játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

World of Portals
Internetes 'társasjáték'
Kategória: (Massive) Multiplayer Online Board Game
A projectről:
Az ötlet:

A World of Portals egy új játékstílust szeretne alkotni, ahol a játékot nem hátráltatják olyan dolgok mint például a nem játékos karakterek hanem minden dinamikus és a játékosok lehetőleg minél több dolgot megváltoztathatnak.

A történet:

A játék története egy olyan világban játszódik, amin még nem járt gondolkodó lény. Ebbe a világba csöppennek bele a játékosok. Egy teleport kapu kiszakítja a különböző fajokat a világukról, és átrakja őket a WoP világára. A karakterek egy ilyen térkapunál kezdenek majd. Ezen túl csak rajtuk áll hogy mit csinálnak. Kivághatják az erdőt és megépíthetik saját házukat, vagy boltot nyithatnak. Sőt ha több játékos összefog akkor egy várost is alapíthatnak. Kereskedhetnek és kirabolhatják az éppen kereskedőket, vagy egy kis ellenszolgáltatás fejében védhetik a kereskedő szekereit.

A felépítés:

A játék egy nagy térképen játszódik, ami kisebb, képernyőnyi darabokra van felbontva. A játékosok mozoghatnak ezen a térképen, és ha elérnek a képernyő szélére, átugorhatnak a következő 'képernyőnyi' térképre. Ha az a térkép még nem létezik, a gép automatikusan véletlenszerűen generál egy térképet. Ez azért jó, mert lecsökkenti a fejlesztési időt, valamint a fejlesztők sem szólnak bele a játékba.

Az erőforrásokat ki lehet bányászni/vágni stb... és belőlük házakat, vagy akár településeket építeni.

A játékosok beállhatnak majd különböző frakciókba és küzdhetnek egymás ellen. Vagy ha olyan kedvük van, építhetnek saját boltot és lehetnek kereskedők. A játék megpróbálja a legnagyobb szabadságot nyújtani a játékosoknak.

Nem játékos karakterek nem lesznek a világban, a kereskedők, katonák, és mindenki más játékos karakter lehet.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Java 7
OpenGL
LWJGL (Lightweight Java Game Library)
Slick 2D
Netty
TWL (Themable Widget Library)
;
Netbeans
Gimp
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011. 07. 01.
2012. 12. 23.
Beküldve:
2011.09.13 04:02
Fejlesztő:
Fantasy Works Studios (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: laxika91@gmail.com
Tagok:
beküldő: Laxika
regisztrált tagok: steve.beard



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 0%

Képek - World of Portals
A karakterkészítő képernyő.
A karakterkészítő képernyő.
2011.11.14. 12:06
Az új login.
Az új login.
2011.11.14. 12:05
A favágási képernyő (próbáltam csillogtatni a grafikai tudásom... prograozóként nem nagyon ment de valamit mégis kellett alkotni.)
A favágási képernyő (próbáltam csillogtatni a grafikai tudásom... prograozóként nem nagyon ment de valamit mégis kellett alkotni.)
2011.10.10. 05:57
Az új térkapu és a hátizsák
Az új térkapu és a hátizsák
2011.10.10. 05:56
Térkép...
Térkép...
2011.09.13. 09:08
Mozgás és akciókijelzés (hogy épp mit csinál a karakter :) )
Mozgás és akciókijelzés (hogy épp mit csinál a karakter :) )
2011.09.13. 09:07
Belépés, egyenlőre még fehér háttér :)
Belépés, egyenlőre még fehér háttér :)
2011.09.13. 09:05

Fejlesztési napló - World of Portals
Laxika 2011.11.14. 12:19
9. hét:

Sajnos a múlt héten nem sikerült frissítenem, most azonban mind a két hét frissítéseit megírom.

- Bekerült egy új belépő képernyő. Barátom Csörnyei Márk munkája. (www.csmcomics.com)

- Bekerült a karakter készítő képernyő. Első belépéskor itt készíthetnek karaktert a játékosok. Még hiányzik a fajok leírása, de dolgozom az ügyön.

- Bekerült az összes farönk és balta leírása végre. Még a terméseké van hátra.

- Szerver oldalon teljessen be lett fejezve a favágás. Egy két még hiányzó funkcionalítást beraktam, a többit pedig debugoltam, mert elbújt itt ott pár bug.

- Rengeteg bugfix és optimalizálás történt mind szerver és mind kliens oldalon.
Laxika 2011.10.31. 14:24
7. hét:

Sajnos ezen a héten nem tudtam igazán sokat haladni mivel kedden Bev. Számtech.-ből megkaptuk azt a feladatot amivel megajánlott jegyet lehet kapni és végig azon dolgoztam. (Az I8086-os procihoz kellett disassemblert írni ami visszafordít 7 parancsot.) Kedd óta folyamatosan ezen dolgozom. Szerdára tervezem befejezni, onnantól kezdve végre megint a projectre tudok koncentrálni. Szerencsére hétfő este és kedd reggel azért sikerült összeraknom pár frissítést. Íme:

- A játékbeli események mostantól pontosabban futnak le. (Volt eddig 2-3ms eltérés egy mp-es ciklusokként, ami sok ciklusnál már hosszabb eseményeknél jelentős lehet. Ez most ki lett küszöbölve.)

- A tárgyak állandó adatait (név, leírás stb) kezelő rendszer át lett szerverzve. A tárgyakat ezentúl két fileban tárolja a rendszer. Egy index és egy adat fileban.

Jövő hétre főleg sok kicsi fejlesztést tervezek, valamint bugirtást és az elmaradt osztályok doksizását.
Laxika 2011.10.24. 11:02
6. hét:

- Bekerült a kliens oldalra egy felugró ablak amely a favágás végénél jelzi hogy a karakter milyen fákat és terméseket talált útja során.

- Majdnem kész a favágás, már csak pár kisebb hiba és hiányos tartalom van vissza.
Laxika 2011.10.17. 10:59
5. hét:

- A favágás képzettség már majdnem kész. A kliens elküldi a szervernek hogy hány percre állítja be a játékos a karakterét fát vágni. Ha lejár az idő a szerver kiszámolja milyen fából mennyit kapott a karakter. A favágási mechanizmus elég bonyolult, majd később írok róla pár információt. Nagyrészt már le van kódolva.

- A tárgyszerkesztő bővítve lett hogy a tárgyakból kigeneráljon egy HTML oldalt, amin látható az összes tárgy adata.

- A tárgyszerkesztőbe bekerült egy megjegyzés mező melybe a fejlesztők írhatnak megjegyzéseket a tárgyról. (Melyik szörny dobja, miből lehet előállítani stb.) Ez csak a fejlesztőknek látható.
Laxika 2011.10.10. 05:52
4. hét:

Szerencsére a múlthét végére meglett a laptoptöltő, így jutott még idő a fejlesztésre.

- Elkészült egy alap tárgyszerkesztő. Erre nagy szükség volt mivel a kliens a tárgyak adatait nem olvasható formában tárolja.

- Elkészült a favágás képernyő. A funkcionalitásból még nincs meg semmi, de ezen a héten valószínűleg elkészülök majd vele.

- Elég sok fejlesztés ment végbe a hátizsákkezelés szerver oldali részén is. Elég sok változtatásra volt szükség az általam kicsit (túl?)bonyolított favágási rendszerhez. (Erről több infó lesz majd vagy ezen, vagy a jövő héten.)

- Elkészült egy új típusú ablak implementációja is. Ez az ablak mindig a képernyő közepén jelenik meg, a mögötte lévő háttér el van szürkítve és csak az ablakon lévő elemekre lehet kattintani. (A háttérre való kattintást a program figyelmen kívül hagyja.

- Elkészült a grafika több GUI-ban lévő elemhez (scrollbar stb...) és a farönkökhöz is.
Laxika 2011.10.02. 09:33
3. hét:

A szokásos hétfői frissítés helyett most kivételesen vasárnap rakom fel a friss infót, mivel a laptopom töltője tönkrement és holnap már koliban leszek ahol nem igazán fogok így netközelbe kerülni.

- Mostmár OpenGL-el és Slick-el is tudok TWL Widgetekre (GUI) direktben rajzolni. Elég sok munka volt vele, de nagy szükség lesz majd rá a későbbiekben.

- Elkészült a képességek panel. A képességeket 3 részre bontottam: világi, harci, mágikus. A 3 részhez való képességeket külön rajzolja ki. A képességek kezelése működik mind szerver mind kliens oldalon.

- A GUIban több kisebb javítás is bekerült. (Például hogy végre normálisan sorba rendezi a megnyitott ablakokat és mindig az aktív ablak van felül. Eddig ezzel problémák voltak.)
Laxika 2011.09.26. 11:12
2. hét:

- Kész az inventory (hátizsák). Teljességgel működik mind szerver és mind kliens oldalon.

- Elkészültek a megfelelő funkciók a hátizsákhoz. (Tárgyak törlése/hozzáadása stb...)

- Chat commandok adminoknak. (additem, drop stb)

- Elkészült az emberek teleportkapuja, hamarosan majd lesz róla kép is. :)
Laxika 2011.09.19. 08:54
1. hét:

- Kész az EventManager. Lehet felvinni új időzített eseményeket. (Egyenlőre csak a mozgást.) Úgy csináltam meg hogy minél egyszerűbb legyen új eventeket hozzáadni.

- A régi Map rendszert egy új váltotta fel. A régi csak sima tömbben tárolta a térkép adatait, az új azonban lebontja részekre. Így sokkal egyszerűbb és átláthatóbb, könnyebben fejleszthetőbb lett a rendszer.

- Elkészült a hátizsák leges legelső béta verziója.

Hozzászólások - World of Portals
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #168747   2011.11.15 21:20 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
látom a sarokban ücsörgő, sötét csuklyás megbízó is ott van, mint minden fantasy kocsma alapja :p (szerintem igazából köréjük építik a kocsmákat).



A kocsma sarkában ücsörgős sötét csuklyás megbízók annyi szerepjátékban voltak már, hogy ebből sem maradhatnak ki.

De mivel nem lesznek NPCk ezért ők is playerek lesznek. Egy két patch és nemsokára benn is lesz a szürke csuklya a játékban.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #168746   2011.11.15 21:17 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
látom a sarokban ücsörgő, sötét csuklyás megbízó is ott van, mint minden 80as évekbeli B kategóriás, kezdő mesélő által előadott fantáziátlan történetben szereplő fantasy kocsma alapja :p (szerintem igazából köréjük építik a kocsmákat).

There fix'd it!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #168745   2011.11.15 21:16 GMT+1 óra  
Az is lehet, hogy az egy kósza.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #168741   2011.11.15 20:43 GMT+1 óra  
látom a sarokban ücsörgő, sötét csuklyás megbízó is ott van, mint minden fantasy kocsma alapja :p (szerintem igazából köréjük építik a kocsmákat).
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #168730   2011.11.15 19:52 GMT+1 óra  
Idézet
Marclee :
Tényleg nagyon egyedi a bejelentkezés Mikor várható valami demó?



Ez elég jó kérdés. Nem a közeljövőben. Sok munka van vele és nagyrészt én csinálom egyedül.(Programozást, leírásokat, grafot...) Szerencsére néha azért besegítenek páran. Szerintem kb 8-10-12 hónap múlva lehet béta.

Idézet
LugaidVandroiy :
A szőkehajú néni telefonszámát el lehet kérni?



Majd megkérdem azt aki rajzolta. Hátha ő meg tudja mondani mi a telószáma.

Idézet
HomeGnome :
Igen ötletes a bejelentkezési kép, gratula a rajzolónak! Ha még kerekebb lenne a popsi akkor nem találnák az emberek hová is kell kattintani , tényleg hangulatos kis kocsmajelent!



Köszi, átadom neki.

Idézet
DMG :
Picit azért lehetne formásabb, nagyon egybeolvad a combokkal.

Amúgy tényleg jópofa a kivitelezés.



Köszi, átadom neki.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #168702   2011.11.15 16:44 GMT+1 óra  
A szőkehajú néni telefonszámát el lehet kérni?

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #168697   2011.11.15 16:36 GMT+1 óra  
Tényleg nagyon egyedi a bejelentkezés Mikor várható valami demó?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #168683   2011.11.15 14:31 GMT+1 óra  
Picit azért lehetne formásabb, nagyon egybeolvad a combokkal.

Amúgy tényleg jópofa a kivitelezés.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #168668   2011.11.15 10:24 GMT+1 óra  
Igen ötletes a bejelentkezési kép, gratula a rajzolónak! Ha még kerekebb lenne a popsi akkor nem találnák az emberek hová is kell kattintani , tényleg hangulatos kis kocsmajelent!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #165651   2011.09.29 08:29 GMT+1 óra  
Hát igen. Az első részét még tudtam, azt tanultuk középsuliban digitális áramkörök órán, de az óra második felében lévő cuccra már oda kellett figyelnem. No nembaj, így is jól haladtam akkor. Tegnap be is fejeztem majdnem a menüt. A teljes kirajzolás megvan már, csak be kell vinni a képességek neveit, meg hogy milyen típusba tartoznak. Kicsit változott azért attól függően mint ahogy az órán volt.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
comrade92 - Tag | 6 hsz       Online status #165644   2011.09.29 00:21 GMT+1 óra  
A harmadik sorban, kicsit jobbra ültem, pont ráláttam a munkára Bevszámtek tényleg az agyhalál kategória, node ha kell, akkor kell

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #165563   2011.09.28 11:24 GMT+1 óra  
Mögöttem ültél? Kicsi a világ. Áhh bevszámteket nem lehet kibírni máshogy. Agyhalál. Láthattad hogy bénáztam a képességek kiíratásával. Már kész szerencsére.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
comrade92 - Tag | 6 hsz       Online status #165470   2011.09.27 15:47 GMT+1 óra  
Kiváltságosnak érzem magam, bevszámtechen egy kis bepillantást nyerhettem a fejesztésbe Kíváncsivá tett

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163850   2011.09.14 17:38 GMT+1 óra  
Hát igen, de majd meglátjuk. Igyekszem úgy csinálni hogy griefelni ne nagyon lehessen, vagyis lehessen védekezni ellene. (Felbérelni őröket stb...) Persze mindent ki lehet játszani, majd kiderül.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #163836   2011.09.14 12:46 GMT+1 óra  
"Ez a minden szereplő igazi játékos dologba már sok nagy cégnek beletört a bicskája."

ez igaz ugyan, de azok főleg ilyen 3d, fizika, satöbbi dolgokon buktak... Meg azért van egy pár, ami megy, Eve online, Darkfall pl. Szerintem ez 2d-ben, nem*(reflex-alapú vagy gyors reagálást igénylő játékokban talán nem olyan vészes.

Itt szerintem a griefelés visszaszorítása lesz a fő kihívás, mert azt várhatod, hogy "majd a játékosbázis megoldja", nem oldja meg, hanem sír és lelép.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #163823   2011.09.14 00:39 GMT+1 óra  
érdekes játék lesz anyi biztos
   
steve.beard - Tag | 3 hsz       Online status #163817   2011.09.13 22:57 GMT+1 óra  
Hát igen igyekszem mindent megtenni az ügy érdekében
De majdcsak kisül belőle valami.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163815   2011.09.13 22:44 GMT+1 óra  
Idézet
paragliding :
Én is hol folytatom, hol abbahagyom a saját MMO játékomat, gondolom a tied előbb el fog készülni az enyémnél



Hát én egy jó éve elhatároztam hogy egyszerre csak egy projectem lesz, különben nagyon lassan fejlődik minden, és ha egy hetet dolgozok valamin, akkor mire megint látom eltelik 3-4 hét és addigra elfelejtek egy csomó dolgot aztán jön a sok doksi nyálazás.

Idézet
paragliding :Ugye lesz azért kicsit változatosabb grafika is?



Az eddigi grafika az én igen kifinomult művészi tehetségem tükrözi. Úgy terveztem hogy ha egy erdőt például valamennyire kivágnak, megváltozik a kinézete. Meg természetesen lesznek majd tanyák, szántóföldek stb, attól függően hogy mit építenek majd a játékosok. Tervezek még folyókat is, de azokat majd le kell még kódolni valahogy, hogy egymás mellé generálja a folyó részeket.

A grafikát várhatóan kedves István barátom készíti majd, de ő teljesen kezdő a szakmában szóval majd meglátjuk mi hogy lesz.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #163813   2011.09.13 22:28 GMT+1 óra  
Én is hol folytatom, hol abbahagyom a saját MMO játékomat, gondolom a tied előbb el fog készülni az enyémnél
Ugye lesz azért kicsit változatosabb grafika is?
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #163789   2011.09.13 20:03 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
Mitől lesz érdekes ha pl csak egyedül játszok?



(Massive) Multiplayer Online
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163786   2011.09.13 19:53 GMT+1 óra  
Igen, gondoltam. Kicsit hasonló is az elgondolás, de épp csak egy picit.
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #163784   2011.09.13 19:46 GMT+1 óra  
Nem leszólni akartam mert a projekt maga jól néz ki csak első nézésre nagyon beugrott a Minecraft
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163781   2011.09.13 18:58 GMT+1 óra  
Idézet
Marclee :
Ezen oldal alján az áll ,hogy Copyright 2009-2011 Mojang AB Bocs ez egy kicsit gonosz volt :I



Hehe a Minecraft sem rossz, de ez egy kicsit más lesz. Inkább olyan Heroes féle csak egyedül vagy és nincs sereged, és a többiek is emberek. (A városban is mindenki ember stb...)
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #163780   2011.09.13 18:10 GMT+1 óra  
Ezen oldal alján az áll ,hogy Copyright 2009-2011 Mojang AB Bocs ez egy kicsit gonosz volt :I
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #163777   2011.09.13 17:37 GMT+1 óra  
Szerintem nem kell kizárni az NPC-ket az élő világhoz, inkább adni kell nekik is köszönést, beszélgetési lehetőséget, történetet, küldetést, hogy élő legyen a világ.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163772   2011.09.13 17:20 GMT+1 óra  
Képeket csak jpg-ben tudsz normálisan feltölteni.

Köszi , felraktam őket JPGként.

Az npc-k nem tudom kit hátráltatnak, és szerintem ez nem új játékstílus, attól nem lesz jobb valami hogy belemagyarázol olyasmit ami nem igaz rá.

Én személy szerint kifejezetten nem szoktam szeretni az NPC-ket. Az NPCk egy egyszerű megoldás arra hogy a világot megpróbáljuk élőnek bemutatni. Igazad van, kicsit személyes voltam, ha valaki szereti az NPCket akkor sry.

Mitől lesz érdekes ha pl csak egyedül játszok?

Ha egyedül játszol akkor nem igazán lesz érdekes. Akkor olyan lesz körülbelül mintha egyedül travianoznál, viszont 5-10 emberrel már lehet majd játszani. Egy központi szerver lesz, remélhetőleg 5-10 ember lesz majd rajta legalább. Kicsit hasonlít a körökre osztott játékokhoz, hiszen megadott időegységek alatt mozogsz és cselekedsz.

"Ez a minden szereplő igazi játékos dologba már sok nagy cégnek beletört a bicskája."

Igen, sejtettem. Ezért próbálom a lehető legegyszerűbben leprogramozni úgy hogy közben nem vesztek a játékélményből sem. Igyekszem olyanba belevágni amit meg tudok valósítani. Többek közt ezért lett 2D és ezért van például a véletlenszerű világkigenerálás is. (Ha a játékosok úgyis átvariálhatják a világot, felesleges egyet tervezni, majd építenek maguknak. )
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #163751   2011.09.13 15:18 GMT+1 óra  
Képeket csak jpg-ben tudsz normálisan feltölteni.
Ez a minden szereplő igazi játékos dologba már sok nagy cégnek beletört a bicskája.
"A World of Portals egy új játékstílust szeretne alkotni, ahol a játékot nem hátráltatják olyan dolgok mint például a nem játékos karakterek[...]"
Az npc-k nem tudom kit hátráltatnak, és szerintem ez nem új játékstílus, attól nem lesz jobb valami hogy belemagyarázol olyasmit ami nem igaz rá.
Mitől lesz érdekes ha pl csak egyedül játszok?
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #163734   2011.09.13 12:02 GMT+1 óra  
Fantasy Works Studios: World of Portals
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
> 1 <