játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

NightGate Defense
stratégiai játék fantasy történettel
Kategória: fantasy tower defense
A projectről:
„Életünket adjuk idegen földért, Légiósok vagyunk, az Unió ökle. Nem zengenek rólunk ódákat, senki nem áldja nevünk, de a Császár nevét üvöltve pusztulhatunk, ismeretlenül."
Régen még hittem az ilyen romantikus eszmékben, hőssé akartam válni, de minden egyes emberem halálával egyre távolabb kerültem az álmaimtól. A Nyugati Óbirodalom romjai között élő vad törzsek, ismeretlen szörnyetegek és rettegett hatalmú mágusok ellen nincs hős aki megállna.
Ezért nekünk, Légiósoknak kell.

Feladatomnak a Kilences számú Előretolt Helyőrség kiépítését kaptam. Ez fog a jövőbeni offenzívák elsődleges állomásául szolgálni, így stratégiailag létfontosságú a terület. Meg kell védenünk a munkásokat.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
MS-Visual C, Irrlicht Engine, Audiere;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2003
2009
Beküldve:
2007.08.09 09:41
Fejlesztő:
BélaBálint Games (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail: belanovak@gmail.com
Tagok:
beküldő: Yokubo
regisztrált tagok: blint



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 37%

Képek - NightGate Defense
Új tárgy rendszer
Új tárgy rendszer
2009.09.01. 13:03
Új skillek és felhasználói felület
Új skillek és felhasználói felület
2008.11.08. 09:52
Ryena di Lissan - ez a kép nem ehhez a játékhoz készült, de ez is benne lesz a játékban
Ryena di Lissan - ez a kép nem ehhez a játékhoz készült, de ez is benne lesz a játékban
2008.08.30. 02:42
rúna-kombinációk
rúna-kombinációk
2008.03.01. 02:18
égő csontvázak
égő csontvázak
2008.03.01. 02:16
NightGate Before Christmas
NightGate Before Christmas
2007.11.30. 10:19
Villám effect - ez még nincs kész, de így fog kinézni
Villám effect - ez még nincs kész, de így fog kinézni
2007.11.07. 11:29

2007.08.09. 09:49

2007.08.09. 09:49

Fejlesztési napló - NightGate Defense
Yokubo 2009.09.01. 13:45
Feltettem egy képet kedvcsinálónak amin egy tárgy és a leírása található.
Yokubo 2008.12.18. 08:32
Felvettem a testvéremet a projekthez, mivel nemrég regisztrált ide. Üdv., Blint!
Yokubo 2008.12.07. 06:35
Új letölthető demo .exe-t töltöttem fel:
- hibajavítások
- új megvásárolható egység: katapult
- kisebb javítások a felhasználói felületen

Remélem tetszeni fog!
Yokubo 2008.11.08. 11:03
Feltöltöttem a játék új verzióját. Azt, hogy mi változott, megtalálhatjátok fentebb a fejlesztési naplóban.
Yokubo 2008.11.08. 09:53
Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy skillek is bekerültek a játékba, minden egység szintlépésekor két skill közül választhatunk egyet. Kivéve a munkást, neki (még) nincsenek skilljei. (A kutyának viszont vannak :))
Yokubo 2008.11.08. 09:38
A nagy gazdasági világválság idején egy kis felüdülést jelthet mindenki számára ez az új Nightgate verzió, amit most feltöltöttem. Fő újdonságok:
- Új kezelői felület, erről feltöltök egy screenshotot is.
- Elkészült a 2. pálya, itt az utánpótlást kell megvédenünk, amit a szörnyek megpróbálnak ellopni. Ha a szörnyek elakadnak (egymással szemben) akkor átadják (dobják) egymásnak a ládát. A 2. pálya a 40. szinten kezdődik, és a játék a 80. szintig megy.
- Megvásárolt katonák elhalálozása esetlén a következő szinten utánpótlást kapunk. (bár az utánpótlás csak 1. szintű lesz, ezért nem árt rájuk vigyázni)
- Javítottam a mesterséges intelligencián és az útvonalkeresésen.

Az építő jellegű kritikát előre is köszönöm!
Remélem tetszeni fog, jó játékot!
Yokubo 2008.08.25. 11:01
Feltettem az újabb verziót. Van benne medvecsapda, musketeer (új egység), épülő házak (vagy ezek voltak már az előzőben is?). Valamint pár hibát is kijavítottam. Most már az lett a játék célja hogy a két házat építő munkást kell védeni. Új történet is készült, bár ennek csak az eleje van még kész.
Yokubo 2008.08.02. 03:04
Kijavítottam a ZIG enginge miatti fagyásos hibát, és feltettem a javított letölthető exe-t!
Yokubo 2008.08.01. 08:57
Sziasztok! Feltettem egy újabb letölthető demo-t, a legfőbb újdonság az lett, hogy játék után a pontszámot (illetve azt hogy ki meddig jut el) el lehet küldeni a szervernek. Az eredményeket itt lehet megnézni:
www.belanet.ujmappa.hu/scores/highscore.php
A szinten kívül ameddig sikerült eljutni még néhány érdekesebb statisztikai adatot is meg lehet nézni, pl. melyik lett a legjobban feltápolt egységünk, melyik lett a legjobban felerősített rúna, ilyesmiket.
Egy hibát most nem volt kedvem kijavítani, hogy teljesképernyős módban a program indításkor minimalizálja magát. De ha visszakapcsoltok rá akkor fut rendesen.
Na hát sok sikert a játékhoz, majd én is játszok aztán meglátjuk ki a jobb :)
Yokubo 2008.03.20. 09:19
+l :) a "tartalombó"- hoz
Yokubo 2008.03.20. 09:18
Feltettem egy újabb .exe-t. A tartalombó:
- Archenemy féle grafikai tuningolás
- Letehető obeliszkek amik rúnákat termelnek
- Minden upgrade helyett summon van, vagyis a magasabb szintű varázslatok is új egységet hoznak létre
- 2 féle rúnát kivontam a forgalomból, mert túl sokféle volt, így nehéz volt kombinálni
- sok-sok hibajavítás
Yokubo 2008.03.01. 01:51
Frissítettem:
új user interface
rúna-rendszer

A részletesebb bejegyzést lásd lentebb a fórumban.
Yokubo 2007.11.30. 10:24
Ez lenne a NightGate Before Christmas, a karácsonyi kiadás.
Ami új benne: - 1 új ellenség, új hangok, új sztori. Most 999. szintig lehet vele játszani, bár nem ezért készítettem, hanem inkább viccnek indult ez, úgyhogy nincsenek jól kiegyensúlyozva az erőviszonyok.
Ebben a változatban nem működik az egységek mozgatása és a barrikád építés, de ezt majd a következő rendes kiadásban javítom.
Na hát remélem tetszik!
Yokubo 2007.11.21. 10:39
És kijavítottam a demo linket mert az még a régi honlapra mutatott a kb. fél évvel ezelőtti verzióval.
Yokubo 2007.11.21. 10:35
Feltettem egy újabb verziót, amiben kipróbálható a villám. Ha a varázslót felfejlesztjük 5. szintre, és utána átképezzük wizard-dá, akkor jelenik meg a villám ikon, és ha ezt kiválasztjuk, akkor a wizard kap egy varázsbotot, amivel onnantól villámot lő.
Yokubo 2007.11.07. 11:36
Lassú munkához idő kell ugye, és hát jelenleg itt tartok, hogy sikerült feltennem egy új képet amin a villám effekt látható. A kezelői felületen is sokat ügyködtem, van egy F1 help és egy kis tutorial is. A programnak van egy kis ini fájlja amiben a teljes képernyős módot, és a hangot/zenét lehet kapcsolni. Megcsináltam azt is, ami a hagyományos :) TD játékokban mint "blocking" szokott szerepelni. Ezt úgy oldottam meg, hogy ha a szörnyek elől teljesen elzárjuk az utat akkor áttörnek. Ez így szerintem érdekesebb mint ha csak a blocking felirat jelenne meg.
Yokubo 2007.11.01. 14:40
Feltöltöttem egy újabb futtatható beta demot. Egy csomó mindent átalakítottam benne, majd később teszek fel újabb screenshotot meg leírást.
Yokubo 2007.09.21. 08:02
Ismét feltettem egy frissebb demo-t:
- F1-re előugró helpet építettem be (erre azért volt szükség mert volt aki azt kérdezte miután elküldtem neki a demo-t hogy "És ebben nem lehet semmit csinálni?" :))
- A mage 5. szinten új, robbanós varázslatot kapott.
- A játék most fixen ablakos módban fut.
Yokubo 2007.09.16. 08:24
Frissítettem a feltöltött demot. Újdonságok:
- Kezdéskor egy gyerek a lelőtt ellenségek fegyvereit behozza a harcosoknak a házba. Ha kell pihen, a szörnyekhez nem megy közel.
- Sima füves terepen jobb gomb lenyomása után egy x ikont kiválasztva lehet barrikádot építeni. Ezt az útra jelenleg nem lehet elhelyezni, de már így is hasznos. A barrikádon a varázslók és a z íjászok át tudnak lőni, de átmenni nem lehet rajtuk. A barrikádot a kezdetben adott munkás fogja felépíteni, úgy hogy először kivág egy fát, odaviszi a fát, és utánna egyszer csak villámgyorsan barrikádot épít belőle.
- Újrarajzoltam a kígyót, mert elég rusnya volt eddig :)
- Néhány kényelmi funkció bekerült, mint kilépés, hang, zene ki/be kapcsolása.
- Hibajavítások, mint pl. a túl hosszú nyilvessző hibája.
Yokubo 2007.08.10. 02:27
Pontosítok: a hang és a zene csak az elején állítható, közben már nem.
Yokubo 2007.08.10. 02:25
Frissítettem:
- kijavítottam a hangok miatti memory leak-et
- 4 választható nehézségi szintet állítottam be
- a hang ki be kapcsolható
- a sebzéseket nem mindenhol jelezte ki pontosan, ezt is javítottam.

Hozzászólások - NightGate Defense
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #183555   2012.06.19 20:43 GMT+1 óra  
Kicsit elkéstem, de csak most leltem meg ezt a játékot Szerintem nagyon jó, már most sikerült meghalnom benne. Megyek újrakezdeni.

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #118557   2009.10.05 04:11 GMT+1 óra  
sirpalee: Örülök hogy tetszett, köszönöm a bíztatást A menü elvileg úgy működik, hogy felveszel egy rúnát, akkor megjelenik, és addig marad is megjelenve, amig legalább egy rúna van a kezedben (vagyis az egérrel húzva), vagy valamelyik kirakott "varázslat"-hoz betéve. Vagyis ha kiraksz egy varázslatot, vagy leteszed máshova a rúnát, akkor a menü eltűnik. Mondjuk lehet hogy majd tehetnék rá egy becsukó gombot hogy kicsit felhasználóbarátabb legyen

fpeti: nem felejtettem el a regkulcshibát, majd megnézem hogy mi lehet a baj, csak most éppen egy másik játékot is csinálok

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118361   2009.10.04 02:26 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam a cuccot. Maga az egész felépítés, és ötlete nagyon tetszik, minőségi munka . Az animációkkal és sprite-kal is 100%-ig elégedett vagyok.

Csak valamit nagyon nem értettem, ha beléptem a menübe, hogy összerakjak pár rune-t , sehogy sem tudtam kilépni belőle. Nyomogattam én mindent (bár gondolom a jobb alsó sarokban lévő x-re kellett volna nyomni), de semmi hatása sem volt, és nem bírtam irányítani az egységeimet... Ez bug, vagy feature?

Amúgy tetszik nagyon, csak így tovább !
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #118033   2009.09.28 12:42 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
fpeti: miután feltetted az aktiváló kulcsot azután se engedett a Chapter II-n játszani?


Ja tényleg: nem engedte direkt(x) kipróbáltam, végigtoltam easy-ben, jó, hogy van egy ilyen könnyű tesztfokozat, kb 60 kattintással végig lehet érni.
Az történt, amit már leírtam, ajánlotta a pénzküldést, utána kijött a nehézségi fokozat választás, majd elindult a játék az elejétől, anélkül, hogy bármilyen védelmet leraktam volna . A hab az egészen az lett, hogy miközben a csontvázak jöttek lefele, lehetett egységet alkotni, gyorsan eléjük tettem egy íjászt és az le is szedte őket.
(pedig tolnám már a folytatást) - regkulcsot többször is létrehoztam, benne is van az adatbázisban.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117971   2009.09.27 13:16 GMT+1 óra  
fpeti: miután feltetted az aktiváló kulcsot azután se engedett a Chapter II-n játszani?

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117968   2009.09.27 11:25 GMT+1 óra  
Nekem azt írta, ha jól emléxem, hogy donate-eljem a belanet.ujmappa-t, és akkor játszhatok tovább
Avast: bakker, tényleg, el is felejtettem kikapcsolni és nem jelzett, úgy néz ki az is megoldódott.
Szóval a második résznek is mennie kéne.. megpróbálom majd még egyszer, pontosan mi is van.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117950   2009.09.27 06:48 GMT+1 óra  
Írtam az Avastnak és elküldtem nekik a játék exe-jét és azt mondták hogy a legfrissebb vírusadatbázissal az Avast nem jelez vírust. Megtennétek hogy valaki akinek Avast van a gépén (friss vírusadatbázissal) megnézné hogy jelez-e találatot?

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117944   2009.09.27 00:33 GMT+1 óra  
fpeti: és a Chapter II elindult a küldött aktiváló kulccsal?

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117936   2009.09.26 14:55 GMT+1 óra  
Eljutottam a chapter1 végéig easy-ben, nagyon szórakoztató darálás lett a vége, főleg, miután kisakkoztam egy kőhajítót, és kettőt is kaptam valahogy egyszerre (a végére 3 lett). Így nagyjából megjelenéskor vége lett minden hullámnak, egy ellen se volt a képen 3mp-mél tovább, nagyon hatásosak a nagy pattogó kövek
A barikád építő ikon megint eltűnt miután rákattintottam.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117914   2009.09.26 01:37 GMT+1 óra  
Feltettem egy új letölthető demo-t amiben javítva van az fpeti által megtalált hiba ami miatt 15. szinten a történetnél nem lehetett továbbléptetni a játékot.

Fpetinek köszönöm hogy szólt a hiba miatt!

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117648   2009.09.20 08:12 GMT+1 óra  
fpeti: valószínűleg a tutoriallal lehet a baj. Amikor először veszel barikádépítő munkást, akkor indul el a barikádépítő tutorial, és a screenshoton látszik is, hogy ott a piros nyíl ami mutatja hogy hová kell klikkelni, csak mondjuk a gomb amire kellene kattintani, az meg úgy látszik eltűnt .
Majd megnézem hogy mi miatt lehet ez, de most a munkahelyemen annyit kellett dolgozni, hogy teljesen kifogyott belőlem a programozóerő Remélem idővel visszatöltődik
Ja és majd küldd el a product key-t(indítás után a jobb alsó sarokban kiírja a program) és akkor küldök aktiváló kulcsot. Legalább ezt a részét is kipróbáljuk hogy működik-e.

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117640   2009.09.19 11:22 GMT+1 óra  
hi,
az exe-s link 404, maradok inkább a full letőtikénél, az is lejön gyorsan, ne bonyolítsuk miattam.
A jó hír viszont az, hogy most már működik, szépen elindult ablakban.
Játszottam egy darabig vele, de itt beakadt:
http://ilab.hu/jf/datas/users/776-jaj.jpg
Barikádépítés volt éppen műsoron, a kisparaszt szépen csinálta is őket, de eltűnt fenn a barikád ikon nem lehetett visszaváltani, valamint a házépítők egyike is kiment a kerítésen, mint lenn látszik, nem tudom miért, és nem tudott visszamenni. Barikád módban meg semmire nem lehetett kattintani, csak a next-level-re (ahol meg a csontik bementek a falon lévő lyukon, és kampec ), mindez mintha egybeesett volna azzal, hogy a worker adatlapja átugrott jobbról balra, de ebben nem vagyok biztos (meg elég bizarr is lenne.)
- még játszok egyet -
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117630   2009.09.19 05:21 GMT+1 óra  
fpeti: Ide feltettem neked egy külön exe-t:
http://belanet.ujmappa.hu/ng.zip

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117629   2009.09.19 05:02 GMT+1 óra  
Feltettem egy új letölthető exe-t, amiben javítottam azt a hibát ami miatt fpeti-nek nem indult el a játék. Írtam az Avast-nak hogy sürgősen javítsák ki a vírusirtójukat hogy ne adjon téves riasztást a játékomra
Egyéb javítások:
- A hullák eltűnéséhez az időt most már eltelt szintekben mérem, vagyik pl. a 3. szinten elhullott népek tetemei 4.-13. szintig fognak megmaradni.
- Ha valaki egy egység szintjét akarja növelni, de még nem válaszott skill-t, akkor figyelmeztető üzenetet ad a játék.
- Egyszerre egy "mező"-n 10 tárgyat is meg tud jeleníteni a program, így nem baj ha egy nagyobb kupacból kell valamit kiválasztani.

Jó játékot mindenkinek, próbáljátok ki!

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117289   2009.09.12 14:47 GMT+1 óra  
Igen, az adsl modem hálókártyán keresztül szokott csatlakozni a pc-hez. Akkor viszont így nem tudom hogy mi a baj, azt hittem hogy vistád van, vagy nincs hálókártya, abból adódhattak volna gondok. Azt fogom csinálni, hogy majd még több naplózást írok bele a programba, és akkor abból már majd hátha kiderül hogy konkrétan hol akad el.

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117288   2009.09.12 12:06 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
Úgy néz ki hogy a játéknak nem sikerül megállapítania a PC-dhez tartozó egyedi kódot. Milyen oprendszered van? Hálókártya van a gépben?



WinXp sp3, de fogalmam sincs a hálókártyáról , ha adsl-en tolom a netet, akkor van nem? (gondolom abba van bedugva a modem)
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117278   2009.09.12 01:24 GMT+1 óra  
Úgy néz ki hogy a játéknak nem sikerül megállapítania a PC-dhez tartozó egyedi kódot. Milyen oprendszered van? Hálókártya van a gépben?

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117273   2009.09.11 15:31 GMT+1 óra  
Itt is van, a szokásos fagyival:
Kód:
Fri Sep 11 22:29:10 2009: ----------==<[NightGate started]>==----------
Fri Sep 11 22:29:10 2009: Loading INI file
Fri Sep 11 22:29:10 2009: Creating irrLicht device
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Creating irrLicht driver
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Initializing icons and panels and arrays
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Switch irrLicht cursor off
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Set window caption
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Load bmps
Fri Sep 11 22:29:14 2009: Load font
Fri Sep 11 22:29:15 2009: Load rectangles :)
Fri Sep 11 22:29:15 2009: Load more icons and buttons
Fri Sep 11 22:29:15 2009: Init lightnings
Fri Sep 11 22:29:15 2009: Clear effects
Fri Sep 11 22:29:15 2009: Load random map (init map)
Fri Sep 11 22:29:25 2009: Start curl.exe for gameplay counting
Fri Sep 11 22:29:25 2009: Init ZIG networking engine
Fri Sep 11 22:29:25 2009: Get values for copy protection

(amúgy 0:29-kor próbáltam nemtom mér féltizenegyet ír ki)
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117268   2009.09.11 13:19 GMT+1 óra  
Még szerencsére nincs kész a játék úgyhogy van időm tervezni hogy hogy fogom eladni. Amiben egyre biztosabb vagyok, hogy meg fogok próbálni keresni valami unatkozó grafikust

fpeti: Feltettem egy újabb demo exe-t loggolással. Viszont valamiért 33 mega lett, és most rendbe tettem a könyvtárszerkezetet is, úgyhogy nem tudok csak külön exe-t feltenni. Kipróbálod hogy mit ír ki a napló? (1_log.txt lesz a keletkező fájl neve)

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117267   2009.09.11 13:12 GMT+1 óra  
Én is pont ilyesmire gondolnék, mint H.István, add el a multinak is, és árulhatod magad is, olcsóbban akár, és ezt próbálnád meg etikus keretek között reklámozni(?). Ha abból indulok ki, hogy fingom sincs hogy kéne a másodikat csinálni, az a 40% talán nem is rossz.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #117258   2009.09.11 07:17 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
Mindenki: Szerintetek melyik terv a jobb?
1. Első pálya ingyenes, és aki adományoz, az kap egy kódot, amivel unlockolhatja a többi tartalmat.
2. Reflexive-en és egyéb hasonló oldalakon lehet megvenni, úgy mint a hasonló játékokat.



A portálokat ki kell használni föggetlenül attól, hogy a pénz nagy része hozzájuk megy, de tény ezért több tizezres könzönséghez jut el a játékod ami elősegit abban, hogy halljanak rólad, meg nem utolsó sorban ahhoz, hogy keress. Nekik vannak vásárlóik, neked meg van a játékod, igy megy ez!
Talán birnád a két módszert ötvözni valahogy úgy, hogy pl a teljes játékot a portálkon és a saját oldaladon árulnád, annyi különbséggel, hogy a saját oldaladon még lehetne venni expansionöket (új pályák, küdetések stb.) . Ügyes stratégiával igy akár elérhetnéd, hogy az expansionökön keresztül saját vásárlókat szerezz akik aztán később is vásárolnának tőled.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117257   2009.09.11 05:15 GMT+1 óra  
A második variáns, az utóbbi üzleti modell bejáratott, és jól működik, az előbbi casual játékok esetében nem a legjobb megoldás szvsz, ha az első órában a játék negyedéig eljutnak, és élvezetes, változatos a gameplay, akkor fizetni is fognak érte. Egy pálya után ezt nem egyszerű leszűrni - arról nem is beszélve, hogy a kiadók csak a saját (és bejáratott) üzleti modelljükkel hajlandók árulni a játékodat.[végső soron érthető is, ők biztosan jobban értenek hozzá, mint mi, fejlesztők.]

A 40% semmiképpen sem rossz, a kellemetlen része, h (iWin nél legalábbis) nem lehet ellenőrizni, hogy mennyit adtak el. A kérdésemre, hogy 'tudom ellenőrizni az eladásokat?' azt a választ kaptam, hogy 'természetesen, küldjük a jelentést havonta.' De kétlem hogy az átbaszásra hajtanának egyébként.
GameTrove ra tolj fel egy demót, írja hogy hányan nézték meg az adatlapot, hányan töltötték le, értékelés van, szal' elég jó - csak sajna nem valami látogatott az oldal(itt árulhatod is egyből egyébként, teljesen ingyenes az egész rendszer ha jól tévedek.)
C4Ninja
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117255   2009.09.11 04:37 GMT+1 óra  
Idézet
hcs89 :Viszont van vásárlóközönségük, ami neked feltételezem nincs. Lehet, hogy előbb eladsz 10-et a Reflexiven, mint a saját oldaladon egyet. Sőt, szinte biztos.

Egyenlőre tényleg nincs vásárlóközönségem. Még az adományozásra se sikerült senkit rábeszélnem , pedig már működik a rendszer
Az a tervem hogy először olyan módokon próbálom hirdetni a játékot, ami nem visz el a bevételből, pl. ingyenes oldalakra feltenni. Mondjuk az igaz, hogy ha ingyenesen is elérhető, akkor később miért fizetne érte valaki a Reflexive-en. Lehet hogy ezt még át kell gondolnom, de attól félek, hogy ha rendes fizetős/demós játékot csinálok akkor a kutyát se fogja érdekelni. Bár mondjuk az is meggondolandó, hogy a Reflexive valószínűleg jobban be tudja lőni az eladási árat, mint én.

2SD: Az igaz hogy a 40%-ért reklámozzák, eladják, meg minden. Szóval értem én hogy ez nem feltétlenül rossz

fpeti: Este csinálok valami naplózást, és akkor majd kiderül talán hogy hol van a bug elásva. Meg persze felteszek majd külön letölthető exe-t ami a többi fájl nélkül lesz letölthető.

Mindenki: Szerintetek melyik terv a jobb?
1. Első pálya ingyenes, és aki adományoz, az kap egy kódot, amivel unlockolhatja a többi tartalmat.
2. Reflexive-en és egyéb hasonló oldalakon lehet megvenni, úgy mint a hasonló játékokat.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117253   2009.09.11 03:24 GMT+1 óra  
ha demót küldesz max annyit válaszolnak tapasztalataim szerint, hogy 'majd küld el a teljes verziót' - függetlenül attól, hogy elküldenek utána a retekbe, avagy nem. A legjobb egyébként, amikor a kiadónál bénáznak, állandóan, rossz papírokat küldenek el, nem rakják az exe mellé pl a fontokat, videókat - hiába írsz egy readme t, nem foglalkoznak vele.:]
[/OFF]
szerintem is érdemes lenne elküldeni, ha grafikailag rendben lesz, akkor nem lehet gond.
C4Ninja
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #117252   2009.09.11 02:45 GMT+1 óra  
Szerintem a kész játék mindenképpen jobb, mint egy félkész demó, amire aztán még igérget az ember.
Ezen játék esetében csak azt tudom mondani amit a többiek eddig: ráférne egy kis grafikai javítás, bugok javítása. Azután simán el tudom képzelni a Reflexiven, vagy más játékpotálon. Ha már itt a játék, érdemes egy kicsit gatyába rázni és megpróbálni pénzt csinálni belőle.
Játszottam ezt a játékot régebben, nekem bejött.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117251   2009.09.11 02:16 GMT+1 óra  
Még kicsit a reflexive-s témához: érdemes nekik demót is küldeni, hogy "na erről mit gondoltok, min kéne javítani", vagy csak kész játékkal érdemes menni?
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117245   2009.09.10 13:45 GMT+1 óra  
Az új is pont úgy fagy, nézegettem az ini fájl-t (1nightgate.ini), láttam minden egybe van írva, a másikban meg egymás alatt, megpróbáltam azzal is, átirkálni is, mindig ugyanaz: indítás után 10-ig semmi, utána megjelenik az ablak (ha a fullscreen 0), és pár mp múlva kilép.
(naplózás tényleg nagyon jól jönne most)
ui: ha gyakori frissítés lesz, lehetne csak az exe-t letölteni, ne mindig mindent?
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117244   2009.09.10 13:19 GMT+1 óra  
A 40% egyáltalán nem kevés, ennyi az átlag, vagy ennél kevesebb az összes casual portálon. 30% ot nem fog levonni adóra, a 100% ból adózik, szal' az adózott pénz 40%át kapod meg náluk. Az iWin nél 35% ot kaptam ha jól emlékszem, de előkereshetem a papírokat ha gondolod - max néhány százalék eltérés lehet.
C4Ninja
   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #117241   2009.09.10 12:52 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
Azt hiszem a Reflexive-t meg nem biztos hogy jó ötlet használni, mert csak 40%-ot fizetnek, és abból is lehet hogy vonnak le adót(30%). Namost ez rossz esetben 10%-ot hagy nekem De mondjuk a véleményükre kíváncsi vagyok úgyhogy biztos beküldöm majd nekik



Viszont van vásárlóközönségük, ami neked feltételezem nincs. Lehet, hogy előbb eladsz 10-et a Reflexiven, mint a saját oldaladon egyet. Sőt, szinte biztos.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117238   2009.09.10 12:35 GMT+1 óra  
fpeti: Nem tudom hogy miért fagy le nálad. Lehet hogy kellene valami naplózást beépítenem. Most feltettem egy újabb demo exe-t amiben javítottam egy elég csúnya hibát, amikor is valamilyen hibás pályabetöltés miatt egy csomó hibás tárgyat tölt be a játék, lehet hogy ettől fagyott le neked. Megpróbálnád esetleg az új exe-vel?

2SD: Meg fogok majd próbálni keresni valami ráérő grafikust. Mondjuk a deviantartról. Azt hiszem a Reflexive-t meg nem biztos hogy jó ötlet használni, mert csak 40%-ot fizetnek, és abból is lehet hogy vonnak le adót(30%). Namost ez rossz esetben 10%-ot hagy nekem De mondjuk a véleményükre kíváncsi vagyok úgyhogy biztos beküldöm majd nekik

Feltettem egy újabb demo exe-t mert az előzőnél az első pálya az 5. szint elérése után átváltott a második pályára. Azt hiszem most már össze fogom írni hogy újabb demo készítésekor mire kell figyelnem, mert valamit folyton elszúrok

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117232   2009.09.10 11:14 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
fpeti: Délután megnézem hogy mi lehet. Azt hogy fullscreenre váltva, úgy érted hogy ha a nightgate.ini-ben a fullscreen paramétert 0-ra állítod egy szövegszerkesztővel, akkor windowed módban nincs gond?


Ugyanaz van ablakban is, kicsit megjelenik az ablak, majd kilép.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117230   2009.09.10 11:06 GMT+1 óra  
Butterfly-al, le is ráztak, ofc. De válaszoltak, elég gyorsan, és ha emlékezetem nem csal, akkor leírták azt is, hogy mivel van problémájuk. Valószínűleg ezzel a játékkal is lesz, a grafika miatt, de egy grafikus 1-2 hét alatt simán szintre tudná hozni.
C4Ninja
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117208   2009.09.09 23:56 GMT+1 óra  
fpeti: Délután megnézem hogy mi lehet. Azt hogy fullscreenre váltva, úgy érted hogy ha a nightgate.ini-ben a fullscreen paramétert 0-ra állítod egy szövegszerkesztővel, akkor windowed módban nincs gond?

2SD: Melyik játékkal jelentkeztél a Reflexive-hez, és mit válaszoltak?

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117204   2009.09.09 15:17 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
A reflexive-el kár próbálkozni, vissza sem fognak írni. Ezt garantálom.


Nekem másfél-két héttel később válaszoltak.
C4Ninja
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117202   2009.09.09 14:57 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
Szidi_Rezegh: Feltettem egy gyorsjavítást! Azt hiszem ebben sikerült kiküszöbölnöm a tárgy infó lefagyós hibát.


Nálam eddig ment, most viszont fullscreenre váltva csinál valamit pár mp-ig, utána kilép szó nélkül (tűzfalon a curl.exe-t kiengedtem a netre, de mégis fagy). Logfile-t nem láttam.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117195   2009.09.09 11:11 GMT+1 óra  
Szidi_Rezegh: Feltettem egy gyorsjavítást! Azt hiszem ebben sikerült kiküszöbölnöm a tárgy infó lefagyós hibát.
Ebben most már benne van a nagyon komoly másolásvédelmem is, úgyhogy majd légyszi küldjétek el a Product Key-t (kezdőképernyőn alulra fogja kiírni) és akkor legalább kipróbálhatjuk ezt is hogy működik-e.
A többi hibát is majd igyekszem javítani.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #117192   2009.09.09 08:46 GMT+1 óra  
Megint játszottam. Észrevételek:
Sok eldobott tárgynál, ha rákattintok és fölé viszem az egeret épp készülne kiírni a tárgyhoz tartozó infót, de ehelyett kifagy. Ez a legidegesítőbb hiba, emiatt nem is jó sokat játszani vele. Az is kicsit képzavar, hogy a kétkezes íj mellé miért tudok kardot tenni ,vagy akkor az egyiket nem használja?
Amúgy túl sok a tárgy a pályán, pár kör után már átláthatatlan, hogy mit tudok épp megnézni. Talán érdemes lenne körönként a régebbieket eltüntetni. A hullákat én nem számítanám tárgynak, úgyse tudok velük mit kezdeni, helyette a használható tárgyakra nem tudok kattintani, csak ha már 8 testrészt lepakoltam róluk. Jah és a hullák automatikus eltüntetéséhez az időt én körben számolnám és nem abszolút időben. (Ha gyorsan hívom a köröket, a summonerek előnyben lesznek, egyébként hátrányban).

A 2. pályán a lerakott emberek megpróbálnak a tóba belemenni, és ott toporognak a parton.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117189   2009.09.09 08:14 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: neked van vmi tapasztalatod a reflexive-vel? Én nézegettem, és a jó casual játékok tényleg elég jól meg vannak csinálva, de "a hátsó sorokban eldugva" azért elég sok nem túl igényes cucc is van, amikkel éppen versenyre lehet kelni.

Edit:
Közben látom, hogy igen rendesen szétofftopikoltuk a témát, esetleg át lehetne tenni ezeket az offtopicba vagy valami.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #117187   2009.09.09 08:09 GMT+1 óra  
A reflexive-el kár próbálkozni, vissza sem fognak írni. Ezt garantálom.

Igaz, sok gondod nem származhat abból, ha megpróbálod.

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117185   2009.09.09 07:18 GMT+1 óra  
Ezt a reflexive.com-ot meg fogom próbálni, csak előbb gyártok egy demo-t amiben már csak az első pálya megy, meg kijavítom még a jelenlegi hibákat.

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117170   2009.09.08 23:37 GMT+1 óra  
fpeti: A crossbowman aki nem mozdult, annak volt valami oka hogy miért nem mozdult, vagy kellett volna neki mennie, csak ismeretlen okból maradt a helyén? Amikor jönnek a szörnyek akkor nem lehet mozgatni az íjászokat, mert különben ahogy haladnak, utánuk lehetne őket küldeni, és akkor ügyességi játék lenne a stratégiából.
Nekem már sikerült katapultot csinálni Kicsit pontatlan, de egyszerre akár 5-öt is leszed.
A csontváz maradványaival nem lehet semmit se csinálni. De van ötleted hogy mit lehessen vele csinálni, akkor mondjad A lábszárcsont viszont használható közelharci fegyverként.
Egyébként a tárgyakat és az általuk adott bónuszokat néztétek?

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117164   2009.09.08 15:44 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam végre. Először nem mozdult az egyetlen crossbowman, egyből vége lett, másodjára már jobban ment (normal fokozaton, bár a végén azt írta easy, gondolom a 15 pálya utáni választás miatt) Érdekes volt még a végén, amikor veszettem, még tovább lehetett -vakon- klikkelgetni pl a barikádokra (találjuk meg a képen a nemodaillő elemet: )
http://ilab.hu/jf/datas/users/776-h.jpg
Még észrevettem, hogy az ellenfeleknél nem mindig tükrözi helyesen az életerejüket a zöld csík a fejük felett, sokszor nem csökkent, de egyszer csak meghalt.
Amúgy jól ment (vírusirtót lekapcsolva ).
Sikerült már valaha valakinek katapultot csinálni?

Valamint az ellen által elejtett cuccokat nézegetve egy csontváz maradékát is fel lehetett szedni. Lehet vele valamit csinálni?
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117161   2009.09.08 14:35 GMT+1 óra  
Jajjajj az I és az O billenytűket használom a pálya töltéséhez és mentéséhez. És valószínűleg a mentés félig történt meg valamiért, aztán pedig már mindig ezt a rossz fájlt tölti be (nekem is volt már ilyen) De az I és O gomb elvileg csak debug módban kellett volna hogy működjön.
Kijavítottam a hibát, majd a következő .exe-ben már nem lesz ilyen gond!
Köszönöm a tesztelést!

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #117160   2009.09.08 13:58 GMT+1 óra  
Kipróbáltam az új változatot. A rúnákat most már tényleg nagyon sokoldalúen fel lehet használni, meg a beakadás elleni védelem is jó (hunger).
Viszont előjött nálam pár furcsaság. Talán valamelyik billentyű lenyomására (O?) az összes egységem eldobta a fegyverét, az ellen meg besétált.
Amikor másodszorra indítottam a játékot ez a kép jött be, ha bezártam és újraindítottam akkor is:

   
tyler - Tag | 47 hsz       Online status #117154   2009.09.08 11:16 GMT+1 óra  
Hát a fejlesztés az egy dolog, az eladás meg egy másik. Gondolom a Reflexive-re is piszok nehéz lehet bekerülni, még ha nagyon jó a játék akkor is. Ott a steam is, de az se lehet gyerekjáték. Ha nincs egy bejáratott cég, akkor szerintem valami ultranagyot kell alkotni a műfajban, hogy egyáltalán szóba álljanak valakivel a kiadók. Egyszer egy állásintejún, amikor még közöm nem volt se az SQL-hez se egyéb ilyen üzleti programos dolgokhoz a játékaim alapján az ipse feldobott egy lehetőséget, hogy esetleg egy kis logikai játékba bele lehetne rakni reklámot céges logóval és azért járna valami fizettség, de azóta se hívott vissza.

   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117146   2009.09.08 07:40 GMT+1 óra  
Köszi így már sikerült elolvasnom Nagyon érdekes az iterjú bár én még kérdeztem volna pár dolgot. (Mondjuk hogy GemCraft után milyen játékot lenne kedve készíteni.) Ezek szerint ha sikerül valakinek megírni a világ egyik legjobb flashjátékát, akkor már van esélye megélni belőle. Ezt jó tudni Egyenlőre még nem mondok fel

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #117145   2009.09.08 03:59 GMT+1 óra  
Az általam adott linken a post szövegében is megtalálod a linket. Az interjú szót keresd, sé akkor nem lesz gond.

Valóban egyszerű műfaj, de azért nehéz felvenni a versenyt ilyen alkotásokkal. Ha túl bonyolult, az sem jó, ha túl egyszerű, akkor meg tucatjáték.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117144   2009.09.08 03:53 GMT+1 óra  
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Yokubo - Tag | 327 hsz       Online status #117142   2009.09.08 03:37 GMT+1 óra  
Matzi: ezt az interjú az alkotóval-os linket nem találom sehol. Egyébként GemCraft nagyon jó játék, végigvittem az első és a chapter zero részeket is.
A tower defense stílusban az a jó, hogy viszonylag kevés munkával is élvezetes és addiktív játékot lehet készíteni. Ezért is kezdtem el ezt a játékot annak idején

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #117135   2009.09.08 02:10 GMT+1 óra  
Van a bejegyzésben egy link az alkotóval készített interjúra és ott leírja, hogy oldalanként változik, van ahol licence díjat fizetnek a játékért (nekik ugye azért éri meg, mert a játék látogatottságot generál, a látogatottság pedig reklámbevételeket), más oldalakon pedig a játék által generált reklámbevétel egy részét. Állítólag a megélhetésre elég.

Archenemy:
Az itteni emberek nagy része meg főleg grafikai téren van meglőve. Most is csinálok egy játékot, amihez a grafikus ismerősöm rajzolgat, de azért lehetne vele gyorsabban si haladni, ha több grafika lenne...
A hirdetésre meg nem jelentkeznek az emberek.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok