játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

The root of the elves
A történelem előtti időkben játszódó fantasy rpg
Kategória: rpg
A projectről:
A játék egy kitalált 3d világban játszódik, ahol az emberek mindennapi életüket élik, és ebbe kapcsolódik be a játékos.
A történelem előtti időkben járunk...
Háborúk teszik zaklatottá ezt a korszakot, és nem csupán az emberek, hanem egyéb különleges fajok is kiveszik részüket ebből a véres háborúból...
(folytatás a honlapon)

A játék képi világa törekszik a valósághűségre, az életszerűségre, ennek megfelelően az emberek, és az ellenfeleink is élik mindennapjaikat ezenkívül terveink szerint világunk valóban "élni" fog; például a napszakok és az időjárás is váltakozni fognak...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
vc 2005, 3d studio max, blender, lightwave, combustion, photoshop;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 júniusa
2009
Beküldve:
2007.05.20 14:45
Fejlesztő:
Game Work Group (10 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: therootoftheelves@gmail.com
Tagok:
beküldő: g_imi
regisztrált tagok: devon, Qwert, Coni



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 10%

Képek - The root of the elves
elfes háttérkép
elfes háttérkép
2007.06.26. 05:01
új típusú goblin
új típusú goblin
2007.06.20. 09:58
háttérkép az elfek eredetköve
háttérkép az elfek eredetköve
2007.06.14. 14:04
háttérkép
háttérkép
2007.06.14. 13:54
concept art
concept art
2007.05.27. 00:59
concept art
concept art
2007.05.27. 00:58
démonelf
démonelf
2007.05.27. 00:26
goblin
goblin
2007.05.27. 00:25
Harcművész (ő lesz az egyik játékoskarakter)
Harcművész (ő lesz az egyik játékoskarakter)
2007.05.27. 00:24
kastélyszoba
kastélyszoba
2007.05.27. 00:23
tűzgólem
tűzgólem
2007.05.27. 00:23

Fejlesztési napló - The root of the elves
devon 2007.12.01. 14:22
g_imi 2007.06.05. 14:59
Felkerült a játék még félkésznek sem mondható ingame videoja. Rengeteg hiányosággal.
Letölthető itt:
trote.extra.hu/demo1.zip

Hozzászólások - The root of the elves
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #76647   2007.12.14 03:39 GMT+1 óra  
azért van ott a smiley <- ez meg ez ->

ingame kép/video/demo mikor lesz? a honlapon leirtak alapján minimum egy crysisra lehet számitani. nem? (nms ma ilyen kötekedös vok )
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #76646   2007.12.14 03:32 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Ez a video real-time?
Há jobb mint a Crysis



Azért túlzásokba ne essünk.

Mág ha ingame is lenne, alig van megjelenítendő poly a képen, crysis elég nagy terepeket kezel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #76643   2007.12.14 01:10 GMT+1 óra  
Már elég régen beismerték, hogy nem ingame, hanem render.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #76642   2007.12.14 00:32 GMT+1 óra  
Ez a video real-time?
Há jobb mint a Crysis
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #76641   2007.12.14 00:26 GMT+1 óra  
Sztem a video aláz-gyaláz,jol néz ki az egész(bár az anim tényleg fura,főleg a gobliné). Viszont azt nehezen hiszem el,h ez valós idejű 3d lenne...Ne legyen igazam,de sztem ezt egy programozo nem tudja megcsinálni, ennyi idő alatt legalábbis nagyon nem valószínű. Viszont-régi postra kitérve- egyáltalán nem tartom gáznak,h oldalnézetes(lehet h csak a harcnál vált át,az pedig nem baj, sokkal látványosabb lehet igy,mintha felülről/hátulrol látnánk-meg ott ugye el lehet szurni az egészet a kamerakezeléssel)

Lord_Crusare:Mért ne lehetne 4árnyék?? 4fényforrást használ,mindegyik vet árnyékot és kész.. (focis játékban is 4árnyék van )
Másik meg: a padlon a cucc sokkal inkább csempe,mint szőnyeg,szal tükröződhetnek rajta a dolgok.

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #67210   2007.08.15 03:29 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :
Az odáig rendben is van. Akkor jön a probléma amikor nem érted a működési elvét csak használod és ha valami hiba van nem érted mitől van és miért!
.......


Ez akkor is előfordulhat ha az ember érti a működési elvet. Ilyenkor érdemes Murphy-hez fordulni segítségért és a leghülyébb helyen keresni a hibát. A probléma ott kezdődik igazán mikor az ember nem érti legalább az alapvető működési elveket, nem szabad valaminek úgy nekiállni hogy halvány lila gőzünk nincs róla.
Reality is almost always wrong. - House

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #67183   2007.08.15 01:40 GMT+1 óra  
Az odáig rendben is van. Akkor jön a probléma amikor nem érted a működési elvét csak használod és ha valami hiba van nem érted mitől van és miért! De az tény, hogy az egyre durváb követelmények miatt egyre több layer mögé bújunk és gyakorlatilag ugyanannyi fejlesztéssel egy nagyságrendekkel jobb játék lesz az eredmény.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #66863   2007.08.13 09:00 GMT+1 óra  
Igen, én is pontosan erre gondoltam. A hanghoz nekem elég volt átolvasni a helpet, ebből kiindulva következtettem, hogy valami hasonlót lehet a fizikánál is.

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #66856   2007.08.13 07:46 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :
Jó azért nem olyan egyszerű ez, mint ahogy valaki írta, hogy letölti a 3d modul kódját megnyom egy gombot és kész a game engine meg a játék is. Egyébként se ugyanaz a 3d modul és a game engine fogalma sem és még a game engine is messzi van a játék kidolgozásától. Nem értem ilyeneket, hogy lehet írni egy ilyen szakmai fórumon. Egy programozó ekkora projecthez szerintem is kevés és ritka az olyan polihisztor aki minden részt egyformán vág: fizika, 3d hang, hálózat stb.
......


Ez így igaz de ha az ember kellően mazoista akkor meg tudja oldani egyedül is. Elég ha egy területhez ért (de ahhoz nagyon), a többihez meg leszed könyvtárakat és kitanulja a használatukat (fizikához és hanghoz jó cumókat lehet találni, a hálózatról meg nem tudok nyilatkozni).
Reality is almost always wrong. - House

   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #66853   2007.08.13 07:38 GMT+1 óra  
Igen, a fejlesztők csak hallgatnak, és ha rákérdezünk terelik a szót.
Így visszaolvasva meg is kérdeztem, hogy miért mindenért Devon a felelős. Hát igen, van kire hárítani...
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #66844   2007.08.13 07:11 GMT+1 óra  
sajnos ezzel én nem értek egyet
igenis, ha kopipésztezik akkor nem fogja megérteni. ez tény szerintem,mert akkor nem lenne enni gagyi a GP-k között

ui: azért mostanság egyre jobb a helyzet szerencsére. igencsak szinvonalas alkotások vannak születőben .....

uui: ja, erre a projektre eddig nem vonatkozik az előbbi ui....sajnos
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #66842   2007.08.13 06:04 GMT+1 óra  
nem azt mondta h nem ért hozzá, hanem azt, h nem kell AAA masternek lenned ahhoz h game enginet írj. És igaza van, ha már egyszer valaki megírt valamit és működik, előbb azt kell mérlegelni, van e értelme saját kezűleg ugyanolyat írni, vagy elég egy copypaste. A másolás meg nem lesz egyenlő nem tudással.
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #66840   2007.08.13 05:48 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
A 3d hangot meg nem kell "vágni", mert ahhoz általában keresni kell egy hangrendszert (pl. FMOD), az kezeli az ilyeneket, ahhoz meg nem kell nagy programozónak lenni, hogy azt használd. A fizika általában ugyanez, én legalábbis találtam nagyon jó fizikai demokat, melyek unitokat használva működnek, értelem szerűen ha ugyanazokkal a unitokkal közel ugyanazokat a parancsokat használom, akkor működik, egy copy/paste-hez meg nem kell nagy programozói tudás...


Ezt azért ugye te se gondolod komolyan? Ha nem ismered a rendszert amivel dolgozol legalább vázlatosan akkor nem értem hogyan dolgozol vele és hogyan írod meg hozzá a lekezelő osztályokat neadjisten wrappereket stb. Egy 3D hangrendszernél is vannak azért nüanszok, pláne fizikánál. Persze az is megoldás, hogy fogsz egy másik játékot és bevágólapozod a kódot úgy hogy halvány fogalmad sincs mi az, de az meg nem programozás. Valahol írta egyszer valaki prog fórumon, hogy használ pointereket de fogalma sincs mi az. Hát nekem most valami ilyesmi benyomást keltett ez a hozzászólás. Sokan tényleg úgy gondolják valaki csak letölt egy "engine"-t és onnantól kezdve kész kalap kabát megnyom egy MMO gombot és annyi.

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #66838   2007.08.13 05:39 GMT+1 óra  
szvsz a copy-paste módszer csak egy igen rövid ideig életképes. amint minimálisan módosítanod kell a kódot, már értened is kell, nem elég ha átmásolod.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #66834   2007.08.13 05:05 GMT+1 óra  
Én még mindig azt mondom, hogy egy programozó bármilyen projekthez elég, az Arcant én is egyedül csináltam (igaz, el is tartott az engine készítése 2 évig, de akinek nincs türelme, az szerintem ne legyen programozó), szerintem ez csak akarat kérdése (ugyanakkor annyiból igazad van, hogy a netkódot nem én írtam). Az FPS-t valóban gáz lenne kiírni, okés, de egy tri-countot akkor is megnéznék... Akár létkérdés, akár nem.

A 3d hangot meg nem kell "vágni", mert ahhoz általában keresni kell egy hangrendszert (pl. FMOD), az kezeli az ilyeneket, ahhoz meg nem kell nagy programozónak lenni, hogy azt használd. A fizika általában ugyanez, én legalábbis találtam nagyon jó fizikai demokat, melyek unitokat használva működnek, értelem szerűen ha ugyanazokkal a unitokkal közel ugyanazokat a parancsokat használom, akkor működik, egy copy/paste-hez meg nem kell nagy programozói tudás...

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #66797   2007.08.13 01:38 GMT+1 óra  
Jó azért nem olyan egyszerű ez, mint ahogy valaki írta, hogy letölti a 3d modul kódját megnyom egy gombot és kész a game engine meg a játék is. Egyébként se ugyanaz a 3d modul és a game engine fogalma sem és még a game engine is messzi van a játék kidolgozásától. Nem értem ilyeneket, hogy lehet írni egy ilyen szakmai fórumon. Egy programozó ekkora projecthez szerintem is kevés és ritka az olyan polihisztor aki minden részt egyformán vág: fizika, 3d hang, hálózat stb.

FPS-t ingame videóra kicsit veszélyes kiirni, hacsak nincs valakinek quad magos gépe ami viszi is a cuccot ilyen szintű játék futása mellett. Annak szerintem túl sok értelme nincs, hogy azt nézzed, hogy 10 fps megy mert a videó capture elviszi az egész CPU erőforrást.
Triangle count esetleg bent lehet ha épp LOD bemutató van amúgy szerintem az se létkérdés éppenséggel.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #66793   2007.08.13 00:54 GMT+1 óra  
Egyetlen programozó minden projektre elég általában, ezzel nem kéne, hogy gond legyen. A 4 grafikust én sem értem...

Az meg a másik, hogy mikor szóltatok, akkor hírtelen 10%-ra ugrott a projekt... Ilyenkor általában szoktak már screenshotok megjelenni... Arról nem is beszélve, hogy ha RPG, akkor miért nem hátulnézetes...?

Én még mindig kíváncsi lennék arra a techdemora (valószínűleg ugyan nem kapom meg, de mindegy...), meg a frames per secondra, és tri-mesh countra, a polygon countról már nem is szólva... Az "ingame" videóról ugyan hiányoznak a programozót segítő olyan adatok, mint FPS, meg polycount, (meg az interface sincs ott, no persze lehet, hogy még nem készült el... De akkor a sok mozdulat meg már készen van? Hmm.), de persze biztosan tudtok ilyen adatokkal szolgálni...

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #66790   2007.08.13 00:36 GMT+1 óra  
Nem naygon értem
Van 1 programozó, 1-el meg lehet csinálni, de többel gyorsabb lenne...
Van 3 Modellező/Texturázó, ezt simán meg lehet érteni
De van 4 Grafikus akik ezek szerint csak a kijelzőt, gombokat, 2D-s képeket készítik? vagy hogy van ez?
Jah és a demóban nem naygon értem hogy a szövetszőnyegen miért tükröződnek a dolgok...
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #66756   2007.08.12 12:33 GMT+1 óra  
Annó az XNA crash demón hogy ledöbbentem már, aztán a Microsoft MSDN fórumon írja az egyik fejelsztő, hogy köze nincs az XNA-hoz a cuccnak. Utánna felmerül a kérdés: akkor mi értelme volt a videónak?

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #66754   2007.08.12 12:26 GMT+1 óra  
Az nem ingame video, hanem egy render némi kamulással és ködösítéssel megfűszerezve.. (ld. korábbi kommentek)
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #66752   2007.08.12 12:15 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Megmondom őszintén, nekem kicsit furcsa ez a projekt... Folyton kerülgetik a lényeges kérdéseket...
.....


Ezt nem csak te gondolod így.
Reality is almost always wrong. - House

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #66750   2007.08.12 12:01 GMT+1 óra  
Megmondom őszintén, nekem kicsit furcsa ez a projekt... Folyton kerülgetik a lényeges kérdéseket... Akkor most néhány fix question, remélem valamelyik készítőtől csak kapok válaszokat:
- Azt a rengeteg különböző mozdulatot az ingame videoban, azt hogyan kivitelezed? Mindegyikre másik gomb?
- Furcsa, mert ha ez ingame video (és miért ne lenne az), akkor túl irreálisak a mozdulatok. Kicsit kevésbé irreálisra, és inkább emberibbre kellene alakítani.
- Különös továbbá a 4 árnyék is...

Ígértetek már elég régen egy tech demot. No ezt még nem láttuk... Felrakjátok mostanában?

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #66724   2007.08.12 10:15 GMT+1 óra  
én az átlag júzerek közé tartozom, akik alul szeressék a tálcát
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #66723   2007.08.12 10:13 GMT+1 óra  
Nemtom, nekem spec baloldalt van a tálca
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #66631   2007.08.11 10:58 GMT+1 óra  
Idézet
monostoria :
a háttérképekbe mértnem kalkulálja bele soha senki a tálca magasságát?


Az élet nagy kérdése.
Reality is almost always wrong. - House

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #66615   2007.08.11 10:35 GMT+1 óra  
a háttérképekbe mértnem kalkulálja bele soha senki a tálca magasságát?
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #66612   2007.08.11 10:02 GMT+1 óra  
És mi lesz azzal a demoval, amin számolhat a videokártyánk, höh ?

   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #61106   2007.06.26 05:03 GMT+1 óra  
feltöltöttem a javított elf-es képet.
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #60941   2007.06.24 11:06 GMT+1 óra  
Warlock: Teljesen igazad van az elf-es képpel kapcsolatban, javítom is minnyá. Kössz a kommentet!
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #60806   2007.06.22 11:38 GMT+1 óra  
Na tessék, új build és máris 9%-ot ugrott a verziószám
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Coni - Tag | 11 hsz       Online status #60803   2007.06.22 11:29 GMT+1 óra  
Kár, hogy nem csak a fordítás gombot kell megnyomni, mivel elég komoly munka előzi meg. De jó érv, feljebb is vettük a fejlesztési szintet, mert jól haladunk a motorral.

   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #60604   2007.06.21 04:24 GMT+1 óra  
Jah végülis így szokott történni:
még nincs motor, aztán a zseniális programozó megnyomogatja a fordítás gombot és ahogy végez már van is engine és 45% al emelkedik a projekt készenléte.
Magyarul abban a százalékban benne kell lennie az engine fejlesztése is.

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #60556   2007.06.20 14:17 GMT+1 óra  
lehet hogy ezt a dolgot felelőtlenség leosztani átlagra. Ha a motorjuk elkészült akkor sokkal nagyobb ugrások lehetnek...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Sedrien - Tag | 518 hsz       Online status #60553   2007.06.20 13:25 GMT+1 óra  
Ha 2006 júniusában kezdtétek el fejleszteni a projektet, és várhatóan 2009-re tervezitek a befejezést, akkor elméletileg lehetetlen, hogy 1%-nál tartson a projekt. Vagy soha nem fog elkészülni, vagy nem 2009-re. De mindenképp ha egy év alatt 1%-ot halad, akkor... az unokáitok fogják befejezni a projekt-et és ti történelmet írtok. XD
Ha a szex olyan természetes dolog, akkor miért szól róla annyi könyv, hogy hogyan kell csinálni?
http://glentix.extra.hu/
   
Coni - Tag | 11 hsz       Online status #60534   2007.06.20 10:00 GMT+1 óra  
Új képet töltöttünk fel egy új típusú ellenségről, akivel majd az első pályán lehet találkozni. Nyár van, lassan megy a munka ...
Ez most csak egy kép

   
Coni - Tag | 11 hsz       Online status #60354   2007.06.18 12:37 GMT+1 óra  
köszi a tippet warlock, majd orvosoljuk a dolgot

   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #60254   2007.06.17 23:12 GMT+1 óra  
szépek a képek,csak így tovább
remélem a játék is az lesz
Nekem is az elf tetszik a legjobban

Warlock figyelme mindenre kiterjed
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
monostoria - Törzstag | 3284 hsz       Online status #59912   2007.06.15 08:01 GMT+1 óra  
ez igaz
Engem csak két szakma érdekel... basszak ma, vagy ne basszak ma...
   
warlock - Törzstag | 704 hsz       Online status #59888   2007.06.15 04:34 GMT+1 óra  
az az elf nagyon ott van, de tényleg
viszont sztem az íj idegének a keze mögött kellene futnia ha csak nem visszakézből használja

   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #59865   2007.06.14 16:55 GMT+1 óra  
Köszönöm... mostmár jobban ráérünk rajzolni meg tervezni tovább úgyhogy lesznek még
Ez a 300kbyte/kép köti azért az ember kezét a feltöltött képek felbontását/részletességét illetően...

Szeki: Átfog jönni a hangulat, ne aggódj!
Majd gondoskodunk róla...
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #59851   2007.06.14 15:07 GMT+1 óra  
Wow, nagyon rednben vannak, kár hogy ilyen kicsik....
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #59850   2007.06.14 14:28 GMT+1 óra  
a képek nagyon jók. Bár átjönne ez a hangulat a játékból majd....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Coni - Tag | 11 hsz       Online status #59849   2007.06.14 14:05 GMT+1 óra  
Hello Mindenkinek!

Felraktunk néhány új képet, pontosabban háttérképeket.
Remélem tetszeni fog

   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #59686   2007.06.14 03:15 GMT+1 óra  
hehehee. most lebuktatok!
Oleg és Gorkijov! azonosítószám: GZ-322101 és GM-223441
Mindig is gyanúsak voltalok.
A család már nem fog visszafogadni többet titeket és a legjobb embereim vadásznak majd rátok
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #59675   2007.06.14 00:58 GMT+1 óra  
szeki: még 5 évig nem beszélhetünk róla, ne feledd.... De azok a szép szibériai tájak még kettősügynök koromból...ehh a szép idők...

g_imi: épp most pozícionáltam kettőt a házad fölé.
   
g_imi - Tag | 236 hsz       Online status #59674   2007.06.14 00:53 GMT+1 óra  
Gondolom maradt pár kémműhold is

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #59671   2007.06.14 00:17 GMT+1 óra  
Fzoli, emlékszem még azokra a szép időkre a hírszerzésnél. Elég kemény világ volt mi?
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
g_imi - Tag | 236 hsz       Online status #59667   2007.06.13 23:22 GMT+1 óra  
Húúúúú!
Jobb lesz ha ezentúl megválogatom a szavaimat

   
Qwert - Tag | 28 hsz       Online status #59620   2007.06.13 09:04 GMT+1 óra  
FZoli. ez egy elég tápos Skilled lehet... (mesterfokon rájönni ki kinek a kije)
A rajzolás mindenfajta ábrázolás lelke és forrása, s minden tudomány gyökere. Aki olyan eredményeket ért el, hogy rajzolni tud, annak azt mondom, hogy a legértékesebb kincs birtokába jutott. (Michelangelo)
http://hunqwert.deviantart.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #59568   2007.06.13 04:55 GMT+1 óra  
Kicsiit azé' tudok, hö

(mondjuk nem volt nehéz összerakni: azonos ip, conit említettétek mint történetírót, és a stáblistában a történetírónál női név szerepel...)
   
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok