játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5479
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2526

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2195
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NightGate Defense
stratégiai játék fantasy történettel
Kategória: fantasy tower defense
A projectről:
„Életünket adjuk idegen földért, Légiósok vagyunk, az Unió ökle. Nem zengenek rólunk ódákat, senki nem áldja nevünk, de a Császár nevét üvöltve pusztulhatunk, ismeretlenül."
Régen még hittem az ilyen romantikus eszmékben, hőssé akartam válni, de minden egyes emberem halálával egyre távolabb kerültem az álmaimtól. A Nyugati Óbirodalom romjai között élő vad törzsek, ismeretlen szörnyetegek és rettegett hatalmú mágusok ellen nincs hős aki megállna.
Ezért nekünk, Légiósoknak kell.

Feladatomnak a Kilences számú Előretolt Helyőrség kiépítését kaptam. Ez fog a jövőbeni offenzívák elsődleges állomásául szolgálni, így stratégiailag létfontosságú a terület. Meg kell védenünk a munkásokat.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
MS-Visual C, Irrlicht Engine, Audiere;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2003
2009
Beküldve:
2007.08.09 09:41
Fejlesztő:
BélaBálint Games (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail: belanovak@gmail.com
Tagok:
beküldő: Yokubo
regisztrált tagok: blint



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 37%

Képek - NightGate Defense
Új tárgy rendszer
Új tárgy rendszer
2009.09.01. 13:03
Új skillek és felhasználói felület
Új skillek és felhasználói felület
2008.11.08. 09:52
Ryena di Lissan - ez a kép nem ehhez a játékhoz készült, de ez is benne lesz a játékban
Ryena di Lissan - ez a kép nem ehhez a játékhoz készült, de ez is benne lesz a játékban
2008.08.30. 02:42
rúna-kombinációk
rúna-kombinációk
2008.03.01. 02:18
égő csontvázak
égő csontvázak
2008.03.01. 02:16
NightGate Before Christmas
NightGate Before Christmas
2007.11.30. 10:19
Villám effect - ez még nincs kész, de így fog kinézni
Villám effect - ez még nincs kész, de így fog kinézni
2007.11.07. 11:29

2007.08.09. 09:49

2007.08.09. 09:49

Fejlesztési napló - NightGate Defense
Yokubo 2009.09.01. 13:45
Feltettem egy képet kedvcsinálónak amin egy tárgy és a leírása található.
Yokubo 2008.12.18. 08:32
Felvettem a testvéremet a projekthez, mivel nemrég regisztrált ide. Üdv., Blint!
Yokubo 2008.12.07. 06:35
Új letölthető demo .exe-t töltöttem fel:
- hibajavítások
- új megvásárolható egység: katapult
- kisebb javítások a felhasználói felületen

Remélem tetszeni fog!
Yokubo 2008.11.08. 11:03
Feltöltöttem a játék új verzióját. Azt, hogy mi változott, megtalálhatjátok fentebb a fejlesztési naplóban.
Yokubo 2008.11.08. 09:53
Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy skillek is bekerültek a játékba, minden egység szintlépésekor két skill közül választhatunk egyet. Kivéve a munkást, neki (még) nincsenek skilljei. (A kutyának viszont vannak :))
Yokubo 2008.11.08. 09:38
A nagy gazdasági világválság idején egy kis felüdülést jelthet mindenki számára ez az új Nightgate verzió, amit most feltöltöttem. Fő újdonságok:
- Új kezelői felület, erről feltöltök egy screenshotot is.
- Elkészült a 2. pálya, itt az utánpótlást kell megvédenünk, amit a szörnyek megpróbálnak ellopni. Ha a szörnyek elakadnak (egymással szemben) akkor átadják (dobják) egymásnak a ládát. A 2. pálya a 40. szinten kezdődik, és a játék a 80. szintig megy.
- Megvásárolt katonák elhalálozása esetlén a következő szinten utánpótlást kapunk. (bár az utánpótlás csak 1. szintű lesz, ezért nem árt rájuk vigyázni)
- Javítottam a mesterséges intelligencián és az útvonalkeresésen.

Az építő jellegű kritikát előre is köszönöm!
Remélem tetszeni fog, jó játékot!
Yokubo 2008.08.25. 11:01
Feltettem az újabb verziót. Van benne medvecsapda, musketeer (új egység), épülő házak (vagy ezek voltak már az előzőben is?). Valamint pár hibát is kijavítottam. Most már az lett a játék célja hogy a két házat építő munkást kell védeni. Új történet is készült, bár ennek csak az eleje van még kész.
Yokubo 2008.08.02. 03:04
Kijavítottam a ZIG enginge miatti fagyásos hibát, és feltettem a javított letölthető exe-t!
Yokubo 2008.08.01. 08:57
Sziasztok! Feltettem egy újabb letölthető demo-t, a legfőbb újdonság az lett, hogy játék után a pontszámot (illetve azt hogy ki meddig jut el) el lehet küldeni a szervernek. Az eredményeket itt lehet megnézni:
www.belanet.ujmappa.hu/scores/highscore.php
A szinten kívül ameddig sikerült eljutni még néhány érdekesebb statisztikai adatot is meg lehet nézni, pl. melyik lett a legjobban feltápolt egységünk, melyik lett a legjobban felerősített rúna, ilyesmiket.
Egy hibát most nem volt kedvem kijavítani, hogy teljesképernyős módban a program indításkor minimalizálja magát. De ha visszakapcsoltok rá akkor fut rendesen.
Na hát sok sikert a játékhoz, majd én is játszok aztán meglátjuk ki a jobb :)
Yokubo 2008.03.20. 09:19
+l :) a "tartalombó"- hoz
Yokubo 2008.03.20. 09:18
Feltettem egy újabb .exe-t. A tartalombó:
- Archenemy féle grafikai tuningolás
- Letehető obeliszkek amik rúnákat termelnek
- Minden upgrade helyett summon van, vagyis a magasabb szintű varázslatok is új egységet hoznak létre
- 2 féle rúnát kivontam a forgalomból, mert túl sokféle volt, így nehéz volt kombinálni
- sok-sok hibajavítás
Yokubo 2008.03.01. 01:51
Frissítettem:
új user interface
rúna-rendszer

A részletesebb bejegyzést lásd lentebb a fórumban.
Yokubo 2007.11.30. 10:24
Ez lenne a NightGate Before Christmas, a karácsonyi kiadás.
Ami új benne: - 1 új ellenség, új hangok, új sztori. Most 999. szintig lehet vele játszani, bár nem ezért készítettem, hanem inkább viccnek indult ez, úgyhogy nincsenek jól kiegyensúlyozva az erőviszonyok.
Ebben a változatban nem működik az egységek mozgatása és a barrikád építés, de ezt majd a következő rendes kiadásban javítom.
Na hát remélem tetszik!
Yokubo 2007.11.21. 10:39
És kijavítottam a demo linket mert az még a régi honlapra mutatott a kb. fél évvel ezelőtti verzióval.
Yokubo 2007.11.21. 10:35
Feltettem egy újabb verziót, amiben kipróbálható a villám. Ha a varázslót felfejlesztjük 5. szintre, és utána átképezzük wizard-dá, akkor jelenik meg a villám ikon, és ha ezt kiválasztjuk, akkor a wizard kap egy varázsbotot, amivel onnantól villámot lő.
Yokubo 2007.11.07. 11:36
Lassú munkához idő kell ugye, és hát jelenleg itt tartok, hogy sikerült feltennem egy új képet amin a villám effekt látható. A kezelői felületen is sokat ügyködtem, van egy F1 help és egy kis tutorial is. A programnak van egy kis ini fájlja amiben a teljes képernyős módot, és a hangot/zenét lehet kapcsolni. Megcsináltam azt is, ami a hagyományos :) TD játékokban mint "blocking" szokott szerepelni. Ezt úgy oldottam meg, hogy ha a szörnyek elől teljesen elzárjuk az utat akkor áttörnek. Ez így szerintem érdekesebb mint ha csak a blocking felirat jelenne meg.
Yokubo 2007.11.01. 14:40
Feltöltöttem egy újabb futtatható beta demot. Egy csomó mindent átalakítottam benne, majd később teszek fel újabb screenshotot meg leírást.
Yokubo 2007.09.21. 08:02
Ismét feltettem egy frissebb demo-t:
- F1-re előugró helpet építettem be (erre azért volt szükség mert volt aki azt kérdezte miután elküldtem neki a demo-t hogy "És ebben nem lehet semmit csinálni?" :))
- A mage 5. szinten új, robbanós varázslatot kapott.
- A játék most fixen ablakos módban fut.
Yokubo 2007.09.16. 08:24
Frissítettem a feltöltött demot. Újdonságok:
- Kezdéskor egy gyerek a lelőtt ellenségek fegyvereit behozza a harcosoknak a házba. Ha kell pihen, a szörnyekhez nem megy közel.
- Sima füves terepen jobb gomb lenyomása után egy x ikont kiválasztva lehet barrikádot építeni. Ezt az útra jelenleg nem lehet elhelyezni, de már így is hasznos. A barrikádon a varázslók és a z íjászok át tudnak lőni, de átmenni nem lehet rajtuk. A barrikádot a kezdetben adott munkás fogja felépíteni, úgy hogy először kivág egy fát, odaviszi a fát, és utánna egyszer csak villámgyorsan barrikádot épít belőle.
- Újrarajzoltam a kígyót, mert elég rusnya volt eddig :)
- Néhány kényelmi funkció bekerült, mint kilépés, hang, zene ki/be kapcsolása.
- Hibajavítások, mint pl. a túl hosszú nyilvessző hibája.
Yokubo 2007.08.10. 02:27
Pontosítok: a hang és a zene csak az elején állítható, közben már nem.
Yokubo 2007.08.10. 02:25
Frissítettem:
- kijavítottam a hangok miatti memory leak-et
- 4 választható nehézségi szintet állítottam be
- a hang ki be kapcsolható
- a sebzéseket nem mindenhol jelezte ki pontosan, ezt is javítottam.

Hozzászólások - NightGate Defense
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #183555   2012.06.19 20:43 GMT+1 óra  
Kicsit elkéstem, de csak most leltem meg ezt a játékot Szerintem nagyon jó, már most sikerült meghalnom benne. Megyek újrakezdeni.

   
Yokubo - Tag | 333 hsz       Online status #118557   2009.10.05 04:11 GMT+1 óra  
sirpalee: Örülök hogy tetszett, köszönöm a bíztatást A menü elvileg úgy működik, hogy felveszel egy rúnát, akkor megjelenik, és addig marad is megjelenve, amig legalább egy rúna van a kezedben (vagyis az egérrel húzva), vagy valamelyik kirakott "varázslat"-hoz betéve. Vagyis ha kiraksz egy varázslatot, vagy leteszed máshova a rúnát, akkor a menü eltűnik. Mondjuk lehet hogy majd tehetnék rá egy becsukó gombot hogy kicsit felhasználóbarátabb legyen

fpeti: nem felejtettem el a regkulcshibát, majd megnézem hogy mi lehet a baj, csak most éppen egy másik játékot is csinálok

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118361   2009.10.04 02:26 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam a cuccot. Maga az egész felépítés, és ötlete nagyon tetszik, minőségi munka . Az animációkkal és sprite-kal is 100%-ig elégedett vagyok.

Csak valamit nagyon nem értettem, ha beléptem a menübe, hogy összerakjak pár rune-t , sehogy sem tudtam kilépni belőle. Nyomogattam én mindent (bár gondolom a jobb alsó sarokban lévő x-re kellett volna nyomni), de semmi hatása sem volt, és nem bírtam irányítani az egységeimet... Ez bug, vagy feature?

Amúgy tetszik nagyon, csak így tovább !
raytraceisten és übermedic
   
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #118033   2009.09.28 12:42 GMT+1 óra  
Idézet
Yokubo :
fpeti: miután feltetted az aktiváló kulcsot azután se engedett a Chapter II-n játszani?


Ja tényleg: nem engedte direkt(x) kipróbáltam, végigtoltam easy-ben, jó, hogy van egy ilyen könnyű tesztfokozat, kb 60 kattintással végig lehet érni.
Az történt, amit már leírtam, ajánlotta a pénzküldést, utána kijött a nehézségi fokozat választás, majd elindult a játék az elejétől, anélkül, hogy bármilyen védelmet leraktam volna . A hab az egészen az lett, hogy miközben a csontvázak jöttek lefele, lehetett egységet alkotni, gyorsan eléjük tettem egy íjászt és az le is szedte őket.
(pedig tolnám már a folytatást) - regkulcsot többször is létrehoztam, benne is van az adatbázisban.
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok