem a történetet dobjátok ki és találjatok ki mást.Bármit de ezt ne mert lehet hogy tévedek de az egész világ egyedi stílusú,nem passzol hozzá egy Discovery Channelről importált valami.

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #166624   2011.10.12 12:27 GMT+1 óra  
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #166617   2011.10.12 12:12 GMT+1 óra  
Királyság.

Várom a játszahtó demot.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #166598   2011.10.12 08:50 GMT+1 óra  
Ez a játék nekem nagyon tetszik, főleg a modellek és a textúrák, nem tudom ki csinálta őket de 2pro4you.

   
zeller - Törzstag | 464 hsz       Online status #166595   2011.10.12 08:19 GMT+1 óra  
GarageBandGames: JFTD

   
> 1 <